Gázolaj árak 608 Ft Benzin árak 591 Ft EUR 396.83 Ft USD 337.84 Ft CHF 428.08 Ft GBP 457.46 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

93679 hozzászólás
Nincs profilkép
#43779 a2457
2016-03-09 21:18:30

Válasz Maszek Zs #43832. hozzászólásáravalószínű a szalaghiba, igen.
az erősített tlt nél a munkaszalag szélesebb, a fékszalag vékonyabb.
a szalagcsere viszonylag olcsó dolog, az erősített tlt 50-70 ezer közt szokott volt mozgolódni amikor utoljára nézegettem.
amióta az van nekem igazából semmi de semmi gondom nem volt vele, ráállítani sem kellett.
előny még ha netán mégis kell, lehet kívlről is egy excenteres cuccal még feszíteni a munkaszalagon, szerintem roppant előnyös dolog.

#43778 Maszek Zs
2016-03-09 21:17:15

Válasz Maszek Zs #43832. hozzászólásáraÉs ami a legfontosabb,hogy lehet kiszedni azt sz@r olaj le eresztő csavart? Még nem volt ki szedve sose! Már spréztem;kalapáltam és semmi!! Nagy 2" csőfogóval is próbáltam.Ez se segített!!smile hammersmile cursingsmile hammersmile cursingsmile hammer Nincs valami frankó spec szerszám ide???

#43777 Maszek Zs
2016-03-09 21:12:11

Üdv!
820.2 olyan hibát produkál,hogy a fűnyírót még fel se pörgeti(csak lassan forgatja). Mi lehet a probléma? Én szalag kopásra gondoltam.Lehet-e még valami más is? És mibe különbözik az erősített és a sima TLT kihajtás?

#43776 gjoni
2016-03-09 20:12:01

Válasz dracke #43828. hozzászólásáraHa már a turbós szettet vetted tedd rá a turbót ,vagy később ha lesz rá lóvé!smile cool

Nincs profilkép
#43775 Balu86
2016-03-09 19:50:12

Sziasztok!
MTZ 921 típusról van valakinek személyes tapasztalata? Nálunk a környéken már fut belőle 2,keskeny nyomtávos szőlőben meg kaszálón használnánk de a katalógus adatokon kívül nem sokat tudunk róla. 921.4-nél már levegős,gombos szorzós váltóval szerelik nem akartam hinni a szememnek smile drool
https://www.youtube.com/watch?v=SKzt4yvd05c
A videóban 2:50-től

#43774 VTR-es
2016-03-09 07:09:56

Válasz dracke #43828. hozzászólásáraMegméred a dugattyúkamra nyílását fölül, annak kell 38mm-nek lenni, ha olyan akkor jó bele de kevesebb lesz a kompressziód mint ha 240-est tennél bele, mivel a turbósnak mélyebb a kamra.

#43772 mtz1221
2016-03-08 23:28:46

Válasz dracke #43823. hozzászólásáraHa a 38as dugattyúkamrásat vetted,akkor az jó bele,sőt sokkal jobb mint a hagyományos.

Nincs profilkép
#43771 a2457
2016-03-08 23:27:14

Válasz Gusztáv_31078 #43821. hozzászólásárasok a negyed szerintem.
kardánkereszt engem is viccelt meg, de bekapcsolt összkeréknél nem halottam mivel akkor állandóan feszült.

#43770 ...:::Pisti:::...
2016-03-08 23:24:38

Válasz Gusztáv_31078 #43821. hozzászólásáraÜdv.
Nem lehet hogy a fülke mozgása rántgatja a kapcsolórudazatot?
Sima uton mozgasd meg a kart le fel picit

#43768 dracke
2016-03-08 22:20:32

Hellósztok a D 240 és a 245 ös motor között mi a különbség, tud valaki segíteni? Mert vettem dugattyút, hüvelyt, tömítéseket stb és itthon vettem észre hogy a dobozon D 245 van kipipálva, nekem meg a motorblokkon 240 van írva (kék 82 es van) most akkor ez nem jó bele? vagy?

#43767 VTR-es
2016-03-08 21:40:24

Válasz Gusztáv_31078 #43821. hozzászólásáraLehet csak a kapcsolórudazaton kellene állítani, én már jártam így. Ha a kereszt kicsit kottyan attól nem szokott kattogni, ha meg fogtörés van valahol akkor meg üresen is kéne neki, negyed fordulat nem kevés ,de korosabb gépnél szokott annyi lenni.

Nincs profilkép
#43766 Gusztáv_31078
2016-03-08 19:41:36

Sziasztok
Segítségre lenne szükségem.
A hiba az, hogy ha szántáson megyek a régi 82-es MTZ-vel behúzom az első kerék hajtást valami kattogó hangot ad. Ha kemény földön megyek akkor nem.
Levettem a lehajtást a váltóról a tengely nem kottyan, a fogaskerekek jó állapotúak. Mi lehet a baj? Lehet a kardán keresztek viccelnek meg? Mert kicsit azok kottyannak. Vagy az elejében lévő fogaskerekek koptak/törtek?
Az elejénél mekkora holtjáték lehet? Most a kis kardánon egy negyedet tudok tekerni a nélkül hogy forogna az első kerék. Az sok?
Köszönöm a segítséget!

#43765 ...:::Pisti:::...
2016-03-08 19:40:24

Egy ujjnyi fbs t rákentem az mtz kiherélt kipufogojára. Egy év múlva vettem le ugyanolyan rugalmas volt.

#43764 VTR-es
2016-03-08 19:05:45

Válasz atisgyulai #43818. hozzászólására-50-től+200-ig írja az adatlapjasmile wink

#43763 atisgyulai
2016-03-08 19:00:13

Válasz VTR-es #43814. hozzászólására
Ezt a tömítő karikát pont ilyen helyekre találták ki. Remélem látható a lényeg: a vékony rézkarika közepében van az aztbesztzsinór.
Az fbs elvileg 70C°-ig hőálló. Az a hengerfejnél kevés lehet.

Nincs profilkép
#43762 Balu86
2016-03-08 18:54:58

Köszönöm Mindenkinek a tanácsokat.
Gép összerakva. Átmentem hengerfejszervizes baráthoz, hidrotőkéből (réz) csinált egy vállas perselyt,az benyomva a víz furatba a blokkba,arra ment egy gumigyűrű,köré a hengerfejtömítés. Semmit nem pasztáztam, idővel elválik jó lett-e. Köszönöm még egyszer!

Nincs profilkép
#43761 Sejbi
2016-03-08 15:57:21

Sziasztok!MTZ82 hidraulikus nyitasu mutragyaszoronal ha nem teljesen nyitom ki viszont utana teljesen kiszeretnem akkor nem nyit tovabb csak ha elotte elzarom es ujra nyitom. Vezerlotomb hiba lehet ? Bocsanat az ekezetek miatt telefonrol vagyok :)

#43760 csoppika
2016-03-08 12:20:53

Válasz Gabesz2 #43809. hozzászólásáraVan ecetsav mentes tömítő is...

#43759 VTR-es
2016-03-08 12:06:13

Válasz Gabesz2 #43813. hozzászólásáraAz már lehet előző gazda kókányolása volt, rapcsosra maródott blokkot-hengerfejet szilikonnal akarta tömíteni, alapvető hogy hengerfejtömítést nem kenünk semmivel, én csak az olajfuratnál szoktam kb 1cm szélesen körbe vékonyan ,mert az ott mindig megfolyósodik , van aki Ogyűrűvel operál. Gondoltam itt is működhetne ,szigorúan csak azt a kis furatot körbe.

#43758 Gabesz2
2016-03-08 11:25:53

Válasz VTR-es #43812. hozzászólásáraVettem egy mtz 550-est és be volt kenve a hengerfejtömítés szilkonnal és teljesen kimarta blokkot.

Egyéb helyen még én sem tapasztaltam, pedig rendszeresen használtam a tömítéseknél.

#43757 VTR-es
2016-03-08 10:53:22

Válasz Gabesz2 #43809. hozzászólásáraÉn semmi ilyen marást még nem tapasztaltam, pedig mindig gumiánnal,vagy FBS-el szerelünk, ez utóbbi nagyon jól tapad,erős.

#43756 Gabesz2
2016-03-08 10:15:51

Válasz szg1 #43810. hozzászólásáraErre gondoltam, csak nem akartam hülyeséget írni.

#43754 Gabesz2
2016-03-08 10:05:24

Válasz VTR-es #43808. hozzászólásáraSzerintem a szilkon paszták felejtősek.

Tele vannak valami maró anyaggal, ami képes megmarni a hengerfejet és gödrös lesz.

#43753 VTR-es
2016-03-08 08:42:41

Válasz Balu86 #43806. hozzászólásáraSzerintem meg legjobb lenne valami jó paszta PL.:FBS bekenni csak azt a kis részt, az olajfuratnál is úgy szoktuk a másik oldalt , és nem folyik.

#43752 atisgyulai
2016-03-08 08:34:18

Válasz Balu86 #43806. hozzászólásáraÜdv!
A legjobb lenne aztbesztes réz tömítő karika. Könnyen lapul, jól tömít, és a meleget is bírja. Oda is ezt tesszük ahol az olaj feljön a hengerfejben a szelephimbákhoz.

Nincs profilkép
#43751 Balu86
2016-03-08 08:15:03

Válasz Kismumus74 #43803. hozzászólásáraKöszönöm! Ez hasznos tanács smile thumbup
A gumigyűrű és a réz alátét között vacilálok,nem tudom melyik lenne megbízhatóbb...

#43750 Büresz
2016-03-08 06:36:21

Válasz Zsolesz100 #43804. hozzászólásáraElőfordul hogy van rajt valami olyan pont, de én így mérnék. A nyomás pedig a szervóshoz hasonló, amit ír a könyv.

Nincs profilkép
#43749 Zsolesz100
2016-03-07 21:36:19

Válasz Büresz #43801. hozzászólásáraKöszi, azt hittem van valahol valami nyomásmérő pont, mondjuk az orbiton.

#43748 Kismumus74
2016-03-07 21:01:25

Válasz Balu86 #43797. hozzászólásáraSzia. A Hermosalt vagy a Hermetiket szerintem felejts el. Ugy rá fog ragadni a tömités hogy ha legközelebb le kell venni a hengerfejet le kell rola vésni. Ladával jártunk ugy hogy ezzel rakták össze és miután kivettük az összes hengerfej csavart rá kellett kötni 1 emelőt a hengerfejre mert nem tudtuk levenni. Az auto elejét megemelte de nem jött le. Majd jött a gazdája és szo szerint lefaragta a hengerfejet...smile scared attol sokkal jobb a gumigyürü.

#43747 Büresz
2016-03-07 20:44:56

Válasz Zsolesz100 #43800. hozzászólásáraA nyomást nemtudom talán 100-120bar.

#43746 Büresz
2016-03-07 20:43:25

Válasz Zsolesz100 #43800. hozzászólásáraleveszed a munjahenger eggyik csövét és rákötöd az órát a csőre, és tekered a kormányt hogy az órába tolja az olajat.

Nincs profilkép
#43745 Zsolesz100
2016-03-07 20:02:21

Sziasztok!

820as Mtz-n orbiton hol lehet nyomást mérni, illetve mennyi a jó nyomás?

Sajnos a 82es javítási útmutatóból az orbit kimaradt.

Köszi

#43744 kevesa
2016-03-07 18:53:01

Eljött az idő hogy előre és hátra is új gumik legyenek a gépre esetleg tudnátok elfogadható árban illetve milyen a jó gyárit belsina vagy voltyre?

#43743 Vízpocsékoló
2016-03-07 18:21:13

Válasz bodi.robert512 #43794. hozzászólásáraNekem oda volt bekötve ahova a nyíl mutat,most már 80 ra van átalakítva.Ha van ott furat akkor oda kösd,ha nincs akkor marad a vízhűtő.

Nincs profilkép
#43742 Balu86
2016-03-07 18:06:43

Igen erre gondoltam én is,vagy papír vékonyra lapított réz alátét ami elférne. Kaptam egy nyugdíjas traktorostól egy konzerv Hermosal-t, ez a Hermetik elődje. Azt mondták ilyen esetekben ezzel bekenték vékonyan a tömítést alul felül és megszűnt a gond tartósan.

#43741 ...:::Pisti:::...
2016-03-07 17:51:26

Válasz Balu86 #43795. hozzászólásáraSzerintem a levakolás helyett próbáld meg úgy, hogy felrakod a tömítést, (ha a tömítés furata kicsit nagyobb mint a hengerfej és a blokk furata) és oda teszel bele egy kis gumigyűrűt. azt úgyis el tudja lapítani.
nem annyira gányolás mintha levakolnád

Nincs profilkép
#43740 Balu86
2016-03-07 17:39:55

Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni 50-es MTZ hengerfejtömítés problémával. A nyíllal jelölt furatnál kb 100 üzemóránként elkezd szivárogni a hűtőfolyadék. Hengerfej hibátlan,blokkot valószínű síkba kéne köszörülni,de próbálnék egyszerűbb megoldást találni. Motor erős,jól működik nem fújja össze a vizet az olajjal. Nagyon gányolós megoldás lenne ezt a furatot levakítani? smile helpsmilie

Nincs profilkép
#43739 bodi.robert512
2016-03-07 14:04:46

Válasz Vízpocsékoló #43792. hozzászólásáraMtz 550 esen már láttam hogy a vizbeöntő nyilásnál volt bekötve. Az enyimet amit vettem nem találjuk sehol. Hova kössem ahova a képen mutattad?

Nincs profilkép
#43738 blsjela
2016-03-07 11:52:11

Érdeklődnék van egy eladó 920.3 ból származó hidraulika szabályzóm. Mennyiért lehet eladni.
Azt hittük azért enged a hidraulika kicseréltük egy újra. De más volt a probléma. Így most elszeretném adni.
A kérdésem az hogy mennyiért lehet. 38-45 között mennek az új árak.Én 25e ft gondoltam.

#43737 Vízpocsékoló
2016-03-06 20:46:22

Válasz bodi.robert512 #43786. hozzászólásáraEz utólag lett odarakva,gyárilag a padlólemezen van.Ez 550 mtz 8 éve lett bele építve a felező, azóta hibátlanul működik.

#43736 Büresz
2016-03-06 20:38:53

Válasz Vízpocsékoló #43789. hozzászólásáraMajd megoldom valahogy, de azért kössz!!

#43734 Vízpocsékoló
2016-03-06 20:29:45

Válasz Büresz #43788. hozzászólásáraHa esetleg nem fér el valamitől a 20 köracél lehet hosszabb is ahogy pászol.A 20 anyákat ott húzod meg ahogy neked kézre esik a kar.Ha kérdésed van szívesen válaszolok,vagy teszek fel még képet.

#43733 Büresz
2016-03-06 20:02:45

Válasz Vízpocsékoló #43783. hozzászólásáraEz nagyon pöpec! Meg is valósítom rövid időn belül.smile thumbupsmile thumbup

Nincs profilkép
#43732 Mtz 550E
2016-03-06 19:33:44

Üdv!
Alapjáraton ha megfogom a hűtő felőli első porlasztó csövét miért olyan mintha zümmög vagy mintha ütne? Többinél nem venni észre!

Nincs profilkép
#43731 bodi.robert512
2016-03-06 19:06:26

Válasz Vízpocsékoló #43488. hozzászólásáraKöszi Szépen :D Nekem ott nincs :(

#43730 DZSIMI
2016-03-06 19:01:33

Válasz Vízpocsékoló #43783. hozzászólásáraSajàt oldalvàltó helyén van

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Nitrátérzékeny területek: jelentős változás!
Nitrátérzékeny területek: jelentős változás!
Könnyebbé válhat a gazdák élete – legalábbis e tekintetben.
Elvonják a támogatásokat? Drasztikus áremelések jöhetnek
Elvonják a támogatásokat? Drasztikus áremelések jöhetnek
Akár 2000 forintba is kerülhet a tej literje a boltokban.
Törzskönyves nagy fehér koca eladó tempóval rakva
Törzskönyves nagy fehér koca eladó...

200.000 Ft

Nagyon szép malacok F1 anyától F1 apától eladók
Nagyon szép malacok F1 anyától F1 apától...

25.000 Ft

Törzskönyves koca Eladó augusztus 11 ellik
Törzskönyves koca Eladó augusztus 11...

200.000 Ft

Törzskönyves nagy fehér első ellésű vemhes koca
Törzskönyves nagy fehér első ellésű...

200.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]