Válasz tempódiktátor #1071. hozzászólásáraVéletlenűl nem TKP 7 2/A? Mert ennek a teljesítménye ugyan az mint. harisnyák Úgy is hívják hogy a "kis hetes" Első turbo ez volt a gépen szinte semmilyen fütyülő hangja nincs
Nem lesz jó. Kicsi a dugattyú kamrája hozzá, lesz turbólyuk rendesen, illetve a cseh turbók attól többet tudnak.
Én TKP-6 helyett C14-126-01 vagy C14-101-01-et vettem volna, az pontosan ugyanaz (előbbi), csak kicsit többet tud. De méretében szinte azonos. A TKP-7-eshez nagyobb levegőszűrő is dukálna. Ha nem tetted még fel cseréld ki 126-osra. Kérdés van e coolered vagy nincs.
A saját 892-esünkre K27-43-01-et vettem, igaz még mindig nincs feltéve, de az csavarra ugyanaz.
Válasz medardkert1 #1060. hozzászólásáraSzia te egyébként milyen turbót raktál fel? Páran mondják hogy turbózás előtt ki kell cserélni a hüvelyt, dugót és a főtengelyt turbósra! Te ezeket kicserélted vagy csak simán felraktad rá és kész?
Válasz izs12 #1059. hozzászólásáraNem fogsz csalódni, érezhető lesz a változás. Azt szoktam mondani, hogy így turbózva megérdemli a gázolajat.Ugyanis a fogyasztás ugyan az mint turbózás előtt, csak hatékonyabban égeti el az üzemanyagot, értelem szerűen erősebb. Minden munkát ugyan abba a sebességbe végzek mint turbózás előtt Ne essél kísértésbe nem kell följebb kapcsolni. Azért azt nem kell elfelejteni, hogy a hajtás az 50esé. Hála az akkori tervezőknek, nem fukarkodtak az anyaggal. Bár ma is ennyire túlméreteznék nem csak a traktorokat, hanem minden műszaki eszközt. A légszűrőt figyeld, ha poros környezetben dolgozol több lesz az üledék mint előtte. Volt róla szó, hogy valakinek fölszippantja az olajat.Ezt én nem tapasztaltam, igaz, hogy nem a 15w40est rakok a szűrőbe, hanem MDC30-ast. Egyenlőre ennyi.
Válasz izs12 #1054. hozzászólásáraSzia! 820-ast három éve turbóztuk, Cseh C-14es tettünk rá. Se a motorhoz, se az agolóhoz(PAL) nem nyúltunk. Bánom, hogy nem előbb szántam rá magam. Nagyon meg vagyok elégedve a végeredménnyel. A traktor évente kb. 300üó rát dolgozik, tárcsázás, grúberezés, kombinátorozás stb...Szerintem ha jó a motor, nem kell bántani.
Válasz izs12 #1054. hozzászólásáraHa még jó a motor akkor addig semmit!
Későbbi motorfelújításnál is elég egy turbós hüvelysor. Enyém is így megy több mint 10 éve. Műszakin se érdekel itt senkit!
Csak a kipufogó dob legyen gyári!
Válasz izs12 #1054. hozzászólásáraEgy turbós garnitúra nem árt hosszú távon,valamint ha lehet Cseh turbó(C-14). A többit az adagolós megoldja,valamint műszakin módosításnak számít,és fizetős a papírmunka. (legalább is felénk harapnak rá műszakin)
Üdv érdeklődnék, van egy 82.1 traktorom és szeretnék rá túrbot rakni. Azt szeretném megtudni, hogy a motorjában ki kell e valamit cserélni gondolok itt dugó főtengely stb. Válaszokat előre is köszönöm.
Válasz skodakocsis #1047. hozzászólásáraHa most is a membrán szabályzó helyett volt bekötve az óra,akkor kellett volna egy kört csavarni befelé a füst csavaron szántás közben.Úgy lett volna kb-ra hiteles az eredmény.
Válasz mtz1221 #1046. hozzászólásáraMeglett mérve szántás közben is. Sajnos ott se sokkal több. Nem is megy úgy ahogy kellene. Egyéb hibát nem észlelünk a gépen úgy ,hogy ez nagy valószínűséggel turbó hiba lesz .
Válasz mtz1221 #1043. hozzászólásáraTegyen másik orát. Terhelés nélkül a 0.2mé nem jo? Terhelve mennyi volt? Semmit nem irt. Igy lehet baja sincs. Ha nem törött semmi mondjuk a turbo előtti kipufogò tömités kifujhat elég nagyon. Akko nem pörgeti a füst.
Válasz skodakocsis #1040. hozzászólásáraAzért esik vissza,mert elfogy a füst. Majd ha szántasz és végig füstöl akkor beszéljünk a turbó nyomásról.Meg fogsz lepődni és meg is érted miért.
Válasz mtz1221 #1037. hozzászólásáraVan az adagolón membrán de az most nem okozhat problémát. Annak a helyére lett a torokba bekötve ideiglenesen az óra hogy megtudjuk mérni. Nem rég került hozzánk a gép. Így nagyon viszonyítási alapunk nincs ,csak a sima szívó mtzhez tudunk hasonlítani . Porlasztók cserélve lettek,rendesen hozzá állítva és mégse az igazi
Válasz mtz1221 #1035. hozzászólásáraMost gondolkodok,ha van rajta membrán szabályozó,akkor a csövek után ott keresd a bajt.Ha kilukadt a membrán akkor is ezt csinálja
Válasz skodakocsis #1034. hozzászólásáraPersze hogy létezik letöredezhettek a lapátok ,szorulhat a tengely is.De először szappanos vízzel kend végig az összes csatlakozást/csövet az óráig meg az adagolóig.
Válasz mtz1221 #1033. hozzászólásáraNem tapasztaltuk ,hogy valahol eresztene. Nincs rajta wastegate szelep és a kompresszor is turbó elé van bekötve. Létezik hogy elkopott a turbó és azért nincs rendes nyomás??
Üdv! Érdeklődnék ,hogy mitől lehet egy utólag turbósított mtz tkp6 turbóval egyik pillanatról a másikra maximum fordulatnál is csak 0,2 bárral tölt ??? k
1080 hozzászólás
Válasz Balázs. #1078. hozzászólására126 szebb hangja van
Ez a szar a turbóban, amihez csatlakozik a kipufogó könyék, cserélhető otthon, kapható egyálltalán ?
Válasz gjoni #1077. hozzászólásáraUgyan az mint mint 101 mind a kettő jó
Válasz tempódiktátor #1071. hozzászólására126 a tuti nem bántam meg


C14-127-02.
Bátran ajánlom
Válasz Balázs. #1074. hozzászólásáraKína= ki a Á felgyújtom
Válasz Balázs. #1073. hozzászólásáraÚristen mire javított Kína telefon
Teljesítmény ugyan az mint a hatosnak akart lenni
Válasz tempódiktátor #1071. hozzászólásáraVéletlenűl nem TKP 7 2/A? Mert ennek a teljesítménye ugyan az mint. harisnyák Úgy is hívják hogy a "kis hetes" Első turbo ez volt a gépen szinte semmilyen fütyülő hangja nincs
Válasz tempódiktátor #1071. hozzászólásáraHelló
Nem lesz jó. Kicsi a dugattyú kamrája hozzá, lesz turbólyuk rendesen, illetve a cseh turbók attól többet tudnak.
Én TKP-6 helyett C14-126-01 vagy C14-101-01-et vettem volna, az pontosan ugyanaz (előbbi), csak kicsit többet tud. De méretében szinte azonos. A TKP-7-eshez nagyobb levegőszűrő is dukálna. Ha nem tetted még fel cseréld ki 126-osra. Kérdés van e coolered vagy nincs.
A saját 892-esünkre K27-43-01-et vettem, igaz még mindig nincs feltéve, de az csavarra ugyanaz.
Üdv
Segítséget szeretnék kérni,hogy a 892.2 tönkrement a 6 os turbó a Habinál 7 est adtak! Az jó rá? Fogja bírni?
Válasz Zalankomlosi #1068. hozzászólásáraHa tele van a kartergáz szűrője, akkor is tud ilyet produkálni.
Válasz Zalankomlosi #1068. hozzászólásáraOlajtükrös a levegőszűrőd?Mert ki tudja szívni belőle az olajat.
Hello
Mtz 892.2 levegö szivocsövèben olaj jelenik meg akkor turbo romlot el?
Valaki tudna segiteni benne.
Válasz MTZ Man #912. hozzászólásáraHello! Pontosan melyik MAN turboja kerult fel? Hany kobcentis?
C14 126 turbó jól muzsikál
Válasz medardkert1 #1062. hozzászólásáraSorry nem görgetem lejjebb!
Válasz B.Bali #1063. hozzászólásáraMiért is?
Válasz medardkert1 #1062. hozzászólásáraHa lehetne törölni a hozászólást, én amit írtam neki kitörölném!
Válasz izs12 #1061. hozzászólására1058-ban leírtam.
Válasz medardkert1 #1060. hozzászólásáraSzia te egyébként milyen turbót raktál fel? Páran mondják hogy turbózás előtt ki kell cserélni a hüvelyt, dugót és a főtengelyt turbósra! Te ezeket kicserélted vagy csak simán felraktad rá és kész?
Válasz izs12 #1059. hozzászólásáraNem fogsz csalódni, érezhető lesz a változás. Azt szoktam mondani, hogy így turbózva megérdemli a gázolajat.Ugyanis a fogyasztás ugyan az mint turbózás előtt, csak hatékonyabban égeti el az üzemanyagot, értelem szerűen erősebb. Minden munkát ugyan abba a sebességbe végzek mint turbózás előtt Ne essél kísértésbe nem kell följebb kapcsolni. Azért azt nem kell elfelejteni, hogy a hajtás az 50esé. Hála az akkori tervezőknek, nem fukarkodtak az anyaggal. Bár ma is ennyire túlméreteznék nem csak a traktorokat, hanem minden műszaki eszközt. A légszűrőt figyeld, ha poros környezetben dolgozol több lesz az üledék mint előtte. Volt róla szó, hogy valakinek fölszippantja az olajat.Ezt én nem tapasztaltam, igaz, hogy nem a 15w40est rakok a szűrőbe, hanem MDC30-ast. Egyenlőre ennyi.
Válasz medardkert1 #1058. hozzászólásáraSzia a motorral nincs jelenleg semmi problémám, csak sokszor jó lenne még 1 kis plusz lóerő!!
Válasz izs12 #1054. hozzászólásáraSzia! 820-ast három éve turbóztuk, Cseh C-14es tettünk rá. Se a motorhoz, se az agolóhoz(PAL) nem nyúltunk. Bánom, hogy nem előbb szántam rá magam. Nagyon meg vagyok elégedve a végeredménnyel. A traktor évente kb. 300üó rát dolgozik, tárcsázás, grúberezés, kombinátorozás stb...Szerintem ha jó a motor, nem kell bántani.
Válasz izs12 #1054. hozzászólásáraPersze az adagolót át kell állítatni+membrán szabályozót ráépítettni.
Válasz izs12 #1054. hozzászólásáraHa még jó a motor akkor addig semmit!
Későbbi motorfelújításnál is elég egy turbós hüvelysor. Enyém is így megy több mint 10 éve. Műszakin se érdekel itt senkit!
Csak a kipufogó dob legyen gyári!
Válasz izs12 #1054. hozzászólásáraEgy turbós garnitúra nem árt hosszú távon,valamint ha lehet Cseh turbó(C-14). A többit az adagolós megoldja,valamint műszakin módosításnak számít,és fizetős a papírmunka. (legalább is felénk harapnak rá műszakin)
Üdv érdeklődnék, van egy 82.1 traktorom és szeretnék rá túrbot rakni. Azt szeretném megtudni, hogy a motorjában ki kell e valamit cserélni gondolok itt dugó főtengely stb. Válaszokat előre is köszönöm.
https://webaruhaz.habi.hu/termekek/26763/Turbo_kpl_CSEH_890_892.html
https://webaruhaz.habi.hu/termekek/10264/Turbo_kpl_CSEH_mtz_1025.html
sziasztok ez a kettő turbó között mi a különbség a teljesítményük közt melyik nyom többet?
Válasz csferri #1051. hozzászólásáraNemtudom, par eve bevolt allitva padon azota jol megy.
Válasz BMWs paraszt,JD fanatikus #1050. hozzászólásáraPersze mert vagy eleve nem jó, vagy szarul volt beállítva, máskülönben észre vetted volna
Válasz mtz1221 #1048. hozzászólásáraMi lesugoztuk a membran szabalyzot, semmi nem valtozott ugyan ugy megy.
Válasz mtz1221 #1048. hozzászólásáraJa meg egy szelep állítás is jó lenne.Szívók 0.3,kipufogók 0.45 mm.
Válasz skodakocsis #1047. hozzászólásáraHa most is a membrán szabályzó helyett volt bekötve az óra,akkor kellett volna egy kört csavarni befelé a füst csavaron szántás közben.Úgy lett volna kb-ra hiteles az eredmény.
Válasz mtz1221 #1046. hozzászólásáraMeglett mérve szántás közben is. Sajnos ott se sokkal több. Nem is megy úgy ahogy kellene. Egyéb hibát nem észlelünk a gépen úgy ,hogy ez nagy valószínűséggel turbó hiba lesz .
Válasz csoppika #1045. hozzászólásáraRájöttem már én is,hiába koptattam az újaimat.

Válasz mtz1221 #1043. hozzászólásáraPersze hogy egyik percről a másikra... Az egyik percben még nem mérte, a másikban meg már igen...és kevesli



Válasz mtz1221 #1043. hozzászólásáraTegyen másik orát. Terhelés nélkül a 0.2mé nem jo? Terhelve mennyi volt? Semmit nem irt. Igy lehet baja sincs. Ha nem törött semmi mondjuk a turbo előtti kipufogò tömités kifujhat elég nagyon. Akko nem pörgeti a füst.
Válasz skodakocsis #1040. hozzászólásáraAzt írtad egyik percről a másikra.
ha nem terhelted persze hogy nincs turbó nyomás.
Válasz skodakocsis #1040. hozzászólásáraAzért esik vissza,mert elfogy a füst. Majd ha szántasz és végig füstöl akkor beszéljünk a turbó nyomásról.Meg fogsz lepődni és meg is érted miért.
Válasz skodakocsis #1040. hozzászólásáraLe is terhelted a traktot, vagy csak húztátok a gázrudar?
Válasz mtz1221 #1037. hozzászólásáraVan az adagolón membrán de az most nem okozhat problémát. Annak a helyére lett a torokba bekötve ideiglenesen az óra hogy megtudjuk mérni. Nem rég került hozzánk a gép. Így nagyon viszonyítási alapunk nincs ,csak a sima szívó mtzhez tudunk hasonlítani . Porlasztók cserélve lettek,rendesen hozzá állítva és mégse az igazi
Válasz B.Bali #1036. hozzászólásáraRögtön indulok..
Válasz mtz1221 #1035. hozzászólásáraMost gondolkodok,ha van rajta membrán szabályozó,akkor a csövek után ott keresd a bajt.Ha kilukadt a membrán akkor is ezt csinálja
Válasz skodakocsis #1034. hozzászólásáraNehogy a legkönnyebb dolgokkal kezd,vegyél rá új turbót
Válasz skodakocsis #1034. hozzászólásáraPersze hogy létezik letöredezhettek a lapátok ,szorulhat a tengely is.De először szappanos vízzel kend végig az összes csatlakozást/csövet az óráig meg az adagolóig.
Válasz mtz1221 #1033. hozzászólásáraNem tapasztaltuk ,hogy valahol eresztene. Nincs rajta wastegate szelep és a kompresszor is turbó elé van bekötve. Létezik hogy elkopott a turbó és azért nincs rendes nyomás??
Válasz skodakocsis #1031. hozzászólásáraValahol elereszti a levegőt.Wastegate szelepes,kompresszor a turbó elé vagy után van bekötve ?
Válasz skodakocsis #1031. hozzászólásáraA mérőórához menő csővet nézd meg alaposan,engem is jól megszivatott.
Kidörzsölődött és alig mutatott valamit az óra
Üdv! Érdeklődnék ,hogy mitől lehet egy utólag turbósított mtz tkp6 turbóval egyik pillanatról a másikra maximum fordulatnál is csak 0,2 bárral tölt ??? k