Josey, te még nem láttál közbeszerzést?
Persze, hogy olcsó ajánlatot ad a kontár, úgyis tudja, hogy az építés közben még kétszer fog mindenféle indokkal árat módosítani, így a benyújtott ajánlat 100%-ához képest 150-et kaszál, igaz ebből valamennyit borítékol különböző helyekre!
Hali.Én a Vogel & Noot gyárában melózom, és ezekből a tárcsákból amiket most gyártunk még 1-et sem hoztak vissza.Csak jót tudok róla mondani igaz néha kell őket faragni hogy rajz szerint összerakja az ember
Szia! vannak olyan alkatrészek, amelyek közel vannak a gyári termékek áraihoz, hiába ugymond utángyártottak, ugyanis előfordul, hogy a gyár beszállitója forgalmazza azt.van olyan termékünk ami gyárival azonos minőségű felszereltségű és fél árú csak. de ha valaki olcón megcsinál ezen árakhoz képest is, annak a terméknek majd minden porcikája vérzik... ma éppen egy épitész barátommal arról beszélgettünk, hogy valaki elnyerjen egy állami munkát,az számit, hogy ki ad olcsóbb ajánlatot... nem a referenciák számitanak.holott vlószinű, hogy az aki 20 % al drágább ajánlatot adott, annak a munkája nem hagy kivánnivalót maga után.
Elbírja csak nem lehet veled haladni az úton mert behimbálja néha a trakit és van hogy 10-15km-ert vonulok akkor azért szerintem egy félig függesztettel jobban lehetne dzsalnii
Van súlya és vontatott, de EGYENES LAPOS!!!!!
nem gömbsüveges nagycsipkés nehéztárcsa lapok vannak a Carrieren, ezt tudjad.
A nehézhengere egyébként száraz durva rögesben előnyös, tavasszal(is) az ékgyűrűs ügyesebb és nedvesebbnél sem gyúrja meg a fődet, tehát szélesebb skálán használható.
Laza talajon nagyonjól eltünteti a szártömeget, idén kb 40hektár kukorica lett tavalyi után visszavetve, egyik táblát nemtudtuk learatni tavaly tavaszra meg letörte a vad, szóval énis álló górét dolgoztam le a rövidtárcsával, kétsorral úgy eltüntette elkeverte a szárat mint a mese!
De itt most a nehéztárcsák is csak lökdösik jobbrabalra mivel nemnagyon tud fődet harapni rá olly kemény minden.
Pár napja láttam Carrier-el megjáratott táblát, nem akartam elhinni, hogy csak egy soron mentek el, olyan szépen feldarabolta és elkeverte a kukoricaszárat. Igaz valami korai kukorica volt, nem volt óriási a szártömeg sem.
Mifelénk szoktak azzal is néha tavaszi magágyat készíteni, pedig van súlya is, és vontatott...
Meg lett kérdezve de eleve mondták hogy ez nem éri meg így külön hozzá ennyiért.És tanácsolták hogy gyártassam le házilag sokkal olcsóbban kijön 2,6 körül volt a tárcsa maga és 1 millió körül lenne ez a szállítója meg gondolom +áfa
Ezen az amazonon is tök ugyanolyan a gumitorziós rendszer mint a Vogelen vagy Carrieren...
Pilátusnak igaza van, lassan kezdenek nehéztárcsákká vállni a rövidtárcsák, kb annyit fog érni egy ilyen mint a 6,2-e IH után akasztott 4tagú gyűrűshenger
Magágykészíteni és főleg tavasszal -jól beszél tanult barátunk- az egyeneslapos való.
Gyepet törni, ledöngölt felkeményedett tarlót vágni emez jobb azt aláírom, illetve nagy szártömeg esetén is, viszont így elveszti az eredeti rövidtárcsa funkcióját. DE elfogadnám még akkoris ha de-vel nem kezdünk mondatot
Én is ebben "reménykedem"...Ez a magyar egész jó,de a rövidtárcsa értelmét veszti ha nem fögesztett,mert ezzel a nehéz döggel biztos nem fog senki magágyat csinálni tavasszal pl...
Egyébként a mifélénk a régebbi is jó cucc, de láttam most pestan az újat Pro600-ast Terrapak II-es hengerrel, no az bitang jó egy szerkezet!!!!
Nem is a csipkés lapja teccik, szerintem az igazi rövidtárcsa egyenes lapos és nem gyep feltörésre van kitalálva ezért nem is szükségeltetik más, de a váz is tovább komolyodott tökéletesen Vaderstadt szintű és kaliberű és minőségű termék!
Az új ékgyűrűs henger meg betyár vaskos és jobblett a csapágyazása, okosabb ügyesebb egyszerűbb erősebb!
Válasz #743. hozzászólásra
Én a TL4 -es változazot vettem Packer hengerrel kizárólag csak magágyelőkészítésre, eddig gond nem volt vele , bár csak 40 hekit csináltam meg vele,a napokba kezdek hozzá a buza alá dolgozni,lazitózott földet ami elég röges száraz, ha azt a 60 hekit kibirja hiba nélkül bátran fogom ajánlani bárkinek
Lg volt ezekbe és zöld száron érik a nehéz meg tarolt mindent utánna a rolex még tört illetve aprított rajta ma elválik milyen lesz a munkája csak még elötte le kell tolni a nehézzel 10 ha kuki tarlót tegnap nem volt idő meg kedv rá na jó inkább kedv egy nap pihi jár a legújabb előrejelzés szerint lehet hogy hétvégén eső sem lesz Amúgy bírja a carrier a kiképzést
Ki gondolta, hogy ennyire kevés eső fog esni!?
Összességében jó munkát csinált a rövidtárcsa és a crosskill hengere.
Az a kérdés, hogy vetés előtt kombinátort vagy még egy sor rövidtárcsát kapjon.
Jól bírja az unia. Igen masszív a szerkezet. Legyen ami megemeli.
ne idegesíts fel a mi lazításunk még meg sem ázott mi lehet akkor azzal pedig holanp carierezés van tervbe de eggyenlőre csak a napra táblák egy sor nehéz IH-t kapott remélem megfelelő lesz
6431 hozzászólás
Válasz #779. hozzászólásra
Josey, te még nem láttál közbeszerzést?
Persze, hogy olcsó ajánlatot ad a kontár, úgyis tudja, hogy az építés közben még kétszer fog mindenféle indokkal árat módosítani, így a benyújtott ajánlat 100%-ához képest 150-et kaszál, igaz ebből valamennyit borítékol különböző helyekre!
Hali.Én a Vogel & Noot gyárában melózom, és ezekből a tárcsákból amiket most gyártunk még 1-et sem hoztak vissza.Csak jót tudok róla mondani igaz néha kell őket faragni hogy rajz szerint összerakja az ember
Válasz #769. hozzászólásra
Szia! vannak olyan alkatrészek, amelyek közel vannak a gyári termékek áraihoz, hiába ugymond utángyártottak, ugyanis előfordul, hogy a gyár beszállitója forgalmazza azt.van olyan termékünk ami gyárival azonos minőségű felszereltségű és fél árú csak. de ha valaki olcón megcsinál ezen árakhoz képest is, annak a terméknek majd minden porcikája vérzik... ma éppen egy épitész barátommal arról beszélgettünk, hogy valaki elnyerjen egy állami munkát,az számit, hogy ki ad olcsóbb ajánlatot... nem a referenciák számitanak.holott vlószinű, hogy az aki 20 % al drágább ajánlatot adott, annak a munkája nem hagy kivánnivalót maga után.
Itt egy kép, tavasszal górénegysor rövidtárcsa nedvesebb talajon:
.jpg)
Válasz #774. hozzászólásra

Elbírja csak nem lehet veled haladni az úton mert behimbálja néha a trakit és van hogy 10-15km-ert vonulok akkor azért szerintem egy félig függesztettel jobban lehetne dzsalnii
Válasz #775. hozzászólásra
Van súlya és vontatott, de EGYENES LAPOS!!!!!
nem gömbsüveges nagycsipkés nehéztárcsa lapok vannak a Carrieren, ezt tudjad.
A nehézhengere egyébként száraz durva rögesben előnyös, tavasszal(is) az ékgyűrűs ügyesebb és nedvesebbnél sem gyúrja meg a fődet, tehát szélesebb skálán használható.
Laza talajon nagyonjól eltünteti a szártömeget, idén kb 40hektár kukorica lett tavalyi után visszavetve, egyik táblát nemtudtuk learatni tavaly tavaszra meg letörte a vad, szóval énis álló górét dolgoztam le a rövidtárcsával, kétsorral úgy eltüntette elkeverte a szárat mint a mese!
De itt most a nehéztárcsák is csak lökdösik jobbrabalra mivel nemnagyon tud fődet harapni rá olly kemény minden.
Pár napja láttam Carrier-el megjáratott táblát, nem akartam elhinni, hogy csak egy soron mentek el, olyan szépen feldarabolta és elkeverte a kukoricaszárat. Igaz valami korai kukorica volt, nem volt óriási a szártömeg sem.
Mifelénk szoktak azzal is néha tavaszi magágyat készíteni, pedig van súlya is, és vontatott...
Válasz #771. hozzászólásra
Miért nemjó függesztettben???
Az a nagy gép nem bírja el???
Válasz #772. hozzászólásra
Hát nem tudom ennek annak utána kérdezgettem már ilyen fő alkatrészeknek.Gumi felnivel,munkahenger, ilyesmik azért gondoltam hogy 300e körül kijön .
Válasz #771. hozzászólásra





Már mint a 300ezer.....ha csak nem a MÉH telepről guberálod az alapanyagot hozzá............
Válasz #770. hozzászólásra
2,6 körül volt a tárcsa maga és 1 millió körül lenne ez a szállítója meg gondolom +áfa
Meg lett kérdezve de eleve mondták hogy ez nem éri meg így külön hozzá ennyiért.És tanácsolták hogy gyártassam le házilag sokkal olcsóbban kijön
Válasz #769. hozzászólásra




Kerekestől, vonórészestől, vázastól, munkahengerestől ??????
Kizárt
Válasz #768. hozzászólásra
A gyári kerül olyan 1 millióba.Én azt hittem hogy ilyen 300e körüli összegből kijön ez a szerkezet 
Uhh
Válasz #767. hozzászólásra
ugy 750 e ft + áfa körül sikerült összeszedjem nagyjából
Válasz #766. hozzászólásra

Igen igen erről van szó.Épp az előbb szkenneltem be de akkor nem rakom fel.Egy közelítő árat tudsz mondani majd rá?
Válasz #764. hozzászólásra
erre gondoltál? vonórész, hidraulika,félig függesztő egység , futómű
Válasz #758. hozzászólásra


Ezen az amazonon is tök ugyanolyan a gumitorziós rendszer mint a Vogelen vagy Carrieren...
Pilátusnak igaza van, lassan kezdenek nehéztárcsákká vállni a rövidtárcsák, kb annyit fog érni egy ilyen mint a 6,2-e IH után akasztott 4tagú gyűrűshenger
Magágykészíteni és főleg tavasszal -jól beszél tanult barátunk- az egyeneslapos való.
Gyepet törni, ledöngölt felkeményedett tarlót vágni emez jobb azt aláírom, illetve nagy szártömeg esetén is, viszont így elveszti az eredeti rövidtárcsa funkcióját. DE elfogadnám még akkoris ha de-vel nem kezdünk mondatot
Válasz #763. hozzászólásra
Holnap beszkennelem a részletes rajzot és felrakom ide az alapján egy kb árat tudsz küldeni majd email címre?
Válasz #762. hozzászólásra
minden megoldható, pontos méretfelvétel alapján
Tehát ilyesmit hozz:
Ami a henger után van. 
Válasz #760. hozzászólásra

Szállító kocsit véletlenül nem gyártanátok ilyen tárcsához?
Válasz #759. hozzászólásra

ennek drágább az előállitási költsége
Vagy ez akkor :

Válasz #757. hozzászólásra

Válasz #756. hozzászólásra
lehet függesztett is csinálni belőle, én az amazon gumitorziós rendszert preferálom (azt is lehetkapni nálunk )
Válasz #754. hozzászólásra
...Ez a magyar egész jó,de a rövidtárcsa értelmét veszti ha nem fögesztett,mert ezzel a nehéz döggel biztos nem fog senki magágyat csinálni tavasszal pl...
Én is ebben "reménykedem"
Válasz #753. hozzászólásra

végül is minden legyártható
Válasz #752. hozzászólásra

csak fotóztam, semmi több
Josey láttom "levetted a mintát" közelről ,alaposan
ez ha három körül lenne akor igen,de szerintem pont kétszer anyi ezért nem(kell(ene))...
Válasz #750. hozzászólásra


Válasz #746. hozzászólásra


Egyébként a mifélénk a régebbi is jó cucc, de láttam most pestan az újat Pro600-ast Terrapak II-es hengerrel, no az bitang jó egy szerkezet!!!!
Nem is a csipkés lapja teccik, szerintem az igazi rövidtárcsa egyenes lapos és nem gyep feltörésre van kitalálva ezért nem is szükségeltetik más, de a váz is tovább komolyodott tökéletesen Vaderstadt szintű és kaliberű és minőségű termék!
Az új ékgyűrűs henger meg betyár vaskos és jobblett a csapágyazása, okosabb ügyesebb egyszerűbb erősebb!
Válasz #748. hozzászólásra
Válasz #743. hozzászólásra
Én a TL4 -es változazot vettem Packer hengerrel kizárólag csak magágyelőkészítésre, eddig gond nem volt vele , bár csak 40 hekit csináltam meg vele,a napokba kezdek hozzá a buza alá dolgozni,lazitózott földet ami elég röges száraz, ha azt a 60 hekit kibirja hiba nélkül bátran fogom ajánlani bárkinek
Válasz #745. hozzászólásra

Ferga után nem Vogel-t veszel Szanberg koma kitér a hitéből!
Válasz #736. hozzászólásra
Melyiket ajánlod?Ár érték arányba,kisebb gazdaságba?kb.4,5 méteres vontatott kellene.Áruk??
Válasz #735. hozzászólásra
egy nap pihi jár a legújabb előrejelzés szerint lehet hogy hétvégén eső sem lesz Amúgy bírja a carrier a kiképzést
Lg volt ezekbe és zöld száron érik a nehéz meg tarolt mindent utánna a rolex még tört illetve aprított rajta ma elválik milyen lesz a munkája csak még elötte le kell tolni a nehézzel 10 ha kuki tarlót tegnap nem volt idő meg kedv rá na jó inkább kedv
Erről vélemény?
http://www.agroinform.com/aprohirdetes/UNIA-Mars-TXL-3-0-lemez-hengerrel/20110420-1789926/
Válasz #739. hozzászólásra
Itt kapsz,de nincs készleten várni kell rá egy hetet.
http://webshop.keletagro.hu/latar-lazitopapucs_id5711
Válasz #739. hozzászólásra

Válasz #733. hozzászólásra
Ki gondolta, hogy ennyire kevés eső fog esni!?
Összességében jó munkát csinált a rövidtárcsa és a crosskill hengere.
Az a kérdés, hogy vetés előtt kombinátort vagy még egy sor rövidtárcsát kapjon.
Jól bírja az unia. Igen masszív a szerkezet. Legyen ami megemeli.
Válasz #738. hozzászólásra
Az mennyi időbe kerül és kb mibe fáj
Válasz #737. hozzászólásra
Szia!
Azt nem tudom, de eredeti alapján letudjuk gyártani
Válasz #736. hozzászólásra
Heló josey! Latarhoz kellene kopóhegy tudnál benne segíteni ki forgalmazza?
egy kis válogatás a kiállitás gépeiből
Válasz #734. hozzászólásra

Ilyen száraz időben miért nem a Carrierrel nyomatod a Napra tarlót ? Nem szebb munkája lenne ?
Vagy nem bírná a kiképzést ?
Válasz #732. hozzászólásra

pedig holanp carierezés van tervbe de eggyenlőre csak a napra táblák egy sor nehéz IH-t kapott remélem megfelelő lesz
ne idegesíts fel a mi lazításunk még meg sem ázott mi lehet akkor azzal
Válasz #732. hozzászólásra
Kár volt lazítani .
Unia rövid tárcsád van ? Hogy bírja ?
Láttam most egyet az OMÉK-en , olcsó volt és jónak tűnt...
Íme a kötött föld!


Ezeket a képeket kb 1 hónapja készítettem. Lazított földet csináltam, ami többször is megázott.
A lazító után van tarajos henger is pedig.
Alig voltam ideges, amikor ilyenek miatt kellet megállnom, és kiökörködnöm ezeket a rögöket. Hiába püföltem nagykalapáccsal, semmi nem történt.