Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak619 FtEUR413.22 FtUSD390.32 FtCHF444.25 FtGBP498.26 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
A külső 256 mm, a belső 153 mm, oldalról nézve olyan alakja van mint a bádogtányéroknak
Illetve van rajta 2 db "bajonettzárszerűség" is
a képen részben látszik.
Bár annyit megjegyeznék, ha valaki csinált a trakira fűtést, ami a hengerekről van a fülkébe vezetve, akkor szerintem nem nagyon kell ez a szűkítő. Elég jól lefogja a levegőt, így fűtés része nem az igazi, illetve ha ott van az a bizonyos "levegőgyűjtő" lemez, akkor alapesetben lelassítja a levegő áramlását.
nem tudom meg e tugyátok nézni itt kukorica tarlót szántok lengyel ekével és hozzáteszem igazi kötött talaj 27 cm mélyen sikerült felszántanoma terület 2 hektár
Minek az a szükitő én mikor szántottam 80 fokos volt az olaj de a hengerekre köptem sisterget szoval az a véleményem ha dolgozol vele akkor szerintem nemkell rá de ha üresjáratba mész vele akkor viszont kell mert akkor nehezen melegszik fel az olaj
fontosabb kérdéseim volnának.
1. gumi lerohad e róla ?
2. olajjal feltöltve lett leállítva vagy senem ?
3. kézzel körbe e lehet forgatni a motorját? (mán villáskulcs és dekompresszor mellett)
4. papírok. mert az fontos. anélkül wc-re menni sem illdomos, nemhogy komolyabb dolognak nekiállni.
az az összeg, amiért megéri t-25 öst venni, feltéve ha nem repedt egy fődarabja sem, szerintem 300 ezer forint körbefordítható motorral, és igazoltan a tulajdonostól.
egy 500-700 at ráköltve lehet nagyon baba patent.
Szép napot mindenkinek/estét!
olyan kérdésem lenne hogy mennyit érhet egy t25-ös traktor ami kb 10 éve egy helyben áll(elindítva sem volt) kint a szabad ég alatt és látni rajta nagyon az évek múlását,úgy gondoltam megkérdezem itt mert találtam sok eladót interneten de még csak hasonló(hanyag)állapotút sem hogy egy ilyen gépért mi lenne a reális ár? válaszokat előre is köszönöm!
Válasz Barbár #19212. hozzászólására" ugyanaz a problémád mint az enyém:kopott adagoló."
Nem biztos,hogy kopott !
Attól függ,hogy mennyi Üó-nak kell eltelnie az erős gyarapodáshoz !
Válasz atis26 #19211. hozzászólásáraAlól vedd ki a leeresztőcsavart,engedj ki mindent belőle.Tedd vissza a leeresztőt.Vedd ki a nívócsavart,és azt amelyiknél nyomja a gázolajat.Ez az utóbbi a beöntő.Töltsd fel hajtómű-,vagy motorolajjal a nívóig.Ellenőrízd sűrűn,ha felhígul cseréld le.Ja és nézd meg a motorolajszintet,nem emelkedik-e,mert akkor gázolaj kerül bele és felhígul.Kb ugyanaz a problémád mint az enyém:kopott adagoló.
Csak azért kíváncsiskodok, mert feltehetően nekem is kéne egy ismerősnél kertet szántani, kukoricatarlót, de az én ekém Bea 25/25 (Bagodi),és még kukoricában nem próbáltam. Szóval nem tudom milyen lesz a munkája, de majd kiderül.
Válasz Bakos Attila #19198. hozzászólásárakérlek, a traktor hátuljánál ahol a van a két emelőkar jobb oldalt nagy darab bumszli anya a fülke alatt van azt kitekered és ott tudsz utána tölteni és most figyelj pont ott mellette találsz egy másik csavart ami a nívópálca. én csak akkor találtam meg mikor már lent volt a fülke és darabokban volt
Válasz Myrrdin #19192. hozzászólására Ott a pont!
A T25,T30,T16 mind más kuplungal van szerelve.
A T16 és a T30 hiába TLT kuplungos a szerkezet nem egyezik.A T25-el főleg nem.
A VTZ és a T30 az egyforma,sőt a beállítása is ugyan az.
Válasz Maszek Zs #19191. hozzászólásáracsak képletesen hasonlít. ez a rész? hogyan? szereltél már ilyen gépet? két különböző gépről van szó és két különböző tengelykapcsolóról, az egyiknél van tlt kuplung másiknál nincs. ami két különböző szerkezet a lendkerék ugyanaz. de nálad a villa és a tárcsa közötti táv egyforma mondjuk megnézném a 1,5mm beállítását.
Válasz Maszek Zs #19188. hozzászólásáraÉs ez minden megvan akkor told össze. A kinyomócsapágy és a villák között a hézag 2,5mm legyen. Ezt alulról látod és rudazaton állitod. Így csináld és jó lesz!!!!
Válasz Myrrdin #19183. hozzászólásáraKöszönöm a segítséget! Sajnos nem sikerült megcsinálni, a traktor összehúzása urán is lógnak a villák és a kinyomócsapágy sem feszít rajta! lehet hogy fordítva lett betéve a kuplungtárcsa? fogalmam sincs mi a gond vele!Sajnos sürgős lenne mert menni kéne szántani
Válasz Gerimur #19181. hozzászólásáraAhogy elnéztem, a s..r=fekália\kaka , még "@"-al kiírva sem felel meg az itteni ízlésnek. Más fórumon ez eddig nem okozott problémát. Illetve itt, a korábbi hsz-ban voltak ennél keményebb szavak is.
Válasz civicbont #19182. hozzászólásáraszét szerelt állapotban egy kis lógása megengedett. a 3db kinyomóvilla beállítása hát, nos eddig én akivel beszéltem mindenki más mond van aki kiszerelt állapotban beállítva x mm-re és úgy tolja össze a gépet és álltja hozzá a csapágyat a kuplung rudazattal, akármilyen villát raksz bele úgy is kopik és akkor után állítás szükséges. másik egyik megoldás mint én is aki összerakás után állítom be,mellékesen jegyzem meg nálunk a felhegesztett kinyomóvillák váltak be.
Üdv! T25 traktort kuplungozom,nem csináltam még ilyet a kérdésem az lenne hogy a kuplungszerkezet lehúzása után normális ha a 3 feszítővilla(ami a kinyomócsapágyal érintkezik) az elkezdett lógni???mikor kell beállítani a feszítővella és a kinyimó csapágy közötti hézagot? Előre is köszönöm a segítséget
25322 hozzászólás
Válasz Gerimur #19205. hozzászólásáraIlyen lengyel eke van eladó a haveromnak ,ha esetleg valakit érdekel !
Válasz Myrrdin #19222. hozzászólásáraHali!
A külső 256 mm, a belső 153 mm, oldalról nézve olyan alakja van mint a bádogtányéroknak
Illetve van rajta 2 db "bajonettzárszerűség" is
a képen részben látszik.
Bár annyit megjegyeznék, ha valaki csinált a trakira fűtést, ami a hengerekről van a fülkébe vezetve, akkor szerintem nem nagyon kell ez a szűkítő. Elég jól lefogja a levegőt, így fűtés része nem az igazi, illetve ha ott van az a bizonyos "levegőgyűjtő" lemez, akkor alapesetben lelassítja a levegő áramlását.
Én legalábbis ezt tapasztaltam
nem tudom meg e tugyátok nézni itt kukorica tarlót szántok lengyel ekével és hozzáteszem igazi kötött talaj 27 cm mélyen sikerült felszántanoma terület 2 hektár
www.youtube.com/watch?v=PJ0sQQNuIDkwww.youtube.com/watch?v=PJ0sQQNuIDkwww.youtube.com/watch?v=PJ0sQQNuIDk
Minek az a szükitő én mikor szántottam 80 fokos volt az olaj de a hengerekre köptem sisterget szoval az a véleményem ha dolgozol vele akkor szerintem nemkell rá de ha üresjáratba mész vele akkor viszont kell mert akkor nehezen melegszik fel az olaj
Válasz Gerimur #19219. hozzászólásárailyen engem is érdekelne. de nekem annyi is elég ha a méreteket megadná valaki
Válasz krisztianx #19220. hozzászólásáraaz hogy hány évet állt egyhelyben, illetve az hogy lerohad róla a festék különösebben semmit nem változtat.
fontosabb kérdéseim volnának.
1. gumi lerohad e róla ?
2. olajjal feltöltve lett leállítva vagy senem ?
3. kézzel körbe e lehet forgatni a motorját? (mán villáskulcs és dekompresszor mellett)
4. papírok. mert az fontos. anélkül wc-re menni sem illdomos, nemhogy komolyabb dolognak nekiállni.
az az összeg, amiért megéri t-25 öst venni, feltéve ha nem repedt egy fődarabja sem, szerintem 300 ezer forint körbefordítható motorral, és igazoltan a tulajdonostól.
egy 500-700 at ráköltve lehet nagyon baba patent.
Szép napot mindenkinek/estét!
olyan kérdésem lenne hogy mennyit érhet egy t25-ös traktor ami kb 10 éve egy helyben áll(elindítva sem volt) kint a szabad ég alatt és látni rajta nagyon az évek múlását,úgy gondoltam megkérdezem itt mert találtam sok eladót interneten de még csak hasonló(hanyag)állapotút sem hogy egy ilyen gépért mi lenne a reális ár? válaszokat előre is köszönöm!
Sziasztok!
Keresek T25 hűtőventillátorához szűkítőt.
Ha valakinek van elfekvőben kérem jelezze!
Ilyen:
összekell tekerni
Üdv mindenkinek!engem is érdekelne h szét v összetekerjem a reteszelő csavarját?!
Válasz stefi69 #19215. hozzászólásáraEbben igazad van,kicsit elhamarkodottan írtam.
Válasz Barbár #19212. hozzászólására" ugyanaz a problémád mint az enyém:kopott adagoló."
Nem biztos,hogy kopott !
Attól függ,hogy mennyi Üó-nak kell eltelnie az erős gyarapodáshoz !
Válasz atis26 #19211. hozzászólásáraszabad megjegyeznem a le plombált csavarok, ilyet se sűrűn látni már
A t-25 váltója kidobálja a sebességeket. A reteszelő beállító csavaron össze kell tekerni, ugye ?
Válasz atis26 #19211. hozzászólásáraAlól vedd ki a leeresztőcsavart,engedj ki mindent belőle.Tedd vissza a leeresztőt.Vedd ki a nívócsavart,és azt amelyiknél nyomja a gázolajat.Ez az utóbbi a beöntő.Töltsd fel hajtómű-,vagy motorolajjal a nívóig.Ellenőrízd sűrűn,ha felhígul cseréld le.Ja és nézd meg a motorolajszintet,nem emelkedik-e,mert akkor gázolaj kerül bele és felhígul.Kb ugyanaz a problémád mint az enyém:kopott adagoló.
az 1 sel jelölten veri a gázolajat mit tegyek
Válasz Wendelke #19209. hozzászólásáraÍgy talán egyszerűbb
https://www.youtube.com/watch?v=s_AMQRu3tkQ
Egy kis segítség az eke beállításához, ha valaki nem látta még.
https://www.youtube.com/watch?v=s_AMQRu3tkQ
Akpil ekénél szoktátok a pad magasságát állítani, vagy elég annyira megdönteni amennyire gyárilag eltolták az eke csapszegeit?
Válasz Gerimur #19204. hozzászólásáraKöszi!
Csak azért kíváncsiskodok, mert feltehetően nekem is kéne egy ismerősnél kertet szántani, kukoricatarlót, de az én ekém Bea 25/25 (Bagodi),és még kukoricában nem próbáltam. Szóval nem tudom milyen lesz a munkája, de majd kiderül.
Válasz Myrrdin #19196. hozzászólására Egész jó
Válasz Gerimur #19204. hozzászólására Beforgatók:
Válasz Wendelke #19202 hozzásra:
Meglehet mérni,az enném ugyen ilyen Akpil 30-as.
Kukorica tarlót, kórót, simán fordít.
Ha van rajta beforgató még jobb.
Válasz Wendelke #19202. hozzászólásáralengyel, hogy az e azt nem tudom
Válasz Myrrdin #19200. hozzászólásáraEz az eke egyébként Akpil 35-s?
Válasz Bakos Attila #19198. hozzászólásárakérlek, a traktor hátuljánál ahol a van a két emelőkar jobb oldalt nagy darab bumszli anya a fülke alatt van azt kitekered és ott tudsz utána tölteni és most figyelj pont ott mellette találsz egy másik csavart ami a nívópálca. én csak akkor találtam meg mikor már lent volt a fülke és darabokban volt
Válasz Wendelke #19197. hozzászólásáraigen az, szépen elteszi a kórót. ~280 mm
Sziasztok! Világítás biztosítékát merre találom?
Válasz nagy0szilard #19148. hozzászólására
Válasz Myrrdin #19196. hozzászólásáraSzép!
Milyen mélyen?
így szántunk mi kukorica tarlót.
Eladó Zalán Ferenc érd: 30-2555182
Sziasztok!
Újszerű, azonnal hadra fogható gyári kettes akpil eke eladó.
T-25 höz kiváló.
Érd:30 2555182
Válasz Myrrdin #19192. hozzászólására Ott a pont!
A T25,T30,T16 mind más kuplungal van szerelve.
A T16 és a T30 hiába TLT kuplungos a szerkezet nem egyezik.A T25-el főleg nem.
A VTZ és a T30 az egyforma,sőt a beállítása is ugyan az.
Válasz Maszek Zs #19191. hozzászólásáracsak képletesen hasonlít. ez a rész? hogyan? szereltél már ilyen gépet? két különböző gépről van szó és két különböző tengelykapcsolóról, az egyiknél van tlt kuplung másiknál nincs. ami két különböző szerkezet a lendkerék ugyanaz. de nálad a villa és a tárcsa közötti táv egyforma mondjuk megnézném a 1,5mm beállítását.
t-16m:
t-25:a kuplung selejt
Válasz Myrrdin #19190. hozzászólásáraEz a rész egyforma
Válasz Maszek Zs #19188. hozzászólásáraez se t-25 hanem ez a t-16mhez van?
Válasz Maszek Zs #19188. hozzászólásáraÉs ez minden megvan akkor told össze. A kinyomócsapágy és a villák között a hézag 2,5mm legyen. Ezt alulról látod és rudazaton állitod. Így csináld és jó lesz!!!!
Válasz Maszek Zs #19187. hozzászólásáraÉs végül de nem utolsósorban 1,5mm legyen ez
Válasz Maszek Zs #19186. hozzászólásáraA képen látható módon beállítani 51mm re
Válasz civicbont #19185. hozzászólásáraMeg kell mérni a vastagságát! Legalább 8,5mm kell lennie!
Válasz Myrrdin #19183. hozzászólásáraKöszönöm a segítséget! Sajnos nem sikerült megcsinálni, a traktor összehúzása urán is lógnak a villák és a kinyomócsapágy sem feszít rajta! lehet hogy fordítva lett betéve a kuplungtárcsa? fogalmam sincs mi a gond vele!Sajnos sürgős lenne mert menni kéne szántani
Válasz Gerimur #19181. hozzászólásáraAhogy elnéztem, a s..r=fekália\kaka , még "@"-al kiírva sem felel meg az itteni ízlésnek. Más fórumon ez eddig nem okozott problémát. Illetve itt, a korábbi hsz-ban voltak ennél keményebb szavak is.
Válasz civicbont #19182. hozzászólásáraszét szerelt állapotban egy kis lógása megengedett. a 3db kinyomóvilla beállítása hát, nos eddig én akivel beszéltem mindenki más mond van aki kiszerelt állapotban beállítva x mm-re és úgy tolja össze a gépet és álltja hozzá a csapágyat a kuplung rudazattal, akármilyen villát raksz bele úgy is kopik és akkor után állítás szükséges. másik egyik megoldás mint én is aki összerakás után állítom be,mellékesen jegyzem meg nálunk a felhegesztett kinyomóvillák váltak be.
Üdv! T25 traktort kuplungozom,nem csináltam még ilyet a kérdésem az lenne hogy a kuplungszerkezet lehúzása után normális ha a 3 feszítővilla(ami a kinyomócsapágyal érintkezik) az elkezdett lógni???mikor kell beállítani a feszítővella és a kinyimó csapágy közötti hézagot? Előre is köszönöm a segítséget
Válasz Wendelke #19169. hozzászólására
Miért moderáltak
Sziasztok! Ablaktörlő motort keresek! Nincsen esetleg valakinek elfekvőben?
Válasz czferi #19178. hozzászólásáraKöszönöm mindenkinek
Válasz Koppány Vezér #19177. hozzászólásáraÍgy van a lényeg ugyan az