Válasz t25bandit #24629. hozzászólásáraRésolajcső kicserélve, mégsem jó. Ma kicserélem a nyomástartó szelepet, aztán meglátjuk. Ha utána is lelevegősödik, akkor hívok hozzá valakit.
Válasz mtz1221 #24641. hozzászólásáraA nyomástartó szelepet még nem szedtem ki. (Ha megjön a résolajcső és nem lesz jó, akkor az lesz az első, amit kicserélek.)
Az ac pumpa szelepe az hol van? Ez az?
Válasz _NB_ #24630. hozzászólásáraUtolsó próba előtt a tanksapkát is meglazítottam. (Itt olvastam, hogy a szuszogó rendesen meg tudja szívatni az embert.)
A szuszogón kívül van más szellőzése is a taknnak?
Válasz okooszi #24631. hozzászólásáraMelyik oldalon van a finomszűrő? Ha a szivón, érthető lenne. Ha a nyomón,akkor kissé sántit az irásod! Ha légteleniteni lehetet, akkor átenged. Ha pedig nem enged át- nincs légtelenités! De amikor bármely szűrőt beteszünk valahova, ellenőrizni kell4 Lehet sérült, a tömités szakadt, vagy a furat nem megfelelő, stb.
Válasz peter.domafoldi #24624. hozzászólásáraMég eszembe jutott, hogy cseréltem gázolaj finom szűrőt, gyári papírt raktam bele. Nem értem ki a faluból, megállt.tápszivattyuval légtelenites, elindult de hamar megállt. Nem ment át rendesen az üzemanyag az új szűrőn, kidobtam, minden oké. Nekem egy autó üzemanyag szűrőn keresztül szívja, úgyhogy nem is kell bele.
Válasz t25bandit #24625. hozzászólásáraKöszi a választ!
Van, és még töltöttem is rá. A búvárcsövet is kiszedtem. Minden csövet újratömítettem. Légtelenítés után kb. 20 perc és leállt.
A résolajcsőnél (a hollandis felénél)könnyezett egy picit. (Tényleg csak egy-két cseppet.) Amikor megvettem, akkor a hollandinál rendesen csepegett és mégsem állt le.
A biztonság kedvéért kicserélem. A héten elvileg megjön.
Válasz peter.domafoldi #24624. hozzászólásáraVan benn gázolaj?
Vicc volt!
Mi teletankoltuk és akkor nem levegősödött le,aztán ahogy fogyott belőle a gázolaj egyszer csak megint lelevegősödött.Kb a tank felénél olyan 20-25 liter körül megint lelevegősödött egy kis állás után,de menet közben sosem.
Kicseréltünk mi is minden tömítést tápszivattyút is,de mégsem lett jó.
Azután vettem rá egy használt adagolót és azóta tökéletesen működik.Nem azt akarom mondani,hogy az adagolód szar,de nem tudom hol lehet nálad a probléma.
Volt,hogy a búvárcsövet ette meg a rozsda nálunk.Azt nem nézted meg?
Válasz okooszi #24623. hozzászólásáraOdáig jutottam, hogy követtem a gázolaj útját és lelazítottam sorba a csöveket és légtelenítettem. Legvégül a porlasztóhoz vezető csatlakozókat lazítottam fel. Néhány indítás után elkapta és beindult. Na de, kb. 20 perc után lehörgött és megállt. (Hiába nyomtam neki gázt.) Megvártam, hogy visszahűlve mit csinál. Elsőre elindult, de egyből le is hörgött, aztán el sem indult. Közben rám sötétedett, aztán úgy hagytam.
Válasz ND #24607. hozzászólásáraTőlük ma sikerült megrendelnem mindent, mindkét fogaskereket, csapágyat, szimeringet. Holnap elv itt lesz. Segítőkészek nagyon. Köszönöm a címet.
Sziasztok!
Tudnátok nekem segíteni abban, hogy az adagolón van-e légtelenítő csavar?
Kicseréltem a tápszivattyút, + a fölötte lévő csavar alátéteit (Folyton csepegett) és utána nem akart elindulni.
A finomszűrőnél lévő (adagolóhoz visszajövő) csövet meglazítottam a légtelenítéshez. Ott szépen megjelent a gázolaj.
Válasz t25bandit #24611. hozzászólásáraKöszi a választ! Azért kérdezgetem, mert nálunk nincs egy egyenes hely sem. (pl. ahol most áll a traktor, ott a váltóolaj cserénél, 10 liter betöltése után majd egy centire volt a szint a nívótól.)
Válasz Wendelke #24614. hozzászólásáraKöszi!! Láttam már ezt...úgy nézet ki, mint ami már a világháborúban is járt...
Csak azt nem értem, hogy ez hogy illeszkedik a másikhoz?? A csavarok okésak, de,hogy lesz az központos??
Válasz stefi69 #24601. hozzászólásáraNem dehogy is, ezt a t*k*m tudja melyik orosz oldalról mentettem állítólag erre fel lehet tenni az mtz szivattyúját.
Válasz t25bandit #24587. hozzászólására1,1 liter, vagy 0,3? (Több helyen is ezt olvastam.) Egyébként pont ez a következő folyamat, amit el szeretnék végezni.
Most jövök a habibol. Nincs raktáron sem hidraulika meghajtó fogaskerék. Valakinek ötlet hol lehetne venni?
Addig a felverődéseket megcsiszolom a másikon, azt megy vissza új csapágyakkal. Ez van, kell menni permetezni. Remélem bírja.
Válasz Csavargó #24603. hozzászólásáraSzerintem töltsd le a szerelési útmutatót, az alapján sikerül. Én még nem cseréltem ezen, de gondolom vannak jelek, azt kell összeállítani.
Sziasztok!Egy kis segitségre lenne szükségem.Az adagolót szeretném lecserélni a t25 trakimrol,és az lenne a kérdésem hogy hogyan kell visszarakni a másikat.Itt a meghajtásra gondolok,hogy jó helyen legyen,vagy csak egyféle képen passzol a helyére?ElŐre is köszi a segitséget!
Válasz stefi69 #24592. hozzászólásáraNekem t16 van és szeretnék rá orbitot. Van ZIL kormányszivattyúm azt szeretném hajtatni.
Igazából a megoldás érdekelne.
Válasz okooszi #24598. hozzászólásáraNem kell . Fél nap ,meg az esztergályos ideje .Kocsit meg csinálsz. Ha rögtönzött és olcsó kell akkor,4db nagyobb csapágy,1db kazán lemez,2db egymásba csúszó cső , 1db U vagy szög vas.Ennyi !
Válasz Gepi #24596. hozzászólására"Elbeszélünk egymás mellett." Az előbbi képeden nem figyeltem eléggé,hogy a külső az a nagy szivattyú. Így pont elég . az 1 nagy is elég lenne. Mert én a motorhoz szoktam rakni a kormány szivattyút .Így gondoltam én is átalakítani s kiváltani a gyári szivattyút. Szép munka!
Válasz Gepi #24597. hozzászólásáraKöszönöm. A fülkét le kell venni? Mekkora munka a kuplungozás, szerszámok vannak, de amivel alá lehet támasztani és gurul az nincs.
Válasz okooszi #24595. hozzászólásáraMinden féle képpen szét kell húzni. Mi most kuplungoztunk és legnagyobb meglepetést az okozta hogy nincs két éve kék szimeringet raktunk bele aszem sog van beleütve és ugyan olyan kő kemény lett mint ami gyárit mi kiszedtünk. Csapágyakkal nem lesz gondod mert lehet őket kapni a megfelelő boltban.
25342 hozzászólás
Válasz t25bandit #24629. hozzászólásáraRésolajcső kicserélve, mégsem jó. Ma kicserélem a nyomástartó szelepet, aztán meglátjuk. Ha utána is lelevegősödik, akkor hívok hozzá valakit.
Válasz okooszi #24643. hozzászólásáraKöszi! Kiszedtem. Rugók rendben. Azt, hogy átereszt-e, azt nem tudom, hogy kell megnézni.
Válasz Adrián m #24627. hozzászólásáraHello mi volna az ára??
0630/933 5755 számom
Válasz peter.domafoldi #24642. hozzászólásáraIgen .2 műanyag szelep. Az egyik szivaskor zár, a másik nyomáskor.
Válasz mtz1221 #24641. hozzászólásáraA nyomástartó szelepet még nem szedtem ki. (Ha megjön a résolajcső és nem lesz jó, akkor az lesz az első, amit kicserélek.)

Az ac pumpa szelepe az hol van? Ez az?
Válasz peter.domafoldi #24638. hozzászólásáraNyomástartó szelepben a rugó nincs eltörve ? Vagy az ac pumpában a szelepnél ??
Válasz Maszek Zs #24633. hozzászólásáraSzia!
Jó ötletnek tűnik! Köszi!
Válasz okooszi #24632. hozzászólásáraAzt, hogy lehet megnézni? (Mármint, hogy törött?)
Nálam, pumpálás közben puhul fel.
Válasz _NB_ #24630. hozzászólásáraUtolsó próba előtt a tanksapkát is meglazítottam. (Itt olvastam, hogy a szuszogó rendesen meg tudja szívatni az embert.)
A szuszogón kívül van más szellőzése is a taknnak?
Válasz t25bandit #24629. hozzászólásáraRendben! Csak legyen már jó.
Válasz okooszi #24631. hozzászólásáraMelyik oldalon van a finomszűrő? Ha a szivón, érthető lenne. Ha a nyomón,akkor kissé sántit az irásod! Ha légteleniteni lehetet, akkor átenged. Ha pedig nem enged át- nincs légtelenités! De amikor bármely szűrőt beteszünk valahova, ellenőrizni kell4 Lehet sérült, a tömités szakadt, vagy a furat nem megfelelő, stb.
Sziasztok 9.5x32-es felni valakinek? Köszönöm előre is
Válasz peter.domafoldi #24628. hozzászólásáraÜdv!
Úgy kezd tegyél rá egy infúziót. Addíg menny az adagolótól a tank felé míg meg nem lessz a hiba.
Válasz okooszi #24631. hozzászólásáraMeg egyszer eltörött a tápszivattyú tengelye, akkor is megállt, ha felpumpaltam elindult, de hamar meg is állt.
Válasz peter.domafoldi #24624. hozzászólásáraMég eszembe jutott, hogy cseréltem gázolaj finom szűrőt, gyári papírt raktam bele. Nem értem ki a faluból, megállt.tápszivattyuval légtelenites, elindult de hamar megállt. Nem ment át rendesen az üzemanyag az új szűrőn, kidobtam, minden oké. Nekem egy autó üzemanyag szűrőn keresztül szívja, úgyhogy nem is kell bele.
Válasz peter.domafoldi #24628. hozzászólásáraHol "szellőzik" a tank,kap elég levegőt?
pl: tanksapka nélkül is leáll 20perc után ?
Válasz peter.domafoldi #24628. hozzászólásáraMajd írd meg,ha jó lesz,hogy mi volt a probléma.
Kíváncsi is lennék meg talán okosabb is,hátha később jó lenne.
Válasz t25bandit #24625. hozzászólásáraKöszi a választ!
A búvárcsövet is kiszedtem. Minden csövet újratömítettem. Légtelenítés után kb. 20 perc és leállt.
Van, és még töltöttem is rá.
A résolajcsőnél (a hollandis felénél)könnyezett egy picit. (Tényleg csak egy-két cseppet.) Amikor megvettem, akkor a hollandinál rendesen csepegett és mégsem állt le.
A biztonság kedvéért kicserélem. A héten elvileg megjön.
Válasz peter.domafoldi #24624. hozzászólásáraJa még annyi,hogy mi a réz tömítések helyett alumíniumot tettünk,puhább fém jobban tömít,de tényleg csak egyszer használatos
Válasz peter.domafoldi #24624. hozzászólásáraVan benn gázolaj?
Vicc volt!
Mi teletankoltuk és akkor nem levegősödött le,aztán ahogy fogyott belőle a gázolaj egyszer csak megint lelevegősödött.Kb a tank felénél olyan 20-25 liter körül megint lelevegősödött egy kis állás után,de menet közben sosem.
Kicseréltünk mi is minden tömítést tápszivattyút is,de mégsem lett jó.
Azután vettem rá egy használt adagolót és azóta tökéletesen működik.Nem azt akarom mondani,hogy az adagolód szar,de nem tudom hol lehet nálad a probléma.
Volt,hogy a búvárcsövet ette meg a rozsda nálunk.Azt nem nézted meg?
Válasz okooszi #24623. hozzászólásáraOdáig jutottam, hogy követtem a gázolaj útját és lelazítottam sorba a csöveket és légtelenítettem. Legvégül a porlasztóhoz vezető csatlakozókat lazítottam fel. Néhány indítás után elkapta és beindult. Na de, kb. 20 perc után lehörgött és megállt. (Hiába nyomtam neki gázt.) Megvártam, hogy visszahűlve mit csinál. Elsőre elindult, de egyből le is hörgött, aztán el sem indult. Közben rám sötétedett, aztán úgy hagytam.
Van valakinek tippje, hogy mit nézzek meg rajt?
Válasz peter.domafoldi #24621. hozzászólásáraNekem tápszivattyú csere után simán indult, adagolót nem légtelenítettem, csak ahol te is.
Válasz ND #24607. hozzászólásáraTőlük ma sikerült megrendelnem mindent, mindkét fogaskereket, csapágyat, szimeringet. Holnap elv itt lesz. Segítőkészek nagyon. Köszönöm a címet.
Sziasztok!
Tudnátok nekem segíteni abban, hogy az adagolón van-e légtelenítő csavar?
Kicseréltem a tápszivattyút, + a fölötte lévő csavar alátéteit (Folyton csepegett) és utána nem akart elindulni.
A finomszűrőnél lévő (adagolóhoz visszajövő) csövet meglazítottam a légtelenítéshez. Ott szépen megjelent a gázolaj.
Válasz t25bandit #24611. hozzászólásáraKöszi a választ! Azért kérdezgetem, mert nálunk nincs egy egyenes hely sem. (pl. ahol most áll a traktor, ott a váltóolaj cserénél, 10 liter betöltése után majd egy centire volt a szint a nívótól.)
Válasz ND #24618. hozzászólásáraIgen!
Meg illeszkedő felületekkel, vagy illesztő szeggel...
Válasz Magister #24617. hozzászólásáraPl esztergán kpontosan illesztve?
Válasz Wendelke #24614. hozzászólásáraKöszi!! Láttam már ezt...úgy nézet ki, mint ami már a világháborúban is járt...
Csak azt nem értem, hogy ez hogy illeszkedik a másikhoz?? A csavarok okésak, de,hogy lesz az központos??
Válasz Adrián m #24613. hozzászólásáraHa nem jó a kúp mérete, akkor sehogy sem.
Jártam már így
Válasz Magister #24602. hozzászólásáraSzerintem ezt keresed!
ékszíjtárcsa
Válasz stefi69 #24601. hozzászólásáraNem dehogy is, ezt a t*k*m tudja melyik orosz oldalról mentettem állítólag erre fel lehet tenni az mtz szivattyúját
.
Válasz peter.domafoldi #24606. hozzászólásáraAmúgy meg van az oldalán nívó csavar is.Most fejből én sem tudom pontosan mennyi is kellene bele.
Köszi mindenkinek. Körül kérdezek.
Válasz okooszi #24605. hozzászólásárahttp://www.spenkft.hu/
Válasz okooszi #24605. hozzászólásáraNagytraktor Kecskemét
Válasz okooszi #24605. hozzászólásáraTraktorker Felsőzsolca?
Válasz t25bandit #24587. hozzászólására1,1 liter, vagy 0,3? (Több helyen is ezt olvastam.) Egyébként pont ez a következő folyamat, amit el szeretnék végezni.
Most jövök a habibol. Nincs raktáron sem hidraulika meghajtó fogaskerék. Valakinek ötlet hol lehetne venni?
Addig a felverődéseket megcsiszolom a másikon, azt megy vissza új csapágyakkal. Ez van, kell menni permetezni. Remélem bírja.
Válasz Csavargó #24603. hozzászólásáraSzerintem töltsd le a szerelési útmutatót, az alapján sikerül. Én még nem cseréltem ezen, de gondolom vannak jelek, azt kell összeállítani.
Sziasztok!Egy kis segitségre lenne szükségem.Az adagolót szeretném lecserélni a t25 trakimrol,és az lenne a kérdésem hogy hogyan kell visszarakni a másikat.Itt a meghajtásra gondolok,hogy jó helyen legyen,vagy csak egyféle képen passzol a helyére?ElŐre is köszi a segitséget!
Válasz stefi69 #24592. hozzászólásáraNekem t16 van és szeretnék rá orbitot. Van ZIL kormányszivattyúm azt szeretném hajtatni.
Igazából a megoldás érdekelne.
Válasz Gepi #24596. hozzászólásáraAz 1 kép,a 2.kép egyezik.De a 3 . képen nem az elöző képeken szereplö konzol van. Át variáltátok ?
Válasz okooszi #24598. hozzászólásáraNem kell . Fél nap ,meg az esztergályos ideje .Kocsit meg csinálsz. Ha rögtönzött és olcsó kell akkor,4db nagyobb csapágy,1db kazán lemez,2db egymásba csúszó cső , 1db U vagy szög vas.Ennyi !
Válasz Gepi #24596. hozzászólására"Elbeszélünk egymás mellett." Az előbbi képeden nem figyeltem eléggé,hogy a külső az a nagy szivattyú. Így pont elég . az 1 nagy is elég lenne. Mert én a motorhoz szoktam rakni a kormány szivattyút .Így gondoltam én is átalakítani s kiváltani a gyári szivattyút. Szép munka!


Válasz Gepi #24597. hozzászólásáraKöszönöm. A fülkét le kell venni? Mekkora munka a kuplungozás, szerszámok vannak, de amivel alá lehet támasztani és gurul az nincs.
Válasz okooszi #24595. hozzászólásáraMinden féle képpen szét kell húzni. Mi most kuplungoztunk és legnagyobb meglepetést az okozta hogy nincs két éve kék szimeringet raktunk bele aszem sog van beleütve és ugyan olyan kő kemény lett mint ami gyárit mi kiszedtünk. Csapágyakkal nem lesz gondod mert lehet őket kapni a megfelelő boltban.