Gázolaj árak 601 Ft Benzin árak 590 Ft EUR 401.77 Ft USD 366.84 Ft CHF 428.08 Ft GBP 479.39 Ft

Fórum

T-25/A kistraktor

Létrehozta: Vendég , 2008-01-03 15:15:08

Kedvencekhez Segítség

25316 hozzászólás
#21516 tiboca69
2017-06-03 21:48:11

Válasz a2457 #21519. hozzászólásáraKöszönöm válaszaitokat.

Igen, a hollandi anya és a gumicsőre préselt fém között, a gumicső felé folyik az olaj.

Köszönöm Richard a tippet, de ha a két felület között lenne "egyenetlenség" akkor a réz tömítésnek nem kellett volna azokat tömíteni?

Nincs profilkép
#21515 a2457
2017-06-02 22:28:09

Válasz .Richard. #21518. hozzászólásáraez akkor műkszik ha a ez a két felület nem tömít.
de szerintem neki a hollanderben levő tömítés ment el, ezér folyik a tömlő felőli részén a préselésnek. (ha jól értettem persze).

ott ez nem segít.

Nincs profilkép
#21514 .Richard.
2017-06-02 22:06:22

Válasz tiboca69 #21516. hozzászólásáraVedd la a vascsövet,meg a gumit,vasat a satuba befog,a Hollandert ràkapat,kicsit meghuzod,,aztán csőfogòval forgasd körbe a prèselèsnél,fogva,hogy a tömkúp csiszolòdjon egybe. Jò esetben, ha nix làthatò sèrülés,tömíteni fog.

Nincs profilkép
#21513 a2457
2017-06-02 21:54:37

Válasz tiboca69 #21516. hozzászólásáraha a gumicső felé folyik, akkor a tömlőt kell kicseréltetned.
viszed hidraulika műhelybe 5 perc és kb 2-3 ezer forint.

#21512 tiboca69
2017-06-02 21:49:15

Válasz a2457 #21513. hozzászólásáraigen a hollandernél. ott folyik az olaj ki, a hollander "hátánál" (a gumicső felé).
Originál cső van rajt, eddig nem volt semmi nagyobb folyás csak a "normál" (orosz) szivárgások. Mióta letömítettem a munkahengert az óta van a folyás. Sajnos nem csak szivárgás.

Igen kúpos a fém cső végén lévő "csatlakozó" rész is, próbáltam már réz tömítéssel is, azt szépen bepréseli magának "formára" de mégis folyik... (A gumi cső felé)

Köszi a válaszokat....

Nincs profilkép
#21511 a2457
2017-06-02 19:27:06

Válasz Maszek Zs #21514. hozzászólásáraazaz..
ha nem kúpos az a baj..
ha kúpos, akkor meg az a baj.
ha egyiksem, na az aztán tényleg baj :D

ha jól emlékszem kúposnak kéne lennie.
le kéne venni azt a tömlőt, megnézni hogy a tömlő felől kúpra kell e tömítsen vagy lapra. meg megnézni a fémcsövet is hogy kúpra vagy lapra tömít. igazából ennél a rettenetes max 120 bar nal mindegy, csak egyforma legyen.
mert ha a kettő közül egyik kúpos, másik nem, azon semmi ne segít. annyira képtelenség összetépni.

#21510 Maszek Zs
2017-06-02 17:21:30

Válasz a2457 #21513. hozzászólásáraMeg ha nem kúpos akkor meg az a bajsmile smile

Nincs profilkép
#21509 a2457
2017-06-02 17:09:44

Válasz tiboca69 #21512. hozzászólásáraés akkor most pontosan hol szivárog?
ha a hollandernél, annak kúpra kéne tömíteni, magyarul a fémcsövet amire a tömlő megy le kén venni és heftelni rá egy másik véget amire tud is tömíteni.

#21508 tiboca69
2017-06-02 12:45:29

Válasz a2457 #21511. hozzászólásáramegpróbálom megint a képet felrakni...
olajolaj

Nincs profilkép
#21507 a2457
2017-06-01 21:19:54

Válasz tiboca69 #21508. hozzászólásárana dobj képet és megoldjuk.

#21506 tiboca69
2017-06-01 15:41:09

megint lemaradt a kép...



#21505 tiboca69
2017-06-01 15:39:00

Szóval "itt" van a "gubanc"...

smile helpsmilie

#21504 tiboca69
2017-06-01 15:37:00

Hali Hozzáértők!

Szerelgetem a trakim, a hidraulika henger tömítve (tömítő készlet segítségével) de lett (?) egy "új" problémám...
A gumi tömlő és a merev cső közötti csavar-kötésnél folyik az olaj terhelés (vagy végállás) esetén.
Hiába van meghúzva "1000-el", hiába az eddigi tanácsok szerinti réz-tömítő gyűrű használata.
Az olaj folyik. :(


Van valami tippetek???

smile helpsmilie

#21503 sanislo90
2017-05-30 22:50:46

Válasz _NB_ #21505. hozzászólásáraIgen, a legtöbb videóban amit találtam rugós ujjas megoldás van, biztos nem véletlenül. Találtam magyar forgalmazót is, a fix ujjas terítő 60.000 ft, hát mit is mondjak, 80-90 ért már lehet kapni használtan kétrotoros terítőt, ami azért valljuk be jóval precízebb és sokoldalúbb gép. A lengyel kb 42.000 ft, de ott van még a szállítás. Lehet marad az esztergálás :D

#21502 Kismumus74
2017-05-30 01:39:36

Válasz sanislo90 #21502. hozzászólásáraSzia. Nekem van egy elado. Más okok miatt beszereztem egy rendteritőt és azota nem használom. Ha érdekel katt a nevemre, ott az elérhetőségem. Merev ujjas.

#21501 _NB_
2017-05-29 23:37:43

Válasz sanislo90 #21503. hozzászólására

- link
- link

- ez a fix ujjas valszeg tartós darab, nem tudom hogyan viseli, ha véletlen talajt fog


- a rúgós ujjas kevésbé érzékeny a talajra, de nem tudom mennyi idő után fárad el az anyag és dobja el az ujjait, amit a bálázó valszeg nem szeret, ellenben mintha szebben terítene, egyenletesebben

a 200-as fordulatból már lehet számolni

#21500 Gepi
2017-05-29 21:50:02

Válasz sanislo90 #21502. hozzászólásáraHa van esztergályos ismerősöd akkor nem nagy dolog egy ilyet legyártanismile cowboy

#21499 sanislo90
2017-05-29 15:07:57

Ez kissé más szerkezetű, de nekem gyárinak tűnik, lehet hogy lengyelországban külön árulnak ilyet a kaszákhoz?

https://www.youtube.com/watch?v=1u-8I-givZQ

#21498 sanislo90
2017-05-29 15:00:02

Hát gyerekek ez mekkora találmány! Honnan lehetne szerválni egy ilyen kaszára szerelhető rendterítő alkalmatosságot?

https://www.youtube.com/watch?v=9_wPLieni6Y

Nekem is lengyel fűkaszám van, de csak rendsodró van hozzá, rotoros rendterítőm nincs, ezzel a megoldással viszont egy menetben le lehetne tudni a terítést is. Láttatok már ilyet?

#21497 Masina93
2017-05-24 21:55:34

http://www.youtube.com/watch?v=OSpy9fL6yiA

(Egy kis ízelítő) rendsodrózás végre.
Elméletileg lesz egy összevágott videó, kaszálásról, szétdobatásról és sodrásról!
Ha esetleg valakit érdekel nézze meg!

Nincs profilkép
#21496 gubamarcell99
2017-05-17 07:41:25

Válasz a2457 #21499. hozzászólásáraHát igen én is megvagyok vele elégedve csak sajnos ez a hibája szinte félévente előjön

Nincs profilkép
#21495 a2457
2017-05-14 23:47:52

Válasz gubamarcell99 #21498. hozzászólásárahmm igen sajnos a tömb is szétszedős ha új.
ott tartunk a keleti vasaknál hogy az új alkatrész az első amit javítani kell...
ez ugyan nem a gép hibája, de sokan ezért nem szeretik az öreg t-25 öst.. pedig csudajó kis gépek még mindíg.

Nincs profilkép
#21494 gubamarcell99
2017-05-14 13:50:05

Mikor megvettem szétszedtem és kimostam volt is benne cucc mondhatom de akkor a tömböt is átnézem még lehet homok is van benne mert mikor leengedtem az olajba volt némi homok!

Nincs profilkép
#21493 a2457
2017-05-13 18:42:45

Válasz Gepi #21495. hozzászólásárabiztos ? elébb nézz bele az új cuccokba.
rá fogsz jönni hogy 90% ban ilyenek sajnos. mind.

#21491 Gepi
2017-05-13 18:23:37

Válasz a2457 #21493. hozzászólásárajó vacak szivattyút vehettélsmile lolsmile lolsmile lol

Nincs profilkép
#21490 44claasgarantos
2017-05-13 13:02:12

válto olaly bele és már emel is

Nincs profilkép
#21489 a2457
2017-05-13 12:51:45

kérédés hogy az új tömböt és szivattyút kimostad e. ugyanis.. ha szétszeded, s benézel a lukakon látni fogod hogy nem fúrják végig, kopott a szerszám. ez azt jelenti hogy az új cuccok telivannak forgácsolási maradványokkal, lehetséges hogy bemosódott valami a tömb kúpos szelepje alá.

Nincs profilkép
#21488 gubamarcell99
2017-05-13 08:42:07

Válasz Gepi #21491. hozzászólásáraSzerintem megoldható! Hány bárnak kell lennie normál esetben?

#21487 Gepi
2017-05-11 08:28:58

Válasz gubamarcell99 #21489. hozzászólásáranyomást tudsz mérni? ennyit érnek manapság az új szivattyúk, megint csere.

#21486 atti212.
2017-05-10 20:37:10

Válasz sanislo90 #21484. hozzászólásáraMég egy jó generátor sem árt az orosz helyett, autóét bontottan pár komolyabb fagyi árán odaadják. 4 munkalámpa mellett is tölti az aksit ha kell alapjáraton is.

Nincs profilkép
#21485 gubamarcell99
2017-05-10 19:12:27

Sziasztok ismét a hidraulikámnál lett egy kis gond megint csak nagy fordulaton akar emelni és akkor is max az ekét. Olajat cseréltem benne új szivattyú új elosztó. Az lehetséges hogy a szivattyú szimeringjénél engedi el a nyomást? Vagy valami más gond lehet?

Nincs profilkép
#21484 sines68
2017-05-10 09:03:09

Válasz sanislo90 #21482. hozzászólásáraAkkufesz alacsony volt, egyszer a sebváltó üres állás érzékelés rosszalkodott.áttétes önindítónál Totál újravezetékelés mindent megoldott.

Nincs profilkép
#21483 a2457
2017-05-09 00:42:47

Válasz sanislo90 #21484. hozzászólásárahát.. ezek azok az esetek amikkel saját bőrömön tanultam meg, ilyenkor egy laza mozdulattal ami elektromos kábel meg kapcsoló azt ki kell dobni belőle aztán.. szépen újrakezdeni nulláról rendes vezetékkel ami olajálló és megfelelő keresztmettszetű, bermancsövezve, forrasztva ahol lehet, ahol nem ott meg csavaros saruszemmel kötve.. relézve minden természetesen, és jól biztosítékolva.

ami sok melónak hangzik, meg az is.
de csak egyszer kell rendesen megcsinálni és akkor soha többet. így meg nyírja az akksit, önindítót, nem indul.. csak a baj van vele.
egy darabig énis így-úgy elmismásoltam a dolgot de sajnos az nem vezet sehovasenemse.

Nincs profilkép
#21482 Wendelke
2017-05-09 00:22:43

Válasz Wendelke #21485. hozzászólásáraA gyengébben világító visszajelző is a feszültségesésre utal.

Nincs profilkép
#21481 Wendelke
2017-05-09 00:20:47

Válasz sanislo90 #21484. hozzászólásáraZárlatos esetleg? Azt mondjuk ki tudod mérni. smile whistling

#21480 sanislo90
2017-05-08 21:12:34

Válasz Wendelke #21483. hozzászólásáraÉn egy harmadik okra is rájöttem, az pedig az izzítógyertya! Miután széthúztam a csatlakozóját, egyből indult a ráfordításra, 1-2-őt ugyan kattogott de forgatott rendesen, talán még picit nagyobb fordulattal mint mikor össze volt dugva. Fogalmam sincs miért csinálja ezt, mikor visszadugtam akkor a kulcsfordításra kigyulladt a lámpa, de a fő áramjelző lámpa kicsit homályosabb lett, és nem indult a starter, széthúzás után vizsont nem változott a fényerő és indult, na erre varrjál gombot! :)

Nincs profilkép
#21479 Wendelke
2017-05-07 08:56:50

Válasz sanislo90 #21482. hozzászólásáraNálam két probléma szokott lenni. Az indítórelé, annak a csúszósarúi, oxidálódtak, illetve lazák voltak.(egyszer meg is döglött) A másik pedig a sorcsatlakozó, amit műszerfal alatt találsz, a vezetékkötegek gyors csatlakozására van kitalálva, fehér színű. Na ezek is koszolódnak, oxidálódnak, esetleg elmozdulnak. Lustaságom okán én csak annyit csináltam, hogy széthúz-összedug-megmozgat, és már jó is lettsmile whistling

Egy alaposabb pucolás ráférne, de amíg ezzel meg tudom oldani a problémát, addig nem álok neki a vezetékelésnek.smile wacko

#21478 sanislo90
2017-05-06 21:51:28

A gyújtáskapcsoló a biztosítékdobozba is be van kötve? Mert kulccsal gyújtásnál sokszor csak kattog az önindító vagy még azt se, direktbe kintről összezárva viszont mindig indít, nem tudom hol lehet a gond. Mikor elfordítom kigyullad a jelzőlámpa meg érezni a kattanást is a kulcsnál, de nem történik semmi. Viszont a biztosító rész eléggé rozsdás, lehet ott van a gond?

Nincs profilkép
#21477 Wendelke
2017-05-03 19:57:29

Válasz Masina93 #21480. hozzászólásáraLáttam, én mondjuk nem férnék be magam mellésmile biggrin

#21476 Masina93
2017-05-03 12:42:18

Válasz Masina93 #21479. hozzászólásáraBár nem az ölemből vezetett mint látod ha meg nézed a videót mert ugy sehogyse fértünk volna el pedig először onan akart mert félt mivel nem vezett még semmit!! De én a sárvédőn ültem :)

#21475 Masina93
2017-05-03 12:34:34

Válasz Wendelke #21478. hozzászólásáraEl fértünk azért én alapon alacsony vagyok meg nem vagyok kövér, ő mondjuk mikor csak utas ként jön nehezebben fér el a sárvédőnél mert magasabb! Nem tul kényelmes de el vagyunk s az kárpotol a kényelemért :)

Nincs profilkép
#21474 Wendelke
2017-05-03 08:11:29

Válasz Masina93 #21475. hozzászólásáraAztán hogy fértetek be? Kényelmes volt?smile rolleyes Én már csak a picit szoktam vinni, 2.5 éves, de csak az ölemben, mert nem mondhatnám, hogy egy felnőtt emberen kívül, elfér még egy másik. smile tongue

Nincs profilkép
#21473 a2457
2017-05-02 23:55:49

Válasz fazekassandor15 #21476. hozzászólásáradurván 3 szorosát a motorénak.

Nincs profilkép
#21472 fazekassandor15
2017-05-02 22:05:32

Sziasztok? A t 25 mekkora nyomatékot ad le a TLT-n?

#21471 Masina93
2017-05-02 21:56:08

Barátnőm életében először vezeti a fenevadat! :) smile love
https://www.youtube.com/watch?v=mmXSjfErbQQ

#21470 Gerimur
2017-05-01 10:02:00

Válasz atti212. #21471. hozzászólására A kuplungal annyi volt hogy,kicsit rákellett állítani.A mászó fokozatom sokszor beragadt de,nem a kuplung miatt hanem a kardán nem kapcsolt ki teljesen.Állítottam a karon és most jól működik és a mászó sem ragad be.A fékeket cserélnem kellett mert,bevoltak rágódva. A szerkezetet felkellett szabályozni,rugót,golyót,féktárcsát cserélni.{Nem volt olcsó}.A fékházban nem volt olaj,tiszta por volt az egész de, azért új szimmeringet kapott.

#21469 atti212.
2017-04-30 21:04:25

Válasz Bubi_ #21472. hozzászólásáraAkkor az végülis nem a fék hibája, a szimering rossz vagy a szimeringház moslék ? Ott van a műanyag ház ?

Nekem volt ott csomó olaj ( természetesen fáradt motorolaj, mert az volt a váltóban is hidraulikában is, kormányban is) meg volt benne viz is, csak ugy csorgott kifelé mikor lehuztam, be is rohadt egy két dolog szépen.

Nincs profilkép
#21468 Bubi_
2017-04-30 18:44:19

Válasz atti212. #21471. hozzászólásáraA fékkel kb már mindenki megtapasztalta, hogy a tengely szimeringje kiengedi az olajat amit a féktárcsák jól magukba szívnak. Nem vészes költség de nagy meló, más gond nincs vele.

#21467 atti212.
2017-04-30 18:32:27

Válasz Gerimur #21470. hozzászólásáraA dupla kuplungszerkezet jól birja ?

Akkor a féked is tárcsás ugye ? Azzal volt e már vmi gond ?

Nekem is van egy ilyen csak a 80 as tipus, de még nagyon darabokban szegény. Felismerhetetlen állapotban sikerült hozzájutni, jól elbántak vele.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Kukorica: a toxinkötőkre mindenképpen szükség van
Kukorica: a toxinkötőkre mindenképpen szükség van
Kezelés hiányában a toxinos gabona takarmányként nehezen értékesíthető.
Mi történik a kávé árával?
Mi történik a kávé árával?
A legutóbbi hetven év legsúlyosabb aszálya a felelős érte.
Eladó 2 méteres talajmaró rota
Eladó 2 méteres talajmaró rota

390.000 Ft

Rk 2 fűkasza
Rk 2 fűkasza

60.000 Ft

Kühne IH 6200 vetőgép
Kühne IH 6200 vetőgép

920.000 Ft

Eladó vöröshagyma
Eladó vöröshagyma

150 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]