Válasz _NB_ #21394. hozzászólásáramaradnék ennél a konzolos dolognál..
biztos vagyok benne hogy aki tud az tud, de félnék a hegesztéstől.. főleg ha nem lennék benne elég profi.
(itt még nem láttam a képeket)
Én egy öntvénnyel együtt kitört kormányoszlopos 28-ast, nikkel öntvény pálcával hegesztettem meg, hidegen apránként, majd még 8mm-es vasból kapott egy felcsavarozott merevítést, mert mégiscsak kormány, ez volt vagy 3 éve nincs vele gond.
itt egy cikk, a közepetáján a vastagbetűs mondat résztől kezdődik az okosság
"Harmadik fontos módszer amiért belekezdtem ebbe a kis írásba . . ."
Ui:
frissítettem az oldalt és most nézem a képeket,gondolom ezt a megoldást említed,
ez elsőre jól néz ki, elég merev, oldalt a húzó karokat tartóöntvény is elég merev, hogy átvegye a terhelés, max a rögzítő csavarjait ellenőrizd le, hogy minimum 8.8 asok legyenek szerintem.
más------------------------------------------
Itt egy lengyel T-25 alkatrész katalógus Katalog T-25A
Válasz stefi69 #21384. hozzászólására3 tized lett leszedve. A dudorok meg 5 és 8 századdal magasabbak. Mindegyik. Az esztergalyos azt mondta, elég sűrün elő fordul az iyen. Régen össze szokták igy rakni. Aztán ment ameddig ment. Én ha megbontok valamit azt szeretem alaposan megcsinálni, de ugylátszik ezt nem lehet. Vagy a régi szarral rakom össze, vagy az új szarral.
Válasz Gepi #21385. hozzászólásáraegyetértek, sanszos hogy tipikus takony orosz anyag, biztonsággal nem lehet szerintem hegeszteni. kell helyette valamiféle konzolt csinálni, azért kéne látni pontosan mi és hogyan tört el.. elméletben saválló pálcával fel lehetne taknyolni, de nagyon veszélyes és semmiféleképpen sem ajánlanám. rendes öntvény pálcával sem...
az egy dolog ha sajátmagában kárt tesz, de mi van ha menetközben egy bukkanón ledobja az ekét a műútra bakker, valaki szerencsétlen meg beleszáguld autóval vagy motorral, vagy biciklivel vagy ... egy kamionnal.
vagy épp egy vasúti átjáróban a sinekre dobja le magát, aztán jön a vonat...
Válasz Magister #21382. hozzászólásáraTegyük fel hogy vissza van hegesztve ahogy kell. Elmész szántani majd 3 kerülő után kiszállsz állítani a lakatokon. Majd hirtelen enged a hegesztés és lent van az eke és a térded pont a közelben volt. Te ezt ilyen helyen megcsinálnád?
Válasz Gepi #21381. hozzászólásáraszerkezet nem volt tervben, csak nyomólap, azt meg is rendeltem. de valamelyik tapasztalt kolléga nem ajánlotta, és mivel én is jobban hiszek a régiben így gondoltam felszabályoztatom és meglátjuk mit mutat...
Válasz bs80.td #21368. hozzászólásáraMit gondoltok, érdemes ezt köszörültetni? Attól szépen kisimulna, de mikor elkezdi koptatni a tárcsa, akkor ugyan úgy jelentkezik ez a keménységbeli különbség, és ha minden kiemelkedés húz egy árkot a ferodolba, akkor nem sok ponton fog érintkezni. Azt hiszem berakom az újat, sokkal rosszabb az sem lehet, ez meg megy a polcra.
Válasz a2457 #21358. hozzászólásáraAzért nem törik olyan hamar ketté a gép. Volt már nekem is olyan ami úgy volt visszatámasztva mint írod. Az sem rossz de én jobbat találtam ki ami nem a törésvonallal van egy síkba és az egész gépet összeköti. Orsúly tartótól indítod és a hàtsó konzol első furatánál van a vége. Amit ez elött raktam fel rakodót, ugyan így csináltam meg merevítés nélkül és a srác 600 kg-os bigeket pakol vele gond nélkül. Néztem a youtubon a tur2-est hogyan csinálják meg a gyárban rá, hàt elég vicces az egész felfogatás.
Válasz kisruci #21375. hozzászólásáraAnnál jobb nem kell. Felcsavarozol két vastag vasat belül a tartókra, közé hegesztesz egy darab erős vasat, rá a munkahenger ellendarabját és készen is vagy.
Válasz bs80.td #21329. hozzászólásáraNem látom, van a talajmarós kardánon "kuplung" ?
Az se rossz dolog inkább az kopjon, mint a trakié.
Rosszabb esetben meg a töréstől óv meg.
Helló mindenkinek.Kérlek benneteket ,hogy segítsetek valami jó ötletel le szakadt hátul a munkahengertartó fül ami öntvényböl van a Habinál néztem 85000 FT-ba kerül nincs valami ötletetek hogy lehetne megoldani.
Most jottem az esztergalyostol. Ranezett a nyomolapra es megmondta milyen lesz a vegeredmeny. Igaza lett. A lendkerek jo lett, de a nyomolap olyan dudoros mint egy tini. Meg kellene koszorultetni. A harckocsi darabok vagy leszerelt atomfejek amiket beolvasztottak a hianygazdasag zord eveiben sokkal kemenyebbek mint a tobbi resz, es ezert nem ugy viszi a kes. Szepen ki is puposodnak az anyagbol.
és ha silány alkatrészt akarsz látni nézzél meg mtz alkatrészeket :D
pl. fékhez tárcsákat csak úgy lehet szinte venni hogy méred őket tolómérővel, van ami annyival vastagabb ha összerakod vele fog folyton. ott sok alkatrészt eleve javítasz mielőtt megveszed, a többinél meg kérdéses hogy egyáltalán a mérete jó e.
Egy gondolat nem hagy nyugodni: az lehet hogy én nyírtam ki a kuplungot?
amiért lehetségesnek tartom: teljes fordulaton ment a motor és úgy indultam el a talajmaróval. az lehet, hogy ekkora terhelést már nem bír el a kuplung? vagy ha egészséges akkor mindenképp megfojtja a motort a ráakasztott eszköz, a fordulatszámtól függetlenül? semmi tapasztalatom ilyen téren... :(
amiért nem gondolom, hogy én tettem tönkre: már az első próbálkozásnál megcsúszott, és azért ez csak egy 1,5m- es talajmaró. És láttam már, mikor pl mtz-vel rángattak valami nehéz tárgyat, azt hittem szétszakad a gép, de nem lett semmi baja.
ez ugye azért nem mindegy, mert ha elkészül, nem kéne újra ugyan azt a hibát elkövetnem. mennyit bír szerintetek egy jó kuplung? gondolom ti terheltétek már a gépet olykor-olykor rendesen. mi a tapasztalat? köszi előre is!
Válasz bs80.td #21359. hozzászólásáraNem akarok annyira beleszólni de, Ezt úgy szokják csinálni, hogy amennyi tized mm leszed belülről ahova felfekszik a tárcsa akkor annyi tized mm szed le abból a részből amire fel csavarozod a kuplung szerkezetet. Vagyis a nyomlap és a lendkerék távolság relatíve nem változik. De várjuk meg a szakembereket is
Válasz bs80.td #21359. hozzászólásáraA simson,Pannónia,Stb kuplung nyomólap tekercs rugòkon csavarral àllithatô a nyomòerò. Ha lefaragsz 2milit,nem lehet a szètszedett nyomòlap rugòkat alà 2milis hèzagolòt faragni?előfeszitenè az ùj lap rugòerejèhez mèrten.
Válasz stefi69 #21354. hozzászólásáraKöszi a hozzászólást! Akár többször is? Körülbelül mennyi mínuszt visel el a konstrukció összesen? Ezt csak kíváncsiságból kérdezem, remélem többször nem kell szabályoztatnom. Mert ugye minden leszabályozásnál messzebb kerül egymástól a két nyomó felület, és ezért csökken a tárcsát szorító erő, ami végső soron ismét csúszáshoz vezet. Ezért vettem új nyomólapot, mert nem tudom honnan mennyit szabad. Bár erősen gondolkodtam rajta, mert amit írtál az új hulladékról, abban teljesen egyet értek. Igen rövidtávon ezeknek az új alkatrészeknek a gyenge minősége fogja sírba vinni a t-25-öt. Ha valamit nem lehet rendesen megcsinálni csak tákolni azzal nem sokan fognak kínlódni azok közül akik napi használatban tartják a gépet. Ilyen szempontból szerintem egy kínai traktornál már jobb a helyzet. Nem gondolom, hogy lehet sokkal gyengébb minőségű alkatrészt csinálni annál amit jelenleg a t-25-höz kapni, nem lehet rosszabb egy kínai sem. De ez csak saját szubjektív vélemény. Szerintetek?
Válasz _NB_ #21357. hozzászólásáraa segédalváz majdnem korrekt.
de nézd meg mit fog.
gyakorlatilag a kuplungházat terhelik, nem okos ötlet hosszútávon.
a lehajtás szöge hátul állítható. na amin a lehajtás megy körbe csavarok azokhelyett kell hosszabb, és máris van miről indítani egy olyan segédvázat ami nem töri derékba a gépet.
ez a megoldás ami a képen van ugyan nem rossz, de nagyon észen kell lenni. nincsen előjel, egyszercsak elreccsenik, és ha nincsen mákod ahogy előrebukik berakja a motort az öledbe.
Amúgy az esztergályosnál kiderül, de beszélni kell vele, hogy tuti jól rakja fel kicsit se üssön, és kis fogással kezdje, ha mérőórát szerelgeti fel akkor már elvileg nagy baj nem lesz :)
Egy jó esztergályosnak ilyeneket nem kell mondani, de én már fogtam ki sajnos a másik oldalról is ott két gyári alig használt fékdob végezte a kukába, sajna előtte nem tudtam vele beszélni utólag meg ...
Válasz bs80.td #21353. hozzászólásáraNyugodtan szabályozzátok fel a lendkereket is és a nyomólapot is.Akár többször is !Azt te szemre nem mondod meg,hogy mennyit kell levenni majd forgácsolás közben kiderül,hogy a kis megéget foltok hogyan jönnek ki.Van benne bőven. Nehogy új "hulladékot " rakj bele. De ha mégis akkor engem érdekelne a régi ! Írj rám ha neked nem kell.
Kiszereltem a szivattyu meghajto csotengelyt, semmi kopas, beragodas vagy kiverodes nincs rajta, sem az ellendarabjan. Tehat ez ilyen, igy lotyog ha nincs a helyen a tarcsa.
Válasz bs80.td #21350. hozzászólásáraAzt a lendkereket nyugodtan lelehet szabályozni, egyszer kibírja. Jó nem mtz de ott is szokták csinálni és van mikor nem is egyszer /tsz cég maradványa/. És remélve hogy az esztergályos tudja is mit csinál.
Válasz _NB_ #21349. hozzászólásáraA lendkerek felulete sima, csak foltosodas van rajta. Szerintem 1-2 tizedet boven eleg leszedni rola. De nem tudom, nem vagyok esztergalyos meg traktor kuplungot sem csinaltam soha. Ratettem a feluletere egy mart eles femtargyat es megvilagitottam egyik oldalrol, a masik oldalrol meg figyeltem a fenycsikot.nem volt. Pedig igy nagyon kicsi reseket is lehet latni. Mit gondoltok?
Válasz Gepi #21345. hozzászólásáraEzeket a képeket csináltam: kuplung
a nyomólap elég foltos, és van benne egy barázda, amit a ferodolban levő kemény szemcse csinált. az egyik képen piros nyíllal jelöltem. Cserélek nyomólapot is.
25342 hozzászólás
Válasz a2457 #21395. hozzászólásáraMikor elejét írtam nem voltak képek, de szerintem is itt ez a konzolos megoldás egyszerűbb és biztosabb.
Válasz _NB_ #21394. hozzászólásáramaradnék ennél a konzolos dolognál..
biztos vagyok benne hogy aki tud az tud, de félnék a hegesztéstől.. főleg ha nem lennék benne elég profi.
(itt még nem láttam a képeket)
OK 92.58

Én egy öntvénnyel együtt kitört kormányoszlopos 28-ast, nikkel öntvény pálcával hegesztettem meg, hidegen apránként, majd még 8mm-es vasból kapott egy felcsavarozott merevítést, mert mégiscsak kormány, ez volt vagy 3 éve nincs vele gond.
ESAB pálca leírása
itt egy cikk, a közepetáján a vastagbetűs mondat résztől kezdődik az okosság
"Harmadik fontos módszer amiért belekezdtem ebbe a kis írásba . . ."
Ui:
frissítettem az oldalt és most nézem a képeket,gondolom ezt a megoldást említed,
ez elsőre jól néz ki, elég merev, oldalt a húzó karokat tartóöntvény is elég merev, hogy átvegye a terhelés, max a rögzítő csavarjait ellenőrizd le, hogy minimum 8.8 asok legyenek szerintem.
más------------------------------------------
Itt egy lengyel T-25 alkatrész katalógus
Katalog T-25A
Válasz stefi69 #21384. hozzászólására3 tized lett leszedve. A dudorok meg 5 és 8 századdal magasabbak. Mindegyik. Az esztergalyos azt mondta, elég sűrün elő fordul az iyen. Régen össze szokták igy rakni. Aztán ment ameddig ment. Én ha megbontok valamit azt szeretem alaposan megcsinálni, de ugylátszik ezt nem lehet. Vagy a régi szarral rakom össze, vagy az új szarral.
Válasz Szentgyörgyi József #21378. hozzászólásáraHelló. Hétfön megpróbáljuk öszerakni a hátulját ahogy a képen látam remélem foja birni és ha müködik megirom majd.
[kep1]
Helló. Mit szóltók van még esély megcsinálni és az ujomnál van 1 lyuk rajta mi lehet az.







Válasz Gepi #21385. hozzászólásáraegyetértek, sanszos hogy tipikus takony orosz anyag, biztonsággal nem lehet szerintem hegeszteni. kell helyette valamiféle konzolt csinálni, azért kéne látni pontosan mi és hogyan tört el.. elméletben saválló pálcával fel lehetne taknyolni, de nagyon veszélyes és semmiféleképpen sem ajánlanám. rendes öntvény pálcával sem...
az egy dolog ha sajátmagában kárt tesz, de mi van ha menetközben egy bukkanón ledobja az ekét a műútra bakker, valaki szerencsétlen meg beleszáguld autóval vagy motorral, vagy biciklivel vagy ... egy kamionnal.
vagy épp egy vasúti átjáróban a sinekre dobja le magát, aztán jön a vonat...
ez nem játék.
Válasz Magister #21382. hozzászólásáraTegyük fel hogy vissza van hegesztve ahogy kell. Elmész szántani majd 3 kerülő után kiszállsz állítani a lakatokon. Majd hirtelen enged a hegesztés és lent van az eke és a térded pont a közelben volt. Te ezt ilyen helyen megcsinálnád?
Mennyi lett levéve ? Minden folt dudoros v csak néhány ?Válasz bs80.td #21368. hozzászólására
Válasz Gepi #21381. hozzászólásáraszerkezet nem volt tervben, csak nyomólap, azt meg is rendeltem. de valamelyik tapasztalt kolléga nem ajánlotta, és mivel én is jobban hiszek a régiben így gondoltam felszabályoztatom és meglátjuk mit mutat...
Válasz kisruci #21369. hozzászólásáravissza kell hegeszteni!!!!!!!
Válasz bs80.td #21380. hozzászólásáraÉn idáig azt hittem hogy új szerkezetet teszel bele
és ezt kidobod
.
Válasz bs80.td #21368. hozzászólásáraMit gondoltok, érdemes ezt köszörültetni? Attól szépen kisimulna, de mikor elkezdi koptatni a tárcsa, akkor ugyan úgy jelentkezik ez a keménységbeli különbség, és ha minden kiemelkedés húz egy árkot a ferodolba, akkor nem sok ponton fog érintkezni. Azt hiszem berakom az újat, sokkal rosszabb az sem lehet, ez meg megy a polcra.
Válasz a2457 #21358. hozzászólásáraAzért nem törik olyan hamar ketté a gép. Volt már nekem is olyan ami úgy volt visszatámasztva mint írod. Az sem rossz de én jobbat találtam ki ami nem a törésvonallal van egy síkba és az egész gépet összeköti. Orsúly tartótól indítod és a hàtsó konzol első furatánál van a vége. Amit ez elött raktam fel rakodót, ugyan így csináltam meg merevítés nélkül és a srác 600 kg-os bigeket pakol vele gond nélkül. Néztem a youtubon a tur2-est hogyan csinálják meg a gyárban rá, hàt elég vicces az egész felfogatás.
Válasz kisruci #21375. hozzászólásáraAnnál jobb nem kell. Felcsavarozol két vastag vasat belül a tartókra, közé hegesztesz egy darab erős vasat, rá a munkahenger ellendarabját és készen is vagy.
Válasz _NB_ #21376. hozzászólásáraIgen, van.
Válasz bs80.td #21329. hozzászólásáraNem látom, van a talajmarós kardánon "kuplung" ?
Az se rossz dolog inkább az kopjon, mint a trakié.
Rosszabb esetben meg a töréstől óv meg.
1 régebbi hozzászolást találtam 2012.12.31.-én keresztmerevitövel helyetesiti
Válasz kisruci #21373. hozzászólásárakép nélkül még mindíg képtelenség segíteni.
fotózd le, aztán meglátjuk mit lehet vele kezdeni.
Ahol kitört 1 lyuk van fölfelé de száraz nem folyik belöle semmi.
Az én hülyeségem volt a szártépöt probáltam ki és a keresztben lévö láncok beleakadtak a munkahengertartó fülbe.
Válasz kisruci #21369. hozzászólásáraMi miatt nem bírta a terhelést?
Válasz kisruci #21369. hozzászólásárakép nélkül képtelenség segíteni :D
nosza mutasd mi történt.
Helló mindenkinek.Kérlek benneteket ,hogy segítsetek valami jó ötletel le szakadt hátul a munkahengertartó fül ami öntvényböl van a Habinál néztem 85000 FT-ba kerül nincs valami ötletetek hogy lehetne megoldani.
Most jottem az esztergalyostol. Ranezett a nyomolapra es megmondta milyen lesz a vegeredmeny. Igaza lett. A lendkerek jo lett, de a nyomolap olyan dudoros mint egy tini. Meg kellene koszorultetni. A harckocsi darabok vagy leszerelt atomfejek amiket beolvasztottak a hianygazdasag zord eveiben sokkal kemenyebbek mint a tobbi resz, es ezert nem ugy viszi a kes. Szepen ki is puposodnak az anyagbol.


Válasz bs80.td #21366. hozzászólásáraa kuplungnak megkell tudnia fogni.
nem te nyírtad ki.
és ha silány alkatrészt akarsz látni nézzél meg mtz alkatrészeket :D
pl. fékhez tárcsákat csak úgy lehet szinte venni hogy méred őket tolómérővel, van ami annyival vastagabb ha összerakod vele fog folyton. ott sok alkatrészt eleve javítasz mielőtt megveszed, a többinél meg kérdéses hogy egyáltalán a mérete jó e.
Egy gondolat nem hagy nyugodni: az lehet hogy én nyírtam ki a kuplungot?
amiért lehetségesnek tartom: teljes fordulaton ment a motor és úgy indultam el a talajmaróval. az lehet, hogy ekkora terhelést már nem bír el a kuplung? vagy ha egészséges akkor mindenképp megfojtja a motort a ráakasztott eszköz, a fordulatszámtól függetlenül? semmi tapasztalatom ilyen téren... :(
amiért nem gondolom, hogy én tettem tönkre: már az első próbálkozásnál megcsúszott, és azért ez csak egy 1,5m- es talajmaró. És láttam már, mikor pl mtz-vel rángattak valami nehéz tárgyat, azt hittem szétszakad a gép, de nem lett semmi baja.
ez ugye azért nem mindegy, mert ha elkészül, nem kéne újra ugyan azt a hibát elkövetnem. mennyit bír szerintetek egy jó kuplung? gondolom ti terheltétek már a gépet olykor-olykor rendesen. mi a tapasztalat? köszi előre is!
Válasz Gepi #21363. hozzászólásáravalóban! a kérés még, hogy hol tudja megfogni esztergával? le kell vennem a fogaskoszorút?
Válasz Gepi #21363. hozzászólásáraAz jò,de a lendkerèk sùlyàt ha lehet,ne csökkentsük,mert lendìtő tömegbe van szüksèges,nem kör alakù asztalterìtőre!
Válasz bs80.td #21359. hozzászólásáraNem akarok annyira beleszólni de, Ezt úgy szokják csinálni, hogy amennyi tized mm leszed belülről ahova felfekszik a tárcsa akkor annyi tized mm szed le abból a részből amire fel csavarozod a kuplung szerkezetet. Vagyis a nyomlap és a lendkerék távolság relatíve nem változik. De várjuk meg a szakembereket is
Válasz .Richard. #21361. hozzászólásárajó gondolat!
Válasz bs80.td #21359. hozzászólásáraA simson,Pannónia,Stb kuplung nyomólap tekercs rugòkon csavarral àllithatô a nyomòerò. Ha lefaragsz 2milit,nem lehet a szètszedett nyomòlap rugòkat alà 2milis hèzagolòt faragni?előfeszitenè az ùj lap rugòerejèhez mèrten.
Válasz _NB_ #21356. hozzászólására
igen átért. köszi a tippet, odafigyelek majd, amikor csinálja.
Válasz stefi69 #21354. hozzászólásáraKöszi a hozzászólást! Akár többször is? Körülbelül mennyi mínuszt visel el a konstrukció összesen? Ezt csak kíváncsiságból kérdezem, remélem többször nem kell szabályoztatnom. Mert ugye minden leszabályozásnál messzebb kerül egymástól a két nyomó felület, és ezért csökken a tárcsát szorító erő, ami végső soron ismét csúszáshoz vezet. Ezért vettem új nyomólapot, mert nem tudom honnan mennyit szabad. Bár erősen gondolkodtam rajta, mert amit írtál az új hulladékról, abban teljesen egyet értek. Igen rövidtávon ezeknek az új alkatrészeknek a gyenge minősége fogja sírba vinni a t-25-öt. Ha valamit nem lehet rendesen megcsinálni csak tákolni azzal nem sokan fognak kínlódni azok közül akik napi használatban tartják a gépet. Ilyen szempontból szerintem egy kínai traktornál már jobb a helyzet. Nem gondolom, hogy lehet sokkal gyengébb minőségű alkatrészt csinálni annál amit jelenleg a t-25-höz kapni, nem lehet rosszabb egy kínai sem. De ez csak saját szubjektív vélemény. Szerintetek?
Válasz _NB_ #21357. hozzászólásáraa segédalváz majdnem korrekt.
de nézd meg mit fog.
gyakorlatilag a kuplungházat terhelik, nem okos ötlet hosszútávon.
a lehajtás szöge hátul állítható. na amin a lehajtás megy körbe csavarok azokhelyett kell hosszabb, és máris van miről indítani egy olyan segédvázat ami nem töri derékba a gépet.
ez a megoldás ami a képen van ugyan nem rossz, de nagyon észen kell lenni. nincsen előjel, egyszercsak elreccsenik, és ha nincsen mákod ahogy előrebukik berakja a motort az öledbe.
Válasz pasztorjozsef6 #21355. hozzászólásáraVagy két napja láttam egyet a jófogáson.
link
Válasz bs80.td #21350. hozzászólásáraAz jó hír, a fénykép becsapott engem, úgy láttam mintha szélét lenyalta volna valami.
Ui: amit rátettél az átért mind a kétfelére ?
Amúgy az esztergályosnál kiderül, de beszélni kell vele, hogy tuti jól rakja fel kicsit se üssön, és kis fogással kezdje, ha mérőórát szerelgeti fel akkor már elvileg nagy baj nem lesz :)
Egy jó esztergályosnak ilyeneket nem kell mondani, de én már fogtam ki sajnos a másik oldalról is ott két gyári alig használt fékdob végezte a kukába, sajna előtte nem tudtam vele beszélni utólag meg ...
Sziasztok, keresek homlokrakodót T-25 höz.
Válasz bs80.td #21353. hozzászólásáraNyugodtan szabályozzátok fel a lendkereket is és a nyomólapot is.Akár többször is !Azt te szemre nem mondod meg,hogy mennyit kell levenni majd forgácsolás közben kiderül,hogy a kis megéget foltok hogyan jönnek ki.Van benne bőven. Nehogy új "hulladékot " rakj bele. De ha mégis akkor engem érdekelne a régi ! Írj rám ha neked nem kell.
Koszonom a segitseget mindenkinek! Honap erkeznek a cuccok, remelem innen mar sima ugy lesz!
Kiszereltem a szivattyu meghajto csotengelyt, semmi kopas, beragodas vagy kiverodes nincs rajta, sem az ellendarabjan. Tehat ez ilyen, igy lotyog ha nincs a helyen a tarcsa.
Válasz bs80.td #21350. hozzászólásáraAzt a lendkereket nyugodtan lelehet szabályozni, egyszer kibírja. Jó nem mtz de ott is szokták csinálni és van mikor nem is egyszer /tsz cég maradványa/. És remélve hogy az esztergályos tudja is mit csinál.
Válasz _NB_ #21349. hozzászólásáraA lendkerek felulete sima, csak foltosodas van rajta. Szerintem 1-2 tizedet boven eleg leszedni rola. De nem tudom, nem vagyok esztergalyos meg traktor kuplungot sem csinaltam soha. Ratettem a feluletere egy mart eles femtargyat es megvilagitottam egyik oldalrol, a masik oldalrol meg figyeltem a fenycsikot.nem volt. Pedig igy nagyon kicsi reseket is lehet latni. Mit gondoltok?
Itt a lendkerék lesz a nagyobb gond, hogy síkba hozás után mekkora lesz a mérete.
Válasz bs80.td #21347. hozzászólásáraA képeket látva nem meglepő, hogy csúszott.
Válasz Gepi #21345. hozzászólásáraEzeket a képeket csináltam:
kuplung
a nyomólap elég foltos, és van benne egy barázda, amit a ferodolban levő kemény szemcse csinált. az egyik képen piros nyíllal jelöltem. Cserélek nyomólapot is.