Válasz fexco #3757. hozzászólásáraKubu is 4 oszlopos, amúgy a kilátás tényleg jobb belőle, illetve szabadabb, de igazad van, ezen kívül nincs annak semmi előnye.
Annyi, hogy ezen felül van tetőablak, bár nem használtuk még mert jó a klíma meg a levegő keringetés, de ha kéne van. Fergákon viszont oldalt-hátul a kopoltyú íveket ki lehet nyitni, ahogy mondod néha jó egy kis friss levegő onnan mikor nem porzik a meló...
Régen mikor éjszaka szántottam feszt, mindig nyitva volt, éreztem a föld illatát meg kellemes hűs levegő jött be de nem sok, csak amennyi kell
Válasz fexco #3755. hozzászólásáraPedig azok a sisuk úgy vannak ahogy írtam, ketté vágott nagy motor. Nyílván kis teljesítménnyel, annyit tud ami oda van írva, szerintem ha már csak 3 hengereznek sok helyen akkor legyen ilyen a megoldás ne egy kis hokedli motor amit külön fejlesztettek, mert amit most így csinálnak az már mind csak gyengül...
Válasz szanberg #3753. hozzászólásáraÉn most ezt nem azért kérdeztem mert hangosnak vélem, ezt így videóból nem lehet leszűrni, csak úgy általánosságban, ha netán egyszer ....
Válasz fexco #3755. hozzászólásáraA bulldózerek jórészében volt nagy négyhengeres motor. Volt itt olyan CAT is. De amúgy a dt75 ösünk is elúzna negyedgázon akármilyen turbóval felfingott nyugati 110-es macskaszart :D
Válasz Bárány #3762. hozzászólásáraezt ajtónyitáskor nemtapasztaltam még eddig,szerintem ezeknél itt nincs ilyen,viszont pl.az idén is a hátsó sárvédőn 1centis por hátul,ami ugye betakarja a hátsó fék-helyzet-indexlámpát teljesen.még sötétbe is alig látszik.
Válasz fexco #3758. hozzászólásáraEzt jól mondod! Egy Landinink volt ilyen egész oldalas ajtóval. Minden nyitáskor bejött a por a sárvédőről.
Azt mondják, a jobb kilátás miatt csinálják ezt, szerintem viszont így egyszerűbb a gyártás és a szerelés. A B oszlopon a kapcsolók jól kézreállnak, lehet oda monitorokat rögzíteni, stb. Én semmi előnyét nem láttam ennek a négyoszlopos kabinnak, hátrányát viszont igen.
Válasz szanberg #3751. hozzászólásáraCsak kiváncsiságból kérdezem. Így videón keresztül ismerkedek a Kubotával. Remélem nem csalódok a zöld-sárgában, de ha netalán nem jönne be valamiért, tudna az ember melyik irányba mozduljon el. A 6 L-es motor nagyon bejön.
Válasz fexco #3758. hozzászólásáraFőleg ha a nyári kánikulában elromlik a klíma. Olyan mint a sütő. Az oldalsó ablak kényszeresetben rengeteget segítene.
Válasz szanberg #3736. hozzászólásárafigyejj:nekem egyetlen 1 bajom van a t6ossal:igazábol az összes traktorral,aminek a fülkéje 4 oszlopos és nem 6!amikor én nézegettem a traktorokat,mindenki a 4oszlopost istenitette,ez volt a sláger,ez a csúcs.nem is volt ez többet kérdés.de most utolag az oldalsó kinyitható ablakok nekem sokszor nagyon-nagyon jól jönne.ha nyáron nem is,de amikor megy a fűtés,egy kis frisslevegő be,annak nincs párja.de nyáron se rossz.szerintem.a hátujját meg nemnyitogálom kicsire se,mert ott nemjön semmi frisslevegő,csak a meleg zaj.
Válasz szanberg #3739. hozzászólásáraez a köpcenti téma:akkor röhögtem egy kibaszott nagyot,amikor még jó régen beirtad,hogy a sisu motornál van a 3hengeres:ez ugyanaz mint a nagytraktorokba,csak ketté van végva.na erről ennyit.ezt Te irtad még nagyon régen.nem látok semmi extrát,1perc után se.az elején kapcsolod fel neki,reagál rá,de nem virgonckodik.1perc utáni történet:semmi extra a többi vas is simán tudja.a hangja az meg valóban bent is nagy előszőr azthittem nyitvavan a hátsó ablak.de biztos a teló máshogy vette fel.ez tényleg sok.
Válasz szanberg #3735. hozzászólásáraRájött ő is már a hazafelé vezető úton.Csizmás mtz után nem gondolta,hogy merev hidas nyugati gép így tud pattogni.Meg nem olvas agroinformot.
Válasz csferri #3752. hozzászólásáraÖnmagában csendes nagyon de a váltó nyígó hang jobban feljön. A videó nagyon fel erősíti, amúgy abszolút nem vészes egyébként, de jobban hallani.
Igazából azért van ez mert pl az ülés alatt és mögött a kabin alja egy lemez mindössze, csak a padló lemez szigetelt.
Cserébe a diffizár pl olyan egyszerű körmös kapcsolású mint egy régi 50-es mtz-ben, szóval az egyszerűség előny, de hátrány is lehet.
Válasz Sk Laci #3749. hozzászólásáraA 2-es led a kijelző második sorához tartozik, ott azzal a gombbal tudom tovább kapcsolni, és ez az elfogyasztott üzemanyag mennyiséget méri, alatta a hármas sor pedig az átlagot.
Lehet más funkciókat is betenni a 4 sorba a digit kijelzőn egyébként de sosem nyúltunk hozzá.
Viszont értem mire gondolsz, nem ez nem a sebváltóhoz tartozik, mármint a szám meg a villogó led.
Válasz Sk Laci #3749. hozzászólásáraFogalmam sincsen, igazából ez mindig villog de azon kívül hogy láttam, sosem jutott tovább bennem gondolati szinten sem a történet
Sziasztok. Ha valaki új traktor szeretne vásárolni, és kis traktorban gondolkozik, akkor szeretnék bemutatni az én Yanmar traktoromat.
https://youtu.be/8HmrG6V5UX4
A csatornán több videó is van róla, valamint a gyümölcsösben történő munkákról.
Válasz fexco #3713. hozzászólására4henger, de akkora köbcentis mint a 6hengeres t6-os! Sőt! Egy 828-as fendtben kissebb hengerűrtartalmú motor van pedig az 280 ló!!!!!
Univerzális használatra amúgy sem kell 6 henger, talajon meg amíg elvisz mindent lazán ami neki való, addig ott is rendben van, márpedig elviszi sőt kategóriát meghazudtolva. Valamint nehéz talajművelő szerszámmal alapjáraton melyik gépben lehet a powert felfelé kapcsolgatni???
Szóval a 135gx nél pont a motor az ami miatt meg kell venni ha ilyesmit nézegetsz, de ha az egyszerű puritánsága nem gyere be akkor mást kell választani mert ebben az értelemben szegényesebb nyugati társainál.
Válasz mtz1221 #3734. hozzászólásáraRugózott hidat nem kérni oltári baromság!
Mert ha egy kis 100-as gêpen eleve nem érhető el de az méret kell, akkor okés, megalkuszunk magunkkal hogy abba nincs, de ha választható opció, akkor kötelező!!!
Válasz lala #3725. hozzászólásáraNem tudom pontosan,de olyan 52000+áfa körül emlékszem.Rúgós híd nincs,nagyobb hidraulika pumpa meg apróságok vannak +ba véve hozzá.Fel akarják majd csippelni meg adbluet kikötni belőle garancia után.Állítólag a T6-175 is porcikára egyezik a mechanikus részeivel.
6522 hozzászólás
Válasz szanberg #3770. hozzászólásárapontosan erre gondoltam!
Válasz szanberg #3740. hozzászólásáraJók a videóid.
Látom szakmunkásból felétek is van bőven,a 
Bega nevű melyik traktorodat vezeti ???
Válasz fexco #3757. hozzászólásáraKubu is 4 oszlopos, amúgy a kilátás tényleg jobb belőle, illetve szabadabb, de igazad van, ezen kívül nincs annak semmi előnye.

Annyi, hogy ezen felül van tetőablak, bár nem használtuk még mert jó a klíma meg a levegő keringetés, de ha kéne van. Fergákon viszont oldalt-hátul a kopoltyú íveket ki lehet nyitni, ahogy mondod néha jó egy kis friss levegő onnan mikor nem porzik a meló...
Régen mikor éjszaka szántottam feszt, mindig nyitva volt, éreztem a föld illatát meg kellemes hűs levegő jött be de nem sok, csak amennyi kell
Válasz fexco #3755. hozzászólásáraPedig azok a sisuk úgy vannak ahogy írtam, ketté vágott nagy motor. Nyílván kis teljesítménnyel, annyit tud ami oda van írva, szerintem ha már csak 3 hengereznek sok helyen akkor legyen ilyen a megoldás ne egy kis hokedli motor amit külön fejlesztettek, mert amit most így csinálnak az már mind csak gyengül...
Válasz bandigh #3765. hozzászólásáraA D5H dózerünkbe is 4 hengeres motor volt, az 3,5 méteres 6 utas lap volt rálógatva.
Simán lehetett vele dolgozni.
Válasz szanberg #3753. hozzászólásáraÉn most ezt nem azért kérdeztem mert hangosnak vélem, ezt így videóból nem lehet leszűrni, csak úgy általánosságban, ha netán egyszer ....
Válasz bandigh #3765. hozzászólására"turbóval felfingatott nyugati macskaszar"



Benned egy költő veszett meg!
Válasz fexco #3755. hozzászólásáraA bulldózerek jórészében volt nagy négyhengeres motor. Volt itt olyan CAT is. De amúgy a dt75 ösünk is elúzna negyedgázon akármilyen turbóval felfingott nyugati 110-es macskaszart :D
Válasz Bárány #3762. hozzászólásáraezt ajtónyitáskor nemtapasztaltam még eddig,szerintem ezeknél itt nincs ilyen,viszont pl.az idén is a hátsó sárvédőn 1centis por hátul,ami ugye betakarja a hátsó fék-helyzet-indexlámpát teljesen.még sötétbe is alig látszik.
Válasz mtz1221 #3759. hozzászólásárajó a memóriád!!!!elméletileg éppen nemért hozzá a mestergerendához.



Válasz fexco #3758. hozzászólásáraEzt jól mondod! Egy Landinink volt ilyen egész oldalas ajtóval. Minden nyitáskor bejött a por a sárvédőről.
Azt mondják, a jobb kilátás miatt csinálják ezt, szerintem viszont így egyszerűbb a gyártás és a szerelés. A B oszlopon a kapcsolók jól kézreállnak, lehet oda monitorokat rögzíteni, stb. Én semmi előnyét nem láttam ennek a négyoszlopos kabinnak, hátrányát viszont igen.
Válasz szanberg #3751. hozzászólásáraCsak kiváncsiságból kérdezem. Így videón keresztül ismerkedek a Kubotával. Remélem nem csalódok a zöld-sárgában, de ha netalán nem jönne be valamiért, tudna az ember melyik irányba mozduljon el. A 6 L-es motor nagyon bejön.
Válasz fexco #3758. hozzászólásáraFőleg ha a nyári kánikulában elromlik a klíma. Olyan mint a sütő. Az oldalsó ablak kényszeresetben rengeteget segítene.
Válasz fexco #3757. hozzászólásáraNem te üttetted meg az 1 napos traktornak a fülke tetejét
??? Ott nem jön be friss levegő elég ???
Válasz fexco #3757. hozzászólásárameg amikor porzik akkor meg alapbol nem ,mert bejön az összes por.szerintem az oldalsó tuti lenne.pl.:jdM
Válasz szanberg #3736. hozzászólásárafigyejj:nekem egyetlen 1 bajom van a t6ossal:igazábol az összes traktorral,aminek a fülkéje 4 oszlopos és nem 6!amikor én nézegettem a traktorokat,mindenki a 4oszlopost istenitette,ez volt a sláger,ez a csúcs.nem is volt ez többet kérdés.de most utolag az oldalsó kinyitható ablakok nekem sokszor nagyon-nagyon jól jönne.ha nyáron nem is,de amikor megy a fűtés,egy kis frisslevegő be,annak nincs párja.de nyáron se rossz.szerintem.a hátujját meg nemnyitogálom kicsire se,mert ott nemjön semmi frisslevegő,csak a meleg zaj.
Válasz szanberg #3750. hozzászólásáraKezelési utasítás?
Válasz szanberg #3739. hozzászólásáraez a köpcenti téma:akkor röhögtem egy kibaszott nagyot,amikor még jó régen beirtad,hogy a sisu motornál van a 3hengeres:ez ugyanaz mint a nagytraktorokba,csak ketté van végva.na erről ennyit.ezt Te irtad még nagyon régen.nem látok semmi extrát,1perc után se.az elején kapcsolod fel neki,reagál rá,de nem virgonckodik.1perc utáni történet:semmi extra a többi vas is simán tudja.a hangja az meg valóban bent is nagy előszőr azthittem nyitvavan a hátsó ablak.de biztos a teló máshogy vette fel.ez tényleg sok.
Válasz szanberg #3735. hozzászólásáraRájött ő is már a hazafelé vezető úton.Csizmás mtz után nem gondolta,hogy merev hidas nyugati gép így tud pattogni.Meg nem olvas agroinformot.
Válasz csferri #3752. hozzászólásáraÖnmagában csendes nagyon de a váltó nyígó hang jobban feljön. A videó nagyon fel erősíti, amúgy abszolút nem vészes egyébként, de jobban hallani.
Igazából azért van ez mert pl az ülés alatt és mögött a kabin alja egy lemez mindössze, csak a padló lemez szigetelt.
Cserébe a diffizár pl olyan egyszerű körmös kapcsolású mint egy régi 50-es mtz-ben, szóval az egyszerűség előny, de hátrány is lehet.
Válasz szanberg #3740. hozzászólásáraFasza, amúgy mennyire csendes ennek a fülke a többihez képest JD,MF?
Válasz Sk Laci #3749. hozzászólásáraA 2-es led a kijelző második sorához tartozik, ott azzal a gombbal tudom tovább kapcsolni, és ez az elfogyasztott üzemanyag mennyiséget méri, alatta a hármas sor pedig az átlagot.
Lehet más funkciókat is betenni a 4 sorba a digit kijelzőn egyébként de sosem nyúltunk hozzá.
Viszont értem mire gondolsz, nem ez nem a sebváltóhoz tartozik, mármint a szám meg a villogó led.
Válasz Sk Laci #3749. hozzászólásáraFogalmam sincsen, igazából ez mindig villog de azon kívül hogy láttam, sosem jutott tovább bennem gondolati szinten sem a történet
Pistabáttya!?!?!?
Válasz szanberg #3739. hozzászólásáraMiért villog a 2-es? Váltás után is....
Válasz Goethe #3741. hozzászólásáraTe hallod! Ez nem is új...
Válasz Berkó_ #3745. hozzászólásáraEszembe nem jutna itt hirdetni! Csak már eltelt vagy 1 óra hogy nem hívtak, és félek rajtam marad.

Válasz Berkó_ #3745. hozzászólásáraBugacon kisorsolod, oszt jóvan.
És az én MTZ-met ki fogja megvenni???

Válasz Goethe #3741. hozzászólásáraÉn még a Portálfejlesztésbe is betolnám, vagy háromszor!



Válasz Goethe #3741. hozzászólásáraKár hogy csak 4-5 topicba tetted be, az összesbe kellett volna.
Válasz Goethe #3741. hozzászólására3
évesnek való,az udvarban,ne kelljen lábbal hajtani!
Sziasztok. Ha valaki új traktor szeretne vásárolni, és kis traktorban gondolkozik, akkor szeretnék bemutatni az én Yanmar traktoromat.
https://youtu.be/8HmrG6V5UX4
A csatornán több videó is van róla, valamint a gyümölcsösben történő munkákról.
Álló helyből lerakott szerszámmal alapjáraton indulás
Nagy motor kis turbó
Válasz fexco #3713. hozzászólásáraMajd 1:00 percnél lesz érdekes
Válasz Sk Laci #3737. hozzászólásáraGondolod te

Válasz Szabi. #3729. hozzászólásáraCsak én olvasom
Válasz fexco #3713. hozzászólására4henger, de akkora köbcentis mint a 6hengeres t6-os! Sőt! Egy 828-as fendtben kissebb hengerűrtartalmú motor van pedig az 280 ló!!!!!
Univerzális használatra amúgy sem kell 6 henger, talajon meg amíg elvisz mindent lazán ami neki való, addig ott is rendben van, márpedig elviszi sőt kategóriát meghazudtolva. Valamint nehéz talajművelő szerszámmal alapjáraton melyik gépben lehet a powert felfelé kapcsolgatni???
Szóval a 135gx nél pont a motor az ami miatt meg kell venni ha ilyesmit nézegetsz, de ha az egyszerű puritánsága nem gyere be akkor mást kell választani mert ebben az értelemben szegényesebb nyugati társainál.
Válasz mtz1221 #3734. hozzászólásáraRugózott hidat nem kérni oltári baromság!
Mert ha egy kis 100-as gêpen eleve nem érhető el de az méret kell, akkor okés, megalkuszunk magunkkal hogy abba nincs, de ha választható opció, akkor kötelező!!!
Válasz lala #3725. hozzászólásáraNem tudom pontosan,de olyan 52000+áfa körül emlékszem.Rúgós híd nincs,nagyobb hidraulika pumpa meg apróságok vannak +ba véve hozzá.Fel akarják majd csippelni meg adbluet kikötni belőle garancia után.Állítólag a T6-175 is porcikára egyezik a mechanikus részeivel.
Válasz Bárány #3724. hozzászólásárapersze.....vagy inkább neked is olvassa....

Válasz Bárány #3730. hozzászólásáraÚgy tűnik, itt mindenkinek a fiókját feltörték!

Válasz Sk Laci #3726. hozzászólásáraNekem Nagylak-nál vége a világnak!!
Válasz Szabi. #3729. hozzászólására



Válasz Sk Laci #3726. hozzászólásáraEzek szerint olvassa.......

Válasz Bárány #3720. hozzászólásáraAnnó a kombájnhoz lehetett választani usa utazást vagy szecskázót hátra. A zúzó lett

Válasz Sk Laci #3726. hozzászólásáraAhoz nem kell tehenet venni,hogy tejet igyál.
Válasz Bárány, medikus #3722. hozzászólásáraA Thajföldi szextúrát átengedem nektek. A páromat le nem cserélném semmi pénzért se.
Válasz mtz1221 #3715. hozzászólásáraKB mi lett a végső ára?
Válasz Bárány #3722. hozzászólásáraKhm ... mondjuk azon a bizonyos Claas tanfolyamon én is egy faszival aludtam egy hotelszobában ...
Válasz medikus #3721. hozzászólásáraVagy volt(töke).......