Válasz szanberg #2163. hozzászólásáraFúrtak már rajta valamennyit, de nem eleget
Egyébként úgy hallottam az új 900 asok már nagy MAN motorral jönnek, de a régieket még el kell adni
Válasz szanberg #2166. hozzászólásáraDe egy vario váltó nem így működik, ott nincs vissza vagy fel kapcsolás, ott csak teljesítmény-igény van, az nem tud megfulladni, vagy megtorpanni, vagy felpörögni... ha valamit nem bír akkor állandó fordulaton vagy minimális fordulat eséssel lassul, majd ahogy bír fogni szépen komótosan kezd nyúlni...
Pont ezért utálom a sárgát, abban szenvedni kell a nyomorult váltóval! A vario olyan mint a kocsiban az automata! Létezik más is, de minek szenvedne az ember olyannal amire már létezik megoldás....
Én is jobban szeretnek nagy cm3-is motort a zoldekbe de sajna ezt nem lehet megválogatni! Egy faxa c9.3-as vagy egy 9.0-s DPS motor kellene a piroskerekű zöldbe is és tökéletes gép lenne!
Tudod ez olyan, hogy ahová jártam bér aratni van egy 2375-ös Versatile-jük amolyan 14-5 éves forma, illetve egy új T8.410 nyuszi. Azt mondják amúgy nincs a kettő között érdemben lóerő különbség, kultivátort tárcsát nembírja a csuklós sem gyorsabban, csak azt lerakod abban a fokozatban kisgázon amelyikben 12-vel húzod, a T8-on meg vagy 3-at is vissza kell pöckölni, automata még többet visszacsap... 8700 kontra 12000 köbcenti, a lóerő kb egyazon téma...
Válasz szanberg #2163. hozzászólásáraA többibe meg 6700cm3 van.de mind1. Érthetetlen . Felénk nagyon sok fendt van itt ny. Mo. De tuti nem fognak ekkora motorral venmi csak a fanatikusok. Pont az yen drága trakibe tesznek ilyen kis motort. Maga a df jó motor de nem ekkora lóerő ekkora cm3 .vel
Válasz J.D. Borda #2160. hozzászólásáraHat az nagyon... meg a 939 is aránytalanul drága egy 936-hoz képest. Pedig nekem is nagyon tetszik az 1000-es Fendt, de nem mostanában lesz ilyenem...
Amúgy mi nem tetsziett a Claas-ban? Nekem a következő vásárlásaim ezek közül lesznek, valamelyik piroskerekű zöld...
amúgy nagyon tetszik a sárga kerekű is, csak már nam nagyon akarok több berlingo-t a kertbe...
Válasz szanberg #2156. hozzászólásárabocs félreírtam... Nem is értem.. tiszta gáz amig a MAn motor volt a 9X-be addig oké de ez a kcisi.. mitn a kocsikba 1000cm3 aztán nyomjuk porcelánig és 150e-nél szakadjon szarrá.
Mikónál Enyingen is azért nincsen már Claas bemutató meg Tv éjjel nappal mert ott is van már Sárgalábúúúú
Válasz laci1960 #2106. hozzászólásáraKötött földet nem lehet 35!!! cm mélyen 4x42-es fogással, 135 LE-s traktorral szántani. Semekkora fogyasztással. Kevés a súlya, a gumizása, az ereje. Huszoncentin esetleg elkaparászik ekkora fogással.
Válasz mtz1221 #2144. hozzászólásáraarion 420-am van claasba de már 4 éves... az nem varios.Ami nálam volt kipróbáláson az volt 940-es axion nem rossz arra írtam de még kell neki pár év amire összeáll.
Válasz mtz1221 #2142. hozzászólásáramert olyan zöldem már van kicsibe azt vissza nem küldeném. Amúgy jó lesz az a zöld de az még nem forrotta ki magát szerintem...
Válasz szanberg #2135. hozzászólásáracsak zöldet van belőle két fajta is... Egyik sötét a másik meg A ZÖLD! Lényeg vagy zöld piros kerékkel vagy zöld sárga kerékkel!
Nekünk 120ból 190 lóerő lett.
Gyakorlatilag ugyanazokat a gepeket húzza mélyebben és gyorsabban, kevesebb üzemanyagból.
Ezek a 10 éves 3000 üzemóra körüli gépek elég mese szagúak...
Mi 70 hektár szántón beleteszünk 300+ üzemórát.
A külföldről behozottak meg általában bérgépek voltak kint, ott pörög bele az óra.
Az alábbi oldalon látsz is rá példát:
https://www.doubledaygroup.co.uk/used-stock/search/?make%5B%5D=John+Deere&finance%5B%5D=price&custom%5B25168%5D%5B%5D=908&type%5B%5D=Car§ion%5B%5D=38056&per_page=72&order=price&pageId=270314
Válasz Sk Laci #2112. hozzászólásáraAz ovlac ekét a kubota előtt egy landini 180 delta traktor húzta ,30 l/ha alatt semmelyik évben nem fogyasztott,pedig rendesen volt beállítva.Az első évben a háromfejes voogel ekét húzta a kubota nem voltak extrém körülmények 8ha/nap ,fogyasztás 20 alatt.Féltem,hogy a mi kötött földjeinken nem bírja a 4fejet.Simán viszi a négyest igaz a fogyasztás nem kevesebb mint a hármassal./l/ha/Valóban igaz ,ha szántok M5-ben és leveszem a fordulatot alapjáratra nem fullad le a gép és simán fölveszi újra a fordulatot. Az idei évben ha az ovlacot teljesen kinyitottam /200cm/ többet fogyasztott mint 21l/ha.A gép simán vitte de a megforgatott kopóorrok és az ekevasak elrepedtek.
Válasz Sk Laci #2128. hozzászólásáraIgen Lala is így mondja a váltókat, ezért a 6830 lenne a jó, de az meg lehet túl erős lenne a mostani 120le-shöz képest, munkagépeket meg nem szeretnénk cserélni.
Ha évekig sem lesz másik akkor sem gond. Azért nem kell viszont nagyon sokat húzni, mert legjobban a hagyományos adagolós motorok tetszenek, és bár ritkán, de azokból is van még 3000 üó-val. A sima cr motorokból már jobban találni ilyet, de azok is kikopnak hamarosan, aztán meg marad az adblue, ami meg annyira nem vonz.
Válasz VMisi #2125. hozzászólásáraAtól, hogy el lehet adni, nem azt jelinti, hogy nyersz az ületen. Ugyan úgy lehet veszíteni is.
Régeben valamelyik fórumozó koléga aki egyben JD forgalmazónál dolgozik ha jól emlékszem azt mondta, hogy a 6430 és a 6630-ban egyforma erőségü sebváltó van, erőseb a 6830 és 6930-ban van. Ha nem jól emlékszem, akkor elnézést.
Inkáb gondold végig a használt traktor témát, mert zsákbamacska.
Mennyire nyom a vásárlás? Mi lenne, ha megálnál személyesen pár traktorforgalmazónál, és leülnél velük tárgyalni. Karácsonyig futnál egy kört, január végével elmész a Hungexpóra, átnézed még egyszer, és döntést hozol. Használt traktor úgy is van mindig a piacon, hol jobb, hol roszab ajánlatal.
Válasz szanberg #2116. hozzászólásáraA mostani 59q, tehát 65q körül lenne jó.
A gx jó-jó de az nem igazán talajos gép. Illetve eco váltó is az M7-ben van.
Válasz Sk Laci #2113. hozzászólásáraEzért néztem a 6630-at, az régebbi gép de még van 3000 üórás, és ha nem jön be akkor el is lehet árában adni, csak Lala fülembe ültette a bogarat, hogy 68-tól erősebb a váltó.
A 6620-30 -nak ez tényleg lehet gyengéje?
Válasz szanberg #2114. hozzászólásáraEzzel vitatkoznék a sebesség csak egy tényező mellette játszik még a fogásszélesség és a mélység. Mi is 8 körül szántunk de a fogás mélység és talaj függvényében 25-40 l/ ha a go felhasználás. És a környékbeli újabb vasak sem produkálnak nagyságrendileg jobb fogyasztást színtől függetlenül. Csodák nincsenek.
6522 hozzászólás
Ez a m5 hány kmh?
Alatta meg felette sebességek hány kmhk 2000en?
Válasz J.D. Borda #2158. hozzászólásáraFeribátyánk is frissíti a flottát???
Válasz bandigh #2169. hozzászólásáraNa akkor nem csak én voltam aki azt mondta hogy hülyék vtak....
Válasz szanberg #2163. hozzászólásáraFúrtak már rajta valamennyit, de nem eleget


Egyébként úgy hallottam az új 900 asok már nagy MAN motorral jönnek, de a régieket még el kell adni
Válasz szanberg #2166. hozzászólásáraDe egy vario váltó nem így működik, ott nincs vissza vagy fel kapcsolás, ott csak teljesítmény-igény van, az nem tud megfulladni, vagy megtorpanni, vagy felpörögni... ha valamit nem bír akkor állandó fordulaton vagy minimális fordulat eséssel lassul, majd ahogy bír fogni szépen komótosan kezd nyúlni...
Pont ezért utálom a sárgát, abban szenvedni kell a nyomorult váltóval! A vario olyan mint a kocsiban az automata! Létezik más is, de minek szenvedne az ember olyannal amire már létezik megoldás....
Én is jobban szeretnek nagy cm3-is motort a zoldekbe de sajna ezt nem lehet megválogatni! Egy faxa c9.3-as vagy egy 9.0-s DPS motor kellene a piroskerekű zöldbe is és tökéletes gép lenne!
Válasz szanberg #2166. hozzászólására313asról targyalok most az 4400 cm3.
Válasz J.D. Borda #2164. hozzászólására828-ban kereken 6000, 516-ban meg még 4000 sincsen a köbcenti.
Tudod ez olyan, hogy ahová jártam bér aratni van egy 2375-ös Versatile-jük amolyan 14-5 éves forma, illetve egy új T8.410 nyuszi. Azt mondják amúgy nincs a kettő között érdemben lóerő különbség, kultivátort tárcsát nembírja a csuklós sem gyorsabban, csak azt lerakod abban a fokozatban kisgázon amelyikben 12-vel húzod, a T8-on meg vagy 3-at is vissza kell pöckölni, automata még többet visszacsap... 8700 kontra 12000 köbcenti, a lóerő kb egyazon téma...
Válasz .Feco. #2161. hozzászólásáraHolnap privibe leirom. Mi bajod a berlingóval jó auto
Válasz szanberg #2163. hozzászólásáraA többibe meg 6700cm3 van.de mind1. Érthetetlen . Felénk nagyon sok fendt van itt ny. Mo. De tuti nem fognak ekkora motorral venmi csak a fanatikusok. Pont az yen drága trakibe tesznek ilyen kis motort. Maga a df jó motor de nem ekkora lóerő ekkora cm3 .vel
Válasz J.D. Borda #2158. hozzászólásáraHát ezt mondjuk én sem értem, a MAN-is német mint a deutz, maradtak volna nemzeti hagyományaiknál...

142lovas kububan 6100, 390-es Fendtben 7100-as motor...
Válasz .Feco. #2161. hozzászólásáraAd a kite ajándékba mellé?

Válasz J.D. Borda #2160. hozzászólásáraHat az nagyon... meg a 939 is aránytalanul drága egy 936-hoz képest. Pedig nekem is nagyon tetszik az 1000-es Fendt, de nem mostanában lesz ilyenem...
Amúgy mi nem tetsziett a Claas-ban? Nekem a következő vásárlásaim ezek közül lesznek, valamelyik piroskerekű zöld...
amúgy nagyon tetszik a sárga kerekű is, csak már nam nagyon akarok több berlingo-t a kertbe...
Válasz Sötét Paraszt #2157. hozzászólásáraAz nem az én kategóriám sem LE-be sem pénzben...de gondolom k..va drága!
Holnap jön a fendes hozzám megkérdezem tőle..
Válasz tri #2149. hozzászólására'Há biztos nem volt ott a centi...
Válasz szanberg #2156. hozzászólásárabocs félreírtam... Nem is értem.. tiszta gáz amig a MAn motor volt a 9X-be addig oké de ez a kcisi.. mitn a kocsikba 1000cm3 aztán nyomjuk porcelánig és 150e-nél szakadjon szarrá.
Mikónál Enyingen is azért nincsen már Claas bemutató meg Tv éjjel nappal mert ott is van már Sárgalábúúúú
Válasz J.D. Borda #2154. hozzászólására1038 igen drága?
Válasz J.D. Borda #2154. hozzászólására7100 az nem több.
de amúgy meg azt mondod Te 5 évente eladod oszt jön az új. Annyit meg csak kibírt volna és akkor nem lenne szálka axi szemében a donzsír...
Válasz lala #2152. hozzászólásárament mail.köszi az infókat
Válasz szanberg #2153. hozzászólásáramert nem kell 7700cm3 300+-ba oda nekem minél nagyobb kell!
Válasz J.D. Borda #2151. hozzászólásáraAkkor miért nem egy 939-et hoztál nagyból is?
lennél teljesen axis
Válasz emcett #2148. hozzászólásáraválaszoltam
Válasz mtz1221 #2146. hozzászólásáraaz lesz remélem jövőre a claast cserélném ha minden összejön
Válasz Sk Laci #2147. hozzászólására7210ttv megvan 2 gyári garcserés tank után hogy a dorkert nem látom és azt is az axial szervizeli már nem gond :)
Válasz laci1960 #2106. hozzászólásáraKötött földet nem lehet 35!!! cm mélyen 4x42-es fogással, 135 LE-s traktorral szántani. Semekkora fogyasztással. Kevés a súlya, a gumizása, az ereje. Huszoncentin esetleg elkaparászik ekkora fogással.
Válasz lala #2140. hozzászólásáraSzia!
Írtam mail-t.
Válasz J.D. Borda #2137. hozzászólásárazöld fehér piros, zöld ezüst, mostanában meg szürke kerékel hol maradt?
Válasz J.D. Borda #2145. hozzászólására Félre értettem,fendtre gondoltam hogy van kicsi.
Válasz mtz1221 #2144. hozzászólásáraarion 420-am van claasba de már 4 éves... az nem varios.Ami nálam volt kipróbáláson az volt 940-es axion nem rossz arra írtam de még kell neki pár év amire összeáll.
Válasz J.D. Borda #2143. hozzászólásáraHány lovas ami neked kicsi ?? Variós ??
Válasz mtz1221 #2142. hozzászólásáramert olyan zöldem már van kicsibe azt vissza nem küldeném. Amúgy jó lesz az a zöld de az még nem forrotta ki magát szerintem...
Válasz J.D. Borda #2139. hozzászólásáraTe nem kerülöd,akkor 3.-ik zöldet miért küldted tavaly vissza ??
Válasz J.D. Borda #2139. hozzászólásáraHa kötött földön 21 L/ha akkor csak Kubu 4 fejjel 170cm fogással!!!



Csak azt nem értem hogy a ződ 4 fejjel 185Le kötött fődön 200cm fogással miért 35L/ha?
Lehet ez az igazi kötött főd?
szanberg Kubu árakat nem tudsz véletlenül?
Válasz szanberg #2138. hozzászólásáraPedig jövőre valszinű zöld is lesz piros kerékkel...

Környéken nagyon bejöttek... és mindegyik zöld!!! NEM KERÜLÖM!!!
Válasz J.D. Borda #2137. hozzászólásárano épen ezeket kell kerülni
Válasz szanberg #2135. hozzászólásáracsak zöldet van belőle két fajta is... Egyik sötét a másik meg A ZÖLD! Lényeg vagy zöld piros kerékkel vagy zöld sárga kerékkel!
Válasz VMisi #2126. hozzászólásárae kerékbe kalcium klorid és kész a 80q
Válasz VMisi #2129. hozzászólásáraNeeeeem szabad ződet venni
Válasz VMisi #2129. hozzászólásáraAkkor 6830 ast keress, az a biztos. A kisebb se enne kevesebbet, ugyanaz a motor
Válasz Sk Laci #2117. hozzászólásáraHa már elég "okos" a telefonod, azon is van gps..
Vagy stopper, földhossz, kis számolás...
Válasz t.peti #2131. hozzászólásáraBecsületeset ugrottatok!!
Helyi magánembertől gondolnám a használtat elsősorban, és első tulajtól viszonylag hirdetnek még. Ott nem igazán tud mókolni a tekergetéssel.
Válasz VMisi #2129. hozzászólásáraA lóerőtől nem kell félni.
Nekünk 120ból 190 lóerő lett.
Gyakorlatilag ugyanazokat a gepeket húzza mélyebben és gyorsabban, kevesebb üzemanyagból.
Ezek a 10 éves 3000 üzemóra körüli gépek elég mese szagúak...
Mi 70 hektár szántón beleteszünk 300+ üzemórát.
A külföldről behozottak meg általában bérgépek voltak kint, ott pörög bele az óra.
Az alábbi oldalon látsz is rá példát:
https://www.doubledaygroup.co.uk/used-stock/search/?make%5B%5D=John+Deere&finance%5B%5D=price&custom%5B25168%5D%5B%5D=908&type%5B%5D=Car§ion%5B%5D=38056&per_page=72&order=price&pageId=270314
Válasz Sk Laci #2112. hozzászólásáraAz ovlac ekét a kubota előtt egy landini 180 delta traktor húzta ,30 l/ha alatt semmelyik évben nem fogyasztott,pedig rendesen volt beállítva.Az első évben a háromfejes voogel ekét húzta a kubota nem voltak extrém körülmények 8ha/nap ,fogyasztás 20 alatt.Féltem,hogy a mi kötött földjeinken nem bírja a 4fejet.Simán viszi a négyest igaz a fogyasztás nem kevesebb mint a hármassal./l/ha/Valóban igaz ,ha szántok M5-ben és leveszem a fordulatot alapjáratra nem fullad le a gép és simán fölveszi újra a fordulatot. Az idei évben ha az ovlacot teljesen kinyitottam /200cm/ többet fogyasztott mint 21l/ha.A gép simán vitte de a megforgatott kopóorrok és az ekevasak elrepedtek.
Válasz Sk Laci #2128. hozzászólásáraIgen Lala is így mondja a váltókat, ezért a 6830 lenne a jó, de az meg lehet túl erős lenne a mostani 120le-shöz képest, munkagépeket meg nem szeretnénk cserélni.
Ha évekig sem lesz másik akkor sem gond. Azért nem kell viszont nagyon sokat húzni, mert legjobban a hagyományos adagolós motorok tetszenek, és bár ritkán, de azokból is van még 3000 üó-val. A sima cr motorokból már jobban találni ilyet, de azok is kikopnak hamarosan, aztán meg marad az adblue, ami meg annyira nem vonz.
Válasz VMisi #2125. hozzászólásáraAtól, hogy el lehet adni, nem azt jelinti, hogy nyersz az ületen. Ugyan úgy lehet veszíteni is.
Régeben valamelyik fórumozó koléga aki egyben JD forgalmazónál dolgozik ha jól emlékszem azt mondta, hogy a 6430 és a 6630-ban egyforma erőségü sebváltó van, erőseb a 6830 és 6930-ban van. Ha nem jól emlékszem, akkor elnézést.
Inkáb gondold végig a használt traktor témát, mert zsákbamacska.
Mennyire nyom a vásárlás? Mi lenne, ha megálnál személyesen pár traktorforgalmazónál, és leülnél velük tárgyalni. Karácsonyig futnál egy kört, január végével elmész a Hungexpóra, átnézed még egyszer, és döntést hozol. Használt traktor úgy is van mindig a piacon, hol jobb, hol roszab ajánlatal.
Válasz bandigh #2118. hozzászólásáraEnnyiért már inkább újat másból.
A 66xx váltoja hogy bírja szerinted?
Válasz szanberg #2116. hozzászólásáraA mostani 59q, tehát 65q körül lenne jó.
A gx jó-jó de az nem igazán talajos gép. Illetve eco váltó is az M7-ben van.
Válasz Sk Laci #2113. hozzászólásáraEzért néztem a 6630-at, az régebbi gép de még van 3000 üórás, és ha nem jön be akkor el is lehet árában adni, csak Lala fülembe ültette a bogarat, hogy 68-tól erősebb a váltó.
A 6620-30 -nak ez tényleg lehet gyengéje?
Válasz szanberg #2114. hozzászólásáraEzzel vitatkoznék a sebesség csak egy tényező mellette játszik még a fogásszélesség és a mélység. Mi is 8 körül szántunk de a fogás mélység és talaj függvényében 25-40 l/ ha a go felhasználás. És a környékbeli újabb vasak sem produkálnak nagyságrendileg jobb fogyasztást színtől függetlenül. Csodák nincsenek.
Válasz Sk Laci #2121. hozzászólásáraDE el ám!!!