Ha már elmégy Tét-re megnézni ,onnan már Ártánd vagy 40km,és elmégy megnézed azt is.Viszont azt Magyar honban forgalomba kell helyezni ami elég macerás dolog,.
nekem van egy 15éves 6400-asom ,eleinte 180hektárt komletten vele műveltem,1 hidraulika szivattyút cseréltem a traktoros hibája miatt, 2 külső gömbcsuklót,most hátsó munkalámpákat mert megvakultak,8e óra van benne és most gumiztam mert elöregedtek a gummák
Ezt majd Fan bácsi részletezi. Mivel ebben még nincs terhelés alatti irányváltó és nincs powershift, így szinte mtz egyszerűségű és kisebb fogyasztású. Az előbb említett valmetnél többet fogyaszt a tömege miatt, mert alapból kb 4,5 t és fel lehet súlyozni kb 5,5 t-ra.
http://www.agrarkereso.hu/gep/megmutat.php?hird=75675&keresendo=&hkategoria=&lang=hu&limit_ablak=1&kereses=1592509Válasz #14471. hozzászólásra pl Én még nem vagyok specialista a a 465-ben 8 ekőre 4 hátra a 6000-es sorozatban álltalában 36-36 váltó van elektromos hidraulika elektromos kargán stb nézz utána http://www.pointernet.pds.hu/valtra/valtra.html
Tessék, ezzel már biztosan ki lehet váltani egy 82-t, és vígan fogja emelni a mostani vetőgépeket is tele műkakival.
A két valmet teljesen más kategória, ezt nyugodtan lehet már gyűrni talajmunkára is.
Válasz #14465. hozzászólásra Ebbe ne éld bele magad joval a piaci ár fölött van!!!ennyiért már 6300-ast is lehet kapni ilyen állapotut, és az már csunyán legyalázza ezt is meg a 82-est is
Ez ennyiért kib. sok!! Le is van harcolva, nem kevés az üóra, nincs sárvédő, kopott gumik, légfék és klíma is kérdéses. Ez fele ennyit se ér. Ennél sokkal jobb 100-as szériát hirdettek már sokkal olcsóbban.
Fogyasztás: 79 l -es a tankja, és egyszer lett kifogyasztva úgy, hogy kora hajnaltól késő estig bálázott egyik nyári napon megállás nélkül és persze ment a klíma. Hajnalban lucernát utána szalmát és beálláskor a kapuban kifogyott a nafta.
Ha elmennék megnézni mit figyeljek meg rajta rendesen?Egyáltalán milyen váltó van benne?Jobban leadja a teljesítményét mint az mtz 82?Mongyatok még ilyen hasznos dolgokat mert nagyon beleéltem már magam ebbe a traktorba nagyon megfogott!!!
Üdv!
Nekünk volt egyszerre 700-s valtra, meg 82-s. Nem egyszer előfordult hogy a két gép ugyanazt a darab földet szántotta, mind a kettő 3 fejes ekét húzott ( kelet-mecsekben ). A valtra mindenben, erőben!!!, fogyasztásban, megbízhatóságban lenyomta az mtz-t. Volt használva erdőn tar vágásra, csörlőzött két keréken, amit el lehet képzelni ez a kis gép mindent csinált.
Ja! Az új vetőgépeket elbírja, csak kell rá egy kis plusz súj!
Milyen alkatrész???
Szűrőkön kívül 1-2 kopódolgot kellett cserélni (gömbcsukló, királycsappersely), de az meg tervezhető volt. A valkon tényleg drága, de minden beszerezhető máshonnan, azonnal.
Ezek nagyon egyszerű gépek, mint a faék!
idáig szerencsére nem kellett csak szűrő,átmentem az axiálba(6km) levették a polcról,hátsó szélvédő másnapra,de most nem adnak már valtra cuccot az axiálban,menjünk a valkonhoz,erre kerestem egy(2)holland céget ,még le kell tesztelnem őket
A havernak van egy nyolcvan lóerős ,jó gép csak akkor szokott szívni mikor szezonban van valami hiba és vár az alkatrészre.Előtte 82 volt neki néha bánja ,hogy lecserélte!Az biztos erő az van benne pótkocsival is gyors fogyasztásban meg nyerő.
Ez a 700-as elődje, de ha jól emlékszem csak a fülke más.
Talajmunkában nem tud annyit mint a 82-es, mert jóval könnyebb. Mivel ez egy könnyű 3 hengeres gép nagyon keveset fogyaszt. Motorja viszont nagyon dinamikus, 1200-es fordulatról teli kocsival is húz. A tarlóról a 150 q-val megrakott 8011-est lehúzta. Talajmunka azért sem való neki, mert eléggé hajlamos a melegedésre nyáron a tűző melegben - szerintem a alulméretezett mezőtúri klímahűtő miatt.
Viszont talaj feletti munkára tökéletes! Kaszálni, sodorni, bálázni, permetezni, műkakit szórni, 3m-es vetőgéppel, spc-vel vetni, pótkocsizni és gyűrűzni.
Válasz #14450. hozzászólásra Ha az mtz akarod lecserélni akkor minimum 800-as valmet-ot vegyél esetleg 700. http://www.pointernet.pds.hu/valtra/valtra.html itt utána nézhetsz a 100-as sorozatban keresd Én decemberben vettem egy 800-ast még kevés tapasztalatom van: A kormányát harmada erővel lehet tekerni mint egy orbitos mtz-nek,szinkron váltó előre 8 hátra 4 fokozat, motorja 800-sa fordulatról is magához tér pillára,hidraulika kezelése rém egyszerű, ezen full mechanikus,szántottam vele 3 fejes helti 120cm fogásszélességű ekével kb 8-9 km/h-val ment a szélvédőn lévő táblázat szerint, 4. sebességben homokban 25cm mélységben 1800-1900 fordulattal. Viszont kicsit döcögősebb mint az mtz, a végsebessége is kisebb valamennyivel,/Ez az én véleményem/
A valtra 800-as szériáról a vélemények? Az új típusú kuko vetőgépeket elbírja a hidraulikája? Monosem stb...
Mtz 820.2 nem nagyon és folyamatosan engedd.. Tippek vélemények?
Még a függőleges lakatok végén is tudsz álltani, hogy a vízszintes húzón melyik furatba legyen. Van ott 3 furat, ha a legbelsőbe teszed akkor emel a legmagasabbra.
15934 hozzászólás
Válasz #14481. hozzászólásra

Mit csinált a traktoros a szivatyunak?
Válasz #14479. hozzászólásra

Ha már elmégy Tét-re megnézni ,onnan már Ártánd vagy 40km,és elmégy megnézed azt is.Viszont azt Magyar honban forgalomba kell helyezni ami elég macerás dolog,.
Válasz #14481. hozzászólásra

poén ként írtam a chippelést.Adagoló tekergetés nem hangzott volna olyan szépen..Meg tovább tart leírni
Válasz #14480. hozzászólásra
full mechanikus,de lehet csavarni azt is
Válasz #14478. hozzászólásra

de lehet hogy megchippelték
Válasz #14475. hozzászólásra Ok de akkor is többet ér mit a másik persze ha kb egyforma állapotú.
Válasz #14473. hozzászólásra
ja és 6300 csak 85ló kicsit lódít a nepper
Válasz #14473. hozzászólásra
6600-6800ban széria a power,6100-6400-ig rendelhető,a mienkben sincs power,de egy hibalehetőséggel kevesebb
Válasz #14471. hozzászólásra
nekem van egy 15éves 6400-asom ,eleinte 180hektárt komletten vele műveltem,1 hidraulika szivattyút cseréltem a traktoros hibája miatt, 2 külső gömbcsuklót,most hátsó munkalámpákat mert megvakultak,8e óra van benne és most gumiztam mert elöregedtek a gummák
Válasz #14473. hozzászólásra
Ez azért már románban van.
Válasz #14471. hozzászólásra
Ezt majd Fan bácsi részletezi. Mivel ebben még nincs terhelés alatti irányváltó és nincs powershift, így szinte mtz egyszerűségű és kisebb fogyasztású. Az előbb említett valmetnél többet fogyaszt a tömege miatt, mert alapból kb 4,5 t és fel lehet súlyozni kb 5,5 t-ra.
http://www.agrarkereso.hu/gep/megmutat.php?hird=75675&keresendo=&hkategoria=&lang=hu&limit_ablak=1&kereses=1592509Válasz #14471. hozzászólásra pl Én még nem vagyok specialista a a 465-ben 8 ekőre 4 hátra a 6000-es sorozatban álltalában 36-36 váltó van elektromos hidraulika elektromos kargán stb nézz utána http://www.pointernet.pds.hu/valtra/valtra.html
Válasz #14471. hozzászólásra

Kevesebbet fogyaszt egy mtz-nél nyugodt lehetsz ,és TE is le tudod szervizelni.
és ezek a 6300 ák milyenek fogyasztásba a mtz hez képest ?Mi a leggyakoribb hibájuk?Szervíz igényes gépek?
Válasz #14469. hozzászólásra
Tessék, ezzel már biztosan ki lehet váltani egy 82-t, és vígan fogja emelni a mostani vetőgépeket is tele műkakival.
A két valmet teljesen más kategória, ezt nyugodtan lehet már gyűrni talajmunkára is.
Nem is tudol valami valtrát eladót?amivel érdemes foglalkozni?
Válasz #14465. hozzászólásra Ebbe ne éld bele magad joval a piaci ár fölött van!!!ennyiért már 6300-ast is lehet kapni ilyen állapotut, és az már csunyán legyalázza ezt is meg a 82-est is
Válasz #14464. hozzászólásra
Ez ennyiért kib. sok!! Le is van harcolva, nem kevés az üóra, nincs sárvédő, kopott gumik, légfék és klíma is kérdéses. Ez fele ennyit se ér. Ennél sokkal jobb 100-as szériát hirdettek már sokkal olcsóbban.
Fogyasztás: 79 l -es a tankja, és egyszer lett kifogyasztva úgy, hogy kora hajnaltól késő estig bálázott egyik nyári napon megállás nélkül és persze ment a klíma. Hajnalban lucernát utána szalmát és beálláskor a kapuban kifogyott a nafta.
Válasz #14465. hozzászólásra
ne haragudj de ez le van pusztítva,ennyiért már jobb is kapható
Ha elmennék megnézni mit figyeljek meg rajta rendesen?Egyáltalán milyen váltó van benne?Jobban leadja a teljesítményét mint az mtz 82?Mongyatok még ilyen hasznos dolgokat mert nagyon beleéltem már magam ebbe a traktorba nagyon megfogott!!!
Ehez mit szóltok?
http://www.agroinform.com/aprohirdetes/3389677/valmet-465.html
Érdemes vele foglalkozni ?Hány hektárig érdemes használni?Valami fogyasztást tudnátok mondani???
Válasz #14462. hozzászólásra
Műkakival már nem bírja a sima munkahengerével, csak úgy ha rajta van a kiegészítő is. Simán sem használ neki egy 12q-ás vetőgép.
Üdv!
Nekünk volt egyszerre 700-s valtra, meg 82-s. Nem egyszer előfordult hogy a két gép ugyanazt a darab földet szántotta, mind a kettő 3 fejes ekét húzott ( kelet-mecsekben ). A valtra mindenben, erőben!!!, fogyasztásban, megbízhatóságban lenyomta az mtz-t. Volt használva erdőn tar vágásra, csörlőzött két keréken, amit el lehet képzelni ez a kis gép mindent csinált.
Ja! Az új vetőgépeket elbírja, csak kell rá egy kis plusz súj!
Válasz #14459. hozzászólásra
vagy granit.
Válasz #14454. hozzászólásra


Milyen alkatrész???
Szűrőkön kívül 1-2 kopódolgot kellett cserélni (gömbcsukló, királycsappersely), de az meg tervezhető volt. A valkon tényleg drága, de minden beszerezhető máshonnan, azonnal.
Ezek nagyon egyszerű gépek, mint a faék!
Válasz #14457. hozzászólásra
K R A M P...
Válasz #14457. hozzászólásra
Ha meg lesz a cím ,meg a telefonszám kellene .Jó tudni ilyesmit mikor hirtelen kell a cucc.Előre is köszi
Válasz #14456. hozzászólásra
idáig szerencsére nem kellett csak szűrő,átmentem az axiálba(6km) levették a polcról,hátsó szélvédő másnapra,de most nem adnak már valtra cuccot az axiálban,menjünk a valkonhoz,erre kerestem egy(2)holland céget ,még le kell tesztelnem őket
Válasz #14455. hozzászólásra
Sötét Szabolcsban hol találsz hozzá gyorsan alkatrészt akkor adj valami infót?
Válasz #14454. hozzászólásra




Nem az országban kéne keresni alkatrészt
Válasz #14450. hozzászólásra

A havernak van egy nyolcvan lóerős ,jó gép csak akkor szokott szívni mikor szezonban van valami hiba és vár az alkatrészre.Előtte 82 volt neki néha bánja ,hogy lecserélte!Az biztos erő az van benne pótkocsival is gyors fogyasztásban meg nyerő.
Válasz #14450. hozzászólásra
Ez a 700-as elődje, de ha jól emlékszem csak a fülke más.
Talajmunkában nem tud annyit mint a 82-es, mert jóval könnyebb. Mivel ez egy könnyű 3 hengeres gép nagyon keveset fogyaszt. Motorja viszont nagyon dinamikus, 1200-es fordulatról teli kocsival is húz. A tarlóról a 150 q-val megrakott 8011-est lehúzta. Talajmunka azért sem való neki, mert eléggé hajlamos a melegedésre nyáron a tűző melegben - szerintem a alulméretezett mezőtúri klímahűtő miatt.
Viszont talaj feletti munkára tökéletes! Kaszálni, sodorni, bálázni, permetezni, műkakit szórni, 3m-es vetőgéppel, spc-vel vetni, pótkocsizni és gyűrűzni.
Válasz #14450. hozzászólásra
Nekem volt egy 465-ösöm 12000órával adtam el,príma masina ,82.esem sose volt hogy összetudjam hasonlítani ,de a kis Valmet-tól ne várj annyit
Válasz #14450. hozzászólásra Ha az mtz akarod lecserélni akkor minimum 800-as valmet-ot vegyél esetleg 700. http://www.pointernet.pds.hu/valtra/valtra.html itt utána nézhetsz a 100-as sorozatban keresd Én decemberben vettem egy 800-ast még kevés tapasztalatom van: A kormányát harmada erővel lehet tekerni mint egy orbitos mtz-nek,szinkron váltó előre 8 hátra 4 fokozat, motorja 800-sa fordulatról is magához tér pillára,hidraulika kezelése rém egyszerű, ezen full mechanikus,szántottam vele 3 fejes helti 120cm fogásszélességű ekével kb 8-9 km/h-val ment a szélvédőn lévő táblázat szerint, 4. sebességben homokban 25cm mélységben 1800-1900 fordulattal. Viszont kicsit döcögősebb mint az mtz, a végsebessége is kisebb valamennyivel,/Ez az én véleményem/
Helló
Ki mit tud a VALMET 465 -röl?Érdemes lecserélni a 82-es mtz ?
Megbízhatóbbak?Fogyasztása?Alkatrészek?Mongyon valaki valamit róla!!!
Válasz #14448. hozzászólásra

Szevasz!Itt a hirdetésbe 6.6 raut láttad?Nektek valo a vasfarkashoz.
Válasz #14447. hozzászólásra

Itt vagy ott? Mert olvastam
Válasz #14446. hozzászólásra

ujságot olvass
Válasz #14444. hozzászólásra









1 nagy IGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!! -t???
Válasz #14443. hozzászólásra
jó,elnyűhetetlen gépek,ha odafigyelsz rá örökös darab
Válasz #14442. hozzászólásra




Nagyot mondott
Válasz #14399. hozzászólásra
Sziasztok!
Ezekről Tudnátok mondani árakat? vagy az A szériáról? főleg 90-100 le érdekelne.
Fanbá hol van Szabifickó?
Üdv érdeklődnék szánt e valaki 5 fejes váltva forgatós ekével (18 mázsa kb) T171-es trakival .
Válasz #14439. hozzászólásra
Nem bírja el hidraulika műkakival, meg a traki is könnyű ehhez szerintem. Erre a 6000-es széria kell.
Amúgy könnyű, egyszerű, kis fogyasztású gépek.
A valtra 800-as szériáról a vélemények? Az új típusú kuko vetőgépeket elbírja a hidraulikája? Monosem stb...
Mtz 820.2 nem nagyon és folyamatosan engedd.. Tippek vélemények?
Válasz #14437. hozzászólásra


Le téptem az első ekefejet kompletten ,és aztán csak a Rábával szántottam.
Válasz #14436. hozzászólásra
Mire jutottál?
Válasz #14435. hozzászólásra


Hmmm
Válasz #14434. hozzászólásra
Még a függőleges lakatok végén is tudsz álltani, hogy a vízszintes húzón melyik furatba legyen. Van ott 3 furat, ha a legbelsőbe teszed akkor emel a legmagasabbra.