Nem kell összefogni, csak vedd le a rögzítést, és fújd be alatta szilikonnal, hogy könnyen el tudjon forogni.
Ha megemeled a gép elejét, nagyon pontosan be tudod állítani.
Válasz #2779. hozzászólásra
Dehogy szereltük akkor napokig lehetne szórakozni vele. A munkahenger szárának a végét ahol már nem jár benne a hengerbe ( mert karistolgatja) azt fogjuk meg csőfogóval és tekergetünk rajta.
Válasz #2777. hozzászólásra
Annak a munkahengernek a beállítása, egy nagy szívás nekünk 6211 van annak néhányszor javítottuk a kormányművét, de amikor azt a munkahengert kellet beállítani, sosem sikerült tökéletesen. Aránylag kis állításra is sokat változik a szervó működése, és soha nem tökéletes, vagy elhúz valamelyik irányba, vagy nehéz tekerni, ha nagyon elállítod indításkor kitol magától az egyik végálásba, én nem jöttem rá az egész logikájára, csak kinlódunk vele aztán egyszer nagyjából használható lesz.
Üdv ismét a zetoros kollégáknak.
Ismét segítségre lenne szükségem pár dolgot a tél folyamán saját magam szeretnék megjavítani a gépemen (6011-es)most a szervomunkahengert karmantyuztam jav.készletböl.Ez sikerült is oly annyira hogy a zetor saját magát kormányozza balra.Rájöttem hol rontottam el a dolgot a munkahenger száron lévö bilincsnél tulhajthatam a menetes részt.Kérdésem az volna hogy lehet ezt beszabályozni hogy egyformán müködjön mindkét irányba esetlegesen felszerelve is (most fel van szer.)Segítségüket elöre is köszönöm.
De bizony van alátét gyárilag is pedig azt hittem én is hogy a kúpos alá nem kell.Sikerült vennem egy gépkönyv-alk.katalogust és abban is bentvan hogy jár alá réz tömítés csak a vastagságát nem irja.
Gyárilag nincs rézalátét, szlovákiában lehet venni porlasztó hüvely tisztítót /marót/ csak olyan drága/kb16000Ft/, hogy egy alkalomér nem érdemes megvenni. Nekünk is szinte öszes porlasztó alatt van.
Külömben lehet cserélni a porlasztó hüvelyt is, de elég nehéz ki bányászni.
Kampf azt megtudod mondani milyen vastagságu réztömitést tettél a porlasztok alá?Mert ami idehaza van elég vastagnak találom a régiek meg szétvanak gyurodva.
Azért ezt is megnézem milyen szám van rajt de azt tudom mindkettö eredeti 6011-es adagolo.De azért most kaptam pár tippet amin megint lehet agyalni.De ha van még tipp jöhet!
én is igy voltam veleminden bajom volt,,néha még éjjel is arra ébredtem hogy mi lehet a baj,,de nekem most itt a következő,,,ezzel is tenni kell valamit. zetor: kóstold meeeg eeeemeee cseh reemeeekeetsok szerencsét kolléga,és további szép estét mindenkinek
kedves kolléga én ugyanigy jártam,nekem a régi 5611 esem csinálta ezt...gondolhatod csomó lóvé benne volt már azt mondtam felgyújtomde egy zetoros ilyet nem csinál,akármennyire dühös is a gépjére,igy hát elkezdtem kérdezősködni,mi lehet a baj..nekem is szaki segitett, és egyszer az egyik ismerősöm megkérdezte:tettél gyerek alátétet a csúcsok alá??én meg nagy büszkén ja!k....va annyját de még fmindig füstöl..mondja az öreg akkor ha hazaérsz akkor szedd ki a csúcsokat és dobáld ki az alátéteket,aztán szépen törölgesd ki a helyét....megfogadtam az öreg tanácsát,és bakker...mondott valamit...még a hangja is más lett....ezért kérdeztem,és sokszor apróságok szivatják meg az embert...
Az adagolokat mind a kettöt megnézték padon az egyik volt egy másik zetoron is (nem nálam)állitják azok jok.De megjegyzem a füstölés a generál elött is volt és nem csak alapjáraton.
szép estét minden kedves kollégának,hát a füstölgéssel kapcsolatban,,,sok minden lehet az oka..nekem 5211esem van,nálam is van füst és kicsit köhögősen indul,de még dúsitás sincs rajta,de melegen nem füstölög semit.a kérdésem az lenne,hogy a porlasztó csúcsok alá tettél e réz alátétet????
Üdv minden Zetoros és nem zetoros forumosnak.
Segítségre és okos tanácsra lenne szűkségem.Van egy Zetor 6011-esem mult héten kapott egy motorgenerált,de megmaradt egy probléma mégpedig hogy alapjáraton füstöl (jo csípös füstel).Kiprobáltunk két felújitott adagolot,3garnitura porlasztot ebböl két gari új (DOP 160S 430)175-180báron adagolo teljes elötöltésen de nem jó.
Örülnék ha valaki hasznos infot tudna adni mert rohadtul zavar ez a füstölés mikor már egy csomo lové bent van.
Üdv mindenkinek.Érdeklődni szeretnék nincs valakinek bontott zetor első fényszórója?A kicsi téglalap alakú.Ami a vázba van beépítve.Tudna valaki segíteni?
énnekem a k-25 tel nincsen ilyen problémám azon csak az adagoló szokot egykicsit elálítódni de ha bevan állítva akkor megy és nincsen ey szikrányi kis füst sem még télen -25 fokban sem volt tavaly nemtudna valamelyikőtök egy k-25 hengerfelyet robbantot ábrában ha valaki tud legyen szíves tegye fel ide a képét előreis köszi!!?
Nem szokott a mikroszivattyú bordázott meghajtása tönkremenni,ez inkább a hidraulika vagy a szervoszivattyú gyerekbetegsége.
Kényszerhelyzetben jobb kintről megbuherálni a szivattyú fogaskerekeit és 3-4 óra múlva dolgozhatsz, mint 2-3 napot elcseszni a teljes cserével, de ez a személyes véleményem
nem akarok senkit megbántani de ne ülj fel minden hüjeségre,vedd le a szervó szivattyut,van eggy zéger azt kiveszed,és kihúzod a meghajtó hüvelyt ez kb5-6 centishüvely kivülröl kapja a hajtást belül sűrű bordás mind a két vége belső fele hajtja a nyúl szivattyut,kilsőfele a szervó szivattyut,az a sűrű borda szokott ki menni.ha szivattyurol ment le a borda lehet kapni külön tengelyeket mint ahogy irta valaki,azt ki tudod cserélni kívülről,ez fél megoldás mert a szivattyu ház régi marad és az is kopik,dea komplett szivattyút kintről nem lehet kicserélni.nagy szivattyut mikor cseréltél,a hidrolikát? ez a baj egyik naprol a másikra történt?
Endy te a hidroulika szivatyura gondolsz mert az három csavaros és igen ezt lehet cserélni széthuzás nélkul! De itt az ugynevezet mikroszivatyurol van szó. Ami bent van a sebváltoba az olajba.
Válasz #2739. hozzászólásra
Nem kell széthúzni!!
Az egész szivatyút ha jól emlékszem 3 csavar,+ nyomócső levétele után simán kilehet venni az ablakon. Ha kivetted már látszik is, hogy netán a bordás hüvely/tengely ment-e el vagy maga a szivatyú.
A szivatyu inditja a kardánt is probáld meg hátul az egyik páncél csovet leveni és egy orával megmérni a nyomást. De 99% hogy a szivatyu kipurcant. Teljes cseréhez 3 fele kel venni a trakit de fel lehet ujitani is kicseréled bene a két fogaskereket meg a hátuját. Hogy menyire lesz sikeres a javitás az attol fug hogy mennyire van megkopva a kulso obál amit nem tudsz cserelni csak ha három részre veszed a trakit. Nekem is elment még vagy két éve de pont repce vetés kozbe hát gyorsan csak felujitotam és kibirta az évet de a munkák után inkább kicseréltem . A felujitást nem bonyolult az oldalso ablakot leveszed ott fogod látni a szivatyu hátulját 10 kulcsal vagy amivel odaférsz kicsavarod a 6drb csavart leveszed a hátulját és kihuzod a két fogaskereket. JA de elob az olajat engedle a sebváltobol. Még egy probléma lehet ha semit nem nyom ,hogy ledarálta a kisfogakat a meghajto kis fogaskerekrol. Ha még van kérdésed akkor kérdez.
A tünetek a szivattyú meghibásodására utal, de próbáld megnézni, nem koszos e az olajszürő.Ha nem akkor sajna 3 darabra kell húzni, habár a szivattyút meg lehet javitani beépitve, de szaki kell hozzá
11636 hozzászólás
Válasz #2786. hozzászólásra
Elhiszem, úgy is ismerlek!
Válasz #2784. hozzászólásra
Vágom, eddig is így csináltuk csak emelés nélkül, de majd legközelebb!
jah....én nem szeretem a svédfogót.....meg az efféle mindenttudó szerszámokat..
Válasz #2783. hozzászólásra
ühümm, de ez csak a beállítás legvégén.
Olyankor már kézzel is tudod tekerni, ha meg van emelve az eleje.
Válasz #2782. hozzászólásra
Úgy érted járó motornál addig állítjuk amíg meg nem áll minden helyzetben?
Válasz #2781. hozzászólásra
Nem kell összefogni, csak vedd le a rögzítést, és fújd be alatta szilikonnal, hogy könnyen el tudjon forogni.
Ha megemeled a gép elejét, nagyon pontosan be tudod állítani.
Válasz #2780. hozzászólásra

Ez nem is rossz ötlet csak a gumiharmonikát kell valahogy összefogatnom.
Válasz #2779. hozzászólásra
Dehogy szereltük akkor napokig lehetne szórakozni vele. A munkahenger szárának a végét ahol már nem jár benne a hengerbe ( mert karistolgatja) azt fogjuk meg csőfogóval és tekergetünk rajta.
Válasz #2778. hozzászólásra
Szoval ezzel szívás lessz rendesen!Ti hogy állitotátok rajt a gépen vagy mindig leszereltétek?
Válasz #2777. hozzászólásra
Annak a munkahengernek a beállítása, egy nagy szívás nekünk 6211 van annak néhányszor javítottuk a kormányművét, de amikor azt a munkahengert kellet beállítani, sosem sikerült tökéletesen. Aránylag kis állításra is sokat változik a szervó működése, és soha nem tökéletes, vagy elhúz valamelyik irányba, vagy nehéz tekerni, ha nagyon elállítod indításkor kitol magától az egyik végálásba, én nem jöttem rá az egész logikájára, csak kinlódunk vele aztán egyszer nagyjából használható lesz.
Üdv ismét a zetoros kollégáknak.
Ismét segítségre lenne szükségem pár dolgot a tél folyamán saját magam szeretnék megjavítani a gépemen (6011-es)most a szervomunkahengert karmantyuztam jav.készletböl.Ez sikerült is oly annyira hogy a zetor saját magát kormányozza balra.Rájöttem hol rontottam el a dolgot a munkahenger száron lévö bilincsnél tulhajthatam a menetes részt.Kérdésem az volna hogy lehet ezt beszabályozni hogy egyformán müködjön mindkét irányba esetlegesen felszerelve is (most fel van szer.)Segítségüket elöre is köszönöm.
Válasz #2775. hozzászólásra
De bizony van alátét gyárilag is pedig azt hittem én is hogy a kúpos alá nem kell.Sikerült vennem egy gépkönyv-alk.katalogust és abban is bentvan hogy jár alá réz tömítés csak a vastagságát nem irja.
Válasz #2772. hozzászólásra
Gyárilag nincs rézalátét, szlovákiában lehet venni porlasztó hüvely tisztítót /marót/ csak olyan drága/kb16000Ft/, hogy egy alkalomér nem érdemes megvenni. Nekünk is szinte öszes porlasztó alatt van.
Külömben lehet cserélni a porlasztó hüvelyt is, de elég nehéz ki bányászni.
Válasz #2767. hozzászólásra
Kampf azt megtudod mondani milyen vastagságu réztömitést tettél a porlasztok alá?Mert ami idehaza van elég vastagnak találom a régiek meg szétvanak gyurodva.
Válasz #2771. hozzászólásra
úgy van a 4 hengereseké egyforma de a 6 hengeresé más az a 3-6os a kapcsoló gyűrű egyforma.
Válasz #2770. hozzászólásra
De ha van még tipp jöhet!
Azért ezt is megnézem milyen szám van rajt de azt tudom mindkettö eredeti 6011-es adagolo.De azért most kaptam pár tippet amin megint lehet agyalni.
Válasz #2770. hozzászólásra
Nem tudom de az biztos hogy valamelyik kis zetor fogaskereke van a 8011-es adagolóján mert a kapcsoló hüvelyek azonosak .
Válasz #2769. hozzászólásra
nem jól irtam2-4,3-6-os
Válasz #2768. hozzászólásra
nem igaz hasonlitsd össze a 2-4 nem egyforma a4-6-os al.
Válasz #2765. hozzászólásra
hiába más a számozása pontosan ugyan olyan .
Válasz #2764. hozzászólásra
minden bajom volt,,néha még éjjel is arra ébredtem hogy mi lehet a baj,,de nekem most itt a következő,,,ezzel is tenni kell valamit. zetor: kóstold meeeg eeeemeee cseh reemeeekeet
sok szerencsét kolléga,és további szép estét mindenkinek

én is igy voltam vele
Válasz #2764. hozzászólásra
Nekem is füstöl a 8011-es teljes generál után de nem érdekel , indul könnyen és megy mint a rakéta .
Válasz #2762. hozzászólásra
értem,hogy bordás hüvelybe csatlakozik,de az adagolón a fogaskerék rá való?pl az 5611-ét fel lehet tenni a nagy zetorokra de más a számozása,
Válasz #2761. hozzászólásra
Megfogadom tanácsod kiszedjük öket.Mert még aludni sem tudok nyugodtan még jó nem lessz!!!
Válasz #2760. hozzászólásra
Az adagolo elötöltés felé van billentve de igy is füst.
Válasz #2759. hozzászólásra
Bordáshüvejbe csatlakozik a kompresszoral megvan az illesztésipontja.
Válasz #2758. hozzászólásra


de egy zetoros ilyet nem csinál,akármennyire dühös is a gépjére,igy hát elkezdtem kérdezősködni,mi lehet a baj..nekem is szaki segitett, és egyszer az egyik ismerősöm megkérdezte:tettél gyerek alátétet a csúcsok alá??én meg nagy büszkén ja!k....va annyját de még fmindig füstöl..mondja az öreg akkor ha hazaérsz akkor szedd ki a csúcsokat és dobáld ki az alátéteket,aztán szépen törölgesd ki a helyét....megfogadtam az öreg tanácsát,és bakker...mondott valamit...még a hangja is más lett....ezért kérdeztem,és sokszor apróságok szivatják meg az embert...


kedves kolléga én ugyanigy jártam,nekem a régi 5611 esem csinálta ezt...gondolhatod csomó lóvé benne volt már azt mondtam felgyújtom
Válasz #2758. hozzászólásra
Az adagolón tudsz tudsz billeneteni próbálj rajta vagy kifele vagy befele billenteni akkor változik-e a füstölés .
Válasz #2758. hozzászólásra

jó számú fogaskerék van az adagolón?
Válasz #2757. hozzászólásra
Az adagolokat mind a kettöt megnézték padon az egyik volt egy másik zetoron is (nem nálam)állitják azok jok.De megjegyzem a füstölés a generál elött is volt és nem csak alapjáraton.
Válasz #2756. hozzászólásra
Az előbefecskendezési szög jól áll .
Válasz #2755. hozzászólásra
A gépet szaki csinálta.Ijen aproságokat nem szokott kifelejteni ahhoz tul régota csinálja de azért megkérdezem töle.
Válasz #2754. hozzászólásra
de melegen nem füstölög semit.a kérdésem az lenne,hogy a porlasztó csúcsok alá tettél e réz alátétet????
szép estét minden kedves kollégának,hát a füstölgéssel kapcsolatban,,,sok minden lehet az oka..nekem 5211esem van,nálam is van füst és kicsit köhögősen indul,de még dúsitás sincs rajta,
Üdv minden Zetoros és nem zetoros forumosnak.
Segítségre és okos tanácsra lenne szűkségem.Van egy Zetor 6011-esem mult héten kapott egy motorgenerált,de megmaradt egy probléma mégpedig hogy alapjáraton füstöl (jo csípös füstel).Kiprobáltunk két felújitott adagolot,3garnitura porlasztot ebböl két gari új (DOP 160S 430)175-180báron adagolo teljes elötöltésen de nem jó.
Örülnék ha valaki hasznos infot tudna adni mert rohadtul zavar ez a füstölés mikor már egy csomo lové bent van.
Üdv mindenkinek.Érdeklődni szeretnék nincs valakinek bontott zetor első fényszórója?A kicsi téglalap alakú.Ami a vázba van beépítve.Tudna valaki segíteni?
énnekem a k-25 tel nincsen ilyen problémám azon csak az adagoló szokot egykicsit elálítódni de ha bevan állítva akkor megy és nincsen ey szikrányi kis füst sem még télen -25 fokban sem volt tavaly nemtudna valamelyikőtök egy k-25 hengerfelyet robbantot ábrában ha valaki tud legyen szíves tegye fel ide a képét előreis köszi!!?

Válasz #2749. hozzászólásra
szerintem a meghajtó hüvelyből ment ki a borda,szivattyú nem megy tönkre eggyik naprol a másikra, az fokozatosan romlik.
Válasz #2714. hozzászólásra
hali érdekelne a gumi!! de ez nem megy rá a 14.9r28 guminak a felnijére ha jól tudom????
Igen igy van egyiknap jo aztan semmi! Még nem cseréltem rajta semelyik szivatyut nem volt vele gond most is csak ez a baja!
Válasz #2747. hozzászólásra

Nem szokott a mikroszivattyú bordázott meghajtása tönkremenni,ez inkább a hidraulika vagy a szervoszivattyú gyerekbetegsége.
Kényszerhelyzetben jobb kintről megbuherálni a szivattyú fogaskerekeit és 3-4 óra múlva dolgozhatsz, mint 2-3 napot elcseszni a teljes cserével, de ez a személyes véleményem
Válasz #2745. hozzászólásra

nem akarok senkit megbántani de ne ülj fel minden hüjeségre,vedd le a szervó szivattyut,van eggy zéger azt kiveszed,és kihúzod a meghajtó hüvelyt ez kb5-6 centishüvely kivülröl kapja a hajtást belül sűrű bordás mind a két vége belső fele hajtja a nyúl szivattyut,kilsőfele a szervó szivattyut,az a sűrű borda szokott ki menni.ha szivattyurol ment le a borda lehet kapni külön tengelyeket mint ahogy irta valaki,azt ki tudod cserélni kívülről,ez fél megoldás mert a szivattyu ház régi marad és az is kopik,dea komplett szivattyút kintről nem lehet kicserélni.nagy szivattyut mikor cseréltél,a hidrolikát? ez a baj egyik naprol a másikra történt?
Válasz #2745. hozzászólásra

Azért egy jó zetoros mentort hívjál segítségül
Köszi a hasznosakat! Meg nézegetem és neki allok remélem sikerül!
Endy te a hidroulika szivatyura gondolsz mert az három csavaros és igen ezt lehet cserélni széthuzás nélkul! De itt az ugynevezet mikroszivatyurol van szó. Ami bent van a sebváltoba az olajba.
Válasz #2742. hozzászólásra



Szerintem Te nem arra a szivattyúra gondolsz
Válasz #2739. hozzászólásra
Nem kell széthúzni!!
Az egész szivatyút ha jól emlékszem 3 csavar,+ nyomócső levétele után simán kilehet venni az ablakon. Ha kivetted már látszik is, hogy netán a bordás hüvely/tengely ment-e el vagy maga a szivatyú.
A szivatyu inditja a kardánt is probáld meg hátul az egyik páncél csovet leveni és egy orával megmérni a nyomást. De 99% hogy a szivatyu kipurcant. Teljes cseréhez 3 fele kel venni a trakit de fel lehet ujitani is kicseréled bene a két fogaskereket meg a hátuját. Hogy menyire lesz sikeres a javitás az attol fug hogy mennyire van megkopva a kulso obál amit nem tudsz cserelni csak ha három részre veszed a trakit. Nekem is elment még vagy két éve de pont repce vetés kozbe hát gyorsan csak felujitotam és kibirta az évet de a munkák után inkább kicseréltem . A felujitást nem bonyolult az oldalso ablakot leveszed ott fogod látni a szivatyu hátulját 10 kulcsal vagy amivel odaférsz kicsavarod a 6drb csavart leveszed a hátulját és kihuzod a két fogaskereket. JA de elob az olajat engedle a sebváltobol. Még egy probléma lehet ha semit nem nyom ,hogy ledarálta a kisfogakat a meghajto kis fogaskerekrol. Ha még van kérdésed akkor kérdez.
Válasz #2739. hozzászólásra


A tünetek a szivattyú meghibásodására utal, de próbáld megnézni, nem koszos e az olajszürő.Ha nem akkor sajna 3 darabra kell húzni, habár a szivattyút meg lehet javitani beépitve, de szaki kell hozzá
Sziasztok! 12045-ös em müködik a nyul-béka és az elsöhajtas! Állitolag szivagyu rossz. Szétkell huzni vagy kilehet venni bontas nélkül?
én nagyon szeretem még jo hogy vettem egy k-25 öst az mtz-50 mellé nagyon jól kisegítik egymást