Válasz csoppika #8421. hozzászólásáraIgen azt láttam hogy a Szlovákoknál annyi.
Esetleg itthon valahol lehet venni?
Habi,axiált meg 1-2 mg. boltot néztem de semmi.
Sziasztok!
Esetleg valakinek ilyen lakat van eladó?
Vagy hogy honnan tudok szerezni?
A Szlovák oldalakat már néztem,de emiatt nem igazán szeretnék kiutazni.
Válasz csoppika s#8415 hozzászólásáraŐszintén? Fogalmam sincs, de szerintem tüzelnek vele.
Legalábbis réges régen azzal fűtöttek egyes helyeken ahol az volt. Ha jól tudom gyengébb a lignitnél
Válasz Hús Futár #8410. hozzászólásáraNo... Fél nap alatt összeraktam... CSövek fával összefogatva... A szívócsonk felrakás egy kínszenvedés volt... Persze a porlasztóknál a csövek megint összevissza állnak...(szívócsonk mögött lehetne 1-2 centivel nagyobb hely... )Talán nem enged egyik sem... Ennek örömére a szűrőháznál a szemes csonk kezdett engedni...még jó hogy találtam ilyen szerelhető (összecsavarható) mtz szűrő-adagoló közti csonkot... a belseje esztétikusan drótozva van fent...
Még reggel megnézem , mi unta meg éjjel, no meg wd40-el, hogy kifúj-.e, oszt próba...
Válasz csoppika #8408. hozzászólására A meghúzást csak félerővel, mert ha a cső jól áll is, a tömítőkúpot akkor is szét lehet paszírozni.
(De, tán csak nem annyira lágy anyagból van.)
Válasz D-032-a #8405. hozzászólásáraMa bemértük a düzniket újra... Egy cserés lett megint...(most másik) Még van 3...Holnap szívócsonk le, így a csöveket szembe tudom forditani a közcsavarral... Új csöveket féktisztitóal megkinálom. zsepivel meglesem, rozsdát hoz-é... Porlasztó be csöveket szabadon megjáratom gázolajjal is. Csak jó lesz... Kíváncsi leszek az előhajtott csövek így hogy passzolnak. Kaptam fa összefogatókat is...
(Iván nem ilyen kényes...)
Válasz csoppika #8401. hozzászólásáraÚgy látszik ez egy ilyen nap mert a HSX-el én is nyomócsővel szoptam .Ilyen bajom még nem volt inkább olyan hogy törte a csöveket mint mókus a mogyorót .
D-032 kolléga amit írt az lehet az oka neki .
Válasz csoppika #8404. hozzászólásáraVan aki szerint a túl vastag, vagy a régi szerelők által bent hagyott, de a korom miatt csak kaparászással megtalálható plusz alátét a füstölésbe számít bele, mert akkor a porlasztás nem a megfelelő helyre megy az égéstérben. Ez hideg motornál és alapjáraton és kis fordulatnál látszik.
A csettegés és az anya lazítása közti dolognak nem biztos, hogy megfelel, de az nem lehet-e, hogy meghúzáskor deformálódott a nyomócsövön a tömítőkúp és csak az enyhe visszalazításkor tudott megfelelő üza. mennyiséget átnyomni?
Válasz csoppika #8401. hozzászólásáraLehet, megint tévedek, de ez már az új napé.
Porlasztók alá szokás tenni "tűzgyűrűt" ?, vagy tettél-e és ha igen akkor nem lehet-e olyan baj, hogy valamikor régről maradt a hengerfejben plusz alátét.
Válasz Hús Futár #8394. hozzászólásáraA pöcsöm kivan, holnap megyek új szett csőért... Most meg csetteg egy v 2 porlasztó, de ha minimálisat lazítok, gázolaj folyása még nem látszik, elhallgat... Terhelésre beborít a kék füst, de néha elhagyja...Porlasztók kiszed, átmérés, új csövek kimosat, összerakás... Ha nem megy...gyufa...
Válasz Anubis #8396. hozzászólásáraSzerintem valahol tömítetlenség van a rendszerben . Ahogy a kolléga írja először próbáld meg kézi tápszivattyúval felgyomni hogy akkor hogy indul . Adddig nyomasd még a nyomás tartó szelep az adagolón nem kezd el a ciripelni .
Válasz Anubis #8396. hozzászólásáraIndítás előtt a kézi tápszivattyút fel szoktad pumpálni? A dúsító bekattan? Mondjuk nyáron anélkül is kellene indulnia.
Sziasztok kis segítségre lenne szükségem. Évek óta szenvedek a Zetor 7245-el nagyon nehezen akar begyújtani. Amikor önindítózom egy ideig nem is füstöl amikor elkezd akkor szinte nagyon is füstöl de indulni nem akar. Nyári 30 fokban is legalább 3 szór kell önindítózni mire elindul. Ti hol keresnétek a gondot? Az adagolót és a porlasztókat is megnézettem mester szerint rendben van, most azon gondolkodom vigyem e el máshova újból megnézetni.Válaszokat előre is köszönöm.
Pont az ilyen helyzetek miatt pucolom ki fék tisztítóval a nyomó csöveket utána felrakás előtt meghajtatom ha kosz van az adagoló az ki löki és utána teszem fel a nyomó csövet de a porlasztóra nem teszem rá és újra hajtatom ha lökött gázolajat nem keveset akkor teszem rá a porlasztóra és húzom meg a nyomó csövet .
Válasz Dzsanosi #8388. hozzászólásáraMajdnem leszedtem...de ezek a fasza előhajtott csövek miatt a visszarakásnál nem fértem volna oda a kulccsal...
Ja meg mehetek a szerelőhöz mert vmelyik porlasztóra köpött koszt... Most pipál piszkosul... Nem mertem leszedni fent indítás előtt kimosatni a csöveket...mert oda van feszegetve mind...ez az eredmènye...
Válasz mtzmtz50 #8383. hozzászólásáraHa közel vagy Szlovákiához, akkor a határ közelében biztos van Zetor üzlet, ha nem akkor Habi webáruház.
Vagy csapágy és traktor alkatrész kereskedés.
Válasz Dzsanosi #8376. hozzászólásáraKöszönöm a választ!
Mekkora és milyen szimering való bele?
Illetve honnan érdemes alkatrészeket venni a traktorhoz?
11626 hozzászólás
Kellene egy jó.állapotú 162.45
Válasz D-032-a #8425. hozzászólásáraKöszönöm a választ!
Egyébként Ti milyen motorolajat raktok a 12045-be 10w40 vagy inkább már a 15w40-et?
Válasz Kelemen Mihály_82222 #8422. hozzászólásáraMostanában nem voltam itt, de régebben érdemes volt Zetor alkatrészt nézni a Nagytraktor KFT-nél is.
Kecskemét, Izsák, Lajosmizse, Kunszentmiklós, Nagykőrös
Válasz csoppika #8423. hozzászólásáraKöszönöm a segítséget!
Válasz Kelemen Mihály_82222 #8422. hozzászólásáraKintről az Agrobiro postáz is... Hetente jönnek Győrbe postázni...
Válasz csoppika #8421. hozzászólásáraIgen azt láttam hogy a Szlovákoknál annyi.
Esetleg itthon valahol lehet venni?
Habi,axiált meg 1-2 mg. boltot néztem de semmi.
Válasz Kelemen Mihály_82222 #8420. hozzászólására25-30 újan... Én a legócskább mtz felső orsót tettem be... Kicsit kényelmetlen, de harmadából kijön...
Sziasztok!



Esetleg valakinek ilyen lakat van eladó?
Vagy hogy honnan tudok szerezni?
A Szlovák oldalakat már néztem,de emiatt nem igazán szeretnék kiutazni.
Válasz Tomi81 #8416. hozzászólásáraMost megy... A csövek össze vissza, de nem csetteg... Grubert viszi...
Ha már itt tartunk. Ez is valami Zetor gép lenne?

Válasz csoppika s#8415 hozzászólásáraŐszintén? Fogalmam sincs, de szerintem tüzelnek vele.
Legalábbis réges régen azzal fűtöttek egyes helyeken ahol az volt. Ha jól tudom gyengébb a lignitnél
Válasz csoppika #8411. hozzászólásáraNa milyen lett?
Válasz ND #8414. hozzászólásáraAz ilyen téglát mire használják?
Válasz csoppika #8412. hozzászólásáraTőzeget bányásznak a gép teríti formázza szárítás előtt.
Válasz csoppika #8412. hozzászólásáraTèglàt
Itt vajon mit csinálnak?
Válasz Hús Futár #8410. hozzászólásáraNo... Fél nap alatt összeraktam... CSövek fával összefogatva... A szívócsonk felrakás egy kínszenvedés volt... Persze a porlasztóknál a csövek megint összevissza állnak...(szívócsonk mögött lehetne 1-2 centivel nagyobb hely... )Talán nem enged egyik sem... Ennek örömére a szűrőháznál a szemes csonk kezdett engedni...még jó hogy találtam ilyen szerelhető (összecsavarható) mtz szűrő-adagoló közti csonkot... a belseje esztétikusan drótozva van fent...
Még reggel megnézem , mi unta meg éjjel, no meg wd40-el, hogy kifúj-.e, oszt próba...
Válasz csoppika #8408. hozzászólásáraEz sem enyire kényes csak úgy látomneked nincs szerencséd hozzá
Válasz csoppika #8408. hozzászólására A meghúzást csak félerővel
, mert ha a cső jól áll is, a tömítőkúpot akkor is szét lehet paszírozni.
(De, tán csak nem annyira lágy anyagból van.)
Válasz D-032-a #8405. hozzászólásáraMa bemértük a düzniket újra... Egy cserés lett megint...(most másik) Még van 3...
Holnap szívócsonk le, így a csöveket szembe tudom forditani a közcsavarral... Új csöveket féktisztitóal megkinálom. zsepivel meglesem, rozsdát hoz-é... Porlasztó be csöveket szabadon megjáratom gázolajjal is. Csak jó lesz... Kíváncsi leszek az előhajtott csövek így hogy passzolnak. Kaptam fa összefogatókat is...
(Iván nem ilyen kényes...)
Válasz csoppika #8404. hozzászólásáraha kifújna hallanád
Válasz csoppika #8401. hozzászólásáraÚgy látszik ez egy ilyen nap mert a HSX-el én is nyomócsővel szoptam .Ilyen bajom még nem volt inkább olyan hogy törte a csöveket mint mókus a mogyorót .
D-032 kolléga amit írt az lehet az oka neki .
Válasz csoppika #8404. hozzászólásáraVan aki szerint a túl vastag, vagy a régi szerelők által bent hagyott, de a korom miatt csak kaparászással megtalálható plusz alátét a füstölésbe számít bele, mert akkor a porlasztás nem a megfelelő helyre megy az égéstérben. Ez hideg motornál és alapjáraton és kis fordulatnál látszik.
A csettegés és az anya lazítása közti dolognak nem biztos, hogy megfelel, de az nem lehet-e, hogy meghúzáskor deformálódott a nyomócsövön a tömítőkúp és csak az enyhe visszalazításkor tudott megfelelő üza. mennyiséget átnyomni?
Válasz D-032-a #8403. hozzászólásáraAttól miért csettegne? Nem fúj ki, néztük wd40el...
Válasz csoppika #8401. hozzászólásáraLehet, megint tévedek, de ez már az új napé.
Porlasztók alá szokás tenni "tűzgyűrűt" ?, vagy tettél-e és ha igen akkor nem lehet-e olyan baj, hogy valamikor régről maradt a hengerfejben plusz alátét.
Válasz csoppika #8401. hozzászólásáraKezdesz a zetoroddal egész Mazochista,kapcsolatba kerülni.



Válasz Hús Futár #8394. hozzászólásáraA pöcsöm kivan, holnap megyek új szett csőért... Most meg csetteg egy v 2 porlasztó, de ha minimálisat lazítok, gázolaj folyása még nem látszik, elhallgat... Terhelésre beborít a kék füst, de néha elhagyja...Porlasztók kiszed, átmérés, új csövek kimosat, összerakás... Ha nem megy...gyufa...
Válasz Hús Futár #8398. hozzászólásáraÉn tévedtem.
Válasz Anubis #8396. hozzászólásáraSzerintem valahol tömítetlenség van a rendszerben . Ahogy a kolléga írja először próbáld meg kézi tápszivattyúval felgyomni hogy akkor hogy indul . Adddig nyomasd még a nyomás tartó szelep az adagolón nem kezd el a ciripelni .
Válasz D-032-a #8397. hozzászólásáraHa jól tévedek a 72-eseken már nincs dúsító .
Válasz Anubis #8396. hozzászólásáraIndítás előtt a kézi tápszivattyút fel szoktad pumpálni? A dúsító bekattan? Mondjuk nyáron anélkül is kellene indulnia.
Sziasztok kis segítségre lenne szükségem. Évek óta szenvedek a Zetor 7245-el nagyon nehezen akar begyújtani. Amikor önindítózom egy ideig nem is füstöl amikor elkezd akkor szinte nagyon is füstöl de indulni nem akar. Nyári 30 fokban is legalább 3 szór kell önindítózni mire elindul. Ti hol keresnétek a gondot? Az adagolót és a porlasztókat is megnézettem mester szerint rendben van, most azon gondolkodom vigyem e el máshova újból megnézetni.Válaszokat előre is köszönöm.
Válasz Hús Futár #8394. hozzászólásáraEz a fülke felőli 3. henger... ha lazítom nem nagyon változik a hangja... Holnap meghajtom, mi változik...
Válasz csoppika #8393. hozzászólásáraSzerintem jó .
Pont az ilyen helyzetek miatt pucolom ki fék tisztítóval a nyomó csöveket utána felrakás előtt meghajtatom ha kosz van az adagoló az ki löki és utána teszem fel a nyomó csövet de a porlasztóra nem teszem rá és újra hajtatom ha lökött gázolajat nem keveset akkor teszem rá a porlasztóra és húzom meg a nyomó csövet .
Ez egy felújított 12045 adagolóhoz milyen? Alapjárat... Előtte kosztól(nyomócsőben)megdöglött a porlasztó nullán is hugyozott, a kipufon jött a GO...
Válasz csoppika #8391. hozzászólásáraA szivócsonkhoz tehetett volna imbusz csavarokat akár...
Válasz Dzsanosi #8388. hozzászólásáraMajdnem leszedtem...de ezek a fasza előhajtott csövek miatt a visszarakásnál nem fértem volna oda a kulccsal...
Ja meg mehetek a szerelőhöz mert vmelyik porlasztóra köpött koszt... Most pipál piszkosul... Nem mertem leszedni fent indítás előtt kimosatni a csöveket...mert oda van feszegetve mind...ez az eredmènye...
Hengerfejet gépkönyv leírás után szerelitek??
Vagy 150-170 nem aztán 10üó játszás és visszaellenörzés
ezzel ki hogy szokott foglalkozni ??
Hengerfejet gépkönyv leírás után szerelitek??
Vagy 150-170 nem aztán 10üó játszás és visszaellenörzés
ezzel ki hogy szokott foglalkozni ??
Válasz csoppika #8386. hozzászólásáraHa lelököd a szívó torkot 1 óra sincs
Válasz csoppika #8386. hozzászólásáraAz úgy fasza! Remélem szidtad a csehszlovák k@rva eget
Innen üdvözlöm a 12245 tervezőjének az édesanyját... 6 bacott nyomócső cseréje 3 óra kínszenvedés...
Válasz mtzmtz50 #8383. hozzászólásáraHa közel vagy Szlovákiához, akkor a határ közelében biztos van Zetor üzlet, ha nem akkor Habi webáruház.
Vagy csapágy és traktor alkatrész kereskedés.
Sziasztok!

Szerintetek 5611 zetorra mekkora diszkes kaszát lehetne felrakni max? szársértő nélkülit.
Helosztok vaneg szuper zetorom50 kuplugfelèle fötegejnek o gyürük kelenènek hol lehet kapni
Válasz Dzsanosi #8379. hozzászólásáraNekem is levették...
Válasz Kelemen Mihály_82222 #8378. hozzászólásáraAzt nem tudom hogy mi a mérete de bármék csapágy boltban beszerezhető kereskedelmi forgalmú szimering van benne
Válasz T.f. #8377. hozzászólásáraKöszörülni kellett a főtengelyt azért volt levéve
Köszönöm az adatokat
Nincs könyvem sajna
Válasz Dzsanosi #8376. hozzászólásáraKöszönöm a választ!
Mekkora és milyen szimering való bele?
Illetve honnan érdemes alkatrészeket venni a traktorhoz?