Fórum

Massey Ferguson kombájnok 

Létrehozta: , 2009-02-20 20:25:50

Új hozzászólás Frissítés
  • Válasz » #2536 szanberg | 2021-09-17 09:54:13

    Válasz lakatos gabesz #2535. hozzászólására

    Lassítsd meg + legnagyobb kosárhézagot neki!

  • Válasz » #2535 lakatos gabesz | 2021-09-17 09:17:16

    Sziasztok.
    Érdeklődni szeretnék hogy ferguson 40esnél a 3ik dobot napraforgóban kell e lasitani és a kosarát mennyire kell megnyitni?kukoricánál azt tudom kell a rotoros dobot lassitani a szijjat át kell rakni belülre.válaszotokat előre is nagyon köszönöm.

  • Válasz » #2534 bazsoadrian861 | 2021-08-17 11:03:19

    Napraforgó és kukorica aratásnál az összes kés benne van a szecskázóba?

  • Válasz » #2533 72 | 2021-08-15 17:29:06

  • Válasz » #2532 bazsoadrian861 | 2021-08-15 16:58:07

    Válasz 72 #2530. hozzászólására

    Köszönöm. Ez az öreg fajta ilyenem van nekem az enyémen már az új fajta van.

  • Válasz » #2531 bazsoadrian861 | 2021-08-15 16:56:31

    Válasz 72 #2529. hozzászólására

    Saját 40 ha van. Munkám volna mégegy kombájnra mert a cég ahol idáig dolgoztam eladta a kombájnt egy claas lexion 760tt volt én dolgoztam vele. A munkákat veszem át.

  • Válasz » #2530 72 | 2021-08-15 15:54:09

    Válasz bazsoadrian861 #2515. hozzászólására

    Találtam régi képeket, nekem Cereám volt, szerintem megegyezik a Centórával

  • Válasz » #2529 72 | 2021-08-15 15:49:18

    Válasz bazsoadrian861 #2528. hozzászólására

    Szerintem mielőtt veszel még egyet arassatok végig egy egész évet!
    Saját föld nincs is?

  • Válasz » #2528 bazsoadrian861 | 2021-08-15 15:41:31

    Válasz 72 #2527. hozzászólására
    Ez az első kombájnom és szeretnék mellé egy nogyobbat. Bérmunkázunk.

  • Válasz » #2527 72 | 2021-08-15 15:34:49

    Válasz bazsoadrian861 #2526. hozzászólására
    Akkor emellé szeretnèl még egy kombájnt venni?
    Ezelőtt volt kombájnotok?

  • Válasz » #2526 bazsoadrian861 | 2021-08-15 13:18:25

    És a mf 9280 delta hybrid?

  • Válasz » #2525 72 | 2021-08-15 12:57:07

    Válasz bazsoadrian861 #2523. hozzászólására
    Én biztos nem vennèk rotorosat, egy komoly ládás gép nem sokkal vág kevesebbet,de a fogyasztása jóval kedvezőbb!
    Nekem T 670 van, szoktam együtt aratni egy S 680-al napi szinten 3-4 hektárral vág többet gabonából, tankolni meg 300 literrel.

  • Válasz » #2524 bazsoadrian861 | 2021-08-15 11:25:13

    Válasz szanberg #2522. hozzászólására

    Nálunk sk ban még a szervizesek nem is hallottak róla nalunk nincs smile laugh

  • Válasz » #2523 bazsoadrian861 | 2021-08-15 11:23:47

    Válasz szanberg #2522. hozzászólására

    Akkor ez 3gy brutál jó gép
    smile thumbup

  • Válasz » #2522 szanberg | 2021-08-15 11:03:46

    Válasz bazsoadrian861 #2520. hozzászólására

    Én fénykorában évi 1300-1400 hektárt vágtam a gépemmel, most pár éve csendesedtem le és a sajáton kívül már csak a baráti munkákat vállalom, így 700 körül vágunk egy-egy kombájnnal már csak, idén talán még kevesebb lesz ez, egy 250 hektáros üzemhez nem nagyon igyekeztünk menni aztán más hamarabb bele tudott állni, de most a sajátot míg nem vettük le, addig sehová nem ment egyik gép sem, jól is volt ez így, meg maradjon is ez így.

    Komolyabb bajunk a sebváltóval volt, tavaly megellett benne a kettes fokozat fogaskereke, igaz 4500 órás volt már és az az igazság, hogy itt a domboldalakon ezek a nagy nehéz kombájnok azért kapnak az élettől nem keveset, szét borítottam, át csapágyaztam meg cseréltem benne a sérült fogaskerék párt aztán jól is szolgál azóta is. Egyébként szíjak láncok csapágyak, egy-egy elektromos érzékelő amiket cserélni kellett. Szezon előtt átnézzük mindig őket, közben ritkán kellett, sőt szinte nem is szerelni. Igaz idén jártam úgy, hogy gyári 5000órás csapágy a gépen, mondom kicserélem mert 12. esztendős s ez a része még érintetlen volt neki. Így is tettem, aztán 50 üzemóra után szétesett az új csapágyban a golyókat tartó kosár és összeforgott benne minden, kiperegtek a golyók. Tarlón kellett javítanom, ki kukáztam a használt 12 éves csapágyat és ment vissza bele az, majd most kicserélem megint újra, hátha most nem gyárihibásat tudtam vennismile sweatdrop

  • Válasz » #2521 szanberg | 2021-08-15 10:53:26

    Válasz bazsoadrian861 #2520. hozzászólására

    Fogyasztás mégjobban körülmény függő mint egy ládás gépnél, de azért szereti a torkát. Ha nincsen sok vonulás asztal akasztgatás, hanem aratsz reggeltől estig, akkor korrekt, még búzában is. Ha sok a pöcsölés akkor nagyon el tud szállni, jobban mint egy kisebb gépnél. Ez akkor is megeszi ha üresen ketyeg, szecskázóval vagy anélkül, majdnem mindegy, nem attól fog jelentősen többet szippantani, hanem szimplán a nagy motor, nagyüzemi körülményekre hasznos.
    Jó búzában 20-24 liter, bár volt amikor 13-ból vágtam, mert 4 tonna volt térdig érő szalmával és 9-el szaladtam s nem is volt beterhelve, de azért nem ez az általános, hanem a 18-20 liter.
    Volt olyan napraforgóban, hogy nagy sík táblákat vágva, egy nap 50+ hektár a 12 sorral, egész nap csak dolgozott, semmi sallang időtöltés. 10liter/ha, meg van amikor a sok kisebb táblákat járva, domboldalon 1-essel aratva(ami 5 kmh) 18 liter felett, lehet 20 is volt már amikor 8-10-szer kell asztalt akasztgatni egy nap alatt.
    Kukoricában 12 sorral 12-13literből ment közepes hozamnál, 15-16 literből 12 tonna feletti anyagokban. Amióta 8 soros azóta ezek 15-16-tól 18-20-ig mennek. Főleg domboldalon, ahol nem bír kettessel haladni mondjuk, de síkon is, nem tudsz annyival gyorsabban aratni tartósan, amennyivel kéne, hogy behozd a 12 soros előnyét. Sajnáltam a 12-es asztalt lecserélni kisebbre, de a körülmények miatt ez sokkal élhetőbb, komfortosabb, mivel csukható.

    Tavaly a sárban kihordani föld szélére, meg teli asztallal le, fél asztallal feljőve aratni, hogy ne kelljen pótkocsinak táblára hajtani, na úgy 25-28 litereket evett, de amennyit elsüllyedtünk, húzigáltuk traktorral, kínlódtunk a malajban, igazából nem is csodálom mert több volt a baxakodás mint a haladás.

    Gyenge termésekben ezek a számok jelentősen kevesebbek, volt amikor 12 sorral 30 hektáros sík táblát 8-tól délig levágtam, 5 tonnás kukorica volt, kitolt karral 11,5-12 kmh között repültem, föld végén pont kiadta az ürítéseket, minden passzolt. 10 literből mindezt...

    A fogyasztás adatok tankolástól tankolásig, napi átlagban értendőek, vonulással ketyegéssel együtt bruttóban.

    Megbízhatónak megbízható, ha karban van tartva nem egy szétesős kombájn, egykét dolog van amire figyelni kell, de úgy igazából tolod neki végig a szezonban oszt jónapot, akárhogy berakódik a hűtője, 91 foktól nem megy feljebb a motorhőfok neki, terhelhető mint állat, egész nap ha fullon toltod neki döglésig akkor sem kényeskedik.
    Az az egy két dolog amit említek, az pl az, hogy lehetőleg ki kell üresre járatni az ürítő csigát, mert olyan nagy keresztmetszetű és olyan hosszú, hogy soksok mázsa anyag marad benne, aztán főleg vizes kukoricából ha rendszeresen félbe szakítod az ürítéseket és mindig rakottan kell indítgatnod utána, akkor a hajtás elemei, láncok ekszíj elég hamar kopnak, pedig olyan lánc van rajta mint egyik másik kombájnon sem, az összes más gépnek fele olyan vékony ürítő láncai vannak, csak itt tényleg még nagyobb a terhelés. Főleg, hogy 160 liter/sec teljesítményű, ami a korában egyedülálló volt, nyílván a gyors áttétel is nyírja a hajtásláncát. Gabonában nagyobb a szórása nekik mint egy ládásnak, főleg amikor ragadós tapadós fogós a szalma, viszont ez rotoron nem szór mint a ládás, itt inkább rostán tud ilyet csinálni.

    Napraforgó szója cirok kukorica az ő igazi pályája, ezekben könnyű beállítani és nagyon eszi az anyagot. Komoly, 15-16 tonnás kukoricákban is észrevétlenűl morzsol, míg egy ládás lexionban úgy duhog a bele, hogy minden csövet érzel a fülkepadlón koppanni, tucanóról nem is beszélve, na itt semmi, ez morzsol mint a fenesmile thumbup

  • Válasz » #2520 bazsoadrian861 | 2021-08-15 09:56:30

    Válasz szanberg #2519. hozzászólására

    Szia. És mennyire megbízható gép? Teljesítmény és fogyasztás? Tavasszal már néztem is egyet de nagyon levolt harcolva aztán találtunk egy Fendt 8400pal és ezt vettük meg. Nagyon jó gép a fogyasztás is tökéletes. De szeretnénk még egy nagyobbat.

  • Válasz » #2519 szanberg | 2021-08-15 08:36:19

    Válasz bazsoadrian861 #2516. hozzászólására

    Szia.
    Két nagy fortiánk van,annyi, hogy challenger színben. 680b típus,ez Mf-ben a 9895-ös.
    A kisebb modellek gyengék motor erőben,azok őszre valók csak, erős búzában nagy szalmában kevés a 380le.(8.4sisu)
    A nagyok van cater c13 motor van,460 gyári lovakkal. Ezek is tudnak nyögni az erősben,de azért a 9.2 asztallal 4kmh tartható kényelmesen a mellig érő szalmában is. Ha sok a kalászos akkor ládás vagy hibrid, ha sok az őszi akkor rotoros. Én több mint 9000 hektárt vágtam az enyémmel már, ipari gép.

  • Válasz » #2518 bazsoadrian861 | 2021-08-14 20:28:04

    Válasz 72 #2517. hozzászólására

    Milyen véleményed van róla? Tervezzünk venni még egy kombájnt és ez nagyon tetszik.

  • Válasz » #2517 72 | 2021-08-14 20:01:16

    Válasz bazsoadrian861 #2515. hozzászólására

    Nekem volt, azt hiszem Mr Poke vette meg az egyiket!

  • Válasz » #2516 bazsoadrian861 | 2021-08-14 16:19:01

    Valakinek van massey ferguson fortia kombájnal tapasztalata!?

  • Válasz » #2515 bazsoadrian861 | 2021-08-12 09:24:13

    Sziasztok. Segítséget szeretnék kérni. Van e valakinek nas felfog keret ferguson centora kombájnra. Csak kép kellene. Előre is köszönöm.

  • Válasz » #2514 anikoheg | 2021-08-09 00:46:32

    Válasz MrPoke #2513. hozzászólására
    Nekem kb 120 ha kell vágnom vele és nemtudom mitévő legyek,amúgy Svéd zúzó van rajta. Ha leszedem a minden második kést és az álló késeket beforditom kikéne neki birni? Szijtárcsát lehet hozzá kapni,vagy esetleg csináltatni?

  • Válasz » #2513 MrPoke | 2021-08-06 21:53:37

    Válasz anikoheg #2512. hozzászólására

    Fordulatot ékszíjtárcsa cserével lehet. Sajnos a gyári katalógus sem hozza.

    Ponyva közvetlenül a farok tetejébe kell. mert a csutkákat fel fogja lőni és szép puklis lesz a lemez :)

    Én nem sokat szoktam vágni 40-40ha napra kuki, kifordítom az álló kést és hajrá eddig még egyben van.

  • Válasz » #2512 anikoheg | 2021-08-03 19:06:34

    Válasz szanberg #2511. hozzászólására

    Oké a késeket már értem köszi. A fordulatot,hogy tudom csökenteni? És még a ponyvát nem értem elmagyaráznád ,megköszöném

  • Válasz » #2511 szanberg | 2021-08-03 11:34:36

    Válasz anikoheg #2510. hozzászólására

    Fordulatszámot is le kell lassítani! Forgó késeknél minden késpárból egyet levenni.

  • Válasz » #2510 anikoheg | 2021-08-03 00:52:49

    Válasz szanberg #2509. hozzászólására

    Nem magyar szecskázó van rajta,akkor is meg kell csinálnom ezeket amit irtál? És hogyvan pontosan? Minden sorban minden második dupla kést? Állókat lehajtom azt értem. És a ponyvát hova kell rakni? Még valami trükk esetleg?

    Válaszodat előre is köszönöm!

  • Válasz » #2509 szanberg | 2021-08-02 12:44:54

    Válasz anikoheg #2508. hozzászólására

    Ha a magyar (Claas) szecskázó van rajta akkor azt megeszi mint a fene!

    Ott szigorúan levenni minden második forgó kést, állókat lehajtani természetesen, ponyvát rakni bele, hogy ne verje szét a farát, meg ilyenek...

  • Válasz » #2508 anikoheg | 2021-07-31 23:17:48

    Sziasztok

    Azt szeretném kérdezni,hogy 38-asnál kukoricában szabad-e használni a szecskázót? Tavaj vágtam vele először kukoricát,de kivolt kapcsolva és nemnagyon tetszett a munka amit csinált.

  • Válasz » #2507 72 | 2021-07-01 13:58:20

    Válasz jamo #2506. hozzászólására
    Azok viccesek tudnak lenni!????

  • Válasz » #2506 jamo | 2021-07-01 13:52:33

    Válasz dutra0 #2505. hozzászólására

    Nem látom tisztán a képen, hogy a két egymásba feszülő kúpos gyűrű már ki jött e? Ha igen akkor le kell húzatni ha nem akkor a kúpos gyűrűket kell először kicsalogatni, spray, felfelé kopogtatni az agyat, piszkálgatni a gyűrűket és egyszer csak kijönnek azok a xarok.smile wacko

  • Válasz » #2505 dutra0 | 2021-06-30 20:16:23



    Sziasztok!

    MF 38 asztalt meghajtó mágneskuplung. Sehogy sem akar lejönni az utóverő dobtengelyről. Ötlet?

  • Válasz » #2504 dutra0 | 2021-06-30 20:13:45

    Sziasztok!

    MF 38 asztalt meghajtó mágneskuplung. Sehogy sem akar lejönni az utóverő dobtengelyről. Ötlet?

  • Válasz » #2503 dutra0 | 2021-06-30 20:12:34

    Sziasztok!

    MF 38 asztalt meghajtó mágneskuplung. Sehogy sem akar lejönni az utóverő dobtengelyről. Ötlet?

  • Válasz » #2502 szanberg | 2021-06-06 14:43:03

    Válasz dutra0 #2501. hozzászólására

    Van ki felújítja, de nagyon gyorsan akkor, mert nem két napos munka lesz.
    Verőlecet meg újat mindenhová, megmérni gramm pontosan a súlyát mindnek, ha szükséges,egalizálni őket a centír miatt.

  • Válasz » #2501 dutra0 | 2021-06-06 14:13:19

    Sziasztok!

    MF 38-ban a cséplődobon a lécek a szélén 10 mm-esek a közepén már csak 6,5 mm. Mit javasoltok csere?

    A dobkosár így néz ki a közepén nagyon el van kopva. Szélein kevésbé. Csere, vagy felújítás?
    Tudtok valakit javasolni?

  • Válasz » #2500 szanberg | 2021-05-17 09:17:01

    Válasz Fergás #2499. hozzászólására

    Elől két sor toklászoló lemezt mindig rajta hagyjuk, de a kosár hézagod szűk lesz aztán!

    Illetve nehéz ezt így megmondani, mert nem tudjuk mennyi az alap beállítása a kosaraknak! Én úgy csináltam, hogy monitoron 0mm állítás, aztán összehúztam érintőig a kosarakat, majd onnan vissza egy menetet. Ez a hézag nyilván csak nő idővel ha kopnak a cséplő alkatrészek, de amúgy a könyve is így írja neki. Aztán ezzel az alap beállítással mi 10mm körüli kosárhézaggal dolgozunk.

    Ha túl csépelteted az nem jó, mert rengeteg a törek a rostákon és az miatt szór majd.

    Én alakítottam a gépen itt ott egy keveset, meg a beállításokkal is rengeteget játszottam annó, így elég jól üzemelnek, igaz gép-gép között is van differencia. Amivel én dolgozom az alapból jobban akar dolgozni mint a másik gépünk, pedig két teljesen egyforma kombájnról beszélünk, ugyan olyan beállításokkal. Amaz törekesebben dolgozik, gondoltam arra, hogy mert kevesebb az óra benne, de igazából emez meg újkorában sem volt olyan mint a második kombájn. Passz, itt megállt már a tudomány, 50szer bele bújva is.
    Egyazon körülmények mellett pl napraforgóban 1,5-2%-al több töreket tartalmaz a minta az után, ha meg nagyon beállítod akkor szór persze, 5mm lezárt rostával 12 sorral nem tehet mást. De kukoricában is van darált csutka a míg az enyémből törés nélkül egyben jön ki ez hátul és egy szem sem kerül a magtartályba belőle.

    Nekem a zöme őszi betakarítású növény, azokban tényleg fasza, kalászosban a legnehezebb a jó beállítása neki, de azért elég jól dolgoznak.
    Egyébként a búza tényleg a mumus, mert még árpában is könnyebb a beállítás, meg zabban is, azt tapasztaltam. Sokkal nagyobb rosta hézagokkal kell dolgozni mint ládás gépnél, de ehhez meg az szükségeltetik, hogy nem csépeljük túl az anyagot.

    Ha lehetőségem lesz, egyszer biztos, hogy egy IDEL kombjnra cserélném ki ezt a régit, ha nem akkor egy komolyabb 6 ládásra ami a 8 sorral már elboldogul, mert ilyen még 100 alatt kapható elvileg. Ideal 120-tól felfelé...

  • Válasz » #2499 Fergás | 2021-05-17 07:51:24

    Válasz szanberg #2498. hozzászólására

    Neked hogy muzsikál búzában?Nekem a 9.1-es adapterrel ha egy 6 tonnás búzában 4.5 km/h-nál gyorsabban megyek szórni kezdi, de úgy, hogy simán látom a tükörből, mert a pelyvaterítő simán beszórja a 9 métert.
    Naprában, kukoricában jó, még 10 tonna felett is jó vagyok olyan 8-9 km/h-ig, 8 soros adapterrel.

    Búzánál általában nekem fent van a lezáró lemez a kosár első szakaszán, a kosárhézag a 2-3. állítási lehetőségre van beállítva, tehát majdnem teljesen össze van húzva, hogy jó legyen a cséplés.

  • Válasz » #2498 szanberg | 2021-05-17 06:47:27

    Válasz Fergás #2497. hozzászólására

    Ezekben itt minden gyári, a rángató kar csapágyat cseréltem egyszer, meg most fogom újra mert ami a felsőt befogja csavar az excenter agyra, az beleszakadt télen magától munka közben, működött az így is, csak reggel észre vettem,megtákoltam de kell majd egy új excenter tengelyvég mert ahogy csavar nélkül ment meglazult a csapágy illesztés rajta. Pár napot dolgoztam még így.

    Ott az lesz a baj, hogy nem síkban futnak a tengelyek, ahogy írtad. Aztán feszegeti a rángató kart, látatlanban azt mondanám a csapágy laza ebben a karban.

  • Válasz » #2497 Fergás | 2021-05-17 05:29:19

    Válasz szanberg #2496. hozzászólására

    A rángató kar is végig lett már csapágyazva nem is egyszer, de ha ráteszem a kezem még mindig érezni, hogy van egy kis rezgés, azon a részen az alsó tengely az teljesen új, meg az ékes kar ami rámegy az is új, mert ezeket mindegyiket eltörte.
    A gyűjtő asztal első tengelye is volt már cserélve, az is eltörött, már szinte új az egész rostarész, de még mindig üt meg rezeg.

  • Válasz » #2496 szanberg | 2021-05-16 23:31:06

    Válasz Fergás #2495. hozzászólására

    Villamossághoz kérd Olivért!
    Azon seggelni kell majd nem keveset, hol a hiba, de kanóc gond lesz az biztos. Valószínűleg valahol elveszik a tápellátás, még a vmm vagy mvec modulok előtt, mindenhol mérni kell megvan e a 12 volt első körben. Aztán jön a canbus 5voltja, és így tovább.
    Én a rosta szekrény csapágyaiból még csak párat cseréltem, több gyári is van benne!!! A rázóasztal csapágyait kellett már többször.
    Ott valami ütéseket generál, mégpedig a rángató kar lesz az. Szerintem az excenternél lóg valami, vagy a csapágy az excenter csapján vagy a csapágy a lökőrúd házában. Önbeállós csapágyak mennek ide, lehet kiszopósodott már a fészke.

    Rostaszekrény az enyémben soha nem volt javítva, a másikban tört elől el a keteszttartó.
    Le kell venni azt a szögben meghajtott lemezt ami a felső szekrény elején van keresztben végig rá csavarozva, a kis kaszkád asztal alatt.
    Járó cséplő mellett meg kell fogni a rángató kart, nem e érezni az ütést rajta, mert annak simán kell szaladni, bármi apró löttyenés is van esetleg, az nagy hiba.

  • Válasz » #2495 Fergás | 2021-05-16 20:59:11

    Válasz szanberg #2494. hozzászólására

    Hát hol is kezdjem...smile wink

    Első munkalámpák nem jók, ezen elektromos létra van, az sem működik,a monitor is úgy kapcsol be, hogy a fülkében a biztosíték panelen egy másik funkciótól kap áramot, különben be sem kapcsolna.
    Mechanikusan a rosta rész mindig szét esik, a csapágyak vadonat újak rajta, sőt tavaly kiszedtük a szekrényeket is fel lettek javítva, meg új gyűjtőasztal lett bele, mert a régi összetörött, de még most is érezni rezgést a fülkében ami a rostáktól jön. A rostahajtást nézegettem rajta, ezen össze vissza volt hegesztgetve, a felső nagy rostahajtó tengely nem is vízszintesen állt, hanem rendesen lejtett egyik oldalra, elmentem megnézni egy másik gépet azon gyárilag teljesen vízszintesen állt, ezért én is átalakítottam, de még mindig nem az igazi.

    Probléma még az is, hogy akármit csinálok vele, a búzát szórja.

  • Válasz » #2494 szanberg | 2021-05-16 08:53:56

    Válasz Fergás #2493. hozzászólására

    Én magamnak.
    Laptoppal volt kint Olivér egykétszer az évek során, meg injektor előfeszítést, szelep hézagot nézett tavaly, a másik gépen kellett valamit buzizni a villannyal aztán egy állásból megnéztük ezeket is.

    Mi a gond? Segítek

  • Válasz » #2493 Fergás | 2021-05-15 14:10:01

    Válasz szanberg #2468. hozzászólására

    Nálad a rotoros gépeket kik javítják?
    9895-ös géphez kellene nekem valami hozzáértő szakember.smile helpsmilie

  • Válasz » #2492 lakatos gabesz | 2021-01-30 17:10:03

    Válasz shazi #2491. hozzászólására

    A termosztátokat is megrendeltem már

  • Válasz » #2491 shazi | 2021-01-27 08:10:05

    Válasz lakatos gabesz #2490. hozzászólására

    Én a termosztátokat is helyreállítanám ha volt benne ha nem, nem véletlenül van az benne.

  • Válasz » #2490 lakatos gabesz | 2021-01-27 07:50:04

    Válasz MrPoke #2487. hozzászólására

    Rendeltem már rá új vízszivatyut...már nem ujitgatom.

  • Válasz » #2489 MrPoke | 2021-01-26 22:40:22

    Válasz Szabi. #2488. hozzászólására

    Hát ez az. 1500 üzemóránként bontogatni?
    A szerelés kerül sokba.
    Nem összeg az a 137eFt ha kibír 10e órát. Ennyire azért nem szabadna anygagiaskodni :D

    Én a helyedben ha kimegy a vízszivattyú akkor az egész gépet cserélném. :)

  • Válasz » #2488 Szabi. | 2021-01-26 21:50:33

    Válasz MrPoke #2487. hozzászólására

    Nekem kb 10e huf a vízpumpa feljavítása és elmegy 1500 ü.ó. kb és újra javítás. Ha veszek rá újat, a legolcsóbb is 137e huf.

  • Válasz » #2487 MrPoke | 2021-01-26 21:37:48

    Válasz lakatos gabesz #2485. hozzászólására

    Vízpumpát nem javítunk, dobjuk rá az újat. Sosem lesz már az igazi utána.

    Gránit utángyártott pár 10eFt az már nálad örök élet.

Fórum szabályzat
Elolvasom »


Fórum súgó
Elolvasom »

IRATKOZZON FEL HÍRLEVELÜNKRE

[bezárás x]