Hirdetés
Fórum
Cikkajánló
Támogatott tartalom
Pályázni és nyerni reális projektekkel – 1. rész
Az adás vendége Miklovicz Péter.
Támogatott tartalom
250 hozzászólás
Válasz jamo #248. hozzászólására
Tökéletes lesz!
Válasz jamo #248. hozzászólására
Nem pont ide tartozik de nem találtam jobb topicot hozzá. Tandemes teknőst bírni fogja a pitonfix 20to körül? Sose használtam még pitonfixet, Szoktak arra pótot akasztani?
Válasz Szabi. #246. hozzászólására
hol lehet ilyet találni, hogy kell ezeket keresni? lehet traktorral húzni szabályosan, vagy surranópályás megoldás ez is?
Válasz *** HM *** #245. hozzászólására
500ért vegyél egy légrugós kamion tandem kiskerekest oszt jó napot !!!
Az még mindig pótkocsi lesz, amikor ezekre már emlékezni sem fognak.......
Tandem bálaszállítókról valami hablaty kéne...
T024 pronar és minden más hasonló...
Válasz *** HM *** #241. hozzászólására
Nem, én a laprúgósat választottam. Kamionosok szerint hülyeség volt, parasztok szerint jól döntöttem. Szerintem is, nekem ez jobban teccett. Ha javítani kell drágább mint a légrúgós de talajon jobbnak gondolom.
Elmentem megnéztem készen volt egykét apróság hiányzott még róla(lámpák rendszámtartó ilyenek) kézbe ütöttük az üzletet, küldtem a papírokat, jött a számla, utaltam és kicsivel később mehettem érte. A vizsgáztatásra kellett várni mert nem kaptak időpontot akkor hirtelen, csak vagy 10 nappal későbbre.
De nem mindig van készleten, bár évente 40-től többet építenek újra ezekből és adnak el.
Örülök, hogy nem 2 tengelyest vettem, ott a gumikkal már félnék, hogy baj lenne jobban megzuhintott esetekben. Ez talán 820 hosszú ha jól emlékszem
Válasz *** HM *** #240. hozzászólására
Hídból szoktak kiszakarni a csavarok a rugókötegnél, kicsit keresztbe áll alatta utána.
Válasz *** HM *** #240. hozzászólására
Olyat is tudok h húzta át a delikvens a vasúti átjárón a nagy jdvel, aztán a sín fölött a rúdcsavarok úgydöntöttek hogy feladják. Persze butára rakva a tridem.
Felkellett hívni a (szlovák)MÁV-ot, hogy lassan jöjjön a vonat majd.
Válasz szanberg #239. hozzászólására
Ez légrugós?
Mennyit vártál rá?
Milyen hosszú meg magas?
Válasz szanberg #239. hozzászólására
Pont beszart a fliegl letolós jd kombináció itt ma telin úton.
Nem a jd körül mozogtak de akkor mi a szar lehetett a póttal?
Válasz *** HM *** #237. hozzászólására
Nem tudom mert még tartósan nem húztuk de közel 30tonnával is jól gurul hehe
Most meg a Kubuval húzza a kolléga mert 6497-es összevan még akasztva a CO-vetőgéppel, kombájnos kollégámnak lesz még 35 hektár vetés csak még nem készült el a talajokkal és nem akartam szétakasztani. 160-170nettóval tök jól gurul, földúton ahol ugye nagy tempót nem tudsz gurúlni nem is érezni, hogy mekkora tömeg van mögötte(össz gurulóban kb. 23tonna) lazán viszi, igaz nincsen sár, ha az lenne akkor el kéne felejteni a 200 alatti gépet egy ilyen elé szerintem.
de áldom a napot amikor rábólintottam arra, hogy ilyet vegyünk és ne költekezzük ki egy kistraktor árát trendi tridemre. Nyílván az a jobb de nekünk ilyen alacsony kihasználtságra semmi értelme nem lett volna kiköltekezni, azt ráadásul nem is tudod ilyen könnyen akasztgatni ide-oda mint egy zsámolyost. Viszont ha egyszer ilyen vevődne akkor csakis letolófalas mert van olyan alacsony tároló ahol oldalra is épen csak tudunk billenteni, no ide való a tolós kocsi!
Válasz jamo #226. hozzászólására
Egy ilyen kellene nekem de nemszednémszéét mert víznek kellene...
12-15 köbös nincs?
Hány tonnával lehet tartósan túlnyomni 1 felújított 3tengelyes légrugóst 40el?
Húztok vlk max széles gumizású 3 tengelyest?
Számszerűsítve mennyivel nehezebb húzni mint a girnyó alapgumizást?
A sínbe rakható k80as húzató mennyire nyíródik ki 1 20t tandemmel elszokott pusztulni?
Válasz jamo #231. hozzászólására
De ha megfigyeled, két féle van. Az egyiknél egybe a húzó a vázzal, a másiknál külön elem a húzó, és úgy van rácsavarozva(?)
Szerintem hagyd a f.szba és vegyél egy t088 alvázat. Fasza meló lesz még abból is pótkocsit csinálni
Válasz jamo #229. hozzászólására
A simogatós telefonon láccik is.
Csak lassan junoszty-tv méretű kell, mert egyre rövidebb a kezem.......
Metalfach pótkocsikrol mi a véleményetek?
Válasz Tomi81 #230. hozzászólására
Ezeket a képeket néztem én is. Azért kérdeztem rá itt, hátha látott már valaki ilyet élőben is és tud róla pontosabb infót, véleményt mondani.
Válasz jamo #226. hozzászólására
Nézegettem több képet is erről.
Szerintem is könnyebb lenne neked a T088-ból csinálni.
Elől a váz emelkedik, utána meg hátra lejt.
Szerintem ez így bajos pótkocsinak.
Képek
Válasz lala1 #228. hozzászólására
Telefonon hallaccani szokott...
Telefonon nemnagyon láccott....
Válasz lala1 #224. hozzászólására
Nem hinném, nekem üvegszálasnak tűnik a tartály rajta, se heggesztve se csavarozva nincsen, vagy leemzpánttal vagy spaniferrel van ráfogatva a képeken.
Válasz Claastra. #223. hozzászólására
Biztos hogy azon áll. Kérdés,hogy mennyire masszív? A képekről amiennyire kivehető egy középen futó gerincalváza van. Esetleg hosszabb e mint a t-088as? Mert árba kb annyiért lenne mint egy T088alváz de ha jól látom ezen van egy 10köbös műanyagtartály plusszba ami akármire is jólenne (nekem konkrétan víz pufferolásra permetezéskor).
Válasz lala1 #224. hozzászólására
Akkó mé van ráfogatva egy kengyelel a tartály?
Csak ebbő nehezebb pótkocsit faragni, mint a trágyaszóróból.
Válasz jamo #222. hozzászólására
Ez sztem önhordós,nincs külön váza.
Válasz jamo #222. hozzászólására
szerintem ez is t088 alapokon áll
Köszönöm az infókat!
Ilyet látott már valaki élőben? Ennek az alváza alkalmas lenne billencspót kialakításra?
Válasz bandigh #219. hozzászólására
A T088 raktömege 9,17 To.
Válasz jamo #218. hozzászólására
2460 mm a szélessége.
Válasz jamo #218. hozzászólására
Szerintem 15t egy ilyen "hídnak" nagyon necces, bár ne legyen igazam.
Válasz .Feco. #216. hozzászólására
Én is ezt gyanítottam. Csak nem volt egyértelmű. Futóművével nem is a sebességem a gond, mert zömében dűlőútra kellene 5, esetenklént max 10km es szállításokra. A teherbírása kérdésesebb és a stabilitása rossz útviszonyoknál... Max szélessége mennyi a t088nak, 240es vagy szűkebb lehet?
Válasz jamo #215. hozzászólására
Nagyon ugy nez ki
Válasz jamo #215. hozzászólására
ez Hódmezővásárhelyen épített T088, a miénk is ilyen, előtte másik volt, az gyengébb volt, de ez valamivel jobb... hogy pótkocsiként mit bírhat ez nagy rejtély, a futóműve nem annyira nagy sebességre való szerintem...
Ennek T-088 alváza lehet vagy erősebb?
https://www.agroinform.hu/aprohirdetes_adatlap/gep/potkocsi-utanfuto/hts-90-tandem-potkocsi/h_6807649?ref=35d1f54f
Válasz szanberg #213. hozzászólására
Kössz.
Tud küldeni ha akar....
Válasz *** HM *** #201. hozzászólására
Heccikém!
Kaptam egy megbízást! Ano kolléga akar neked segíteni, küldök egy ímélt nézzed megfele!
szeva
Válasz *** HM *** #209. hozzászólására
Fliegl TSK de nincs pontos adatlap, 6-18 tonna összsúlyt ír.
Válasz *** HM *** #209. hozzászólására
Itt lesz az valahol.
Válasz *** HM *** #209. hozzászólására
Ja, meg miért nem áll már ott a portán?
Válasz Bárány #208. hozzászólására
Meg mi a pöcs a tipusa meg az àra...
Válasz bandigh #204. hozzászólására
Ennek kb. mennyi a raksúlya?
Válasz Claastra. #206. hozzászólására
Vagy egy homlokrakodóval
Válasz Claastra. #205. hozzászólására
ezt most találtam alacsonyabb nincs a piacon,ja hogy nem billenős 3 ember simán felborítjahttps://www.agroinform.hu/aprohirdetes_adatlap/gep/potkocsi-utanfuto/elado-3-tengelyes-nagyon-alacsony-kerteszeti-potkocsi-foliaba-szabadfoldre/h_6820411?ref=33300ad3
Válasz bandigh #204. hozzászólására
végül is,raksúlyról nem dumált a csávó
Válasz *** HM *** #201. hozzászólására
Fliegl
Válasz Claastra. #202. hozzászólására
bocsi lemaradteztet
Válasz *** HM *** #201. hozzászólására
egy hasonlót kell átalakítatnod,Orgoványi potkocsicentrumban vag valahol ,durván 10e juróba fáj majd
Kéne 1 tandem
jó nagy rakfelületű minimum 6m x 2.4 ....billentős
de alacsony!! szekér.... kèzi rakodàsos melókhoz ...
Kik gyártanak ilyesmiket?