Fórum

Alö Quicke rakodó 

Létrehozta: Málna, 2008-05-04 19:53:42

Új hozzászólás Frissítés
  • Válasz » #22 Marci | 2008-05-08 21:24:10

    Az egyik rokonom nemrég vett a JD-jára Quicke rakodót. 2,8 millió körül volt de ebben benne volt a kanál, a big-bag-emelő, a raklapvilla meg még talán más is, + a felszerelés a traktorra. Nagyon dicsérte, azt mondta, nagyon masszív, erős anyagból van. Szerintem egyébként a Ferro-flex is van legalább olyan minőségű és az úgy tudom, olcsóbb is.

  • Válasz » #21 Málna | 2008-05-06 21:49:53

    Válasz #19. hozzászólásra
    80-100le-s trakira új rakodót már 400-500 ezerért lehet vásárolni.
    Egy mechanikus párhuzamvezetővel 1,6-2,5 millió +egyéb kellékek.
    Hidraulikus párhuzamvezetővel 2,8-3,2 millió +egyéb felszereléssel kell kalkulálni.

  • Válasz » #20 Batka | 2008-05-06 19:06:34

    Válasz #19. hozzászólásra

    Az attól függ, mekkora, milyen gépre, milyen tartozékokkal és felszereltséggel stb. Nagyon nagy különbségek vannak.

  • Válasz » #19 Jani | 2008-05-06 17:22:08

    Üdv! Érdeklődni szeretnék, hogy az itt említett rakodókat újonnan milyen árban lehet megvásárolni (alapgép, tartozékok). Köszönöm!

  • Válasz » #18 Batka | 2008-05-06 16:29:06

    Válasz #17. hozzászólásra

    Figyelj, ki kell számolni. Az enyémhez nagy kanál van, ami ürméret alapján jó búzából 13 q-át felvesz, a kanál 414 Kg, úgy gondoltam, ehhez mindenképp 1 tonna fölé kell menni az ellensúllyal, A gémmel én nem számoltam, az kb annyi, mint a frontsúly, amit levettünk az elejéről. Igyekszem minél jobban megközelíteni az eredeti súlyelosztást, bár nem az a célom, hogy agyba főbe kamiont rakjak vele

  • Válasz » #17 Málna | 2008-05-06 16:15:45

    Válasz #16. hozzászólásra
    Akkor felejtsem el, hogy egy könnyebb súllyal megúszom. Kell rá az 1000-1200kg?
    Gém+ kanál+ rakomány, lehet akár 2 tonna is?

  • Válasz » #16 Batka | 2008-05-06 16:09:03

    Válasz #15. hozzászólásra

    Hát ellensúly az kell,sajna még nem készültünk el vele, de folyamatban van a dolog, én a frontsúlyokat teszem hátra, ahhoz készül most a 3 pont keret, ez önmagában 890 kilo, de alkudozok a szakival még, ,mert van nála egy jó darab tömör vas, amivel nem tud mit kezdeni, azt még rákéne tenni, Úgy saccolom az még van vagy 3q , olyan 1200 kilo lesz a vége. Szerintem ez elég lesz
    A működtető kar, ahogy én tudom az traktrofüggő, az enyémen a kormányoszlop mellé van felrakva , de meg kell kérdezni a szállítót, ők azonnal meg tudják mondani.

  • Válasz » #15 Málna | 2008-05-06 14:57:16

    Batka, az érdekelne még, hogy a fülkébe hova lett rögzítve a működtető kar? A lábnál lent a padlóhoz, vagy eggyel följebb az ülés mellett?

  • Válasz » #14 Málna | 2008-05-06 14:49:47

    Gondolom a magtár elég sima a gém felvételéhez?
    Ha rakodót használtok, kell-e és mekkora frontsúlyt hátra felvenni? (600-1000kg)

  • Válasz » #13 Batka | 2008-05-06 10:10:53

    Válasz #12. hozzászólásra

    "ha véletlenül nem tudsz egyenes ideális helyet találni,akkor közel sem így történik a felkapcsolás", na ez így van, erre írtam én azt, hogy megvannak a trükkjei. Első alkalommal én is másfél órát szívtam vele.

  • Válasz » #12 mindenes | 2008-05-06 05:58:15

    Sziasztok! Ahol én dolgozom ott kettő féle rakodó van. Alö és Faucheaux (ez utóbbit csak forgalmazza a Ferro-flex és nem gyártja). Megnéztem a videót a QUICKE-röl,és azt látom,hogy ugyan úgy lehet felkapcsolni mint a miénket,de ha véletlenül nem tudsz egyenes ideális helyet találni,akkor közel sem így történik a felkapcsolás! Szerintem a Faucheaux-ot sokkal egyszerübben fel lehet kapcsolni,és ahogy a Quicke-nél úgy a Faucheaux-nál is opció,és pénz kérdése minden. Még annyit hozzá fűznék,hogy mind két gép jól müködik nálunk,talán az én szívem húz jobban a Faucheaux-hoz. Sok sikert bármelyikhez!

  • Válasz » #11 Batka | 2008-05-05 21:37:34

    Válasz #10. hozzászólásra

    Pontosan, ezek szerint te is hidroquick-kel kérted... hasznos dolog az is, annyi szent.
    Kanál,hát az anyagot tuti nem spórolták ki belőle, több mint 4q. De masszívnak tűnik

  • Válasz » #10 Málna | 2008-05-05 19:51:59

    Akkor a vezérlőtömb nem a gémen van ott elöl középen, hanem a gyorskapcsoló (hidroquick) előtt.
    Kanalat vettél hozzá? "Made in Sweden" a kanál (főleg az éle)?

  • Válasz » #9 Batka | 2008-05-05 19:42:47

    Válasz #8. hozzászólásra

    http://media.alo.se/FotoWeb/FWbin/download.dll/File/648EAB11AB0B06260CFEB85BE21B3897FD8EE808D96BCAD3F9CFAFCBB2C1A7694C1506EA55FA4FFE8E321C96D1D22B017BC21D05D23FBD223B12AD6BF7DB1C146E49C572C6C2FE6B93D2BB74765FEC54FD9EE22A4EE388AE1D2D1DD7E16CCF30F92185FA4796FCD24C2BD1640D116C2E982A2E095232DAF9D4CCC0B4F6156DCC9BE2178CA9345D90958B73FC28AF1ABE0975E37C6B4A2C6E0BD69688BCF7DFC3A3A9A5D9662F5A4C5A91CE54BF251C70F6A9C21492198C98/JD%206630%20Q65%20_6235%20web.jpg
    Bocs, kicsit hosszú a hivatkozás, a vezérlőtömb a segédalvázra van felrakva, amit rácsavaroznak a ttraktor alvázára, a képen lehet látni, amire linkeltem. Abba a fekete dobozba mennek bele a bowdenek a képen a jobb első sárvédő felett látszik.

  • Válasz » #8 Málna | 2008-05-05 18:25:24

    Válasz #7. hozzászólásra

    De a bovden nem a gémbe megy és ott van a vezérlő tömb?

  • Válasz » #7 Batka | 2008-05-05 18:21:02

    Válasz #6. hozzászólásra

    A lkengéscsillapítás elektromos, a joystickon van egy kis kapcsoló, azzal lehet működtetni, és az elektromos csatin keresztül kapcsolódik.

  • Válasz » #6 Málna | 2008-05-05 18:15:33

    Válasz #4. hozzászólásra
    Én is lengéscsillapítós bovdeneset rendeltem, azt hol lehet szétvenni leakasztáskor?
    Hova van rögzítve a működtető kar?

  • Válasz » #5 Batka | 2008-05-05 18:14:16

    Válasz #3. hozzászólásra

    Ezt nézd meg:
    http://www.quicke.nu/default.asp?id=1825
    Jó ennél egy kicsit tovább tart, pontosan közé kell állni, meg össze kell dugni a hidraulikát, miután felvetted fel kell csukni a lábakat, de ennyi.

  • Válasz » #4 Batka | 2008-05-05 18:04:24

    Válasz #3. hozzászólásra

    A ferroflexet nem ismerem, következésképpen nem tudom melyiket egyszerűbb felvenni, de ezt nagyon jól kitalálták és szerintem könnyű a felvétel és a leakasztás. Az enyém bowdenes, de van rajta elektromos csatlakozó is a lengéscsillapitás miatt, az egy egyszerű dugó az oldalán, mint a pótkocsi elektromos csatlakozója.

  • Válasz » #3 Málna | 2008-05-05 17:47:26

    Válasz #2. hozzászólásra

    Ennek a felvétele egyszerűbb?
    Bovdenes vagy elektromos, leakasztásnál hogyan csatlakozik?

  • Válasz » #2 Batka | 2008-05-04 20:49:19

    Válasz #1. hozzászólásra

    Málna, nekem 2 hónapja van fenn egy quicke rakodó, hosszútávú tapasztalaim tehát nincsenek, de első osztályó cuccnak tűnik. Ami nagyon tetszik benne,hogy iszonyú könnyen fel és le lehet szerelni, semmivel nem tart tovább, mint egy függesztett gépet felvenni. Igaz ebbe is bele kell tanulni, megvannak a trükkjei. Az enyém joystickos, nagyon precízen lehet irányítani.

  • Válasz » #1 Málna | 2008-05-04 19:53:42

    Használ-e valaki ilyen rakodót?
    Összehasonlítva ár-érték arány és személyes tapasztalat érdekelne (Quicke, KHR, Ferroflex, Trac-lift).

[bezárás x]