Hirdetés
Fórum
Becenév: | pannoncondor |
---|---|
Csatlakozott: | 2017-11-01 19:14:42 |
Utolsó belépés: | 2024-04-23 19:41:20 |
Fórum hozzászólás: | 18 |
Fórumhozzászólásai
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Napraforgó-termesztés új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Szója termesztése új
- S.O.S. új
- Mikor jön az ESŐ?! Agrármeteorológia, időjárás új
- E-303 kaszáló gép új
- Agrártámogatások kifizetése új
- AÖP-Agrár Ökológiai Program új
- Kinek milyen a repce, illetve a búza? új
Cikkajánló
A Hód-Mezőgazda tanösvényen mindent megtudhatsz, ami most fontos
Gyakorlatorientáltság és érzékletes szemléltetés.
Hirdetés
Előzmény: Zetoros Gyerök #1672 hozzászólása
Köszönöm,egy 180-ast nézek akkor.
Sziasztok. Új Zetor tulajdonos vagyok (5611) ,és az lenne a kérdésem,hogy mekkora vízszintes tengelyű szárzúzót ajánlotok hozzá,amivel kényelmesen elbír a gép,mert nem akarom nyélen járatni. Ugyanez lenne a kérdésem talajmaróval kapcsolatosan is. Nagyon kis területre használnám, szóval nem cél a gép teljes kizsigerelése. Nálam a gép családtag, szóval kíméletes használat a cél.
A végén visszatérhetünk a lóhoz,mert a nyugati új csodák nekem megfizethetetlenek,más meg nagyon van ebben a kategóriában. Még jó hogy igazából inkább hobbi,mint munka miatt tartom,hiszen földem csak egy csöppnyi van.
Köszönöm a válaszokat . Akkor remélem a tárcsa lesz elkopva,mert azt fel lehet újítani. Inkább mint valami utánrontott szar. Azért elég szomorú,hogy 60 éves nyugati traktorokhoz,még szinte minden van( ha kell egyáltalán valami),egy ilyen szinte szomszédban gyártotthoz meg csak szart lehet kapni,vagy semmit. A japán trakimat azért adtam el,mert semmi nincs hozzá(na jó nem is jött be igazán),erre most majd ezzel is szívni fogok ! :( Holott százezer szám használják még mindig.
Üdv. Úgy néz ki,hogy kuplungoznom kell a gépet,mert csúszik,és állítani már nem tudunk rajta. Olvastam,hogy sokan szívtak az új kuplunggal, tárcsával,ezért kérdezem: Honnan érdemes venni,mert ha sehonnan, akkor felújíttatom a tárcsát ( ha az baja,és nem a rugók gyengék benne).
Ha a felújítás marad,mennyi a tárcsa gyári vastagsága ? Bármilyen tanácsot szívesen fogadok .
Előzmény: atti212. #22623 hozzászólása
Köszönöm, így, csak nyugodtabban állok neki.
Sziasztok ! A TLT-t a hátul látható csavarok oldásával egyszerűen ki lehet venni a helyéről,vagy rosszul gondolom ? Kissé lötyög,gondolom csapágy csere lesz belőle.
Előzmény: Gepi #22603 hozzászólása
Köszönöm !
Üdv ! Nemrég vettem egy Vlagyit, és szeretném kipofozni. Ehhez szükségem lenne ablak kéderre, az ajtóhoz,és a nyitható ablakhoz gumira. Lehet ilyet venni valahol,vagy már most adjam fel ?
Előzmény: csoppika #455 hozzászólása
Természetesen én teljesen hivatalosan csinálok mindent (hiszen minden rendben van ),én csak arra utaltam a mély pénztárcával,hogy nem lesz kevés a befizetendő összeg !
Gyanítom ez a forgalomba helyezési jogszabály változás csak az újként forgalomba helyezendő gépekre vonatkozik,különben mégis hogyan lehetne ezeket a japán matuzsálemeket lepapírozni ? Én most beszéltem az enyém miatt az NKH-s emberrel,és azt mondta tárt karokkal várnak a műszakin. Na meg gondolom mély pénztárcával ! :)
Előzmény: Daros #33497 hozzászólása
Köszönöm, már meg is találtam azt a csavart.
Sziasztok ! Újra megkérdezem,hátha valaki tud válaszolni . Yanmar F18D típusú gépemen hol lehetne hidraulika kivezetést bekötni? Van-e gyári helye,vagy hol célszerű ilyet kialakítani ? Persze ha még senki sem csinált,vagy látott ilyet,akkor kiötlöm,és majd közzéteszem, ha szükség van rá.
Sziasztok ! Egy Yanmar f 18 D típusú gépem van. Hidraulika lecsatlakozást szeretnék rá tenni. Van valakinek tapasztalat,hogy honnan kéne elágaztatni,vagy van-e rajta gyári hely esetleg ? Gyárilag szerelték ezeket homlokrakodóval,gondolom bírnia kell a szivattyúnak is. Köszönöm előre is .
Üdv . Meg tudja nekem valaki mondani, az ekén,vagy bármi máson, alul lévő felfogató csapoknak a távolságát egymástól. Felhívtam a bagodiakat,de ők sem tudták fejből,vissza meg azóta sem hívtak. Bosszantó,hogy ezeket a méreteket sehol sem lehet megtalálni,de nekem fontos lenne,mert a kétpontost nem akarom le-fel szerelgetni,hanem úgy akarom megcsinálni a hárompontost,hogy mindkettő rajta lehessen. Persze ,ha a méretek engedik. Köszönöm.
Előzmény: lakatosr66 #33232 hozzászólása
Az jó lenne. Kíváncsian várom,mivel fognak szívatni !
Előzmény: BanDom #33228 hozzászólása
Köszönöm,sajnos tudom milyen tetvek néhol,de igyekszem mindennek megfelelni aztán csak megoldom. A pótkocsi csatlakozót is mindenképp rárakom,bár az egyik kereskedő honlapján azt írják,hogy nem tudnak rá vontatást intézni első forgalomba helyezéskor. Sokak szerint nincs is értelme levizsgáztatni,de nem akarom minden kis útért futóra rakni.
Üdv mindenkinek ! Egy hete (még nem tudni hogy boldog-e ) tulajdonosa vagyok egy MTX13 Mitsubishi trakinak. A gép újszerű állapotú,ami nem csoda mert 240 üzemóra van benne .Biztos hülyének fognak többen nézni, de igazából azért vettem traktort mert gyerekkorom óta(ami a nejem szerint ötven év alatt sem múlt el) akartam egyet.Na jó nem csak ezért hanem mert szerény méretekben földet is szeretnék művelni vele. Persze előbb még dolgozni is meg kell tanulni vele,de azzal sosem volt gondom.Talajmaró van hozzá,a többi eszközt apránként veszem meg hozzá. Hárompontos felfüggesztést, teljes szervizt most fogom megcsinálni. Remélem befogadtok a társaságba ! Lenne is mindjárt egy kérdésem. Mennyire kell átalakítani a gépet,ha forgalomba akarom helyezni ? Értem ezalatt a világítást,esetleges vontatást(ha egyáltalán lehet ilyet vele). Pl. elfogadják-e a két darab irányjelzőt,(az NKH előírásai szerint nem is kell rá,csak ha vontat is)kell-e helyzetjelző külön,mert gyárilag nincs? A fényszórókat elfogadják-e ? Ja és esetleg tapasztalat a típussal kapcsolatban ?
Köszönöm előre is, István