Na még valami, ezek a 350d-k alapból 4matic szerkezetek!!!
Mellette Tudod zárni az osztóművet, meg persze felező minden van, csak nem hátsókerék buziskodik a 258 lóval 550nm-el alapból sem...
Válasz *** HM *** #4192. hozzászólásáraSzerintem addig elégedett az ember benne amíg bele nem űl egy új GLE350 coupeba, mert aztán ez visszalépés cseppet az a helyzet. Van ebben minden, de minden szegényesebb mint egy GL-be, nem tudja egészen azokat a modern extrákat vezetéstechnikai dolgokat(nekem ez doszt elég amúgy, ha nem lenne akkor nem lett volna üzlet) Olcsóbb is azért mint egy GLE bár kuuva drága, mint minden most e világon, de ez egy cseppet még drágább attól is
Szóval ameddig tudja az ember helyén kezelni ezt, vagyis a pickupok között, addig nagyon elégedettség fog eltölteni.
és rá is tértünk a kettes kérdésre. Szerintem igen. Érdekes a futóműve, mert feszes, kanyarban mint egy jobb személyautóval úgy lehet ereszteni neki és nem bólint nem billeg nem akar felbakkanni, sőt igazából meg sem mozdúl nagyon a kasztni, extrémebb tempónál a gumin érezni, hogy megnyúlik, hiába 19-es a kerék és pickupok között ez peres (255/55 R19) de azért van húsa neki. Cserébe jól nyel mindent rossz úton is. Szóval feszes de ugyanakkor hosszan kirúgózza a kátyúkat hullámokat, fara nem dob vissza fekvőrendőrnél vagy lassító bordánál és kanyarban sem pattog el. Ülése nagyon fínom, múltkor a tesztautóval elugrottam Sárvár után és vissza egy cuccért, több mint 900-at toltam le, reggel fél7-től délutánra értem haza és egy cseppnyi fáradtság vagy fájás sajogás macskásodás nem volt bennem sehol, nagyon bejött. Az össz komfort is, de az ülés az világbajnok nekem, pont bele cuppanok, tart oldalra szélen, se nem kemény se nem túl puha az ülőlap és háttámla párnázottsága…
Először mondanak egy kuuva nagy árat abból engednek azért, így a csúcsközelik 16körül megállnak nettó, ez kevesebb volt mert nem most rendeltem, viszont vettem még rá egykét dolgot(roló cső platóban tologatható térelválasztó ésatöbbi...) szóval ott a vége.
Ebben majdnem minden benne van, valós idejű navigáció is, viszont ettől volt egy jobb a command online ami plussz volt vagy 7-900ezer, ezt nem kértem mert vaze-van vazzeg, az a leg valósabb idejű manapság, de ez a gramin rendszer is ami enyémbe lett ez is mutat mindent, tesztautóban command volt, nem láttam semmi különbséget rajtuk, próbáltam mindkettő navigálását...szóval ezt feleslegesnek éreztem ennek árán meglett rá minden egyéb dolog ami nekem kellett, ja igen, csillapított hátsó plató ajtó is ilyen pl.
Ja meg a holttérfigyelő vészjelző maradt ki a listáról, nem tudom miért, el figyelmetlenkedtem, az nem volt olyan drága elfért volna benne, de elsiklottam mellette. Talán ennyi ami hiányzik, van sávtartó asszisztens meg veszély jelző ha túl gyorsan túl közel féktávon belül vagy előtted haladóhoz képest, gombnyomásra tükörbehajtás, tábla felismerő rendszer, parkolás segítő asszisztens, 360 fokos kamera(tudod a felülnézetes történet) elektromos hátsó ablak középen, digitális iránytű a visszapillantóban, ami persze fényre sötétedő téma, akkor full led fényszórók(kuuva jó!!!) lejtmenet vezérlő asszisztens, keyless go, a valós idejű navigáció meg ilyenek, ugye a spéci komfort bőrbelső, fotelek...
Nekem több nem is kell, ne is hasonlítsuk limuzinok felszereltségéhez mert ha minden elérhető lenne ebben is akkor 20-nál állna meg az ára talán...
ja igen, írtam másik topicban Bandinak, hogy 4év/120ezer km-ig olyan garanciás, hogy minden szervízre, benne a kötelezők, fék akármi minden, benne van az árban. Anyag és munkadíj egyaránt. Ez jó azért.
Aztán még annyit, hogy bár Nissan koncepció(hála Istennek velük közösködött Karl Benz, jelenleg a legjobb jappán klasszikus pickupok ezek az újak) szóval nissanos a téma, de motor 3.0 V6 merci, 7seb. merga váltó, német elektronika, fékerőelosztótól kezdve tyúkbelezésig minden, soksok plussz szigetelés, ezt mondjuk érezni is navarához képest, nagyobb fékek(meg lehet vele állni pálya tempóban is kuuvára stabilan, le a kalappal!!! végre!) erősített alváz, több ponton átvan javítva a Nissan létraváz, illetve a futómű alkatrészei nagyon mások, lehet a talpasok nem, de a lényeges dolgok, a komfort gátlók meg ilyesmik szintén érződnek ám szignifikánsan! Nomeg a beltér……
Nehezebb is vastagon navarától, valahol 2350kg ennek a tömege.
Szóval mondják, hogy ugyan az mint a navara, de nagyon nem, direkt ezeket figyelve megnéztem én alaposan, nem mondom, hogy megéri a felárat, mert nem, innentől kezdve cseppet jampeckodás ez a kocsi ha csak használati értéket nézzük, ha viszont azt, hogy 3 literes német komoly személyautóból nem nagyon akarna az ember túlságosan visszalépni, úgy teljesítményben mint kényelemben, akkor csak az X!!!
Válasz szanberg #4191. hozzászólásáraNem olyan rossz ez
Mit tagadjuk
Bár az új mercivonal dizájnt szokás szidni.
Ezek a bronz színek nagyon bevágódtak a palettára... Nekem szokni kell...
Barna az asszony bőre legyen... Mindenhol
3 kérdés ugrik be
Ki mit tippel meddig tölti el a tulajokat majd elégedettséggel az xek jelenléte az udvarban?
Ez lehet ma a legkényelmesebb a kategóriájában? .... az extrémszar békési utakra
Mennyi a nettója a csúcsközelinek meg mennyit lehet lealkudni?
Válasz Drisa #4187. hozzászólásáraHa nagy motoros kell akkor szűk a kör. 3.2 Ranger, amarok 3.0 meg ez.
Szűkítem a kört, mivel nem munka autó így laprúgós sem kell... Csak az X- maradt bent.
Ezek voltak az alap kritériumok. Aztán megtudtam ennek árát, ó drága...
Aztán kipróbáltam többitől is, meg ebből is és rájöttem, akár mekkora felárat megér a többihez képest.
Amarok mondjuk nem is olcsóbb igazán, wildtrak már igen, csak az meg teljesen más síkon fut...
Válasz Szabi. #4178. hozzászólásáraEmelt VW Bora laprúgón...
Plusz az Audi v6 blokk mind lánc hibás, hátul van rajta a váltó oldalon, cserébe még nem is bírja. Ja és nem 500 hanem 200 körül már tud bajos lenni...
Válasz *** HM *** #4172. hozzászólásáraDemó szekér, enyém 3 hete a szalonban. Csak megkapom végre...
Raptor teccik csak mondom talán az utolsó 6 hengeres pickup az X, ha ebből nem vettem volna többé nem lett volna ilyen.
De jó is a 3 liter, megy mint a szél.
Ranger 3.2 is jó de ez más...
Válasz .Richard. #4170. hozzászólásáraha bele van kötve feljön a beöntőhöz,ha nincs alul ködölhet bárhol,ha közvetlen zabáltatják esetleg a turbóval meglátszik a füstön és a viselkedésén is/nem szabályoz le rendesen/.Itt volt olyan DAF 400-as amivel mindent elkövettek hogy elnyomják a kartergázt,nemigen sikerül ilyen a motornál.
Válasz *** HM *** #4172. hozzászólásáraKis raptor nem néz ki rosszul. Ha jobb konstrukció a kettes motor mint a 2.2-es akkor már megérte :D
Nem hiszem h kevés lenne az a blokk(210 ló), az idő 95% ában normál használat van, szaladgálás, aki meg hegyre fel akar vontatni, az lehet h nagyobbat vesz, bár ez is felszalad úgyanúgy mint a nagyblokkosok, több a fokozat, stb.
Válasz Dns8 #4163. hozzászólásáraTespedek az út mellett pont 1 xes besüvöltött pont oda kellett nézni miaszar hörög...
Kék raptorka van komának megkéne tapogatni mán... elég ebbe a 2es motor?
Válasz sanyi1965 #4169. hozzászólásáraA kartergázt ti, hogy nézitek? csak leveszitek a beöntőt? Mert ha az elszívó csöve nix levéve, akkor jócskán átbaszhat, mert ugye az a dolga, hogy szűrő után elszívja. Ha nem szeded vagy vakolod le szart sem ér a lesegetés. Csak azért írtam, hogy azért tisztán meg valósan lássuk a dolgot.
Válasz B.Bali #4167. hozzászólásáraEnnyi kilométer ha valós annak a motornak semmi,emelt alapjáratról adj gázt neki és figyeld a kartergázt,és ha még soradagolós egész jól ki is pörgethető és szabályozzon le úgy mint anno az IFA. A figyelmed felhívnám az alvázszám épségére és valódiságára + papírozás is korrekt legyen,ha vissza van minősítve a megengedett összsúly a gyári adattáblához viszonyítva, ne vedd meg.
Válasz szanberg #4161. hozzászólásáraS 90 szép kocsi, csak a kuforajtó valahogyan nem paszol, kicsi. A hátsóablak nagyon hátul van, nem nyílik a kuforajtóval, és ha lefékezel, a kufor tartalma előrecsúszik, akkor szedheted ki az ülléstől félig bemászva az autóba.
Válasz *** HM *** #4159. hozzászólásáraTesla model 3
Akinek csak A márka, Audi e-tron
Aki szereti égetni a kőolajat, meg a motortérben kotorászó szervizes látványát, annak pedig elég széles a választék.
De ha a felsoroltak közül kéne akkor rav4 hibrid, bár a hűtőmaszk pont nem a kedvencem, de kinek mi.
Érdekelne hogy ebben a minutumban a mostani életszakaszotokban ki mit tart vállalható KOCSInak az újak palettájáról...
Persze az anyagi hullámhosszod ízlésed...meg a múlt elkoptatott autói...márkabuziságod befolyásolják...
Vegyük a toyotát.
Lc hilux camry rav4... Megtűrhetőek nemdebár?
Fiatért gondolom senki nem adna pénzt max 1 ducatot...
Stbstb
Válasz Sk Laci #4155. hozzászólásáraHa a leírtak alapján sárban futózol,akármilyen trendy-multilink-anyámtyúkja hátsó felfüggesztésű szóba sem jöhet.Kinéz neked egy pickup,ámbár a múltheti roggyant WILDTRAK váz látványa picit meglepett.
Válasz Sk Laci #4155. hozzászólásáraNem tudom,hogy az új Landcruser mit tud,de a 10 év fölöttieket még mindig nem lehet elnyúzni. A barátoméban már közel 500000 km van,de még mindig bontatlan a motor és a váltó.
Válasz sanyi1965 #4153. hozzászólásáraIgen, jól emlékezel. Mára már csak 2,2 L-es motorral lehet venni, de csak Rextont. 2 L-es XDi már nem gyártják. Ha jól emlékszem 180 lovas. Próbáltam egy tiszta újat automata sebváltóval frissen a szalonból kiemelve demo verziósat. 6 km volt a km számlálón. Csináltam vele kb 15-18 km-t, de valahogyan ez az automata nem jött be. Hiába 7 fokozatú, de hiányzik az az élet, amit a mechanikus sebváltóval lehet elérni. Az is meglehet, hogy az EU 6 norma miatt van visszabutítva a motor. Ezt más márkánál is tapasztaltam.
A márkától nem idegenkedem, de az eladó és szerelői hozzáállástól már jobban tartok.
Szlovákiában drágáb a Ssangyong, mint Magyarországon. Talán többet akar rajta fogni a kereskedő. De így pont az ellenkezőjét éri el. Jóval a Skoda Kodiak felé árazott. A potencionális vevő így átmehet más márkához.
Válasz bandigh #4152. hozzászólásáraMár volt rá példa.
De inkáb a "trakcióról" megy, zöld növényborított partos talajon felkaparja magát utánfutóval plusz 400-600 L nafta.
Sajnos ilyen szempontból akármilyen "szöcske" nem jöhet számitásba.
Jókora sárban és rendesen mély "pocsolyából" is kikaparta magát. Húzatni sohase kellet.
Válasz Sk Laci #4150. hozzászólásáraHa jól rémlik KYRON-od van.Tehát nem idegenkedsz a típustól,maradj a 2000 motornál alias REXTON 2.0 E-XDI.Viszont a konyhapénzt is kérd el a párodtól,250 mm hasmagasság 155 le,alacsony fordulattól nagy nyomaték.Török videótesztek a legrészletesebbek róla bemutatásban,kívül-belül-terepen.Csak manuálisat.
6102 hozzászólás
Válasz szanberg #4191. hozzászólásáraEz nagyon szép auto!De ezt akarod a sárba verni???
Baleset mentes vezetést kívánok!
Nem mintha 50000eunak olyan q nagy vásárlóértéke vagymije lenne...
Na még valami, ezek a 350d-k alapból 4matic szerkezetek!!!
Mellette Tudod zárni az osztóművet, meg persze felező minden van, csak nem hátsókerék buziskodik a 258 lóval 550nm-el alapból sem...
Az istenit mennyi lóvét elvergelünk a tárgyakra míg élünk hihetetlen...
Válasz szanberg #4185. hozzászólásáraGratula! Dizájnos vasdarab!


HM
Zsír
Heccikém remélem kielégítő volt válaszom
Válasz *** HM *** #4192. hozzászólásáraSzerintem addig elégedett az ember benne amíg bele nem űl egy új GLE350 coupeba, mert aztán ez visszalépés cseppet az a helyzet. Van ebben minden, de minden szegényesebb mint egy GL-be, nem tudja egészen azokat a modern extrákat vezetéstechnikai dolgokat(nekem ez doszt elég amúgy, ha nem lenne akkor nem lett volna üzlet) Olcsóbb is azért mint egy GLE bár kuuva drága, mint minden most e világon, de ez egy cseppet még drágább attól is
Szóval ameddig tudja az ember helyén kezelni ezt, vagyis a pickupok között, addig nagyon elégedettség fog eltölteni.
és rá is tértünk a kettes kérdésre. Szerintem igen. Érdekes a futóműve, mert feszes, kanyarban mint egy jobb személyautóval úgy lehet ereszteni neki és nem bólint nem billeg nem akar felbakkanni, sőt igazából meg sem mozdúl nagyon a kasztni, extrémebb tempónál a gumin érezni, hogy megnyúlik, hiába 19-es a kerék és pickupok között ez peres (255/55 R19) de azért van húsa neki. Cserébe jól nyel mindent rossz úton is. Szóval feszes de ugyanakkor hosszan kirúgózza a kátyúkat hullámokat, fara nem dob vissza fekvőrendőrnél vagy lassító bordánál és kanyarban sem pattog el. Ülése nagyon fínom, múltkor a tesztautóval elugrottam Sárvár után és vissza egy cuccért, több mint 900-at toltam le, reggel fél7-től délutánra értem haza és egy cseppnyi fáradtság vagy fájás sajogás macskásodás nem volt bennem sehol, nagyon bejött. Az össz komfort is, de az ülés az világbajnok nekem, pont bele cuppanok, tart oldalra szélen, se nem kemény se nem túl puha az ülőlap és háttámla párnázottsága…
Először mondanak egy kuuva nagy árat abból engednek azért, így a csúcsközelik 16körül megállnak nettó, ez kevesebb volt mert nem most rendeltem, viszont vettem még rá egykét dolgot(roló cső platóban tologatható térelválasztó ésatöbbi...) szóval ott a vége.
Ebben majdnem minden benne van, valós idejű navigáció is, viszont ettől volt egy jobb a command online ami plussz volt vagy 7-900ezer, ezt nem kértem mert vaze-van vazzeg, az a leg valósabb idejű manapság, de ez a gramin rendszer is ami enyémbe lett ez is mutat mindent, tesztautóban command volt, nem láttam semmi különbséget rajtuk, próbáltam mindkettő navigálását...szóval ezt feleslegesnek éreztem ennek árán meglett rá minden egyéb dolog ami nekem kellett, ja igen, csillapított hátsó plató ajtó is ilyen pl.
Ja meg a holttérfigyelő vészjelző maradt ki a listáról, nem tudom miért, el figyelmetlenkedtem, az nem volt olyan drága elfért volna benne, de elsiklottam mellette. Talán ennyi ami hiányzik, van sávtartó asszisztens meg veszély jelző ha túl gyorsan túl közel féktávon belül vagy előtted haladóhoz képest, gombnyomásra tükörbehajtás, tábla felismerő rendszer, parkolás segítő asszisztens, 360 fokos kamera(tudod a felülnézetes történet) elektromos hátsó ablak középen, digitális iránytű a visszapillantóban, ami persze fényre sötétedő téma, akkor full led fényszórók(kuuva jó!!!) lejtmenet vezérlő asszisztens, keyless go, a valós idejű navigáció meg ilyenek, ugye a spéci komfort bőrbelső, fotelek...
Nekem több nem is kell, ne is hasonlítsuk limuzinok felszereltségéhez mert ha minden elérhető lenne ebben is akkor 20-nál állna meg az ára talán...
ja igen, írtam másik topicban Bandinak, hogy 4év/120ezer km-ig olyan garanciás, hogy minden szervízre, benne a kötelezők, fék akármi minden, benne van az árban. Anyag és munkadíj egyaránt. Ez jó azért.
Aztán még annyit, hogy bár Nissan koncepció(hála Istennek velük közösködött Karl Benz, jelenleg a legjobb jappán klasszikus pickupok ezek az újak) szóval nissanos a téma, de motor 3.0 V6 merci, 7seb. merga váltó, német elektronika, fékerőelosztótól kezdve tyúkbelezésig minden, soksok plussz szigetelés, ezt mondjuk érezni is navarához képest, nagyobb fékek(meg lehet vele állni pálya tempóban is kuuvára stabilan, le a kalappal!!! végre!) erősített alváz, több ponton átvan javítva a Nissan létraváz, illetve a futómű alkatrészei nagyon mások, lehet a talpasok nem, de a lényeges dolgok, a komfort gátlók meg ilyesmik szintén érződnek ám szignifikánsan! Nomeg a beltér……
Nehezebb is vastagon navarától, valahol 2350kg ennek a tömege.
Szóval mondják, hogy ugyan az mint a navara, de nagyon nem, direkt ezeket figyelve megnéztem én alaposan, nem mondom, hogy megéri a felárat, mert nem, innentől kezdve cseppet jampeckodás ez a kocsi ha csak használati értéket nézzük, ha viszont azt, hogy 3 literes német komoly személyautóból nem nagyon akarna az ember túlságosan visszalépni, úgy teljesítményben mint kényelemben, akkor csak az X!!!
Válasz *** HM *** #4192. hozzászólásáraHa terepre is mennél akkor nézd meg az új kis raptort is. Vagy ha jól alkudsz akkor a nagyot !
Válasz szanberg #4191. hozzászólásáraNem olyan rossz ez



Mit tagadjuk
Bár az új mercivonal dizájnt szokás szidni.
Ezek a bronz színek nagyon bevágódtak a palettára... Nekem szokni kell...
Barna az asszony bőre legyen... Mindenhol
3 kérdés ugrik be
Ki mit tippel meddig tölti el a tulajokat majd elégedettséggel az xek jelenléte az udvarban?
Ez lehet ma a legkényelmesebb a kategóriájában? .... az extrémszar békési utakra
Mennyi a nettója a csúcsközelinek meg mennyit lehet lealkudni?
Válasz Drisa #4187. hozzászólásáraHa nagy motoros kell akkor szűk a kör. 3.2 Ranger, amarok 3.0 meg ez.
Szűkítem a kört, mivel nem munka autó így laprúgós sem kell... Csak az X- maradt bent.
Ezek voltak az alap kritériumok. Aztán megtudtam ennek árát, ó drága...
Aztán kipróbáltam többitől is, meg ebből is és rájöttem, akár mekkora felárat megér a többihez képest.
Amarok mondjuk nem is olcsóbb igazán, wildtrak már igen, csak az meg teljesen más síkon fut...
Válasz szanberg #4185. hozzászólásáraSzép ótóó!
Válasz szanberg #4185. hozzászólásáraKaraj
Ezzel már csak nakk meg mvhzás lesz nem oodalgoozaas
Válasz szanberg #4185. hozzászólásáraNem semmi, elég sok pick up van, írd már meg miért ez lett a befutó
Válasz szanberg #4185. hozzászólásáragratulálok!

amíg le nem cseréled tökéletesen menjen
Heccikém!

No?
Válasz envagyok2 #4180. hozzászólásáraÁáá
Olyan mint egy megemelt Bora, laprúgón....
Válasz Szabi. #4181. hozzászólásáraAkarok sem sokkal olcsóbb ha ugyanaz benne van. Kb 1 millával
Sok pénz persze, de nem nagyságrendű a difi.
Válasz *** HM *** #4159. hozzászólásáraVagy itt az új Micsubicsi Padzséró
Válasz szanberg #4179. hozzászólásáraNekem túl drága, csak azért írtam, hogy van a csillagon túl is 6 köcsögös
Válasz szanberg #4179. hozzászólásárabora laprugó?
biztos hogy létezik ilyen?
Válasz Szabi. #4178. hozzászólásáraEmelt VW Bora laprúgón...
Plusz az Audi v6 blokk mind lánc hibás, hátul van rajta a váltó oldalon, cserébe még nem is bírja. Ja és nem 500 hanem 200 körül már tud bajos lenni...
Válasz szanberg #4177. hozzászólásáraAzért nem az utolsó, ott van az amarok v6 is még.
Válasz *** HM *** #4172. hozzászólásáraDemó szekér, enyém 3 hete a szalonban. Csak megkapom végre...
Raptor teccik csak mondom talán az utolsó 6 hengeres pickup az X, ha ebből nem vettem volna többé nem lett volna ilyen.
De jó is a 3 liter, megy mint a szél.
Ranger 3.2 is jó de ez más...
Válasz *** HM *** #4172. hozzászólására
Válasz .Richard. #4170. hozzászólásáraha bele van kötve feljön a beöntőhöz,ha nincs alul ködölhet bárhol,ha közvetlen zabáltatják esetleg a turbóval meglátszik a füstön és a viselkedésén is/nem szabályoz le rendesen/.Itt volt olyan DAF 400-as amivel mindent elkövettek hogy elnyomják a kartergázt,nemigen sikerül ilyen a motornál.
Válasz *** HM *** #4172. hozzászólásáraKis raptor nem néz ki rosszul. Ha jobb konstrukció a kettes motor mint a 2.2-es akkor már megérte :D
Nem hiszem h kevés lenne az a blokk(210 ló), az idő 95% ában normál használat van, szaladgálás, aki meg hegyre fel akar vontatni, az lehet h nagyobbat vesz, bár ez is felszalad úgyanúgy mint a nagyblokkosok, több a fokozat, stb.
Válasz *** HM *** #4172. hozzászólásáraHilux 2.4 elég ha nem akarsz sietni. Raptorkáé biztos nem adnék pénzt főleg nem netto 50 ezret
Válasz Dns8 #4163. hozzászólásáraTespedek az út mellett pont 1 xes besüvöltött pont oda kellett nézni miaszar hörög...
Kék raptorka van komának megkéne tapogatni mán... elég ebbe a 2es motor?
Hát a hiluxos 2.4 mit mondotok?
Válasz .Feco. #4160. hozzászólásáraJa mindenki szinte ilyen karikással jár, csak némelyik lassan 20 évhez közelít,. Lényeg, hogy aóddi.
Válasz sanyi1965 #4169. hozzászólásáraA kartergázt ti, hogy nézitek? csak leveszitek a beöntőt? Mert ha az elszívó csöve nix levéve, akkor jócskán átbaszhat, mert ugye az a dolga, hogy szűrő után elszívja. Ha nem szeded vagy vakolod le szart sem ér a lesegetés. Csak azért írtam, hogy azért tisztán meg valósan lássuk a dolgot.
Válasz B.Bali #4167. hozzászólásáraEnnyi kilométer ha valós annak a motornak semmi,emelt alapjáratról adj gázt neki és figyeld a kartergázt,és ha még soradagolós egész jól ki is pörgethető és szabályozzon le úgy mint anno az IFA. A figyelmed felhívnám az alvázszám épségére és valódiságára + papírozás is korrekt legyen,ha vissza van minősítve a megengedett összsúly a gyári adattáblához viszonyítva, ne vedd meg.
Válasz szanberg #4161. hozzászólásáraS 90 szép kocsi, csak a kuforajtó valahogyan nem paszol, kicsi. A hátsóablak nagyon hátul van, nem nyílik a kuforajtóval, és ha lefékezel, a kufor tartalma előrecsúszik, akkor szedheted ki az ülléstől félig bemászva az autóba.
Válasz sanyi1965 #4165. hozzászólásáraMegkérdeztem, az amit írtál akkor érheti az árát?
Válasz sanyi1965 #4165. hozzászólásáraPontosan nem tudom, de ràkérdezek
Válasz B.Bali #4158. hozzászólásáraLeyland motoros 6 hengeres? Mert akkor valószínű igen.
Válasz B.Bali #4158. hozzászólásáraNem.Max a 1/2t.
Válasz *** HM *** #4159. hozzászólásáraX klássze amíg még lehet kapni. Vagy raptorka. Városba meg e-bike.
Válasz *** HM *** #4159. hozzászólásáraTesla model 3
Akinek csak A márka, Audi e-tron
Aki szereti égetni a kőolajat, meg a motortérben kotorászó szervizes látványát, annak pedig elég széles a választék.
De ha a felsoroltak közül kéne akkor rav4 hibrid, bár a hűtőmaszk pont nem a kedvencem, de kinek mi.
Válasz *** HM *** #4159. hozzászólásáraSzemélyautóból S90 Volvo...

VW ódi nem jáccik ám, autókról beszélünk
Válasz *** HM *** #4159. hozzászólásáraNem totoyazunk! Csak VW/Audi, a többit hagyjuk meg a hobbi sofőröknek...

Rendes burzsuj paraszt nem adja ettől lejjebb!
Érdekelne hogy ebben a minutumban a mostani életszakaszotokban ki mit tart vállalható KOCSInak az újak palettájáról...
Persze az anyagi hullámhosszod ízlésed...meg a múlt elkoptatott autói...márkabuziságod befolyásolják...
Vegyük a toyotát.
Lc hilux camry rav4... Megtűrhetőek nemdebár?
Fiatért gondolom senki nem adna pénzt max 1 ducatot...
Stbstb
Üdv! VW LT35 2.8-ról vélemények érdekelnének.Ismerős kínálja 300000km 2000-es évjárat 1milla.Szerintem alkuképes,de ér az annyit?
Válasz Sk Laci #4155. hozzászólásáraHa a leírtak alapján sárban futózol,akármilyen trendy-multilink-anyámtyúkja hátsó felfüggesztésű szóba sem jöhet.Kinéz neked egy pickup,ámbár a múltheti roggyant WILDTRAK váz látványa picit meglepett.
Válasz Sk Laci #4155. hozzászólásáraNem tudom,hogy az új Landcruser mit tud,de a 10 év fölöttieket még mindig nem lehet elnyúzni. A barátoméban már közel 500000 km van,de még mindig bontatlan a motor és a váltó.
Válasz sanyi1965 #4153. hozzászólásáraIgen, jól emlékezel. Mára már csak 2,2 L-es motorral lehet venni, de csak Rextont. 2 L-es XDi már nem gyártják. Ha jól emlékszem 180 lovas. Próbáltam egy tiszta újat automata sebváltóval frissen a szalonból kiemelve demo verziósat. 6 km volt a km számlálón. Csináltam vele kb 15-18 km-t, de valahogyan ez az automata nem jött be. Hiába 7 fokozatú, de hiányzik az az élet, amit a mechanikus sebváltóval lehet elérni. Az is meglehet, hogy az EU 6 norma miatt van visszabutítva a motor. Ezt más márkánál is tapasztaltam.
A márkától nem idegenkedem, de az eladó és szerelői hozzáállástól már jobban tartok.
Szlovákiában drágáb a Ssangyong, mint Magyarországon. Talán többet akar rajta fogni a kereskedő. De így pont az ellenkezőjét éri el. Jóval a Skoda Kodiak felé árazott. A potencionális vevő így átmehet más márkához.
Válasz bandigh #4152. hozzászólásáraMár volt rá példa.
De inkáb a "trakcióról" megy, zöld növényborított partos talajon felkaparja magát utánfutóval plusz 400-600 L nafta.
Sajnos ilyen szempontból akármilyen "szöcske" nem jöhet számitásba.
Jókora sárban és rendesen mély "pocsolyából" is kikaparta magát. Húzatni sohase kellet.
Válasz Sk Laci #4150. hozzászólásáraHa jól rémlik KYRON-od van.Tehát nem idegenkedsz a típustól,maradj a 2000 motornál alias REXTON 2.0 E-XDI.Viszont a konyhapénzt is kérd el a párodtól,250 mm hasmagasság 155 le,alacsony fordulattól nagy nyomaték.Török videótesztek a legrészletesebbek róla bemutatásban,kívül-belül-terepen.Csak manuálisat.