Válasz dr.T #2794. hozzászólásáraes mekkora ar kulonbseggel?egy medion arabol veszek 2 jooo dominatort igaz 30 evesek lesznek de a 2 o ketszer annyit csinal naponta!!!!!
Válasz dr.T #2792. hozzászólásáraes szerinted az a medion vagy megaban nincsen tobb ezer ora???es nincs jobban lehajtva?nekem nem nagy gep kell!sok a kisparcella es a nagyot nem lehet kihasznalni!!!!!!!a masik meg ha tuul nagy az asztal akkor nem lehet vele az uton kozlekedni!! es nalunk nem megodhato,h reggel kimesz huzod az asztalt magad utan es kint fel akasztod es este haza!!!
Válasz picus #2790. hozzászólásáraNagyon de nagyon felreerted a dolgot senki nem beszelt arrol,hogy csak is ujjat,csak nem ertem minek akarsz 30 eves kombajnt amiben mar benne van tobb ezer ora,mikor ahogy irod munka volna ra sok,ne forgasd ki a szavaimat,tudhatod nagyon joll hogy most is oreg 14 van es azert akarod legyerelni mert mar sok baja van,most ne azt hidd,hogy megveszel egy oreg gepet es azzal semmi bajod sem lessz,inkabb vegyel egy jo mediont vagy megat ahhoz meg vannak alkatreszek es meg sokaig kombajn is lessz,en csak a felfogasodat nem ertem.
Válasz dr.T #2789. hozzászólásáraNálunk a szomszéd faluba a Tsz utód is Classokkal arat. 1 440-es, 2 108-as meg 2 106-os. 440-es meg a 108-asok mentek a nagy táblákra, 106-osok meg bérbe. Elég sokat mentek és mennek ma is, de szeretik őket....pedig ezek már több 10000 hektárt leszedtek a kolhoz idők óta....Igaz most hoztak egy használt 560-ast, de maradt Dominátor is, mert bérmunkára nagyon is jó.....itt egy tégla, ott egy karó....benyeli kiszedik, gyors szögelés, és mehet tovább.Van raktáron cucc, és nem egy vagyon.
(Az meg a másik hogy ahogy az öreg kombájnosok kikopnak, egyszerűen nincs normális utánpótlás.Olyat is hallottam hogy megetette a pilóta a gépet földel, de úgy hogy a műhelyben tudták csak kihajtani a medvét!! Nem hinném hogy a Lexi szeretné.)
Nem kell azért lebecsülni a vasat, mert öregebb...Nem egy Tucano vagy Lexion az biztos, de ,,kicsi pénz, kicsi foci"......Lesznek Lexionok meg egyébb csilli-villi új gépek szétkopva a kukában, amikor ez még menni fog.Szerintem.
Válasz dr.T #2789. hozzászólásáraBuzlik nem buzlik ez van!!akkor szerintetek egy 30 eves kombannyal ezekszerint lelehet vagni 50 ha es annyi???:))) vagy hogy mukodik ez??es akkor egy 2016 ossal ugyan olyan kapacitassal levagsz 1500 ha evente vagy ez,h mukodik??en csak velemenyt szerettemvolna kerni es gondoltam ha van valakinek akkor tud segiteni de latom,h nincs itt csak nagy penzu emberek vannak es mindenki csak ujat vasarol es lenezi a kisembert akinek nincs tartozasa!!ti inkabb folvesztek egy hatalmas kolcsont es abba razzatok a rongyot!!vagy eppenseggel pajazatokbol megtugyatok engedni magatoknak a jobbat es ujabbat!!koszonom a segitsegeteket!!;)
Válasz .Feco. #2786. hozzászólásáraEz a keret ra es nem igazan szeretnek meg egy evet varni mas kombanyra mer az iden mar elegge sok bajvolt az 514 el!!:(
Válasz dr.T #2785. hozzászólásáraHat peddig ez igy szokott tortenni ha hiszed es ha nem!! Es ha vennek egy mas kombanyt akkor meg tobb lenne mivel ezzel nem repcezunk es az ujjal repcetis szeretnek mivel van ra kereslet!!
Válasz dr.T #2785. hozzászólásáraNekem is ez jutott eszembe, hogy olyan gepet en meg nem nagyon vettem ami a vásárlás eve en visszahozza az arat... 200 ha korul mar nem nagyon szoktunk 30 eves gépeket nézegetni....
Válasz picus #2782. hozzászólásáraHat akkor nagyon ugyes lehetsz ha meg 150-200 ha lenyomsz a 14,akkor miert nem veszel mediont vagy megat,1 evbe ne akard mar visszahozni az arat,ejha ez erdekes amiket irsz!
Válasz dr.T #2779. hozzászólásáraEn meg ugy vagyok vele,h altalaban learatyuk a sajatot es kozben meg berben dolgozunk!!romaniabol vagyok!!es itt a mi kornyekunkon nincsenek nagy parcellak!! Meg berbe a sajaton kivul olyan 150-200 hekit szoktunk vagni es az mar majdnem a kombany ara!!
Válasz picus #2769. hozzászólásáraEn nem azt irtam,hogy vegyel ujjat,hanem joll attkel gondolnod,hogy egy ilyen oreg gepet erdemes e venned,gondolom nem 400 ha foldon gazdallkodsz mert akkor nem ilyen kellene,de fontold att,hogy erdemes e belefogni ebbe vagy inkabb berbe arattatod valakivel.
Válasz picus #2775. hozzászólásáraMiért nagyobb egy 2054-es mint egy 98-as domi? Gyakorlatilag minden parametere megegyezik csak a JD modernebb, komfortosabb..
Válasz picus #2775. hozzászólásáraNem jobbak,egyszerűbb kezelni,nem kell kuplungpedálozni egész nap,de attól még jó,hiszen az 514,524-esek is mennek még,
Válasz Claaastra #2774. hozzászólásáraA hidromotrosok jobbak??hat nekem a jh az nagy lessz!!mi kisgazdasagot folytatunk es a 88-98 pontosan megfelelne a celnak!!
Válasz picus #2768. hozzászólásáraBocsi de számomra értelmezhetelen a kérdés(nézd a nevemet)mind jó amíg megy a kombájn ha megáll akkor van gond,körül kell nézned,hogy mikorra és mennyiért tudsz alkatrészt szerezni,itt orákban,nem napokban hetekben kell gondolkozni,nekem 6km a legközelebbi Axi,Baja meg 80km,ezért itt a világoszöld a nyerő,max 3-4 örán belül van cucc
Válasz dr.T #2708. hozzászólásáraIgazadvan azzal kapcsolatosan,h oregek!!de ha az embernek nincs penze ujra akkor a regivelis megelegszik!!!csak probalnank ojat venni ami jois valamennyire!!nekemis jobban fekudne ha bemegyek es veszek egy ujat de ez sajnos nem lehetseges!!es arrol,h nyugaton nem ertenek semmihez ezzelis egyet ertek csak eppen ezer remenykedem abban,h ott meg szervizesek javitanak es nem piszkal hozza ha nem ert hozza mer nalunk sok hozzanem erto ember javit!!!
Válasz Vinkó75 #2758. hozzászólásáraItt is volt ilyen csak 514-essel. Aztán a koma jól berúgott kicsit megverték. Erre bosszút állt betolta az ellenség ladáját a gödörbe a kombájnnal
Én is egyszer fogadtam ilyenre. "Fogadjunk, hogy nem mersz Kazincbarcikára az Akropolis Disco-ba elmenni traktorral"
Nem?
és már indultam is a telephelyre. Aztán mikor elmentem a kocsma előtt ahol előbb fogadtunk és még az eke is rajtavolt szergelyen, akkor integettek, hogy ne menjek elhiszik jólvan, vigyem vissza a gépet.
koptatott farmer bőrdzseki frissen nyiratkozva, mtz ekével hehe
Azért van egy claas-os sztorim is. 90-es évek közepe, tombol a délvidéken az üzemanyag csempészet. Pénz dögivel, Így a csehók-szórakozóhelyek szinte be sem zártak. Sőt full tele. Májusban a 106-os átesett egy motor generálon. Természetesen járatós a paripa. Csávó nem sokat cicózott,magtartály fedél hátracsap,pokrócok bedob. Haverok be a tartályba és irány a dizsi !Mikor be ált a parkolóba Úgy néztek az emberek mint gyújtogató a vizes szalmára !
Válasz GREVEN #2751. hozzászólásáraErtelek en csak ha bevan kapcsolva akkor a gatlo nem engedi kiporogni a kereket se egyszer lalltam egy lejtos autobealloba es az istenert nem tudtam kimenni vele mert abszolult nem porgott fel a motor meg a kerekek sem,aztan kikapcsoltam kiporgott a kerek es kitudtuk nyomni,ennyi,de ha nem porog ki a kerek meg csak megse tudod nyomni,persze ha uton mesz nagyon jo dolog meg ha elakarsz indulni,de ilyen esetben nem.
Válasz dr.T #2750. hozzászólásáraDe éppen arról van szó, hogy az elektronika nem engedi, ergó ha kikapcsolod, ami ugyebár baromság persze hogy kipörög és meg se tudsz mozdulin a kocsival.
Válasz Kisvuk #2746. hozzászólásáraAnnyi, hogy manapság hiába quattro van írva rájuk, a legtöbb modellben amit látni az utakon nem a jóöreg Torsen hajtáslánc van, hanem olyan Haldex kuplungos awd hajtás mint a legtöbb más autóban(merci ml, volvo awd-k ésatöbbi...)
Válasz GREVEN #2745. hozzászólásáraPersze nem bántani akartam a BMW márkát de ilyen körülmények között egy Quattro keresztbe elnyeli ezt is meg a többit is.
7295 hozzászólás
Válasz dr.T #2794. hozzászólásáraes mekkora ar kulonbseggel?egy medion arabol veszek 2 jooo dominatort igaz 30 evesek lesznek de a 2 o ketszer annyit csinal naponta!!!!!
Válasz picus #2793. hozzászólásáraHat valoszinubb hogy egy 10 eves gepet hamarabb talalsz kevesebb oraval mindt egy 30 eveset,a medion se nagy.
Válasz dr.T #2792. hozzászólásáraes szerinted az a medion vagy megaban nincsen tobb ezer ora???es nincs jobban lehajtva?nekem nem nagy gep kell!sok a kisparcella es a nagyot nem lehet kihasznalni!!!!!!!a masik meg ha tuul nagy az asztal akkor nem lehet vele az uton kozlekedni!! es nalunk nem megodhato,h reggel kimesz huzod az asztalt magad utan es kint fel akasztod es este haza!!!
Válasz picus #2790. hozzászólásáraNagyon de nagyon felreerted a dolgot senki nem beszelt arrol,hogy csak is ujjat,csak nem ertem minek akarsz 30 eves kombajnt amiben mar benne van tobb ezer ora,mikor ahogy irod munka volna ra sok,ne forgasd ki a szavaimat,tudhatod nagyon joll hogy most is oreg 14 van es azert akarod legyerelni mert mar sok baja van,most ne azt hidd,hogy megveszel egy oreg gepet es azzal semmi bajod sem lessz,inkabb vegyel egy jo mediont vagy megat ahhoz meg vannak alkatreszek es meg sokaig kombajn is lessz,en csak a felfogasodat nem ertem.
Válasz dr.T #2789. hozzászólásáraNálunk a szomszéd faluba a Tsz utód is Classokkal arat. 1 440-es, 2 108-as meg 2 106-os. 440-es meg a 108-asok mentek a nagy táblákra, 106-osok meg bérbe. Elég sokat mentek és mennek ma is, de szeretik őket....pedig ezek már több 10000 hektárt leszedtek a kolhoz idők óta....Igaz most hoztak egy használt 560-ast, de maradt Dominátor is, mert bérmunkára nagyon is jó.....itt egy tégla, ott egy karó....benyeli kiszedik, gyors szögelés, és mehet tovább.Van raktáron cucc, és nem egy vagyon.
(Az meg a másik hogy ahogy az öreg kombájnosok kikopnak, egyszerűen nincs normális utánpótlás.Olyat is hallottam hogy megetette a pilóta a gépet földel, de úgy hogy a műhelyben tudták csak kihajtani a medvét!! Nem hinném hogy a Lexi szeretné.)
Nem kell azért lebecsülni a vasat, mert öregebb...Nem egy Tucano vagy Lexion az biztos, de ,,kicsi pénz, kicsi foci"......Lesznek Lexionok meg egyébb csilli-villi új gépek szétkopva a kukában, amikor ez még menni fog.Szerintem.
Válasz dr.T #2789. hozzászólásáraBuzlik nem buzlik ez van!!akkor szerintetek egy 30 eves kombannyal ezekszerint lelehet vagni 50 ha es annyi???:))) vagy hogy mukodik ez??es akkor egy 2016 ossal ugyan olyan kapacitassal levagsz 1500 ha evente vagy ez,h mukodik??en csak velemenyt szerettemvolna kerni es gondoltam ha van valakinek akkor tud segiteni de latom,h nincs itt csak nagy penzu emberek vannak es mindenki csak ujat vasarol es lenezi a kisembert akinek nincs tartozasa!!ti inkabb folvesztek egy hatalmas kolcsont es abba razzatok a rongyot!!vagy eppenseggel pajazatokbol megtugyatok engedni magatoknak a jobbat es ujabbat!!koszonom a segitsegeteket!!;)
Válasz .Feco. #2786. hozzászólásáraHat nekem itt valami buzlik,van sok meloja tobb szaz ha es csak egy oregeget akar venni!

Válasz .Feco. #2786. hozzászólásáraEz a keret ra es nem igazan szeretnek meg egy evet varni mas kombanyra mer az iden mar elegge sok bajvolt az 514 el!!:(
Válasz dr.T #2785. hozzászólásáraHat peddig ez igy szokott tortenni ha hiszed es ha nem!! Es ha vennek egy mas kombanyt akkor meg tobb lenne mivel ezzel nem repcezunk es az ujjal repcetis szeretnek mivel van ra kereslet!!
Válasz dr.T #2785. hozzászólásáraNekem is ez jutott eszembe, hogy olyan gepet en meg nem nagyon vettem ami a vásárlás eve en visszahozza az arat... 200 ha korul mar nem nagyon szoktunk 30 eves gépeket nézegetni....
Válasz picus #2782. hozzászólásáraHat akkor nagyon ugyes lehetsz ha meg 150-200 ha lenyomsz a 14,akkor miert nem veszel mediont vagy megat,1 evbe ne akard mar visszahozni az arat,ejha ez erdekes amiket irsz!
Válasz .Feco. #2778. hozzászólásáraAz igazat megvallva felenk nemnagyon vannak elterjedve a jh kombanyok!!es nem ismerem!!:(
Válasz dr.T #2781. hozzászólásáraMer a claas ot szezon biztosabbnak nezem!!:D
Válasz dr.T #2779. hozzászólásáraEn meg ugy vagyok vele,h altalaban learatyuk a sajatot es kozben meg berben dolgozunk!!romaniabol vagyok!!es itt a mi kornyekunkon nincsenek nagy parcellak!! Meg berbe a sajaton kivul olyan 150-200 hekit szoktunk vagni es az mar majdnem a kombany ara!!
Válasz picus #2777. hozzászólásáraMiert akarod lecserelni?
Válasz Claaastra #2774. hozzászólásáraHat ennek jo trehany gazdaja lehetett meg ugyis,hogy a kepeken kb 10x jobban nez ki mindig.
Válasz picus #2769. hozzászólásáraEn nem azt irtam,hogy vegyel ujjat,hanem joll attkel gondolnod,hogy egy ilyen oreg gepet erdemes e venned,gondolom nem 400 ha foldon gazdallkodsz mert akkor nem ilyen kellene,de fontold att,hogy erdemes e belefogni ebbe vagy inkabb berbe arattatod valakivel.
Válasz picus #2775. hozzászólásáraMiért nagyobb egy 2054-es mint egy 98-as domi? Gyakorlatilag minden parametere megegyezik csak a JD modernebb, komfortosabb..
Válasz Claaastra #2776. hozzászólásáraMennek mennek nekemis egy 514 van es azt szeretnem lecserelni!!!:D
Válasz picus #2775. hozzászólásáraNem jobbak,egyszerűbb kezelni,nem kell kuplungpedálozni egész nap,de attól még jó,hiszen az 514,524-esek is mennek még,
Válasz Claaastra #2774. hozzászólásáraA hidromotrosok jobbak??hat nekem a jh az nagy lessz!!mi kisgazdasagot folytatunk es a 88-98 pontosan megfelelne a celnak!!
Válasz picus #2773. hozzászólásáraNem vastag,de ebböl is lehet lépni előre,vagy egy jobb állapotú kisebb domi 88 98,vagy egy lepukkantabb Jd 2054 beleférhet,a 88-nál figyelni kell hogy legalább hidromotoros legyen ne variátoroshttp://www.traktorpool.de/details/Maehdrescher/Claas-DOMINATOR-88-CLASSIC/3142614/ez pl variátoros
Válasz Claaastra #2772. hozzászólásáraNem titok!! Olyan 25000€!:D
Válasz picus #2771. hozzászólásáraMennyi a keret,ha nem titkos?
Válasz Claaastra #2770. hozzászólásáraOk koszi a segitseget de azer az en szivem is a vilagos zold fele huuuuz;)
Válasz picus #2768. hozzászólásáraBocsi de számomra értelmezhetelen a kérdés(nézd a nevemet)
mind jó amíg megy a kombájn ha megáll akkor van gond,körül kell nézned,hogy mikorra és mennyiért tudsz alkatrészt szerezni,itt orákban,nem napokban hetekben kell gondolkozni,nekem 6km a legközelebbi Axi,Baja meg 80km,ezért itt a világoszöld a nyerő,max 3-4 örán belül van cucc
Válasz dr.T #2708. hozzászólásáraIgazadvan azzal kapcsolatosan,h oregek!!de ha az embernek nincs penze ujra akkor a regivelis megelegszik!!!csak probalnank ojat venni ami jois valamennyire!!nekemis jobban fekudne ha bemegyek es veszek egy ujat de ez sajnos nem lehetseges!!es arrol,h nyugaton nem ertenek semmihez ezzelis egyet ertek csak eppen ezer remenykedem abban,h ott meg szervizesek javitanak es nem piszkal hozza ha nem ert hozza mer nalunk sok hozzanem erto ember javit!!!
Válasz Claaastra #2706. hozzászólásáraEs a jd jobb mint a Claas??
Válasz bandigh #2762. hozzászólásáraAz biztos, de az a baj most is ha ilyen van olyan marha vagyok, hogy nem tántorít el semmi a céltól

ha van a bunkóban hatóanyag akkor meg nincs is akadály. Tudnék ettől cifrább sztorikat mondani,de majd személyesen hehe
Válasz apuci #2765. hozzászólásárahát már nem de vagy 8 éve nyomjuk itt az ipart akkor még nagymellénnyel volt Ő is hehe
Válasz szanberg #2764. hozzászólásáraDe akkor Sanyi bá se közepes!






Válasz bandigh #2762. hozzászólásáraMert azt hiszed most egy vén csődör?

Válasz szanberg #2760. hozzászólásáraHaha még nagyon kiscsikó lehettél
Válasz szanberg #2760. hozzászólására



Válasz Vinkó75 #2758. hozzászólásáraItt is volt ilyen csak 514-essel. Aztán a koma jól berúgott kicsit megverték. Erre bosszút állt betolta az ellenség ladáját a gödörbe a kombájnnal

Én is egyszer fogadtam ilyenre. "Fogadjunk, hogy nem mersz Kazincbarcikára az Akropolis Disco-ba elmenni traktorral"
Nem?
és már indultam is a telephelyre. Aztán mikor elmentem a kocsma előtt ahol előbb fogadtunk és még az eke is rajtavolt szergelyen, akkor integettek, hogy ne menjek elhiszik jólvan, vigyem vissza a gépet.
koptatott farmer bőrdzseki frissen nyiratkozva, mtz ekével hehe
Válasz Vinkó75 #2758. hozzászólásáraEz jóó!
Azért van egy claas-os sztorim is. 90-es évek közepe, tombol a délvidéken az üzemanyag csempészet. Pénz dögivel, Így a csehók-szórakozóhelyek szinte be sem zártak. Sőt full tele. Májusban a 106-os átesett egy motor generálon. Természetesen járatós a paripa. Csávó nem sokat cicózott,magtartály fedél hátracsap,pokrócok bedob. Haverok be a tartályba és irány a dizsi !
Mikor be ált a parkolóba

Úgy néztek az emberek mint gyújtogató a vizes szalmára !
Szerintem azért van némi helyzeti előnyünk, az átlag autóshoz képest. Ha minden kötél szakad még ott a traktor..

Válasz Büresz #2753. hozzászólásáraA gumi a lényeg pontosan.
Válasz GREVEN #2751. hozzászólásáraErtelek en csak ha bevan kapcsolva akkor a gatlo nem engedi kiporogni a kereket se egyszer lalltam egy lejtos autobealloba es az istenert nem tudtam kimenni vele mert abszolult nem porgott fel a motor meg a kerekek sem,aztan kikapcsoltam kiporgott a kerek es kitudtuk nyomni,ennyi,de ha nem porog ki a kerek meg csak megse tudod nyomni,persze ha uton mesz nagyon jo dolog meg ha elakarsz indulni,de ilyen esetben nem.
Válasz Büresz #2753. hozzászólásáraja a 2121
Válasz Claaastra #2752. hozzászólásáraIlyen szeges gumival felmegy a zsigulátor is!!
Válasz Dinnyés Laci #2749. hozzászólásáraitt van komoly gumival
Válasz dr.T #2750. hozzászólásáraDe éppen arról van szó, hogy az elektronika nem engedi, ergó ha kikapcsolod, ami ugyebár baromság persze hogy kipörög és meg se tudsz mozdulin a kocsival.
Válasz GREVEN #2745. hozzászólásáraHa kikapcsolod a kiporgesgatlot akkor engedi kiporogni nekem is van bmw
jó gumi kéne ezekre a verdákra
kopott nyári gumikkal jó hogy elakad 3 centi hóba is
Válasz szanberg #2747. hozzászólásáraJa...a spórolás nagyon fontos
Válasz Kisvuk #2746. hozzászólásáraAnnyi, hogy manapság hiába quattro van írva rájuk, a legtöbb modellben amit látni az utakon nem a jóöreg Torsen hajtáslánc van, hanem olyan Haldex kuplungos awd hajtás mint a legtöbb más autóban(merci ml, volvo awd-k ésatöbbi...)
Válasz GREVEN #2745. hozzászólásáraPersze nem bántani akartam a BMW márkát de ilyen körülmények között egy Quattro keresztbe elnyeli ezt is meg a többit is.