Ehhez nem tudok hozzászólni konkrétan. A nagynyomású szivattyún van egy nyomásszabályzó szelep de hogy az csak a max nyomást határolja be vagy folyamatosan variál azt nem tudom. A fordulatszám növeléshez a menyiséget is kell növelni tutira. Tehát önmagába a nyomás állítással nem hiszem hogy működne. És így jobban belegondolva a kangón akkor esett le a nyomás mikor padlón forgott és a pumpa nem tudott eleget utána nyomni hogy fenntartsa a nyomást. Viszont a fordulat az megvolt míg le nem tiltott. Ennek konkrétan az volt a baja hogy a kis tolattyúk kikoptak a csúcsokba és ezáltal nagy volt a résolaj veszteség, elszökött a nyomás. Minden ellenjavallat ellenére szereztem felújító készletet a csúcsokhoz. (kis tolattyúkat) itthon kicseréltem őket és azóta megy a kocsi normálisan, résolaj alig alig van de ennyi normális, motor nem tilt le padlón se.
Nagynyomású pumpa termeli a nyomást. tipusonként eltérő 800tól felfelé akár a 2500ig is talán már. A railcső tárolja és odavezeti ezt a csúcsokohz. A csúcsokban van egy trükkös tolattyúféleség kb mint a hidraulika vezérlőtömb tolattyú csak miniatűrbe ez a tolattyút vezérli az elktromágnes ezáltal vezérlik a befecskendezést.
Állítólag az újabb csúcsokba már nem elektromágnes hanem piezokristályos vezérlés van. Ez még finomabb, elnyújtottabb befecskendezést tesz lehetővé.
Reanault kango DCi-t bütyköltem már, az konkrétan letilt ha a railcsőbe tartósan 700bar alá esik a nyomás.
Utána olvastam és tényleg igaz... Ezek a szivattyúk képesek rá ... A Rail cső tárolja és durr! Beszarás , most egy fiat motoron néztem és vitatkoztam a szerelővel hogy azon a kis csöveken akkora e a nyomás? Erre ő , ez baromság... Hát ennyit a szerelőkről is . Amúgy egy 1.3 multi jet motorról volt szó.
Rail csőben generálódik és az injektor adja be amit központi agy irányít . 1800 bár az a nyomás amit utoljára hallottam szériába gyártott motoron de ezt már több mint egy éve hallottam így ez már azóta lehet megesebb . Akkoriban mesélték hogy a Scani motorgyárában kisérleteztek 2500báro nyomással is már
Válasz #144. hozzászólásra
Az én tudásom szerint a "feltöltő" szivattyú állítja elő a nyomást,a rail cső vezérli,és talán 8-900 tól 1800 bar-ig van.De szerintem korzo meg tudná mondani!
Valaki... Több embertől hallottam már hogy ezek ezer akárhány báron porlasztanak , de legalább annyiszor hallottam azt is hogy ez baromság...-ugyanúgy kb180-200báron... Akkor most ??? Ha létezik az a qrva nagy nyomás az hol , melyik részén generálódik ? Mert a Rail csőben kizártnak tartom én is... Esetleg a csúcson rugó által....?
Válasz #135. hozzászólásra
Javitson ki valaki ha tévedek de szerintem az oroszok akár mekora Idétlen és tohonya valamiket is gyártotak edig azért a motor az mindig jó volt benük!!!
A Meci mindig minimum 5 évvel előbb jár a többi konstruktőrhöz viszonyitva. Tartóssága és megbizhatossga is páratlan. És az alkatrész elláts is páratlan mig sok más márkánál szinte mindent ( Pl: a Renaultnál a kiégett ventilátormotor miatt az egéssz kényszerhütést keretestül mindenestül lehet megvenni) egyben adnak, addig a Mercinél ami egyszer mozdittható mindennek különn reperje van. Egyszer majd a russzkik is rá állnak a Common Railra a kérdés hogy milyet és mennyiért fognak csinálni.
Ma vittek tőlem búzát,nagyon finom hangja volt a Merci kamionnak.Megkérdeztem a srácot mennyi van a gépbe? 1.300.000 km! Mindenféle kúton tankolnak,tehát nem figyelnek a gázolajra,semmilyen adalékot nem használtak még soha.Soha nem nyúltak még a common rail motorhoz.
Akkor a traktorokban is bírnia kéne mindenféle adalék nélkül sztem.
Na de szerintem ennek a forumnak a CR motorokról kellene szólnia és nem holmi öreg és füstös dizel mercikről. Te meg Jancsika olyan vagy mint a gyerek aki az ovodában veszekszik a csoportársaival, hogy kinek a dacsiája gyorsabb.
Hát nekem tényleg nem volt mercim de a haveroknak volt és elég sokat tudok róluk. Nekem nem futotta rá és amúgy se az én stilusom. Én inkább BMW-s vagyok.
Válasz #120. hozzászólásra
Ezt jol mondod mert tényleg ök viszik .. Ezt minden szakmabeli tudja hogy harminc ével ezelöt mekora szakmai ujitásnak számitott ami bene van!! És még most is müködik!! Az nem az autó szégyene hogy nem a muzeumban van hanem nap mint nap használatban minimális ráforditásal max üzembiztoságal...
Válasz #107. hozzászólásra
Valahogy nem gyűgözött le pedig már próbáltam párt . Ha luxus kocsi akkor inkább Volvo , Hameg egy nagy bálna kell akkor 850-es BMW .
201 hozzászólás
Válasz #150. hozzászólásra
Ehhez nem tudok hozzászólni konkrétan. A nagynyomású szivattyún van egy nyomásszabályzó szelep de hogy az csak a max nyomást határolja be vagy folyamatosan variál azt nem tudom. A fordulatszám növeléshez a menyiséget is kell növelni tutira. Tehát önmagába a nyomás állítással nem hiszem hogy működne. És így jobban belegondolva a kangón akkor esett le a nyomás mikor padlón forgott és a pumpa nem tudott eleget utána nyomni hogy fenntartsa a nyomást. Viszont a fordulat az megvolt míg le nem tiltott. Ennek konkrétan az volt a baja hogy a kis tolattyúk kikoptak a csúcsokba és ezáltal nagy volt a résolaj veszteség, elszökött a nyomás. Minden ellenjavallat ellenére szereztem felújító készletet a csúcsokhoz. (kis tolattyúkat) itthon kicseréltem őket és azóta megy a kocsi normálisan, résolaj alig alig van de ennyi normális, motor nem tilt le padlón se.
Válasz #149. hozzászólásra
Ha jól tom,a nyomással vezérlik a fordulatszámot.
800=alapjárat,1800=padlógáz. De erre nem esküszöm meg.
Akkor hál istennek,nem mondtam nagy marhaságot.
Válasz #144. hozzászólásra
Nagynyomású pumpa termeli a nyomást. tipusonként eltérő 800tól felfelé akár a 2500ig is talán már. A railcső tárolja és odavezeti ezt a csúcsokohz. A csúcsokban van egy trükkös tolattyúféleség kb mint a hidraulika vezérlőtömb tolattyú csak miniatűrbe ez a tolattyút vezérli az elktromágnes ezáltal vezérlik a befecskendezést.
Állítólag az újabb csúcsokba már nem elektromágnes hanem piezokristályos vezérlés van. Ez még finomabb, elnyújtottabb befecskendezést tesz lehetővé.
Reanault kango DCi-t bütyköltem már, az konkrétan letilt ha a railcsőbe tartósan 700bar alá esik a nyomás.
Utána olvastam és tényleg igaz... Ezek a szivattyúk képesek rá ... A Rail cső tárolja és durr! Beszarás , most egy fiat motoron néztem és vitatkoztam a szerelővel hogy azon a kis csöveken akkora e a nyomás? Erre ő , ez baromság... Hát ennyit a szerelőkről is . Amúgy egy 1.3 multi jet motorról volt szó.
Rail csőben generálódik és az injektor adja be amit központi agy irányít . 1800 bár az a nyomás amit utoljára hallottam szériába gyártott motoron de ezt már több mint egy éve hallottam így ez már azóta lehet megesebb . Akkoriban mesélték hogy a Scani motorgyárában kisérleteztek 2500báro nyomással is már
Válasz #144. hozzászólásra
Az én tudásom szerint a "feltöltő" szivattyú állítja elő a nyomást,a rail cső vezérli,és talán 8-900 tól 1800 bar-ig van.De szerintem korzo meg tudná mondani!
Valaki... Több embertől hallottam már hogy ezek ezer akárhány báron porlasztanak , de legalább annyiszor hallottam azt is hogy ez baromság...-ugyanúgy kb180-200báron... Akkor most ??? Ha létezik az a qrva nagy nyomás az hol , melyik részén generálódik ? Mert a Rail csőben kizártnak tartom én is... Esetleg a csúcson rugó által....?
Válasz #141. hozzászólásra


Az tuti,hogy kéne akkora aksi,mint a traki!
De még jó,hogy a mi dt-nk kismociján van önindító,mert rángatni kék egy fél napig,mire beröffenne!
Válasz #141. hozzászólásra
Van pár orosz motor, mi jobb lett volna ha sosem születik meg, de a keleti motorok közt nem rosszak.
Válasz #137. hozzászólásra
Hát igen az inditó motort kivéve!!! De probálnád te a hatalmas hidegben öninditóval adig tekertetni...
Válasz #136. hozzászólásra
Nem a modern és kényelmes gépek,de a maguk módján jók azok,pláne az ár-érték arány!
Válasz #138. hozzászólásra
szerinted?
tankban
Válasz #135. hozzászólásra
Mibe van a ruszki CR.
Válasz #136. hozzászólásra
T150?
Válasz #135. hozzászólásra
Javitson ki valaki ha tévedek de szerintem az oroszok akár mekora Idétlen és tohonya valamiket is gyártotak edig azért a motor az mindig jó volt benük!!!
Válasz #133. hozzászólásra
már gyártanak CR motort a ruszkik
Válasz #133. hozzászólásra
Hát igen akár folytathatnánk is a tegnapi beszélgetést is.. De ami jó arol az ember szivesen beszél!!
Válasz #132. hozzászólásra

A Meci mindig minimum 5 évvel előbb jár a többi konstruktőrhöz viszonyitva. Tartóssága és megbizhatossga is páratlan. És az alkatrész elláts is páratlan mig sok más márkánál szinte mindent ( Pl: a Renaultnál a kiégett ventilátormotor miatt az egéssz kényszerhütést keretestül mindenestül lehet megvenni) egyben adnak, addig a Mercinél ami egyszer mozdittható mindennek különn reperje van. Egyszer majd a russzkik is rá állnak a Common Railra a kérdés hogy milyet és mennyiért fognak csinálni.
Ma vittek tőlem búzát,nagyon finom hangja volt a Merci kamionnak.Megkérdeztem a srácot mennyi van a gépbe? 1.300.000 km! Mindenféle kúton tankolnak,tehát nem figyelnek a gázolajra,semmilyen adalékot nem használtak még soha.Soha nem nyúltak még a common rail motorhoz.
Akkor a traktorokban is bírnia kéne mindenféle adalék nélkül sztem.
Na de szerintem ennek a forumnak a CR motorokról kellene szólnia és nem holmi öreg és füstös dizel mercikről. Te meg Jancsika olyan vagy mint a gyerek aki az ovodában veszekszik a csoportársaival, hogy kinek a dacsiája gyorsabb.
Válasz #103. hozzászólásra
Hát nekem tényleg nem volt mercim de a haveroknak volt és elég sokat tudok róluk. Nekem nem futotta rá és amúgy se az én stilusom. Én inkább BMW-s vagyok.
Válasz #128. hozzászólásra




áááá ne viccelj ez semmi
Válasz #127. hozzászólásra

Nehogy tul megeröltesd magad.
Válasz #126. hozzászólásra
azért már ne is haragudj de elég fáraszto már amit itt elöadsz
Válasz #125. hozzászólásra

Hogy ő ÚR? Addig még sokviz lefolyik a Dunán.
Válasz #118. hozzászólásra
( Fan úr nem szereti ha az izéjét mindenféle micsodákkal ócsárolják, azon szívesen fölhúzza magát hehehehehe, megvédi az izéjét.... )
Válasz #121. hozzászólásra
Mit tehet a sejt aki mitse sejt?
Válasz #120. hozzászólásra
Ezt jol mondod mert tényleg ök viszik .. Ezt minden szakmabeli tudja hogy harminc ével ezelöt mekora szakmai ujitásnak számitott ami bene van!! És még most is müködik!! Az nem az autó szégyene hogy nem a muzeumban van hanem nap mint nap használatban minimális ráforditásal max üzembiztoságal...
Válasz #118. hozzászólásra
Na na csak lassan a testel mert még sok van hajnalig.
régóta sejtem hogy nem 100% a góbé kölök
Szevasztok!!!!!!!!!!!
Mondom benézek mi a helyzet a dízelekkel de látom még mindig a régi mercik viszik a vezér fonalat(sajnos)
Válasz #116. hozzászólásra

Hol vesztetted el a fonalt? Sejtettem hogy nemtudsz követni.
Válasz #103. hozzászólásra
buzikám ülj be a mercidbe és meg se állj brassóig,kurva keveset tudsz a dolgokról ,de azt is rosszul
Válasz #114. hozzászólásra
Arra én is vadásznék csak atol félek hogy mellé lövök és csak valami japán lesz belöle..
Válasz #111. hozzászólásra
Mostmán olvassál utána mindenek mit írsz, mer ritka hogy nem hülyeséget írsz!!
Válasz #112. hozzászólásra

Ugyértem a 124-es után a G még mindig gyártják.
Én most G-re vadászok 3000 TD motorral.
Válasz #107. hozzászólásra
Valahogy nem gyűgözött le pedig már próbáltam párt . Ha luxus kocsi akkor inkább Volvo , Hameg egy nagy bálna kell akkor 850-es BMW .
Válasz #111. hozzászólásra
A G már volt a 24-es elött!!!
Válasz #109. hozzászólásra

A 124-es után még otvan a G Merci az a terepen is Merci.
Válasz #109. hozzászólásra
Na azért ez nem igazán így van.
Válasz #107. hozzászólásra
A merci a 124-es nél befejezte az autó gyártást!!!
A többi ipari hulladék!!!
Válasz #106. hozzászólásra
Én nem vok rád irígy :)
Válasz #105. hozzászólásra

És miért nem?
Válasz #103. hozzászólásra
Nekem az van!!!E 280 kereklámpás és fullos!!!
Válasz #103. hozzászólásra
Hát én semmilyen Mercit nem vennék az tuti
Válasz #103. hozzászólásra
Hán aki a 123asra irigy az mán nagyon szegény lehet, meg az is akinek ilyen eszibe jut.
Válasz #96. hozzászólásra

A Mercit csak az hordja le akinek nem volt és még esélye sincs rá hogy vegyen egyet. Egyszóval az IRIGYEK!!!!!!!!!!!!!!!!
Válasz #98. hozzászólásra
Akó írtam volna, így kényelmesebb.