Gázolaj árak 597 Ft Benzin árak 594 Ft EUR 399.2 Ft USD 338.29 Ft CHF 428.08 Ft GBP 464.9 Ft

Fórum

Common Rail motorok?

Létrehozta: Vendég , 2008-01-27 18:57:41

Kedvencekhez Segítség

201 hozzászólás
#151 Sz J
2009-11-16 21:19:28

Válasz #150. hozzászólásra

Ehhez nem tudok hozzászólni konkrétan. A nagynyomású szivattyún van egy nyomásszabályzó szelep de hogy az csak a max nyomást határolja be vagy folyamatosan variál azt nem tudom. A fordulatszám növeléshez a menyiséget is kell növelni tutira. Tehát önmagába a nyomás állítással nem hiszem hogy működne. És így jobban belegondolva a kangón akkor esett le a nyomás mikor padlón forgott és a pumpa nem tudott eleget utána nyomni hogy fenntartsa a nyomást. Viszont a fordulat az megvolt míg le nem tiltott. Ennek konkrétan az volt a baja hogy a kis tolattyúk kikoptak a csúcsokba és ezáltal nagy volt a résolaj veszteség, elszökött a nyomás. Minden ellenjavallat ellenére szereztem felújító készletet a csúcsokhoz. (kis tolattyúkat) itthon kicseréltem őket és azóta megy a kocsi normálisan, résolaj alig alig van de ennyi normális, motor nem tilt le padlón se.

#150 Lala
2009-11-16 21:09:57

Válasz #149. hozzászólásra
Ha jól tom,a nyomással vezérlik a fordulatszámot.
800=alapjárat,1800=padlógáz. De erre nem esküszöm meg.

#149 Lala
2009-11-16 21:07:44

Akkor hál istennek,nem mondtam nagy marhaságot.

#148 Sz J
2009-11-16 21:06:19

Válasz #144. hozzászólásra

Nagynyomású pumpa termeli a nyomást. tipusonként eltérő 800tól felfelé akár a 2500ig is talán már. A railcső tárolja és odavezeti ezt a csúcsokohz. A csúcsokban van egy trükkös tolattyúféleség kb mint a hidraulika vezérlőtömb tolattyú csak miniatűrbe ez a tolattyút vezérli az elktromágnes ezáltal vezérlik a befecskendezést.
Állítólag az újabb csúcsokba már nem elektromágnes hanem piezokristályos vezérlés van. Ez még finomabb, elnyújtottabb befecskendezést tesz lehetővé.
Reanault kango DCi-t bütyköltem már, az konkrétan letilt ha a railcsőbe tartósan 700bar alá esik a nyomás.

Nincs profilkép
#147 drenthe
2009-11-16 21:04:02

Utána olvastam és tényleg igaz... Ezek a szivattyúk képesek rá ... A Rail cső tárolja és durr! Beszarás , most egy fiat motoron néztem és vitatkoztam a szerelővel hogy azon a kis csöveken akkora e a nyomás? Erre ő , ez baromság... Hát ennyit a szerelőkről is . Amúgy egy 1.3 multi jet motorról volt szó.

#146 Hús Futár
2009-11-16 20:55:06

Rail csőben generálódik és az injektor adja be amit központi agy irányít . 1800 bár az a nyomás amit utoljára hallottam szériába gyártott motoron de ezt már több mint egy éve hallottam így ez már azóta lehet megesebb . Akkoriban mesélték hogy a Scani motorgyárában kisérleteztek 2500báro nyomással is már

#145 Lala
2009-11-16 20:49:48

Válasz #144. hozzászólásra
Az én tudásom szerint a "feltöltő" szivattyú állítja elő a nyomást,a rail cső vezérli,és talán 8-900 tól 1800 bar-ig van.De szerintem korzo meg tudná mondani!

Nincs profilkép
#144 drenthe
2009-11-16 20:42:22

Valaki... Több embertől hallottam már hogy ezek ezer akárhány báron porlasztanak , de legalább annyiszor hallottam azt is hogy ez baromság...-ugyanúgy kb180-200báron... Akkor most ??? Ha létezik az a qrva nagy nyomás az hol , melyik részén generálódik ? Mert a Rail csőben kizártnak tartom én is... Esetleg a csúcson rugó által....?

#143 Gyuricza Lajos
2009-10-29 19:23:14

Válasz #141. hozzászólásra

Az tuti,hogy kéne akkora aksi,mint a traki!smile tongue
De még jó,hogy a mi dt-nk kismociján van önindító,mert rángatni kék egy fél napig,mire beröffenne!smile angry

#142 Június Cézár
2009-10-29 19:21:10

Válasz #141. hozzászólásra

Van pár orosz motor, mi jobb lett volna ha sosem születik meg, de a keleti motorok közt nem rosszak.

#141 satyesz
2009-10-29 19:17:49

Válasz #137. hozzászólásra
Hát igen az inditó motort kivéve!!! De probálnád te a hatalmas hidegben öninditóval adig tekertetni...

#140 Gyuricza Lajos
2009-10-29 19:17:31

Válasz #136. hozzászólásra
Nem a modern és kényelmes gépek,de a maguk módján jók azok,pláne az ár-érték arány!

#139 Mfpisti
2009-10-29 19:17:30

Válasz #138. hozzászólásra

szerinted?
tankban

Nincs profilkép
#138 jancsi &
2009-10-29 19:12:08

Válasz #135. hozzászólásra

Mibe van a ruszki CR.

#136 satyesz
2009-10-29 18:56:16

Válasz #135. hozzászólásra
Javitson ki valaki ha tévedek de szerintem az oroszok akár mekora Idétlen és tohonya valamiket is gyártotak edig azért a motor az mindig jó volt benük!!!

#135 Mfpisti
2009-10-29 18:51:35

Válasz #133. hozzászólásra

már gyártanak CR motort a ruszkik

#134 satyesz
2009-10-29 18:45:09

Válasz #133. hozzászólásra
Hát igen akár folytathatnánk is a tegnapi beszélgetést is.. De ami jó arol az ember szivesen beszél!!

Nincs profilkép
#133 jancsi &
2009-10-29 18:37:30

Válasz #132. hozzászólásra

A Meci mindig minimum 5 évvel előbb jár a többi konstruktőrhöz viszonyitva. Tartóssága és megbizhatossga is páratlan. És az alkatrész elláts is páratlan mig sok más márkánál szinte mindent ( Pl: a Renaultnál a kiégett ventilátormotor miatt az egéssz kényszerhütést keretestül mindenestül lehet megvenni) egyben adnak, addig a Mercinél ami egyszer mozdittható mindennek különn reperje van. Egyszer majd a russzkik is rá állnak a Common Railra a kérdés hogy milyet és mennyiért fognak csinálni.smile thumbupcool

Nincs profilkép
#132 lac*
2009-10-29 17:23:40

Ma vittek tőlem búzát,nagyon finom hangja volt a Merci kamionnak.Megkérdeztem a srácot mennyi van a gépbe? 1.300.000 km! Mindenféle kúton tankolnak,tehát nem figyelnek a gázolajra,semmilyen adalékot nem használtak még soha.Soha nem nyúltak még a common rail motorhoz.
Akkor a traktorokban is bírnia kéne mindenféle adalék nélkül sztem.

#131 szabi
2009-10-29 07:51:52

Na de szerintem ennek a forumnak a CR motorokról kellene szólnia és nem holmi öreg és füstös dizel mercikről. Te meg Jancsika olyan vagy mint a gyerek aki az ovodában veszekszik a csoportársaival, hogy kinek a dacsiája gyorsabb.

#130 szabi
2009-10-29 07:47:15

Válasz #103. hozzászólásra

Hát nekem tényleg nem volt mercim de a haveroknak volt és elég sokat tudok róluk. Nekem nem futotta rá és amúgy se az én stilusom. Én inkább BMW-s vagyok.

#129 kissanya
2009-10-29 07:22:52

Válasz #128. hozzászólásra

áááá ne viccelj ez semmismile tonguesmile tonguesmile tonguesmile tongue

Nincs profilkép
#128 jancsi &
2009-10-28 21:16:10

Válasz #127. hozzászólásra
Nehogy tul megeröltesd magad.
smile lol

#127 kissanya
2009-10-28 21:06:28

Válasz #126. hozzászólásra

azért már ne is haragudj de elég fáraszto már amit itt elöadsz

Nincs profilkép
#126 jancsi &
2009-10-28 21:00:03

Válasz #125. hozzászólásra

Hogy ő ÚR? Addig még sokviz lefolyik a Dunán.smile biggrin

#125 Paldoo.
2009-10-28 20:53:55

Válasz #118. hozzászólásra

( Fan úr nem szereti ha az izéjét mindenféle micsodákkal ócsárolják, azon szívesen fölhúzza magát hehehehehe, megvédi az izéjét.... )

Nincs profilkép
#124 jancsi &
2009-10-28 20:45:08

Válasz #121. hozzászólásra
Mit tehet a sejt aki mitse sejt?

#123 satyesz
2009-10-28 20:44:18

Válasz #120. hozzászólásra
Ezt jol mondod mert tényleg ök viszik .. Ezt minden szakmabeli tudja hogy harminc ével ezelöt mekora szakmai ujitásnak számitott ami bene van!! És még most is müködik!! Az nem az autó szégyene hogy nem a muzeumban van hanem nap mint nap használatban minimális ráforditásal max üzembiztoságal...

Nincs profilkép
#122 jancsi &
2009-10-28 20:43:11

Válasz #118. hozzászólásra
Na na csak lassan a testel mert még sok van hajnalig.

Nincs profilkép
#121 K.Pisti
2009-10-28 20:41:25



régóta sejtem hogy nem 100% a góbé kölök

#120 kissanya
2009-10-28 20:40:04

Szevasztok!!!!!!!!!!!
Mondom benézek mi a helyzet a dízelekkel de látom még mindig a régi mercik viszik a vezér fonalat(sajnos)

Nincs profilkép
#119 jancsi &
2009-10-28 20:39:50

Válasz #116. hozzászólásra

Hol vesztetted el a fonalt? Sejtettem hogy nemtudsz követni.smile lol

#118 Fan
2009-10-28 20:39:24

Válasz #103. hozzászólásra

buzikám ülj be a mercidbe és meg se állj brassóig,kurva keveset tudsz a dolgokról ,de azt is rosszul

#117 satyesz
2009-10-28 20:36:30

Válasz #114. hozzászólásra
Arra én is vadásznék csak atol félek hogy mellé lövök és csak valami japán lesz belöle..

#116 Június Cézár
2009-10-28 20:36:19

Válasz #111. hozzászólásra

Mostmán olvassál utána mindenek mit írsz, mer ritka hogy nem hülyeséget írsz!!

Nincs profilkép
#115 jancsi &
2009-10-28 20:35:38

Válasz #112. hozzászólásra

Ugyértem a 124-es után a G még mindig gyártják.smile blink

Nincs profilkép
#114 jancsi &
2009-10-28 20:33:11

Én most G-re vadászok 3000 TD motorral.smile bored

#113 Hús Futár
2009-10-28 20:33:06

Válasz #107. hozzászólásra
Valahogy nem gyűgözött le pedig már próbáltam párt . Ha luxus kocsi akkor inkább Volvo , Hameg egy nagy bálna kell akkor 850-es BMW .

#112 1025
2009-10-28 20:32:37

Válasz #111. hozzászólásra

A G már volt a 24-es elött!!!

Nincs profilkép
#111 jancsi &
2009-10-28 20:30:43

Válasz #109. hozzászólásra

A 124-es után még otvan a G Merci az a terepen is Merci.smile smile

#110 Június Cézár
2009-10-28 20:29:35

Válasz #109. hozzászólásra

Na azért ez nem igazán így van.

#109 1025
2009-10-28 20:26:08

Válasz #107. hozzászólásra

A merci a 124-es nél befejezte az autó gyártást!!!
A többi ipari hulladék!!!

#108 Június Cézár
2009-10-28 20:24:39

Válasz #106. hozzászólásra

Én nem vok rád irígy :)

#106 hodolits
2009-10-28 20:21:39

Válasz #103. hozzászólásra
Nekem az van!!!E 280 kereklámpás és fullos!!!

#105 Hús Futár
2009-10-28 20:21:37

Válasz #103. hozzászólásra
Hát én semmilyen Mercit nem vennék az tuti

#104 Június Cézár
2009-10-28 20:18:34

Válasz #103. hozzászólásra

Hán aki a 123asra irigy az mán nagyon szegény lehet, meg az is akinek ilyen eszibe jut.

Nincs profilkép
#103 jancsi &
2009-10-28 20:16:45

Válasz #96. hozzászólásra

A Mercit csak az hordja le akinek nem volt és még esélye sincs rá hogy vegyen egyet. Egyszóval az IRIGYEK!!!!!!!!!!!!!!!!smile sneaky

#102 Június Cézár
2009-10-28 20:14:41

Válasz #98. hozzászólásra

Akó írtam volna, így kényelmesebb.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


AM: az éghajlatváltozás nemcsak környezeti, hanem élelmiszerbiztonsági veszély is
AM: az éghajlatváltozás nemcsak környezeti, hanem élelmiszerbiztonsági veszély is
A hazai agrárpolitika célja a hosszú távon is fenntartható, klímareziliens...
Mit mutat a kalász? Mit diktál a piac? – Agroinform webinárium
Mit mutat a kalász? Mit diktál a piac? – Agroinform webinárium
Gabonapiaci aktualitások és helyzetkép a földekről.
Kékfrankos szőlőtermés előjegyezhető
Kékfrankos szőlőtermés előjegyezhető

200 Ft

Bosch olajszivattyú, szervószivattyú eladó BOSCH 0 510 425 009
Bosch olajszivattyú, szervószivattyú...

100.000 Ft

Keveset használt traktor akkumulátor eladó, 155 Ah 950 A
Keveset használt traktor akkumulátor...

40.000 Ft

Törzskönyves Biewer Yorkshire terrier Yorki kiskutya
Törzskönyves Biewer Yorkshire terrier...

250.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]