Válasz borda77 (Joe) #465. hozzászólásáraÁrba azért ennyiért már van új 8r amiböl mocorog is az országban pàr száz darab így alkatrész isből sincs hiány.
De hogy miért ilyen vezérgépet vesz valaki...
Válasz *** HM *** #467. hozzászólásárasajnos van benne igazad... Felénk a JD, NH és Claas van a legtöbb JD 7,8 senkitől bajt nem hallottam, NH 7-es van sok nagyon meg 6-os azok is jók, meg a clasnak van itt több 850-es azok is jók.. ennyi... Van persze még valtra meg df meg mások azokkal minden nyűg van...
Válasz borda77 (Joe) #465. hozzászólásáraA kutya meg nem veszi kpra.
Ezt is csak a dizájn alapján veszik... 1mázsa másként formázott műanyagtól alél sok tag el.... vagy vlm dk közeli csókoscsókáé...
Válasz pluto86 #464. hozzászólásáraPersze hogy van, csak én magyarba ekkorát még nem láttam eladva df-et és ami meg van mert ebből max 1-2db lehet máris eladják...
DE jó drága traki 50-ért árulja akkor az újonnan legalább 55-60 volt.. azért meg már R-es JD is van.
Válasz Marci8908 #450. hozzászólásáraNem volt véletlenül a motor hidegen megzavarva, vagy egyből terhelés alá téve akár rövid időre is? /1 perc is elég ahoz, ha hidegen egyből le van terhelve, az olajgyürük
megadják magukat/. Hasonlóval volt gondom Crystalnál, motor be volt indítva elment 1 km-ert egyből beált a barázdába és szántás. Ezt megcsinálták nekem 2x és naponta ez is becsókolt 10-12 l olajat. Ha ment ki szántani 10 Literes csomagolás az ülés mögött volt, hogy utánna lehessen önteni müszak közben.
új turbó új hengerfejtömítés.
napjában 10 óra alatt kb 10-12 liter motorolajfogyasztás.
motor nem igazán kopott.nem füstöl egyáltalán. Égett olajszag nincs. teljesítménycsökkenés nincs. hűtőben nincs víz. olajszivárgás sehol a gép alatt.
Válasz borda77 (Joe) #445. hozzászólásáraA környezetemben van több db de különösebb baj nélkül üzemelnek.Az enyém egyszerű Agrofarm 420-as semmi baja!!!! MTZ után nagyon jó.
Válasz jocó64 #444. hozzászólásáraSajnos 500tól kb és csak én megyek vele... és mindig van valami most is csöpög valami belőle majd a szervizkor megnézetem...
Köszönöm a segítségetek, persze ezért is akartam nézni több fokozatú váltóval gépet és minél nehezebbet súlyban a kategóriában. Ugye pont a JD nehezebb mint a DF, meg a szervizük is közelebb van. A DF viszont jelenleg magas felszereltséggel viszonylag jó ajánlattal jött, tehát kutyulódik minden össze a fejemben.
Mindenképp csak köszönni tudom a tapasztalatokat, nem akadékoskodásból kérdezősködöm.
Válasz madle #438. hozzászólásáraHa burgonyakombájnt akarsz húzni vele, főleg ha mosósat akkor nézz utána hogy alapjáraton is meglegyen minden fokozat. Pl 1100 as motorfordulat alatt letilt az szívás a szalagokat minél lassabban kell hajtani ugyanis.
Válasz madle #438. hozzászólásáraFigyelj én nem azért mondom ezt és a többiek sem mert mondjuk x v. y kft vagy márkát nem szeretik, hanem tapasztalatból.
De te döntesz!
Én szerintem itt egyikünk sem egyik vagy másik cég vagy márka strómanjai! Hanem saját kárunkból és tapasztalatainkból őszintén elmondjuk mi van! Láthatod olvashatod a hozzászólásaimat több évre visszamenőleg... mennyire szerettem a df-et és hogy megutáltam időzőjelben... de ez hosszú út volt és ez nem csak a gép hibája!
Amúgy meg nekem van egy arion 420-as is és egyik haveromnak is akinek már vagy 6000üo van benne nekem kevesebb de semmi baja és én pl semmi pénzért ki nem cserélném másra pedig próbáltak anno lebeszélni róla, ezért mondom mindenki saját döntése kinek mi tetszik kinek mi szimpi stb...
Válasz Celtises #437. hozzászólásáraHát most eléggé elgondolkodtatott a dolog. Csak a váltó kérdése van ugye hátra, mivel a DF-ben jóval több fokozat van. A JD ami belefér az árba 16/16os. Igazából mászó nekünk nem kell, csak egy visznylag lassabb fokozat krumplikombájnt húzni.
Válasz madle #429. hozzászólásáraA két motor nem egy kategória. Szántóföldre én 4l alatti motorral nem vennék traktor. Én a JD-t venném. Az két év múlva is 1.5 szeresét fogja érni mint a DF.
Válasz borda77 (Joe) #430. hozzászólásáraHa csak az alkatrészellátás miatt félsz az fergétől akkor ott az axiál. Ugyanúgy meghozza másnapra mint bármelyik AGCO csoprt gépeinek bármelyik alkatrészét, és pl. a valtránál ugyanabba az árba mint a valkon, mf-nél nem tudom.
Válasz borda77 (Joe) #431. hozzászólásáraJó, de ott maga a gyár fuccsolt be, nem pedig a forgalmazó. Attól azért gondolom lehet majd alkatrészt kapni. Persze értem amit mondasz. Erről egyáltalán nem tudtam...
Viszont, ha tudtok valami tapasztalatot mondani egyébként a DF traktorokról azt elfogadnám, mert most kellene szembe állítanom a JD 5100-as vagy 6095-s szériával, hogy akkor miben gondolkodjak.... nem is olyan egyszerű ez a döntés.
Válasz madle #429. hozzászólásárami történik ha befuccsol a cég? Egyik haverom vett Vogel permetezőt és vetőgépet is, vannak specko alkatrészek amik csak abba vannak olyanok amit abba gyártottak... a vogel beszart... és semmi alkatrész ami nem kopó! És nem tudja mit csináljon ennyi ha nincs háttér semmi sincsen!
Válasz madle #429. hozzászólásáraÉn senkit nem akarok semmiről lebeszélni, hívd le a cégkivonatát... ennyi. Könyvelődnek van az optenhez hozzáférése.
Én amúgy pedig az sokkal olcsóbb ugyanazzal a felszereletséggel szöveggel végeztem. Ja ugyanaz az a felszereltség aztán ugyan az a híd rugó felét sem éri mint a másik meg a fülke rugós sem meg az utolsó csavar sem meg a szerviz sem meg a többi sem. Én soha többi kicsivel! Inkább várj és vegyél később de az világmárka legyen nagy háttérrel!
Arról nem is beszélve egy jobb márka értékállóbb öregen is!
Egyébként most rámhoztátok a szívbajt, mert én most tárgyalok velük egy 5100C-re, csak közben a JD 6090 típus is szóba került, hogy lehet jobb lenne....
A DF 40/40-es váltóval van, A JD ellenben 16/16, poweres, de nem értem miért annyival drágább? A DF sokkal felszereltebb és jóval olcsóbb. Ennyivel jobb a 4500-as JD motor? mint a 3600-as DF?
Válasz szanberg #426. hozzászólásáranem mintha akartam volna új nagyobb df-et venni de így hogy ilyen lefoglalások meg nav eljárások vannak a dorkernél kifújva az tuti.
11 tonnák felsúlyozva NHnál és a claasnál is megvan azt tudom. De Jd a kedvencem... Ferga is de ott a háttér én többé olyannál nem veszek aki kicsi..
Válasz borda77 (Joe) #425. hozzászólásáraHát ha claas meg nh marad nemtudom melyik jobb...
Én személy szerint egyiket sem választanám.
7es nh a case pumával egyezik, elég problémásak amik itt vannak.
Ih magnum? Azt kapsz jó áron és bitang nagy erős vas, egyszerű power váltó,nagy súly...
Tudom, a háttér...
Megintcsak azt mondom a 210es deutz után 7726os és kész, jó gép jó ár, hátsó kerék plussz 1200as orrsúly és a 11 tonnád is megvan.
na most meg nézem az optenbe, hogy a Dorkernél NAV intézkedés és kecskeméti törv. szék végrehajtása volt és vagyoni részesedés lefoglalása is volt 2016.07.19.... Na akkor az is stabil lábakon áll...
Na szép. Így kezdődött a szaxon műveknél is anno...
723 hozzászólás
Válasz dr.T #470. hozzászólásáraItt van pár azzal semmi gond nincsen...
Válasz borda77 (Joe) #451. hozzászólásáraLehet, hogy a JD-k, meg a Fendtek mellett elvérzett.
(Találtam egy cikket a cégről, onnan puskáztam.)
Válasz borda77 (Joe) #465. hozzászólásáraÁrba azért ennyiért már van új 8r amiböl mocorog is az országban pàr száz darab így alkatrész isből sincs hiány.
De hogy miért ilyen vezérgépet vesz valaki...
Válasz borda77 (Joe) #469. hozzászólásáraA 7 jd azert nem igen emlegetnem jonak.
Válasz *** HM *** #467. hozzászólásárasajnos van benne igazad... Felénk a JD, NH és Claas van a legtöbb JD 7,8 senkitől bajt nem hallottam, NH 7-es van sok nagyon meg 6-os azok is jók, meg a clasnak van itt több 850-es azok is jók.. ennyi... Van persze még valtra meg df meg mások azokkal minden nyűg van...
Válasz dr.T #466. hozzászólásáraOlvasd vissza kérlek leírtam nekem soha többe DF.... Remélem idén ha olyan év lesz ki tudom majd cserélni...
Válasz borda77 (Joe) #465. hozzászólásáraA kutya meg nem veszi kpra.
vagy vlm dk közeli csókoscsókáé...
Ezt is csak a dizájn alapján veszik... 1mázsa másként formázott műanyagtól alél sok tag el....
Válasz borda77 (Joe) #459. hozzászólásáraMennyi ora van benne es eddig milyen hibai voltak?
Válasz pluto86 #464. hozzászólásáraPersze hogy van, csak én magyarba ekkorát még nem láttam eladva df-et és ami meg van mert ebből max 1-2db lehet máris eladják...
DE jó drága traki 50-ért árulja akkor az újonnan legalább 55-60 volt.. azért meg már R-es JD is van.
Válasz borda77 (Joe) #463. hozzászólásáraÚgy csinálsz, mintha más márkából nem lenne fullos gép pár órával eladó...
Válasz .Szabi. #462. hozzászólásáraekkora gépet ha megvesz valaki 50+-os netto gép fullosan és eladja ... érdekes...
Válasz borda77 (Joe) #460. hozzászólásáraNem jött be nekik a színe
Válasz Marci8908 #450. hozzászólásáraNem volt véletlenül a motor hidegen megzavarva, vagy egyből terhelés alá téve akár rövid időre is? /1 perc is elég ahoz, ha hidegen egyből le van terhelve, az olajgyürük
megadják magukat/. Hasonlóval volt gondom Crystalnál, motor be volt indítva elment 1 km-ert egyből beált a barázdába és szántás. Ezt megcsinálták nekem 2x és naponta ez is becsókolt 10-12 l olajat. Ha ment ki szántani 10 Literes csomagolás az ülés mögött volt, hogy utánna lehessen önteni müszak közben.
Válasz borda77 (Joe) #451. hozzászólásáraMiért adhatnak el egy ekkora új trakit?
Válasz dr.T #457. hozzászólására7210ttv
Válasz VMisi #456. hozzászólásáraAzt felesleges ha a kimeno ag nem olajos akkor ott nem eszi meg.
Válasz borda77 (Joe) #447. hozzászólásáraNeked milyen df van pontossan?
Válasz Marci8908 #450. hozzászólásáraVan rajta levegőrendszer? Kompresszort kösd ki próbára.
Válasz dr.T #454. hozzászólásáraaz tuti!
Válasz dr.T #453. hozzászólásáraEkkora motorolaj fogyasztast csak a motor kopottsaga vegett tud megenni az biztos.
Válasz Marci8908 #450. hozzászólásáraLelett szedve a hengerfely es megneztetek a huvelyeket?
Válasz Marci8908 #450. hozzászólásáramióta csinálja?
váltóba nem tud átmenni?
https://www.agroinform.hu/aprohirdetes_adatlap/gep/traktor-45-le-felett/deutz-fahr-9340-ttv/h_6713677?ref=dc7e8416
Szép!!! azért elgondolkodtató miért árulják...Ismerő őket valaki?
Üdv.segítséget szeretnék kérni a következőben.
Deutz 7000 ccm motor 265 le 6000 üó
új turbó új hengerfejtömítés.
napjában 10 óra alatt kb 10-12 liter motorolajfogyasztás.
motor nem igazán kopott.nem füstöl egyáltalán. Égett olajszag nincs. teljesítménycsökkenés nincs. hűtőben nincs víz. olajszivárgás sehol a gép alatt.
mi a hiba?
Moderálási elveink miatt törölve: 2016-12-06 07:44:51
Moderálási elveink miatt törölve: 2016-12-06 07:45:02
Válasz jocó64 #446. hozzászólásáraegyém 200 feletti és sajna ami itt még egy van a környezetembe azzal is gondok vannak...
Válasz borda77 (Joe) #445. hozzászólásáraA környezetemben van több db de különösebb baj nélkül üzemelnek.Az enyém egyszerű Agrofarm 420-as semmi baja!!!! MTZ után nagyon jó.
Válasz jocó64 #444. hozzászólásáraSajnos 500tól kb és csak én megyek vele... és mindig van valami most is csöpög valami belőle majd a szervizkor megnézetem...
Válasz borda77 (Joe) #434. hozzászólásáraMennyi Üó-ra után jöttek elő a problémák? A kezelője mindig ugyan az?
Válasz madle #442. hozzászólásáraEz a fórum erről szól, nem akadékoskodásként fogjuk fel. Úgy is te döntesz!
Bármit is veszek sok szerencsét hozzá és jó egészséget!
ÉS KÉPET kérünk majd róla!
Köszönöm a segítségetek, persze ezért is akartam nézni több fokozatú váltóval gépet és minél nehezebbet súlyban a kategóriában. Ugye pont a JD nehezebb mint a DF, meg a szervizük is közelebb van. A DF viszont jelenleg magas felszereltséggel viszonylag jó ajánlattal jött, tehát kutyulódik minden össze a fejemben.
Mindenképp csak köszönni tudom a tapasztalatokat, nem akadékoskodásból kérdezősködöm.
Válasz madle #438. hozzászólásáraHa burgonyakombájnt akarsz húzni vele, főleg ha mosósat akkor nézz utána hogy alapjáraton is meglegyen minden fokozat. Pl 1100 as motorfordulat alatt letilt az szívás a szalagokat minél lassabban kell hajtani ugyanis.
Válasz madle #438. hozzászólásáraFigyelj én nem azért mondom ezt és a többiek sem mert mondjuk x v. y kft vagy márkát nem szeretik, hanem tapasztalatból.
De te döntesz!
Én szerintem itt egyikünk sem egyik vagy másik cég vagy márka strómanjai! Hanem saját kárunkból és tapasztalatainkból őszintén elmondjuk mi van! Láthatod olvashatod a hozzászólásaimat több évre visszamenőleg... mennyire szerettem a df-et és hogy megutáltam időzőjelben... de ez hosszú út volt és ez nem csak a gép hibája!
Amúgy meg nekem van egy arion 420-as is és egyik haveromnak is akinek már vagy 6000üo van benne nekem kevesebb de semmi baja és én pl semmi pénzért ki nem cserélném másra pedig próbáltak anno lebeszélni róla, ezért mondom mindenki saját döntése kinek mi tetszik kinek mi szimpi stb...
Válasz Celtises #437. hozzászólásáraOTT a pont!
Válasz Celtises #437. hozzászólásáraHát most eléggé elgondolkodtatott a dolog. Csak a váltó kérdése van ugye hátra, mivel a DF-ben jóval több fokozat van. A JD ami belefér az árba 16/16os. Igazából mászó nekünk nem kell, csak egy visznylag lassabb fokozat krumplikombájnt húzni.
Válasz madle #429. hozzászólásáraA két motor nem egy kategória. Szántóföldre én 4l alatti motorral nem vennék traktor. Én a JD-t venném. Az két év múlva is 1.5 szeresét fogja érni mint a DF.
Válasz VMisi #435. hozzászólásáraTudom már mindenki meg tud mindet hozni sőt talán már szervizelni is a DF-emet is már az axial szervizeli ez is igaz.
Majd megálmodom és ha lesz csapi jövőre és jó árak szép terméssel akkor talán...
NA jó étvágyat az ebédhez mindenkinek!
Válasz borda77 (Joe) #430. hozzászólásáraHa csak az alkatrészellátás miatt félsz az fergétől akkor ott az axiál. Ugyanúgy meghozza másnapra mint bármelyik AGCO csoprt gépeinek bármelyik alkatrészét, és pl. a valtránál ugyanabba az árba mint a valkon, mf-nél nem tudom.
Válasz madle #432. hozzászólásáranekem nagy Df-ről van tapasztalatom ami nem jó sajna... A kicsiket nem ismerem.
Én biztosan nem venném meg. ezt tudom, de én már teljesen elfogult vagyok negatív irányba!
Válasz madle #432. hozzászólásáranekem nagy Df-ről van tapasztalatom ami nem jó sajna... A kicsiket nem ismerem.
Én biztosan nem venném meg. ezt tudom, de én már teljesen elfogult vagyok negatív irányba!
Válasz borda77 (Joe) #431. hozzászólásáraJó, de ott maga a gyár fuccsolt be, nem pedig a forgalmazó. Attól azért gondolom lehet majd alkatrészt kapni. Persze értem amit mondasz. Erről egyáltalán nem tudtam...
Viszont, ha tudtok valami tapasztalatot mondani egyébként a DF traktorokról azt elfogadnám, mert most kellene szembe állítanom a JD 5100-as vagy 6095-s szériával, hogy akkor miben gondolkodjak.... nem is olyan egyszerű ez a döntés.
Válasz madle #429. hozzászólásárami történik ha befuccsol a cég? Egyik haverom vett Vogel permetezőt és vetőgépet is, vannak specko alkatrészek amik csak abba vannak olyanok amit abba gyártottak... a vogel beszart... és semmi alkatrész ami nem kopó! És nem tudja mit csináljon ennyi ha nincs háttér semmi sincsen!
Válasz madle #429. hozzászólásáraÉn senkit nem akarok semmiről lebeszélni, hívd le a cégkivonatát... ennyi. Könyvelődnek van az optenhez hozzáférése.
Én amúgy pedig az sokkal olcsóbb ugyanazzal a felszereletséggel szöveggel végeztem. Ja ugyanaz az a felszereltség aztán ugyan az a híd rugó felét sem éri mint a másik meg a fülke rugós sem meg az utolsó csavar sem meg a szerviz sem meg a többi sem. Én soha többi kicsivel! Inkább várj és vegyél később de az világmárka legyen nagy háttérrel!
Arról nem is beszélve egy jobb márka értékállóbb öregen is!
Válasz borda77 (Joe) #428. hozzászólásáraDe mi történhet veled, ha megvetted a traktort? Maximum új szervizt kell keresni, ha befuccsol a cég, nem?
Egyébként most rámhoztátok a szívbajt, mert én most tárgyalok velük egy 5100C-re, csak közben a JD 6090 típus is szóba került, hogy lehet jobb lenne....
A DF 40/40-es váltóval van, A JD ellenben 16/16, poweres, de nem értem miért annyival drágább? A DF sokkal felszereltebb és jóval olcsóbb. Ennyivel jobb a 4500-as JD motor? mint a 3600-as DF?
Válasz szanberg #426. hozzászólásáranem mintha akartam volna új nagyobb df-et venni de így hogy ilyen lefoglalások meg nav eljárások vannak a dorkernél kifújva az tuti.
11 tonnák felsúlyozva NHnál és a claasnál is megvan azt tudom. De Jd a kedvencem... Ferga is de ott a háttér én többé olyannál nem veszek aki kicsi..
Válasz szanberg #426. hozzászólására
Válasz borda77 (Joe) #425. hozzászólásáraHát ha claas meg nh marad nemtudom melyik jobb...
Én személy szerint egyiket sem választanám.
7es nh a case pumával egyezik, elég problémásak amik itt vannak.
Ih magnum? Azt kapsz jó áron és bitang nagy erős vas, egyszerű power váltó,nagy súly...
Tudom, a háttér...
Megintcsak azt mondom a 210es deutz után 7726os és kész, jó gép jó ár, hátsó kerék plussz 1200as orrsúly és a 11 tonnád is megvan.
na most meg nézem az optenbe, hogy a Dorkernél NAV intézkedés és kecskeméti törv. szék végrehajtása volt és vagyoni részesedés lefoglalása is volt 2016.07.19.... Na akkor az is stabil lábakon áll...
Na szép. Így kezdődött a szaxon műveknél is anno...
Válasz jacques.beils013 #423. hozzászólásáraTöröljétek már ezt a majmot!!!


