Válasz ..,-:) #28634. hozzászólására Ezek gyengébbek voltak mint az utus de három ekefejet vitték az utus-ba volt felező is ja és 4-dikbe 35 km/h könnyen kiköhögte később a jmz 65-ös motorokat raktak bele az már hasított az ekével 2-be vitte mint a kis angyal a 3 fejes lajtát
Válasz ..,-:) #28632. hozzászólására Belarusz vagy Utus--45 ös??? ilyenen kezdtem 87-ben fülke nélküli kismotor indítás kész regényt lehetne írni a vele való munkáról....
Válasz hegesztocsabi #28622. hozzászólásáraEgyik ismerősöm van így a csemege kukoricával. Kis korától jobban szerette mint a csokoládét, mióta van nekik 1-2 hold, azóta rá sem bír nézni.
Válasz Josku #28619. hozzászólásáraKinek a pap, kinek....
Volt SPC-nk, gondoltuk vagy 10 éve veszünk egy újat, csak műtrágya kimutató meg ilyenek, na ha még éltél gyenge minőségű bilivasat...
Huszon éves Monosem űrhajó az spchez képest!
Van még egy SPC kaptam, az mondjuk a maga nemében teszi a dolgát, de most az is piacra került(szerintem a télen megcsináljuk hogy 1-1 kicsit fel lehessen hajtani, úgy egész élhető lesz a cucc, nem mellesleg úgy közúton "csak" 330 lesz a szélessége!)!
Ha nem kel el és lesz miben akkor húzom jövőre is, csak forgatás nélküliben jobb lenne egy rugós kapás, bár idén nem volt gond, nem dugult.
Szóval én nem vennék, de ez olyan vitát gerjeszthetne, ha agyatlan az ember mint, mint a keleti vs nyugati traktor téma szokott!
(Mi ettől azért itt Borsodban intelligensebbek vagyunk!)
Válasz A.I. #28618. hozzászólásáraNekem semmi bajom a Román gépekkel, itt román a vetőgép és a pótkocsi is, de pl a szerb gabonás vetőgépem is lecserélném egy sup gépre. Szomszéd román ekét húz, szépen megy, jó gépek ezek.
Válasz Josku #28608. hozzászólásáraVan egy 1000 éves ruszki tárcsám, eladó, ha érdekel esetleg!
Románt a portára ne vigyél, (újat se)pláne ne ha használni is akarod!
Mi annó 12045el húztuk, de szomszéd faluban 82el is kínozták, amúgy 3,6 széles.
A JDhez keresel tárcsát?
Tisztába vagyok vele de Google le tudja tiltani az egész topicot mert ő másra gondol ;)
Korábban volt ilyen és mire megtaláltam mi volt az.....
Úgy hogy bocsánat....
Válasz hegesztocsabi #28604. hozzászólásáraEz a moderátor csak javítgat.
A .... az elég sok értelmű szó szerintem,valamit,valakit,be,el,meg,stb.
De legyen ahogy jónak látja a moderátor.
Válasz mtz1221 #28603. hozzászólásáraNem óvszer.
Nedves törlőkendő,papírzsepi, stb
Nem az zavar ,.....,fiatalon csináltam én sunyiba,de nem hagytuk szét a járulékos dolgokat.
Ismét egy kérdés,tudom másik topikba kellenne de az elégé le van állva.
Ki milyen vadkamerát ajánlana a tanyára.
Most csinálom és még nincs bekeritve.
Hordom oda az épitőanyagokat,jó lenne legalább igy megfigyelnem.
Áram még nincs,internet nincs.
Nem akarok túl drágát se,de azért felismerhető legyen a személy ha oda megy.
Meg odajárnak a szerelmesek is,az nem is baj,de amit széthagynak magukután az a baj.
Nem az ..... érdekelne csak a személy.
Válasz hegesztocsabi #28598. hozzászólásáraNekünk az eredeti kerék maradt alatta, de ha nem bírta volna akkor rátettünk volna egy szgk#i felnit tömlő nelküli gumival. Olyat ami minden gumisnál van rogyásig.
Válasz hegesztocsabi #28598. hozzászólásáraHogy tovább bonyolítsam a dolgot, van még ilyen eltolt dupla kerék megoldás, ez könnyeben átlépi a gödröket, nem veri annyira sodrót.
Válasz hegesztocsabi #28598. hozzászólásáraKörülbelül a 180° lesz a megoldás.
Kicsit fura is volt nekem, hogy annyira befelé van az a kerék.
Nekem is dupla van fenn, és az erdeteti (te esetedben kerek odalú guminak) külső, jobb oldalán van a függőleges tengely. És még azon kívül a "pótkerék".
Ha lehet, én nem a tengelyt vágnám, hanem a karos állító részt fordítanám el.
Egy időben szénázáskor mindig ott törte el a tengelyt. Mire rájöttünk, hogy a rossz terepen a rugós biztosító retesz kiugrott, amikor a sodró hátulja nagyott ugratott, és menetiránynak teljesen keresztbe fordult a kerék.
Azonnal kitört!
Az ott a leggyengébb pontja.
A súlyt is azét írtam annak alá tenni, hogy ne terhelődjön plusszba,.
Ez nem jött össze.
A másik kerék mikor beforditom munka helyzetbe beleért a sodrófog.
A tengelyt kell máskèpen csinálni,vagy a függöleges tengelyt kel levágni és 180° elforditanom?
Válasz atisgyulai #28593. hozzászólásáraSzerintem a hossz mintás egyenesebben fut, mint a terep minta, lásd mezítlábas trakik(látványos a régi nyugati vasakon!)
Amúgy jó lehet, és tényleg kellhet a plusz súly!
31243 hozzászólás
Ha már mást nem lehet csinálni!

Az anyai ösztönök feléledtek. A kismacsek megtalálta a módját a tej utánpótlásának.
Szerintem a MTZ egyértelmű mert a román nem ilyen kerekekkel gyártották!
Válasz ..,-:) #28636. hozzászólására Azt nem tudom miről koppintották az Oroszok mert a Románok az Oroszról az biztos


Válasz Gandhy #28637. hozzászólásáraAkkor már csak a pálinka ház hiányzik!
Válasz Gandhy #28637. hozzászólásáraAbbú' baj lesz, ha kevered!

3 év után Savaria Karnevál újratöltve.
Besétálok a Sörök Udvarába, majd vissza a Borok Utcáján, szerencsére itt van a közelben, négy lábon is hazaérek az éjjel, ha nagy a baj
Válasz Mihály #28635. hozzászólásáraA plaketten csodálkoztam. Daimler-Benz Mannheim OM352
Válasz ..,-:) #28634. hozzászólására Ezek gyengébbek voltak mint az utus de három ekefejet vitték az utus-ba volt felező is ja és 4-dikbe 35 km/h könnyen kiköhögte később a jmz 65-ös motorokat raktak bele az már hasított az ekével 2-be vitte mint a kis angyal a 3 fejes lajtát


Válasz Mihály #28633. hozzászólására


Válasz ..,-:) #28632. hozzászólására Belarusz vagy Utus--45 ös??? ilyenen kezdtem 87-ben fülke nélküli kismotor indítás kész regényt lehetne írni a vele való munkáról....


Életkép vagy nem, egy kicsit érdekességként:

Válasz Balázs. #28630. hozzászólásáraHát itt aki öntözte az alatt sincs sokkal több.
Válasz hegesztocsabi #28629. hozzászólásáraAgyon öntözött földszomszédé alatt is alig van
Válasz Ares 826 #28628. hozzászólásáraSajnos igen gyengusz volt.
Annyi volt benne ,hogy hamarabb végeztünk.
Válasz hegesztocsabi #28622. hozzászólásáraNem kevés az a zsák ott a földön???? Ennyire gyengusz a termés???
Válasz mtz1221 #28625. hozzászólására

Válasz hegesztocsabi #28622. hozzászólásáraEgyik ismerősöm van így a csemege kukoricával. Kis korától jobban szerette mint a csokoládét, mióta van nekik 1-2 hold, azóta rá sem bír nézni.
Válasz Balázs. #28623. hozzászólásáraIgen.
Egy hétig zsákban van utánna megy a válogatora.
Addigra ami akar megrohad,nem kell többször válogatni.
Válasz hegesztocsabi #28622. hozzászólásáraKicsit nagyot egybe szeditek?
Egy kis krumpli,szedés.
Kezdem a tésztát jobban szeretni.
Válasz Josku #28619. hozzászólásáraKinek a pap, kinek....
!
!)
Volt SPC-nk, gondoltuk vagy 10 éve veszünk egy újat, csak műtrágya kimutató meg ilyenek, na ha még éltél gyenge minőségű bilivasat...
Huszon éves Monosem űrhajó az spchez képest
Van még egy SPC kaptam, az mondjuk a maga nemében teszi a dolgát, de most az is piacra került(szerintem a télen megcsináljuk hogy 1-1 kicsit fel lehessen hajtani, úgy egész élhető lesz a cucc, nem mellesleg úgy közúton "csak" 330 lesz a szélessége!)!
Ha nem kel el és lesz miben akkor húzom jövőre is, csak forgatás nélküliben jobb lenne egy rugós kapás, bár idén nem volt gond, nem dugult.
Szóval én nem vennék, de ez olyan vitát gerjeszthetne, ha agyatlan az ember mint, mint a keleti vs nyugati traktor téma szokott!
(Mi ettől azért itt Borsodban intelligensebbek vagyunk
Válasz agrogal #28617. hozzászólásáraAz bekéri a 130 lovat!
3.5 ös és 660-as lapos, minden tag 8 fokozatban állítható.
Válasz A.I. #28618. hozzászólásáraNekem semmi bajom a Román gépekkel, itt román a vetőgép és a pótkocsi is, de pl a szerb gabonás vetőgépem is lecserélném egy sup gépre. Szomszéd román ekét húz, szépen megy, jó gépek ezek.
Válasz Josku #28608. hozzászólásáraVan egy 1000 éves ruszki tárcsám, eladó, ha érdekel esetleg!
Románt a portára ne vigyél, (újat se)pláne ne ha használni is akarod!
Mi annó 12045el húztuk, de szomszéd faluban 82el is kínozták, amúgy 3,6 széles.
A JDhez keresel tárcsát?
Válasz Josku #28608. hozzászólásáraEz a román X tárcsa 30 éve változatlan.használtan 400 körül kapsz.könyü.kissebb gép után.50:80 le
Válasz atisgyulai #28614. hozzászólásáraKöszi
Válasz .Richard. #28610. hozzászólására

Majd a padon csinálják, meg a kukába fejezik.
Válasz hegesztocsabi #28598. hozzászólásáraAz enyém ilyen.

Megérkezett ( az országba )

Válasz .Richard. #28610. hozzászólására


Válasz .Richard. #28610. hozzászólására
Válasz hegesztocsabi #28602. hozzászólásáraTegyél egy kukát meg padot. Meg a telszámodat, hogy ha segiteni kell tudjanak hivni.
Válasz hegesztocsabi #28606. hozzászólásáraRakj ki egy táblát "kamerával megfigyelt terület" lehet meggondolják hogy oda járjanak du..i!
Valaki találkozott már ezzel a tipussal?
Ugyan az gyártja mint az spc vetőgépet.
Válasz hegesztocsabi #28606. hozzászólásáraÜdv!
Tisztába vagyok vele de Google le tudja tiltani az egész topicot mert ő másra gondol ;)
Korábban volt ilyen és mire megtaláltam mi volt az.....
Úgy hogy bocsánat....
Modi
Válasz hegesztocsabi #28604. hozzászólásáraEz a moderátor csak javítgat.

A .... az elég sok értelmű szó szerintem,valamit,valakit,be,el,meg,stb.
De legyen ahogy jónak látja a moderátor.
Moderátor által módosítva: 2022-08-17 11:25:40
Válasz hegesztocsabi #28604. hozzászólásáraÉn kitennék nekik egy táblát ˇ" örülök hogy ...., de a szemeteteket szedjétek össze, ha a...... nem tanított meg rá".
Moderátor által módosítva: 2022-08-17 11:06:35
Válasz mtz1221 #28603. hozzászólásáraNem óvszer.

Nedves törlőkendő,papírzsepi, stb
Nem az zavar ,.....,fiatalon csináltam én sunyiba,de nem hagytuk szét a járulékos dolgokat.
Moderátor által módosítva: 2022-08-17 11:05:24
Válasz hegesztocsabi #28602. hozzászólásáraLebomló anyagból készül már az óvszer, ne zavarjon nem szennyezik a tanyádat.
Ismét egy kérdés,tudom másik topikba kellenne de az elégé le van állva.


Ki milyen vadkamerát ajánlana a tanyára.
Most csinálom és még nincs bekeritve.
Hordom oda az épitőanyagokat,jó lenne legalább igy megfigyelnem.
Áram még nincs,internet nincs.
Nem akarok túl drágát se,de azért felismerhető legyen a személy ha oda megy.
Meg odajárnak a szerelmesek is,az nem is baj,de amit széthagynak magukután az a baj.
Nem az ..... érdekelne csak a személy.
Moderátor által módosítva: 2022-08-17 11:04:59
Válasz hegesztocsabi #28598. hozzászólásáraNekünk az eredeti kerék maradt alatta, de ha nem bírta volna akkor rátettünk volna egy szgk#i felnit tömlő nelküli gumival. Olyat ami minden gumisnál van rogyásig.
Válasz hegesztocsabi #28598. hozzászólásáraHogy tovább bonyolítsam a dolgot, van még ilyen eltolt dupla kerék megoldás, ez könnyeben átlépi a gödröket, nem veri annyira sodrót.

Válasz hegesztocsabi #28598. hozzászólásáraKörülbelül a 180° lesz a megoldás.
Kicsit fura is volt nekem, hogy annyira befelé van az a kerék.
Nekem is dupla van fenn, és az erdeteti (te esetedben kerek odalú guminak) külső, jobb oldalán van a függőleges tengely. És még azon kívül a "pótkerék".
Ha lehet, én nem a tengelyt vágnám, hanem a karos állító részt fordítanám el.
Egy időben szénázáskor mindig ott törte el a tengelyt. Mire rájöttünk, hogy a rossz terepen a rugós biztosító retesz kiugrott, amikor a sodró hátulja nagyott ugratott, és menetiránynak teljesen keresztbe fordult a kerék.
Azonnal kitört!
Az ott a leggyengébb pontja.
A súlyt is azét írtam annak alá tenni, hogy ne terhelődjön plusszba,.
Ez nem jött össze.

A másik kerék mikor beforditom munka helyzetbe beleért a sodrófog.
A tengelyt kell máskèpen csinálni,vagy a függöleges tengelyt kel levágni és 180° elforditanom?
Válasz VMisi #28595. hozzászólásáraVárom.
Válasz kis Zombi #28590. hozzászólásáraSajnos nem! Gyakorlatilag csont száraz a föld gyökérzonában. Amit tudtuk öntözni ott nincs ilyen gond
Válasz hegesztocsabi #28592. hozzászólásáraIgen csináltuk régen. Nem emlékszem, de kép van róla. Egy hét múlva tudok segíteni.
Válasz atisgyulai #28593. hozzászólásáraSzerintem a hossz mintás egyenesebben fut, mint a terep minta, lásd mezítlábas trakik(látványos a régi nyugati vasakon!)
Amúgy jó lehet, és tényleg kellhet a plusz súly!