A másik nagy kérdés hogy a ventilátor fordulatát hogyan kell beállítani? olvastam a könyvet de nagyon nem jöttem rá hogy pl buzánál 4,5 -5,5 re, vagy repcénél 2.5-3 ra. mert látom azokat a kis rovátkákat amit el lehet forgatni, csak a hogyanját nem értem.
valamint a dobkosár első beállításánál a fülkébe a finombeállítót teljessen be kell tekerni? csak mert az első rovátka kb 1 cm re kezdődik
Válasz medikus #7912. hozzászólásáraAz 514-es széria végén , vagy nyugatra gyártottakon sem kötöttek be néhányat?
Ha minden igaz az a szalmarázótengely forgás ellenőrzőjének a lámpája (lehetne)
Válasz picus #7903. hozzászólásáraKolega az idén ezzel a problémával küzdött.
(nem sima terepen parkolt télen, és a víz nem ment ki vagy ki tudja)
A lényeg az olajhűtő nem egy bonyolult dolog, 1 gumi tömítés van benne, és 1 csavar fogja össze az egészet, nem egyszerűen megy tönkre, vagy fagy szét. Szétkapta, új tömítés és eddig úgy néz ki jó lesz. Bár aratásban dől el.
Szedd szét szerintem a tied is javítható egyszerűen.
Válasz medikus #7904. hozzászólásáraNem emelgetem a motrot mer kivagtam a motor alatt!!:))
De ugy veszem eszre,h csak a garnituraval van gond!! Megvan nyulva a garnitura!!
Sziasztok!! Szeretnek erdeklodni,h valakinek volt-e baja az olajhutovel??mer nekem ugynezki,h van!!es nem tudnatok segiteni,h ezekwt javitjak vagy ujat kell venni hejete??
Lassacskán haladok a géppel, tegnap bekerült a tartály aljába a 2mm lemez, hát be kellett kéretkezni a céghez meghengeríteni, de remélem többet nem kell kiszednem, új csapágyak, visszakerült a csiga is, szépen szalad Holnap remélem jön a szaki és a fülkében hűvösebb lesz
Válasz medikus #7867. hozzászólásáraNagyon Köszönöm a segítséget a lehúzás volt a megoldás, mert fel volt rohadva, én azthittem ez könnyen kézzel lecsúszik, de nem. Szóval nagyon köszönöm! És mégegy kérdés. A 12-esnek az ürítőcsiga szíjtárcsája passzol a 14-esre? ugyan olyan lehet?
Válasz medikus #7889. hozzászólásáraDe éppen a feszre vagyok kíváncsi... Csak remélni tudom, hogy nem 10-15 ampert használ, mert akkor bármelyik lehet... No mindegy. Haver délután jön... mérni... Majd kitaláljuk...
Válasz csoppika #7881. hozzászólásáraAttól még a baloldali akkuról vihettek volna + energiát!Egy Ohm mérő megmutatja azt,hogy milyen feszültségre készült!
Válasz T180. #7877. hozzászólásáraEz is műkszik...
De konzultáltam a műszerész haverral. Ahogy ez be van kötve csak 24volt lehet... Mivel a kaszni a test...
Válasz VESZTES. :) #7871. hozzászólásáraA kosár,nem párhuzamos a dobbal!Az miatt.A kosár elején nincs semmi,csak a tartórúd a toklászoló lemezekkel!Arra van akasztva a kőgyüjtő!
Válasz dracke #7873. hozzászólásáraGondolom a karterban levő olaj hőcserélő(sose lássam) jó nagy O gyűrűvel tömít, ami megegyezik méretben azzal a "befőttes" gumival, ami a spirál jeladóját hajtja...
Sziasztok! Lehet hogy rosszul gondolom de ha a dobkosarat állítom a fülkében akkor a beállított értékarányok megtartásával kellene változnia. de ha
szűkítem a hézagot akkor szinte csak az elejét emeli a hátulja alig változik, ez miért van? A másik, gabona kosár elejére van valami gyári terelőlemez mert a kosár vége 2-3 cm-rel feljebb van mint a kőgyüjtő széle. Köszönöm előre is!
Válasz csoppika #7869. hozzászólásáraValami elektromos emberrel méresd meg az ellenállását,és az már akkor kiszámolja neked!!!!Az enyémben nem volt semmi átalakító!A műszerfalból kapta az áramot!
Válasz Zoli22 #7862. hozzászólásáraAkkor a nyelestengely végéről vedd le a zégergyűrűt,és hűzasd le a komplett kuplungot!Vagy a gyári lehúzóval,vagy a 3 körmös lehúzót beakasztod a variátor agyban levő 3 zsirzó furatba,és lehúzatod,addig amíg lejön a bordákról!
13914 hozzászólás
Válasz picus #7903. hozzászólásáraMi idén cseréltük mert tavaj összel állásába kijukadt!!!
mjd teszek fel róla képet hogy mire is gondolok.
A másik nagy kérdés hogy a ventilátor fordulatát hogyan kell beállítani? olvastam a könyvet de nagyon nem jöttem rá hogy pl buzánál 4,5 -5,5 re, vagy repcénél 2.5-3 ra. mert látom azokat a kis rovátkákat amit el lehet forgatni, csak a hogyanját nem értem.
valamint a dobkosár első beállításánál a fülkébe a finombeállítót teljessen be kell tekerni? csak mert az első rovátka kb 1 cm re kezdődik
Válasz medikus #7912. hozzászólásáraAz 514-es széria végén , vagy nyugatra gyártottakon sem kötöttek be néhányat?
Ha minden igaz az a szalmarázótengely forgás ellenőrzőjének a lámpája (lehetne)
Válasz Koszi. #7911. hozzászólásáraSemminek!Üres!
Válasz dracke #7910. hozzászólásáraAkárhogy nézem a könyvet ilyet nem találok benne.
Nem tudja valaki hogy a sarkára állított négyzet minek a visszajelzoje a muszerfalon?
Válasz picus #7903. hozzászólásáraKolega az idén ezzel a problémával küzdött.
(nem sima terepen parkolt télen, és a víz nem ment ki vagy ki tudja)
A lényeg az olajhűtő nem egy bonyolult dolog, 1 gumi tömítés van benne, és 1 csavar fogja össze az egészet, nem egyszerűen megy tönkre, vagy fagy szét. Szétkapta, új tömítés és eddig úgy néz ki jó lesz. Bár aratásban dől el.
Szedd szét szerintem a tied is javítható egyszerűen.
Válasz picus #7907. hozzászólásáraHogy csinálod be?Ha lyuk marad,mindig tele lesz szeméttel a motor környéke,alja!Van ahol ez nem számít!
Válasz medikus #7906. hozzászólásáraEgyszerubb mint motrot kivenni!!:))))
Válasz picus #7905. hozzászólásáraSzép munka lehet!!!!!!!!!!!!!!
Válasz medikus #7904. hozzászólásáraNem emelgetem a motrot mer kivagtam a motor alatt!!:))
De ugy veszem eszre,h csak a garnituraval van gond!! Megvan nyulva a garnitura!!
Válasz picus #7903. hozzászólásáraVegyél újat!Ne javítsd,mert nem egyszerű kiemelgetni onnan a motort!menj tutira!!!!!!
Sziasztok!! Szeretnek erdeklodni,h valakinek volt-e baja az olajhutovel??mer nekem ugynezki,h van!!es nem tudnatok segiteni,h ezekwt javitjak vagy ujat kell venni hejete??
Lassacskán haladok a géppel, tegnap bekerült a tartály aljába a 2mm lemez, hát be kellett kéretkezni a céghez meghengeríteni, de remélem többet nem kell kiszednem, új csapágyak, visszakerült a csiga is, szépen szalad
Holnap remélem jön a szaki és a fülkében hűvösebb lesz 

Válasz safranyadam #7900. hozzászólásáraJó aratást majd.
(Ne kelljen senkinek ,de ha mégis : E 514 robbantottábrás alkatrészjegyzéket a 7697. hsz-hoz tett medi mester.)
Köszönöm szépen!
Válasz Zoli22 #7898. hozzászólásáraNem passzol!Csak egy ékszíj hajtja az 512-est,a variátor tárcsa is csak egy szíjas!
Válasz medikus #7867. hozzászólásáraNagyon Köszönöm a segítséget a lehúzás volt a megoldás, mert fel volt rohadva, én azthittem ez könnyen kézzel lecsúszik, de nem. Szóval nagyon köszönöm! És mégegy kérdés. A 12-esnek az ürítőcsiga szíjtárcsája passzol a 14-esre? ugyan olyan lehet?
a gabona vágóasztalra bármilyen mechanikus oldalkaszát fel lehet szerelni? vagy csak a gyárit? melyik jobb amúgy a mechanikus vagy az elektromos?
Válasz safranyadam #7895. hozzászólásáraE 514 Kezelési útmutató (magyar nyelvű) pdf:

Sziasztok!
E 514 gépkönyve nincs véletlenül valakinek elektronikus formában?
Válasz csoppika #7891. hozzászólásáraeladtad a szecskázód?

Válasz csoppika #7891. hozzászólásáraMilyen kütyüért?
Válasz dracke #7857. hozzászólásáraMTZ első kerék reduktorház tömítő o gyűrű.Én azt használom ékszíjnak.
Válasz medikus #7889. hozzászólásáraDélután felveszed a telefont? Sürgős lesz a dolog. Jönnek a kütyüért...
Válasz medikus #7889. hozzászólásáraDe éppen a feszre vagyok kíváncsi... Csak remélni tudom, hogy nem 10-15 ampert használ, mert akkor bármelyik lehet... No mindegy. Haver délután jön... mérni... Majd kitaláljuk...
Válasz csoppika #7888. hozzászólásáraAzt a feszűltség és ellenállás hányadosa adja meg!Azért kellene ellenállást mérni.
Válasz medikus #7885. hozzászólásáraAhhoz tudni kéne az áramfelvételét is, nem? Vagy kb mekkor a bizti lehet ehhez?
Válasz dracke #7854. hozzászólására24x1.5!!!Lehet kapni,de ha lerúgta,akkor már lehet nem áll meg az új sem!
Válasz medikus #7885. hozzászólásáraSajna 2hete behalt a multiméterem...
Válasz csoppika #7881. hozzászólásáraAttól még a baloldali akkuról vihettek volna + energiát!Egy Ohm mérő megmutatja azt,hogy milyen feszültségre készült!
Válasz medikus #7883. hozzászólásáraKöszönöm a segedelmet!
Válasz VESZTES. :) #7882. hozzászólásárayes!
Válasz medikus #7880. hozzászólásáraAkkor ez így normális?
Válasz T180. #7877. hozzászólásáraEz is műkszik...
De konzultáltam a műszerész haverral. Ahogy ez be van kötve csak 24volt lehet... Mivel a kaszni a test...
Válasz VESZTES. :) #7879. hozzászólásáraÚgy értem hogy a beömlő rés elől nagyobb,mint a kilépő rés!
Válasz medikus #7878. hozzászólásáraNem igazán értem hogy nem párhuzamos, kifejtenéd? egy kicsit lenke vagyok!
Válasz VESZTES. :) #7871. hozzászólásáraA kosár,nem párhuzamos a dobbal!Az miatt.A kosár elején nincs semmi,csak a tartórúd a toklászoló lemezekkel!Arra van akasztva a kőgyüjtő!
Válasz csoppika #7872. hozzászólásárakeresel 24v-os kuplungot?van 2db igaz kukásautó szivattyút hajtott,qrva erős
Válasz csoppika #7872. hozzászólásáraIlyen,elektromos kuplung!
Válasz csoppika #7874. hozzászólásáraArról van szóóóóóóóóóóóóóóóó!
Válasz dracke #7873. hozzászólásáraGondolom a karterban levő olaj hőcserélő(sose lássam) jó nagy O gyűrűvel tömít, ami megegyezik méretben azzal a "befőttes" gumival, ami a spirál jeladóját hajtja...
Válasz medikus #7868. hozzászólásárana most elvesztettem a fonalat:D
milyen olajhűtő? milyen O gyűrű?
Válasz medikus #7870. hozzászólásáraIlyen volt neked is?
Sziasztok! Lehet hogy rosszul gondolom de ha a dobkosarat állítom a fülkében akkor a beállított értékarányok megtartásával kellene változnia. de ha
szűkítem a hézagot akkor szinte csak az elejét emeli a hátulja alig változik, ez miért van? A másik, gabona kosár elejére van valami gyári terelőlemez mert a kosár vége 2-3 cm-rel feljebb van mint a kőgyüjtő széle. Köszönöm előre is!
Válasz csoppika #7869. hozzászólásáraValami elektromos emberrel méresd meg az ellenállását,és az már akkor kiszámolja neked!!!!Az enyémben nem volt semmi átalakító!A műszerfalból kapta az áramot!
Válasz medikus #7865. hozzászólásáraSajna az eredeti tulaj sem tudja már mert 1-2 cucchoz volt a fülkébe húzva 12 volt...
Válasz medikus #7866. hozzászólásáraMost olvasom!!!Eredeti oda való a fordulat mérőre!
Válasz Zoli22 #7862. hozzászólásáraAkkor a nyelestengely végéről vedd le a zégergyűrűt,és hűzasd le a komplett kuplungot!Vagy a gyári lehúzóval,vagy a 3 körmös lehúzót beakasztod a variátor agyban levő 3 zsirzó furatba,és lehúzatod,addig amíg lejön a bordákról!
Válasz dracke #7863. hozzászólásáraMicsoda?