Válasz termelo #25352. hozzászólásáraSimo szinkron váltó. Csak a hygardnak valamivel kisebbet ír s viszkozitására. Vidzont meglepően majdnem az van a legjobb árban 60as kis hordóban.
Válasz mtz1221 #25351. hozzászólásáraHa nem cvt-s a váltó akkor igen.
Nálunk 1400 ft literje, szerintem a legjobb olaj kb. 1000 litert már eddig elhasználtam életembe.
Volt vele 8000 órás hibamentes gépem is.
A felsorolt specifikációk 99%-a ugyanaz csak más volt a megrendelőjük...
Mit szóltok, önthetek ez a török 300as valami helyett hygardot a váltóba ? A "PO Maxitrak Transmisyon 300" egy a Petrol Ofisi által gyártott hajtóműolaj. Traktorokban és más nehéz mezőgazdasági és építőipari gépekben való használatra tervezték.
A termék jellemzői és előnyei
A Petrol Ofisi szerint a Maxitrak Transmisyon 300 a következő előnyökkel jár:
Kenés és védelem: Ásványi alapolajai és speciális adalékai csökkentik a zajt és megakadályozzák a kopást a hajtóművekben és más alkatrészekben.
Habzásgátlás: Segít megoldani a habzási és kavitációs problémákat, biztosítva a sima erőátvitelt.
Korrózióvédelem: Az olaj megakadályozza a rozsdásodást és a korróziót, meghosszabbítva a berendezések élettartamát és csökkentve a karbantartási költségeket.
Széleskörű alkalmazás: Használható hajtásláncokban, végső hajtóművekben, hidraulikus rendszerekben, fékekben, differenciálművekben és hajtóművekben.
Alkatrész-kompatibilitás: Teljesen kompatibilis a szabványos tömítőanyagokkal.
Műszaki adatok
A Petrol Ofisi szerint a Maxitrak Transmisyon 300 jellemző műszaki adatai a következők:
Specifikáció ASTM vizsgálati módszer Érték
Sűrűség @ 15°C D4052 0,890 kg/liter
Lobbanáspont (COC) D92 240–248 °C
Viszkozitás @ 40°C D445 84,5–89,62 mm²/s
Viszkozitás @ 100°C D445 10,8–11,04 mm²/s
Viszkozitási Index D2270 109–113
Folyáspont D97 -27 °C
Teljesítmény jóváhagyások
A Maxitrak Transmisyon 300 megfelel a következő specifikációk teljesítménykövetelményeinek:
Massey Ferguson CMS M1135
Ford ESEN M2C 86B
e HELYETT MELYIK OLCSÓBB EURÓPAI OLAJ FELEL MEG ,
A Maxitrak Transmisyon 300 olajnak a Massey Ferguson CMS M1135 és a Ford ESEN M2C 86B specifikációknak való megfelelése azt jelenti, hogy a legmegfelelőbb alternatívák is ezeket a szabványokat teljesítik. Kétféle univerzális traktorhajtómű-olaj (UTTO) jöhet szóba helyette:
Az egyik a megnövelt teljesítményű, drágább UTTO, amely más specifikációknak, például John Deere J20C és Allison C4, is megfelel.
A másik az olcsóbb, alap UTTO, amely a Petrol Ofisi termékhez hasonlóan csak a CMS M1135 és M2C 86B specifikációkat teljesíti.
Az árfüggő alternatívák az európai gyártóktól:
TotalEnergies Dynatrans FR: Ez az UTTO megfelel a Ford WSS-M2C86B és a Massey Ferguson CMS M1135 szabványoknak, és olcsóbb alternatívája lehet a Maxitrak 300-nak.
Valvoline FarmPlus Hydratrans: Ez az UTTO megfelel a Ford M2C-86-B és a Massey Ferguson M1135 szabványoknak. A Valvoline-nak vannak más termékei is, amelyek UTTO-ra specializálódtak, mint például a FarmPlus Hydratrans, amely szintén megfelel ezeknek a szabványoknak.
77 Lubricants Universal Tractor Oil 85W: Ez a holland cég olaja szintén megfelel a Ford M2C86B és a Massey Ferguson M1135 szabványoknak, és olcsóbb kategóriás olajnak számít.
Gulf Universal Tractor Transmission Fluid 80W: Ez az olaj megfelel a Ford M2C86-B és a Massey Ferguson M1135 szabványoknak.
Fontos szempontok az alternatíva kiválasztásakor
Specifikációk ellenőrzése: Mindig ellenőrizze a traktorja gyártójának specifikációit és követelményeit.
Viszkozitás: A Maxitrak 300 viszkozitása 40°C-on 84,5 mm²/s, 100°C-on pedig 10,8 mm²/s. Az alternatíva kiválasztásakor érdemes olyan olajat keresni, amely hasonló viszkozitási értékekkel rendelkezik, különösen, ha a traktor régebbi gyártású.
Ár-érték arány: A fenti listán található olajok ár-érték aránya változó. Érdemes több helyen is megnézni az árakat, mielőtt dönt.
undefined
undefined
undefined
7 webhely
FarmPlus Hydratrans Tractor Transmission Oil - Valvoline™ Global
Specs. ALLISON C4, API GL-4, CASE UK/DBT, DENISON HF-1, DENISON HF-2, FORD M2C-134-D, FORD M2C-86-B, MASSEY FERGUSON M1135, SAE 80...
favicon
Valvoline™ Global
Dynatrans, Lubricants for Transmissions
Lubricants for Transmissions. - UTTO (Universal Tractor Transmission Oil) - Axle Lubricants. Dynatrans products are high performan...
favicon
TotalEnergies Lubricants
agroTec | Integrated Energy Provider - ελίν
agroTec U.T.T.O. ... High-tech multigrade lubricant for drive systems, hydraulic systems, the differential and the brakes of tract...
favicon
ελίν
Az összes megjelenítése
ÉS A John Deere Hy-Gard ,
A John Deere Hy-Gard olaj is egyfajta UTTO (Universal Tractor Transmission Oil), de nem feltétlenül a legjobb vagy legolcsóbb alternatíva a PO Maxitrak Transmisyon 300 helyett. A Hy-Gard elsősorban a John Deere gépekhez készült, és az ára gyakran a prémium kategóriába esik a márkaneve miatt.
Hy-Gard és J20C specifikáció
A Hy-Gard olaj meghaladja a JDM J20C szabvány teljesítménykövetelményeit, amelyet a John Deere határoz meg a hajtómű-hidraulika folyadékokra.
Bár sok univerzális UTTO folyadék megfelel a J20C szabványnak, a John Deere azt állítja, hogy a Hy-Gard saját tesztjei és előírásai szigorúbbak a minimális J20C követelményeknél.
A Hy-Gard egy univerzális olaj, amely sokféle traktorban használható, beleértve a Ford és a Massey Ferguson modelleket is, amelyekhez a Maxitrak 300 megfelel. Azonban az ára és a specializáltsága miatt általában nem a legköltséghatékonyabb választás.
John Deere Hy-Gard vs. Maxitrak Transmisyon 300
Viszkozitás: A John Deere Hy-Gard olaj viszkozitása 40°C-on 59,2 mm²/s, 100°C-on pedig 9,4 mm²/s. Ez alacsonyabb, mint a Maxitrak Transmisyon 300 olajé (40°C-on 84,5 mm²/s, 100°C-on 10,8 mm²/s). Ez a viszkozitáskülönbség különösen hidegebb éghajlaton jelenthet előnyt, de a régebbi, vastagabb olajhoz szokott hajtóművek esetében problémákat okozhat.
Ár: A John Deere Hy-Gard, mint gyári olaj, általában drágább, mint a Maxitrak 300 és a korábban említett európai alternatívák.
Összefoglalva:
A John Deere Hy-Gard technikailag megfelelhet alternatívaként a Maxitrak 300 helyett, de az ára és a viszkozitási különbsége miatt nem feltétlenül ideális választás, különösen ha az alacsonyabb költség a fő szempont. A korábban említett európai gyártók olajai, mint például a TotalEnergies Dynatrans FR vagy a Valvoline FarmPlus Hydratrans, valószínűleg jobb ár-érték arányt kínálnak. Mindig ellenőrizze a traktorja gyártójának specifikációit, mielőtt bármilyen olajat használna.
Válasz Sk Laci #25342. hozzászólásáraSzia.
Én Debrecenben az Agroroll-nál vettem, de csak személyes átvétellel ment, üveget nem postáztak.
Neked ez messze is lenne.
Viszont mondjuk Győrben, az neked nincs annyira messze, ha jól tudom, ott a JD technika, meg a Kocsis agrotechnika.
Biztos tud mindkettő utángyártottat is.
Illetve Gránit és Kramp.
Amúgy, plexiből nem gondolkodtál még, hogy legyártatod.
Barátom Rasant ajtót csináltatott, miután ledurrant neki.
Válasz A.I. #25341. hozzászólásáraSzia!
Elküldenéd nekem privátban a weboldalt, ahol lehet utánnagyártott üveget vásárolni JD traktorra.
Nálam idő kérdése mikor törik össze a rézsümulcsozóval, amikor az útszéli, táblaszéli gallyat vágom.
Jobb oldali tükröket sikerül elég gyakran cserélnem
Válasz viktor81 #25340. hozzászólásáraSzia Ez lehet.
Ahogy látom 7600-7800-ig egyforma minden az üveglap.
Ne ragaszkodik a gyárihoz, 6000-re mi is valami utángyártott németet vettünk, hibátlan és töredék áru, nem tudom erre van-e alternatíva.
Ja és itt minden alkatrészt megtalálsz, ingyenes katalógus a JD-hez.
Sziasztok.JD 7600 ra szeretnék bal oldali(beszálló ajtót venni)Sajnos leszakadt.Tud nekem esetleg valaki cikkszámot mondani.A másik ajtón semmi értékelhetőt nem találok,pedig gyári.
köszönöm
Válasz hashtag #25338. hozzászólásáraSzár ügy az, mikor valami lepirul.
Nekem vagy 5 évig volt "direktre" kötve, aztán sorvezető és csak úgy gondoltuk, nem volna baj, ha működne.
Működik, most ki lett "cserélve" ezzel a módszerrel a biztosíték rajta.
Mert ugye csináljuk "eldobósra" (100eFt) és forrasszunk bele egy PC biztosítékot (ami amúgy filléres ugye).
Amit szintén ki lehet cserélni, csak a késeshez nem kell forrasztó meg epoxi utána, megmondjuk 1 óra alsó hangon mire vissza van szerelve.
Persze mindenki maga dönt mit csinál.
Volt azért, hogy az én szemem is kikerekedett, 20-on éve E kombájn, valami villamossági gebasz volt, na nézzük a biztsíték táblát. Azokban még a kis rudak voltak, már ahol nem Bélás volt bepattintva.
Na mondom a kombájn már elolvad bassza meg, az még akkor is tart majd!
Nyilván kicseréltük, ha már, de ilyen van? Van.
Válasz A.I. #25337. hozzászólásáraNem vicces, volt ahol simán kiégett másmilyen traktor, álltában, gondolt egyet és láng.
Nekem is volt szar az ilyen testkapcsoló, átkötöttem direktbe, amíg megjött a gyári.
Ha eldöntöd, hogy neked nincs szükséged a gyári megoldásra, akkor rá kell tenni egy tökéletesen egyszerű elfordítós áramtalanítót. Abból még nem volt baj.
Válasz Sk Laci #25332. hozzászólásáraSzia.
Nem, az első képen a kábelkötegelő tartja a biztosítékot, ami kiváltja a hibásat(kicsapott PC biztosítékot), kicsit ránagyítok, hogy a lényeg maradjon.
Egyébként én is sokáig áthidalva, fixre kötve használtam, vagy 4 éve lett bele sorvezető, akkor csináltuk meg.
Az a mágneskapcsoló feküdt ki, ami az áram leválasztást/bekapcsolást végzi.
Nem a mágnesnek van baja, hanem van benne egy apró beleforrasztott PC biztosíték (kisebb, mint 1 amperes).
Mi úgy oldottuk meg, hogy azt a biztosítékot kiváltottuk egy késesre, azóta hibátlan.
Így néhány 1000 Forintból megoldódott a százezres gond.
Ha gondolod és egyről beszélünk lefotózom neked.
Válasz Ares 826 #25324. hozzászólásáraNem erőltetem a traktor vásárlást, inkább a szolgáltatást venném igénybe, remélve, hogy időben jön hozzám a szolgáltató.
Tegnam nem indult a kis JD 6 120 M traktorom /2 600 óra/, nem jött áram a fülkébe. Elment az időzített áramtalanító.
Kijött a szerviz, átkötötte direktbe, hogy megrendeki a "kütyüt".
Remélem nem vág hanyat a számla, amit még nem nyújtottak be.
Ismerősöm kihívta a szervizt a 8R 410-hez, hogy furán ruggózik. Kijöttek, úgy megszerelték, hogy járt az eleje fel le egész nap, mint valami hullámverés, és elkértek 2 000 eurót.
Mostan kell jönnie a szerviznek, hogy tegyék rendbe a traktort, mert így nem kellemes benne ülmi egész nap. Szerelés utánn rosszabb lett, mint addig volt.
Válasz bettybrayen5 #25323. hozzászólásáraTiszta èsszerűsèg. Monika asszon,akit újra fèrfivá tettek. Èn meg tegnap horgásztam aztán fogtam egy kesejűt. Ebből is csak a fele igaz,de az sem velem tőrtènt.
Válasz Sk Laci #25319. hozzászólásáraÉn akkor sem mennék bele, de legyen szerencséd s fogj ki jó trakit! de sajnos a baráti körömben s magam is tapasztaltam a SZERVÍZ TREHÁNYSÁGÁT s nagy cég szervizelte előtte a trakit, nem 10.000 óra feletti volt! Én most cseréltem ki a jönón a lendkeréken lévő rezgéscsillapító kuplung tárcsát 7000 óra körül van benne s sajátom 2003 óta, de még túrbót is vettem rá újat pedig még jó az állapotat azt is bátran kimondta a cég szerelője kitől vettem az újat! De mégsem szeretnék megint sokat szerelni meg fizetni ha mégis lenne valami a túrbóval!
Válasz bettybrayen5 #25323. hozzászólásáraMónika s nekik a hitelezőnek mi a haszon abban a 2% hitelben???? A virtuális vagy csak úgy nyomtatott fedezetlen pénzt így teszik vajon "valós kézzel fogható" pénzecskévé????? Senki de senki nem ad pénzt nagyon kicsi kamatra, még az állam sem! még a mostani 35 lakáshitelben sem beszélnek arról senki de senki hogy az állam még mennyit fizet a bankszektornak, hogy adjanak lét 3%-ra! Na akkor mi is ebben a "mesében a mézes madzag" ???????????????
Válasz Sk Laci #25319. hozzászólásáraAztán legyen 20000eu mindig a kesztyutartoban a 58 euros oradijra meg a tularazott alkatreszre
Traktort ujat koll venni megmondta mm kománk is
Válasz Ares 826 #25307. hozzászólásáraAzt a traktort nem fogom megvenni. Főleg a merev elsőhíd miatt. A magas üzemórák se kecsegtetők.
Viszont kaptam ajánlatoz 8 320 R traktorra, gps navigációval 15 cm pontossággal 14 000 órás, viszont a motor 2000 órája lett felujítva. 4 db új gumi.
Ez a traktor tegnap nálam dolgozott egész nap, szépen ment.
Ezen még gondolkozok.
Válasz VMisi #25316. hozzászólásáraNekem csináltàk azzal is. Elvittem, úgy voltam vele, hogy bátrabban aláállok a munkagépnek úgy Azt nem tudom hogy akkor milyen drót volt a dobon. Meg nem árt ha van amper
Válasz VMisi #25310. hozzászólásáraHa biztosra akarsz menni vegyél néhány szál " átmeneti elektródát " UTP-65, vagy ok 68.81. Hegesztő boltokban árulják kis csomagba, vagy szálra is. Sokkal nagyobb szilárdság, nagyon könnyen hegeszthető, és jó feszültség kiegyenlítő. Az elsőt 15 éve hegesztettem át, még nem tört le.
Válasz VMisi #25310. hozzászólásáraNekünk a két nagyobb fergán már rég St lett hegesztve, holnap pedig a Steiger golyós vége helyett kerül fel Cat4 kampó rá. Ma lepuffantottuk flexel, holnap rá igazít, heftel, majd varr.
Válasz VMisi #25310. hozzászólásáraMagunknak hegesztjük. Walterscheid-et vegyél adják hozzá a gyári pàlcákat. Az egyikkel összecsípeted a másikkal gyökölöd.
Válasz VMisi #25310. hozzászólásáraIgen. A gyári is oda van hegesztve, meg árulnak is olyan véget. Állítólag volt olyan amihez adtak spéci pálcát is. Én olyannal még nem találkoztam. De úgy érdemes, hogy elviszed egy komolyabb hegesztőhöz, aztán odavarrja neked úgy, hogy abban hiba nem lesz.
Válasz hashtag #25306. hozzászólásáraCsináltál már ilyet? Nekem hagyományos golyós vég van. Jó lenne a kampós, de nem mertem még bevállalni a hegesztést.
Válasz Sk Laci #25296. hozzászólásáraÚfehértó Fobotraktor 4 fő út mellett van. Tel sz: 30/945-2600. Egyépkén a facebookon is fent vannak. Érdeklődjél nálluk hátha tudnak segíten?!
Válasz Sk Laci #25298. hozzászólásáraKérdezlek, te belemernél menni egy 10.000 óra feletti nagy gépbe ekkora pénzekért, főleg amelynek óriási költség a javítása üzemeltetése???? Én vettem már használtat mert nem akartam részecskeszűrős meg Adblu-s férges gépet venni, asztán jöttek elő a meghibásodások sorra , pedig "nagy cég" a forgalmazója szervizelte javította a gépet állandóan! Olyan óriási bakit követtel el hogy nem öntöttek az oldalsó hajtóházba a bolygóműbe olajat! Szerinted mi lett a vége neki???
25355 hozzászólás
Válasz termelo #25352. hozzászólásáraMennyi?
Én meg vettem a hardt oilt, az se volt olcsóbb.
Válasz Rabó001 #25350. hozzászólásáraKöszönöm!
Válasz termelo #25352. hozzászólásáraSimo szinkron váltó. Csak a hygardnak valamivel kisebbet ír s viszkozitására. Vidzont meglepően majdnem az van a legjobb árban 60as kis hordóban.
Válasz mtz1221 #25351. hozzászólásáraHa nem cvt-s a váltó akkor igen.
Nálunk 1400 ft literje, szerintem a legjobb olaj kb. 1000 litert már eddig elhasználtam életembe.
Volt vele 8000 órás hibamentes gépem is.
A felsorolt specifikációk 99%-a ugyanaz csak más volt a megrendelőjük...
Mit szóltok, önthetek ez a török 300as valami helyett hygardot a váltóba ? A "PO Maxitrak Transmisyon 300" egy a Petrol Ofisi által gyártott hajtóműolaj. Traktorokban és más nehéz mezőgazdasági és építőipari gépekben való használatra tervezték.
A termék jellemzői és előnyei
A Petrol Ofisi szerint a Maxitrak Transmisyon 300 a következő előnyökkel jár:
Kenés és védelem: Ásványi alapolajai és speciális adalékai csökkentik a zajt és megakadályozzák a kopást a hajtóművekben és más alkatrészekben.
Habzásgátlás: Segít megoldani a habzási és kavitációs problémákat, biztosítva a sima erőátvitelt.
Korrózióvédelem: Az olaj megakadályozza a rozsdásodást és a korróziót, meghosszabbítva a berendezések élettartamát és csökkentve a karbantartási költségeket.
Széleskörű alkalmazás: Használható hajtásláncokban, végső hajtóművekben, hidraulikus rendszerekben, fékekben, differenciálművekben és hajtóművekben.
Alkatrész-kompatibilitás: Teljesen kompatibilis a szabványos tömítőanyagokkal.
Műszaki adatok
A Petrol Ofisi szerint a Maxitrak Transmisyon 300 jellemző műszaki adatai a következők:
Specifikáció ASTM vizsgálati módszer Érték
Sűrűség @ 15°C D4052 0,890 kg/liter
Lobbanáspont (COC) D92 240–248 °C
Viszkozitás @ 40°C D445 84,5–89,62 mm²/s
Viszkozitás @ 100°C D445 10,8–11,04 mm²/s
Viszkozitási Index D2270 109–113
Folyáspont D97 -27 °C
Teljesítmény jóváhagyások
A Maxitrak Transmisyon 300 megfelel a következő specifikációk teljesítménykövetelményeinek:
Massey Ferguson CMS M1135
Ford ESEN M2C 86B
e HELYETT MELYIK OLCSÓBB EURÓPAI OLAJ FELEL MEG ,
A Maxitrak Transmisyon 300 olajnak a Massey Ferguson CMS M1135 és a Ford ESEN M2C 86B specifikációknak való megfelelése azt jelenti, hogy a legmegfelelőbb alternatívák is ezeket a szabványokat teljesítik. Kétféle univerzális traktorhajtómű-olaj (UTTO) jöhet szóba helyette:
Az egyik a megnövelt teljesítményű, drágább UTTO, amely más specifikációknak, például John Deere J20C és Allison C4, is megfelel.
A másik az olcsóbb, alap UTTO, amely a Petrol Ofisi termékhez hasonlóan csak a CMS M1135 és M2C 86B specifikációkat teljesíti.
Az árfüggő alternatívák az európai gyártóktól:
TotalEnergies Dynatrans FR: Ez az UTTO megfelel a Ford WSS-M2C86B és a Massey Ferguson CMS M1135 szabványoknak, és olcsóbb alternatívája lehet a Maxitrak 300-nak.
Valvoline FarmPlus Hydratrans: Ez az UTTO megfelel a Ford M2C-86-B és a Massey Ferguson M1135 szabványoknak. A Valvoline-nak vannak más termékei is, amelyek UTTO-ra specializálódtak, mint például a FarmPlus Hydratrans, amely szintén megfelel ezeknek a szabványoknak.
77 Lubricants Universal Tractor Oil 85W: Ez a holland cég olaja szintén megfelel a Ford M2C86B és a Massey Ferguson M1135 szabványoknak, és olcsóbb kategóriás olajnak számít.
Gulf Universal Tractor Transmission Fluid 80W: Ez az olaj megfelel a Ford M2C86-B és a Massey Ferguson M1135 szabványoknak.
Fontos szempontok az alternatíva kiválasztásakor
Specifikációk ellenőrzése: Mindig ellenőrizze a traktorja gyártójának specifikációit és követelményeit.
Viszkozitás: A Maxitrak 300 viszkozitása 40°C-on 84,5 mm²/s, 100°C-on pedig 10,8 mm²/s. Az alternatíva kiválasztásakor érdemes olyan olajat keresni, amely hasonló viszkozitási értékekkel rendelkezik, különösen, ha a traktor régebbi gyártású.
Ár-érték arány: A fenti listán található olajok ár-érték aránya változó. Érdemes több helyen is megnézni az árakat, mielőtt dönt.
undefined
undefined
undefined
7 webhely
FarmPlus Hydratrans Tractor Transmission Oil - Valvoline™ Global
Specs. ALLISON C4, API GL-4, CASE UK/DBT, DENISON HF-1, DENISON HF-2, FORD M2C-134-D, FORD M2C-86-B, MASSEY FERGUSON M1135, SAE 80...
favicon
Valvoline™ Global
Dynatrans, Lubricants for Transmissions
Lubricants for Transmissions. - UTTO (Universal Tractor Transmission Oil) - Axle Lubricants. Dynatrans products are high performan...
favicon
TotalEnergies Lubricants
agroTec | Integrated Energy Provider - ελίν
agroTec U.T.T.O. ... High-tech multigrade lubricant for drive systems, hydraulic systems, the differential and the brakes of tract...
favicon
ελίν
Az összes megjelenítése
ÉS A John Deere Hy-Gard ,
A John Deere Hy-Gard olaj is egyfajta UTTO (Universal Tractor Transmission Oil), de nem feltétlenül a legjobb vagy legolcsóbb alternatíva a PO Maxitrak Transmisyon 300 helyett. A Hy-Gard elsősorban a John Deere gépekhez készült, és az ára gyakran a prémium kategóriába esik a márkaneve miatt.
Hy-Gard és J20C specifikáció
A Hy-Gard olaj meghaladja a JDM J20C szabvány teljesítménykövetelményeit, amelyet a John Deere határoz meg a hajtómű-hidraulika folyadékokra.
Bár sok univerzális UTTO folyadék megfelel a J20C szabványnak, a John Deere azt állítja, hogy a Hy-Gard saját tesztjei és előírásai szigorúbbak a minimális J20C követelményeknél.
A Hy-Gard egy univerzális olaj, amely sokféle traktorban használható, beleértve a Ford és a Massey Ferguson modelleket is, amelyekhez a Maxitrak 300 megfelel. Azonban az ára és a specializáltsága miatt általában nem a legköltséghatékonyabb választás.
John Deere Hy-Gard vs. Maxitrak Transmisyon 300
Viszkozitás: A John Deere Hy-Gard olaj viszkozitása 40°C-on 59,2 mm²/s, 100°C-on pedig 9,4 mm²/s. Ez alacsonyabb, mint a Maxitrak Transmisyon 300 olajé (40°C-on 84,5 mm²/s, 100°C-on 10,8 mm²/s). Ez a viszkozitáskülönbség különösen hidegebb éghajlaton jelenthet előnyt, de a régebbi, vastagabb olajhoz szokott hajtóművek esetében problémákat okozhat.
Ár: A John Deere Hy-Gard, mint gyári olaj, általában drágább, mint a Maxitrak 300 és a korábban említett európai alternatívák.
Összefoglalva:
A John Deere Hy-Gard technikailag megfelelhet alternatívaként a Maxitrak 300 helyett, de az ára és a viszkozitási különbsége miatt nem feltétlenül ideális választás, különösen ha az alacsonyabb költség a fő szempont. A korábban említett európai gyártók olajai, mint például a TotalEnergies Dynatrans FR vagy a Valvoline FarmPlus Hydratrans, valószínűleg jobb ár-érték arányt kínálnak. Mindig ellenőrizze a traktorja gyártójának specifikációit, mielőtt bármilyen olajat használna.
Válasz Sk Laci #25342. hozzászólásáraGyőrben a JD technika, mint már írták. Valami rácsot nem szerkesztesz rá, a zuzashoz feltenni?
Válasz A.I. #25348. hozzászólásáraNem akarom csúfítani a traktort
Válasz Sk Laci #25347. hozzászólásáraSzerintem van karcálló is, utánna kérdeznék.
Nem jöhet számításba valami védőrács, mint az erdészeti gépeken?
Válasz A.I. #25343. hozzászólásáraPlexit nagyon összekarcolják az ágak. Ez nekem nem jön be.
Válasz viktor81 #25345. hozzászólásáraNincs mit.
Válasz A.I. #25343. hozzászólásáraköszi
Válasz A.I. #25341. hozzászólásáraköszönöm
Válasz Sk Laci #25342. hozzászólásáraSzia.
Én Debrecenben az Agroroll-nál vettem, de csak személyes átvétellel ment, üveget nem postáztak.
Neked ez messze is lenne.
Viszont mondjuk Győrben, az neked nincs annyira messze, ha jól tudom, ott a JD technika, meg a Kocsis agrotechnika.
Biztos tud mindkettő utángyártottat is.
Illetve Gránit és Kramp.
Amúgy, plexiből nem gondolkodtál még, hogy legyártatod.
Barátom Rasant ajtót csináltatott, miután ledurrant neki.
Válasz A.I. #25341. hozzászólásáraSzia!

Elküldenéd nekem privátban a weboldalt, ahol lehet utánnagyártott üveget vásárolni JD traktorra.
Nálam idő kérdése mikor törik össze a rézsümulcsozóval, amikor az útszéli, táblaszéli gallyat vágom.
Jobb oldali tükröket sikerül elég gyakran cserélnem
Válasz viktor81 #25340. hozzászólásáraSzia
Ez lehet.
Ahogy látom 7600-7800-ig egyforma minden az üveglap.
Ne ragaszkodik a gyárihoz, 6000-re mi is valami utángyártott németet vettünk, hibátlan és töredék áru, nem tudom erre van-e alternatíva.
Ja és itt minden alkatrészt megtalálsz, ingyenes katalógus a JD-hez.
Sziasztok.JD 7600 ra szeretnék bal oldali(beszálló ajtót venni)Sajnos leszakadt.Tud nekem esetleg valaki cikkszámot mondani.A másik ajtón semmi értékelhetőt nem találok,pedig gyári.
köszönöm
Válasz hashtag #25338. hozzászólásáraSzár ügy az, mikor valami lepirul.
!
Nekem vagy 5 évig volt "direktre" kötve, aztán sorvezető és csak úgy gondoltuk, nem volna baj, ha működne.
Működik, most ki lett "cserélve" ezzel a módszerrel a biztosíték rajta.
Mert ugye csináljuk "eldobósra" (100eFt) és forrasszunk bele egy PC biztosítékot (ami amúgy filléres ugye).
Amit szintén ki lehet cserélni, csak a késeshez nem kell forrasztó meg epoxi utána, megmondjuk 1 óra alsó hangon mire vissza van szerelve.
Persze mindenki maga dönt mit csinál.
Volt azért, hogy az én szemem is kikerekedett, 20-on éve E kombájn, valami villamossági gebasz volt, na nézzük a biztsíték táblát. Azokban még a kis rudak voltak, már ahol nem Bélás volt bepattintva.
Na mondom a kombájn már elolvad bassza meg, az még akkor is tart majd
Nyilván kicseréltük, ha már, de ilyen van? Van.
Válasz A.I. #25337. hozzászólásáraNem vicces, volt ahol simán kiégett másmilyen traktor, álltában, gondolt egyet és láng.
Nekem is volt szar az ilyen testkapcsoló, átkötöttem direktbe, amíg megjött a gyári.
Ha eldöntöd, hogy neked nincs szükséged a gyári megoldásra, akkor rá kell tenni egy tökéletesen egyszerű elfordítós áramtalanítót. Abból még nem volt baj.
Válasz hashtag #25335. hozzászólásáraTákolás?
Válasz hashtag #25335. hozzászólásáraNekem az udvaron álnak a traktorok. Remélem nem lessz baj.
Válasz Sk Laci #25334. hozzászólásáraMinden ilyen tàkolás után, viszonylag szabad téren, az udvar közepén szoktunk parkolni. Az a biztos.
Válasz A.I. #25333. hozzászólásáraKöszönöm
Válasz Sk Laci #25332. hozzászólásáraSzia.
Nem, az első képen a kábelkötegelő tartja a biztosítékot, ami kiváltja a hibásat(kicsapott PC biztosítékot), kicsit ránagyítok, hogy a lényeg maradjon.
Egyébként én is sokáig áthidalva, fixre kötve használtam, vagy 4 éve lett bele sorvezető, akkor csináltuk meg.
Válasz A.I. #25331. hozzászólásáraSzia!
A szikszalagos rész alatt van a biztosíték?
Holnap ránézek, ilyen e az enyém is.
Válasz Sk Laci #25329. hozzászólásáraSzia



Bocsánat, kicsit el vagyok ma csúszva.
Remélem kivehető a képekről hogyan is kell a kis biztosítékot áthidalni.
Válasz Sk Laci #25329. hozzászólásáraReggel lefotózom és felrakom ide!
Válasz A.I. #25327. hozzászólásáraSegítenél, ha lefotóznád, így lehet én is meg tudnám csinálni.
Válasz Sk Laci #25326. hozzászólásáraEzt mondom sok szerelő nem is ért hozzá, csak valamit b@xakszik s kérik érte a horror lét a cég kinél dolgozik!













Válasz Sk Laci #25326. hozzászólásáraSzia Laci.
Az a mágneskapcsoló feküdt ki, ami az áram leválasztást/bekapcsolást végzi.
Nem a mágnesnek van baja, hanem van benne egy apró beleforrasztott PC biztosíték (kisebb, mint 1 amperes).
Mi úgy oldottuk meg, hogy azt a biztosítékot kiváltottuk egy késesre, azóta hibátlan.
Így néhány 1000 Forintból megoldódott a százezres gond.
Ha gondolod és egyről beszélünk lefotózom neked.
Válasz Ares 826 #25324. hozzászólásáraNem erőltetem a traktor vásárlást, inkább a szolgáltatást venném igénybe, remélve, hogy időben jön hozzám a szolgáltató.
Tegnam nem indult a kis JD 6 120 M traktorom /2 600 óra/, nem jött áram a fülkébe. Elment az időzített áramtalanító.
Kijött a szerviz, átkötötte direktbe, hogy megrendeki a "kütyüt".
Remélem nem vág hanyat a számla, amit még nem nyújtottak be.
Ismerősöm kihívta a szervizt a 8R 410-hez, hogy furán ruggózik. Kijöttek, úgy megszerelték, hogy járt az eleje fel le egész nap, mint valami hullámverés, és elkértek 2 000 eurót.
Mostan kell jönnie a szerviznek, hogy tegyék rendbe a traktort, mert így nem kellemes benne ülmi egész nap. Szerelés utánn rosszabb lett, mint addig volt.
Válasz bettybrayen5 #25323. hozzászólásáraTiszta èsszerűsèg. Monika asszon,akit újra fèrfivá tettek. Èn meg tegnap horgásztam aztán fogtam egy kesejűt. Ebből is csak a fele igaz,de az sem velem tőrtènt.
Válasz Sk Laci #25319. hozzászólásáraÉn akkor sem mennék bele, de legyen szerencséd s fogj ki jó trakit! de sajnos a baráti körömben s magam is tapasztaltam a SZERVÍZ TREHÁNYSÁGÁT s nagy cég szervizelte előtte a trakit, nem 10.000 óra feletti volt! Én most cseréltem ki a jönón a lendkeréken lévő rezgéscsillapító kuplung tárcsát 7000 óra körül van benne s sajátom 2003 óta, de még túrbót is vettem rá újat pedig még jó az állapotat azt is bátran kimondta a cég szerelője kitől vettem az újat! De mégsem szeretnék megint sokat szerelni meg fizetni ha mégis lenne valami a túrbóval!

Válasz bettybrayen5 #25323. hozzászólásáraMónika s nekik a hitelezőnek mi a haszon abban a 2% hitelben???? A virtuális vagy csak úgy nyomtatott fedezetlen pénzt így teszik vajon "valós kézzel fogható" pénzecskévé????? Senki de senki nem ad pénzt nagyon kicsi kamatra, még az állam sem! még a mostani 35 lakáshitelben sem beszélnek arról senki de senki hogy az állam még mennyit fizet a bankszektornak, hogy adjanak lét 3%-ra! Na akkor mi is ebben a "mesében a mézes madzag" ???????????????










Válasz szanberg #25321. hozzászólásáraCsörgess meg, ha érdekel.
Válasz Sk Laci #25319. hozzászólásáraMikori kiadás? Mennyit kérnek érte?
Válasz Sk Laci #25319. hozzászólásáraAztán legyen 20000eu mindig a kesztyutartoban a 58 euros oradijra meg a tularazott alkatreszre

Traktort ujat koll venni megmondta mm kománk is
Válasz Ares 826 #25307. hozzászólásáraAzt a traktort nem fogom megvenni. Főleg a merev elsőhíd miatt. A magas üzemórák se kecsegtetők.
Viszont kaptam ajánlatoz 8 320 R traktorra, gps navigációval 15 cm pontossággal 14 000 órás, viszont a motor 2000 órája lett felujítva. 4 db új gumi.
Ez a traktor tegnap nálam dolgozott egész nap, szépen ment.
Ezen még gondolkozok.
Válasz hashtag #25317. hozzászólásáraSg3 szerintem az nagyobb szakítószilárdságú.
A drótra értem.
Válasz VMisi #25316. hozzászólásáraNekem csináltàk azzal is. Elvittem, úgy voltam vele, hogy bátrabban aláállok a munkagépnek úgy
Azt nem tudom hogy akkor milyen drót volt a dobon. Meg nem árt ha van amper
Válasz szanberg #25313. hozzászólásáraSimán co-val?
Válasz VMisi #25310. hozzászólásáraHa biztosra akarsz menni vegyél néhány szál " átmeneti elektródát " UTP-65, vagy ok 68.81. Hegesztő boltokban árulják kis csomagba, vagy szálra is. Sokkal nagyobb szilárdság, nagyon könnyen hegeszthető, és jó feszültség kiegyenlítő. Az elsőt 15 éve hegesztettem át, még nem tört le.
Válasz Sk Laci #25304. hozzászólásáraTe is vágd le és Cat3 fej mehet rá! Semmi extra, egy normális átlagos hegesztést igényel!
Válasz VMisi #25310. hozzászólásáraNekünk a két nagyobb fergán már rég St lett hegesztve, holnap pedig a Steiger golyós vége helyett kerül fel Cat4 kampó rá. Ma lepuffantottuk flexel, holnap rá igazít, heftel, majd varr.
Válasz VMisi #25310. hozzászólásáraMagunknak hegesztjük. Walterscheid-et vegyél adják hozzá a gyári pàlcákat. Az egyikkel összecsípeted a másikkal gyökölöd.
Válasz VMisi #25310. hozzászólásáraIgen. A gyári is oda van hegesztve, meg árulnak is olyan véget. Állítólag volt olyan amihez adtak spéci pálcát is. Én olyannal még nem találkoztam. De úgy érdemes, hogy elviszed egy komolyabb hegesztőhöz, aztán odavarrja neked úgy, hogy abban hiba nem lesz.
Válasz hashtag #25306. hozzászólásáraCsináltál már ilyet? Nekem hagyományos golyós vég van. Jó lenne a kampós, de nem mertem még bevállalni a hegesztést.
Válasz Sk Laci #25296. hozzászólásáraKeress rá Lengyel oldalakra több bontó is van, ahol találsz alkatrészt trakikhoz. Példának Agrolie oldal.

Válasz Sk Laci #25296. hozzászólásáraÚfehértó Fobotraktor 4 fő út mellett van. Tel sz: 30/945-2600. Egyépkén a facebookon is fent vannak. Érdeklődjél nálluk hátha tudnak segíten?!
Válasz Sk Laci #25298. hozzászólásáraKérdezlek, te belemernél menni egy 10.000 óra feletti nagy gépbe ekkora pénzekért, főleg amelynek óriási költség a javítása üzemeltetése???? Én vettem már használtat mert nem akartam részecskeszűrős meg Adblu-s férges gépet venni, asztán jöttek elő a meghibásodások sorra , pedig "nagy cég" a forgalmazója szervizelte javította a gépet állandóan! Olyan óriási bakit követtel el hogy nem öntöttek az oldalsó hajtóházba a bolygóműbe olajat! Szerinted mi lett a vége neki???


Válasz Sk Laci #25304. hozzászólásáraÉn levágnám, és hegesztenék rá 3asat.