A fék hibája most kezdődött 3 hónapja,a hidraulika visítása tavaly.A hidraulika visítása a kormányzáskor erősödik.Ezt elismerik,állításuk szerint a hidraulikát megmérték mindenütt,nem találtak hibát, a gép "rendeltetésszerűen működik" használjam tovább!
Köszönöm a segítségeket! Tavaly amikor ilyen nehezen javították ki az olajfolyást,ügyvéddel fenyegetőztem,és hogy értesítem a KITE tulajdonosi körét,és a JD gyárat. Ekkor ajánlottak egy év ingyen javítást, hogy maradjak csendben. Ez most jár le,eszük ágában sincs betartani.Írtam Nádudvarra levelet a 1,5 év lehetetlenkedéseiről,a Vezérigazgató személyesen felhívott,és garantálta,hogy a gépet kijavítják.Ma kiküldött 3 főmérnöknek nevezett embert, akik ismét megállapították,hogy a gép "rendeltetésszerüen müködik", nincs szükség Javításra.Most már keresek ügyvédet!A hidraulika azóta visít 1700-1900 közötti fordulaton mióta tavaly a motort megbontották.Valószínűnek tartom Én is, hogy megtört,megszűkült egy hidraulika cső,ők ezt határozottan cáfolják.A fékem nem melegszik, tényleg fog,csak sokkal kisebb pedálmozdulatra,sok levegőt elenged fékezéskor a pótkocsiról és fújja az olajat.A műhelyfőnők válasza erre, hogy a Jd gyorsan visszatermeli a levegőt, így ez nem igazán probléma.
Válasz balog sándor_23053 #19122. hozzászólásáraÜgyvéddel írjatok levelet amiben kéred a hiba jelenségek megszüntetését. Ne félj megéri azt a pár tízezer forintot, utána rögtön ott lesznek viszik a gépet és ha kell a felét ujra cserélik.
Válasz balog sándor_23053 #19120. hozzászólásáraHelyi tapasztalatot mondok..A tulaj veje Németül tolmácsi szinten beszél. Na ment a levél az őzikének..Mannheimbe. Pár nap múlva maga a Kite kereste őket. Pedig nem is tőlük volt vásárolva a gép. Amúgy nem melegszenek fel a tokok ahol a fék van ? Tehát ez állandó probléma vagy egy idő után jelentkezik? A sivító hang és utólagos "melegedés"-pedál keményedés. Olaj ági szűkülésre utal. Így elsőre. De egy légtelenítést is meg lehet ejteni. Az következő képen megy, kormány elteker jobbra-balra megtart,fékpedál pumpa. És az adott pontokon légtelenítés. A hátsó fékekét szerintem itt is felhozták a tok tetejére.
Válasz Gabika6330 Pr. #19121. hozzászólásáraMiért lenne övé a buli? 1 évig gyári garanciás a traktor a JD költsége minden javítás és nem a KITE-jé. Aztán pedig a +2 garanciában 120e Ft-ig a partneré felette fizet a biztosító. Minden csak szeriízes és hozzáállás kérdése.
Ma már 3 főmérnöknek nevezett ember volt nálam,akik megállapították,hogy a fék és a hidraulika rendeltetésszerűen működik,a hidraulika visítása,és a lefújószelep olajfújása természetes.Nekem Zetorok vannak mellette azoknál ez nem fordult még elő.
Válasz balog sándor_23053 #19120. hozzászólásáraEz biztos nem természetes dolog!!
Ne a szervizessel beszélj,hanem a főnökével,vagy annak a főnökével.Időhúzás megy.Kifutsz a garanciából és tied a buli.
Jó estét mindenkinek! Eddig csak olvastam a fórumot,most segítséget szeretnék kérni.Én is elkövettem azt a hibát hogy a KITÉ-től vásároltam egy új 6130M-es jd-t. Gyári hibás volt,a motorjából szivárgott az olaj.Fél évig könyörögtem a szervíznek mire kijavították, 17 napot állt bent a gép szezonba 20 órát dolgoztak rajta ez idö alatt,azóta visít a hidraulika 1700-1900-as fordulaton.ezután a fékem felkeményedett,a lefújószelepem fújja az olajat kifele.a jobb hátsó felnim tiszta olaj.Garanciába a KITE csak annyit csinált már kétszer,hogy kitakarította a lefújószelepet, az olaj eredetét nem keresik azt mondják. hogy ez Jd traktoroknál természetes.Ezt nem hiszem el .de a kérdésem az lenne. hogy valaki járt-e már így? 800 órás gépről van szó,szerintem nem a kompresszor eszi az olajat.
Válasz Vinkó75 #19116. hozzászólásáraJó az ötlet!! A Claaas még azt is előirányozza a javítási programban hogy hány fokra is kell föllmegiteni hogy szétjöjjön!!DE ha valaki te ezt biztosan tudod!! Szerintem a JD nél is van ilyen.. Ha jol emlékszem kb 200 fokot mondanak
Üdvözletem! Az előző kérdésemre megkaptam fórumon kívül a választ, sajnos a két gép "házasítása" elég komplikált, viszont lenne egy másik kérdésem. 4650 powershift váltónál mi okozhatja az alábbi hibát, miszerint a gép csak az alsóbb fokozatokban működik?
Válasz Gabika6330 Pr. #19093. hozzászólásáraÉn JD téli adalékot használok.
1000 literhez eleg nettó 6-7000 ftért.
Tehát literenként 6 forintot dob rá.
New Holland, Mitsubishi kapja a standard Molos gázolajjal.
Válasz Gabika6330 Pr. #19093. hozzászólásáraDrága én azt mondom nekem, én a tesco-ban veszem a porlasztó tisztítót a 325 milis még egy ezres sincs és azt használom el 1000 literbe. Kerozinos alapú ha jól olvastam, szerintem nagyon jó tízesével szoktam venni megy a trakikba és a kombiba is meg a teleszkóposba is.
Válasz Claastra. #19091. hozzászólásáraNállunk is van egy 5720-as jd 14000 órával,és az is indul pöccre a hidegben ,még a porlasztók nem voltak kivéve belőle!!
Válasz Ares 826 #19087. hozzászólására50 ml 6000 huf ami 250 liter gázolajhoz elég.A kocsiba egészen sokáig elég lesz.Az üa. rendszerre van jótékony hatása.
Válasz Claastra. #19088. hozzászólásáraNem olvastam csak kérdeztem Gábor. Én mást használok porlasztó tisztításra és szerintem jó, a jojóban van 6500 óra és nincs kés füst és indul rendesen, nem kopog faszán húz a mocija!
25279 hozzászólás
Válasz Celtises #19130. hozzászólásáraHa cr vagy vp akkor lehet. De ha ezek bármelyike,akkor kódolvasás sokat segithet.
6320SE traktoron a felső elektromos tápszivattyú elég lehet, hogy menjen a gép normálisan?
A fék hibája most kezdődött 3 hónapja,a hidraulika visítása tavaly.A hidraulika visítása a kormányzáskor erősödik.Ezt elismerik,állításuk szerint a hidraulikát megmérték mindenütt,nem találtak hibát, a gép "rendeltetésszerűen működik" használjam tovább!
Köszönöm a segítségeket! Tavaly amikor ilyen nehezen javították ki az olajfolyást,ügyvéddel fenyegetőztem,és hogy értesítem a KITE tulajdonosi körét,és a JD gyárat. Ekkor ajánlottak egy év ingyen javítást, hogy maradjak csendben. Ez most jár le,eszük ágában sincs betartani.Írtam Nádudvarra levelet a 1,5 év lehetetlenkedéseiről,a Vezérigazgató személyesen felhívott,és garantálta,hogy a gépet kijavítják.Ma kiküldött 3 főmérnöknek nevezett embert, akik ismét megállapították,hogy a gép "rendeltetésszerüen müködik", nincs szükség Javításra.Most már keresek ügyvédet!A hidraulika azóta visít 1700-1900 közötti fordulaton mióta tavaly a motort megbontották.Valószínűnek tartom Én is, hogy megtört,megszűkült egy hidraulika cső,ők ezt határozottan cáfolják.A fékem nem melegszik, tényleg fog,csak sokkal kisebb pedálmozdulatra,sok levegőt elenged fékezéskor a pótkocsiról és fújja az olajat.A műhelyfőnők válasza erre, hogy a Jd gyorsan visszatermeli a levegőt, így ez nem igazán probléma.
Válasz RkTomi #19123. hozzászólásáraPont azért megy az időhúzás hogy ne férjen bele az 1 évbe.A+ 2 év fizetős-nem?
Válasz balog sándor_23053 #19122. hozzászólásáraÜgyvéddel írjatok levelet amiben kéred a hiba jelenségek megszüntetését. Ne félj megéri azt a pár tízezer forintot, utána rögtön ott lesznek viszik a gépet és ha kell a felét ujra cserélik.
Válasz balog sándor_23053 #19120. hozzászólásáraHelyi tapasztalatot mondok..A tulaj veje Németül tolmácsi szinten beszél. Na ment a levél az őzikének..Mannheimbe. Pár nap múlva maga a Kite kereste őket. Pedig nem is tőlük volt vásárolva a gép. Amúgy nem melegszenek fel a tokok ahol a fék van ? Tehát ez állandó probléma vagy egy idő után jelentkezik? A sivító hang és utólagos "melegedés"-pedál keményedés. Olaj ági szűkülésre utal. Így elsőre. De egy légtelenítést is meg lehet ejteni. Az következő képen megy, kormány elteker jobbra-balra megtart,fékpedál pumpa. És az adott pontokon légtelenítés. A hátsó fékekét szerintem itt is felhozták a tok tetejére.
Válasz balog sándor_23053 #19122. hozzászólásáraKeress egy faxa ügyvédet aki megszorongatja a mogyoróikat...Ilyenkor általában kezesbárányok lesznek.
Válasz Gabika6330 Pr. #19121. hozzászólásáraMiért lenne övé a buli? 1 évig gyári garanciás a traktor a JD költsége minden javítás és nem a KITE-jé. Aztán pedig a +2 garanciában 120e Ft-ig a partneré felette fizet a biztosító. Minden csak szeriízes és hozzáállás kérdése.
Ma már 3 főmérnöknek nevezett ember volt nálam,akik megállapították,hogy a fék és a hidraulika rendeltetésszerűen működik,a hidraulika visítása,és a lefújószelep olajfújása természetes.Nekem Zetorok vannak mellette azoknál ez nem fordult még elő.
Válasz balog sándor_23053 #19120. hozzászólásáraEz biztos nem természetes dolog!!
Ne a szervizessel beszélj,hanem a főnökével,vagy annak a főnökével.Időhúzás megy.Kifutsz a garanciából és tied a buli.
Jó estét mindenkinek! Eddig csak olvastam a fórumot,most segítséget szeretnék kérni.Én is elkövettem azt a hibát hogy a KITÉ-től vásároltam egy új 6130M-es jd-t. Gyári hibás volt,a motorjából szivárgott az olaj.Fél évig könyörögtem a szervíznek mire kijavították, 17 napot állt bent a gép szezonba 20 órát dolgoztak rajta ez idö alatt,azóta visít a hidraulika 1700-1900-as fordulaton.ezután a fékem felkeményedett,a lefújószelepem fújja az olajat kifele.a jobb hátsó felnim tiszta olaj.Garanciába a KITE csak annyit csinált már kétszer,hogy kitakarította a lefújószelepet, az olaj eredetét nem keresik azt mondják. hogy ez Jd traktoroknál természetes.Ezt nem hiszem el .de a kérdésem az lenne. hogy valaki járt-e már így? 800 órás gépről van szó,szerintem nem a kompresszor eszi az olajat.
Válasz Vinkó75 #19116. hozzászólásáraJó az ötlet!! A Claaas még azt is előirányozza a javítási programban hogy hány fokra is kell föllmegiteni hogy szétjöjjön!!DE ha valaki te ezt biztosan tudod!! Szerintem a JD nél is van ilyen.. Ha jol emlékszem kb 200 fokot mondanak
Válasz Ádám Zoltán_58033 #19115. hozzászólásáraMenet rögzítőzve van.
Válasz Vinkó75 #19116. hozzászólásáraMajd ma akarom csak, nem akartam megégetni a gumi alkatrészeket a dugattyún.
Válasz Ádám Zoltán_58033 #19115. hozzászólásáraValószínűleg jól rá ragasztották rögzítővel. Melegítés után próbáltátok ?
8000-es traktoron szedett már szét valaki hátsó nagy munkahengert? Mer nem tudjuk letekerni a dugattyú anyáját.
Üdvözletem! Az előző kérdésemre megkaptam fórumon kívül a választ, sajnos a két gép "házasítása" elég komplikált, viszont lenne egy másik kérdésem. 4650 powershift váltónál mi okozhatja az alábbi hibát, miszerint a gép csak az alsóbb fokozatokban működik?
Üdvözletem! A kérdésem az alábbi, mégpedig 4630 JD összeházasítható-e a 4650 váltójával? Előre is köszönöm szépen a válaszokat!
Ha valakit érdekel van 8030 8r stb-re új hütő variátor szijjam.
Válasz buzgokrisztian1997 #19108. hozzászólásáraMent a válasz

Válasz Ares 826 #19109. hozzászólásáracsóró emberből "menő" gazdálkodó lettem kell enél jobb példa,felneveltem példásan 3 gyereket,a templomban és a parlamentben mindíg hazudnak,csak az elsőben 2000éve ugyanazt



Válasz Claastra. #19107. hozzászólásáraAkkor hol a példamutatás??

Gabika6330 Pr. küldtem üzenetet :)
Válasz Ares 826 #19106. hozzászólásáraSose jártam ,gyerekeim már úgy nőtek fel,ők végigjárták a dolgokat
Válasz Claastra. #19105. hozzászólásáraNem hiszel a mesékben vagy mi van azért nem jársz?
Válasz Bárány #19102. hozzászólásáraDe nem ám,idén amúgy először

Válasz Bárány #19102. hozzászólásáraNa ez az.

Válasz Gabika6330 Pr. #19093. hozzászólásáraÉn JD téli adalékot használok.
1000 literhez eleg nettó 6-7000 ftért.
Tehát literenként 6 forintot dob rá.
New Holland, Mitsubishi kapja a standard Molos gázolajjal.
Válasz Claastra. #19101. hozzászólásáraNa, akkor azért nem olyan rég voltál!
Válasz Ares 826 #19100. hozzászólásáranem vagyok hívő lélek,az unokám keresztelőjén voltam utoljára templomban
Válasz Claastra. #19095. hozzászólásáraOda jársz vasárnaponként a gyülibe??
Válasz Gabika6330 Pr. #19096. hozzászólásáraadagolósak a gépeim,a cr személyautókba rakok adalékokat(gyári ajánlásút)
Válasz Gabika6330 Pr. #19093. hozzászólásáraDrága én azt mondom nekem, én a tesco-ban veszem a porlasztó tisztítót a 325 milis még egy ezres sincs és azt használom el 1000 literbe. Kerozinos alapú ha jól olvastam, szerintem nagyon jó tízesével szoktam venni megy a trakikba és a kombiba is meg a teleszkóposba is.
Válasz Ares 826 #19089. hozzászólására


Válasz Claastra. #19091. hozzászólásáraCR vagy adagolós?
Válasz Ares 826 #19092. hozzászólásáraa zsinagógába????
Válasz Claastra. #19091. hozzászólásáraNállunk is van egy 5720-as jd 14000 órával,és az is indul pöccre a hidegben ,még a porlasztók nem voltak kivéve belőle!!

Válasz Ares 826 #19087. hozzászólására50 ml 6000 huf ami 250 liter gázolajhoz elég.A kocsiba egészen sokáig elég lesz.Az üa. rendszerre van jótékony hatása.
Válasz Claastra. #19091. hozzászólásáraAkkor imádkozzál és vigyél a perselybe holnap 10.000 ft!



Válasz Ares 826 #19089. hozzászólásáraa kisvaltrában 10000felett van nem használunk kegyszereket,és pöccre indul-10-ben is
Válasz Claastra. #19088. hozzászólásáraEz drága szerintem ahhoz képest amit én használok!

Válasz Claastra. #19088. hozzászólásáraNem olvastam csak kérdeztem Gábor. Én mást használok porlasztó tisztításra és szerintem jó, a jojóban van 6500 óra és nincs kés füst és indul rendesen, nem kopog faszán húz a mocija!
Válasz Ares 826 #19087. hozzászólásáraolvass ne csak less,500ml és 250l gázolajhoz kell keverni ,tiszticcsa a dógokat
Válasz Gabika6330 Pr. #19086. hozzászólásáraEz mire jó és mennyibe kerül??? Mekkora a kiszerelése???
Válasz Ares 826 #19084. hozzászólásáraDe ahogy elhoztuk a szervízből a motyót,a szaki ajánlott 1 csodaszert.Nagyon fényezte gondoltam viszek az autómba 1 flakonnal.

Válasz Ares 826 #19084. hozzászólásáraNem semmit,csak kúton tankolunk minden reggel.

9500 van a gépben,csodálkozott a szaki hogy még ment
Válasz Gabika6330 Pr. #19083. hozzászólásáraHasználtok valami porlasztó tisztítót a gázolajban Gábor?
Válasz Ares 826 #19082. hozzászólásáraNekem is ez volt a gond,tegnap raktuk össze.Most már bivaly lett a gép.
Válasz buzgokrisztian1997 #19076. hozzászólásáraBefostak a porlasztók a motorban, azért van fehér füst mert csak "hugyoznak" a porlasztók.