Válasz apuci #15932. hozzászólásáraMegnéztem. Elhiszem,de soha nem találkoztam ilyennel. Pedig néhányat már kibeleztem. Benne van az csak vmi trükel nem engedi. Mondjuk a 30 szériánál egyszerű,csak programozás kérdése.
Válasz lala1 #15931. hozzászólásáraVagyis a tartományok számában lehet különbség,de az hogy merre van a park,meg hol van az irányváltó,semmit nem jelent.
Válasz Mf-es #15925. hozzászólásáraAttól,hogy a kezelőpultok különbözőek,a segged alatt ugyanaz van. Az hogy csak C fokozatig megy hátrafelé,biztos hogy csak valami rudazati trükkel van megoldva
Válasz apuci #15921. hozzászólásáraAkkor,ha D,E be nincs hátramenet,akkor no para.
Lehet nem értett hozzá,és az A B nem is próbálta.
Remélem minden ok.
Válasz Mf-es #15905. hozzászólásáraHa jól látom ez olyan váltóval van szerelve mint az enyém,ennek 20/12-es váltója van ami azt jelenti hogy csak az A,B és a C tartományokban van hátramenet!
Szerintem félre értetted vagy tényleg nem értett hozzá!
Válasz lala1 #15903. hozzászólásáraHát én nem tudom baszki, de már egy órát szórakoztam vele de nem sikerült az alsó rögzítőcsavart megoldani. Milyen szerszámmal? Allulról?
Most úgy néz ki én is tudok szerezni szíjjat 20+fa-ért.
Válasz papa maci #15900. hozzászólásáraEgy földmunkagépes-kamionos boltban tudtak segíteni a kompresszorral kapcsolatban. Szimeringes volt, mára meg is jött bele az új , és össze is rakták.
Válasz Mf-es #15910. hozzászólásáraÉs mi történt, mikor más fokozatba raktátok? Ott valami gebasz van, ha csak úgy működött. Az irányváltónak tudtommal semmi köze a váltó többi részéhez. Előre vagy hátra tolod a kart, és az bármely fokozatban arrafelé megy.
Válasz MFM #15895. hozzászólásáraA 4955ösön nyáron cseréltem azon is Wabco van.
128+fa volt kék kft-nél
a szlovák felújított 70 lett volna, de ott cseredarab kell és 2 db postaköltség, meg várni rá.
Válasz MFM #15897. hozzászólásáraNem kell leszedni hozzá a konzolt.
Fino munka,de lejön. Jah, tegnap rendelem többek között szíjat is,egész pontosan 15080 huf+fa......
Válasz Pilátus #15891. hozzászólásáraHa nemcsak akkor néznél be ide,mikor bajod van,lehet megtudnál ilyen információkat is,h ne 400%-os áron vegyél vmit....
Válasz MFM #15895. hozzászólásáraEurópai össze szerelésű így valószínű...De irány a kamionos bolt ..Ők is betudnák azonosítani..Pláne ha a gyártóval fel veszi a kapcsolatot. Nem volt ritka jelenség. A márka szervíz is a helyi kamionos boltban vásárolt. Csak szépen rápakolt !
Válasz Drisa #15896. hozzászólásáraCsak éppen homlokrakodós ez a gép, és a teljes konzolt le kell szednem ahhoz hogy hozzáférjek az önindítóhoz. A generátorba most lett szénkefe cserélve, de lehet hogy lekapom azt is ha már így szétszedtük, mert valamilyen okból 1000 párszáz üzemóra alatt 3 garnitúra ékszíjjat amortizált le. Pedig eggyik szíjtárcsa se lötyög, fogalmam nincs miért csinálja.
Válasz MFM #15894. hozzászólásáraNem sok idő lekapni az önindítót és elvinni szerelőhöz, de ha tutira akarsz menni generátort is vidd hisz ugyanoda kell, ha hosszútávra tervezel mindkettőre ráférhet pár új csapágy, takarítást stb.
Válasz papa maci #15887. hozzászólásáraKöszönöm a segítséget, a kompresszoron nem találtam márkajelzést. Ez mind Wabco? A turbó egyenlőre akkor marad, nincs olaj.
Válasz jozef19 #15893. hozzászólásáraNem tudom igazából hogy mi baja lehet, egyrészt ha kicsit is kissebb az akku töltötsége (ha mondjuk nem megy pár napig vagy zenedoboznak használják a fiúk a munka mellé... Pedig most lesz 1 éves az akksi) nem húz be csak kattanik eggyet. De ha egy akármilyen szar használt akksival megbikázom már elindul. Másrészt pedig miután beindul a gépezet pár másodpercre rá olyan hang jön az önindítóból, mintha valaki ràindítózna mégegyszer.
A legfrissebb az hogy állítólag ha kezd eltőmödni a gázolajszűrő akkor kivágja a biztosítékot!Ha reggel kiderül hogy ez a baja akkor tö...szúrom magam!
Csak tudnám melyik a szivattyú bisztije,gondolom a könyvében megvan(új sziv" 106ezer plusz 27százalék és csak holnap jön meg! Most már mindegy de a Bárdihoz megyek és hozok kettőt onnan is... köszi)
Válasz MFM #15886. hozzászólásáraOlyan 0,4-0,7mm körüli tengely irányú kottyanása van az újnak is...Ha a lapátok épek. És a nyomóoldalon nem látni olajat akkor még jó (de ehhez ki kell zárni egyéb olajbejutási lehetőségeket is) A kereszt irányú lógás is hasonló. 1mm-es lógás mindkét irányban már soknak mondható. Az önindítón kell lennie egy gyártónak..sorozat típus számnak. Azzal irány a kamionos vagy autós bolt. Már jártam Így a szervíz ára alatt volt a kamionos bolt ára 60%-al. És ez csak egy sima Bosch behúzó tekercs volt. Ha turbód kuka szintén néz körül a kamionos boltba. A Garrett turbó is jó, sok gépen van és semmivel sem rosszabb mint a JD.Akkor lehet némi trükk benne ha változó geometriás a turbód. A kompresszort is nézd meg..Nyilván Wabco. Tehát ismét van más alternatíva.
25279 hozzászólás
Válasz apuci #15932. hozzászólásáraMegnéztem. Elhiszem,de soha nem találkoztam ilyennel. Pedig néhányat már kibeleztem. Benne van az csak vmi trükel nem engedi. Mondjuk a 30 szériánál egyszerű,csak programozás kérdése.
Válasz lala1 #15931. hozzászólásáraVagyis a tartományok számában lehet különbség,de az hogy merre van a park,meg hol van az irányváltó,semmit nem jelent.
Válasz lala1 #15930. hozzászólására
Pedig az enyém ilyen meg ha megnézed amit linkeltem ott is azt írja 20/12


Sőt a céges 7730-nak is ilyen váltója
Válasz Mf-es #15925. hozzászólásáraAttól,hogy a kezelőpultok különbözőek,a segged alatt ugyanaz van. Az hogy csak C fokozatig megy hátrafelé,biztos hogy csak valami rudazati trükkel van megoldva
Válasz apuci #15921. hozzászólásáraNo ilyet se hallottam még.
Válasz MFM #15920. hozzászólásáraAz is drága szíj. Ha nincs "célkulcsod", akkor csak vágóval....
Válasz apuci #15927. hozzászólásáraSzerintem alapból így szerelték őket,opcióba meg bármit lehet!
Válasz .Szabi. #15923. hozzászólásárahttp://www.konedata.net/Traktorit/jd6506.htm
Válasz apuci #15921. hozzászólásáraÚgy ahogy mondtad, A B C veszi a hátramenetet.
Hétfőn zöldítés lesz.
Válasz Mf-es #15924. hozzászólásáraAhány traktor,annyi váltó fajta.
Válasz .Szabi. #15923. hozzászólásáraAkkor te gazdag ember vagy.
Válasz Mf-es #15922. hozzászólásáraA 6x00,6x10-es traktoraimba minden fokozatban van hátramenet
Válasz apuci #15921. hozzászólásáraAkkor,ha D,E be nincs hátramenet,akkor no para.
Lehet nem értett hozzá,és az A B nem is próbálta.
Remélem minden ok.
Válasz Mf-es #15905. hozzászólásáraHa jól látom ez olyan váltóval van szerelve mint az enyém,ennek 20/12-es váltója van ami azt jelenti hogy csak az A,B és a C tartományokban van hátramenet!
Szerintem félre értetted vagy tényleg nem értett hozzá!
Válasz lala1 #15903. hozzászólásáraHát én nem tudom baszki, de már egy órát szórakoztam vele de nem sikerült az alsó rögzítőcsavart megoldani.
Milyen szerszámmal? Allulról?

Most úgy néz ki én is tudok szerezni szíjjat 20+fa-ért.
Válasz Ádám Zoltán_58033 #15901. hozzászólásáraAz már cserélve lett, nem segített
Válasz papa maci #15900. hozzászólásáraEgy földmunkagépes-kamionos boltban tudtak segíteni a kompresszorral kapcsolatban. Szimeringes volt, mára meg is jött bele az új , és össze is rakták.
Válasz jozef19 #15899. hozzászólásáraMég nem sikerült semmit kezdenünk az indítóval, de így már tudom, hogy mire számítsak.
Válasz Mf-es #15898. hozzászólásáraLehet. Milyen mélynek kell lennie a barázdáltságnak?
Válasz Mf-es #15914. hozzászólásáraEz is benne van a pakliban.
Válasz Mf-es #15913. hozzászólásáraVagy az eladó nem értett volna hozzá?Ahogy kivettem,az alkalmazott hajtotta.
Válasz Vadmalac #15911. hozzászólásáraHa jól emlékszem,nem tudta hátramenetbe rakni,csak,ha C-be volt a váltó kar.
Válasz Mf-es #15910. hozzászólásáraÉs mi történt, mikor más fokozatba raktátok? Ott valami gebasz van, ha csak úgy működött. Az irányváltónak tudtommal semmi köze a váltó többi részéhez. Előre vagy hátra tolod a kart, és az bármely fokozatban arrafelé megy.
Válasz Vadmalac #15909. hozzászólásáraAmit néztem traktort,az eladó mondta,és mutatta is,mikor próbáltuk.
C-be vette a hátrameneti sebességet.
Válasz Mf-es #15905. hozzászólásáraNehogy magadra vedd, annak a szakértőnek kellene, aki ilyet terjeszt!
Válasz Mf-es #15905. hozzászólásáraHát azért te komolyabbakat szoktál kérdezni
Látod a képen a középső kar irányváltó
Válasz Mf-es #15905. hozzászólására

Válasz Mf-es #15905. hozzászólásáraSok f@szságot hallottam már, de ez mindent üt!!!


Válasz MFM #15895. hozzászólásáraA 4955ösön nyáron cseréltem azon is Wabco van.
128+fa volt kék kft-nél
a szlovák felújított 70 lett volna, de ott cseredarab kell és 2 db postaköltség, meg várni rá.
Válasz MFM #15897. hozzászólásáraNem kell leszedni hozzá a konzolt.
Fino munka,de lejön. Jah, tegnap rendelem többek között szíjat is,egész pontosan 15080 huf+fa......
Válasz Pilátus #15891. hozzászólásáraHa nemcsak akkor néznél be ide,mikor bajod van,lehet megtudnál ilyen információkat is,h ne 400%-os áron vegyél vmit....
Válasz MFM #15897. hozzászólásáraki van fáradva a spanoló rugója
így nem feszíti rendesen
Válasz MFM #15895. hozzászólásáraEurópai össze szerelésű így valószínű...De irány a kamionos bolt ..Ők is betudnák azonosítani..Pláne ha a gyártóval fel veszi a kapcsolatot. Nem volt ritka jelenség. A márka szervíz is a helyi kamionos boltban vásárolt. Csak szépen rápakolt !
Válasz MFM #15894. hozzászólásáraKopott,kenetlen persely ad olyan hangot,lehet a forgórész már beleér az állórészbe...
Válasz MFM #15897. hozzászólásáraNem kopott a szíjtárcsa?
Válasz Drisa #15896. hozzászólásáraCsak éppen homlokrakodós ez a gép, és a teljes konzolt le kell szednem ahhoz hogy hozzáférjek az önindítóhoz.
A generátorba most lett szénkefe cserélve, de lehet hogy lekapom azt is ha már így szétszedtük, mert valamilyen okból 1000 párszáz üzemóra alatt 3 garnitúra ékszíjjat amortizált le. Pedig eggyik szíjtárcsa se lötyög, fogalmam nincs miért csinálja.
Válasz MFM #15894. hozzászólásáraNem sok idő lekapni az önindítót és elvinni szerelőhöz, de ha tutira akarsz menni generátort is vidd hisz ugyanoda kell, ha hosszútávra tervezel mindkettőre ráférhet pár új csapágy, takarítást stb.
Válasz papa maci #15887. hozzászólásáraKöszönöm a segítséget, a kompresszoron nem találtam márkajelzést. Ez mind Wabco? A turbó egyenlőre akkor marad, nincs olaj.
Válasz jozef19 #15893. hozzászólásáraNem tudom igazából hogy mi baja lehet, egyrészt ha kicsit is kissebb az akku töltötsége (ha mondjuk nem megy pár napig vagy zenedoboznak használják a fiúk a munka mellé... Pedig most lesz 1 éves az akksi) nem húz be csak kattanik eggyet. De ha egy akármilyen szar használt akksival megbikázom már elindul. Másrészt pedig miután beindul a gépezet pár másodpercre rá olyan hang jön az önindítóból, mintha valaki ràindítózna mégegyszer.
Válasz MFM #15886. hozzászólásáraÖninditóban ami kopik a három persely,meg a bronzkefe,ez pár ezer forint...
Válasz Pilátus #15891. hozzászólásáraNem,az axiálnál egy 20eurós alkatrészre ötvenezret mondtak...
Akkor "ügyes" voltam... nem szégyen ez a forgalmazótól hogy 400százalékos áron adja??(valamitől annyira idegenek ők tőlem)
Válasz Pilátus #15889. hozzászólásáraSzivattyú 30 alatt van a krampon
A legfrissebb az hogy állítólag ha kezd eltőmödni a gázolajszűrő akkor kivágja a biztosítékot!Ha reggel kiderül hogy ez a baja akkor tö...szúrom magam!
Csak tudnám melyik a szivattyú bisztije,gondolom a könyvében megvan(új sziv" 106ezer plusz 27százalék és csak holnap jön meg! Most már mindegy de a Bárdihoz megyek és hozok kettőt onnan is... köszi)
Válasz Ádám Zoltán_58033 #15878. hozzászólásáraKitol van a traki,na es megvagy vele elegedve,mivel masak ezek mindt a regi 8200?
Válasz MFM #15886. hozzászólásáraOlyan 0,4-0,7mm körüli tengely irányú kottyanása van az újnak is...Ha a lapátok épek. És a nyomóoldalon nem látni olajat akkor még jó (de ehhez ki kell zárni egyéb olajbejutási lehetőségeket is) A kereszt irányú lógás is hasonló. 1mm-es lógás mindkét irányban már soknak mondható. Az önindítón kell lennie egy gyártónak..sorozat típus számnak. Azzal irány a kamionos vagy autós bolt. Már jártam Így a szervíz ára alatt volt a kamionos bolt ára 60%-al. És ez csak egy sima Bosch behúzó tekercs volt. Ha turbód kuka szintén néz körül a kamionos boltba. A Garrett turbó is jó, sok gépen van és semmivel sem rosszabb mint a JD.Akkor lehet némi trükk benne ha változó geometriás a turbód. A kompresszort is nézd meg..Nyilván Wabco. Tehát ismét van más alternatíva.
John Deere turbójában lévő tengelynek mennyi kottyanása lehet? Légfékkompresszort, önindítót hova érdemes vinni? Megéri a márkaszervíz?
Válasz Ádám Zoltán_58033 #15884. hozzászólásáranem.de vettem már attól a cégtől takit.