Válasz Pilátus #15872. hozzászólásáraszia cinkszámot nem tudok. de mi nagyobbat tetűnk bele és adtunk neki visszafolyási lehetőséget a gyári csak rányom és forgatja magában az üzemanyagot míg tönkre nem megy
Válasz Pilátus #15872. hozzászólásáraA kicsinél (6110-6310)ami még kör adagolós volt. Be tettünk egy vissza csapó szelepet az üzemanyag csőbe. Fémből a gazdaboltban is lehet venni pár 100 forint. Lények az áteresztő képessége. De az is megoldott volt. Ha egy hosszabb csővel kicsit feljebb vittük a szívócsövet. Így gyakorlatilag nem tudott le folyni az üzemanyag a szűrőházból. Utána már nem vettünk szivattyút. Gyanítom itt is van lehetőség a szűrőház tetején lévő fekete (kupakot ) letekerni.Gyanítom a tetején most nincs gázolaj. Bár ezt úgy mondom hogy nincs előttem a gép ez is igaz. (Csak egy tipp volt.)
Válasz Ádám Zoltán_58033 #15864. hozzászólásáraSzerintem meg nezd meg az opall agri ekeit,itt majdnem az osszes tsz ben ezek mennek es mindehol ahol voltak ott ha vesznek ujjat akkor ezt veszik (kiveve ha az elnokot valami mas ceg nem ajandekozza meg egy toyota hilluxa a zsebebe).
Válasz Gabika6330 Pr. #15869. hozzászólásáraMutass olyat hol van hány országot kell érte átmenni?
Aztán veheti rá 150 euróért a pálcákat darabját gondolom...
Már ha van még olyan könnyen, lehet a gregoriék bezúzattak minden készletet
Válasz VMisi #15867. hozzászólásáraA fejek 40 cm-re vannak kinyitva,de a számláló csak 110 cm-re van beállítva és így viszonylag jól szokott kijönni a hektár.A fogyasztás az tükrözi a valóságot,mert amit éppen akkor szántottam az 1 középkötött talaj volt,25-27 literre jött ki.A puhább talajokon ettől picit kevesebbet is tud.
Válasz Gabika6330 Pr. #15856. hozzászólásáraEz a 0,8 ha/óra nagyon jó ekkora gépnek! Kicsit talán hihetetlen is. :) Igaz az óránkénti fogyasztást meg sokallom kicsit.
Ez mennyire tükrözi a valóságot? Pontosak szoktak lenni ezek az adatok?
Mekkora a fogásszélességed?
Válasz Ádám Zoltán_58033 #15859. hozzászólására A cégnél 8 éve vettek Kverneland LD200 4 fejest a 7730 után tavaly vettek egy 230r-t ezzel is ezt huzzák teljesen ki nyitva 23-24 l lett az idei év átlaga.
Itt is vannak kötött földek!
Válasz *** HM *** #15851. hozzászólásáraSajnos csak azzal tudunk szántani amink van.Mi kicsi cég vagyunk,nincsennek 8000-ink,egy 6330 prémiummal és egy 6930 prémiummal szoktunk szántani.egy 3 és egy 4 fejes rabe ekével mindent tökéletesen el tudunk végezni.Én a kissebbeket kihúzom a 3 fejessel,ha végeztem megyek a nagy után 1 barázdára.4.5 ha kényelmesen megvan 1 nap,és nem 12 órás műszakra gondolok.A 21,8-as fogyasztás az óránkénti átlag volt,de nézd meg a mellette lévő rublikát ami a terület teljesítményt mutatja.Ez nem rossz egy 115-ös traktortól szerintem
Válasz Hodolits #15853. hozzászólásáraCsak tegnapra volt feltekerve a motorkorlátozó 2000-re mert hamarabb szerettem volna hazamenni
Ma már 1900-on jártam és annyival is szoktam dolgozni kivéve a vetőgép mert azt 1750-1800-al húzom.És természetesen a kézigáz csummán
Válasz Gabika6330 Pr. #15823. hozzászólásáraNos úgy néz ki a helyzet,hogy másodjára sikerült jól összerakni a verdát3 napi szántás után merem ezt kijelenteni.A hiba az első injektornál volt,nem volt nyomatékra húzva ezért a hengerben lévő nyomás 1 része a tankban kötött ki1 szétszerelés,tisztítás,nyomatékrahúzás után a probléma megoldódott.Az ultrahangos tisztítás is úgy néz ki bevált,mert azóta nincs alapjárat ingadozás,teljesítményvesztés.Hogy meddig lesz jó az 1 más kérdés,de most működik
Válasz MTZ1025.3 #15847. hozzászólásáraEgyről beszélünk. Az a kérdés ki mit és hogy csinált vele. Magas tartomány alacsony power. Alacsony tartomány magas power. Általában ahogy láttam . Magas tartomány alacsony power. Ki hogy. Így a lamellák igénybevétele aszerint alakul.
Válasz papa maci #15844. hozzászólásáraEzt értem csak az előbb, ugy irtad , hogy alsó power fokozatok kophatnak, szerintem az kopik amelyik legtöbbet van használva .
Válasz MTZ1025.3 #15840. hozzászólásáraA tartomány sima mechanikus. A fokozatok Lamellás bolygóműves egységben vannak megoldva. A nagy igénybevétel, szántás-lazítás a kisebb fokozatokban történik. Valamint az indulás..És a terhelés alatti kapcsolások ott történnek. Így nagyobb a valószínűsége az összetettsége miatt a meghibásodásnak..pl. De powerquad váltós..Az ésszerű használat mellett minimum 25 üz- óra. De mindig ott van a de.
Válasz Mf-es #15839. hozzászólására Akkor a váltó ki pipálva. Gondolom nem nagy bálázót cibált..akkor a motor is frankó lehet..Max a kihajtása kaphatott némi igénybevételt.
Válasz Mf-es #15837. hozzászólásáraJó kérdés. Gyakorlatilag az a kérdés...mit csinált idáig..Nehéz melóknál az alsó power fokozatok lamellái kophatnak. Ilyen korban azért a remegés vibrálás "megeszi a kábeleket ". Ebből is lehet némi gond. Alá is kell feküdni. Látszanak-e bontás nyomok esetleg vezeték blankolások. A motor ha rendesen szervizelték. Még "sokáig" el megy. Azért nem árt betartani az előírásokat. Főtengely rezgéscsillapító csere 5-6000 üz-óránként. Fagyálló 2 évente. Még a nagyoknál is ajánlott volt 8000 üz-óránként a porlasztók cseréje. Persze ment tovább is.De volt átégett 13 ezer környékén a dugó.
25279 hozzászólás
Válasz .Szabi. #15883. hozzászólásáraigen minden új volt rajta csak kívülről volt lelakva meg fülke kárpit
füstölt mert kivolt esve két kipufogótömítés is.
a motorba bele volt szakadva a kipufogócsavar
ismerted a gépet?
Válasz Ádám Zoltán_58033 #15880. hozzászólásáraúgy tudtam rendben volt a gép.
váltó turbo ,injektorok stb, újak voltak.
vagy nem?
Válasz szanberg #15881. hozzászólásáraaz első csak polírozva van
Válasz Ádám Zoltán_58033 #15878. hozzászólásáraA felnit belülről nem festetted le???
Válasz .Szabi. #15879. hozzászólásárasok volt ehhez minden.....
Válasz Ádám Zoltán_58033 #15878. hozzászólásárajó sokat költhettél festékre
Ilyen volt-ilyen lett
2 hónap munka....
Nagyon köszönöm a hozzászólásokat az ekéhez...
Megnézegetem őket!!
Válasz Pilátus #15872. hozzászólásáraa Bárdiban egytizedéért vettem ugyanolyat
és kell visszacsapószelep az meg ezer forint
Válasz Pilátus #15872. hozzászólásáraszia cinkszámot nem tudok. de mi nagyobbat tetűnk bele és adtunk neki visszafolyási lehetőséget a gyári csak rányom és forgatja magában az üzemanyagot míg tönkre nem megy
Válasz Gabika6330 Pr. #15868. hozzászólásáraén meg a 6,6km/h-t keveselem1kicsit.nekem is egy kicsit nem hihető ez a 0,8 ha/ora.de ha ezt mondod,akkor igaz lehet....

Válasz Pilátus #15872. hozzászólásáraA kicsinél (6110-6310)ami még kör adagolós volt. Be tettünk egy vissza csapó szelepet az üzemanyag csőbe. Fémből a gazdaboltban is lehet venni pár 100 forint. Lények az áteresztő képessége. De az is megoldott volt. Ha egy hosszabb csővel kicsit feljebb vittük a szívócsövet. Így gyakorlatilag nem tudott le folyni az üzemanyag a szűrőházból. Utána már nem vettünk szivattyút. Gyanítom itt is van lehetőség a szűrőház tetején lévő fekete (kupakot ) letekerni.Gyanítom a tetején most nincs gázolaj. Bár ezt úgy mondom hogy nincs előttem a gép ez is igaz. (Csak egy tipp volt.)
6920 megint nem indul csak hajt az önindt és az elektromos szivattyú meg nem megy. Tud valaki cikkszámot mert reggel vennem kell
Válasz Ádám Zoltán_58033 #15864. hozzászólásáraSzerintem meg nezd meg az opall agri ekeit,itt majdnem az osszes tsz ben ezek mennek es mindehol ahol voltak ott ha vesznek ujjat akkor ezt veszik (kiveve ha az elnokot valami mas ceg nem ajandekozza meg egy toyota hilluxa a zsebebe).
Válasz Gabika6330 Pr. #15869. hozzászólásáraMutass olyat hol van hány országot kell érte átmenni?

Aztán veheti rá 150 euróért a pálcákat darabját gondolom...
Már ha van még olyan könnyen, lehet a gregoriék bezúzattak minden készletet
Válasz Ádám Zoltán_58033 #15859. hozzászólásáraRabewerk 5 fejes réselt függesztett transzportkerékkel.Szerintem a legjobb választás lenne főleg a kötött talajok miatt.
Válasz VMisi #15867. hozzászólásáraA fejek 40 cm-re vannak kinyitva,de a számláló csak 110 cm-re van beállítva és így viszonylag jól szokott kijönni a hektár.A fogyasztás az tükrözi a valóságot,mert amit éppen akkor szántottam az 1 középkötött talaj volt,25-27 literre jött ki.A puhább talajokon ettől picit kevesebbet is tud.
Válasz Gabika6330 Pr. #15856. hozzászólásáraEz a 0,8 ha/óra nagyon jó ekkora gépnek! Kicsit talán hihetetlen is. :) Igaz az óránkénti fogyasztást meg sokallom kicsit.
Ez mennyire tükrözi a valóságot? Pontosak szoktak lenni ezek az adatok?
Mekkora a fogásszélességed?
Válasz *** HM *** #15865. hozzászólására




Válasz 2266 #15863. hozzászólásáraAnnyira éreztem hogy befutsz mint nagy ornitólógus
Válasz 2266 #15863. hozzászólásáranem cserélném mellé venném
Válasz Ádám Zoltán_58033 #15862. hozzászólásáraBiztosat a bizonytalanért sose cseréld le..


Válasz apuci #15861. hozzászólásáramegnézem majd milyen
most condor van de kicsit durvának találom
Válasz Ádám Zoltán_58033 #15859. hozzászólására A cégnél 8 éve vettek Kverneland LD200 4 fejest a 7730 után tavaly vettek egy 230r-t ezzel is ezt huzzák teljesen ki nyitva 23-24 l lett az idei év átlaga.
Itt is vannak kötött földek!
Válasz Ádám Zoltán_58033 #15859. hozzászólásáraVlm jó vaskos 5ös, ha variós az maga a menny...
De ne álmodozzunk.....azt a magyar sztyeppén fellelni csak álom.
mi a véleményetek ? a john deere 8220-hoz milyen ekét kéne vennem? természetesen használtba, úgy hogy felénk elég kötött talaj van.2-3mill. közt
Válasz T 660 #15857. hozzászólásáraVan mindkettőből.
Válasz VTR-es #15854. hozzászólásáraHali 1450 vagy 1550-es?
Válasz *** HM *** #15851. hozzászólásáraSajnos csak azzal tudunk szántani amink van.Mi kicsi cég vagyunk,nincsennek 8000-ink,egy 6330 prémiummal és egy 6930 prémiummal szoktunk szántani.egy 3 és egy 4 fejes rabe ekével mindent tökéletesen el tudunk végezni.Én a kissebbeket kihúzom a 3 fejessel,ha végeztem megyek a nagy után 1 barázdára.4.5 ha kényelmesen megvan 1 nap,és nem 12 órás műszakra gondolok.A 21,8-as fogyasztás az óránkénti átlag volt,de nézd meg a mellette lévő rublikát ami a terület teljesítményt mutatja.Ez nem rossz egy 115-ös traktortól szerintem

Válasz Hodolits #15853. hozzászólásáraCsak tegnapra volt feltekerve a motorkorlátozó 2000-re mert hamarabb szerettem volna hazamenni


Ma már 1900-on jártam és annyival is szoktam dolgozni kivéve a vetőgép mert azt 1750-1800-al húzom.És természetesen a kézigáz csummán
Brazil romboló vakarodik kifelé a szutyokból


Válasz Gabika6330 Pr. #15849. hozzászólására1900 as fordulaton nem megy?

Motorkorlätozo be van ällitva?
Kezigäz csumän rätolva???
Válasz Gyuri gazda #15850. hozzászólásáraÍrd be a google-ba: Ultrahangos mosó...
Válasz Gabika6330 Pr. #15849. hozzászólásáraIlyen kis traktorral hogyhogy szántotok?
Ezt nem lehetne kihagyni a buliból?
Ez a 21,8as fogyasztás idő 1óra alatt van?
Válasz Gabika6330 Pr. #15849. hozzászólásáraLehetne egy kérdésem,nem vagyok benne ilyen újj szavak használatában,de mi az a ultrahangos tisztítás?
Válasz Gabika6330 Pr. #15823. hozzászólásáraNos úgy néz ki a helyzet,hogy másodjára sikerült jól összerakni a verdát
3 napi szántás után merem ezt kijelenteni.A hiba az első injektornál volt,nem volt nyomatékra húzva ezért a hengerben lévő nyomás 1 része a tankban kötött ki
1 szétszerelés,tisztítás,nyomatékrahúzás után a probléma megoldódott.Az ultrahangos tisztítás is úgy néz ki bevált,mert azóta nincs alapjárat ingadozás,teljesítményvesztés.Hogy meddig lesz jó az 1 más kérdés,de most működik





Válasz MTZ1025.3 #15847. hozzászólásáraEgyről beszélünk. Az a kérdés ki mit és hogy csinált vele. Magas tartomány alacsony power. Alacsony tartomány magas power. Általában ahogy láttam . Magas tartomány alacsony power. Ki hogy. Így a lamellák igénybevétele aszerint alakul.
Válasz papa maci #15844. hozzászólásáraEzt értem csak az előbb, ugy irtad , hogy alsó power fokozatok kophatnak, szerintem az kopik amelyik legtöbbet van használva .
Válasz szanberg #15843. hozzászólásáraDupla kerék,az nem kintről való,a tulaj eladott zetorjáról maradt,és rátehető.Fronthidrós orrsúly,is utólagos beszerzés.
Válasz szanberg #15843. hozzászólásáraHát ez az !
Válasz MTZ1025.3 #15840. hozzászólásáraA tartomány sima mechanikus. A fokozatok Lamellás bolygóműves egységben vannak megoldva. A nagy igénybevétel, szántás-lazítás a kisebb fokozatokban történik. Valamint az indulás..És a terhelés alatti kapcsolások ott történnek. Így nagyobb a valószínűsége az összetettsége miatt a meghibásodásnak..pl. De powerquad váltós..Az ésszerű használat mellett minimum 25 üz- óra. De mindig ott van a de.
Válasz Mf-es #15839. hozzászólásáraHa csak kaszált akkor minek van duplakerék, fronthidrós orrsúly meg ilyenek!?!?!?!?
Válasz papa maci #15841. hozzászólásáraAkkor az MTZ helyébe elmenne.
Válasz Mf-es #15839. hozzászólására
Akkor a váltó ki pipálva. Gondolom nem nagy bálázót cibált..akkor a motor is frankó lehet..Max a kihajtása kaphatott némi igénybevételt.
Válasz papa maci #15838. hozzászólására"alsó power fokozatok lamellái kophatnak"
ezt , hogy kell érteni?
Válasz papa maci #15838. hozzászólásáraÁllítólag,kaszált meg bálázott.
Válasz Mf-es #15837. hozzászólásáraJó kérdés. Gyakorlatilag az a kérdés...mit csinált idáig..Nehéz melóknál az alsó power fokozatok lamellái kophatnak. Ilyen korban azért a remegés vibrálás "megeszi a kábeleket ". Ebből is lehet némi gond. Alá is kell feküdni. Látszanak-e bontás nyomok esetleg vezeték blankolások. A motor ha rendesen szervizelték. Még "sokáig" el megy. Azért nem árt betartani az előírásokat. Főtengely rezgéscsillapító csere 5-6000 üz-óránként. Fagyálló 2 évente. Még a nagyoknál is ajánlott volt 8000 üz-óránként a porlasztók cseréje. Persze ment tovább is.De volt átégett 13 ezer környékén a dugó.
Válasz papa maci #15836. hozzászólásáraMennyit bírnak ezek?Elméletileg,még bontatlan.Szíj,meg spanolót cseréltek.
Válasz Mf-es #15835. hozzászólásáraSzerintem igen !
Válasz papa maci #15834. hozzászólásáraAlkuval,megérné az árát?