Válasz MFM #15630. hozzászólásáraNekünk tavasszal lyukadt ki a kanyarban a teteje. Akkor vágtuk le és vettünk rá véget. (Kb mint ha szaloncukor akasztót árulnának. Egy 30 centis csődarab 40 rugó... )
Válasz GREVEN #15619. hozzászólásáraKipszi azért kurta, mert elégett a vége neki és levágták. Nekünk is le van vágva, csak mi vettünk rá véget, hogy ne essen be a víz, mert a dob is majdnem 200ezer.
Egyébként 13000 óránál még nem ég el a kipufogó csak megsúgom nektek.
Válasz Mf-es #15624. hozzászólásáraHosszú tengelyesben sajnos nincs légfékes általában.
Ezekkel nem lehet EU-ban pótkocsizni, ezért nem szoktak rá rakni.
Válasz Mf-es #15616. hozzászólásáraÉr hát. Fogjuk fel pozitivan hogy csak 23 ezer óra van benne jo eséllyel. Ennyiért nem adnak egy rendes Rábát se, ez meg megeszi a Rábát.
Ikerkerék jó bőrbe van úgy tünik. Csak kár hogy keskenyek a gumik alatta.
Járom kelleni fog hozzá mert igy gyötrelmes a gépkapcsolás hozzá.
Amcsi kivitelnek tünik.
Meg elég kurta az a kipufogo rajta.
Sziasztok!Egy 2056 JD hillmaster-s kombajnhoz segitseg kellene.A gyujtaskor kijelez egy SERV1 aztan atvalt Serv2-re .Az oldalpanelon nem tudok belepni a levego alitasba es a dobfordulatot is ossze vissza jelzi egyszer csoken aztan meg felszokik,ezen kivulkifutyul a STOP es a a piroson marad a levego.Tud valaki segiteni?
lala1!
Meg született a megoldás. Bepárásodott a vezérlő. Lehet le kellene szigetelni valahogy.
Ránézett egy elektronikás, kontakt hiba nem volt, nem talált semmit, ellenben végig a melegben volt. Még egy utolsó próba gyanánt visszaraktam a vezérlőt, beindítottam és működik rendesen.
Válasz bandigh #15611. hozzászólásáraKényelem szempontjából egy álom vele dolgozni. Ma lazítoztam vele. Mint egy nagy zöld dinoszaurusz csak ballag és teszi amit kell. Nem rángat meg vergődik mint a piros. Sáros terepen még nem volt használva. Forgoba az 5 késés lazitoval prímán ki lehet kötni. Fogyasztást még nem tudok. Tud kaparni ha nagyot fog. Forgót összevágja kicsit de végén el van húzva és nincs gond.Nyoma szinte semmi. Eddig nagyon meggyőző.
Ami még kérdés hogy könnyű munka közben is ingadozik a fordulat kicsit kézigázzal is. Beállított 1750-re és visszaesik 1690-ig is pedig nincs letétele a gép mert akár 2 sebességes gyorsabban is vinné vidáman.
Válasz GREVEN #15609. hozzászólásáraEz még rendes adagolós nem? Nem sok az a 2000 neki, hagy menjen az a motor. Rábába építettben 2350-en megy. Kevésbé megterhelő a nagyobb fordulat mint a kis fordulatnál jelentkező nagy nyomatékkal nyaggatni a technikát. Egyébként mik a hevederes tapasztalatok? Sáros terepen mizujs? Kaparás, nyomolás ilyesmi.
8 ezres JD-vel 00-ás vagy 10-essel ki milyen fordulaton dolgozik különböző munkagépekkel?
Gondolok lazítózásra, tárcsázásra, grúber vagy kombinátor fogas?
A kézikönyve 2000 körüli fordulatot emleget minden jellegű munkára de én sajnálom kipörgetni a lelkit igy a 17 ezredik üzemóra körül.
Válasz lakatos gabesz #15606. hozzászólásáraA John Deere 6300 az egyik valaha gyártott legjobb kis traktorok egyike.
Maximálisan megbízható gép.
De mivel 1992-be gyártották, így lehet szorozni az elmúlt 23 évet évi 1000 üzemórával.
Így már meggondolandó a vétel, mivel inkább csak esztétikailag jó de műszakilag elkopott gépek vannak.
Tisztelt Uraim!Érdeklődni szeretnék hogy a John Deere 6300-as típusú traktor az 1992-től gyártott típus milyen gépek megbízhatóak e sok bajuk van e és érdemes e olyat vásárolni?Sajnos nem ismerem ezeket a tipusokat nem dolgoztam velük ezért fordulok hozzátok!Válaszotokat előre is köszönöm!Üdv Gábor
Válasz Pilátus #15602. hozzászólásáraHelyi nagy cégnél is van szivatás, öreg a géppark, jönnek a szervizesek állandóan, komoly hibáknál sötétben tapogatózás csak azt nem értem ha beszerel egy alkatrészt és nem az a hiba akkor azt miért is kell kifizetni és bennehagyni a gépben?
Teljes KRAKK! Nincs hi bakó d:! Szervízes jött (40ezresért) és mondja hogy biztos nem jó az akksi(ami varta és 3hetes!!) mivel csak azt írja ki hogy kevés a feszültség és ezért hibakód sincs,mivel nem enged továbblépni!Na jó elmegyek és hozok 60ezresért 170A nagy Varta akksit,rákötés után hiba ugyan ez!! Teljes sötétben tapogatózás nappal és ilyenkor látom magamon hogy nagyon meguntam ezt az egészet mert mindig kivagyunk szolgáltatva az amatőr felkészültségű szervizeseknek(ha valakinek van profija és nem fél autózni sem a pénzért az akkor ne titkolja telszámát) kitalálták hogy az önindító rossz és ha már elviszem javítani akkor vigyem a generátort is hát haahaa attól! Közben önindító rövidzárással egyszer elinditótták és 30 másodperc múlva leállt!
esetleg valaki nem vásárolt a 8000-es jd-hez jobb oldali kartámlát? Mert együtt akarják adni a kezelőszervekkel.
Külön meg nem találom a cikkszámát.
Ha valakinek esetleg megvolna megköszönném...
Válasz lala1 #15596. hozzászólásáraNeem, nem technikai téma, csak úgy amblokk ember tervez szisztéma....
Vagyis mindig máshogy jön ki a lépés hehe
Ma is most végeztem félórája, szója rakodás, 5helyről hordják a kukoricát szárítani, rakodózás, karbantartás, tisztító felé tető készítés, vadászokkal vadkár felmérés-egyezkedés, majd megint telephelyen világítás szerelés....ésatöbbi és még a kombájnt kifúvatni lezsírozni sem maradt idő, no majd holnap, meg aratni is kéne kicsit, ma nemtudtam, tegnap-tegnapelőtt mentem sötétig, lassan megkéne már nyomni is a sajátot is mert a maszek meló jobban halad mint a mienk, sokkal.
No szóval sok a dolog, holtabb időben rászervezkedünk a témára
Válasz lala1 #15594. hozzászólásáraLalabácsi!
Tegnap megint beütött a krakk, elcsúszott a napom, mire bírtam telefonálni késő volt már nem hívtalak. Igaz nem teljesen csak munka végett, de közbejöttek dolgok. Nagyon dologidőben jöttetek, legközelebb holtszezonban jobban kifogja adni
Válasz Pilátus #15590. hozzászólásáraNeki utasülés kell.
A szűrő alján lévő egy szál vezetékes érzékelőre gondolsz? Hanyas évjárat,vp- vag, rail csöves motor van benne?
BÚZÁVAL átmegyek a topikba.Alpművelés vetéssel ilyen gépet mutassatok nekem.
6920 JD csak kattan az önindító és csak egyet aztán ennyi!?? A gázolajszűrő van egy szelep gondolom biztonsági és annyak az elektromos része megtréfált már így és most iz ez volt.Rövidrezártuk és bementünk de most meg abiztiket vagdossa ki!!
Írtam már, Köckerling Ultima!
Ez az a gép amit a leghamarabb és a legtovább látni a határban ahol van ilyen persze. Ha arrafelé játszik akkor hívd át magadhoz.
Horsch Sprinter is ugyanez, csak szerintem az Ultima nagyobb, sőt akarmilyen szártömegben eldolgozik, jobban mint a sprinter
Válasz Pilátus #15575. hozzászólásáraElőbb fogalmazd meg az elvárásaidat! Csak a földben legyen a mag és annyi, vagy el legyen simítva a teteje és belevetve, esetleg komolyabb alapművelést is akarnál? Egyszerűbb legyen vagy lehet bonyolultabb is, nedves-extrém nedves földben is tudjon menni, vagy csak átlagos körülmények között? Sok kérdés van, persze mindet egyszerre nem lehet, de lehet jó kompromisszumot találni, csak az elvárásokat kell meghatározni. Lehet hogy kapásból 2 gépet kellene venni ahhoz, hogy az összes elvárásodnak megfeleljen, vagy a szemléletmódon kell változtatni, mert anélkül nem tudsz rendes gépet találni.
25276 hozzászólás
Válasz MFM #15630. hozzászólásáraNekünk tavasszal lyukadt ki a kanyarban a teteje. Akkor vágtuk le és vettünk rá véget. (Kb mint ha szaloncukor akasztót árulnának. Egy 30 centis csődarab 40 rugó...
)
Válasz .Man #15626. hozzászólásáraNálam mindeggyik idősebb gépen 6000-7000üó közt kidőlt a kipufogó.
Válasz F-A-R-M-E-R \ #15627. hozzászólására17000
És mennyit ér egy gyári légfék szett,JD-n?Bontva eladható??
Válasz .Man #15626. hozzászólásáraA tiedben mennyi óra van??
Válasz GREVEN #15619. hozzászólásáraKipszi azért kurta, mert elégett a vége neki és levágták. Nekünk is le van vágva, csak mi vettünk rá véget, hogy ne essen be a víz, mert a dob is majdnem 200ezer.
Egyébként 13000 óránál még nem ég el a kipufogó csak megsúgom nektek.
Válasz Mf-es #15624. hozzászólásáraHosszú tengelyesben sajnos nincs légfékes általában.
Ezekkel nem lehet EU-ban pótkocsizni, ezért nem szoktak rá rakni.
Válasz F-A-R-M-E-R \ #15622. hozzászólásáraNem voltam ott.Engem legfekes,rendszamos erdekelne.
Válasz Mf-es #15621. hozzászólásáraa hirdetésbe x3880-at ír. Ennyi pénzért csodálkoznék ha 13 ezer lenne.
Válasz Mf-es #15621. hozzászólásáraMit vettél még észre rajta? Gondolom alaposan megnézted ha már ott voltál.
Válasz GREVEN #15620. hozzászólásáraEbbe 13000 ír.
Válasz F-A-R-M-E-R \ #15618. hozzászólásáraAbba asszem kiirva 10 ezer óra körül volt.
Azért gondolom ebbe jo eséllyel duplája is lehet.
Válasz Mf-es #15616. hozzászólásáraÉr hát. Fogjuk fel pozitivan hogy csak 23 ezer óra van benne jo eséllyel. Ennyiért nem adnak egy rendes Rábát se, ez meg megeszi a Rábát.
Ikerkerék jó bőrbe van úgy tünik. Csak kár hogy keskenyek a gumik alatta.
Járom kelleni fog hozzá mert igy gyötrelmes a gépkapcsolás hozzá.
Amcsi kivitelnek tünik.
Meg elég kurta az a kipufogo rajta.
Meg kell nézni.
Válasz Mf-es #15616. hozzászólásáraAmúgy pár hete volt ott 1 8200 is asszem 9milláért,hamar eltünt
Válasz Mf-es #15616. hozzászólásáraEzzel szemezek én is már vagy 1 órája
. Remélem reggelre elfelejtem örökre

Ér ennyit,vagy egy szívás lenne ??
Sziasztok!Egy 2056 JD hillmaster-s kombajnhoz segitseg kellene.A gyujtaskor kijelez egy SERV1 aztan atvalt Serv2-re .Az oldalpanelon nem tudok belepni a levego alitasba es a dobfordulatot is ossze vissza jelzi egyszer csoken aztan meg felszokik,ezen kivulkifutyul a STOP es a a piroson marad a levego.Tud valaki segiteni?
lala1!
Meg született a megoldás. Bepárásodott a vezérlő. Lehet le kellene szigetelni valahogy.
Ránézett egy elektronikás, kontakt hiba nem volt, nem talált semmit, ellenben végig a melegben volt. Még egy utolsó próba gyanánt visszaraktam a vezérlőt, beindítottam és működik rendesen.
Ma látam egy 740A- vetni ki is vívta a megbecsülésem!!



Válasz bandigh #15611. hozzászólásáraKényelem szempontjából egy álom vele dolgozni. Ma lazítoztam vele. Mint egy nagy zöld dinoszaurusz csak ballag és teszi amit kell. Nem rángat meg vergődik mint a piros. Sáros terepen még nem volt használva. Forgoba az 5 késés lazitoval prímán ki lehet kötni. Fogyasztást még nem tudok. Tud kaparni ha nagyot fog. Forgót összevágja kicsit de végén el van húzva és nincs gond.Nyoma szinte semmi. Eddig nagyon meggyőző.
Ami még kérdés hogy könnyű munka közben is ingadozik a fordulat kicsit kézigázzal is. Beállított 1750-re és visszaesik 1690-ig is pedig nincs letétele a gép mert akár 2 sebességes gyorsabban is vinné vidáman.
Válasz GREVEN #15609. hozzászólásáraEz még rendes adagolós nem? Nem sok az a 2000 neki, hagy menjen az a motor. Rábába építettben 2350-en megy. Kevésbé megterhelő a nagyobb fordulat mint a kis fordulatnál jelentkező nagy nyomatékkal nyaggatni a technikát. Egyébként mik a hevederes tapasztalatok? Sáros terepen mizujs? Kaparás, nyomolás ilyesmi.
Válasz GREVEN #15609. hozzászólására1850-1950 között. Tartósan 1700 alatt ne legyen.
8 ezres JD-vel 00-ás vagy 10-essel ki milyen fordulaton dolgozik különböző munkagépekkel?
Gondolok lazítózásra, tárcsázásra, grúber vagy kombinátor fogas?
A kézikönyve 2000 körüli fordulatot emleget minden jellegű munkára de én sajnálom kipörgetni a lelkit igy a 17 ezredik üzemóra körül.
Válasz Pilátus #15602. hozzászólásáraszia na mire mentetek a JD vel?
az üzemanyag szűrőnél nekem csak a vízjelző rémlik
Válasz lakatos gabesz #15606. hozzászólásáraA John Deere 6300 az egyik valaha gyártott legjobb kis traktorok egyike.
Maximálisan megbízható gép.
De mivel 1992-be gyártották, így lehet szorozni az elmúlt 23 évet évi 1000 üzemórával.
Így már meggondolandó a vétel, mivel inkább csak esztétikailag jó de műszakilag elkopott gépek vannak.
Tisztelt Uraim!Érdeklődni szeretnék hogy a John Deere 6300-as típusú traktor az 1992-től gyártott típus milyen gépek megbízhatóak e sok bajuk van e és érdemes e olyat vásárolni?Sajnos nem ismerem ezeket a tipusokat nem dolgoztam velük ezért fordulok hozzátok!Válaszotokat előre is köszönöm!Üdv Gábor
Válasz Koszi. #15603. hozzászólásáraNa az már kemény pofátlanság, nem kéne hagyni!
Válasz Pilátus #15602. hozzászólásáraHívj fel:70-3273373
Válasz Pilátus #15602. hozzászólásáraHelyi nagy cégnél is van szivatás, öreg a géppark, jönnek a szervizesek állandóan, komoly hibáknál sötétben tapogatózás csak azt nem értem ha beszerel egy alkatrészt és nem az a hiba akkor azt miért is kell kifizetni és bennehagyni a gépben?
Teljes KRAKK! Nincs hi bakó d:! Szervízes jött (40ezresért) és mondja hogy biztos nem jó az akksi(ami varta és 3hetes!!) mivel csak azt írja ki hogy kevés a feszültség és ezért hibakód sincs,mivel nem enged továbblépni!Na jó elmegyek és hozok 60ezresért 170A nagy Varta akksit,rákötés után hiba ugyan ez!! Teljes sötétben tapogatózás nappal
és ilyenkor látom magamon hogy nagyon meguntam ezt az egészet mert mindig kivagyunk szolgáltatva az amatőr felkészültségű szervizeseknek(ha valakinek van profija és nem fél autózni sem a pénzért az akkor ne titkolja telszámát) kitalálták hogy az önindító rossz és ha már elviszem javítani akkor vigyem a generátort is hát haahaa attól! Közben önindító rövidzárással egyszer elinditótták és 30 másodperc múlva leállt!
Válasz Ádám Zoltán_58033 #15600. hozzászólásáraSzivesen! Más egyéb?
Igen ezt kerestem már két este....
Ez nagy segítség volt köszönöm.
Válasz Ádám Zoltán_58033 #15598. hozzászólásáraHa a felnyithatós könyöklőre gondolsz,akkor pl a 8210-esének:RE151332
esetleg valaki nem vásárolt a 8000-es jd-hez jobb oldali kartámlát? Mert együtt akarják adni a kezelőszervekkel.
Külön meg nem találom a cikkszámát.
Ha valakinek esetleg megvolna megköszönném...
Válasz lala1 #15596. hozzászólásáraNeem, nem technikai téma, csak úgy amblokk ember tervez szisztéma....
Vagyis mindig máshogy jön ki a lépés hehe
Ma is most végeztem félórája, szója rakodás, 5helyről hordják a kukoricát szárítani, rakodózás, karbantartás, tisztító felé tető készítés, vadászokkal vadkár felmérés-egyezkedés, majd megint telephelyen világítás szerelés....ésatöbbi és még a kombájnt kifúvatni lezsírozni sem maradt idő, no majd holnap, meg aratni is kéne kicsit, ma nemtudtam, tegnap-tegnapelőtt mentem sötétig, lassan megkéne már nyomni is a sajátot is mert a maszek meló jobban halad mint a mienk, sokkal.
No szóval sok a dolog, holtabb időben rászervezkedünk a témára
Válasz szanberg #15595. hozzászólásáraMindíg az a krakk! Remélem nincs nem volt nagy baj!
Válasz lala1 #15594. hozzászólásáraLalabácsi!
Tegnap megint beütött a krakk, elcsúszott a napom, mire bírtam telefonálni késő volt már nem hívtalak. Igaz nem teljesen csak munka végett, de közbejöttek dolgok. Nagyon dologidőben jöttetek, legközelebb holtszezonban jobban kifogja adni
Válasz Pilátus #15590. hozzászólásáraNo,nincs hibakód???
Válasz Pilátus #15587. hozzászólásáraNekem pótülés kéne de csak a 8 ezresbe való......
Önindítózzál folyamatosan úgy hogy hiába nem tekeri mozgasd meg előre hátra az irányváltót. (óvatosan)
Válasz Pilátus #15590. hozzászólásáraNeki utasülés kell.
A szűrő alján lévő egy szál vezetékes érzékelőre gondolsz? Hanyas évjárat,vp- vag, rail csöves motor van benne?
Válasz Pilátus #15587. hozzászólásáraolvasd ki a hiba kódot mit ír rá
Nekem van 6920 komplett ülés használt ha érdekel.A rűgózása s..r. Megnézem a kódot.Nem lehet végleg kiiktatni a szűrőn lévő biztonsági szelepet?
Moderátor által módosítva: 2015-10-28 16:07:42
Válasz Pilátus #15587. hozzászólásáraMilyen hibakódot ad? Melyik biztit vágja ki?
Válasz Ádám Zoltán_58033 #15586. hozzászólásáraKocsis Agrotechnika
BÚZÁVAL átmegyek a topikba.Alpművelés vetéssel ilyen gépet mutassatok nekem.
6920 JD csak kattan az önindító és csak egyet aztán ennyi!?? A gázolajszűrő van egy szelep gondolom biztonsági és annyak az elektromos része megtréfált már így és most iz ez volt.Rövidrezártuk és bementünk de most meg abiztiket vagdossa ki!!
8000-es traktorba keresnék pótülést bontottat vagy újat esetleg ebben nem tudnátok segíteni?
Válasz szanberg #15584. hozzászólásáraMeg ami még nagy különbség, hogy csoroszjánként követi a talajt.
Nedvesbe a rapidot nemlehet belehúzni.
Írtam már, Köckerling Ultima!
Ez az a gép amit a leghamarabb és a legtovább látni a határban ahol van ilyen persze. Ha arrafelé játszik akkor hívd át magadhoz.
Horsch Sprinter is ugyanez, csak szerintem az Ultima nagyobb, sőt akarmilyen szártömegben eldolgozik, jobban mint a sprinter
Válasz bandigh #15577. hozzászólásáraAnnyival folytatnám, hogy a carrier tárcsás rendszerével szerelve.

Válasz Pilátus #15575. hozzászólásáraElőbb fogalmazd meg az elvárásaidat! Csak a földben legyen a mag és annyi, vagy el legyen simítva a teteje és belevetve, esetleg komolyabb alapművelést is akarnál? Egyszerűbb legyen vagy lehet bonyolultabb is, nedves-extrém nedves földben is tudjon menni, vagy csak átlagos körülmények között? Sok kérdés van, persze mindet egyszerre nem lehet, de lehet jó kompromisszumot találni, csak az elvárásokat kell meghatározni. Lehet hogy kapásból 2 gépet kellene venni ahhoz, hogy az összes elvárásodnak megfeleljen, vagy a szemléletmódon kell változtatni, mert anélkül nem tudsz rendes gépet találni.