Mol például ! Nem rossz olaj ezt az is igazolja hogy az egykori melóhelyemen. A szervizmérnök folyamatosan bevizsgáltatja az olajat ! (a használtat is) Másrészt ha igaz, itthon kevés olajat bányászunk de a minősége miatt motor olajat csinál belőle a mol. Van ki ezzel jár már évek óta zökkenő mentesen ! Itt a gyári olaj mellett az szól ha valami bibi van, és van esély a garancián túli érdek érvényesítésre. Akkor az olaj mit alap tényező ki zárva ! Plusz egy vezetett hiteles szerviznapló....munkalap !Sajnos apró részletek de egy megbúvó esetleg konstrukciós baki előjön, a gari idő után akkor van védekezési alap !
OK, ezt benéztem.
Amúgy ugyanezt én is végigjártam, igaz Claas hajtóműolajjal. Annak az eredetije egy Total olaj. (link)
És Claas néven még olcsóbb is!
Soha nem volt kérdés az olaj, gyári motyó oszt jónapot....nem drágább, itthon is elérhető....simán meg felett télen nyáron! 15000 üz után is hozzá nyúlás mentes volt a motor. Ezek a pacsuli szerek mit próbálnak eladni,többnyire olyanok mint a fogyó kúrás csoda pirulák Nekünk ez a tapasztalat....volt némi kitérő a Fendt-nél de vissza a gyári olajra mert meg papizta a Fuchs olajat. előtte 500 üz olaj csere most meg 200 nál már inkább eldobtuk mert annyit kellet volna után tölteni. Hogy már nem érte meg ! Tehát ha nekem megfelel a rántott hús és azzal jól megyek....akkor nem erőltetem a bogarakat
Igen de ő nem is arról az olajról beszél, hanem hogy más fajtát nem éri meg belerakni, mert hogy MTZ1025.3 pedig azt kérdezte, hogy melyik másik márka lehet bele jó
Bingó. A mienkbe az előző gazdája OMV-t rakott mindig, talán valamivel tényleg olcsóbb, bár ebben nem vagyok biztos. Mi is neki álltunk nézegetni hogy mi lenne jó bele esetleg, de aztán kiderült, hogy a JD olaj sem drágább semmivel sem úgyhogy nem éri meg variálni. Igaz mi egy gépbe vásárolunk olajat, de még így sem száll el az ára.
Nem értem mit variálnak sokan az olajon a jd plus 50/II semmivel sem drágább mint másik olajak mi végignéztük az árakat. igaz mi 200literenként vesszük ritka ha 55 literest hozatunk de 1200 forint ra jön ki litere kb ahogy számoltam! nics értelme kisérletezgetni mert ha nem jó bele az olaj és valami gond van akkor az igen drága tud lenni! aki nem tud traktort fent tartani az minek veszi meg?
Ez teljes mértékben hit kérdése. Bármelyik márkás jó lehet*, amennyiben teljesíti a JD előírásait. Persze a kibővített csereintervallum csak JD olajjal mehet.
____________________________
*: Bár én a Mobil-lal, a Castrol-lal, meg a Shell-lel vigyáznék, mert az utóbbi időben megjelentek a hamisítványok az autós vonalon. A hordós ugyan más kérdés, de akkor is ...
Válasz #11711. hozzászólásra
Jobb hideg időbe a kenése bla bla bla....
Nem egy szar anyag biztosan de a magyar gázolaj minősége nem üti meg a mércét hogy használni lehessen mondjuk egy 500 óráig.
Németországból nem lehet beszerezni.Nincs árlistában.Tengeren túlról meg szállítás + vám+ termékdíj.Nem tudom mibe kerülne.
Elég macerás, de hátha:
Szedd szét, és nézd meg az LCD-t, nincs-e ráírva gyártó, típus, vagy bármi kód, stb. Aztán a Google segítségével esetleg meg tudod találni a gyártóját, onnan esetleg egy dealert, és sínen vagy. Egy műszerész is sokat segíthet ebben.
Nekem más holmikkal már volt így szerencsém.
PowerQuad: 4-5-6 tartományban 4 terhelés alatt kapcsolható fokozat (mechanikusan, karral, irányváltó szintén mechanikus)
PowerQuad Plus: + a terhelés alatt kapcsolható fokozatok elektronikus vezérlésűek (gombokkal, irányváltó "bajuszkapcsolóval), ennek eredményeként megjelentek (legfontosabbak):
- SoftShift: a váltás során a váltó úgy módosítja a motor fordulatszámát, hogy a fordulatszámok illeszkedjenek, és fokozatváltás rántásmentesen menjen végbe
- fokozatillesztés: tartományváltáskor a haladási sebességnek megfelelő (terhelés alatt kapcsolható) fokozat is kapcsolásra kerül (Pl: visszaváltáskor D1-ből nem C1 lesz, hanem C3)
AutoQuad Plus: + a terhelés alatt kapcsolható fokozatok automatikusan is kapcsoltathatóak a géppel (te állíthatód be a kapcsolási pontokat, persze bizonyos határok között)
61xx-től 66xx-ig a "kicsi" váltók vannak, 12 (esetleg kevesebb, szinkronosban) vagy 24 fokozattal, 4x4 vagy 6x4 osztással. Lehet PowerQuad, AutoQuad, de még fokozatmentes AutoPower is (a két utóbbi csak Premium esetében)
A nagyobbak (68xx és 79xx között) 20 fokozatúak, 5x4 osztással.
üdv.
azt szeretném kérdezni hogy a 6630as jdben olyan váltó van mint a 6610ben vagyis még a 4 hengeresé vagy már erősebb?powerquad vagy autoquadra gondolok.
Válasz #11687. hozzászólásra
1750 kukorica...az agrotechnikás gyereknél volt már Szarvason vagy arra felé,de nem tud alkatrészt hozzá...és nincs is külön csak egyben a kiténél
Nem igazán értek hozzá, de próbálj keresni olyan céget
aki foglalkozik pixelhiba javítással, hátha tudnak
orvosságot a problémára.
Gabona vagy kukoricavető ?
25276 hozzászólás
Válasz #11726. hozzászólásra
Nem fikkantom ez tapasztalat nem ízlett neki !
Válasz #11723. hozzászólásra
Mol például ! Nem rossz olaj ezt az is igazolja hogy az egykori melóhelyemen. A szervizmérnök folyamatosan bevizsgáltatja az olajat ! (a használtat is) Másrészt ha igaz, itthon kevés olajat bányászunk de a minősége miatt motor olajat csinál belőle a mol. Van ki ezzel jár már évek óta zökkenő mentesen ! Itt a gyári olaj mellett az szól ha valami bibi van, és van esély a garancián túli érdek érvényesítésre. Akkor az olaj mit alap tényező ki zárva ! Plusz egy vezetett hiteles szerviznapló....munkalap !Sajnos apró részletek de egy megbúvó esetleg konstrukciós baki előjön, a gari idő után akkor van védekezési alap !
Válasz #11724. hozzászólásra
Na jó, azért a márkás olajakat ne fikkantsuk helyből!
Aki meg mondjuk Tesco olajat rak bele, annak úgy kell.
Válasz #11723. hozzászólásra
OK, ezt benéztem.
Amúgy ugyanezt én is végigjártam, igaz Claas hajtóműolajjal. Annak az eredetije egy Total olaj.
(link)
És Claas néven még olcsóbb is!
Soha nem volt kérdés az olaj, gyári motyó oszt jónapot....nem drágább, itthon is elérhető....simán meg felett télen nyáron! 15000 üz után is hozzá nyúlás mentes volt a motor. Ezek a pacsuli szerek mit próbálnak eladni,többnyire olyanok mint a fogyó kúrás csoda pirulák
Nekünk ez a tapasztalat....volt némi kitérő a Fendt-nél de vissza a gyári olajra mert meg papizta a Fuchs olajat. előtte 500 üz olaj csere most meg 200 nál már inkább eldobtuk mert annyit kellet volna után tölteni. Hogy már nem érte meg ! Tehát ha nekem megfelel a rántott hús és azzal jól megyek....akkor nem erőltetem a bogarakat
Válasz #11721. hozzászólásra

Igen de ő nem is arról az olajról beszél, hanem hogy más fajtát nem éri meg belerakni, mert hogy MTZ1025.3 pedig azt kérdezte, hogy melyik másik márka lehet bele jó
Válasz #11719. hozzászólásra
Bingó. A mienkbe az előző gazdája OMV-t rakott mindig, talán valamivel tényleg olcsóbb, bár ebben nem vagyok biztos. Mi is neki álltunk nézegetni hogy mi lenne jó bele esetleg, de aztán kiderült, hogy a JD olaj sem drágább semmivel sem úgyhogy nem éri meg variálni. Igaz mi egy gépbe vásárolunk olajat, de még így sem száll el az ára.
Válasz #11719. hozzászólásra
Ez igaz, de most olyan olajról volt szó (a 0W-40-esről), amit - mint kiderült - nem forgalmaznak itthon.
Válasz #11719. hozzászólásra
Ott a pont!!!
Válasz #11718. hozzászólásra
Nem értem mit variálnak sokan az olajon a jd plus 50/II semmivel sem drágább mint másik olajak mi végignéztük az árakat. igaz mi 200literenként vesszük ritka ha 55 literest hozatunk de 1200 forint ra jön ki litere kb ahogy számoltam! nics értelme kisérletezgetni mert ha nem jó bele az olaj és valami gond van akkor az igen drága tud lenni! aki nem tud traktort fent tartani az minek veszi meg?
Válasz #11717. hozzászólásra
Ez teljes mértékben hit kérdése. Bármelyik márkás jó lehet*, amennyiben teljesíti a JD előírásait. Persze a kibővített csereintervallum csak JD olajjal mehet.
____________________________
*: Bár én a Mobil-lal, a Castrol-lal, meg a Shell-lel vigyáznék, mert az utóbbi időben megjelentek a hamisítványok az autós vonalon. A hordós ugyan más kérdés, de akkor is ...
Válasz #11716. hozzászólásra
üdv.
motorba melyik olajat érdemes használni ami jó és nem a legdrágább?
pl egy agip elég jó minőségű egy jd-be? (20as szériára gondolok)
Válasz #11715. hozzászólásra
Neeem. Az a Shell, esetleg a Fuchs :-D
(persze igazából az se, mert csak az alapolaj az, meg gyártja, de az adalékreceptet a JD adja hozzá :-)
Válasz #11713. hozzászólásra
Lehet, hogy ugyanaz, csak más címkével...
Válasz #11713. hozzászólásra
Az nem kevés.
Sőt kicsit sok is 220 as árfolyamon .
Válasz #11712. hozzászólásra
sokba,175dollár lenne a szállítás..ezt kihagyom inkább maradok a Mobilnál
Válasz #11711. hozzászólásra
Jobb hideg időbe a kenése bla bla bla....
Nem egy szar anyag biztosan de a magyar gázolaj minősége nem üti meg a mércét hogy használni lehessen mondjuk egy 500 óráig.
Németországból nem lehet beszerezni.Nincs árlistában.Tengeren túlról meg szállítás + vám+ termékdíj.Nem tudom mibe kerülne.
Válasz #11709. hozzászólásra
És az mivel tud többet? Mibe jó, mibe nem?
Válasz #11709. hozzászólásra
Kössz. Akkor megrendelem kintről valahogy
Nincsen.
Plus 50/2 van csak
Válasz #11707. hozzászólásra
Hello Hodolits!
Lenne egy kérdésem,lehet nálatok kapni ezt az olajat:http://www.deere.com/wps/dcom/en_US/parts/batteries_and_fluids/oils_and+_lubricants/plus50/plus_50.page
És ha igen mi lenne az ára?
Erre szeretnék átállni
Tipust irj E-mail címemre és adok árat!!
E-Mailba köldök neked infót!
Válasz #11687. hozzászólásra
Elég macerás, de hátha:
Szedd szét, és nézd meg az LCD-t, nincs-e ráírva gyártó, típus, vagy bármi kód, stb. Aztán a Google segítségével esetleg meg tudod találni a gyártóját, onnan esetleg egy dealert, és sínen vagy. Egy műszerész is sokat segíthet ebben.
Nekem más holmikkal már volt így szerencsém.
Válasz #11703. hozzászólásra
köszönöm a kimerítő választ
Válasz #11700. hozzászólásra
PowerQuad: 4-5-6 tartományban 4 terhelés alatt kapcsolható fokozat (mechanikusan, karral, irányváltó szintén mechanikus)
PowerQuad Plus: + a terhelés alatt kapcsolható fokozatok elektronikus vezérlésűek (gombokkal, irányváltó "bajuszkapcsolóval), ennek eredményeként megjelentek (legfontosabbak):
- SoftShift: a váltás során a váltó úgy módosítja a motor fordulatszámát, hogy a fordulatszámok illeszkedjenek, és fokozatváltás rántásmentesen menjen végbe
- fokozatillesztés: tartományváltáskor a haladási sebességnek megfelelő (terhelés alatt kapcsolható) fokozat is kapcsolásra kerül (Pl: visszaváltáskor D1-ből nem C1 lesz, hanem C3)
AutoQuad Plus: + a terhelés alatt kapcsolható fokozatok automatikusan is kapcsoltathatóak a géppel (te állíthatód be a kapcsolási pontokat, persze bizonyos határok között)
Válasz #11701. hozzászólásra
Akkor marad az e-bay...
Hátha van fenn egy máshogyan hibás fillérekért.
Válasz #11696. hozzászólásra
nincs...és állitólag azért mert nem volt rá igény és amostaniakat kitudják hozni fillérekből...ehez képestN
Válasz #11698. hozzászólásra
szia!én is kérdezni szeretnék valamit a pover qvad és azautó qvad között mi a különbség??
Válasz #11698. hozzászólásra

köszönöm!
Válasz #11697. hozzászólásra
61xx-től 66xx-ig a "kicsi" váltók vannak, 12 (esetleg kevesebb, szinkronosban) vagy 24 fokozattal, 4x4 vagy 6x4 osztással. Lehet PowerQuad, AutoQuad, de még fokozatmentes AutoPower is (a két utóbbi csak Premium esetében)
A nagyobbak (68xx és 79xx között) 20 fokozatúak, 5x4 osztással.
üdv.
azt szeretném kérdezni hogy a 6630as jdben olyan váltó van mint a 6610ben vagyis még a 4 hengeresé vagy már erősebb?powerquad vagy autoquadra gondolok.
Válasz #11688. hozzászólásra
A Digitrollnak nincs megfelelő monitora?
(mondjuk megoldani biztos meg tudnák, csak az ára a kérdés)
Válasz #11693. hozzászólásra
Állítólag foglalkoznak (mindennel)
Válasz #11693. hozzászólásra
http://www.kreulinger.hu/hu/allasajanlat.html
Válasz #11691. hozzászólásra
Nincs radar csatlakozás...
Válasz #11688. hozzászólásra:
Kérdezz rá a Gammapolisnál Nádudvaron, vagy Amerikából!?
gammapolis
http://www.monosem-alkatrész.hu/vetogep_alkatreszek/monosem_vetesellenorzo_monitor_dms_08_lcd/23930
Válasz #11689. hozzászólásra
Nem tud radarjelet fogadni...már kérdeztem
Válasz #11688. hozzászólásra
vegyél komplett magyart 200é
Válasz #11687. hozzászólásra
1750 kukorica...az agrotechnikás gyereknél volt már Szarvason vagy arra felé,de nem tud alkatrészt hozzá...és nincs is külön csak egyben a kiténél
Válasz #11686. hozzászólásra

Nem igazán értek hozzá, de próbálj keresni olyan céget
aki foglalkozik pixelhiba javítással, hátha tudnak
orvosságot a problémára.
Gabona vagy kukoricavető ?
NAA fiúk megadta magát a JD vetőgép monitorja,összefolyt a kijelző
...Több mint 1,2 milliót akarnak kérni érte,van valami megoldás
?
Én 20-ast vennék...azok csak fiatalabbak és azért az szép gép,2milliót nem kell nézni egy trakinál,de segítséget viszont kell vinni a vásárlásnál...
Válasz #11681. hozzászólásra
Nem, nem is igen jártam meg arra... De kupecekkel csak óvatosan, sok a zsivany manapság...
Válasz #11682. hozzászólásra
kone data-n sok adat van róluk
Sziasztok. JD 3640, 3650-es gépekről tud valaki valamit infót mondani?
Eu-5ös schmitz pnyvással 30-38t-val.
Kiskőrösi eladót nem ismered-e aki mindíg árul traktorokat hogy miket árulhat jót vagy rosszabbat.
Válasz #11679. hozzászólásra
Euro4 vagy euro5?
Ponyvas pottal 40 tonnaval 27-35? Ez mar az Efficiency vagy a normál? Mennyivel jártok vele?
Sokmindent nem tudok nem rég van ilyen 27-35 a fogyasztás
dűnéktől függően nagyon jó állóklíma híján.