Válasz #10274. hozzászólásra
Egyenlőre a 6030 széria standard kivitelben fut tovább.
A 6R prémiumnak pedig lesznek a 170 lótól kisebb tipusai is, egészen 100 ló körül-ig. Pontosan mikor érkeznek nem
tudom, demajd KORZO megmondja a tutit....
Válasz #10272. hozzászólásra
Csak egy nagyon csúnya gondolat fordult meg abban a nagy fejemben . Miszerint veszek egy ilyen gépet és azzal hózom tavaszon cyclot vagy egy egy ilyen gép hidraulika szivatyúját rá ókumbálom a krisztusra hogy ne kelljen hidralika szivattyút venni a cyclóra
Mire készülsz FUTI!!?? Csak nem olajat akarsz bányászni vagy valami hasonló tevékenység?? Én még olyan emberöl nem hallotam aki arra panaszkodna hogy a 8000 JD-nek ez a felszereltsége és az ehez tartozó tudása kevés lenne!!
igen az egy 5090m,
gond az nincs vele, jónak is jó, csak ha tehetnénk akkor a 6os szériából vennénk inkább egy hasonló teljesítményűt.
Mi vetőgéphez, permetezőhöz(ápoló kerekek is vannak hozzá), műtrágyaszóróhoz és pótkocsizni vettük. Ezekre a célokra megfelelő.
Egy eléggé könnyű traktor, ha nehezebb munkára akarod fogni akkor meg kell pakolni súlyokkal nagyon. Az elelyét mi teleraktunk, még tervezünk venni a kerekekre is pótsúlyokat.
Rosszat nem tudok róla mondani, viszont jobb traktort tudsz választani nála.
Csak az a kérdés, h te mire és mennyi területen akarod használni?
Válasz #10264. hozzászólásra
A mániám a csajozás!!!
Ez mint ahogy írtam is,a megélhetésem,mivel a szakmai tudásom nagy részét a 4650-es gépeken tudom érvényesíteni,mivel több mint 20 éve foglalkozok velük minden téren!
Csak sajnos vannak itt olyan kollégák akik ezzel viccelődnek,meg piszkálódnak
Érdeklődni melyek azok az első Joni szériák amin a hidraulika szivatyú szállított mennyiségét szabályozni lehetett motor fordulattól függetlenül ? Nekem az lenne a lényeg hogy motor fordulattól függetlenül azonos olaj mennyiség menyen a hidromotorra .
Itt az alföldön elég ritkán fordul elő domb, mégis eltört. A kombájn W550 és 3 szezont ment tehát elég fiatal. Az első törést mis is meghegesztettük, de 2 nap után a 10cm-es repedésből 40cm lett. A másodikkal már nem is próbálkoztunk. 1db felni ára:br657000Ft
Válasz #10254. hozzászólásra
Nem egyedi probléma. Dombos vidéken fordul elő, mióta sík terepen használjuk, nem volt gond. 2256-nak mindkét felnije így járt, mindkettő hegesztett lett, egy új felnit kellett venni rá, az előző tulajnak, akitől vettük a gépet, így egy tartalék felni is keletkezett.
Azokhoz a kollégákhoz lenne 1 kérdésem akik John Deere kombájnt használnak. Mégpedig, hogy volt-e problémájuk az első felnikkel? Nekem az ősz folyamán 1 hét eltéréssel mind a kettő eltörött. A szomszéd településen szintén így jártak. Másfelé hasonló probléma?
Válasz #10247. hozzászólásra
Én hallottam ilyenröl de mondjuk ott a POWER javítás után produkált ilyen tüneteket.. És nem volt mese újból szét kellett szedni..
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni a következőben:
Van egy JD 4650 traktor, ami csak hátrafele megy. Powershift váltós.
Mi lehet a baja? Ha találkoztatok ilyennel kérlek írjátok meg. totcsab@freemail.hu
Továbbá keresek hozzá katalógust és javítási útmutatót (magyarul).
Online katalógust megtaláltam, de egy komplettre vágyom.
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni tőletek. Vettem egy hengert és hydro texaco hd32 olaj van benne. Szerintetek ez belemehet a hy-gardba vagy inkább nyomassam ki belőle? Köszönöm a segítséget.
Mivel látom 2266-od van így az állókések kivétele, és a fordulat (módosítása) után már lehet is zúzni ! Csak némi észrevétel,nemárt ha csinálsz és ez olcsóbb. Egy kissé meredek szöget bezáró de a szecskázó garatát csak félig leszűkítő lemezt vagy gumi függönyt, be építeni !Miért hogy a viszaverődö csutka melyet a szecskézó kés vissza dob ne (kalapálja szét) a hátulját valamint a ládák végét. Esztétikai probléma-a terelő lemezeket leszereltük és erő sített szintén legyártott verzió,formában itt elég max 4 darab helyeztünk el a szecskázó terelőén.
Üdv Drisa. Adtál nekem egy telefonszámot a környéketeken egy nagy gabonafelvásárló cég sajna a tel szám elveszett megtennéd hogy megadod újra már a cég nevére sem emlékszem sajna
Amennyiben a szecskázó olyan típus, hogy alkalmazható kukoricára, akkor átalakítani nem kell. (a legtöbb magyarországra hozott gép ilyen.)
Azonban:
1, gyárilag adnak vele egy +ékszíjtárcsát, és egy ékszíjat, amire ki kell cserélni, hogy alacsonyabb legyen a fordulata
2, Az állókéseket ki kell szedni (nem szerelés, ahol a szögét tudod állítani, négy csavar kiszerelése után kompletten tartóstól, mindenestől kézzel kiveheted, majd ha kell vissza
3, a törőlécet ki kell szerelni, és a tárolóra tenni
Egy olyan kérdésem le hogy kukorica szecskázáskor a szecskázót át kell e alakítani valamit vagy sem?
Mert gondolok itt az állókésekre úgy hallottam hogy ki kell szerelni mert a tucska beakad és letöri ez igaz vagy sem??
25279 hozzászólás
Válasz #10280. hozzászólásra



Á dehogyis, 1-el, CSAK UTÁNA MIND 9 !!!!!
Válasz #10279. hozzászólásra

kettessel kezdődik?
Válasz #10278. hozzászólásra
Mondjuk nagyon szép kerek számért hirdetik....
Igaz, kint sem olcsóbb ilyen EURO áron.
Válasz #10277. hozzászólásra
.
láttam ,de az nem nekem való
Válasz #10275. hozzászólásra



Szia Szabi, KITE-nél van 1 10000 órás 8230 JD, 2006-os évjárat..... Lested-e ???
Válasz #10274. hozzászólásra

Egyenlőre a 6030 széria standard kivitelben fut tovább.
A 6R prémiumnak pedig lesznek a 170 lótól kisebb tipusai is, egészen 100 ló körül-ig. Pontosan mikor érkeznek nem
tudom, demajd KORZO megmondja a tutit....
Válasz #10274. hozzászólásra
szerintem maradt tovább a 30-as sorozat ....
Jd fanok !

Nem értem , hogy hova lett a valamikori 6000-es széria alja ?
Mert most 6R 170LE-vel kezdődik(mint az EU-s 7000-esek voltak)...
Lesz 5R is , esetleg az lesz tuningoltabb , és az felel meg majd a régi 6000 aljának ?http://hun-hu.2011-line-up.com/index.php/Termekek/Traktorok/8R-sorozat
Válasz #10272. hozzászólásra
és azzal hózom tavaszon cyclot vagy egy egy ilyen gép hidraulika szivatyúját rá ókumbálom a krisztusra
hogy ne kelljen hidralika szivattyút venni a cyclóra
Csak egy nagyon csúnya gondolat fordult meg abban a nagy fejemben . Miszerint veszek egy ilyen gépet
Válasz #10271. hozzászólásra




Én még olyan emberöl nem hallotam aki arra panaszkodna hogy a 8000 JD-nek ez a felszereltsége és az ehez tartozó tudása kevés lenne!!

Mire készülsz FUTI!!?? Csak nem olajat akarsz bányászni vagy valami hasonló tevékenység??
Egy 8100-as JD hidraulika szivattyúja hánylitert szállít percenként .
Rocsli
igen az egy 5090m,
gond az nincs vele, jónak is jó, csak ha tehetnénk akkor a 6os szériából vennénk inkább egy hasonló teljesítményűt.
Mi vetőgéphez, permetezőhöz(ápoló kerekek is vannak hozzá), műtrágyaszóróhoz és pótkocsizni vettük. Ezekre a célokra megfelelő.
Egy eléggé könnyű traktor, ha nehezebb munkára akarod fogni akkor meg kell pakolni súlyokkal nagyon. Az elelyét mi teleraktunk, még tervezünk venni a kerekekre is pótsúlyokat.
Rosszat nem tudok róla mondani, viszont jobb traktort tudsz választani nála.
Csak az a kérdés, h te mire és mennyi területen akarod használni?
Válasz #10264. hozzászólásra




A mániám a csajozás!!!
Ez mint ahogy írtam is,a megélhetésem,mivel a szakmai tudásom nagy részét a 4650-es gépeken tudom érvényesíteni,mivel több mint 20 éve foglalkozok velük minden téren!
Csak sajnos vannak itt olyan kollégák akik ezzel viccelődnek,meg piszkálódnak
Amin dugattyús szivattyú van,az mind olyan. Vagy nem???
Válasz #10259. hozzászólásra
Arra volt erősítő bádog javítóban,rá kellett pirítani. Utána bírták.
Válasz #10263. hozzászólásra
Igen a 00-ok is már elektronikusan szabályozzák. A szivattyú meghajtását nem tudom, de a kimenetek olaj árama elektronikusan állítható.
Válasz #10251. hozzászólásra







már azt hittem mániákus lettél!!
Válasz #10262. hozzászólásra
Köszi
A 00-ások is ? Elektromosan szabályozza az anyagáramot ? Szivattyú hogy kapja a meghajtást ?
Válasz #10261. hozzászólásra



Amit én biztosra tudok mondani hogy a 8000 trakik már ilyenek!!
Érdeklődni melyek azok az első Joni szériák amin a hidraulika szivatyú szállított mennyiségét szabályozni lehetett motor fordulattól függetlenül ? Nekem az lenne a lényeg hogy motor fordulattól függetlenül azonos olaj mennyiség menyen a hidromotorra .
Közbeszólok, de ittis a 2254-en eltörött a felni, 2266-on meg a híd illetve annak valami komolyabb gondja volt ezzel a szisztémával.
de a fergán is eltörött a felni nekem, ezvan...
Oh hátsó hidak már törtek felénk is a Z szérián ! De felni még nem !
Válasz #10254. hozzászólásra
Üdv!
Nekem egy 2056-os gépem van,és sértetlenek rajta a felnik.Legalábbis eddig!!!
Válasz #10256. hozzászólásra
A '97-es 2266-on még nem fordult elő ilyen (2 db ilyen gép van ott)
Válasz #10255. hozzászólásra

Itt az alföldön elég ritkán fordul elő domb, mégis eltört. A kombájn W550 és 3 szezont ment tehát elég fiatal. Az első törést mis is meghegesztettük, de 2 nap után a 10cm-es repedésből 40cm lett. A másodikkal már nem is próbálkoztunk. 1db felni ára:br657000Ft
Válasz #10254. hozzászólásra
Nem egyedi probléma. Dombos vidéken fordul elő, mióta sík terepen használjuk, nem volt gond. 2256-nak mindkét felnije így járt, mindkettő hegesztett lett, egy új felnit kellett venni rá, az előző tulajnak, akitől vettük a gépet, így egy tartalék felni is keletkezett.
Azokhoz a kollégákhoz lenne 1 kérdésem akik John Deere kombájnt használnak. Mégpedig, hogy volt-e problémájuk az első felnikkel? Nekem az ősz folyamán 1 hét eltéréssel mind a kettő eltörött. A szomszéd településen szintén így jártak. Másfelé hasonló probléma?
Köszönöm a segítséget!
Válasz #10248. hozzászólásra
Ha javítás után csinálta,akkor az szomorú:(
Akkor hogy lett megjavítva valami is???
Válasz #10249. hozzászólásra
Nem a mániám,hanem a megélhetésem!!!!
Válasz #10247. hozzászólásra
Megírtam a választ a másik topikban!
Válasz #10247. hozzászólásra
Hívd ezt a számot .::06 20 945-1159
Ő egy itteni fórumozó és JD szerelő a 4650 a mániája ...
Biztos segít .
Fórum neve Gépesített Paraszt , az eredeti kereszt neve István
Válasz #10247. hozzászólásra

És nem volt mese újból szét kellett szedni..
Én hallottam ilyenröl de mondjuk ott a POWER javítás után produkált ilyen tüneteket..
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni a következőben:
Van egy JD 4650 traktor, ami csak hátrafele megy. Powershift váltós.
Mi lehet a baja? Ha találkoztatok ilyennel kérlek írjátok meg. totcsab@freemail.hu
Továbbá keresek hozzá katalógust és javítási útmutatót (magyarul).
Online katalógust megtaláltam, de egy komplettre vágyom.
Válasz #10245. hozzászólásra
Ja ja!
Válasz #10243. hozzászólásra
dán,és piros?
Válasz #10243. hozzászólásra

nyomassad!
Sziasztok!



Segítséget szeretnék kérni tőletek. Vettem egy hengert és hydro texaco hd32 olaj van benne. Szerintetek ez belemehet a hy-gardba vagy inkább nyomassam ki belőle? Köszönöm a segítséget.
Válasz #10233. hozzászólásra
Mivel látom 2266-od van így az állókések kivétele, és a fordulat (módosítása) után már lehet is zúzni ! Csak némi észrevétel,nemárt ha csinálsz és ez olcsóbb. Egy kissé meredek szöget bezáró de a szecskázó garatát csak félig leszűkítő lemezt vagy gumi függönyt, be építeni !Miért hogy a viszaverődö csutka melyet a szecskézó kés vissza dob ne (kalapálja szét) a hátulját valamint a ládák végét. Esztétikai probléma-a terelő lemezeket leszereltük és erő sített szintén legyártott verzió,formában itt elég max 4 darab helyeztünk el a szecskázó terelőén.
#1. hozzászólás, Holczy küldte be 2012-01-13 19:25:37-kor | [TÖRÖL] | Felhasználó kitiltása: egy napra | egy hétre | egy hónapra
John Deere 6r vs Fendt 700 vario.Tapasztatok élmények adatok?
Válasz #10239. hozzászólásra
mégegyszer hála
majd elválik
Válasz #10238. hozzászólásra
Nagy szívesen, remélem jó üzletet csináltok....
Válasz #10236. hozzászólásra


Azaz köszi szépen
Sziasztok.
Érdeklődnék hogy honnan lehet beszerezni szerelési és kezelési gépkönyvet a JD 3130-hoz?
Előre is köszönöm.
Válasz #10235. hozzászólásra
Az hiszem Agrigent Kft.
Moderálta: Barack07 (70494) 2013-09-18 07:44:30
Válasz #10227. hozzászólásra
Üdv Drisa. Adtál nekem egy telefonszámot a környéketeken egy nagy gabonafelvásárló cég sajna a tel szám elveszett megtennéd hogy megadod újra már a cég nevére sem emlékszem sajna
Válasz #10233. hozzászólásra
Amennyiben a szecskázó olyan típus, hogy alkalmazható kukoricára, akkor átalakítani nem kell. (a legtöbb magyarországra hozott gép ilyen.)
Azonban:
1, gyárilag adnak vele egy +ékszíjtárcsát, és egy ékszíjat, amire ki kell cserélni, hogy alacsonyabb legyen a fordulata
2, Az állókéseket ki kell szedni (nem szerelés, ahol a szögét tudod állítani, négy csavar kiszerelése után kompletten tartóstól, mindenestől kézzel kiveheted, majd ha kell vissza
3, a törőlécet ki kell szerelni, és a tárolóra tenni
(mellesleg ugyanezen beállítások kellenek repcére, naprára is...)
Egy olyan kérdésem le hogy kukorica szecskázáskor a szecskázót át kell e alakítani valamit vagy sem?
Mert gondolok itt az állókésekre úgy hallottam hogy ki kell szerelni mert a tucska beakad és letöri ez igaz vagy sem??
Válasz #10221. hozzászólásra
Azért kicsit körülnéztem és a legolcsóbb 8330-as is 82000euróba kerül koma!
Akkor 75körül nem is annyira sok, főleg hogy ittvan hazánkban nemkell érte franciába menni plusz egy milláért még meg ilyenek...