Gázolaj árak 590 Ft Benzin árak 589 Ft EUR 389.41 Ft USD 330.8 Ft CHF 416.67 Ft GBP 450.05 Ft

Fórum

John Deere traktorok, kombájn minden mennyiségben

Létrehozta: korzo , 2009-01-10 20:09:16

Kedvencekhez Segítség

25279 hozzászólás
Nincs profilkép
#22729 SCHLEPPER
2020-07-03 19:37:29

Válasz bandigh #22728. hozzászólásáraKöszi arról lenne szó.

Válasz jambo #22729. hozzászólásáraHasonlo tunetet produkalt, akkor a traktor alatt kellett valami szenzort cserelni.

Nincs profilkép
#22727 jambo
2020-07-03 06:20:40

Sziasztok!6820as rendszertelenül kiszórja az irányváltót, mind elöre mind hátra, van hogy negyed óra munkánál egyszersem, van hogy 5méterenként...Ti mire gyanakodnátok? Az irányváltóban az elektromágnes mintha elég meleg lenne... Az okozhatja hogy kiold?

#22726 bandigh
2020-07-03 03:24:06

Válasz SCHLEPPER #22727. hozzászólásáraHa azokat a lelógó gumikat mondod, és alapból fe vannak csavarozva az rajta lehet mindig, csak mikor megy a zúzó akkor át kell dobni őket a lemez fölött

Nincs profilkép
#22725 SCHLEPPER
2020-07-02 22:21:10

Sziasztok w540-es szalmarázó végén a takaró gumit mikor kell használni? Csak kukinál vagy mindenre kell? Köszi

Nincs profilkép
#22724 vereszs
2020-06-27 16:54:55

Reggel első inditás után kb 20-szor rendesen ment hátra, aztán hátrafele megindult és megált mint amikor kidobja a sebességet, párszor igy csinált aztán hátra semmi.
Ahogy hátrafele tartom mozgatom az irányváltót a biztositéktáblán kattog a relé,ha rendesen megy csak egy kattanás van.
Befujtam az irányváltót kontaktsprével azóta rendesen működik de hogy meddig.

Nincs profilkép
#22723 gcastle
2020-06-27 08:08:32

Válasz Ares 826 #22721. hozzászólásáraNekem előre nem ment az MX170, annak tekercs gondja volt...

Nincs profilkép
#22722 Ares 826
2020-06-27 08:07:34

Válasz szanberg #22723. hozzászólásáraÚgy akartam hogy 70-100 ropi között, kicsit több lett a "0" egy darabbal! Még az 50 is sok ahhoz képest hogy a három kapcsoló 1500 ft kerül!smile hammersmile hammer

#22721 szanberg
2020-06-27 07:16:34

Válasz Ares 826 #22722. hozzászólásáraJcb-nek a Valeo gyártja az irányváltó bajusz kapcsolót, 50ezer alatt megvehető ez....

Nincs profilkép
#22720 Ares 826
2020-06-27 06:50:42

Válasz gcastle #22720. hozzászólásáraNekem a JCB szokott ilyet csinálni irányváltó kapcsoló csere után jó lesz! A kapcsolót 700-100 ropi között adják a három mikro kapcsoló meg 1500 ft kerül, igaz egy pár óra kell mire az ember kiszedi a kapcsolót és kicseréli a mikro kapcsolót de megéri vele foglalkozni!smile biggrinsmile biggrinsmile biggrinsmile biggrin

Nincs profilkép
#22719 Ares 826
2020-06-27 06:47:45

Válasz gcastle #22720. hozzászólásáraSzerintem meg az irányváltó mikro kapcsolója lett kuka, és nincs érintkezés rendesen! Hát egy 100 talán betakarja a cuccoc!smile blinksmile blink

Nincs profilkép
#22718 gcastle
2020-06-27 05:57:31

Válasz vereszs #22719. hozzászólásáraLegjobb esetben mágnesszelep tekercs.

Nincs profilkép
#22717 vereszs
2020-06-26 21:39:31

2012-es 5090M előre menetbe megy rendesen hátra menetbe rakva az irányváltó kart a sárga N betü villog és meg se mozdul mi lehet a gond? Válaszokat köszönöm.

Nincs profilkép
#22716 ND
2020-06-25 10:47:52

Válasz _NB_ #22717. hozzászólásáraKét falunyira is jó lenne...

#22715 _NB_
2020-06-25 00:45:38

Válasz szanberg #22714. hozzászólásáraMondjuk ha falutok végébe volna egy ilyen lerakat . . .

#22714 bandigh
2020-06-24 22:23:31

Válasz ND #22715. hozzászólásáraA nyomás a rosta alatt érdekes, afölött az a lényeg h a szemét minél hamarabb kikerüljön a masinából. Meg ha több szelet tudsz adni, több motyót tudsz a rostára engedni, le tudja választani

Nincs profilkép
#22713 ND
2020-06-24 17:19:20

Válasz szanberg #22714. hozzászólásáraNem értek hozzá, de ha vágsz egy lyukat a kombi oldalába, nem fogja felborítani a légáramlást, ami dolgozik, ha el tud szökni a lég?

Lehet h így (lényegesen) több levegő kell(ene), hogy ugyan úgy "lebegtessen"?

#22712 szanberg
2020-06-24 16:36:43

Válasz RkTomi #22712. hozzászólására100.000/db németben van, pár nap beszerzik.
Csak próbálgatni túl drága játék lenne ez...
Valahol meg fogok nézni egy S kombájnt élőben, amin ilyen van.

#22710 RkTomi
2020-06-23 22:10:25

Válasz szanberg #22711. hozzászólásáraNa akkor még egyszer régi verzió:
jobbos: AXE19812.
balos: AXE19813.

#22709 szanberg
2020-06-23 21:49:09

Válasz RkTomi #22710. hozzászólásáraÉn akarok rászerkeszteni, ahol is flex lesz az eszközsmile aikido

Na és akkor a régebbi félének mi is a cikkszáma?
Én már nem tudok elmenni rajtasmile lol

#22708 RkTomi
2020-06-23 14:16:41

Válasz _NB_ #22708. hozzászólásáraSehová sem kell flexelni mert az alsó itt áll a tárolóban. smile pimp

#22707 _NB_
2020-06-23 13:32:36

Válasz _NB_ #22708. hozzászólásáraNa jó most már leállok.





+1 "Tuning" alkatrész
Tailboard Trash Blower Tube


#22706 _NB_
2020-06-23 13:26:11

Válasz _NB_ #22707. hozzászólásáraKét oldalnézeti kép, hogy mégis hova kell flexelni azt a likat.smile biggrinsmile flowers

S680


S770

#22705 _NB_
2020-06-23 13:09:49

Válasz RkTomi #22704. hozzászólására

A régin mondhatni a tisztító ajtóra szerelték fel azt a műanyag idomot



Az újnál meg a vázmerevítő előtt kapott helyett a képeden jól látszódik a hátrább lévő tisztító ajtó is.

#22704 RkTomi
2020-06-23 12:57:54

Válasz _NB_ #22705. hozzászólásáraTisztában vagyok vele én ezeket már szombaton belinkeltem.

#22703 _NB_
2020-06-23 12:48:58

Válasz RkTomi #22703. hozzászólásáraA régi típusnál amikor kicserélték a csövet sík takarólemezre, oda írtak tömítést, de a régi jóval kisebb keresztmetszetűnek látszódik mint ez az új.

Az újnál is van takaró valamicsoda, de ott már nincs tömítés.

https://partscatalog.deere.com/jdrc/sidebyside/equipment/4592005/referrer/navigation/pgId/393669768/callout/2



A kidóbó

https://partscatalog.deere.com/jdrc/sidebyside/equipment/4592005/referrer/navigation/pgId/394648639/callout/4

#22702 RkTomi
2020-06-23 09:49:52

Válasz szanberg #22698. hozzászólásáraAZ utolsó előtti ábrán látható hátrébb más helyen van kialakítva mint a 770-esen.

#22701 RkTomi
2020-06-23 09:48:34

S 770i 2019-es modellév, tömítés nincs körülötte:


#22700 RkTomi
2020-06-23 09:02:05

Válasz szanberg #22701. hozzászólásáraA belinkelt S680 HM 2014 modellévű. Gépkönyv van USA és német gyártásúhoz is. Lehet hogy ebben is változik.

#22699 szanberg
2020-06-23 08:57:13

Válasz RkTomi #22700. hozzászólásáraCsak mostmár azt nem tudom valójában hány féle van s melyik lenne ide jósmile sweatdrop

#22698 RkTomi
2020-06-23 08:53:27

Válasz RkTomi #22699. hozzászólásáraDe a KITE megmondja az itthoni árát.

#22697 RkTomi
2020-06-23 08:51:24

Válasz szanberg #22698. hozzászólásáraUSA webshopban 234 dodó.

#22696 szanberg
2020-06-23 07:53:54

Válasz _NB_ #22697. hozzászólásáraAz utolsó előtti a legjobb ábra, pont ilyen kéne nekemsmile whistling

Viszont akárhogyan nézem a 600x200 nem jön ki, mert ha ez 200 magas akkor 300 széles méret arányait nézve.
Szerintem az van amit írtam, hogy látok a képeken, az újabb S-eken más alakú és kinézetű ez a cucc.

Továbbá nem mutatja az árát a felület, pedig a kereskedőt is kidobta és ráklikkelem a kereskedők és árak fülre. Ha nem lenne iszonyat drága vennék belőle egy párat aztán élőben meg jobban lehetne okoskodni.

Valaki nem látja esetleg az árát ennek?

#22695 _NB_
2020-06-23 00:38:53

Válasz szanberg #22695. hozzászólásáraJD alkatrészeket nézegetve, hát nem tudom, az ajtó tömítésénél, ha az a hossz méret adata 1238mm, akkor abba sehogy nem-fér el a (600x200)az nyílás kerülete.

https://partscatalog.deere.com/jdrc/sidebyside/equipment/842884/referrer/navigation/pgId/398310344/callout/4

http://manuals.deere.com/omview/OMZ93081_19/OUO6075,0000CA7_19_20110616.html


A műanyag könyökben van még egy lemez "Agitator" néven

https://partscatalog.deere.com/jdrc/sidebyside/equipment/842884/referrer/navigation/pgId/399304834/callout/18

pl itt is látszódik
http://manuals.deere.com/omview/OMZ93081_19/OUO6075,00007FC_19_20100914.html

http://manuals.deere.com/omview/OMZ93081_19/OUO6075,00009BD_19_20100928.html


Már ha erről van egyáltalán szó smile lol

#22694 bandigh
2020-06-22 23:33:35

Válasz szanberg #22695. hozzászólásáraLehet nem túl szép, de csinálhatnál légtechnikai csőből is, van ilyen 60 fokos idom például, nem túl nagy, max 250 mm átmérővel, tömítéssel, van hozzá lezáró sapka, vagy a helyére dugó, ha nem kell mindig. Ez is sok cuccot ki tudna vezetni szerintem.

#22693 szanberg
2020-06-22 23:13:34

Válasz RkTomi #22693. hozzászólásáraPedig a képeken nézve teljesen más az újabbakon ennek a műanyagnak a kiképzése, alakja.

Egyébként erre van leírás mikor kell ezt kinyitni/elzárni esetleg?

Alakítani akarom a korosodó rotoros Challenger gépeinket, azt látom rajta, mint amit a JD fejlesztései is mutatnak, hogy mint írtam a régebbieken nem volt ilyen kiömlő nyílás, a miénken sincsen.
Namost az S-nél a rosta törek is a szecskázóra megy ami fojthat ott a levegő útján. A 680B-s gépeinken a rosta törek a szecskázó alatt fújódik ki a pelyvaszóróra, viszont ott meg nagyon keskeny a nyílás, látszik is a festék kopásán, hogy minden létező egérutat kihasznál a kifújt szemét-levegő keveréke, a szecskázó és a váz lemez közötti 2 cm résen is akár.

Az a véleményem, hogy nagyon be van fojtva a levegő áramlásának útja, így a ventúri effektus szerint áramlástanilag ez nem okoz jó dolgot, abban ami a számunkra fontos kérdést jelenti, hogy jól kilebegjen a törek a gabonából.
Ezért gondoltam, hogy kétoldalra hasonló megoldásokkal kéne fellépnem, hogy még jobbá tegyem a gép működését, csak nekem az a 600 nem fér el más egyéb alkatrészektől, a 200 magasság az pont jó lenne viszont. Lemezből lehetne oda dobozolni valami slégan hátra-lefelé mutató hasonló deflektort, csak azt szépen nem is annyira könnyű megcsinálni, meg nekem arra időm nem lesz, ezért keresnék kész gyári megoldást erre.

#22692 RkTomi
2020-06-22 23:08:16

Gépkönyvben ennyi van róla:
Levegőjáratok
A cséplőrendszer oldallemezeinek két oldalán lévő levegőjáratok lehetővé teszik a tisztítórendszer jobb levegőellátását, főleg alacsony fordulatszám esetén. A betakarítás körülményeitől függően a magtartály tartalmának minősége javítható és csökkenthető a ferde felhordó házban a por mennyisége.

#22691 RkTomi
2020-06-22 22:56:07

Válasz szanberg #22691. hozzászólásáraAz S660-hoz is ezt a cikkszámokat hozza. Még annyi lehet a trükk, hogy gyárilag létezik hozzá egy műanyag takaró ami lezárja a nyílást és akkor ott nem tud levegő vagy törek távozni ez ugye jóval kisebb. A jobbos cikkszáma: HXE73660, balos: HXE73659.

#22690 RkTomi
2020-06-22 22:47:49

Válasz szanberg #22689. hozzászólásáraCikkszám szerint megegyezik. A 600*200 a kombájn oldalán a lemezen lévő nyílás maga a műanyag terelő jóval nagyobb.

#22689 szanberg
2020-06-22 22:41:16

Válasz RkTomi #22682. hozzászólásáraNa most megnéztem sok fotót és igen, a "közép" szériás S 6xx gépek ilyen levegő/törek kifújó nyílására szerelhető terelő műanyag idom érdekelne, az olyan közepes méretűnek néz ki, biztos, hogy más cikkszámon lesz!

Nincs profilkép
#22688 bazsi1026
2020-06-22 22:38:35

Válasz RkTomi #22665. hozzászólásáraKöszönöm.Sikerült rendelnek.

#22687 szanberg
2020-06-22 22:26:43

Mert úgy látom a régebbieken nem is volt, utána mintha egy kicsit az általad leírt méretektől kissebb lenne rajtuk, majd kb 2017-től meg nagyobbnak tűnik a 600x200 mérettől.

Ez lenne számomra érdekes

#22686 szanberg
2020-06-22 22:17:59

Válasz RkTomi #22682. hozzászólásáraTomi!
Még egy kérdés!
Ezek a terelő garatok amiknek küldted a cikkszámait a régebbi S 6xx szériás gépekben is pontosan ugyan ezek?
Tehát cikkszámuk, méretük egyazon a S 7xx-szériás gépekével?

Nincs profilkép
#22685 TDavid
2020-06-22 21:47:51

Válasz RkTomi #22685. hozzászólásáraCommandquad 5 csoportos 7R-ben. Ugyanaz mint az autoquad, csak full automata, tud váltani elektrohidraulikusan csoportot is pluszban.
Amúgy directdrive csak 6R traktorokban van, 7R-nél elírás lehet. 2014-15 utáni 7R-ek csak autopower vagy e23 váltóval vannak, quad váltók már nincsenek bennük frissítés óta.

Nincs profilkép
#22684 gcastle
2020-06-22 21:19:35

Válasz RkTomi #22685. hozzászólására7230r CommandQuad=ABCDEx4! Tehát egy AutoQuad 20x20 váltó, csak robot rakja az alap ABCDE sort, plusz tartományt tudsz állítani neki, meddig menjen, amúgy mindig bele tudsz nyúlni. Egy komfortos váltó, ami jó ameddig jó...

#22683 RkTomi
2020-06-22 19:09:40

Válasz hajdugazdasag #22683. hozzászólásáraA DD-nél 3 csoport van 8-8 fokozattal marketing szerint nehéz talajmunkára fejlesztve. A duplakuplungos rész mindig "előkészítve" tartja a következő kapcsolni kívánt fokozatot. Így szinte fokozatmentesen tud váltani. A Commandquad-nál 4 csoport 4-4 fokozattal mindent lehet kapcsolni maunálisan és automatában is.

#22682 szanberg
2020-06-22 14:19:12

Válasz RkTomi #22682. hozzászólásáraKöszönöm szépen segítségedet!
Nem gondoltam, hogy ennyire hosszú az a nyílás.

Nincs profilkép
#22681 hajdugazdasag
2020-06-22 14:18:03

Mi a különbség a direktdrive és a commandquad között? Kezelőszervek alapján ugyanaz a működés, de különböző váltót takar a külön név? Mindkettő 7230R-ben van...

#22680 RkTomi
2020-06-22 08:29:02

Válasz szanberg #22681. hozzászólására600*200-as, de előre felé keskenyedik egy kicsit és a műanyag alatt van még a rostarázó hátsó karja is. Szóval elég érdekes alakú.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


A technológia, ami megváltoztathatja a magyar mezőgazdaság jövőjét + VIDEÓ
A technológia, ami megváltoztathatja a magyar mezőgazdaság jövőjét + VIDEÓ
Egy négy pillérre épülő rendszer, amely segíti a növényeket valódi genetikai...
Kkv-k figyelem: minden megyében elérhető a munkavédelmi pályázat
Kkv-k figyelem: minden megyében elérhető a munkavédelmi pályázat
Akár védőfelszerelésekre, jelzőberendezésekre és korszerű munkahelyi eszközökre...
Öntöző szivattyú
Öntöző szivattyú

250.000 Ft

Eladó 3.3 méteres leták kombinátor dupla soros rögtörő hengerrel
Eladó 3.3 méteres leták kombinátor dupla...

520.000 Ft

Eladó Agromerkur 3m kompaktor, 2018-as évjárat
Eladó Agromerkur 3m kompaktor, 2018-as...

4.800 EUR

MTZ 820.4
MTZ 820.4

6.400.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]