Válasz szantofold22 #6240. hozzászólásáraA nagyon eleven szénànàl lehet ez .De nem emlékszem sok belebujásra.Egyébbként a mostani csodagépnél is a fülkèbe a sűrű kis fogas kézi fűrész.Ha úgy adódna
Válasz majorferi33 #6239. hozzászólásáraVékonyat és vagy spirálba (a jd n pl igy volt rahegesztve gyárilag) A hesstonon volt aki csak hosszába végig a henget hosszán a kocka tengelyen.Lucernánál lenne ez érdekes de nem volt baj.A szalmát csutkát ette.Amugy nem rossz gépek azok csak az indulásnál kell észnél lenni mikor megindul a szalag egymásra gubancosodni gyorsan ott kell etetni.Kóvályognina renden és jól bele lehet jönni.
Ne gyógyítsd oda nagyon de el se engedje azért .Ha nem tetszik levágod.Amúgy nem volt baj.Aki bérbe dolgozott annak mindnek így volt.De rég is volt 90 es évek.Boltak kisgazdák és fizettek is .Olcsó cuccok a géphez csak a szalag kapcsok miatt tartok ma is a szalagostól de azok már nem is kapcsosak végtelenek gyárilag.Mtz orrán satu helybe kihúz szerel.Mégis megvoltunk!
Válasz jamo #6235. hozzászólásáraSzerintem meg vettel egy lehajtott gepet, pont gyengebb szeriabol.
Nem kellene leirni a kronet, szalastakarmany betakaritasban ottvan a legjobbak kozott.
Válasz sörhas #6229. hozzászólásáraNem akarlak elszomorítani de ez ilyen. Nekem többet be nen jön a portara krone. Rengeteget xoptam vele en is, sose tudott normalis balat csinalni. Hívtam hozza szervizt is, hogy mutasson rá a hibára. Széttárta a karját es aztmondta ez ilyen, nem lesz jobb. Hálofeszítők, hálófék, hidroakumlatorok a lancfeszítőben szinte a fél gép ki lett cserélve mégis egy rakás xar marad. Még most is agyonszeretném verni a tervezőjét ha az eszembejut.
Válasz kovi9191 #6233. hozzászólásáraEgy hét meleg és lepereg a hengerről.Nkem is szokott föld ez az lucerna koszmo is lenni.Mire jon a kovetkezo beinditod es alatta kihullik.Amugy szennymosóval lehetne veretni de a csapagyat lancot nem olyan jo vizzel beáztatni
Sziasztok. Segítségre lenne szükségem. Első korbalazos vagyok. Olyan problémám van hogy a kamrában levő hengerekre lerakódott valami szenny. Gondolom a lucerna miatt. Na most az lenne a kérdés hogy van e valami ami oldja ezt a dzsuvat mert kaparszni elég hosszadalmas lenne. Köszönöm
Válasz Diesel Tibor #6228. hozzászólásáraA geppel nincs baj.De van egy konstrukcios baja.Ujabb rollant mar az enyem is.A kis cspagyak a hengerek nem hajtott oldalan olyan "bélésbe vannak hogy csak szoritva van.Vagyos kintre lehet kihuzni.Hogy ne tudjon kimaszni a tul oldalon a lanckereknel szorito gyűrü van.Ezt kis imbusz fogja.Ez fellezul a szoritogyuru kitekeredik a henger meg elmaszik a kamraba es belwjar a falba.Kis hijan kigyulladt.Csak azert nem mert 40 balankent en bizony kiszallok tapogatozni.(hesstonon tanultam)Volt jd is arra is ragadt rá a a tenyeremről a bőr.A régi 66 osoknál másabb az a tartoforma és soha nem volt ilyen baj.Igy nem gatyaztam odcsiptem a tengelyhez az osszeset.No de 8xxx milloert?Szalagostol tartok korót is csinálok nem tudom hogy eszi meg.Hatarozott veleményem hogy a balazót mindig tisztán törekmentesen kell járatni.Nekem vbam fürdővizem kint es 2x3x leseprem.Nem csoda ha begyullad ha beforrosodik és 50 cm pelyva van rajta.Tök mindegy milyen márka.A kezelést illetően igazad van.Mc hale bevált?
Válasz sörhas #6229. hozzászólásárakopott a henger benne nem talál fogást rajta azért nem forgatja próbáld meg harmattal.hálóféken próbálj feszíteni, ezek csak tippek
Szerintetek miért nem forgatja a krone 10-16 a bálamagot melegben?
Se a tipant se a hosszu szárú fűvet.
Elkezdi de valami ok folytán bemackozik.
Másik probléma,hogy a hálót nem fesziti ki a két szélére.
Nemiszerv kivan már vele rendesen.
Ha valaki a mestere és volna ideje a beállitásokra,megfízetnénk az idejét.
Lehet lassú fordulaton báláznak vele.
Milyen fordulatot kívánna,milyen sebbeségi fokozatban.
Nem csinálunk direkt nagy rendeket de szívat minket.
Válasz szantofold22 #6227. hozzászólásáraNem vagyok egy claas mániás,de azért van claas trakiból 4db meg 2 teleszkópos,a bálázójuk kimaradt az életemből .A faluban az elmúlt 20évben biztos volt vagy 10db claas bálázó és mondjuk annyi típus,most jó ha van 2db,ez számomra jelent valamit.Az mtz-s korszakban a trakikat megölte a claas bálázó ,többet kaptak mint szántáskor a motorok,gondolom ezért fogytak el ,de ha te meg vagy elégedve vele akkor én újra claast vennék már csak azért is mert már ismered a rendszerüket,vennék a legújabból,egy rollantot,ha volna ebben a típusban változó kamrás akkor azt.
Válasz szantofold22 #6225. hozzászólásáraSosem volt ilyenem,de az ismeretségi körömben volt 2-3db egyik súrolta a 100000db-ot a másik átlépte.azt ,hogy mennyit javították azt nem tudom,de egy lengyelt akár meddig javítod akkor sem éri el az 50000-ret sem soha.szerintem jók vagy bizonyos szériák jók ,úgy mint más típusoknál,,,,,,gondolom.
Válasz fexco #6222. hozzászólásáraReggel beleteszek egy 3600m-est és csak egyszer fogy le egy nap alatt,nem fürdök napközben,poros leszek akkor poros leszek,ezért is jobb a meghale bálázó kifogy a háló ,legórom a papír hengert a helyére oda gurítom az új hálót,befűzni is egyszerűbb kosz nélkül megy.
Válasz Diesel Tibor #6221. hozzászólásárao.k. TIBIKE,csak én azért nemszoktam igy,mert szerintem az a csomó nemnagyon teccik a hengereknek.az tuti hogy akárhogy vigyázok,akkor is úgy összeganyézom magam,mint az állat.ezután megjáccom a csomót.kiváncsi vagyok,hogy igy kell e mosakodni a végén....
Válasz BMWs paraszt,JD fanatikus #6214. hozzászólásárakrone comprima f 155 xc,a kezdők bálázója,kb:egy kategória a kettő,,,,a króne bálázó az a bálázó amelyik bármilyen időben bármilyen anyagot lehet bálázni,akár az eső is szakadhat vagy lehet 40fok meleg,és minden képzés nélkül tud vele bálázni bárki.A meghale a haladók bálázója,,,ez már kicsit kényesebb a bála kezdésre,a többit ugyan úgy tudja mint a króne,talán egy hangyányit gyorsabban.
Válasz fexco #6215. hozzászólásáraengem legyőzött a lustaság én nem szoktam engedni neki, hogy elvigye az utolsó 1-2 métert egy gyors csomó aztán mehet tovább igaz időbe ez se rövidebb mint befűzni de így nem leszek poros:)) az meg egy másik kérdés, hogy teli kamrával mennyire szereti az újraindíást.
Válasz BMWs paraszt,JD fanatikus #6214. hozzászólására10ezer bálánál kötözömotor csere,12ezernél jobb érzékelő csere. Rengeteg csapágy csere volt már. Most 15ezer van benn. Ha minden oké akkor jó kis bálázó de ha megmakacsolja magát akkor lehet szerelni rendesen. Műanyag burkolatok sorra esnek le. Lemezeket engedik el a hegesztések. Röviden ennyi.
Válasz balazoooo #6208. hozzászólásáraén meg természetesen letekertetem az összeset,klassz hálóval tekerem be,ezen van egy matrica,ezzel a matricával összeragasztom a végét az új hálónak,bekapatom a két henger közé,oszt mosakodás,oszt gyi tovább.kb 5perc.ez mondjuk épp elég volt a multkori 37fokba,hogy ugy megfáztam,hogy még most is köhögök.pedig csak 3xszálltam ki:kiskerekek le-hálócsere-kiskerekek fel....
Válasz Diesel Tibor #6212. hozzászólásáraErdekelne kronerol milyen velemenyed van a csapagy hibakon kivul, mivel rosszabb mint a mchale vagy jobb?!
Tipusa comprima 155f?
Válasz ..MZ/X.. #6204. hozzászólásáraKrónét cseréltem kronéra,egyszerűbb volt beszámoltatni,kezdő gyerekeknek könnyebb vele a bálázás,maga a gép nem volna egy rossz konstrukció csak ne gagyi csapágyakkal raknák össze.10ével ezelőtt a króne randpack 1550-es 50000db bálát ment úgy,hogy nem volt csapágyas,japán csapágy volt benne.
Válasz UE-28 #6207. hozzászólásáraazért abba a biztosított kamrába én nem nagyon bíznék a helyedben mivel csak egy csap van a munkahengeren ha magába a munkahengerbe megy szét valami akkor még le tud csapódni szerintem ha sokat kell a kamrába mászkálni érdemes lenne egy u profilt tenni a munkahenger szárára.
Válasz UE-28 #6207. hozzászólásáraha feltekerte akkor a motornak van olyan állása mikor ugyen nem feszít rá így ha jó erősen húzod visszafele ha hálót simán le fog tekeredni de annak oka van ha feltekeri lehet sérült a henger, miután letekerted vissza fűzöd és indíthatod újra a kötés kamrába meg nem kell belebújni.
Válasz UE-28 #6207. hozzászólásáraén csak oda szoktam egy "csomóba" tenni a két henger közé és egy kicsit hajtok kézzel a gumihengeren hogy éppen bevigye a hálót meg a tekercset nem feszítem rá hagyok neki egy kis belógást,hogy rögtön ne a fék ellen dolgozzon de egyébként nem is szoktam neki hagyni kifogyni a hálót hanem egy csomóval kötöm utánna az új tekercset
Ha Krone RP1250 be hálót húzok be, hogy a legegyszerűbb, mert elég bonyolultan oldom meg jelenleg...
1. befűzöm a hálót, kötözőmotort bekapcsolom, mikor feszes a szíj kikapcsolom, a hálót beigazgatom a gumi és a fém henger közé, jobb oldalon a kurblival kézzel hajtom hogy bevigye a hálót, nyitott és biztosított kamránál bemegyek, meghúzom a hálót, majf kb 5 cm re visszavágom....
Ha pl a gumihenger tekerte fel a hálót akkor már tuti kötetlenül van egy rossz bálám?
Válasz eatonfuller #6200. hozzászólásáraHa lehúzod a csatlakozót és direktbe adsz neki delejt akkor megy könnyen? Csatlakozókat meg kellene nézni, nincs-e kontakthiba.
Kábelköteget átnézni. Ezzel szívtam idén, mert a rohadt egér beköltözött és csinált olyan random kontakthibákat, hogy fütyült, sípolt össze-vissza minden. Fűzhettük ki a komplett köteget a gépből, mert a leg lehetetlenebb helyen zabálták meg.
Válasz balazoooo #6202. hozzászólásáraMég bontatlan,még csapágy sem ment ki benne ,persze a rendfelszedőben már cseréltem ,de tavaly vettem egy krone comprimát az már 6000db nál csapágyas lett,neve nincs csapágy márkával a belében,oszt akkor ne gyúljon ki.
Válasz ..MZ/X.. #6198. hozzászólásáraNem akar kötni. A kötözőfejek kicsit megmozdulnak és vissza fordulnak. Igen azt már mondták hogy az is ugyan ilyen .
Válasz sanyi1965 #6188. hozzászólásáraÁtgondoltam én bátyámmal hogy jó lenne egy comprima f155, de apa azt mondja hogy évi 2000 bálára nem éri meg megvenni
Valahogy mégis a legtöbb kisgazda használt JD, claas vagy krone bálázót vesz, új lengyel helyett
Plusz itt egy gazda vett egy kb 10 éves variantot , aminek elromlott a monitorja első használatkor. Állítólag a környéken valahol az 1-2 éves claas bálázó leégett, meg a szintén használtan vett mchale bálázót nem bírta hajtani a 130-as zetor mert vmi megszorult vagy mittudomén
Az ilyenek miatt mondja apu, hogy nem jó a "tízmilliós bálázó"
Ezen a katranc sipmán ráadásul a munkahengerek is úgy vannak, hogy kb függőlegesen állnak és a kamra forgáspontjának közelében van a száruk. Na kampó nélkül úgy aztán vissza bírja tartani, hogy ne nyíljon ki főleg amilyen vastag munkahengerek...
Az előbb említett tartózkodáshoz hasonló okok miatt is elég volt rábeszélni apát anno, hogy kell venni valami jd-t az mtz helyett... Akkor is azt mondta, hogy micsinász ha megáll az elektronika Azt azért hozzá teszem, hogy bő 3 év alatt 2 Jd-re ruháztunk be
Azt inkább nem is mondom, hogy milyen jó a báláit csomagolni
Mascar 420-as bálázója van valakinek? Érdekelne, hogy mennyire használható? Csak szárazanyagnak kellene és nem dolgozna olyan sokat. Nem főprofilunk az állattenyésztés, de azért nem szeretnék használhatatlan gépet venni. Van egy jó ajánlatom egy hálós kötözésű, 2 méteres felszedőjű példányra. Régebben nem vásároltam volna olasz gépet de kb 12 évvel ezelőtt vettem egy Forigo forgóboronát és azóta nyúzom de nem lehet elrontani, szóval gondoltam felpróbálok egy Mascart is...
Nagyon szépen köszönöm a segítséget, nagyjából erre számítottam.
4,5 millióra tartanak egy olyan gépet ami gyakorlatilag 150 db bálát csinált életében eleve gyanús volt. (még a hengerekről sincs lekopva a festék) Letették, mert parton befelé megtolta a 80-as mtz-jüket, hát Istenem, mit vártak? Saját tömege 3,3 tonna, rakottan zölddel el se tudom képzelni, hogy bírhatott vele az öreg 80-as. 3 éve le van téve ott ázik-fázik a telephelyükön, a bálát meg azóta is veszik. Marad egyelőre a Welger, aztán majd lecserélem valami komolyabbra.
7991 hozzászólás
Válasz szantofold22 #6240. hozzászólásáraA nagyon eleven szénànàl lehet ez .De nem emlékszem sok belebujásra.Egyébbként a mostani csodagépnél is a fülkèbe a sűrű kis fogas kézi fűrész.Ha úgy adódna
Válasz majorferi33 #6239. hozzászólásáraVékonyat és vagy spirálba (a jd n pl igy volt rahegesztve gyárilag) A hesstonon volt aki csak hosszába végig a henget hosszán a kocka tengelyen.Lucernánál lenne ez érdekes de nem volt baj.A szalmát csutkát ette.Amugy nem rossz gépek azok csak az indulásnál kell észnél lenni mikor megindul a szalag egymásra gubancosodni gyorsan ott kell etetni.Kóvályognina renden és jól bele lehet jönni.
Ne gyógyítsd oda nagyon de el se engedje azért .Ha nem tetszik levágod.Amúgy nem volt baj.Aki bérbe dolgozott annak mindnek így volt.De rég is volt 90 es évek.Boltak kisgazdák és fizettek is .Olcsó cuccok a géphez csak a szalag kapcsok miatt tartok ma is a szalagostól de azok már nem is kapcsosak végtelenek gyárilag.Mtz orrán satu helybe kihúz szerel.Mégis megvoltunk!
Válasz szantofold22 #6238. hozzászólásáraHelló ez a gömbvas engem érdekelne még nem hallottam róla hosszába a élére??? Nem csavarta jobban fel a szénát magára???
Valamikor a Hesston kocka tengelyére gömbvasakat hegesztettünk .Ahogy forgott jobban ette az anyagot.Esetleg valami ilyesmi ?
Válasz sörhas #6229. hozzászólásáraCsak 1 tipp: próbáljatok kb. 1,4m-es rendet csinálni de ne magasat! Pont középen elindulni rajta, 400 f/p közelít a kardánnal 4-5km sebességgel egyenletesen.
Válasz jamo #6235. hozzászólásáraSzerintem meg vettel egy lehajtott gepet, pont gyengebb szeriabol.
Nem kellene leirni a kronet, szalastakarmany betakaritasban ottvan a legjobbak kozott.
Válasz sörhas #6229. hozzászólásáraNem akarlak elszomorítani de ez ilyen.
Nekem többet be nen jön a portara krone. Rengeteget xoptam vele en is, sose tudott normalis balat csinalni. Hívtam hozza szervizt is, hogy mutasson rá a hibára. Széttárta a karját es aztmondta ez ilyen, nem lesz jobb. Hálofeszítők, hálófék, hidroakumlatorok a lancfeszítőben szinte a fél gép ki lett cserélve mégis egy rakás xar marad. Még most is agyonszeretném verni a tervezőjét ha az eszembejut. 
Válasz kovi9191 #6233. hozzászólásáraEgy hét meleg és lepereg a hengerről.Nkem is szokott föld ez az lucerna koszmo is lenni.Mire jon a kovetkezo beinditod es alatta kihullik.Amugy szennymosóval lehetne veretni de a csapagyat lancot nem olyan jo vizzel beáztatni
Sziasztok. Segítségre lenne szükségem. Első korbalazos vagyok. Olyan problémám van hogy a kamrában levő hengerekre lerakódott valami szenny. Gondolom a lucerna miatt. Na most az lenne a kérdés hogy van e valami ami oldja ezt a dzsuvat mert kaparszni elég hosszadalmas lenne. Köszönöm
Válasz Diesel Tibor #6228. hozzászólásáraA geppel nincs baj.De van egy konstrukcios baja.Ujabb rollant mar az enyem is.A kis cspagyak a hengerek nem hajtott oldalan olyan "bélésbe vannak hogy csak szoritva van.Vagyos kintre lehet kihuzni.Hogy ne tudjon kimaszni a tul oldalon a lanckereknel szorito gyűrü van.Ezt kis imbusz fogja.Ez fellezul a szoritogyuru kitekeredik a henger meg elmaszik a kamraba es belwjar a falba.Kis hijan kigyulladt.Csak azert nem mert 40 balankent en bizony kiszallok tapogatozni.(hesstonon tanultam)Volt jd is arra is ragadt rá a a tenyeremről a bőr.A régi 66 osoknál másabb az a tartoforma és soha nem volt ilyen baj.Igy nem gatyaztam odcsiptem a tengelyhez az osszeset.No de 8xxx milloert?Szalagostol tartok korót is csinálok nem tudom hogy eszi meg.Hatarozott veleményem hogy a balazót mindig tisztán törekmentesen kell járatni.Nekem vbam fürdővizem kint es 2x3x leseprem.Nem csoda ha begyullad ha beforrosodik és 50 cm pelyva van rajta.Tök mindegy milyen márka.A kezelést illetően igazad van.Mc hale bevált?
Válasz sörhas #6229. hozzászólásárakopott a henger benne nem talál fogást rajta azért nem forgatja próbáld meg harmattal.hálóféken próbálj feszíteni, ezek csak tippek
Válasz sörhas #6229. hozzászólásáraHalmincas/730 37 90. Csörgess meg. Nekünk ilyenek vannak.
Szerintetek miért nem forgatja a krone 10-16 a bálamagot melegben?
Se a tipant se a hosszu szárú fűvet.
Elkezdi de valami ok folytán bemackozik.
Másik probléma,hogy a hálót nem fesziti ki a két szélére.
Nemiszerv kivan már vele rendesen.
Ha valaki a mestere és volna ideje a beállitásokra,megfízetnénk az idejét.
Lehet lassú fordulaton báláznak vele.
Milyen fordulatot kívánna,milyen sebbeségi fokozatban.
Nem csinálunk direkt nagy rendeket de szívat minket.
Válasz szantofold22 #6227. hozzászólásáraNem vagyok egy claas mániás,de azért van claas trakiból 4db meg 2 teleszkópos,a bálázójuk kimaradt az életemből .A faluban az elmúlt 20évben biztos volt vagy 10db claas bálázó és mondjuk annyi típus,most jó ha van 2db,ez számomra jelent valamit.Az mtz-s korszakban a trakikat megölte a claas bálázó ,többet kaptak mint szántáskor a motorok,gondolom ezért fogytak el ,de ha te meg vagy elégedve vele akkor én újra claast vennék már csak azért is mert már ismered a rendszerüket,vennék a legújabból,egy rollantot,ha volna ebben a típusban változó kamrás akkor azt.
Válasz Diesel Tibor #6226. hozzászólásáraClaasom van..De nem a régi már az sem.30000 es rollant.Milyet vennél?
Válasz szantofold22 #6225. hozzászólásáraSosem volt ilyenem,de az ismeretségi körömben volt 2-3db egyik súrolta a 100000db-ot a másik átlépte.azt ,hogy mennyit javították azt nem tudom,de egy lengyelt akár meddig javítod akkor sem éri el az 50000-ret sem soha.szerintem jók vagy bizonyos szériák jók ,úgy mint más típusoknál,,,,,,gondolom.
Válasz Diesel Tibor #6221. hozzászólásáraWelgerről mi a véleményed?
Az első 100 megvan


Válasz fexco #6222. hozzászólásáraReggel beleteszek egy 3600m-est és csak egyszer fogy le egy nap alatt,nem fürdök napközben,poros leszek akkor poros leszek,ezért is jobb a meghale bálázó kifogy a háló ,legórom a papír hengert a helyére oda gurítom az új hálót,befűzni is egyszerűbb kosz nélkül megy.
Válasz Diesel Tibor #6221. hozzászólásárao.k. TIBIKE,csak én azért nemszoktam igy,mert szerintem az a csomó nemnagyon teccik a hengereknek.az tuti hogy akárhogy vigyázok,akkor is úgy összeganyézom magam,mint az állat.ezután megjáccom a csomót.kiváncsi vagyok,hogy igy kell e mosakodni a végén....
Válasz balazoooo #6219. hozzászólásáraTe csinálod jól,
az újra indítás meg csak a traktor problémája.
Válasz BMWs paraszt,JD fanatikus #6214. hozzászólásárakrone comprima f 155 xc,a kezdők bálázója,kb:egy kategória a kettő,,,,a króne bálázó az a bálázó amelyik bármilyen időben bármilyen anyagot lehet bálázni,akár az eső is szakadhat vagy lehet 40fok meleg,és minden képzés nélkül tud vele bálázni bárki.A meghale a haladók bálázója,,,ez már kicsit kényesebb a bála kezdésre,a többit ugyan úgy tudja mint a króne,talán egy hangyányit gyorsabban.
Válasz fexco #6215. hozzászólásáraengem legyőzött a lustaság én nem szoktam engedni neki, hogy elvigye az utolsó 1-2 métert egy gyors csomó aztán mehet tovább igaz időbe ez se rövidebb mint befűzni de így nem leszek poros:)) az meg egy másik kérdés, hogy teli kamrával mennyire szereti az újraindíást.
Válasz BMWs paraszt,JD fanatikus #6217. hozzászólásáraVolt amit 2 szere cseréltünk. Komoly csapagyra...
Válasz Mtz-s gyerek #6216. hozzászólásáraComprimaban pedig nem sok csapagy van, mert novogrip nehany lanckereken fut.
Na de ha nem ezt venni akk mit?
Válasz BMWs paraszt,JD fanatikus #6214. hozzászólására10ezer bálánál kötözömotor csere,12ezernél jobb érzékelő csere. Rengeteg csapágy csere volt már. Most 15ezer van benn. Ha minden oké akkor jó kis bálázó de ha megmakacsolja magát akkor lehet szerelni rendesen. Műanyag burkolatok sorra esnek le. Lemezeket engedik el a hegesztések. Röviden ennyi.
Válasz balazoooo #6208. hozzászólásáraén meg természetesen letekertetem az összeset,klassz hálóval tekerem be,ezen van egy matrica,ezzel a matricával összeragasztom a végét az új hálónak,bekapatom a két henger közé,oszt mosakodás,oszt gyi tovább.kb 5perc.ez mondjuk épp elég volt a multkori 37fokba,hogy ugy megfáztam,hogy még most is köhögök.pedig csak 3xszálltam ki:kiskerekek le-hálócsere-kiskerekek fel....
Válasz Diesel Tibor #6212. hozzászólásáraErdekelne kronerol milyen velemenyed van a csapagy hibakon kivul, mivel rosszabb mint a mchale vagy jobb?!
Tipusa comprima 155f?
Válasz balazoooo #6206. hozzászólásáraNa igen ez is igaz,,,,de a meghale is felszedi.
Válasz ..MZ/X.. #6204. hozzászólásáraKrónét cseréltem kronéra,egyszerűbb volt beszámoltatni,kezdő gyerekeknek könnyebb vele a bálázás,maga a gép nem volna egy rossz konstrukció csak ne gagyi csapágyakkal raknák össze.10ével ezelőtt a króne randpack 1550-es 50000db bálát ment úgy,hogy nem volt csapágyas,japán csapágy volt benne.
Köszönöm a segítséget!
Válasz UE-28 #6207. hozzászólásáraazért abba a biztosított kamrába én nem nagyon bíznék a helyedben mivel csak egy csap van a munkahengeren ha magába a munkahengerbe megy szét valami akkor még le tud csapódni szerintem ha sokat kell a kamrába mászkálni érdemes lenne egy u profilt tenni a munkahenger szárára.
Válasz UE-28 #6207. hozzászólásáraha feltekerte akkor a motornak van olyan állása mikor ugyen nem feszít rá így ha jó erősen húzod visszafele ha hálót simán le fog tekeredni de annak oka van ha feltekeri lehet sérült a henger, miután letekerted vissza fűzöd és indíthatod újra a kötés kamrába meg nem kell belebújni.
Válasz UE-28 #6207. hozzászólásáraén csak oda szoktam egy "csomóba" tenni a két henger közé és egy kicsit hajtok kézzel a gumihengeren hogy éppen bevigye a hálót meg a tekercset nem feszítem rá hagyok neki egy kis belógást,hogy rögtön ne a fék ellen dolgozzon de egyébként nem is szoktam neki hagyni kifogyni a hálót hanem egy csomóval kötöm utánna az új tekercset
Üdv!
Ha Krone RP1250 be hálót húzok be, hogy a legegyszerűbb, mert elég bonyolultan oldom meg jelenleg...
1. befűzöm a hálót, kötözőmotort bekapcsolom, mikor feszes a szíj kikapcsolom, a hálót beigazgatom a gumi és a fém henger közé, jobb oldalon a kurblival kézzel hajtom hogy bevigye a hálót, nyitott és biztosított kamránál bemegyek, meghúzom a hálót, majf kb 5 cm re visszavágom....
Ha pl a gumihenger tekerte fel a hálót akkor már tuti kötetlenül van egy rossz bálám?
Rollantos haver szerint is ez kissé macerás...
Válasz ..MZ/X.. #6204. hozzászólásáralehet a zöldet jobban szereti a krone
Válasz eatonfuller #6200. hozzászólásáraHa lehúzod a csatlakozót és direktbe adsz neki delejt akkor megy könnyen? Csatlakozókat meg kellene nézni, nincs-e kontakthiba.
Kábelköteget átnézni. Ezzel szívtam idén, mert a rohadt egér beköltözött és csinált olyan random kontakthibákat, hogy fütyült, sípolt össze-vissza minden. Fűzhettük ki a komplett köteget a gépből, mert a leg lehetetlenebb helyen zabálták meg.
Válasz Diesel Tibor #6203. hozzászólásáraMiért lett újra krone ha a mekkhale még meghalni sem akar?
Válasz balazoooo #6202. hozzászólásáraMég bontatlan,
még csapágy sem ment ki benne ,persze a rendfelszedőben már cseréltem ,de tavaly vettem egy krone comprimát az már 6000db nál csapágyas lett,neve nincs csapágy márkával a belében,oszt akkor ne gyúljon ki.
Válasz Diesel Tibor #6201. hozzászólásárahogy hozni kéne már az újat:)
Válasz gabika82 #6199. hozzászólására2015-ös a meghale 660-as 46000db van benne -te mit gondolsz erről??
Válasz ..MZ/X.. #6198. hozzászólásáraNem akar kötni. A kötözőfejek kicsit megmozdulnak és vissza fordulnak. Igen azt már mondták hogy az is ugyan ilyen .
Válasz eatonfuller #6197. hozzászólásáraMi a gond vele?
Vicon rf122-re keress rá, egy és ugyan az a két gép. Hátha találsz használható infot.
Jó estét deutz fahr mp 122 es bálázóhoz keresnék olyant személyt aki ért az elektronikájához. Fejér megyében. Köszönöm.
Válasz TDavid #6195. hozzászólásáraLehet úgy vannak vele, hogy most még éppen megy... Így kell eladni...
Válasz pozsik.adrian #6192. hozzászólásáraBiztos, hogy azért áll a bálázó 3 éve?
Mióta árulják?
Válasz sanyi1965 #6188. hozzászólásáraÁtgondoltam én bátyámmal hogy jó lenne egy comprima f155, de apa azt mondja hogy évi 2000 bálára nem éri meg megvenni



főleg amilyen vastag munkahengerek...
Azt azért hozzá teszem, hogy bő 3 év alatt 2 Jd-re ruháztunk be 

Valahogy mégis a legtöbb kisgazda használt JD, claas vagy krone bálázót vesz, új lengyel helyett
Plusz itt egy gazda vett egy kb 10 éves variantot , aminek elromlott a monitorja első használatkor. Állítólag a környéken valahol az 1-2 éves claas bálázó leégett, meg a szintén használtan vett mchale bálázót nem bírta hajtani a 130-as zetor mert vmi megszorult vagy mittudomén
Az ilyenek miatt mondja apu, hogy nem jó a "tízmilliós bálázó"
Ezen a katranc sipmán ráadásul a munkahengerek is úgy vannak, hogy kb függőlegesen állnak és a kamra forgáspontjának közelében van a száruk. Na kampó nélkül úgy aztán vissza bírja tartani, hogy ne nyíljon ki
Az előbb említett tartózkodáshoz hasonló okok miatt is elég volt rábeszélni apát anno, hogy kell venni valami jd-t az mtz helyett... Akkor is azt mondta, hogy micsinász ha megáll az elektronika
Azt inkább nem is mondom, hogy milyen jó a báláit csomagolni
Mascar 420-as bálázója van valakinek? Érdekelne, hogy mennyire használható? Csak szárazanyagnak kellene és nem dolgozna olyan sokat. Nem főprofilunk az állattenyésztés, de azért nem szeretnék használhatatlan gépet venni. Van egy jó ajánlatom egy hálós kötözésű, 2 méteres felszedőjű példányra. Régebben nem vásároltam volna olasz gépet de kb 12 évvel ezelőtt vettem egy Forigo forgóboronát és azóta nyúzom de nem lehet elrontani, szóval gondoltam felpróbálok egy Mascart is...
Nagyon szépen köszönöm a segítséget, nagyjából erre számítottam.

3 éve le van téve ott ázik-fázik a telephelyükön, a bálát meg azóta is veszik. Marad egyelőre a Welger, aztán majd lecserélem valami komolyabbra. 
4,5 millióra tartanak egy olyan gépet ami gyakorlatilag 150 db bálát csinált életében eleve gyanús volt. (még a hengerekről sincs lekopva a festék) Letették, mert parton befelé megtolta a 80-as mtz-jüket, hát Istenem, mit vártak? Saját tömege 3,3 tonna, rakottan zölddel el se tudom képzelni, hogy bírhatott vele az öreg 80-as.