Azért köszi.. Cserélgettem bennük gumigyűrűt, van benne vagy 6 is. De nem sokat bírta. Tudom eléggé bovli ez az egész, úgy kell kitépkedni, semmi tehermentesítő, közben egy csomó olaj elfolyik
Most hirtelen nem emlékszem de nem volt olcsó és eléggé gyenge minőségű.
A nagy fergákon hibátlan az összes pedig sokkal több üzemórák vannak bennük és sokkal többet vannak használva a csatlakozói is szerintem. csak azokon jobb cuccok lehetnek.
Az előbb figyeltem hogy írtad cseréltétek az 5455 kiadószelepeket, mennyibe fáj mostanság 1 ilyen? Nekem is nyomatja rendesen...Az én gépemben 6300 óra alatt van valamivel, és mindenes a gép, csak apróságok jöttek elő rajta
Érdekes a mienkben 4000óra van, 09-10-és11-ben folyamatos váltóműszakban szántott, 12-13-ban már nem csak nappal egy safőrrel, mindent megcsinál, általában Misi de ha úgyvan bármelyikünk is hajtja nem egy ember, igaz karbantartás még nem csúszott rajta egy órát sem...
Aztán nekem még csak az első kardán csapágyai kezdtek el hangoskodni szárazon futni, ami a gép hasa alatt van szabadon két síma Y csapágy nem zsírozható. Persze árvízben napokig kabinig érő vízben járt meg mi minden nap átjárunk a folyón a telephely mögötti átjárón tudod mindig vízbe ér aztán lehet ez is rásegített, de a lényeg, hogy párezer Ft-os javítás volt rajta mindössze, ja meg hátul a hidraulika csatlakozókból vagy kétpárat cseréltünk mert eresztett, de ennyi.
Igaz mi a kis traktorral nem lazítózunk, nem grubberozunk nem reptillezünk, nem szántunk 4fejjel, nem tolunk simítót húzunk boronát egyszerre, nem húzunk 20tonnás kocsit... mert kis traktorról beszélünk MTZ-t kiváltó gépről.
üdv, igen kell cserélni a hüvelyeket mert volt kis lógása a csapnak, mi rendszeresen zsíroztuk, úgy ahogy te is fronthidróval felemelve mert akkor jobban is vette a zsírt, nem volt berohadva, és mégis kiment :(
Ha a kúpkerék csapágyad ment ki,az valószínű azért volt meg lóg a királycsapod. Én úgy szoktam zsírozni,h a frondhidróval megemelem és úgy nyomom neki. Ha simán zsírzod,megy mindenhova zsír,csak oda nem ahova kell. Nekem is 3000 óra van benn,de nem lóg egyáltalán.
Csak az eros gep képes a csapqgyakat szetnyuzni a szaervizes azt mondta hogy a rapiddos gepek szoktwk ilyet cssinalni, egyébként szanberg pont te mondod hogy gepgyipkos ? Hecikem 3000 űz óra körül van benne, az even kegyetlentalajokat hagyott maga utan a sok csapadék, szerintem az tett be neki. Érdekes hogy az olajat is megegette, amit nem is ertunl igazán, szimering is kiment rajta így nem sok olaj maraft bennne, ja és lógott az egesz pedig volt rendszeresen zsirozva a király csap , de itt is komoly javításra szorul, hát csak ennyi tortent ma,
Sajnos ma kiderült hgoy a kicsi ferga első difi csapágya megadta magát :(
el kell ismernem hogy nem ennek a gépnek való a három késes eco lazító!
A tény egyszerű könnyebb munkákra tökéletes és szerintem nincs is tőle jobb de kell ide egy nagy traki három esélyesnek látom
1. 6497 vagy 6495
2. 8250 vagy 8260
3. 7618 vagy 7620
A hosszú téli hónapokban muszály lesz dönteni, és legalább meg lehet lépni a rövidtárcsa kérdését is, mert hát a kicsi 5455 ös fergához a 4 méter túl nagy lett volna a három méteresnek meg nemsok értelmét látom!
Nálam pertokon ki van használva a 155ló a 3 méteres tárcsa előtt. Van ahol csak 10km/h-val bírha húzni. Laposon ha jó a talaj megy 20km/h val is. De 15-18as átlagokat csinálok simán. A bálázón is érezni hogy fogja a trakit ha faxa kemény bálákat akarok csinálni. Nem azt mondom, hogy belenyög de érezni hogy nem üresen szalad ha tele a kamra.
Kombájba 6hengres merci motor van, simán felveszi a fogyasztási versenyt az 514esekkel. 3to búzába 8liter szecskázóval 10alatt kicsivel. Ha 4-5to fölé megy a termés akkor megugrik már kicsit jobban, akkor szecskázóval 13liter körül kéri. De szerintem ez bőven belefér. És ez is inkább azért van, mert kicsi az asztal geometriája és a nagy szalmát nagyon nehezen lehet megetetni vele ezáltal belassul a gép nagyon, az újabb kiadásoknak már 16 centivel nagyobb a konzolcsiga átmérője ha jól tudom.
Szerintem is sok 6 henger ilyen pöcsölös munkához, én még a 4-et is sajnáltam, ezért vettem 3hengereset. Persze a tárcsa miatt kell a 4, de nem biztos, hogy megéri tárcsázni kisebb géppel, mert az akkor csinál szép munkát minél gyorsabban mész, és az erős géppel mehetsz jó gyorsan. Inkább a kardánhajtású gépeknél kell szerintem kis gép, bálázásnál én is izzadtam, hogy 2000-es fordulaton kell üvöltetnem a traktort, gyorsabban nem mehetek, és röpködnek a százezrek gázolajra. Főleg amíg köt a bálázó majd egy percig, a traktor meg áll egyhelyben, üvölt a motor, annyira nincs leterhelve, hogy majd kiugrik a helyéről... Úgyhogy szerintem 3060-70 be gondolkodj, vagy a 300-as szériába.
Na, ma emlegettem egy párszor az omlós földedet. Ma fejeztem be a szántást, de az évad legszottyattabb, fogós, dimbes-dombos, ganyészórókkal megtaposott, "amivelcsaktudszivat" táblájával...
110 lo egy 3 méteres tárcsával nehogy már ne boldogulna el mikor 3,3 asat huzok 85 loval 4 henger csak a sulya miatt sajnálnám meg az ára miatt a rövid tárcsát a trakihoz meg persze mert igyis ugyis tartani kell a háznál egy nehéztárcsát mert a rövidtárcsa csak megpiszkálja a tetejét a talajnak .... igy meg 10-15 centin tudok tárcsázni szárazságba is ....
bálázo is böven elég 4 henger és sokkal kevesebbet eszik .... nekem a kombájnba van 6 hengeres IH motor de megeszi a fejemet mig az 514 esek meg elrohangálnak ifa motorral 4 hengerrel ha jol tudom 12 literekböl addig én 20 felett........
Csak esetleg megfordult a fejemben hogy vennék ha úgy adódik egy 110ló körüli 30xx vagy 31xxes fergát, kisebb munkákra, kaszálás sodrás, permetezés, vetés, műkakiszórás, de azért a 3m carier tárcsával is elboldogulhatna meg a nagypóttokkal, legalább üresen. De ha ugyanannyit eszik majd mind a 155 lovas akkor felesleges beleinvesztálni.
Szerintem a 6hengeres talajon kevesebbet fogyaszt!
és a nagyobb gépek óránként bár többet esznek de sokkal többre is haladnak hektárra vetítve kevesebbet fogyasztanak
De akkor hasonlítsuk a 3070et és a 30 80at. Egyik 90 másik 97 ló 4henger-6henger,343-372Nm. Szóval szite ugyanaz a teljesítmény csak az egyik 2hengerrel több. Mit jelent ez a gyakorlatban?
Mondjuk egy 3090es és egy 3125ös traki között mi a különbség fogyasztásban? Egyik 4 henger másik 6 és +35 LE. Arányosan annyival fogyaszt többet amennyivel erősebb vagy attól többet fogyaszt a másikhoz képest?
Ma ilyen fogós ragadós kötött táblába álltam bele, 10.fokozat 7-7,5km/h-val bírta húzni jobban csak foltokban ahol könyebb lehetett a főd, nemírt jobban kipörögni ekkora tempótól a 6fejjel kinyitva.
Holnap tankolok kíváncsi leszek mennyit szippantott itt be.
Meg azért is lehet jól szántani most mert 2011-óta nincsen taposási kárunk tömörödés meg semmi, mert szárazok az őszök nem gyúrmázunk hanem sokkaltöbbet lazítottunk is mint eddig mert szakmailag meg gázolajban terület teljesítményben is az volt ami jobban kiadta.
A trágyaszóró nyomában éreztem azt az ellenállást amit sokszor a gyúrt táblákon. Pedig amikor csak egy nyom volt egy fogásban és 1-2fej húzta ennek a taposott csíkját már akkor is sokkal jobban dolgozott a gép, amikor meg mindkettő épen egy fogásba esett vissza is kellett kapcsolni mert igen nyúlott.
Még megszeretném venni az ekére a derelyevágó tárcsát a 6. fejhez mert visszaomlik a barázdafal főleg ezen a táblán ahol elő volt tárcsázva a szójatarló, igaz hónapokkal szántás előtt de akkoris laza volt a felső tizen centije.
Gabona tarlón lehet úgy szántani, hogy tökéletes meg nem omlós a barázdafal csak ilyet mi keveset csinálunk mert ezeket lazító+tárcsa kombinációval művelem, ezt a szóját is lazítani akartam csak egyszerűen nem szikkad és mancsol az egész a lazító hengere a gép is gyúrja a feltalajt. A barázda alja meg félszáraz nem is taposódik és mint látod igen jó szántani.
EGyébként a fogyasztás engemet nem lep meg, igaz eddig ezzel az Xtrával ekét még nem húztunk csak lazítózott mindig, de nem fogyaszt rosszul,
A 6497-es traktorral szántottam ki ezer hektárokat, normális időben tehát nem a mancsikolós sárban és nem az összeszikkadt ekét kidobó száraz talajon való munkánál nehéz talajon is marha jól fogyaszt!
Válasz #18570. hozzászólásra
A mélységről lehetne tudni valamit? Mert a fogyasztás az nagyon baráti.Én 29 literrel húzom a Rabe-t 32-35cm mélyen a 6330-al.
Nekem még hihetetlenebb mert szinte sosem szántottam még ilyen jó fődet!
Mondjuk a tábla túlvége lápásabb feketébb ott fogósabb is de viszi szépen.
Nem látszik a mélység a videón, meg ahol a 6497-es mögött mentem ott sekélyebb is a barázda akkor pár centivel kisebbet szántott, közben utánaállítottunk neki is.
A lényeg, hogy betyár mélyet szánt a gép, ma hogy más megy vele megnéztem méregettem...
Teccik a meló
12. el szántottam 1900 fordulat körül egésznap szépen nyugisan mint a videón is volt, csak a tábla másik vége felé járva már fogósabb volt ragadósabb a barázda alja is.
Mai nap saját rekordot szántottam.
Fél 10-kor álltam bele a táblába, este fél6-6között fejeztem be itt nem néztem meg percre pontosan, de 6-kor mrá bentvoltam a telephelyen az biztos, a lényeg, hogy egy jó erős 8óra alatt 21hektárt szántottam ki ma.
20liter alatt ehet a gép, de holnap visszatankolom és megmondom pontosan.
az ad blues motorok működnek ha elfogy az adalékanyag vagy nincs feltöltve?
gondolok itt olyanra , hogy nem tiltanak le vagy huzamosabb ideig ha nincs benne ad blue akkor mi van?
24508 hozzászólás
Válasz #18608. hozzászólásra

Azért köszi.. Cserélgettem bennük gumigyűrűt, van benne vagy 6 is. De nem sokat bírta. Tudom eléggé bovli ez az egész, úgy kell kitépkedni, semmi tehermentesítő, közben egy csomó olaj elfolyik
Válasz #18605. hozzászólásra
Most hirtelen nem emlékszem de nem volt olcsó és eléggé gyenge minőségű.
A nagy fergákon hibátlan az összes pedig sokkal több üzemórák vannak bennük és sokkal többet vannak használva a csatlakozói is szerintem. csak azokon jobb cuccok lehetnek.
Válasz #18604. hozzászólásra
10 lyukas az enyém
Válasz #18602. hozzászólásra

Akkor mihamarabb álljon lábra a masina!
Válasz #18604. hozzászólásra

Szanberg!
Az előbb figyeltem hogy írtad cseréltétek az 5455 kiadószelepeket, mennyibe fáj mostanság 1 ilyen? Nekem is nyomatja rendesen...Az én gépemben 6300 óra alatt van valamivel, és mindenes a gép, csak apróságok jöttek elő rajta
Válasz #18595. hozzászólásra
Az olajat akkor égette meg amikor már esztergált a belseje, ha meg folyt megkellett volna nézni a nívó szintet.
Mézga! 6270-80-ban is ilyen híd van nemde????
Válasz #18595. hozzászólásra

Érdekes a mienkben 4000óra van, 09-10-és11-ben folyamatos váltóműszakban szántott, 12-13-ban már nem csak nappal egy safőrrel, mindent megcsinál, általában Misi de ha úgyvan bármelyikünk is hajtja nem egy ember, igaz karbantartás még nem csúszott rajta egy órát sem...
Aztán nekem még csak az első kardán csapágyai kezdtek el hangoskodni szárazon futni, ami a gép hasa alatt van szabadon két síma Y csapágy nem zsírozható. Persze árvízben napokig kabinig érő vízben járt meg mi minden nap átjárunk a folyón a telephely mögötti átjárón tudod mindig vízbe ér aztán lehet ez is rásegített, de a lényeg, hogy párezer Ft-os javítás volt rajta mindössze, ja meg hátul a hidraulika csatlakozókból vagy kétpárat cseréltünk mert eresztett, de ennyi.
Igaz mi a kis traktorral nem lazítózunk, nem grubberozunk nem reptillezünk, nem szántunk 4fejjel, nem tolunk simítót húzunk boronát egyszerre, nem húzunk 20tonnás kocsit... mert kis traktorról beszélünk MTZ-t kiváltó gépről.
Most érezd magad lebaxintva
Válasz #18601. hozzászólásra
üdv, igen kell cserélni a hüvelyeket mert volt kis lógása a csapnak, mi rendszeresen zsíroztuk, úgy ahogy te is fronthidróval felemelve mert akkor jobban is vette a zsírt, nem volt berohadva, és mégis kiment :(
Válasz #18595. hozzászólásra
Ha a kúpkerék csapágyad ment ki,az valószínű azért volt meg lóg a királycsapod. Én úgy szoktam zsírozni,h a frondhidróval megemelem és úgy nyomom neki. Ha simán zsírzod,megy mindenhova zsír,csak oda nem ahova kell. Nekem is 3000 óra van benn,de nem lóg egyáltalán.
Válasz #18598. hozzászólásra
Azért van benne erősebb híd,mert ezt a hidat 132lóig (6470)teszik be
Válasz #18595. hozzászólásra
a király csapot milyen zsírral zsíroztad?
Válasz #18597. hozzászólásra
6480-as megfelelője 147 paci
Válasz #18596. hozzászólásra
Hány lovas a sárgád?
Válasz #18591. hozzászólásra
nekem a sárgán erősebb híd van
Válasz #18591. hozzászólásra
Csak az eros gep képes a csapqgyakat szetnyuzni a szaervizes azt mondta hogy a rapiddos gepek szoktwk ilyet cssinalni, egyébként szanberg pont te mondod hogy gepgyipkos ? Hecikem 3000 űz óra körül van benne, az even kegyetlentalajokat hagyott maga utan a sok csapadék, szerintem az tett be neki. Érdekes hogy az olajat is megegette, amit nem is ertunl igazán, szimering is kiment rajta így nem sok olaj maraft bennne, ja és lógott az egesz pedig volt rendszeresen zsirozva a király csap , de itt is komoly javításra szorul, hát csak ennyi tortent ma,
Válasz #18593. hozzászólásra

psztt Fanbá mibül fog a errmó kigazdákonni 1 7620ast????
Válasz #18590. hozzászólásra




Imrém a márkával van gond,keress más színű traktort
Válasz #18590. hozzászólásra
Hány óra van benne?
tizen éve hathengeres nagyobb modellek alatt is ez a híd fut meg az újabb nagyobbak alatt is bazzeg szerintem egyet sem javítottak még...
gépgyilkooooooos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sajnos ma kiderült hgoy a kicsi ferga első difi csapágya megadta magát :(
el kell ismernem hogy nem ennek a gépnek való a három késes eco lazító!
A tény egyszerű könnyebb munkákra tökéletes és szerintem nincs is tőle jobb de kell ide egy nagy traki három esélyesnek látom
1. 6497 vagy 6495
2. 8250 vagy 8260
3. 7618 vagy 7620
A hosszú téli hónapokban muszály lesz dönteni, és legalább meg lehet lépni a rövidtárcsa kérdését is, mert hát a kicsi 5455 ös fergához a 4 méter túl nagy lett volna a három méteresnek meg nemsok értelmét látom!
Válasz #18587. hozzászólásra

Nekem is ez a meglátásom, nem árt egy kis kalória tartalék. Kérdés, hogy ez fogyasztásban mit jelent.
Válasz #18584. hozzászólásra
Nálam pertokon ki van használva a 155ló a 3 méteres tárcsa előtt. Van ahol csak 10km/h-val bírha húzni. Laposon ha jó a talaj megy 20km/h val is. De 15-18as átlagokat csinálok simán. A bálázón is érezni hogy fogja a trakit ha faxa kemény bálákat akarok csinálni. Nem azt mondom, hogy belenyög de érezni hogy nem üresen szalad ha tele a kamra.
Kombájba 6hengres merci motor van, simán felveszi a fogyasztási versenyt az 514esekkel. 3to búzába 8liter szecskázóval 10alatt kicsivel. Ha 4-5to fölé megy a termés akkor megugrik már kicsit jobban, akkor szecskázóval 13liter körül kéri. De szerintem ez bőven belefér. És ez is inkább azért van, mert kicsi az asztal geometriája és a nagy szalmát nagyon nehezen lehet megetetni vele ezáltal belassul a gép nagyon, az újabb kiadásoknak már 16 centivel nagyobb a konzolcsiga átmérője ha jól tudom.
Válasz #18581. hozzászólásra
én a 6 hengerre szavazok
Válasz #18583. hozzászólásra
Úgyhogy szerintem 3060-70 be gondolkodj, vagy a 300-as szériába.
Szerintem is sok 6 henger ilyen pöcsölös munkához, én még a 4-et is sajnáltam, ezért vettem 3hengereset. Persze a tárcsa miatt kell a 4, de nem biztos, hogy megéri tárcsázni kisebb géppel, mert az akkor csinál szép munkát minél gyorsabban mész, és az erős géppel mehetsz jó gyorsan. Inkább a kardánhajtású gépeknél kell szerintem kis gép, bálázásnál én is izzadtam, hogy 2000-es fordulaton kell üvöltetnem a traktort, gyorsabban nem mehetek, és röpködnek a százezrek gázolajra. Főleg amíg köt a bálázó majd egy percig, a traktor meg áll egyhelyben, üvölt a motor, annyira nincs leterhelve, hogy majd kiugrik a helyéről...
Válasz #18580. hozzászólásra


Na, ma emlegettem egy párszor az omlós földedet. Ma fejeztem be a szántást, de az évad legszottyattabb, fogós, dimbes-dombos, ganyészórókkal megtaposott, "amivelcsaktudszivat" táblájával...
De VÉGE!!!
Nem csuklottál?
Válasz #18583. hozzászólásra
csak a sulya miatt sajnálnám meg az ára miatt a rövid tárcsát a trakihoz
meg persze mert igyis ugyis tartani kell a háznál egy nehéztárcsát mert a rövidtárcsa csak megpiszkálja a tetejét a talajnak .... igy meg 10-15 centin tudok tárcsázni szárazságba is ....
110 lo egy 3 méteres tárcsával nehogy már ne boldogulna el mikor 3,3 asat huzok 85 loval 4 henger
bálázo is böven elég 4 henger és sokkal kevesebbet eszik .... nekem a kombájnba van 6 hengeres IH motor de megeszi a fejemet mig az 514 esek meg elrohangálnak ifa motorral 4 hengerrel ha jol tudom 12 literekböl addig én 20 felett........
Válasz #18582. hozzászólásra
Nem vagyok benne biztos... tárcsa és a bálázó sok lenne neki valószínűleg. Mondjuk a bálázó mehet a nagyra de a tárcsát valahogy vinnie kellene.
Válasz #18581. hozzászólásra
ilyen kis munkákra csak is 4 hengeres.....
Válasz #18580. hozzászólásra
Csak esetleg megfordult a fejemben hogy vennék ha úgy adódik egy 110ló körüli 30xx vagy 31xxes fergát, kisebb munkákra, kaszálás sodrás, permetezés, vetés, műkakiszórás, de azért a 3m carier tárcsával is elboldogulhatna meg a nagypóttokkal, legalább üresen. De ha ugyanannyit eszik majd mind a 155 lovas akkor felesleges beleinvesztálni.
Válasz #18579. hozzászólásra
Szerintem a 6hengeres talajon kevesebbet fogyaszt!
és a nagyobb gépek óránként bár többet esznek de sokkal többre is haladnak hektárra vetítve kevesebbet fogyasztanak
Válasz #18577. hozzászólásra

Hülyeségt írtam mert mindkettő 6 hengeres.
De akkor hasonlítsuk a 3070et és a 30 80at. Egyik 90 másik 97 ló 4henger-6henger,343-372Nm. Szóval szite ugyanaz a teljesítmény csak az egyik 2hengerrel több. Mit jelent ez a gyakorlatban?
Válasz #18570. hozzászólásra
Amikor másodszor, keresztbe is megszántom a 10 hektómat, már nekem is csak 15-öt eszik hehe.
Mondjuk egy 3090es és egy 3125ös traki között mi a különbség fogyasztásban? Egyik 4 henger másik 6 és +35 LE. Arányosan annyival fogyaszt többet amennyivel erősebb vagy attól többet fogyaszt a másikhoz képest?
Ma ilyen fogós ragadós kötött táblába álltam bele, 10.fokozat 7-7,5km/h-val bírta húzni jobban csak foltokban ahol könyebb lehetett a főd, nemírt jobban kipörögni ekkora tempótól a 6fejjel kinyitva.
Holnap tankolok kíváncsi leszek mennyit szippantott itt be.
Meg azért is lehet jól szántani most mert 2011-óta nincsen taposási kárunk tömörödés meg semmi, mert szárazok az őszök nem gyúrmázunk hanem sokkaltöbbet lazítottunk is mint eddig mert szakmailag meg gázolajban terület teljesítményben is az volt ami jobban kiadta.
A trágyaszóró nyomában éreztem azt az ellenállást amit sokszor a gyúrt táblákon. Pedig amikor csak egy nyom volt egy fogásban és 1-2fej húzta ennek a taposott csíkját már akkor is sokkal jobban dolgozott a gép, amikor meg mindkettő épen egy fogásba esett vissza is kellett kapcsolni mert igen nyúlott.
Válasz #18573. hozzászólásra
Erős 30centi.
Még megszeretném venni az ekére a derelyevágó tárcsát a 6. fejhez mert visszaomlik a barázdafal főleg ezen a táblán ahol elő volt tárcsázva a szójatarló, igaz hónapokkal szántás előtt de akkoris laza volt a felső tizen centije.
Gabona tarlón lehet úgy szántani, hogy tökéletes meg nem omlós a barázdafal csak ilyet mi keveset csinálunk mert ezeket lazító+tárcsa kombinációval művelem, ezt a szóját is lazítani akartam csak egyszerűen nem szikkad és mancsol az egész a lazító hengere a gép is gyúrja a feltalajt. A barázda alja meg félszáraz nem is taposódik és mint látod igen jó szántani.
EGyébként a fogyasztás engemet nem lep meg, igaz eddig ezzel az Xtrával ekét még nem húztunk csak lazítózott mindig, de nem fogyaszt rosszul,
A 6497-es traktorral szántottam ki ezer hektárokat, normális időben tehát nem a mancsikolós sárban és nem az összeszikkadt ekét kidobó száraz talajon való munkánál nehéz talajon is marha jól fogyaszt!
Válasz #18570. hozzászólásra
A mélységről lehetne tudni valamit? Mert a fogyasztás az nagyon baráti.Én 29 literrel húzom a Rabe-t 32-35cm mélyen a 6330-al.
Válasz #18571. hozzászólásra

Nekem még hihetetlenebb mert szinte sosem szántottam még ilyen jó fődet!
Mondjuk a tábla túlvége lápásabb feketébb ott fogósabb is de viszi szépen.
Nem látszik a mélység a videón, meg ahol a 6497-es mögött mentem ott sekélyebb is a barázda akkor pár centivel kisebbet szántott, közben utánaállítottunk neki is.
A lényeg, hogy betyár mélyet szánt a gép, ma hogy más megy vele megnéztem méregettem...
Teccik a meló
Válasz #18543. hozzászólásra
Hihetetlen, milyen porhanyós ez a föld. Nekem szalonnáz rendesen.
Ki sem merem írni mennyit tankoltam mámma reggel az Xtrára...
21hektár szántás után pontosan 322liter gázolajat csöpögtettem kupakig bele.
15,3...
Válasz #18566. hozzászólásra
12. el szántottam 1900 fordulat körül egésznap szépen nyugisan mint a videón is volt, csak a tábla másik vége felé járva már fogósabb volt ragadósabb a barázda alja is.
Válasz #18567. hozzászólásra

ja látom már, a tegnapi videót most nézem.
Válasz #18565. hozzászólásra

milyen mélyen,hanyas ekével,hanyas ferga?
Válasz #18565. hozzászólásra

úgy látom itt már tolta az eke a traktort
Mai nap saját rekordot szántottam.
Fél 10-kor álltam bele a táblába, este fél6-6között fejeztem be itt nem néztem meg percre pontosan, de 6-kor mrá bentvoltam a telephelyen az biztos, a lényeg, hogy egy jó erős 8óra alatt 21hektárt szántottam ki ma.
20liter alatt ehet a gép, de holnap visszatankolom és megmondom pontosan.
Válasz #18563. hozzászólásra
.
A ferga elveszi a kakaót hogy ne szenyezze a környezetet ,ha jól tudom. Az MB unimog megy adblu nélkül is nem számít neki
az ad blues motorok működnek ha elfogy az adalékanyag vagy nincs feltöltve?
gondolok itt olyanra , hogy nem tiltanak le vagy huzamosabb ideig ha nincs benne ad blue akkor mi van?
Válasz #18561. hozzászólásra

Oké, majd számolj be a tapasztalatokról.
Mondjuk a mák termesztő topicban.
Válasz #18560. hozzászólásra

Megjött a ménes eddig minden rendben
(Azért ez az eszmecsere csak jobb lett volna az ekés topicban. Aki pont ilyesmit keresne, itt nem találja meg.)