MOTOR
Perkins 6 hengeres, 120/132 LE-s (ISO) motor, +12 Le Power Boost-tal
oldalsó kipufogó, 42%-os fagyállóval feltöltve
VÁLTÓMŰ
Dyna 4, 16/16 csoport – Power Shift sebességváltó, terhelés alatt kapcsolható irányváltóval
HIDRAULIKA
Elektronikus emelésvezérlés, 3 kihelyezett hidraulikacsatlakozó
57 l/min hidraulikus teljesítmény
TLT
540/1000 1/min TLT, kihelyezett vezérlés, ECO TLT fokozat
FÉKRENDSZER
olajhűtéses tárcsafékek, pótkocsi légfék berendezés
HÁTSÓ FÜGGESZTÉS
3/2-es kategóriájú 3-pont függesztőmű, kihelyezett vezérlés
alsó vonórúd, automata pótkocsi vonófej, Piton Fix vonó
MELSŐ- ÉS HÁTSÓ HÍD
4WD mellső híd, peremes kivitelű hátsó híd
PÓTSÚLYOZÁS
pótsúlytartó keret és vonószeg, 12x55kg orrsúly
KEREKEK
elől 480/65R28, hátul 600/65R38, hátsó sárvédők 2m-es járműszélességhez
KEZELŐI KÖRNYEZET
állítható kormányoszlop, légrugós ülés, légkondicionáló berendezés
hátsó ablaktörlő, nagy teleszkópos tükrök, cd-s rádió, utas ülés
ELEKTROMOS BERENDEZÉS
120 A generátor, forgóvillogó
elektromos csatlakozó a kabinban, négy első és két hátsó duplaizzós munkalámpa
TARTOZÉKOK
szerszámos láda, magyar nyelvű kezelési útmutató
------------------------------------------------------
MOTOR
Perkins 6 hengeres, 132/144 LE-s (ISO) motor, +12 Le Power Boost-tal
oldalsó kipufogó, 42%-os fagyállóval feltöltve
vízleválasztós üzemanyagszűrő, 145 + 45 Literes üzemanyagtartály
VÁLTÓMŰ
Dyna 4, 16/16 csoport – Power Shift sebességváltó, terhelés alatt kapcsolható irányváltóval
HIDRAULIKA
Elektronikus emelésvezérlés
4 kihelyezett hidraulikacsatlakozó
57 l/min hidraulikus teljesítmény
TLT
540/1000 1/min TLT, kihelyezett vezérlés, ECO TLT fokozat
FÉKRENDSZER
olajhűtéses tárcsafékek, pótkocsi légfék berendezés
HÁTSÓ FÜGGESZTÉS
3/2-es kategóriájú 3-pont függesztőmű, kihelyezett vezérlés
alsó vonórúd, automata pótkocsi vonófej, Piton Fix vonó
MELSŐ- ÉS HÁTSÓ HÍD
4WD mellső híd, peremes kivitelű hátsó híd
PÓTSÚLYOZÁS
pótsúlytartó keret és vonószeg, 10x55kg orrsúly
KEREKEK
elől 520/60 R28, hátul 650/60 R38
hátsó sárvédők 2m-es járműszélességhez
KEZELŐI KÖRNYEZET
rugózott fülke, állítható kormányoszlop, légrugós ülés, légkondicionáló berendezés
hátsó ablaktörlő, standard tükrök, rádió előkészítés, utas ülés
ELEKTROMOS BERENDEZÉS
120 A generátor, forgóvillogó
elektromos csatlakozó a kabinban, négy első és két hátsó duplaizzós munkalámpa
TARTOZÉKOK
szerszámos láda, magyar nyelvű kezelési útmutató
KEDVES SZABI HA ESETLEG A MEGADOTT CÍMEN KERESNEK, AKKOR JÓL JÁRNAK, MERT ÉN A SZERB HATÁRSZÉLEN LAKOM. HA MÉGIS ELJUTNAK AZ UDVAROMIG. SZÓLOK A HÁZŐRZŐMNEK (ZASTAVA M70-11GRAMM). HE HE HE..
Én olyan tanácsot adnék hogy ne azért vegyél trakit mert tetszik meg de jó lenne. Hanem azért mert szükséged van rá annyi a melód- Ha úgyérzed hogy ha nem ál be még egy gép a melóba akkor rád omlik a gazdaság. Mert ha ennyi melód van akkor valószínűleg ki is dolgozza az új árát agép. De ha csak a fészerbe fog állni abból nem lesz törlesztőrészlet.
OK, mégegyszer köszönet a segitségért, ha nem lesz vásár holnap és látok a gépenn valamit ami gyanús vagy nem tudom pontosan h mi az majd még érdeklődök.
További szép estét!
A dyna váltós egyrészt jobb (négy fokozat terhelés alatt)
másrészt sokkal üzembiztosabb mint a "speedshift".
És lehetőleg ne szeress bele első látásra, próbáld hideg fejjel tárgyilagosan mérlegelni az ügyet!
Nagyon szépen köszönöm a segitséget, remélhetőleg ha nem lesz rosz idő, havazó megyünk holnap megnézni a gépet, meg még egy-két mást is, felhivni biztosan nem foglak, mert én romániában vagyok, és a gépet is itt nézzük, de igyekezek majd kipróbálni, meg megnézni mindent, amugy a Dyna váltós lenne jobb vagy a másik?
Úgy általában nézd át! Működjön minden, váltó, elektromos hidraulika, stb. Mindenféle elektromos macera. Egyszerű magyarázatokkal nem kell megelégedni, pl: biztos csak egy bizti, tegnap még ment, ment holnap is fog, mert páratlanokon mindig megy, stb.
Elejét megemelni, hogy a mellső híd tehermentes legyen. Ha mozog a híd keresztirányban, próbáld megmozgatni a száraskúkereket. Olajfolyás ne nagyon legyen. Hidegen próbáld indítani, -5 fokig illik beindulni.....legalább másodikra. A próba legalább addig tartson hogy megmelegedjen az olaj. Legyen meg benne az összes fokozat. Ha melegen a kiadószelepet működteted, folytsa a motort. Álló helyben is el lehessen tekerni a kormányt végállástól végállásig.
Ha ezek közül valami nem százas az nem kizáró, de alku alap.
Mindent meg lehet javítani, csak pénz kérdése.
Ha esetleg ott vagy a gépnél, és kérdésed van, hívj fel nyugodtan.
Mfpisti ha erre jársz szeretnélek megkérni, hogy mondjál valamit az MF3085-ös traktorokról (1994 es) milyen gépek, mit kell megnézni vásárláskor? előre is köszönöm a segitséget. természetesen mások véleményét, tanácsait is szivesen fogadom.
Karszt 50-re akarok menni, feltéve ha sikerül eljutnom és semmi nem jön közbe. Előtte való hetekben lesz aktuális. Május 28-án volt tavaly. Ezek általában minden évben hasonló időpontban vannak hétvégén.
Jól döntöttetek hogy MF-et vesztek Amúgy meg 2010-ben is meg 2011-ben is volt olyan akció mint most, szerintem jövőre is lesz, úgy hogy nem kell elkeseredni hogy lemaradtatok
Nagyon sok okos ötletet olvastam tőletek,és nagyon köszönöm ezt nektek. Azért erre a topikra írom ezt, mert az mf mellett döntöttünk..
De!!!!!!!!!
Bár mondjátok azt hogy nem vagyok tökös gyerek, de én nem merek belevágni a gép vásárlásba. Sajnos semmi jót nem várok az idei évtől. Csak a jó minőségű földjeinkben bízom.. Ezt az évet végig csinálom a belarussal, veszek bele egy új ülést, új gumikat, és egy két műszaki dolgot kijavítunk rajta.. Nekem ez az év első döntése.
24488 hozzászólás
Válasz #13636. hozzászólásra
IGEN A FORINTOSÍTOTTBÓL LEHET ALKUDNI. LEGALÁBB IS AZT MONDTA A PALI..
HÁ NEM ÓCSÓ AZ BIZTOS. BEGURULOK OSZT VESZEK EGY BELARUSZT 96-2000 ÉVJÁRATÚT OSZT KAP EGY KÉTFEJES VÁLTVAFORGATÓT OSZT JÓNAPOT.
Válasz #13634. hozzászólásra
van egy kis rapid is rajt
Válasz #13633. hozzászólásra
háááááááánemtom
nemoccsó
ennyi pénzér fronthidrót meg kabinrugót min. belerakhatnának
vagy ez még végső alku előtti ár, gondolom...
Válasz #13632. hozzászólásra
100 lovasnak nem birja ki a 190 l a 10 órát????????????
mennyire van fölnyomva?
Válasz #13632. hozzászólásra
??????????????????????????????
190 littyó nem elég????
mekkora motor van abba??????????
MOTOR
Perkins 6 hengeres, 120/132 LE-s (ISO) motor, +12 Le Power Boost-tal
oldalsó kipufogó, 42%-os fagyállóval feltöltve
VÁLTÓMŰ
Dyna 4, 16/16 csoport – Power Shift sebességváltó, terhelés alatt kapcsolható irányváltóval
HIDRAULIKA
Elektronikus emelésvezérlés, 3 kihelyezett hidraulikacsatlakozó
57 l/min hidraulikus teljesítmény
TLT
540/1000 1/min TLT, kihelyezett vezérlés, ECO TLT fokozat
FÉKRENDSZER
olajhűtéses tárcsafékek, pótkocsi légfék berendezés
HÁTSÓ FÜGGESZTÉS
3/2-es kategóriájú 3-pont függesztőmű, kihelyezett vezérlés
alsó vonórúd, automata pótkocsi vonófej, Piton Fix vonó
MELSŐ- ÉS HÁTSÓ HÍD
4WD mellső híd, peremes kivitelű hátsó híd
PÓTSÚLYOZÁS
pótsúlytartó keret és vonószeg, 12x55kg orrsúly
KEREKEK
elől 480/65R28, hátul 600/65R38, hátsó sárvédők 2m-es járműszélességhez
KEZELŐI KÖRNYEZET
állítható kormányoszlop, légrugós ülés, légkondicionáló berendezés
hátsó ablaktörlő, nagy teleszkópos tükrök, cd-s rádió, utas ülés
ELEKTROMOS BERENDEZÉS
120 A generátor, forgóvillogó
elektromos csatlakozó a kabinban, négy első és két hátsó duplaizzós munkalámpa
TARTOZÉKOK
szerszámos láda, magyar nyelvű kezelési útmutató
------------------------------------------------------
MOTOR
Perkins 6 hengeres, 132/144 LE-s (ISO) motor, +12 Le Power Boost-tal
oldalsó kipufogó, 42%-os fagyállóval feltöltve
vízleválasztós üzemanyagszűrő, 145 + 45 Literes üzemanyagtartály
VÁLTÓMŰ
Dyna 4, 16/16 csoport – Power Shift sebességváltó, terhelés alatt kapcsolható irányváltóval
HIDRAULIKA
Elektronikus emelésvezérlés
4 kihelyezett hidraulikacsatlakozó
57 l/min hidraulikus teljesítmény
TLT
540/1000 1/min TLT, kihelyezett vezérlés, ECO TLT fokozat
FÉKRENDSZER
olajhűtéses tárcsafékek, pótkocsi légfék berendezés
HÁTSÓ FÜGGESZTÉS
3/2-es kategóriájú 3-pont függesztőmű, kihelyezett vezérlés
alsó vonórúd, automata pótkocsi vonófej, Piton Fix vonó
MELSŐ- ÉS HÁTSÓ HÍD
4WD mellső híd, peremes kivitelű hátsó híd
PÓTSÚLYOZÁS
pótsúlytartó keret és vonószeg, 10x55kg orrsúly
KEREKEK
elől 520/60 R28, hátul 650/60 R38
hátsó sárvédők 2m-es járműszélességhez
KEZELŐI KÖRNYEZET
rugózott fülke, állítható kormányoszlop, légrugós ülés, légkondicionáló berendezés
hátsó ablaktörlő, standard tükrök, rádió előkészítés, utas ülés
ELEKTROMOS BERENDEZÉS
120 A generátor, forgóvillogó
elektromos csatlakozó a kabinban, négy első és két hátsó duplaizzós munkalámpa
TARTOZÉKOK
szerszámos láda, magyar nyelvű kezelési útmutató
Válasz #13629. hozzászólásra
65 ösre még a póttank is kevés,úgy is csak 190liter.Egy 10 órás műszakra nekem sem elég a 6445re
Válasz #13629. hozzászólásra
NA JÓ MEGKAPOD..
Válasz #13626. hozzászólásra
VAN .. ÉS MÉG MINDÉG CSAK ZSIGERELI A FÖLDJEIT.
MINDEN HARMADIK ÉVBEN MŰTRÁGYA ÉS HASONLÓK..
Válasz #13622. hozzászólásra
a duma nem érdekel, a lényeg
fronthidro + tlt?
rugozott híd?
gumi?
kabinrugó?
légfék?
vonórész?????
gondolom 4 szelep, meg klíma, meg ilyenek alapban benne vannak, meg nem 120 literes tankkal kínálgatják...
Válasz #13624. hozzászólásra
HÁT EZÉRT VAGYTOK TI ITT, HOGY P..CSÁN RUGJATOK HA VALAMI BAROMSÁGOT CSINÁLNÉK.
Válasz #13616. hozzászólásra


NYUGODT VAGYOK, ÉN MÁR LÁTTAM A TÉGLÁMAT..
Válasz #13625. hozzászólásra

trabantja van még?
Válasz #13621. hozzászólásra
EGYIKNEK SEM AZ BIZTOS. FŐLEG NEM A SZLANYINKÁNAK, ÉN N.BARACSKAI VAGYOK AZ AZ VOLTAM ISMEREM A PALIT..
Válasz #13619. hozzászólásra

Az ilyesmi beleugrásokba millió és millió paraszt vérzett má bele.... nyekklettnekik
Válasz #13618. hozzászólásra
ELKÜLDÖTT MINDENT A PALI DE HA NEM HARAGSZOL MOST NEM MÁSOLOM BE..
Válasz #13617. hozzászólásra




ha most beletolod a nagy lét a trakiba,és később apósod elzavar a háztól mi lesz?
vagy inkább odaadja margittának,vagy szlanyinkának a földeket ?
Válasz #13618. hozzászólásra


62 jó ár lenne
mf megszálottaknak
200as euróná
Válasz #13615. hozzászólásra
OKOS MEGLÁTÁS ÉS TALÁN EZÉRT IS IDEGENKEDEM TŐLE..
KÖSZÖNÖM...
Válasz #13605. hozzászólásra
és milyen felszereltséggel kínálják így?
mer azér ez így nem annyira occsóám, vagy csak nekem nem occsó?
vagy hogy van ez?
Válasz #13614. hozzászólásra
KEDVES SZABI HA ESETLEG A MEGADOTT CÍMEN KERESNEK, AKKOR JÓL JÁRNAK, MERT ÉN A SZERB HATÁRSZÉLEN LAKOM. HA MÉGIS ELJUTNAK AZ UDVAROMIG. SZÓLOK A HÁZŐRZŐMNEK (ZASTAVA M70-11GRAMM). HE HE HE..
Válasz #13612. hozzászólásra


jóvan higgadás van no
itt a 100éveseket is tegezzük
1 íjász szittya magyar paraszt TEGEZ ődjön B.A.Z + hánem???? hehehhe
5465re aszondja SP mfes h. neki kevés
65re meg túl sok
bérmunkázni meg megint kevés
Válasz #13605. hozzászólásra

Én olyan tanácsot adnék hogy ne azért vegyél trakit mert tetszik meg de jó lenne. Hanem azért mert szükséged van rá annyi a melód- Ha úgyérzed hogy ha nem ál be még egy gép a melóba akkor rád omlik a gazdaság. Mert ha ennyi melód van akkor valószínűleg ki is dolgozza az új árát agép. De ha csak a fészerbe fog állni abból nem lesz törlesztőrészlet.
Válasz #13610. hozzászólásra
,de tuti lesz aki majd megtalál.......
én nem foglak keresni
Válasz #13611. hozzászólásra
Szerintem kisebbet vegyél.A bérmunkára ne számíts,az soha nem biztos.
Válasz #13607. hozzászólásra
TEGEZŐDÜNK MI?
Válasz #13608. hozzászólásra
CSAK 65HA VAN DE BÉRMUNKA AZ VOLNA DŐGIVEL..
Válasz #13607. hozzászólásra


hA EZ ALAPJÁN MEGTALÁLSZ AKKOR TE EGY JAMES BOND VAGY MERT CSAK A NEVEM VALÓS..
Válasz #13606. hozzászólásra


MOST ÉPPEN TÖRJÜK FEL A PERSELYEKET, HÁTHA ÖSSZE JÖN ANNYI.
Válasz #13605. hozzászólásra
Mennyire meg mire köll neked a traktor?
Válasz #13605. hozzászólásra



ekkora balf.sz vagy?
a vércsoportod és a bankszámlaszámod lemaradt!
Válasz #13605. hozzászólásra
Miért nem fizeted ki KP.ra?
Moderálta: John Bauer (45874) 2012-08-02 10:04:20
Válasz #13603. hozzászólásra
igen, elvileg azért, na de kivételek mindig akadnak van rá példa itt is, no en megzek is pihenni, a holnapi körút élőtt jó éjt mindenkinek
Válasz #13602. hozzászólásra
elvileg azért lennénk itt,hogy segítsük egymást!
Válasz #13601. hozzászólásra

Igen tenyleg korrekt, kösz h mondtad kihez forduljak
Válasz #13598. hozzászólásra

No látod,itt megtudsz mindent! Pisti korrekt szaki. Köszi neki!
Válasz #13599. hozzászólásra
OK, mégegyszer köszönet a segitségért, ha nem lesz vásár holnap és látok a gépenn valamit ami gyanús vagy nem tudom pontosan h mi az majd még érdeklődök.
További szép estét!
Válasz #13598. hozzászólásra
A dyna váltós egyrészt jobb (négy fokozat terhelés alatt)
másrészt sokkal üzembiztosabb mint a "speedshift".
És lehetőleg ne szeress bele első látásra, próbáld hideg fejjel tárgyilagosan mérlegelni az ügyet!
Sok sikert!
Válasz #13597. hozzászólásra
Nagyon szépen köszönöm a segitséget, remélhetőleg ha nem lesz rosz idő, havazó megyünk holnap megnézni a gépet, meg még egy-két mást is, felhivni biztosan nem foglak, mert én romániában vagyok, és a gépet is itt nézzük, de igyekezek majd kipróbálni, meg megnézni mindent, amugy a Dyna váltós lenne jobb vagy a másik?
Válasz #13596. hozzászólásra
Szia!
Úgy általában nézd át! Működjön minden, váltó, elektromos hidraulika, stb. Mindenféle elektromos macera. Egyszerű magyarázatokkal nem kell megelégedni, pl: biztos csak egy bizti, tegnap még ment, ment holnap is fog, mert páratlanokon mindig megy, stb.
Elejét megemelni, hogy a mellső híd tehermentes legyen. Ha mozog a híd keresztirányban, próbáld megmozgatni a száraskúkereket. Olajfolyás ne nagyon legyen. Hidegen próbáld indítani, -5 fokig illik beindulni.....legalább másodikra. A próba legalább addig tartson hogy megmelegedjen az olaj. Legyen meg benne az összes fokozat. Ha melegen a kiadószelepet működteted, folytsa a motort. Álló helyben is el lehessen tekerni a kormányt végállástól végállásig.
Ha ezek közül valami nem százas az nem kizáró, de alku alap.
Mindent meg lehet javítani, csak pénz kérdése.
Ha esetleg ott vagy a gépnél, és kérdésed van, hívj fel nyugodtan.
Mfpisti ha erre jársz szeretnélek megkérni, hogy mondjál valamit az MF3085-ös traktorokról (1994 es) milyen gépek, mit kell megnézni vásárláskor? előre is köszönöm a segitséget. természetesen mások véleményét, tanácsait is szivesen fogadom.
Szántás vége itt is pihennek a vasak!!!
Válasz #13590. hozzászólásra

Karszt 50-re akarok menni, feltéve ha sikerül eljutnom és semmi nem jön közbe. Előtte való hetekben lesz aktuális. Május 28-án volt tavaly. Ezek általában minden évben hasonló időpontban vannak hétvégén.
Válasz #13592. hozzászólásra
Amúgy meg 2010-ben is meg 2011-ben is volt olyan akció mint most, szerintem jövőre is lesz, úgy hogy nem kell elkeseredni hogy lemaradtatok
Jól döntöttetek hogy MF-et vesztek
Hát Fiúk...

Nagyon sok okos ötletet olvastam tőletek,és nagyon köszönöm ezt nektek. Azért erre a topikra írom ezt, mert az mf mellett döntöttünk..
De!!!!!!!!!
Bár mondjátok azt hogy nem vagyok tökös gyerek, de én nem merek belevágni a gép vásárlásba. Sajnos semmi jót nem várok az idei évtől. Csak a jó minőségű földjeinkben bízom.. Ezt az évet végig csinálom a belarussal, veszek bele egy új ülést, új gumikat, és egy két műszaki dolgot kijavítunk rajta.. Nekem ez az év első döntése.
Válasz #13580. hozzászólásra






Én meg próbáltam is a piros vasat, és én is nevetek.....(döntsd el hogy min......)
Válasz #13588. hozzászólásra


Milyen túra ez? Ki szervezi?
Eljössz szállást intézek de aztán maradsz traktorozni egy napot és ledógozod hehe