Válasz Drisa #4485. hozzászólásáraTizenévig használtuk úgy, hogy az egyik tömlő nélküli külsőben volt belső. Igaz ez a michelin volt, de nem hinném, hogy ez számít.
Válasz mtz1221 #4486. hozzászólásáraSzerintem meg sajnos lehet, ha valahol tud a belső kifelé kerülni a külsőnél s pont da kerül a gépen tudd galibát okozni. A tömlő nélkülinél szerencsére kevés az az eset mikor így mindent lerendez ha repedés vagy épp vágás lesz a gumin.
Válasz $HMP$ #4491. hozzászólásáraNekem nem tetszenek, még maga a gumi anyaga, színe sem. Látok itt helyben kicsitől a nagyig minden félét, új gépen is. Szerintem carok……..
Válasz $HMP$ #4489. hozzászólásáraIgazából inkább Pirelli betegség csak a Trelleborg felvásárolta betegségestől. Anno míg Pirelli volt cserélték, nagyon jó volt a hozzáállás. Trelleborg korszak jött, emberek mentek……….
Válasz mtz1221 #4486. hozzászólásáraAmikor defektet kapott akkor azonnal leengedett így nem ment vele a kezelő. Érdekesség hogy kerestük a vasat vagy bármi más a föld közepén ahol a eset történt de semmit nem találtunk. A földet kb 25-30 éve műveljük, sosem volt defektünk ott.
Válasz Drisa #4485. hozzászólásáraPont a belső miatt nem durran szét a külső.
Nekem is volt külső szétrepedve, de a belső egészséges volt, ezért tudtam használni a traktort. Kb 4 hónapot volt így, még nem vettem új gumikat, mert ami szét volt repedve a 20. évét húzta.
Válasz Drisa #4485. hozzászólásáraMarhaság, nekem van 2000 órás tubeles külső belsővel s traktor hátulján. Ott s kiszúrásvágás volt a gond, belsőmegtartotta nyomáson, és valahol tovább repedt. De egy fac, ha brsütitek akkor is így járt volna, és akkor se érxekelte volna a gyártót, mert sütve volt. Lehet nem lett rögtön észrevéve a kiszúrás, dolgozott pár kerülőt és tovább repedt vagy megszakadtak a vásznak. Olcsó szar ryári hibás guminál sem kapsz másikat, nem hogy egy szétszúrt márkásnál.
Valaki hallott e már olyat, hogy egy traktorgumi ami tömlő nélküli de tömlő lett bele rakva, szétdurran. Konkrétan a belső miatt, állítja a kereskedő.
Az eset a következő: valami kiszúrta, enyhén vágta a traktor gumi. Sütni kellett volna de csak tapasz és belső került bele, mondván két nap múlva visszük süttetni. 10 hektár tárcsázás után a külső szétrobbant, nem a futó felület, hanem az oldalfal két helyen átszakadt és kinyílt a felniből egy 30-40 cm-es darab. A gumi 2 éves, a gyártó a sérülés és a javítás miatt semmit nem vállal. A sérülés kb 30 cm-re volt a szakadástól.
Válasz mtz1221 #4482. hozzászólásáraŐket hívtam ma, azt mondta a hölgy fényképezzük le képet küldjük s megmondják mit tudnak vele kezdeni. Csak van két sárvédő is ami repedt, törött azt is meg kellene csinálni. Szar fos műanyag sárvédők vannak rajtuk mind renault mind claas areson!
Válasz mtz1221 #4460. hozzászólásáraIgen lett turbó vettem újat, tegnap hoztam el s megy is fel hamarosan a gépre. Lassan össze is áll a gép már, kicseréltük a lendkeréken lévő rezgéscsillapító tárcsát majdnem az összes rugó törött volt már, össze is van tolva már egy darabban van a masina. Még van rajta egy kis zsinór igazítás mert a hasított védőcső több részen is megdörzsölte a "tyúkbeleket", olajcsere a váltóban összes szűrővel közösen. Tudsz valakit aki műanyagot hegeszt??? Az orrán az orrkúp elég szarul néz ki repedezett de rendesen, az idő oda rakott neki .
Válasz Sk Laci #4467. hozzászólásáraÉn a hat ezresre vettem előre bő egy éve. Legdrágább de szerintem a legjobb is. Semmilyen irányba nem üt, nem puknis kicsit sem. Merem ajánlani.
Válasz Gumóka #4472. hozzászólásáraTeherkocsinál elismerem. De traktorgumiról van szó. Teoretikusan a Bridgeston minőségének meg kellene lennie, saját szememel láttam, és tetszetős számomra.
Személykocsikon Continentál, Bridgestone és Matador van. Azoktól a gyártóktól, amilyen gumikkal vettem a személykocsikat. Kivétel az SUV, ami Kumhóval érkezett, de Michelinnel van felöltöztetve.
Válasz $HMP$ #4461. hozzászólásáraNyugodtan megveheted, már több éve használom őket. Árfekvése jó kialakítása szintén s nem repedezik sehol. Csak bátran rendelj!
Válasz Gumóka #4462. hozzászólásáraNézz szét a neten külföldi oldalakon.
A legtöbb elküldi futárral külföldre is.
Én is a németektől vettem alkatrészt a Fordhoz, jelentősen olcsóbban mint itthon.
35 EUR volt a fuvar csomagonként, és több mint 100at spóroltam csak a hűtőn.
Lényegében azon megvolt a motor cuccainak fele
Válasz mtz1221 #4463. hozzászólásáraOsztén mi van az Obilicejo vagy miaszar gumikkal?
Egyik szekéren voltak gumis nagygepen birta csak szetszedni a 16ost ilyen keminyet nem pipalt
Válasz $HMP$ #4464. hozzászólásáraNekem a sürü bordázatú vaskos gumik bejönnek.
Jövőre fog kelleni vennem két első gumit a NH traktorra. Nálam a Bridgeston is egy opció.
Válasz mtz1221 #4456. hozzászólására1,8 baron használom a traktor gumikat. Nincsen "gyürődés".
Zetoron a Mitasz 1 éves korában összerepedezett. 2004gyártmány volt, 2024-ben lett lecserélve. Fél év híján 20 éves gumik, agyonrepedezve minden körömnél új kora óta, de kibírta.
Jelenleg erősített Alliance gumik vannak rajta. 30 kg vászonnal több van a gumiban /460/85R38/.
2 baron használom, de a gyári adat max terhelésnél 5,5 bar.
Válasz Sk Laci #4455. hozzászólásáraHát most mivan ha azzal szerelik ....levajazták a gumirendelő bizottságot
Ez a brid. is pont az volt ami alacsonyabb oldalú mint ami rajta volt
Meg nekem sűrű a borda meg túl vaskos talajra nekem nem tetszik
Válasz Sk Laci #4454. hozzászólásáraBiztos hogy elszólja magát, ha repedezett az oldala. Én is így jártam 2800 nál, elment sz egyik. Az lett s gond 1 x dolgoztam vele 2 napot műtét után á, 1.4 báron, és annyi idő alatt körberepedezett. Meg nem is fújtam 1.6tól soha feljebb. Ismerős ugyan 7lyen gumikat lekoptatta simára , dr állandóan 3 báron használja.
Válasz $HMP$ #4450. hozzászólásáraFelsoroltakból a Firestonet kihagynám. Az ismerősömnek 4 év utánn elsült a hátsó gumija a 8 R 410 JD-en. Megrepedeztek, majd az úton az egyik hátsón durdefekt.
A héten néztem a 2018-ban megvásárolt JD hátsó guja megrepedt elég szembetünően. Csodálom, mert ez a 120-as 4 hengeres JD vegyszerezésre, vetésekre és szállításra van befogva. Kb 2300-2400 óra között lehet benne. Csak nehogy meglepjen engemet is a hátsó gumi elsülése
Válasz mtz1221 #4451. hozzászólásáraAzt is csak az ára végett teszik veszik
Nekünk meg pont inkább szar fele tendál a permetezőn mint hogy jó lenne
Mikor valtráztam azt vettek rá gondolom mert olcsóbb volt a legtöbbtől már akkor is nem volt extraszar amúgy ...
Talajozni mit vettetek 540 650 szélességűt amin van normális minta ...mélység ...szélesssége is megvan?
Trelleborg michelin fireston ..... mitas kizárva meg talán a kínaiak is....demind
Van gyártó aminél fölrakás ilután nagyobb volt a hézag a kerékjáratnál ami megintcsak nem koser...
Vredestein mindig szimpatikus .....volt bkt vx is faszan néz ki kománál....
Válasz mtz1221 #4447. hozzászólásáraTL:
A tömlő nélküli gumiabroncs jelölése, melynek angol eredetű neve a tubeless.
TUBELESS:
Hosszabb formájú felirat, amely szintén a tömlő nélküli kivitelre utal.
TT:
A tubetype rövidítése, ami a tömlős abroncsot jelenti, és motoroknál is gyako
4497 hozzászólás
Válasz Drisa #4485. hozzászólásáraTizenévig használtuk úgy, hogy az egyik tömlő nélküli külsőben volt belső. Igaz ez a michelin volt, de nem hinném, hogy ez számít.
Válasz $HMP$ #4493. hozzászólásáraCsak a Vredestein!!!
Válasz ..,-:) #4492. hozzászólására

Válasz mtz1221 #4486. hozzászólásáraSzerintem meg sajnos lehet, ha valahol tud a belső kifelé kerülni a külsőnél s pont da kerül a gépen tudd galibát okozni. A tömlő nélkülinél szerencsére kevés az az eset mikor így mindent lerendez ha repedés vagy épp vágás lesz a gumin.

Válasz ..,-:) #4492. hozzászólásáraOk ok akkor rá se nézünk legközelebb
Válasz $HMP$ #4491. hozzászólásáraNekem nem tetszenek, még maga a gumi anyaga, színe sem. Látok itt helyben kicsitől a nagyig minden félét, új gépen is. Szerintem carok……..
Válasz ..,-:) #4490. hozzászólásáraJa emlikszek mikor irtad regebben
Pedig neztem pirelli gumit még szompatikus is lenne amúgymeg
Válasz $HMP$ #4489. hozzászólásáraIgazából inkább Pirelli betegség csak a Trelleborg felvásárolta betegségestől. Anno míg Pirelli volt cserélték, nagyon jó volt a hozzáállás. Trelleborg korszak jött, emberek mentek……….
Válasz Drisa #4488. hozzászólásáraTrelleborg betegsíg kb volt ilyen már 10 éve is

Válasz mtz1221 #4486. hozzászólásáraAmikor defektet kapott akkor azonnal leengedett így nem ment vele a kezelő. Érdekesség hogy kerestük a vasat vagy bármi más a föld közepén ahol a eset történt de semmit nem találtunk. A földet kb 25-30 éve műveljük, sosem volt defektünk ott.

Válasz Drisa #4485. hozzászólásáraPont a belső miatt nem durran szét a külső.
Nekem is volt külső szétrepedve, de a belső egészséges volt, ezért tudtam használni a traktort. Kb 4 hónapot volt így, még nem vettem új gumikat, mert ami szét volt repedve a 20. évét húzta.
Válasz Drisa #4485. hozzászólásáraMarhaság, nekem van 2000 órás tubeles külső belsővel s traktor hátulján. Ott s kiszúrásvágás volt a gond, belsőmegtartotta nyomáson, és valahol tovább repedt. De egy fac, ha brsütitek akkor is így járt volna, és akkor se érxekelte volna a gyártót, mert sütve volt. Lehet nem lett rögtön észrevéve a kiszúrás, dolgozott pár kerülőt és tovább repedt vagy megszakadtak a vásznak. Olcsó szar ryári hibás guminál sem kapsz másikat, nem hogy egy szétszúrt márkásnál.
Valaki hallott e már olyat, hogy egy traktorgumi ami tömlő nélküli de tömlő lett bele rakva, szétdurran. Konkrétan a belső miatt, állítja a kereskedő.
Az eset a következő: valami kiszúrta, enyhén vágta a traktor gumi. Sütni kellett volna de csak tapasz és belső került bele, mondván két nap múlva visszük süttetni. 10 hektár tárcsázás után a külső szétrobbant, nem a futó felület, hanem az oldalfal két helyen átszakadt és kinyílt a felniből egy 30-40 cm-es darab. A gumi 2 éves, a gyártó a sérülés és a javítás miatt semmit nem vállal. A sérülés kb 30 cm-re volt a szakadástól.
Válasz mtz1221 #4482. hozzászólásáraŐket hívtam ma, azt mondta a hölgy fényképezzük le képet küldjük s megmondják mit tudnak vele kezdeni. Csak van két sárvédő is ami repedt, törött azt is meg kellene csinálni. Szar fos műanyag sárvédők vannak rajtuk mind renault mind claas areson!


Válasz mtz1221 #4482. hozzászólásárahttps://polikomkft.wixsite.com/muanyagjavitas
Válasz Ares 826 #4481. hozzászólásáraKaposvár környékére hordja egyik ismerősöm, a jd viszkoventilátoros motorháztetőket.
Válasz mtz1221 #4460. hozzászólásáraIgen lett turbó vettem újat, tegnap hoztam el s megy is fel hamarosan a gépre. Lassan össze is áll a gép már, kicseréltük a lendkeréken lévő rezgéscsillapító tárcsát majdnem az összes rugó törött volt már, össze is van tolva már egy darabban van a masina. Még van rajta egy kis zsinór igazítás mert a hasított védőcső több részen is megdörzsölte a "tyúkbeleket", olajcsere a váltóban összes szűrővel közösen. Tudsz valakit aki műanyagot hegeszt??? Az orrán az orrkúp elég szarul néz ki repedezett de rendesen, az idő oda rakott neki .

Válasz envagyok2 #4478. hozzászólásáraSzerintem csinálja még, van rá kereslet, a kopasz bakot onnan árulja az alkatrészesem
Válasz Gumóka #4473. hozzászólásáracsak el ne felejts engemet, hahah
orbitos faszival tudsz beszélni, hegeszt még?
Válasz Sk Laci #4467. hozzászólásáraÉn a hat ezresre vettem előre bő egy éve. Legdrágább de szerintem a legjobb is. Semmilyen irányba nem üt, nem puknis kicsit sem. Merem ajánlani.
Válasz Gumóka #4472. hozzászólásáraTeherkocsinál elismerem. De traktorgumiról van szó. Teoretikusan a Bridgeston minőségének meg kellene lennie, saját szememel láttam, és tetszetős számomra.
Személykocsikon Continentál, Bridgestone és Matador van. Azoktól a gyártóktól, amilyen gumikkal vettem a személykocsikat. Kivétel az SUV, ami Kumhóval érkezett, de Michelinnel van felöltöztetve.
Válasz $HMP$ #4461. hozzászólásáraNyugodtan megveheted, már több éve használom őket. Árfekvése jó kialakítása szintén s nem repedezik sehol. Csak bátran rendelj!
Válasz Gumóka #4462. hozzászólásáraNézz szét a neten külföldi oldalakon.
A legtöbb elküldi futárral külföldre is.
Én is a németektől vettem alkatrészt a Fordhoz, jelentősen olcsóbban mint itthon.
35 EUR volt a fuvar csomagonként, és több mint 100at spóroltam csak a hűtőn.
Lényegében azon megvolt a motor cuccainak fele
Válasz mtz1221 #4470. hozzászólásáraPassz.
Nagyon nem merültem bele, halasztottam télidőre, ha aktuális lesz még.
Válasz Sk Laci #4467. hozzászólásáraTehergumiba a Bridgestone nekünk nem jött be, Continental jobb.
Válasz $HMP$ #4468. hozzászólásáraÚjabban mióta nyugati befolyás alatt van s gyár, az sem olyan. Valamikor 1 pótkocsi gumizása, 2 oldalt bírt ki
Válasz Gumóka #4466. hozzászólására6 hengeres ? Abból van nekem is 1.5 darabokban, ha kell valami használt cucc.
Válasz Sk Laci #4454. hozzászólásáraEn is kihagytam azokat nem veszunk.... csak rossz helyeken szakaszolom mondatokat sokszor
Válasz mtz1221 #4463. hozzászólásáraOsztén mi van az Obilicejo vagy miaszar gumikkal?
Egyik szekéren voltak gumis nagygepen birta csak szetszedni a 16ost ilyen keminyet nem pipalt
Válasz $HMP$ #4464. hozzászólásáraNekem a sürü bordázatú vaskos gumik bejönnek.
Jövőre fog kelleni vennem két első gumit a NH traktorra. Nálam a Bridgeston is egy opció.
Válasz mtz1221 #4463. hozzászólására40 éves kombájnmotor, nem tudok róla sokat, csak megkerestek miatta.
Válasz mtz1221 #4456. hozzászólására1,8 baron használom a traktor gumikat. Nincsen "gyürődés".
Zetoron a Mitasz 1 éves korában összerepedezett. 2004gyártmány volt, 2024-ben lett lecserélve. Fél év híján 20 éves gumik, agyonrepedezve minden körömnél új kora óta, de kibírta.
Jelenleg erősített Alliance gumik vannak rajta. 30 kg vászonnal több van a gumiban /460/85R38/.
2 baron használom, de a gyári adat max terhelésnél 5,5 bar.
Válasz Sk Laci #4455. hozzászólásáraHát most mivan ha azzal szerelik ....levajazták a gumirendelő bizottságot
Ez a brid. is pont az volt ami alacsonyabb oldalú mint ami rajta volt
Meg nekem sűrű a borda meg túl vaskos talajra nekem nem tetszik
Válasz Gumóka #4462. hozzászólásáraRégiekhez minden, tűrhető indiaiban. Mit szereztél, mi kéne ?
Válasz mtz1221 #4460. hozzászólásáraNálatok perkins alkatrészbe mennyivel vagytok jobbak, mint itthon?
Válasz Ares 826 #4459. hozzászólásáraAnnak tetszett a zold gumijanak az anyaga feketék nemtom milyenek
Válasz Ares 826 #4459. hozzászólásáraLett e turbó ? Ha nem írj rám, van itt egy fiatal aki qrva jó áron szerzi be tőletek valahogyan.
Válasz $HMP$ #4450. hozzászólásáraGRI Atrától, nagyon faszák!


Keresek,650/75R32 gumit egy db.-ot.
Válasz mtz1221 #4456. hozzászólására2.3 báron használja.
Válasz Sk Laci #4454. hozzászólásáraBiztos hogy elszólja magát, ha repedezett az oldala. Én is így jártam 2800 nál, elment sz egyik. Az lett s gond 1 x dolgoztam vele 2 napot műtét után á, 1.4 báron, és annyi idő alatt körberepedezett. Meg nem is fújtam 1.6tól soha feljebb. Ismerős ugyan 7lyen gumikat lekoptatta simára , dr állandóan 3 báron használja.
Válasz $HMP$ #4452. hozzászólásáraBridgeston VX.
Jelenleg ezzel szerelik a JD és a CNH traktorokat.
Esetleg még a Nokian gumi.
Válasz $HMP$ #4450. hozzászólásáraFelsoroltakból a Firestonet kihagynám. Az ismerősömnek 4 év utánn elsült a hátsó gumija a 8 R 410 JD-en. Megrepedeztek, majd az úton az egyik hátsón durdefekt.
A héten néztem a 2018-ban megvásárolt JD hátsó guja megrepedt elég szembetünően. Csodálom, mert ez a 120-as 4 hengeres JD vegyszerezésre, vetésekre és szállításra van befogva. Kb 2300-2400 óra között lehet benne. Csak nehogy meglepjen engemet is a hátsó gumi elsülése
Válasz $HMP$ #4452. hozzászólásáraPetlas is van már 8 darab itthon túl a 2000 munkaórán. De annál elvan rendesen csapva a szélesség.
Válasz mtz1221 #4451. hozzászólásáraAzt is csak az ára végett teszik veszik
Nekünk meg pont inkább szar fele tendál a permetezőn mint hogy jó lenne
Mikor valtráztam azt vettek rá gondolom mert olcsóbb volt a legtöbbtől már akkor is nem volt extraszar amúgy ...
Válasz $HMP$ #4450. hozzászólásáraAliance van petmetezőn 7 éve, maxon járatva eddig hibátlan.
Talajozni mit vettetek 540 650 szélességűt amin van normális minta ...mélység ...szélesssége is megvan?
Trelleborg michelin fireston ..... mitas kizárva meg talán a kínaiak is....demind
Van gyártó aminél fölrakás ilután nagyobb volt a hézag a kerékjáratnál ami megintcsak nem koser...
Vredestein mindig szimpatikus .....volt bkt vx is faszan néz ki kománál....
Válasz mtz1221 #4447. hozzászólásáraHogy biztosra menjek beszélek majd gumiszerelővel az tudni fogja.
Válasz mtz1221 #4447. hozzászólásáraTL:
A tömlő nélküli gumiabroncs jelölése, melynek angol eredetű neve a tubeless.
TUBELESS:
Hosszabb formájú felirat, amely szintén a tömlő nélküli kivitelre utal.
TT:
A tubetype rövidítése, ami a tömlős abroncsot jelenti, és motoroknál is gyako