Válasz mtz1221 #4354. hozzászólásáraSzia! Nálatok Szerbiában gyártsák a Taurus személygépkocsi gumikat.
Biztosan több személykocsin is fut nálatok.
Minőségileg milyenek? Kibírnak legalább 15 évet, úgy, hogy a nap nem szedi szét?
Van legalább az a minőség, amikor a Taurus traktorgumikat Magyarországon gyártották?
Mert azt lekoptattam, de egy repedés se volt rajta.
Konkrétan a Taurus 301 Touring nyári gumikat szeretném megrendelni, ezért is érdekelne, mit tudsz mondani az említett gyártó gumijairól.
26 éves Matador gumikat szeretnén lecserélni a Taurusal.
Válasz mtz1221 #4354. hozzászólásáraA román kistraktorunkon tudtuk lekoptatni azt a 28 éves rubena gumit, felületi repedezett volt csak, de szerkezetileg ép, azt se igen kellett pumpálgatni 13e+ üzemóra után se.
Az elsőket 25-6 év után kellett cserélni rajta, mert elnyíltak.
Válasz Gumóka #4353. hozzászólásáraVettem két 18,4-30as kereket. 91-es sssr gumik vannak rajta, majdnem simára lekopva. Vicces hogy nem is engednek, pedig az új belshinákra, havonta rá kell pár tizedet fújni.
Válasz Sk Laci #4352. hozzászólására5 éves toyo gumi meg ki van repegve, mintha 100 éve a napon állna...
Azokat a régi gumikat még alapanyagból csinálták, vannak itt öreg pótkocsik még békebeli gumikkaal, némelyiken már minta is alig, de még áll.
Papa román trakorán 28 éves volt hátsó gumi, alig mintával, gyári belsővel, de még bírta.
Mtz-n 3 éves nortec gumi többet kopott, mint nekem a taurus, pedig 6 éve azzal vettem a traktort, nem tudom, előtte mennyit ment, vagy mikori gyártás lehet
Válasz rtamas1976 #4351. hozzászólásáraNekem is örökösnek nézett ki, de amikor belsőt cseréltem, összerakásnál elengedett a kordon. Egyből kuka lett a gumiabroncs.
70-es évekből van a fogason Volgás gumi.
Az is örök, mint a nyomorúság, csak a belsőt kellett kicserélni 45 év után, mivel 4 nap után leengedett.
Válasz $HMP$, MTZ 1221 #4349. hozzászólásáraKöszönöm mindkettőtöknek.
Csináltam a mobilba pár képet gumiabroncsokról, amik szóba jöhetnének.
Elmegyek a gumiárushoz, meglátjuk melyiket fogja tudni bebiztosítani.
Válasz mtz1221 #4347. hozzászólásáraOlvass le az aljáig, ott megértesz mindent. De lehet ezzel túlrakottan 50-60km/h-val is menni, és olyankor felfújni 3.5 bárra.
Válasz Sk Laci #4342. hozzászólásáralehet kapni nagy teherbírású gumit kifejezetten utánfutóra, nem tudom, lehet c-s guminak, vagy t-s guminak hívják, nem emlékszem rá. olyat végy. hanapon van, tégy rá egy bigbag záskot, és kész.
Utánfutóra akarok nyári autógumit venni 165/70r13 méretben.
Barum, Matador gumit vettem volna, de csak aszimetrikus mintázatuakat gyártanak, amivel nem vagyok kibékülve.
Viszont a neten találtam Taurus 301 Touring gumit, aminek a mintázata bejön.
Van valakinek ilyen mintázatú gumija?
Taurusz személygépkocsi méretü gumiknak milyen az élettartamuk?
Lefutni nálam nem fog, viszont a napon lessz.
Barum, Matador gumik kibírnak 20 évet.
Kibírja a Taurusz is?
Válasz mtz1221 #4337. hozzászólásáraA zetoron az a gumivan amit a fasirtra vettem anno kb
10éve
18.4- 34 es 12pr mitas
Kb 3000 órát ment azonsem lehet látni a kopást.
Viszont ha fefújom 1.5re a lazítósem nyomja össze
De mintha fakeréken mennék.
Mtz re vagy radiált (csak aránytalanul drága)
Vagy diagonál és abból a 8pr elég. A 10-12pr nagyonkemény alá.
Tovább tart de a gerincedet kinyírja.
Válasz csabahegeszt #4307. hozzászólásáraHol Laksz?
Losoncon most 145000ft az özka 12vásznas gumi, szerdán megyek érte, szlikre koptattam a régieket. +421948210225 ez a számuk.
Válasz Gumóka #4321. hozzászólásáraJut eszembe,ènnekem meg a 15 èves MTZ hátsó gumit a felni peremnèl vagy 10centit szètrepedt. Fogalmam nincs mitől. 1.5alatt soha nincs a nyomás. Egyszer villáztam vele toronnyal tèglát,cserepet,akkor rendesen belapult. De csak 5mètert gurultam vele. Na,az mitől repedhetett be? Kb. 5milit belemegy a csavarhúzó.
Válasz Gumóka #4321. hozzászólásáraAzt akartam kinyögni,hogy öregszik,azèrt repedt,mert nincs benne anyag valami. Szètporlad magában folyamatosan. Ezt kivül lehet a nap is segíti,de gondolom csak aratáskor süti a nap,így belül is eszi a nyavaja,mert szar nincs benne anyag belül. A kopás rugatás az más. Ott látni mi van,de ezek nem úgy öregednek,mint règen. Remèlem èrthető. Ha egy mètert sem megy akkor sem fog kibírni èvtizedeket az új.
Válasz Büresz #4314. hozzászólásáraNekem is így néz ki a 2008 évi gyártású 200 lovas traktoron a michelin gumi.
A kombájnon a Firestonen ráadásul a kukoricától meg van jobban csapdosva.
Én hagyom, még szerintem elmegy egy darabig.
Zetoron 2004 gyártmányún a hátsók még gyáriak, de az sokkal jobban össze van repedezve, sok helyen rossz ránézni. 1000 Kg big-bag okat emelget, 3 m-re hátra kinyúlva. Terhelést kap rendesen, eddig bírta. Igaz az új gumik már márciustól otthon vannak, de még nem jutottam el odáig, hogy kicseréljem.
Válasz .Richard. #4319. hozzászólásáraAmi a képen látszik egyébként, lófaux, felületi sérülés, millió ilyet tudok mutatni. A köröm alatt is kell legyen falvastagság, ha beérne a beléig, már az ujja beleférne.
De óvatosan kis csavarhúzóval bele kell nyúlni, megmutatja a mélységét, ránézésre nem lesz sok.
Válasz .Richard. #4319. hozzászólására2001-es Tx66 gyári gumizással ment csonktaposó nélkül is kukoricában, 5000+óra felett, hátul a kormányzottat kellett cserélni, de elől a gyári gumikkal lett eladva. Azok ennél rondábbak voltak, ahol a soron ment.
De láttad volna, ahol dolgoztam, építőipari billencs kocsikon, hogy nézett ki sokszor a gumi végig, mert a kő szétvagdalta, meg kapartatás, miegymás... Póton, kocsin, mindegy.
Azokat is le tudtuk koptatni, pedig olcsóbb kategóriás gumikat kaptunk mindig, pont ezért.
Válasz Gumóka #4316. hozzászólásáraIsmerős kombájnján a külső rèteg mállik le oldalt. De kb. 3centi gumi sok rèteg. Kb. 40 èves gumi. Règen jók voltak,ma nem. Itt az a baj,hogy a kèpen látható nem 40lehet. Egyiket èn levennèm megnèzni gumisnál.
Válasz Büresz #4314. hozzászólásáraMég belülről nincsenek hajszál repedések, addig nem lesz annak semmi baja. Ha belül is van valami, akkor kombájnról ledobnám. Mondanám hogy fújd fel 5 bárra mesziről, és ha nem megy szét nem is fog. De nem mondom, nehogy baj legyen belőle.
Azért egy kombájn első kerekes durrdefektet nem biztos hogy megéri kockáztatni.
Volt benne részem. A harmadik városban találtunk megfelelő méretűt. És még arra is azt mondta a gumis jó ha hazáig kibírja. Szerdán volt a defekt és pénteken tudtunk aratni. Mert abban biztos lehetsz hogy vasárnap menne szét vagy ünnepnap.
Válasz mtz1221 #4309. hozzászólásáraMagyarországon már kb sehol nem fogják oda adni. Annyit lehet csinálni hogy
mg vállakozó ismerős nevére megvenni.....
4406 hozzászólás
Válasz mtz1221 #4354. hozzászólásáraSzia! Nálatok Szerbiában gyártsák a Taurus személygépkocsi gumikat.
Biztosan több személykocsin is fut nálatok.
Minőségileg milyenek? Kibírnak legalább 15 évet, úgy, hogy a nap nem szedi szét?
Van legalább az a minőség, amikor a Taurus traktorgumikat Magyarországon gyártották?
Mert azt lekoptattam, de egy repedés se volt rajta.
Konkrétan a Taurus 301 Touring nyári gumikat szeretném megrendelni, ezért is érdekelne, mit tudsz mondani az említett gyártó gumijairól.
26 éves Matador gumikat szeretnén lecserélni a Taurusal.
Válasz mtz1221 #4354. hozzászólásáraA román kistraktorunkon tudtuk lekoptatni azt a 28 éves rubena gumit, felületi repedezett volt csak, de szerkezetileg ép, azt se igen kellett pumpálgatni 13e+ üzemóra után se.
Az elsőket 25-6 év után kellett cserélni rajta, mert elnyíltak.
Válasz Gumóka #4353. hozzászólásáraVettem két 18,4-30as kereket. 91-es sssr gumik vannak rajta, majdnem simára lekopva. Vicces hogy nem is engednek, pedig az új belshinákra, havonta rá kell pár tizedet fújni.
Válasz Sk Laci #4352. hozzászólására5 éves toyo gumi meg ki van repegve, mintha 100 éve a napon állna...
Azokat a régi gumikat még alapanyagból csinálták, vannak itt öreg pótkocsik még békebeli gumikkaal, némelyiken már minta is alig, de még áll.
Papa román trakorán 28 éves volt hátsó gumi, alig mintával, gyári belsővel, de még bírta.
Mtz-n 3 éves nortec gumi többet kopott, mint nekem a taurus, pedig 6 éve azzal vettem a traktort, nem tudom, előtte mennyit ment, vagy mikori gyártás lehet
Válasz rtamas1976 #4351. hozzászólásáraNekem is örökösnek nézett ki, de amikor belsőt cseréltem, összerakásnál elengedett a kordon. Egyből kuka lett a gumiabroncs.
70-es évekből van a fogason Volgás gumi.
Az is örök, mint a nyomorúság, csak a belsőt kellett kicserélni 45 év után, mivel 4 nap után leengedett.
Válasz Sk Laci #4350. hozzászólásáraNekem az utánfutón eredeti cccp moszkvics gumi van.



Örök mint a nyomorúság!
Válasz $HMP$, MTZ 1221 #4349. hozzászólásáraKöszönöm mindkettőtöknek.

Csináltam a mobilba pár képet gumiabroncsokról, amik szóba jöhetnének.
Elmegyek a gumiárushoz, meglátjuk melyiket fogja tudni bebiztosítani.
MTZ 1221 amit betettél Hankukot, az bejön nekem
Válasz Sk Laci #4345. hozzászólásáraAplus
security
Hyfly super
Fortune
Gt radial
Ezek a olcsobbak
Válasz mtz1221 #4347. hozzászólásáraOlvass le az aljáig, ott megértesz mindent. De lehet ezzel túlrakottan 50-60km/h-val is menni, és olyankor felfújni 3.5 bárra.
Válasz Sk Laci #4345. hozzászólásárahttps://www.gumiabroncsakciok.hu/hankook-radial-ra08-165-70r13-88r-nyari-gumiabroncs
Válasz envagyok2 #4343. hozzászólásáraHa jól tudom, akkor C gumi. T van jelenleg is rajta, meg a Felícián is.
Válasz $HMP$ #4344. hozzászólásáraTudsz betenni linket, melyik márkáknál keressem?
Éppen akartam hívni a Bestdrivet, de várok, ha adsz infót.
Válasz Sk Laci #4342. hozzászólására88 as indexűt nézel oszt kész van pár gyártmány nemsok.
Válasz Sk Laci #4342. hozzászólásáralehet kapni nagy teherbírású gumit kifejezetten utánfutóra, nem tudom, lehet c-s guminak, vagy t-s guminak hívják, nem emlékszem rá. olyat végy. hanapon van, tégy rá egy bigbag záskot, és kész.
Sziasztok!
Utánfutóra akarok nyári autógumit venni 165/70r13 méretben.
Barum, Matador gumit vettem volna, de csak aszimetrikus mintázatuakat gyártanak, amivel nem vagyok kibékülve.
Viszont a neten találtam Taurus 301 Touring gumit, aminek a mintázata bejön.
Van valakinek ilyen mintázatú gumija?
Taurusz személygépkocsi méretü gumiknak milyen az élettartamuk?
Lefutni nálam nem fog, viszont a napon lessz.
Barum, Matador gumik kibírnak 20 évet.
Kibírja a Taurusz is?
Válasz mtz1221 #4340. hozzászólásáraVagy a 16x 6.50-7.50 is akörül magasságra.
Válasz envagyok2 #4339. hozzászólásáraValamelyik 17.5-es lesz ott.
a 15,3-as gumi váltóméretet tudna valaki mondani? sokkal keskenyebb kellene, 180-200 kb max. .. köszönet
Válasz mtz1221 #4337. hozzászólásáraA zetoron az a gumivan amit a fasirtra vettem anno kb
10éve
18.4- 34 es 12pr mitas
Kb 3000 órát ment azonsem lehet látni a kopást.
Viszont ha fefújom 1.5re a lazítósem nyomja össze
De mintha fakeréken mennék.
Mtz re vagy radiált (csak aránytalanul drága)
Vagy diagonál és abból a 8pr elég. A 10-12pr nagyonkemény alá.
Tovább tart de a gerincedet kinyírja.
Gyerekek nem akarom reklámozni, de nekem 2200 órás petlasom is van, ami mindig túlterhelve megy, és még olyan mint az új.
Ózdon lakom, Tornaljára megyek érte, 50km oda vissza. 40euro a belsö. Nem tudom hogy áfás-e, nekem nem kell papir.
Válasz csabahegeszt #4333. hozzászólásáraSzerintem vanolyan mint a bkt
Válasz rtamas76 #4332. hozzászólásáraAzt tudom .
Lényeg hogy jó legyen
Válasz csabahegeszt #4330. hozzászólásáraDe ha megnéznéd nemvagyunk egymástól messze!
Válasz csabahegeszt #4330. hozzászólásáraKaposflex
Ha van errefuvarjuk ingyen lehozzák!
Válasz rtamas76 #4329. hozzászólásáraRendelted vagy mentél érte?
Hol lehet rendelni?
Válasz csabahegeszt #4328. hozzászólásáraNekem ilyenvan!

5év gyártói gari!
Válasz pityikusz #4327. hozzászólásáraBorsod megye Oszlár
Ez nettó?
Te merre laksz?
Jó lenne nekem is.
Válasz csabahegeszt #4307. hozzászólásáraHol Laksz?
Losoncon most 145000ft az özka 12vásznas gumi, szerdán megyek érte, szlikre koptattam a régieket. +421948210225 ez a számuk.
Köszönöm a hozzászólásokat.
Elvileg csak felületi, de mondom hátha van ilyen valakinek akinek nem bírta tovább. Persze a régi gumik 40 éveket kibírtak, most meg pár év és kuka.
Válasz Gumóka #4321. hozzászólásáraJut eszembe,ènnekem meg a 15 èves MTZ hátsó gumit a felni peremnèl vagy 10centit szètrepedt. Fogalmam nincs mitől. 1.5alatt soha nincs a nyomás. Egyszer villáztam vele toronnyal tèglát,cserepet,akkor rendesen belapult. De csak 5mètert gurultam vele. Na,az mitől repedhetett be? Kb. 5milit belemegy a csavarhúzó.
Válasz Gumóka #4321. hozzászólásáraAzt akartam kinyögni,hogy öregszik,azèrt repedt,mert nincs benne anyag valami. Szètporlad magában folyamatosan. Ezt kivül lehet a nap is segíti,de gondolom csak aratáskor süti a nap,így belül is eszi a nyavaja,mert szar nincs benne anyag belül. A kopás rugatás az más. Ott látni mi van,de ezek nem úgy öregednek,mint règen. Remèlem èrthető. Ha egy mètert sem megy akkor sem fog kibírni èvtizedeket az új.
Válasz Büresz #4314. hozzászólásáraNekem is így néz ki a 2008 évi gyártású 200 lovas traktoron a michelin gumi.
A kombájnon a Firestonen ráadásul a kukoricától meg van jobban csapdosva.
Én hagyom, még szerintem elmegy egy darabig.
Zetoron 2004 gyártmányún a hátsók még gyáriak, de az sokkal jobban össze van repedezve, sok helyen rossz ránézni. 1000 Kg big-bag okat emelget, 3 m-re hátra kinyúlva. Terhelést kap rendesen, eddig bírta. Igaz az új gumik már márciustól otthon vannak, de még nem jutottam el odáig, hogy kicseréljem.
Válasz .Richard. #4319. hozzászólásáraAmi a képen látszik egyébként, lófaux, felületi sérülés, millió ilyet tudok mutatni. A köröm alatt is kell legyen falvastagság, ha beérne a beléig, már az ujja beleférne.
De óvatosan kis csavarhúzóval bele kell nyúlni, megmutatja a mélységét, ránézésre nem lesz sok.
Válasz .Richard. #4319. hozzászólására2001-es Tx66 gyári gumizással ment csonktaposó nélkül is kukoricában, 5000+óra felett, hátul a kormányzottat kellett cserélni, de elől a gyári gumikkal lett eladva. Azok ennél rondábbak voltak, ahol a soron ment.
De láttad volna, ahol dolgoztam, építőipari billencs kocsikon, hogy nézett ki sokszor a gumi végig, mert a kő szétvagdalta, meg kapartatás, miegymás... Póton, kocsin, mindegy.
Azokat is le tudtuk koptatni, pedig olcsóbb kategóriás gumikat kaptunk mindig, pont ezért.
Válasz Gumóka #4316. hozzászólásáraIsmerős kombájnján a külső rèteg mállik le oldalt. De kb. 3centi gumi sok rèteg. Kb. 40 èves gumi. Règen jók voltak,ma nem. Itt az a baj,hogy a kèpen látható nem 40lehet. Egyiket èn levennèm megnèzni gumisnál.
Válasz Büresz #4314. hozzászólásáraMég belülről nincsenek hajszál repedések, addig nem lesz annak semmi baja. Ha belül is van valami, akkor kombájnról ledobnám. Mondanám hogy fújd fel 5 bárra mesziről, és ha nem megy szét nem is fog. De nem mondom, nehogy baj legyen belőle.
Azért egy kombájn első kerekes durrdefektet nem biztos hogy megéri kockáztatni.
Volt benne részem. A harmadik városban találtunk megfelelő méretűt. És még arra is azt mondta a gumis jó ha hazáig kibírja. Szerdán volt a defekt és pénteken tudtunk aratni. Mert abban biztos lehetsz hogy vasárnap menne szét vagy ünnepnap.
Válasz Büresz #4314. hozzászólásáraRábán volt olyan gumi, aminek a repedésébe belefért az ujjam. Úgy lett eladva is, éveken át ment.
Feleslegesen ne költekezz, ha nem szakad a vászon, bírja még.
Válasz Büresz #4314. hozzászólására
szinte minden köz ilyen
Válasz mtz1221 #4312. hozzászólásáraVagy a rendszámomon és úgy vannak vele én nem odavalósi magyar vagyok, és velem lehetnek rendesek ???
Válasz Balázs. #4310. hozzászólásáraAkkor nekem lássák a pofámon hogy nem odavalósi vagyok ???
Válasz mtz1221 #4309. hozzászólásáraSajnos igaza van Balázsnak.
Válasz mtz1221 #4309. hozzászólásáraMagyarországon már kb sehol nem fogják oda adni. Annyit lehet csinálni hogy
mg vállakozó ismerős nevére megvenni.....
Válasz csabahegeszt #4307. hozzászólásáraKörbe kérdezed a környékeden lévőket személyesen, nem telefonon. Nekem kb mindent oda szoktak adni, kisebb helyeken.
Válasz csabahegeszt #4307. hozzászólásáraHáztól!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Szoktak hirdetni!

Tudom hülye kérdés de hátha.

Hol lehetne venni á.a nélkül gumit ?
15.5x38 as