Válasz Nyomasek Bobo #2402. hozzászólásáraSzoktalak én elfelejteni titeket ??? Lesz képes beszámoló,csak essek már túl az egészen.15 órát vagyok napok óta talpon,asszonynak a napi fél óra igényét is alig van kedvem teljesíteni nem hogy irkálni.
Válasz Nyomasek Bobo #2398. hozzászólásáraOk, csak azt nem tudjuk, hogy alul vagy felül nyilós.
Na majd jön és beszámol hogy ment. Én egyébként vékonynak találom azt a kampót.
Válasz .Richard. #2389. hozzászólásáraMég összekötve is pottyan a sarkoknál a kukoricából is, mert egy kis szivacsot a gyártó már nem ragaszt bele, mint anno 2003-ban a fliegl. Abból a gyári kivitelezéssel a repce sem talált utat kifelé!
Válasz mtz1221 #2377. hozzászólásáraNekem egybeoldalú T680 kocsinál működött az oldás, első búza fuvarnál elszakadt minkettőben a kábelfeszítő...
Azóta 10-es kötél fixen, ha lehet hátra billentünk, mert az oldalfal pusztakézzel alulról nem nyílik, csak ütve vagy másfél méteres csővel hosszabbítva...
Válasz mtz1221 #2377. hozzászólásáraNekünk a pronar kocsin nem merőlegesesen megy át a forgatható csap hanem kicsit bukik ez által a kampó ha felfelé áll akkor függőleges ha lefelé akkor meg pont annyira áll srégen h terménynél mikor feszülnek az oldalak szinte úgy durran le róla, ha kevés van a kocsin akkor nem szeret leugrani esetleg.
Válasz mtz1221 #2377. hozzászólásáraMenet van az összekötőn? Kint addig forgatod még a menetet kitekered. Utánna a buzában keresheted a cullangot. Akkor már leakad. Az oldala kibirja ha leakasztod az összekötést? Nem dül szét?
Válasz mtz1221 #2377. hozzászólásáraKöss egy kötelet a seklire, a kötelet átdobod az oldal tetején, azzal valószínűleg le tudod felfelé húzni a kampóról. Kicsit gány, de jobb mint lapátolni!
Amúgy, ha a kampó tengelye szögben kifelé lejtve állna, biztosabban működne a gyártó eredeti elgondolása szerint is.
Válasz mtz1221 #2377. hozzászólásáraA másik észrevétel: "sehr praktisch"...deee...Ha eléred a nyugdíjas kort...ki fog felmászkálni billentés után újra beakasztani a fület??? (tételezzük fel a helyes működést)
Válasz mtz1221 #2377. hozzászólásáraHa derékszögű a kampó, akkor azt se értem, ha feszül, ugyan má hogy esik le a fül???
Kérj referenciát a gyártótól, oszt híd bele a telefonba az ipsét, mit találtak ki ehelyett
Új pótkocsi holnap lesz az első munkanapja.Alsó oldalakat egy felfelé néző kampó fogja össze ami kívülről forgatható.A kérdés,ha lefordítom lefelé teli kocsi búzánál,hogy a fenébe fog az szétoldani ??? Üresen működik,de ha lesz alatta búza ???
Válasz bandigh #2374. hozzászólásáraÁtment a vizsgán a BSS, új pótkocsi vásárlás "elnapolva". Mostan a pénz máshová kell. Főleg, hogy az idei év kinéz ahogyan kinéz /jövendőbeli termések/.
Válasz _NB_ #2372. hozzászólásáraSzia!
Szlovák parlamenti képviselők eddig mentáliasan nem jutottak el odáig, hogy oda lehessen a pótot vizsgáztatni, ahol használják.
Másik dolog a volt Híd parlamenti kormánypárt közlekedési minisztere Érsek Á. inkáb bekeményitett, minthogy felfogják, mit tettek. Az én földjeim felé nem fognak utat épiteni úgy mint B. Bélának. Ő is csak véletlenszerüen vette meg a földeket a Pozsony környéki tehermentesítő utak alatt. Így új pótra nem igen jut.
Hétfőn a pót fékrendszerét komplet felujítottam, át volt mérve fékpadon, és úgy vittem vizsgáztatni. Szerencsére minden OK. De a két fékpad mérési eredményei között is van eltérés. Ezért szerettem volna vizsga előtt átmérettetni ott ahol vizsgázik, mert a papírok a vizsgáztató fékpad eredményeitől múlnak.
Dobfékek az nem tárcsásfékek. Nem mindig jön össze, hiába új rajta minden.
Válasz Sk Laci #2362. hozzászólásáraHa nincs nálatok előzetes műszaki, akkor valami fékpados szervizzel egyezkedhetsz, ne a műszaki vizsgát használd fékpróbára.
Nálatok is van piros rendszám
vagy rendesen tehergépkocsi pótként vizsgázik ?
Magyarán ha a csökkentett sebességre van vizsgáztatva azt figyelembe veszik e, nem mindegy, hogy 90km/h-ról kell megállni vele vagy 25 km/h-ról.
Válasz KLiFF #2370. hozzászólásáraNekünk még nem volt gond vele egyiken sem.Viszont fékcsövet azt már piszkált le.De amióta ki van cserélve drótszövetesre,azóta azzal sincs gond.
Válasz szanberg #2368. hozzászólásáraEddig nem néztem, de ha aktuális lessz, megnézem azt is. Jövő hétig eldőll, mit lépek. A fliegles képviselő elég jól "kapott" az érdeklődésre, meglehet előnybe részesítem ha versenyképes lessz az ár, a többihez viszonyítva.
Válasz Gumóka #2364. hozzászólásáraKözlekedési miniszterünk magyar nemzetiségü volt. Ahelyett hogy segített volna az embereknek, még jobban ráhúzta az emberre a "vizes lepedőt". Beszigorított ezel a hülye ovalitással.
Olyanokkal foglalkozott, hogy a magyar falvak nevei a szlovák név mellett nem kék alapon lessz fehérrel írva, hanem fehér alapon feketével és kék csíkkal a tábleszélen. Na ezzel biztosan segített a magyarlakta vidéknek. De hogy munkalehőségett hozott volna a magyarlakta vidékre, azt már nem látni. Meg is lett a választásokon az eredmény, a nép "kiértékelte a munkájukat".
Válasz Gumóka #2364. hozzászólásáraEgy öreg barátomnak valahol Győr környékén szabályozták a fékdobokat, de az új pofákat is hozzáigazitották. Kerekenkent párosítva küldték el.
Válasz Sk Laci #2362. hozzászólásáraAz új azért nem jó elsőre, mert annak össze kéne kopni, tehát össze szoktuk "vasalni".
Ha nem autómata utánállítós a rendszer, akkor még ugye kézzel is össze kell hangolni.
Bár nem értem, dobféktől miért vár egy vizsgabázis csodát.
Mikor még sofőrködtem, Tatraval dolgoztam.
Hatósági vizsgára ment, az összes betét újraszegecselve, dobok felszabályozva+1 cserélve is lett.
A vizsgasor mellett csináltuk a javítósoron, 1 délután csak fékezgettem a műhely körül, mégis szar volt a fékpadja. Ezen nem is lepődtünk meg, sőt a vizsgsbizos sem, hiszen látta, hogy mit csinálunk 10 méterre tőle.
2 év után sem fogtak egyébként együtt a fékek, pedig ez már autómata állítós, dobfék ilyen.
Olyan fék nincs, ahol nincs eltérés.
Mondjuk ennyire lehetnének toleránsak, ha látja, hogy, a fék, akkor ha nem is stimmel, de megoldja, mert annak össze is kéne kopni, hogy pontosabb értéket adjon padon.
Kicsit szivatósnak érzem így a Ti rendszereteket...
Válasz Gumóka #2358. hozzászólásáraHát Sk-ban ez nem olyan egyszerü. Ha elsőre nem megy át, akkor van még egy esélyed. Ha másodikra se, akkor lőttek a papíroknak. Nincsen több próba. Újrabejelentés meg egy hatalmas papírtortúra. Jelenlegi vírushelyzetben nem kivitelezhető.
Volt már, hogy új fékdobokat raktak fel /teherkocsira/ úgy se volt jó.
Válasz Nyomasek Bobo #2359. hozzászólásáraAkitől vettem 2015-ben, az abbahagyta a teherkocsiforgalmat, jelenleg személyszállitással buszokkal vállalkozik.
Annyit tudok, hogy a leasingtársaság ha valamit visszahúz, akkor általában lecsap rá ha jó árban van.
Válasz Nyomasek Bobo #2359. hozzászólásáraHa műszakisan árulja a kordékat, nem hiszem, hogy egy komoly generál belefér a büdzsébe
Tehát akkor ő más oldalról közelíti meg a problémát
3409 hozzászólás
Válasz hajdugazdasag #2408. hozzászólásáraFél óra közös vacsora,és még meg kell ennem a főztjét is olyankor.


Válasz .Richard. #2407. hozzászólásáraNem, most mondta hogy a fel órát sem bírja végig mert fáradt...
Válasz mtz1221 #2405. hozzászólásáraAkkor most kiakadt a kampo vagy nem?
Válasz mtz1221 #2405. hozzászólásáraAkkor told napi 25-be!
Azt tudod hogyan kell?
Válasz Nyomasek Bobo #2402. hozzászólásáraSzoktalak én elfelejteni titeket
??? Lesz képes beszámoló,csak essek már túl az egészen.15 órát vagyok napok óta talpon,asszonynak a napi fél óra igényét is alig van kedvem teljesíteni nem hogy irkálni.
Válasz .Richard. #2403. hozzászólásáraLehet a frontin otthon maradt...
Válasz Nyomasek Bobo #2402. hozzászólására
tán még lapátol? Lehet hátra billent.
Válasz mtz1221 #2382. hozzászólásáraMestör! Epekedve várjuk a beszamolót
Válasz Tomi81 #2400. hozzászólásáraAmi az ilyen kocsikon a hivatalos raksúly, azt tuti kibírja. A többi a gazda baja
Válasz Nyomasek Bobo #2398. hozzászólásáraOk, csak azt nem tudjuk, hogy alul vagy felül nyilós.
Na majd jön és beszámol hogy ment. Én egyébként vékonynak találom azt a kampót.
Válasz .Richard. #2396. hozzászólására

Nem tudom a kép szöge csalóka vagy tényleg nincs szögben majd megírja remélem.
Itt egy kép, talán ezen is látható a szög.
Amúgy a másik topikban használt spaniferes + drótkötél annyival jobb talán, hogy a visszacsukásnál, nem kell belemászni felakasztani a kampóra.
Válasz Tomi81 #2397. hozzászólásáraSzerintem neki ez a középső...
Válasz mtz1221 #2377. hozzászólásáraKell egyáltalán alulra az összekötő? Nekem középen van láncolva, az fogja az alját tetejét is
Válasz _NB_ #2393. hozzászólásáraA kép alapján nem igy néz ki. Lehet ezt hátrabillentésre tervezték.
Válasz mtz1221 #2382. hozzászólásáraAzért majd mesélj az első napról!
Válasz mtz1221 #2382. hozzászólására Nem láttam az alsó képet, érdekes megoldás
Válasz mtz1221 #2377. hozzászólásáraAhogy visszább is írják, nem párhuzamos a tengelye a platóval, elvileg.


Móricka ON
Így amikor lefele áll és feszes a kötél elvileg lecsúszik, de ahogy írták inkább "robban", tonnákról beszélünk.
Válasz .Richard. #2389. hozzászólásáraMég összekötve is pottyan a sarkoknál a kukoricából is, mert egy kis szivacsot a gyártó már nem ragaszt bele, mint anno 2003-ban a fliegl. Abból a gyári kivitelezéssel a repce sem talált utat kifelé!
Válasz mtz1221 #2377. hozzászólásáraNekem egybeoldalú T680 kocsinál működött az oldás, első búza fuvarnál elszakadt minkettőben a kábelfeszítő...
Azóta 10-es kötél fixen, ha lehet hátra billentünk, mert az oldalfal pusztakézzel alulról nem nyílik, csak ütve vagy másfél méteres csővel hosszabbítva...
Válasz mtz1221 #2377. hozzászólásáraNekünk a pronar kocsin nem merőlegesesen megy át a forgatható csap hanem kicsit bukik ez által a kampó ha felfelé áll akkor függőleges ha lefelé akkor meg pont annyira áll srégen h terménynél mikor feszülnek az oldalak szinte úgy durran le róla, ha kevés van a kocsin akkor nem szeret leugrani esetleg.
Válasz mtz1221 #2377. hozzászólásáraMenet van az összekötőn? Kint addig forgatod még a menetet kitekered. Utánna a buzában keresheted a cullangot. Akkor már leakad. Az oldala kibirja ha leakasztod az összekötést? Nem dül szét?
Válasz mtz1221 #2377. hozzászólásáraMi van a másik végén?
Válasz mtz1221 #2377. hozzászólásáraKöss egy kötelet a seklire, a kötelet átdobod az oldal tetején, azzal valószínűleg le tudod felfelé húzni a kampóról. Kicsit gány, de jobb mint lapátolni
!
Amúgy, ha a kampó tengelye szögben kifelé lejtve állna, biztosabban működne a gyártó eredeti elgondolása szerint is.
Válasz Nyomasek Bobo #2385. hozzászólásáraSumma summarum...Lapát, akkus kerékkulcs, létra, frontin legyen nálad ma!


Válasz mtz1221 #2377. hozzászólásáraA másik észrevétel: "sehr praktisch"...deee...Ha eléred a nyugdíjas kort...ki fog felmászkálni billentés után újra beakasztani a fület??? (tételezzük fel a helyes működést)
Válasz mtz1221 #2377. hozzászólásáraHa derékszögű a kampó, akkor azt se értem, ha feszül, ugyan má hogy esik le a fül???
Kérj referenciát a gyártótól, oszt híd bele a telefonba az ipsét, mit találtak ki ehelyett
Válasz mtz1221 #2382. hozzászólásáraDe nem azt mondtad a gyártónak, hogy élő halat viszel, ugye???




(ugye vízben még működhet)
Válasz Sz_Pisti #2381. hozzászólásáraA fekete fogantyú kihúzható rúgós csapszeg szerűség.
Válasz mtz1221 #2377. hozzászólására Mi biztosítja kívül, hogy menet közben ne forogjon el?
Válasz mtz1221 #2377. hozzászólásáraEsetleg egy akksis kulcs....
Válasz mtz1221 #2377. hozzászólásáraHívd fel a gyártót, hogy ha nem műkszik, szeretettel várod a helyszínen, de lapátot vigyen magával
Válasz mtz1221 #2377. hozzászólásáraLapát legyen nálad...látatlanba ennyit tudok


Új pótkocsi holnap lesz az első munkanapja.Alsó oldalakat egy felfelé néző kampó fogja össze ami kívülről forgatható.A kérdés,ha lefordítom lefelé teli kocsi búzánál,hogy a fenébe fog az szétoldani ??? Üresen működik,de ha lesz alatta búza ???

ismeri valaki pbk 3.5 t pótkocsit és esetleg műszaki leírás is érdekelne
Válasz bandigh #2374. hozzászólásáraÁtment a vizsgán a BSS, új pótkocsi vásárlás "elnapolva". Mostan a pénz máshová kell. Főleg, hogy az idei év kinéz ahogyan kinéz /jövendőbeli termések/.
Válasz Sk Laci #2369. hozzászólásáraÚj pótkocsival van valami fejlemény?
Válasz _NB_ #2372. hozzászólásáraSzia!
Szlovák parlamenti képviselők eddig mentáliasan nem jutottak el odáig, hogy oda lehessen a pótot vizsgáztatni, ahol használják.
Másik dolog a volt Híd parlamenti kormánypárt közlekedési minisztere Érsek Á. inkáb bekeményitett, minthogy felfogják, mit tettek. Az én földjeim felé nem fognak utat épiteni úgy mint B. Bélának. Ő is csak véletlenszerüen vette meg a földeket a Pozsony környéki tehermentesítő utak alatt. Így új pótra nem igen jut.
Hétfőn a pót fékrendszerét komplet felujítottam, át volt mérve fékpadon, és úgy vittem vizsgáztatni. Szerencsére minden OK. De a két fékpad mérési eredményei között is van eltérés. Ezért szerettem volna vizsga előtt átmérettetni ott ahol vizsgázik, mert a papírok a vizsgáztató fékpad eredményeitől múlnak.
Dobfékek az nem tárcsásfékek. Nem mindig jön össze, hiába új rajta minden.
Válasz Sk Laci #2362. hozzászólásáraHa nincs nálatok előzetes műszaki, akkor valami fékpados szervizzel egyezkedhetsz, ne a műszaki vizsgát használd fékpróbára.
Nálatok is van piros rendszám
vagy rendesen tehergépkocsi pótként vizsgázik ?
Magyarán ha a csökkentett sebességre van vizsgáztatva azt figyelembe veszik e, nem mindegy, hogy 90km/h-ról kell megállni vele vagy 25 km/h-ról.
Válasz KLiFF #2370. hozzászólásáraNekünk még nem volt gond vele egyiken sem.Viszont fékcsövet azt már piszkált le.De amióta ki van cserélve drótszövetesre,azóta azzal sincs gond.
Érdemes bebúrkolni a szintező pálcákat? Repceszár napraforgószár letudja verni?

Válasz szanberg #2368. hozzászólásáraEddig nem néztem, de ha aktuális lessz, megnézem azt is. Jövő hétig eldőll, mit lépek. A fliegles képviselő elég jól "kapott" az érdeklődésre, meglehet előnybe részesítem ha versenyképes lessz az ár, a többihez viszonyítva.
Válasz Sk Laci #2367. hozzászólásáraWielton tandem???
Nekem igen teccik.
Válasz Gumóka #2364. hozzászólásáraKözlekedési miniszterünk magyar nemzetiségü volt. Ahelyett hogy segített volna az embereknek, még jobban ráhúzta az emberre a "vizes lepedőt". Beszigorított ezel a hülye ovalitással.
Olyanokkal foglalkozott, hogy a magyar falvak nevei a szlovák név mellett nem kék alapon lessz fehérrel írva, hanem fehér alapon feketével és kék csíkkal a tábleszélen. Na ezzel biztosan segített a magyarlakta vidéknek. De hogy munkalehőségett hozott volna a magyarlakta vidékre, azt már nem látni. Meg is lett a választásokon az eredmény, a nép "kiértékelte a munkájukat".
Válasz Nyomasek Bobo #2365. hozzászólásáraNekünk is úgy csinálták, nekünk Baja volt közelebb.
Párba jelöltek mindent.
Válasz Gumóka #2364. hozzászólásáraEgy öreg barátomnak valahol Győr környékén szabályozták a fékdobokat, de az új pofákat is hozzáigazitották. Kerekenkent párosítva küldték el.
Válasz Sk Laci #2362. hozzászólásáraAz új azért nem jó elsőre, mert annak össze kéne kopni, tehát össze szoktuk "vasalni".
Ha nem autómata utánállítós a rendszer, akkor még ugye kézzel is össze kell hangolni.
Bár nem értem, dobféktől miért vár egy vizsgabázis csodát.
Mikor még sofőrködtem, Tatraval dolgoztam.
Hatósági vizsgára ment, az összes betét újraszegecselve, dobok felszabályozva+1 cserélve is lett.
A vizsgasor mellett csináltuk a javítósoron, 1 délután csak fékezgettem a műhely körül, mégis szar volt a fékpadja. Ezen nem is lepődtünk meg, sőt a vizsgsbizos sem, hiszen látta, hogy mit csinálunk 10 méterre tőle.
2 év után sem fogtak egyébként együtt a fékek, pedig ez már autómata állítós, dobfék ilyen.
Olyan fék nincs, ahol nincs eltérés.
Mondjuk ennyire lehetnének toleránsak, ha látja, hogy, a fék, akkor ha nem is stimmel, de megoldja, mert annak össze is kéne kopni, hogy pontosabb értéket adjon padon.
Kicsit szivatósnak érzem így a Ti rendszereteket...
Válasz Nyomasek Bobo #2360. hozzászólásáraNem volt rajta müszaki, nekem kellett megcsinálni.
Válasz Gumóka #2358. hozzászólásáraHát Sk-ban ez nem olyan egyszerü. Ha elsőre nem megy át, akkor van még egy esélyed. Ha másodikra se, akkor lőttek a papíroknak. Nincsen több próba. Újrabejelentés meg egy hatalmas papírtortúra. Jelenlegi vírushelyzetben nem kivitelezhető.
Volt már, hogy új fékdobokat raktak fel /teherkocsira/ úgy se volt jó.
Válasz Nyomasek Bobo #2359. hozzászólásáraAkitől vettem 2015-ben, az abbahagyta a teherkocsiforgalmat, jelenleg személyszállitással buszokkal vállalkozik.
Annyit tudok, hogy a leasingtársaság ha valamit visszahúz, akkor általában lecsap rá ha jó árban van.
Válasz Nyomasek Bobo #2359. hozzászólásáraHa műszakisan árulja a kordékat, nem hiszem, hogy egy komoly generál belefér a büdzsébe




Tehát akkor ő más oldalról közelíti meg a problémát