Válasz Claaastra #4886. hozzászólására Szerinted pl a 6300-as valtra váltójában ugyanakkora fogaskerekek vannak mint a 8550-ben nem növelték a méretek, fogaskerekek szélességét, tengelyek csapágyak méretét?????
Válasz Claaastra #4897. hozzászólásáraNa erre itt nálunk is van egy "remek" példa!
Van a községnek egy kis kínai traktorja, persze közmunkás hajtja. Nemrég láttam közelről, hát... nem tudtam sírjak, vagy röhögjek. A hozzánemértés a kisebb baj, a nagyobb a borzasztó trehányság. Mosáa, karbantartás semmi, zsírt akjor lárott, amikor szalonnáztak rajta, stb-stb.
Hozhatnának ide akármilyen traktort, így mind szar lenne.
Válasz Claaastra #4896. hozzászólásáraja a kezelője nem dícséri szöveg nálam meg nem jön be,lehet egy szakadt közmunkás(mert sajnos nálunk ilyen is van ,ha tudod mi az)mint írtam 80-90%ban az ülés és a kormánykerék között van a hiba oka
Válasz Sk Laci #4893. hozzászólásáraén arra gondoltam ha japó akkor már kubota,iseki az még ismeretlenebb mint a kubu,sok márka megfordul a kezeim között javításilag,a kubu kommunális gépekkel,és ipari motorjaival nagyon régen a piacon van,nagyon jó gépek,igaz ha javítíni kell bazi drága a cuccos hozzájuk,dee a kubu mögött most legalább komoly hátterű cég áll aki ért hozzá
Válasz MFM #4890. hozzászólásáraJellemzően régi fapados kis vasak futnak itt Fergából. Javításuk nem bonyolult. Gyakorlailag a Landini gibli és testvérei az alja. Az az közös volt a beszállító vagy ide oda ment az okosság.
Válasz Claaastra #4892. hozzászólásáraCsaknem átállunk Valtráról Kubotára???
Ez a "tizenévig nem lesz gondos reklámszöveg" nálam nem jön be. Kettőröl tudok 20 km-es körzetben körülöttem, eggyik talajmunkázik, arról nem tudok semmit, mivel a tulajt nem ismerem, de a másik csak komunális gépként van használva, de a kezelője nem dicséri. Az utóbbinál a japán minöség csak vicnek jó.
Válasz chicken #4889. hozzászólásáraKubota,és nem lesz gondod tizenévig,de ebben a 100 lovas kategóriában sok használható gép van ,Johni 5 ,Valtra A ,MF ,NH
Olyan tr aminek nincs gyenge pontja amire különös gondot kell fordítani,nincs és nem is lesz soha. Minden márkában vannak fekete bárányok,ki tudja miért. Aki ezt kikapja az biztos megutálja azt a színt,sőt még a környezete is. Továbbá a meg nem gondolt gépkapcsolatok,ilyenolaj-olyanolaj stb nagy mértékben befolyásolja egy adott gêp élettartamát színtől függetlenül.
iseki 8100 -át látott már valaki a kiállításon kívül valahol?
évi 2-300 óra rakodásra + 10 hektár kaszálgatásra + havi 1-2 elakadt tápos kocsit kiráncigálni a sárból mi lenne a legjobb választás? amit legalább 15 évig nem kell szerelgetni olajcserét, szűrőket leszámítva.
Jellemzően első híd problémák. És egy idő után ha véletlen a kuplung pedált benyomta valaki, akkor az ott ragadt. Tavaly ősszel jártunk így egy nagy fergával mi majdnem a szomszédba került.
Érdekes amit itt írtok a Fergákról, itt a környéken akinek MF van mindenki 100%-ig elégedett velük, és nem is gondolkodnak másban. Illetve a Kubun sokan elgondolkodnak ugyebár, de itt még egy se került eladásra. Nekünk is vannak Fendtek meg JD is, de ha új gép lesz az bizony piros lesz. Itt ez vált be legjobban.
Reggel ha megyünk ki dolgozni versenyfutást rendeznek a fiúk, hogy ki mehet pirossal Aki előbb bebaxa a motyóját a gépbe, az foglalt.
Válasz borda77 (Joe) #4883. hozzászólásáraerre azt mondom sajnos a Valtra csak 160 lóig jó,ugyanaz a váltó van a 90 lovas trakinban,mint a 180-asban melyik bírja akkor tovább ?,de azt is tudom hogy a 7+a 8r-es jonik nem bírtak ki a környezetemben 3-4000órát váltójavítás és elsőhídgondok miatt,sajnos már mind egyformán sz@r
Válasz szanberg #4879. hozzászólásáranem érzem magam jobban, de capeti kileste laptoppal, meghát kiderült muszerfalcseres volt, de ha jobban esik neked akkor rád hagyom.
Válasz szanberg #4876. hozzászólásáraItt a környéken van egy nagy RT. Anno valtrákat vettek mert 1,5 valtrát kaptak 1 jd aráért.. na szépen lassan már kikopnak sok gond volt nekik velük 200 le körüliek voltak a valtráik és azóta csak jd és fendt van nekik..és 2 db versatale.
Válasz szanberg #4876. hozzászólásáraNa ilyen példákat én is tudok ám!
Itt a Fergák meg a NH-k szerepeltek le csúnyán. Nem is tudnál elsózni egyet sem ezekből az ismeretségi körömben.
Ezek kis esetszámból vont hibás általánosítások, de a személyes tapasztalat mindig nagyon erős. Pl. személyesen nekem meg Landinit lenne nehéz újra magamra beszélni.
Vazzeg itt a cimbiknek 6 valtra van meg volt egy nagy fergájuk csak terület csökkenés miatt eladták. A váltrákból mindegyik többször szétvolt húzva, az MF meg még soha pedig 12ezer volt benne...
Válasz fexco #4866. hozzászólásáraNekem ezek a nyuszik nem jönnek számításba. Annyira silány minőségű traktorok, hogy csak. Mondjuk ez látszik az árukon is. Lassan már a Zetoroknál is olcsóbbak.
Sziasztok
Landini legend 160 2003-as gépről mi a véleményetek? Egy 60ha-ra érdemes beruházni ilyen gépre? Ha javítani kell gondolom nem kevés pénzbe kerül.
Válasz ..MZ/X.. #4868. hozzászólásáraüdvözöllek MOTOROS barátom!!gyere be!!papirforma szerint nemigen akarunk határba dolgozni,gyere,oszt váltunk 1-2szót!!!!(20 332 1122)legalább megnézed a cgf-et is,neked ebbe nagyobb a rutinud!!
Válasz traktorajtóhajtogató #4865. hozzászólásáraakkor már 100xegy t5 newholland mint egy ilyen fapados talicska!!!!!!!!(HA már szóbahoztad a nh-t!!!)és az neked nagy durranás,hogy 18000 óra,és még ketyeg???majd ha nekiállitaná szántani a kollégád,persze nem úgy mint itt lejjebb a videón,mert az nem szántás,hanem eke húzás-esetleg,akkor neféd megadná az magát,befröccsenne a ...ja a 3 hengerével együtt....
Válasz MFM #4863. hozzászólásáraOlcsóbban lehet kapni sokmindent de ez azért mégse New Holland vagy Same és az ára hasonló. A 3 hengeres süsü motor elpusztíthatatlan. Van egy kollégának 18000 űzemórával és még ketyeg. Egyébként amióta kötelező az Adblue eléggé megemelkedtek az árak.
Válasz traktorajtóhajtogató #4862. hozzászólásáraIgazából amit én nagyon hiányolok ezekből a gépekből az a power shift, egy hi-lo váltót legalább rakhattak volna bele. Meg mechanikus irányváltóval már nem vennék traktort manapság. Illetve az elektromos 3 pont vezérlés is alap szerintem. Ha ezek mind benne lennének ebben az árban akkor én is azt mondanám hogy megéri ilyenbe gondolkodni, de ilyen felszereltséggel amit írsz olcsóbban is lehet kapni traktort ami nem biztos, hogy rosszabb. Azért egy ilyen mtz kaliberű traktort nem olyan bonyolult hibamentesre megtervezni, amit egy ilyen traktornak tudnia kell azt szerintem minden nagyobb márka biztosítani tudja.
Válasz MFM #4812. hozzászólásáraÉn is kérdeztem a 4709-est és 12 millát mondtak első kérdésre klímával, sárvédőkkel, frontsúlyokkal, munkalámpákkal, mehanikus irányváltóval. Szerintem ez az ár még alkuképes. Ez nekem nem tünik rossz ajánaltnak. A kabin nagyon kényelmes és a legújabb adblues tehnika van benne TIER 4 B motorral.
a kérdés milyen állapotban van. kívánságra akár 100 óra alatt is tönkre lehet hajtani bármit.
meg lehet olyat is hogy huszonezer órával is olyan megbízható mint az új.
Válasz bellish1994 #4855. hozzászólásárameg esetleg,a salyát technológiájuk a lapján csinálna mindent,értem arra,hogy nix pénz akadálya a föld 6 szori művelésének,ami a te pénztárcádnak esetleg gond. mert a nagy cégek,fene tudja miért,sokat nyomnak mindenből,határtalanul. pl. 2 heki kukorica bérmunka. disznó kiszedte a magot. újra vet,ugyanannyi műtrágya,pedig azt nem ehette meg.ja elötte fölkombinátorozták ujra az egészet,ugyanannyi műtrágya. aratás,kb fél hektár. vadak lerendezték. ha te ezt ilyen céggel csináltatod,az baj. őszi szántás,van vagy 40 centi,tömör agyag. ezt kis ember nem tudja eredményesen csinálni.
Válasz csoppika #4827. hozzászólásáraÁáá,csak birom az ilyen kerdeseket....a valasz egyertelmü:amilyen vastag a penztalcaja.....egyebbkent kiderult hogy mg.cegnel dolgozik,akkor meg szerintem nemsokmindenen kell gondolkoznia.....
Köszönöm a sok választ két darabban van a föld, átlag 20 AK. Kötött talaj békés megye. Az egyik öntözhető is. Munka mellett szeretném csinálni, a könnyebb munkákat amire elég egy mtz, nehezebbekre lenne jó ismerős aki segíthetne. Jelenleg mezőgazdasági cégnél vagyok, a 80 órás növényvédős tanfolyamot most csináltam, így ha a céggel bérmunkába csináltatnám is én csinálnám :) Az erre megszokottnak mondható növényeket termeszteném, ami kukorica napraforgó búza árpa. Ha van a környéken (Békés) köztetek valaki aki tanácsokkal tudna segíteni nagyon megköszönném.
7052 hozzászólás
Válasz Claaastra #4886. hozzászólására Szerinted pl a 6300-as valtra váltójában ugyanakkora fogaskerekek vannak mint a 8550-ben nem növelték a méretek, fogaskerekek szélességét, tengelyek csapágyak méretét?????
Válasz bubu13 #4900. hozzászólásáraszemélykocsikkal is ez a baj....kicsik a motorok...sajna... DF ugyan ezt csinálja...
Ekkora gépek régen 4500cm3 voltak... sőt a 120LE már 6 hengeres volt...
Hali esetleg van valkinek tapasztalata New Holland t5.120 rol?????? 3400 cm3 117 le. Kicsi motor kihegyezve!!!
Válasz Claaastra #4897. hozzászólásáraNa erre itt nálunk is van egy "remek" példa!
Van a községnek egy kis kínai traktorja, persze közmunkás hajtja. Nemrég láttam közelről, hát... nem tudtam sírjak, vagy röhögjek. A hozzánemértés a kisebb baj, a nagyobb a borzasztó trehányság. Mosáa, karbantartás semmi, zsírt akjor lárott, amikor szalonnáztak rajta, stb-stb.
Hozhatnának ide akármilyen traktort, így mind szar lenne.
Válasz Claaastra #4897. hozzászólására
Válasz Claaastra #4896. hozzászólásáraja a kezelője nem dícséri szöveg nálam meg nem jön be,lehet egy szakadt közmunkás(mert sajnos nálunk ilyen is van ,ha tudod mi az)mint írtam 80-90%ban az ülés és a kormánykerék között van a hiba oka
Válasz Sk Laci #4893. hozzászólásáraén arra gondoltam ha japó akkor már kubota,iseki az még ismeretlenebb mint a kubu,sok márka megfordul a kezeim között javításilag,a kubu kommunális gépekkel,és ipari motorjaival nagyon régen a piacon van,nagyon jó gépek,igaz ha javítíni kell bazi drága a cuccos hozzájuk,dee a kubu mögött most legalább komoly hátterű cég áll aki ért hozzá
Válasz MFM #4890. hozzászólásáraJellemzően régi fapados kis vasak futnak itt Fergából. Javításuk nem bonyolult. Gyakorlailag a Landini gibli és testvérei az alja. Az az közös volt a beszállító vagy ide oda ment az okosság.
Válasz lala1 #4891. hozzászólásáraNa kb. ugyanazt írtad, mint én a #4882-ben.
Válasz Claaastra #4892. hozzászólásáraCsaknem átállunk Valtráról Kubotára???
Ez a "tizenévig nem lesz gondos reklámszöveg" nálam nem jön be. Kettőröl tudok 20 km-es körzetben körülöttem, eggyik talajmunkázik, arról nem tudok semmit, mivel a tulajt nem ismerem, de a másik csak komunális gépként van használva, de a kezelője nem dicséri. Az utóbbinál a japán minöség csak vicnek jó.
Válasz chicken #4889. hozzászólásáraKubota,és nem lesz gondod tizenévig,de ebben a 100 lovas kategóriában sok használható gép van ,Johni 5 ,Valtra A ,MF ,NH
Olyan tr aminek nincs gyenge pontja amire különös gondot kell fordítani,nincs és nem is lesz soha. Minden márkában vannak fekete bárányok,ki tudja miért. Aki ezt kikapja az biztos megutálja azt a színt,sőt még a környezete is. Továbbá a meg nem gondolt gépkapcsolatok,ilyenolaj-olyanolaj stb nagy mértékben befolyásolja egy adott gêp élettartamát színtől függetlenül.
Válasz Vinkó75 #4888. hozzászólásáraEbben igazad van, az első híd nem az erősségük. Nekünk is gyűlt már meg vele gondunk.
iseki 8100 -át látott már valaki a kiállításon kívül valahol?

évi 2-300 óra rakodásra + 10 hektár kaszálgatásra + havi 1-2 elakadt tápos kocsit kiráncigálni a sárból mi lenne a legjobb választás? amit legalább 15 évig nem kell szerelgetni olajcserét, szűrőket leszámítva.
Jellemzően első híd problémák. És egy idő után ha véletlen a kuplung pedált benyomta valaki, akkor az ott ragadt. Tavaly ősszel jártunk így egy nagy fergával mi majdnem a szomszédba került.
Érdekes amit itt írtok a Fergákról, itt a környéken akinek MF van mindenki 100%-ig elégedett velük, és nem is gondolkodnak másban. Illetve a Kubun sokan elgondolkodnak ugyebár, de itt még egy se került eladásra. Nekünk is vannak Fendtek meg JD is, de ha új gép lesz az bizony piros lesz. Itt ez vált be legjobban.
Aki előbb bebaxa a motyóját a gépbe, az foglalt.
Reggel ha megyünk ki dolgozni versenyfutást rendeznek a fiúk, hogy ki mehet pirossal
Válasz borda77 (Joe) #4883. hozzászólásáraerre azt mondom sajnos a Valtra csak 160 lóig jó,ugyanaz a váltó van a 90 lovas trakinban,mint a 180-asban melyik bírja akkor tovább ?,de azt is tudom hogy a 7+a 8r-es jonik nem bírtak ki a környezetemben 3-4000órát váltójavítás és elsőhídgondok miatt,sajnos már mind egyformán sz@r
Válasz Bárány #4882. hozzászólásáraPróbáld meg hátha sikerül!


Válasz szanberg #4879. hozzászólásáranem érzem magam jobban, de capeti kileste laptoppal, meghát kiderült muszerfalcseres volt, de ha jobban esik neked akkor rád hagyom.
Válasz szanberg #4876. hozzászólásáraItt a környéken van egy nagy RT. Anno valtrákat vettek mert 1,5 valtrát kaptak 1 jd aráért.. na szépen lassan már kikopnak sok gond volt nekik velük 200 le körüliek voltak a valtráik és azóta csak jd és fendt van nekik..és 2 db versatale.
Válasz szanberg #4876. hozzászólásáraNa ilyen példákat én is tudok ám!
Itt a Fergák meg a NH-k szerepeltek le csúnyán. Nem is tudnál elsózni egyet sem ezekből az ismeretségi körömben.
Ezek kis esetszámból vont hibás általánosítások, de a személyes tapasztalat mindig nagyon erős. Pl. személyesen nekem meg Landinit lenne nehéz újra magamra beszélni.
Válasz Claaastra #4880. hozzászólásáraArra a valmetre nem költöttek sokat, csupán 8 milliót hehe




Válasz szanberg #4876. hozzászólásárana ja 1 innen került oda itt összeberhelték
Válasz ermike #4878. hozzászólásárahát ha így jobban érzed magad akkor lehet 6000 is felőlem hehe
Válasz szanberg #4876. hozzászólására8600 az a 12000 :)
Válasz .Feco. #4871. hozzászólásáraDunaföldvári vásárt húsvétra rakták.
Válasz Claaastra #4875. hozzászólásáraAz utolsó gondolatoddal egyet értek, de az eleje...

Vazzeg itt a cimbiknek 6 valtra van meg volt egy nagy fergájuk csak terület csökkenés miatt eladták. A váltrákból mindegyik többször szétvolt húzva, az MF meg még soha pedig 12ezer volt benne...
Válasz traktorajtóhajtogató #4874. hozzászólásáranekem meg azok nem jönnek be amit minden sarkon és benzinkúton árulnak,papírból vannak és állandóan rosszak,és csak 1 cég ért a javításukhoz(MF)

Válasz fexco #4866. hozzászólásáraNekem ezek a nyuszik nem jönnek számításba. Annyira silány minőségű traktorok, hogy csak. Mondjuk ez látszik az árukon is. Lassan már a Zetoroknál is olcsóbbak.
Sziasztok
Landini legend 160 2003-as gépről mi a véleményetek? Egy 60ha-ra érdemes beruházni ilyen gépre? Ha javítani kell gondolom nem kevés pénzbe kerül.
Válasz .Feco. #4871. hozzászólásárahusvéti
Válasz ..MZ/X.. #4868. hozzászólásáraMilan vásár van húsvétkor??

Válasz ..MZ/X.. #4868. hozzászólásáraüdvözöllek MOTOROS barátom!!gyere be!!papirforma szerint nemigen akarunk határba dolgozni,gyere,oszt váltunk 1-2szót!!!!(20 332 1122)legalább megnézed a cgf-et is,neked ebbe nagyobb a rutinud!!
Moderátor által módosítva: 2017-04-13 08:29:38
Válasz Hús Futár #4867. hozzászólására480.
Válasz fexco #4866. hozzászólásáraSzerbusz Uram! Bocók meg vannak még? Vasárnap lehet lemegyek a vásárba, ha ráérsz beugrok. Majd csörgök előtte.
Válasz fexco #4866. hozzászólásáraMennyi órád van a nyusziban ? Zetor 1060-nál áll jelenleg .
Válasz traktorajtóhajtogató #4865. hozzászólásáraakkor már 100xegy t5 newholland mint egy ilyen fapados talicska!!!!!!!!(HA már szóbahoztad a nh-t!!!)és az neked nagy durranás,hogy 18000 óra,és még ketyeg???majd ha nekiállitaná szántani a kollégád,persze nem úgy mint itt lejjebb a videón,mert az nem szántás,hanem eke húzás-esetleg,akkor neféd megadná az magát,befröccsenne a ...ja a 3 hengerével együtt....

Moderátor által módosítva: 2017-04-12 14:51:06
Válasz MFM #4863. hozzászólásáraOlcsóbban lehet kapni sokmindent de ez azért mégse New Holland vagy Same és az ára hasonló. A 3 hengeres süsü motor elpusztíthatatlan. Van egy kollégának 18000 űzemórával és még ketyeg. Egyébként amióta kötelező az Adblue eléggé megemelkedtek az árak.
Válasz traktorajtóhajtogató #4862. hozzászólásáraaludj rá még egy párat. egy kategóriával feljebb vásárolj a kifutók közül.nem túl sok van jelenleg már amiért pénzt szabad adni,szerintem.
Válasz traktorajtóhajtogató #4862. hozzászólásáraIgazából amit én nagyon hiányolok ezekből a gépekből az a power shift, egy hi-lo váltót legalább rakhattak volna bele. Meg mechanikus irányváltóval már nem vennék traktort manapság. Illetve az elektromos 3 pont vezérlés is alap szerintem. Ha ezek mind benne lennének ebben az árban akkor én is azt mondanám hogy megéri ilyenbe gondolkodni, de ilyen felszereltséggel amit írsz olcsóbban is lehet kapni traktort ami nem biztos, hogy rosszabb. Azért egy ilyen mtz kaliberű traktort nem olyan bonyolult hibamentesre megtervezni, amit egy ilyen traktornak tudnia kell azt szerintem minden nagyobb márka biztosítani tudja.
Válasz MFM #4812. hozzászólásáraÉn is kérdeztem a 4709-est és 12 millát mondtak első kérdésre klímával, sárvédőkkel, frontsúlyokkal, munkalámpákkal, mehanikus irányváltóval. Szerintem ez az ár még alkuképes. Ez nekem nem tünik rossz ajánaltnak. A kabin nagyon kényelmes és a legújabb adblues tehnika van benne TIER 4 B motorral.
Válasz chicken #4859. hozzászólásáraHa zsebbe van még 5millió akkor igen
Válasz chicken #4859. hozzászólásáramernék 20 ezer üzemórásan is.
az csak egy szám.
a kérdés milyen állapotban van. kívánságra akár 100 óra alatt is tönkre lehet hajtani bármit.
meg lehet olyat is hogy huszonezer órával is olyan megbízható mint az új.
sziasztok,
Ti mernétek 10000 órás gépet venni 10m-ért????
rexxon solti kereskedésről van valakinek tapasztalata?
üdv: Chicken
Válasz fexco #4854. hozzászólásáratöbbszörösen kiszolgáltatja magát,nem járható út.az ilyen kézenfekvő/kényelmes/ megoldások a legrosszabbak.
Válasz bellish1994 #4855. hozzászólásáraArrafele van ám olyan is hogy a johnny benyalja a 40 litert hektáronként így már nem is sok a bérmunka.
Válasz bellish1994 #4855. hozzászólásárameg esetleg,a salyát technológiájuk a lapján csinálna mindent,értem arra,hogy nix pénz akadálya a föld 6 szori művelésének,ami a te pénztárcádnak esetleg gond. mert a nagy cégek,fene tudja miért,sokat nyomnak mindenből,határtalanul. pl. 2 heki kukorica bérmunka. disznó kiszedte a magot. újra vet,ugyanannyi műtrágya,pedig azt nem ehette meg.ja elötte fölkombinátorozták ujra az egészet,ugyanannyi műtrágya. aratás,kb fél hektár. vadak lerendezték. ha te ezt ilyen céggel csináltatod,az baj. őszi szántás,van vagy 40 centi,tömör agyag. ezt kis ember nem tudja eredményesen csinálni.
Hiába mg cég nagyon drágán bérmunkáznak, és nem adnak gépet bérbe sem.
Válasz csoppika #4827. hozzászólásáraÁáá,csak birom az ilyen kerdeseket....a valasz egyertelmü:amilyen vastag a penztalcaja.....egyebbkent kiderult hogy mg.cegnel dolgozik,akkor meg szerintem nemsokmindenen kell gondolkoznia.....
Köszönöm a sok választ
két darabban van a föld, átlag 20 AK. Kötött talaj békés megye. Az egyik öntözhető is. Munka mellett szeretném csinálni, a könnyebb munkákat amire elég egy mtz, nehezebbekre lenne jó ismerős aki segíthetne. Jelenleg mezőgazdasági cégnél vagyok, a 80 órás növényvédős tanfolyamot most csináltam, így ha a céggel bérmunkába csináltatnám is én csinálnám :) Az erre megszokottnak mondható növényeket termeszteném, ami kukorica napraforgó búza árpa. Ha van a környéken (Békés) köztetek valaki aki tanácsokkal tudna segíteni nagyon megköszönném.