Ketten külön gazdálkodunk ki- ki magának de közösen használunk gépeket kertészetet csinálunk kb 10 hektárt.Ehhez egyszerűen nem elég egy traki 4 db van ebből egy 892 egy 82 egy 50-es és egy kínai és igazából kell ennyi db,mert itt egyszerre betakarításhoz minimum 3 így gondolkozni sem kell,hogy vegyünk-e nyugatit. A föld méretéhez majd ezer óra megy öszesen bele a gépekbe de minimális a javítás pedig én egy kicsit gép gyilkos vagyok. Hozzátenném meg tudnánk venni a nyugatit nézegettük is párszor de csak szigorúan a hagyományos váltósok játszottak volna,ha egyszer lesz is akkor csak "sima" kell semmi sallang ne legyen rajta minél közelebb a faékhez.
Válasz Hús Futár #4660. hozzászólásáraÉrtem, de pl aki cigizik napi 1000-2000ft-ot költ rá ha nem cigizne sem lenne egy forinttal több fogható pénze. Pl mtz sokszor kisebb pénzes javítás.
Válasz Büresz #4659. hozzászólásáraEbben igazad van bár megmondva az őszintét sokszor pozitívan csalódom a 8870-esemben meg az agrotecben mert elég jó áron beszélgetnek főleg ha fődarab bajom van .
Válasz Hús Futár #4657. hozzászólásáraPersze nincs is ezzel baj csak az veri ki a biztosítékot hogy mert a 30 éves nyugati az traktor de aki mondjuk a 2-3 milliót összekuporgat vesz egy nyugatit hogy hű de jó meg minden és bele kell nyúlni mondjuk 200ezres dologba akkor megint kuporgat 2 hónapig hogy ki tudja javítani, de ha vesz egy mtz-t és mondjuk kiposszan az üveg vagy kell rá egy fékszelep egy napi béréből cseréli, de egy nyugatinál egy rápasszoló fékszelepet már nem kap.
Válasz mtz1221 #4653. hozzászólásáraHa gondolod és nem laktok messze hozd fel a gyerkőcöket egyszer és akár munka közben is megnézhetik ezeket a dögöket . Remélem a 162-es is menni fog tavaszon már .
Válasz Büresz #4656. hozzászólásáraPro és kontra lehet mondani vég nélkül felénk van pár mtz ami alig van baja vagy ha van is sokszor csak a már cserét alkatrészt kell benne újra cserélni de van pár ami szinte magától jön már szét .
Az sem volt rossz szám mikor a helyi tszben felújították az adagolót egyik gépen és 16 órát bírtak az elemek amit vettek egyik nagy mtz kereskedőnél .
Válasz Hús Futár #4654. hozzászólásáraPersze értem én de ez egy nyugatinál is előfordulhat. De ha a darabszámot nézzük 10 évvel ezelőttit mondjuk volt 1000mtz meg 50 nyugati, hát miről hallasz több meghibásodást?
Válasz Büresz #4652. hozzászólásáraEgy kolléga így járt az MTZ-80-asával . 2015-ben újítota fel a váltót . Dolgozott vele max500 órát mert ez a vezérgép a rakós 50-es csak a jószág körül megy így is csoda hogy még megy és ilyen jól megy . Na most 2016 szeptember eleje magágy készítés repce alá munka közben elment a féltengely csapágy . Ez nem is lenne baj haza és meglesz javítva . Na bontáskor jön a szörnyűlködés hogy game over a difinek meg a többi cuccnak hátul difi blokk lebontás után látszik lóg egy kicsit a váltó ki az is és jött a fekete leves hogy az egy éves cuccok mind kuka meg pár apróság . Végeredmény agy bontott difi+sonkák vétele + felújítás . Váltót is olcsóbb volt venni egy felújítottat mert a belevaló cuccok vagy 20000-el hoszabb lett volna mint a biztos helyről való felújított váltó . Így lett a vége 400000 környéke és 3,5 hónap szarakodás és úgyan úgy meg van a 86-os kiadású 80-asod ami talán kibír most már több mint 1 évet .
Én nem szidom egyiket sem másikat sem mert úgy tervezik őket hogy 5-10 év múlva vegyél egyet, de akinek nincs rá pénze azt nem kell sztem rábeszélni arra hogy 30 éves nyugatit vegyél 2 millióért mert ha belefut egy váltójavításba vagy bármibe az kb fél-1 milla, ha nem csinálod meg akkor meg ócskavasat ér 5t*25ft. Arról meg nem beszélve ha netán bontóba pl nincs alkatrész az új meg drága vagy nincs akkor legyártatni (most már elég jó minőségűeket gyártanak) utána kutatni 1hét vagy akár 1 hónap. Akinek egy gépe van arra kiváncsi lennék ha ennyit kéne várnia mit csinálna...
Van az ismeretségi körömben 5 johni new holland fent legyen szó bármiről azért vannak garanciális problémák nem is kicsik, meg utána is jó pár és nem csak kezelői probléma. 8110 az 200 lóerős? Az van szomszéd telephelyen az egy jól bevált széria sztem meg sztem sokan azt állítanátok, 2000-res évjárat. nincs benn sok üzemóra olyan 8-9 ezer sztem az nem sok és nem is nagyon öreg masina mondhatjuk, de ami nem kezelői hiba pl beszart az váltó agy, alig tudták bevonszolni telephelyre, 500e volt a csere, de a mai napig nem tudják bekalibrálni össze vissza villog a váltóhibajel. Kompresszort cseréltek adagolót, első híd perselyeket féltengelycsapágyat persze lehet mondani hogy kezelői hiba persze van benn olyan is de a javítások aki tudja miről beszélek az 1 új mtz ára...
Aki azt mondja hogy a nyugatit nem kell szerelni meg nem kell rá semmi az hazudik, mert én is költöttem rá, igaz elenyésző valóban az mtz-hez képest, meg reggel kimegyek este bejövök van. Hiba miatt nem sűrűn jöttem be a földről persze ha nem a munkagép döglött be.
Elértem én is azt a szintet hogy eddig volt 1 mtz-m lett mellé egy claas, 3 éve még 1 mtz, tavaly vettem még egyet, most kettőt eladok vettem egy nyugatit ha már így mondjátok méghozzá még egy claast igaz nem 30 évest mert akkor még nem volt ilyen! De akinek kevés földje van az is biztos szeretne szép új nyugatiba beülni és vígan kiszállni este. Csak úgy nehéz hogy a szegénység ba...a a nyomorúságot!!
Válasz mtz1221 #4564. hozzászólásáraBácsalmásról én nem esek útba Mohácsra . Bácsbokodon van egy gazdálkodó akinek van egy krisztálja meg jó pár nagy nyuszija .
Egyébként ha erre jársz nyugodtan hívj fel bármikor szívesen látlak titeket .
Válasz Claaastra #4626. hozzászólásáraÉrtem én persze de ha beüt a krakk akkor 500.00 ft nem elég. És egy tizen akárhányezres meg 30 éves trakit biztos nem vennék meg hiába akarják 1-2 milláért meg 3-ért rám sózni.
Válasz Tomi81 #4641. hozzászólásáranem kell szerelni úgy őket mint az Mtz-t amin bármikor kijöhet bármi,ezeken is van kopó alkatrész,gömbfejek,királycsapok,fékbetétek vízpumpacsapágy és tömszelence,kuplungtárcsa powerlamella,amit bizonyos időnkent cserélni kell,mert ezen is elkopnak ezek a dolgok,ha lehetséges minél egyszerűbbet,nem powerváltost meg ilyesmit sima váltót,mrt ami nincs benne az nem tud elromlani,én például 9000óránál cseréltem multhéten,vizpumpacsapágyat gömbfejet,ékszíjjat,és ebben (Valmet 6400)cseréltem 6000óra körül szivattyút,de az kezelői hiba
Válasz kori01 #4642. hozzászólásáraA tied még az örök élet+1nap kategória.
Én az ilyen 5-7milliós vasakról beszélek.
Nézz a topicokba amiket írtam és látni fogod miről beszéltem
Válasz Claaastra #4626. hozzászólásáraNa várj egy kicsit. Itt most nagyjából egy tizenezerórás nyugati vs. Új/alig használt mtzről van szó. Azt mondod egy tizenezer órás nyugatit nem kell folyton szerelni?
Csak azért kérdezem, mert mikor a john deere/mf/valtra stb topicba fel van téve a kérdés hogy 8-10ezer órával meg lehet e venni, pont azok akik most ajnározzák a nyugatit, na pont ők írják ott hogy hát csak saját felelősségre meg annyi óránál már akármi lehet és rá lehet költeni pár milkacsokit
Válasz rsándor #4632. hozzászólásáraGyárit vettem 220 nettó volt 5-6 éve ,tudok bontót,de szivattyút nem ajánlom,kramp,bepco katalógusban mintha láttam ilyet
Válasz Claaastra #4626. hozzászólására Hello látom fent vagy írtad hogy a valtrádon cseréltél hidraulika szivattyut, Bódiéktol vetted vagy van valami jobb /olcsobb/ beszerzési forrás?? A valkont meg se kérdezem mennyi náluk.
Válasz fexco #4596. hozzászólásáraAttól hogy az MTZ sokak által le van becsülve nagy hülyeségnek tartom, ha más gép használt olaját kapja meg. Attól hogy valami neves olajtársaság használt olaja kerüljön valamelyik gépembe, az nem léttezik. Ezzel több kárt csinálnak mint az új olaj ára.
Válasz mtz1221 #4587. hozzászólásáraBazos.sk és az autobazáre.eu oldalt szoktam nézni, vagy a gépforgalmazók oldalát, ahol visszavett gépek vannak az új akontációjához. Figyelni kell az oldalakat, hogy mikor mi jelenik meg, vannak jó árban jó dolgok, föleg ha a tulaj árulja a gépet, de viszont itt is akadnak "eszement árak". Lengyel oldalakat nem nézem, mivel úgymond mindenem megvan, és nem lennék hajlandó fél Európát átutazni egy használt vasért.
A KITÉ-vel nem is szabad foglalkozni.
Ha nem probléma meg lehet tudni ezeknek a Debrecen környéki üzleteknek a nevét, címét? Minőségben jó alkatrészeket árulnak?
Itt az e-mailem, ha ott szimpatikusabb.
szabólaci007@freemail.hu
Előre is köszönöm.
Válasz Büresz #4625. hozzászólásáraértsétek már meg,ezek nem mtz-k hogy mindennap alkatrész kell hozzájuk,ha netán beüt a javítás mindent lehet venni hozzájuk,kint még bontók is vannak márkaszerint
Válasz Büresz #4622. hozzászólásáraA kitével nem foglalkozok itt debrecenben meg környékén van vagy 5 hely ami olcsóbbak.
de még csak egy csapágy csere volt csak 10év alatt meg gumigyürük.
Válasz kori01 #4615. hozzászólásáraHa én tudok normális stílusban írni , te sem bunkóskodj!!!Nem mondtam hogy a világ legjobb traktora,zajos, rossz kuplung ,gyenge tlt stb. de amiket leírtam az tény az én környezetemben ez így van.
Válasz kori01 #4614. hozzászólásárana akkor itt meg már valami keverés van,mert a te 3,9 literes 80as géped gyártási éve az tuti 2essel kezdődik,az ára pedig nem 3-4.millio
Válasz csferri #4613. hozzászólásáraerről ennyit,hogy az én nyugatimba megveszem a gyártó által előirt gyári ambra olajat,meg megveszem a mtzbe a agipot,oszt mindkettőbe 20literes kannát veszek,a két olaj ára teljesen megegyezik,max egy ezressel drágább a nyugatiba,há de azt meg ingyen házhoz hozza az agroteka maradékokat meg beleburitom a bálázóba oszt visz lát....
Jó ez a téma,mtz vagy nyugati vas.
Saját gazdaságban nálunk mtz a vezérgép. Összesen van 100ha,amiből kb 60 a gabona,10 heki lucerna,és van 30 heki rét mint kaszáló. A 82esem a 16os évben összesen ment 407 üzemórát (mechanikus,fordulat arányos számláló). Ebbe majd az összes talajmunka,trágya szórás,vetés,bálázás,sőt a napi etetések is benn vannak. Vannak nagy traktorok,rába 180,250 ezek összesen nem mentek 30 órát tavaly.
Régóta figyelem a hirdetéseket,de nehéz lesz dönteni.Nem lecserélni szeretném,csak mellé egy 100-110lovast.... Főleg amiatt,hogy havernak,aki szintén hasonló birtokméreten dolgozik egy t5050-es nyuszival,azért elég sürün megbomlik a traktor,ráadásul költségesen. Pedig ők újan vették,de az én traktorom árát ráköltötték többszörösen. Ők 10 év alatt 9ezer óránál tartanak,ami traktorok vannak nyugaton,és árban is megfelelne azok is ennyi,vagy mégtöbb órával vannak....
És mondogatja a haver,hogy következő traki mtz lesz.
Válasz csferri #4613. hozzászólásáraszerintem te ne hangoztasd ezt nagyon,még hülyének találnak nézni!
ha szar az anyag akkor lehet abba akármilyen olajat tenni akkor is szar lesz.
mondjuk én még sohasem használtam tescós olajat se semmi lyesmit.
Van mindenből 50%-om ugy hogy felesleges.
7064 hozzászólás
Még jó, hogy nekünk nincs még 10 hektárunk sem, így csak még egy 82-es kell, szezonban sorművelősnek!
Persze ha nagyobb volumenű lenne a dolog biztos, hogy inkább valami nyugati lenne a vezérgép, és nem a 3-4 milliós, amúgy nem új MTZ.
Igaz én már nem is török akkora babérokra, mert nem teszik majd a fejem alá úgysem......
Válasz Büresz #4661. hozzászólására
cigi meg sör nèlkül nem lehet benne Kibìrni! Kár,hogy egyikkel sem èlek...
Ketten külön gazdálkodunk ki- ki magának de közösen használunk gépeket kertészetet csinálunk kb 10 hektárt.Ehhez egyszerűen nem elég egy traki 4 db van ebből egy 892 egy 82 egy 50-es és egy kínai és igazából kell ennyi db,mert itt egyszerre betakarításhoz minimum 3 így gondolkozni sem kell,hogy vegyünk-e nyugatit. A föld méretéhez majd ezer óra megy öszesen bele a gépekbe de minimális a javítás pedig én egy kicsit gép gyilkos vagyok. Hozzátenném meg tudnánk venni a nyugatit nézegettük is párszor de csak szigorúan a hagyományos váltósok játszottak volna,ha egyszer lesz is akkor csak "sima" kell semmi sallang ne legyen rajta minél közelebb a faékhez.
Válasz Hús Futár #4660. hozzászólásáraÉrtem, de pl aki cigizik napi 1000-2000ft-ot költ rá ha nem cigizne sem lenne egy forinttal több fogható pénze. Pl mtz sokszor kisebb pénzes javítás.
Válasz Büresz #4659. hozzászólásáraEbben igazad van bár megmondva az őszintét sokszor pozitívan csalódom a 8870-esemben meg az agrotecben mert elég jó áron beszélgetnek főleg ha fődarab bajom van .
Válasz Hús Futár #4657. hozzászólásáraPersze nincs is ezzel baj csak az veri ki a biztosítékot hogy mert a 30 éves nyugati az traktor de aki mondjuk a 2-3 milliót összekuporgat vesz egy nyugatit hogy hű de jó meg minden és bele kell nyúlni mondjuk 200ezres dologba akkor megint kuporgat 2 hónapig hogy ki tudja javítani, de ha vesz egy mtz-t és mondjuk kiposszan az üveg vagy kell rá egy fékszelep egy napi béréből cseréli, de egy nyugatinál egy rápasszoló fékszelepet már nem kap.
Válasz mtz1221 #4653. hozzászólásáraHa gondolod és nem laktok messze hozd fel a gyerkőcöket egyszer és akár munka közben is megnézhetik ezeket a dögöket . Remélem a 162-es is menni fog tavaszon már .
Válasz Büresz #4656. hozzászólásáraPro és kontra lehet mondani vég nélkül felénk van pár mtz ami alig van baja vagy ha van is sokszor csak a már cserét alkatrészt kell benne újra cserélni de van pár ami szinte magától jön már szét .
Az sem volt rossz szám mikor a helyi tszben felújították az adagolót egyik gépen és 16 órát bírtak az elemek amit vettek egyik nagy mtz kereskedőnél .
De igazából van mind két oldalon minden .
Válasz Hús Futár #4654. hozzászólásáraPersze értem én de ez egy nyugatinál is előfordulhat. De ha a darabszámot nézzük 10 évvel ezelőttit mondjuk volt 1000mtz meg 50 nyugati, hát miről hallasz több meghibásodást?
Válasz mtz1221 #4653. hozzászólásáraOtt van 3-4 ilyen nagy gép is
Válasz Büresz #4652. hozzászólásáraEgy kolléga így járt az MTZ-80-asával . 2015-ben újítota fel a váltót . Dolgozott vele max500 órát mert ez a vezérgép a rakós 50-es csak a jószág körül megy így is csoda hogy még megy és ilyen jól megy . Na most 2016 szeptember eleje magágy készítés repce alá munka közben elment a féltengely csapágy . Ez nem is lenne baj haza és meglesz javítva . Na bontáskor jön a szörnyűlködés hogy game over a difinek meg a többi cuccnak hátul difi blokk lebontás után látszik lóg egy kicsit a váltó ki az is és jött a fekete leves hogy az egy éves cuccok mind kuka meg pár apróság . Végeredmény agy bontott difi+sonkák vétele + felújítás . Váltót is olcsóbb volt venni egy felújítottat mert a belevaló cuccok vagy 20000-el hoszabb lett volna mint a biztos helyről való felújított váltó . Így lett a vége 400000 környéke és 3,5 hónap szarakodás és úgyan úgy meg van a 86-os kiadású 80-asod ami talán kibír most már több mint 1 évet .
Válasz Hús Futár #4648. hozzászólásáraMost nézem a térképet,igazad van.Akkor elnéztük,a bácsbokodi volt útban.
Én nem szidom egyiket sem másikat sem mert úgy tervezik őket hogy 5-10 év múlva vegyél egyet, de akinek nincs rá pénze azt nem kell sztem rábeszélni arra hogy 30 éves nyugatit vegyél 2 millióért mert ha belefut egy váltójavításba vagy bármibe az kb fél-1 milla, ha nem csinálod meg akkor meg ócskavasat ér 5t*25ft. Arról meg nem beszélve ha netán bontóba pl nincs alkatrész az új meg drága vagy nincs akkor legyártatni (most már elég jó minőségűeket gyártanak) utána kutatni 1hét vagy akár 1 hónap. Akinek egy gépe van arra kiváncsi lennék ha ennyit kéne várnia mit csinálna...
Van az ismeretségi körömben 5 johni new holland fent legyen szó bármiről azért vannak garanciális problémák nem is kicsik, meg utána is jó pár és nem csak kezelői probléma. 8110 az 200 lóerős? Az van szomszéd telephelyen az egy jól bevált széria sztem meg sztem sokan azt állítanátok, 2000-res évjárat. nincs benn sok üzemóra olyan 8-9 ezer sztem az nem sok és nem is nagyon öreg masina mondhatjuk, de ami nem kezelői hiba pl beszart az váltó agy, alig tudták bevonszolni telephelyre, 500e volt a csere, de a mai napig nem tudják bekalibrálni össze vissza villog a váltóhibajel. Kompresszort cseréltek adagolót, első híd perselyeket féltengelycsapágyat persze lehet mondani hogy kezelői hiba persze van benn olyan is de a javítások aki tudja miről beszélek az 1 új mtz ára...
Aki azt mondja hogy a nyugatit nem kell szerelni meg nem kell rá semmi az hazudik, mert én is költöttem rá, igaz elenyésző valóban az mtz-hez képest, meg reggel kimegyek este bejövök van. Hiba miatt nem sűrűn jöttem be a földről persze ha nem a munkagép döglött be.
Elértem én is azt a szintet hogy eddig volt 1 mtz-m lett mellé egy claas, 3 éve még 1 mtz, tavaly vettem még egyet, most kettőt eladok vettem egy nyugatit ha már így mondjátok méghozzá még egy claast igaz nem 30 évest mert akkor még nem volt ilyen!
De akinek kevés földje van az is biztos szeretne szép új nyugatiba beülni és vígan kiszállni este. Csak úgy nehéz hogy a szegénység ba...a a nyomorúságot!!
Válasz mtz1221 #4564. hozzászólásáraBácsalmásról én nem esek útba Mohácsra . Bácsbokodon van egy gazdálkodó akinek van egy krisztálja meg jó pár nagy nyuszija .
Egyébként ha erre jársz nyugodtan hívj fel bármikor szívesen látlak titeket .
Válasz Claaastra #4626. hozzászólásáraÉrtem én persze de ha beüt a krakk akkor 500.00 ft nem elég. És egy tizen akárhányezres meg 30 éves trakit biztos nem vennék meg hiába akarják 1-2 milláért meg 3-ért rám sózni.
Válasz Bárány #4631. hozzászólására



Vagy mint a Colombo felesége!
Lassan már kezd viccesen unalmas lenni ez a nagy eszmecsere!
Válasz Tomi81 #4641. hozzászólásáranem kell szerelni úgy őket mint az Mtz-t amin bármikor kijöhet bármi,ezeken is van kopó alkatrész,gömbfejek,királycsapok,fékbetétek vízpumpacsapágy és tömszelence,kuplungtárcsa powerlamella,amit bizonyos időnkent cserélni kell,mert ezen is elkopnak ezek a dolgok,ha lehetséges minél egyszerűbbet,nem powerváltost meg ilyesmit sima váltót,mrt ami nincs benne az nem tud elromlani,én például 9000óránál cseréltem multhéten,vizpumpacsapágyat gömbfejet,ékszíjjat,és ebben (Valmet 6400)cseréltem 6000óra körül szivattyút,de az kezelői hiba
Válasz Tomi81 #4643. hozzászólásárana látod leharcolt mtz árán vettem.
az mtz akkor sem jobb
Válasz kori01 #4642. hozzászólásáraA tied még az örök élet+1nap kategória.
Én az ilyen 5-7milliós vasakról beszélek.
Nézz a topicokba amiket írtam és látni fogod miről beszéltem
Válasz Tomi81 #4641. hozzászólásáranyilván át kell nézni amit tudsz nagyjából de én pl biztosan nem irtam ilyet.
a miénkben kb 20.000körül van már.
Válasz Claaastra #4626. hozzászólásáraNa várj egy kicsit. Itt most nagyjából egy tizenezerórás nyugati vs. Új/alig használt mtzről van szó. Azt mondod egy tizenezer órás nyugatit nem kell folyton szerelni?
Csak azért kérdezem, mert mikor a john deere/mf/valtra stb topicba fel van téve a kérdés hogy 8-10ezer órával meg lehet e venni, pont azok akik most ajnározzák a nyugatit, na pont ők írják ott hogy hát csak saját felelősségre meg annyi óránál már akármi lehet és rá lehet költeni pár milkacsokit
Na most akkor hol az igazság?
Válasz kori01 #4635. hozzászólásáraElírtam az emailt: szabolaci007@freemail.hu
Ide kérem az üzleteket. Elnézést!
Válasz Claaastra #4638. hozzászólására Köszi utána nézek
Válasz rsándor #4632. hozzászólásáraGyárit vettem 220 nettó volt 5-6 éve ,tudok bontót,de szivattyút nem ajánlom,kramp,bepco katalógusban mintha láttam ilyet
Válasz N.. Tamás #4636. hozzászólásárainkább minden gazdát aki megveszi
Ne vitázzatok,nemsoká jön a magyar traktor, az majd odaveri mindet........




Válasz Laci0723 #4628. hozzászólásárairok
Válasz Claaastra #4626. hozzászólásáraott a pont
Válasz kovacsmihaly0905 #4624. hozzászólásáraazért nem de nem sok van köztünk
Válasz Claaastra #4626. hozzászólására Hello látom fent vagy írtad hogy a valtrádon cseréltél hidraulika szivattyut, Bódiéktol vetted vagy van valami jobb /olcsobb/ beszerzési forrás?? A valkont meg se kérdezem mennyi náluk.
Válasz Sk Laci #4630. hozzászólásáraEz olyan, mint a jeti: szokás emlegetni, de még soha senki nem látta.
Válasz fexco #4596. hozzászólásáraAttól hogy az MTZ sokak által le van becsülve nagy hülyeségnek tartom, ha más gép használt olaját kapja meg. Attól hogy valami neves olajtársaság használt olaja kerüljön valamelyik gépembe, az nem léttezik. Ezzel több kárt csinálnak mint az új olaj ára.
Válasz mtz1221 #4587. hozzászólásáraBazos.sk és az autobazáre.eu oldalt szoktam nézni, vagy a gépforgalmazók oldalát, ahol visszavett gépek vannak az új akontációjához. Figyelni kell az oldalakat, hogy mikor mi jelenik meg, vannak jó árban jó dolgok, föleg ha a tulaj árulja a gépet, de viszont itt is akadnak "eszement árak". Lengyel oldalakat nem nézem, mivel úgymond mindenem megvan, és nem lennék hajlandó fél Európát átutazni egy használt vasért.
Válasz kori01 #4623. hozzászólásáraÜdv,
A KITÉ-vel nem is szabad foglalkozni.
Ha nem probléma meg lehet tudni ezeknek a Debrecen környéki üzleteknek a nevét, címét? Minőségben jó alkatrészeket árulnak?
Itt az e-mailem, ha ott szimpatikusabb.
szabólaci007@freemail.hu
Előre is köszönöm.
Válasz Claaastra #4626. hozzászólásáraItt "ideológiai" harc folyik.
(értsd: Minden paraszt a maga lovát dicséri.) 
Válasz Büresz #4625. hozzászólásáraértsétek már meg,ezek nem mtz-k hogy mindennap alkatrész kell hozzájuk,ha netán beüt a javítás mindent lehet venni hozzájuk,kint még bontók is vannak márkaszerint
Válasz kori01 #4623. hozzászólásáraÉrtem, és azon kívűl mást is lehet beszerezni hozzá?
Válasz kori01 #4620. hozzászólásáraöregebb mint a gazdája?
Válasz Büresz #4622. hozzászólásáraA kitével nem foglalkozok itt debrecenben meg környékén van vagy 5 hely ami olcsóbbak.
de még csak egy csapágy csere volt csak 10év alatt meg gumigyürük.
Válasz kori01 #4621. hozzászólásáraHa kell bele valami a váltóhoz a kitétől beszerezhető?
Válasz fexco #4618. hozzászólására2140-es john deere
Válasz fexco #4618. hozzászólásáraDe ugy látom te már annyira belekeveredtél hoy nagyon
78-as évjáratú 1 ,5 volt.
most 2,5 körül ér.
Válasz kori01 #4615. hozzászólásáraHa én tudok normális stílusban írni , te sem bunkóskodj!!!Nem mondtam hogy a világ legjobb traktora,zajos, rossz kuplung ,gyenge tlt stb. de amiket leírtam az tény az én környezetemben ez így van.
Válasz kori01 #4614. hozzászólásárana akkor itt meg már valami keverés van,mert a te 3,9 literes 80as géped gyártási éve az tuti 2essel kezdődik,az ára pedig nem 3-4.millio
Válasz csferri #4613. hozzászólásáraerről ennyit,hogy az én nyugatimba megveszem a gyártó által előirt gyári ambra olajat,meg megveszem a mtzbe a agipot,oszt mindkettőbe 20literes kannát veszek,a két olaj ára teljesen megegyezik,max egy ezressel drágább a nyugatiba,há de azt meg ingyen házhoz hozza az agrotek



a maradékokat meg beleburitom a bálázóba oszt visz lát....
Jó ez a téma,mtz vagy nyugati vas.
Saját gazdaságban nálunk mtz a vezérgép. Összesen van 100ha,amiből kb 60 a gabona,10 heki lucerna,és van 30 heki rét mint kaszáló. A 82esem a 16os évben összesen ment 407 üzemórát (mechanikus,fordulat arányos számláló). Ebbe majd az összes talajmunka,trágya szórás,vetés,bálázás,sőt a napi etetések is benn vannak. Vannak nagy traktorok,rába 180,250 ezek összesen nem mentek 30 órát tavaly.
Régóta figyelem a hirdetéseket,de nehéz lesz dönteni.Nem lecserélni szeretném,csak mellé egy 100-110lovast.... Főleg amiatt,hogy havernak,aki szintén hasonló birtokméreten dolgozik egy t5050-es nyuszival,azért elég sürün megbomlik a traktor,ráadásul költségesen. Pedig ők újan vették,de az én traktorom árát ráköltötték többszörösen. Ők 10 év alatt 9ezer óránál tartanak,ami traktorok vannak nyugaton,és árban is megfelelne azok is ennyi,vagy mégtöbb órával vannak....
És mondogatja a haver,hogy következő traki mtz lesz.
Válasz csferri #4613. hozzászólásáraszerintem te ne hangoztasd ezt nagyon,még hülyének találnak nézni!
ha szar az anyag akkor lehet abba akármilyen olajat tenni akkor is szar lesz.
mondjuk én még sohasem használtam tescós olajat se semmi lyesmit.
Van mindenből 50%-om ugy hogy felesleges.