Gázolaj árak 628 Ft Benzin árak 619 Ft EUR 408.66 Ft USD 388.8 Ft CHF 435.73 Ft GBP 492.37 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

90686 hozzászólás
#32136 Szeni
2014-06-22 22:48:17

Úgy látom, senkinek sincs kedve írni,teljesen lezüllik ez a topik sajnos, pedig szebb napokat is megértünk.......szóval az a fránya rugó egyáltalán nem olyan nagy szám az egész szerkezetben, még akkor sem ha 3 van belőle.Bárki látja, h. a rugók a vezérlő tolattyú házában vannak, és a házra - és a csapágygyűrűn keresztül a kormányrúdra támasztanak fel. A szerepük pedig annyi, h. a kormányt visszapörgessék középállásba, hogyha elengedjük. A rugók semilyen kapcsolatban nincsenek az olaj vezérléssel, tehát arra semilyen hatással nincsenek.

#32135 PBandi
2014-06-22 21:57:24

Válasz #32171. hozzászólásra

Erre én is kíváncsi lennék bár az enyém csak indítástól számított 1 óra után kezd el szarakodni amikor már meleg az olaj.Lehet ,hogy 68-as olaj megoldaná a problémát.

#32134 jaminka
2014-06-22 17:39:01

Válasz #32167. hozzászólásra

Akkor milyen olajat vegyek bele?

Nincs profilkép
#32133 dagadtmadar
2014-06-22 16:38:25

Válasz #32171. hozzászólásra

igen én is erre lennék kíváncsi mert nem tudom h mit és miért csinált vele, mert nem értem sem a működési elvét sem azt, h hogyan lesz könnyebb a kormányzás a hézagolástól!

smile hammer
Nem azt kérdeztem h szabad-e vagy sem, de ha már felhoztátok miért is nem szabad?
miben változik meg a vezérlő kocka működése?
szóval a kérdéseim:
Hogyan működik a vezérlő kocka, mit csinál?
Mit csinált vele az ismerős?
Miért lett ettől a kis bütyköléstől könnyebb a kormányzás?
Miben változtatta meg ez a szerelés az eredeti működéséhez képest?
Miért nem szabad ezt csinálni vele?

Köszönöm a választ!

#32132 Szeni
2014-06-22 13:58:23

Ha már vitatkoztok arról a rugóról a kormánykockában, akkor miért nem írja már be valaki, h. mire való. Legalább oszlana egy kicsit a köd.

#32131 gjoni
2014-06-22 11:47:03

Válasz #32169. hozzászólásra

Beszarok rajtatok ilyen pufó meg ,olyan gyárilag ki van számolva hozzá és polcról van ,a sima saválló meg jó a turbósra ennyi a szívó motor meg ordít vele kinek mi a tűrési határa de nekem már az osztrák zománcos pufó is zavaró volt egész nap a gyárival sokkal halkabb ,de ugye a fiatalok szeretik ha sportos a hangja smile cowboy

Nincs profilkép
#32130 a2457
2014-06-22 11:34:11

Válasz #32167. hozzászólásra

sajnos jól látod, bár ha minden igaz a 2-3 henger kipuffogó öteme el van tolva -nyilván, ha nem akkor azzal nem kell már töődni ugye- majdhoynem fölös lenne neki külön kiállás :)

ha túlhangos a kipuffogó, de ragaszkodsz az egyenes átmenőhöz, akkor azt lkehet hogy perforált cső legyen a bele neki.
jó sűrűn kiluggatva, szabálytalan mintával. eköré megy a kögyapot, és kívülről egy teli cső. nem csökken a keresztmettszet, de a hangját azt leveszi neki.

az a baj hogy túlnagy csodát szoktak ettől várni.-
a helyzet az hogy sokszor bőven el van baszkurálva ez a kipussfogósdi.
nekünk ami van kisbusz azon spec rettenetes volt.
ott pont az utazó tempómnál fogta a motort, buktam kb 2-3 % ot.
most nyerek a nulláshoz képpest 5% körül.
de azért a majdnem 9 helyett a kicsivel 8 fölötti fogyasztás azért ér valamit. :)

nagy meló nem volt vele, 4 -> 1 a rendszer, pajtásom hegesztőiskolába mestermunkának csinálta.
hely volt, kapott egy bazinagy légyszűrőt, ami nemtudom mié volt mert csak kaptam és be lehetett passzintani. a légszűrő csonk ki lett vezetve hogy ne a motortér meleg levegőjét szíjja be.

nem volt akkora ügy :D
pénzbe nem került szinte, 2 óra matek meg egy fél délelőtt szerelgetés.
behozza az magát.
de ha gyártatni kellett volna s kifizetni mindent az életbe nem termeli ki magát szerintem :D

Nincs profilkép
#32129 klimaszervíz
2014-06-22 11:07:45

Válasz #32163. hozzászólásra
Én se mondtam hogy szabad, csak nehogy azt higgye az illető hogy mi nem tudjuk smile rolleyes

Nincs profilkép
#32128 Richard.
2014-06-22 10:43:18

A2457! Értem én amit iró! Mtz amúgy nem a legjobb,mert a 2,3 henger egy likon megy ki. Ott meg már nagyobb fordulaton nagyobb a nyomás,mint a másik kett!nél,az meg már hátrány. Jó,ez nem versenygép! Az enyém belül szétdült,üres dobvan,mßg a cső! Becsukott ablaknál halk! smile thumbup kevesa! Amit irsz az vmi optikai csalódás. Próbáld meg egy sebességben,amiben erölködik,de gázadásra még gyorsule. Aztán másik pufi,ugyanqz sebesség ha folytja,nem gyorsul,akko nem jó a cső. Otthon máshogy nem tudod. Jaminka,szerintem karmantyuzd meg a dugattyút,cseréld ki a rossz csapágyat,állitsd be a holtjátékot,álló,meg járó motornál,meg mérj,olajnyomást. De ezt ne felemelve! Akkor jónak kéne lenni. Különben megőrülsz!

Nincs profilkép
#32127 a2457
2014-06-22 10:11:10

a 3 darab teljesen "nyitott" kipuffogó csak akkor jóötlet ha kizárólag üveghangon kívánsz dolgozni.
Traktorpullinghoz ez jó ötlet, de mezőgarázdasági munkához kevésbé :)


legjobb valahova 1800 fordulat köré hangolni.

ha valaki leméri nekem hogy a kipuffogó szeleptől addig a pontig ahol a gyári gyűjtő van mekkora a távolság (elég mm pontosság) , meg leméri nekem a szelep időzítését a kipuffancs szelepnek, és a gyűjtőcső elptti rész belső átmérőjét, akkor ki tudom pötyögni hogyan is nézzen ki egy mtz kipuffogó.

állhat ez bárminemű diesel vagy bengás 4 ütemű motorral is.
szükségem van még a hengerek számára, meg a lökettérfogatra is.

aztán kis türelem és csillámpor, lehet menni hegesztetni savállóból.


A rezgéstől törő kipuffogóra meg az lenne a javaslatom, hogy maga a kipuffogó rész ami le szokott törni, meg a gyűjtő közé kell venni egy felxibilis tagot. a felső kipuffancs részt meg külön rögzíteni.
nem nagy cucc, és akkor a rezgéstől nem fog törni.
emilyet e:

http://www.carmania.hu/images/data/flex_cso_kipuf.jpg

többet ésszel senemmint erővel.

#32126 kevesa
2014-06-22 09:16:42

Válasz #32161. hozzászólásra

Én sem értettem ezt miért csinálja csak meglepő volt hogy amikor felraktam és mentem vele akkor 2000 fordulat mellett a 30 nem vitte ez tűnt fel legelőször.
A kuplung nem csúszik az órák is jók.
terhelés alatt még igazán nem volt próbálva.

Szőlő van itt is is olyan művelet ahol igazán nagy erő kellene maximum a 10 leveles tárcsa ahová kell némi erő de azt játszva viszi.

#32125 jaminka
2014-06-22 08:11:06

Válasz #32160. hozzászólásra

Szia!A földön kézzel nem bírtam mozgatni de ha fent volt akkor meg tudtam és nem is olyan nehezen,de ugy hogy az eleje fel volt emelve.Most már úgy vagyok vele ha nem lesz jó kivágom az egész kormányoszlopot a p*csába.Amikor a szivattyút hoztam a bontóból akartam hozni egy dugattyút is csak nem volt nála!Egyenlőre most nem tudok csinálni semmit mert nincs itthon olaj,amúgy én hidraulika olajat szoktam belerakni!

#32124 Gabesz2
2014-06-22 06:38:34

Válasz #32158. hozzászólásra

Ez az amit nem szabad!smile cursing

Nincs profilkép
#32123 Richard.
2014-06-21 22:58:05

A2457 irására reagálva! Böszörményi traktorhúzón volt 50s külsejű mtz ha jól láttam, 3 különálló pufi csonkal! You tubon nézzétek meg! Na,ilyet kéne csinálni! smile lol

Nincs profilkép
#32122 Richard.
2014-06-21 22:48:06

Kevesa! Olvastam az irásod! Én nem értem. Tom,az én bajom! Ha 2000ezret pörög a motorod,9be mész régi pufival 30kmes sebességet,akkor,h. Lhet,h.2000ezret pörgő motorral9ben csak 28at megy uj pufival? V.a műszzereid szartak be,v.Csuszik a kuplungod. V. Ez vmi hidrodinamikus mtz?Kipufogó 2 azonosan mért, fordulaton,azonos sebességben,haladó jármü sebességére nix hatással! Érted? A kipufit terheléskor láto meg. Röviden ennyi.

Nincs profilkép
#32121 Richard.
2014-06-21 22:35:45

Üdv! Jaminka! Akkor a dugattyú szorult kormánnyzáskor? 4L. Is elég,szivattyú alulrol sziv. De öntsd tele,fönt ugy van kenés. Én motorolajat használok,sürübb. Amúgy meg mindn megbontáskor mérj olajnyomást,hát attol megy! Ha az nix cserélgethetsz feleslegesen. Az úr szerint a kockában a három rugót röviditik? Meg tudja irni,h. Mi történik akkor? Szentem olyan mintha az anyát jol megtépnénk,egyik oldalra fordul,másik oldalra meg nem menne,mert keveset szúszik a tengely . Ezért kevesebb olaj menne a dugattyuhoz. Olajnyomást meg nem emelik,azt mégis könnyebben fordul. Ez vmi mágikus kulcsal csinálhatják! Amelyiken gyenge a szervó,szar mindn,lecsipem a rugót,azt jó lesz? Majd vasruddal arrébnyomom a kereket.Hát,ha mégis tévednék akkor holnap lacsipemőket. smile thumbup

Nincs profilkép
#32120 dagadtmadar
2014-06-21 22:23:09

Válasz #32158. hozzászólásra

nem nagyon értek hozzá ez hogy működik? Miért lesz ezzel könnyebb a kormányzás?

Nincs profilkép
#32119 klimaszervíz
2014-06-21 20:54:09

Válasz #32156. hozzászólásra
Rövidebbre vette a kormány vezérlő kockarugóit...

#32118 gabika82
2014-06-21 17:19:50

üdv valaki megtudná mondani nekem miért lehet a hűtö vizem tiszta olaj ha leveszem a hütősapkát az is tiszta genyó?? hengerfej tömités cserélve!!smile confused

Nincs profilkép
#32117 dagadtmadar
2014-06-21 13:43:33

Válasz #32149. hozzászólásra

hahó ide is jöhet egy kis segítség :D

#32116 kevesa
2014-06-21 13:16:02

Válasz #32152. hozzászólásra

Köszönöm ez aztán kímeritó válasz volt

Igazából ez nem tunning miatt lett hanem a gyári már kb 4. tőrt el a könyöknél és egyéb helyen és volt hegesztve most is letört és akkor ha már vettem ilyet vettem de lehet kell vennem akkor egy gyárit is.

#32115 jaminka
2014-06-21 11:19:31

Válasz #32153. hozzászólásra
és ilyen kevés olajjal is könnyebbnek kéne ,hogy legyen?

#32114 mtz1221
2014-06-21 10:19:39

Válasz #32151. hozzászólásra
Anyit próbálj még meg hogy a kocka végén az anyát csak kézel huzd meg és utána próba hogy ugy jobb e.

Nincs profilkép
#32113 a2457
2014-06-21 10:03:12

Válasz #32150. hozzászólásra

minden kipuffogó úgy műxik mint egy rezonátor.
a hossza és az átmőre arányát kell nézni.
ez határolja be hogy mekkora fordulatszámon segíti a motor munkáját, illetve mekkora fordulaton korlátozza.

ha valaki piszok jót aakrna akkor eleve a gyűtőt is le kén venni a fenébe, csinálni olyat hogy a közösítésig egyforma hosszú csövek legyenek.
ezeknek a csöveknek szintén a hossza/átmérő aránya kiadja hol lesz könyebb a motornak a dolga. ugyanehhez a fordulathoz kén igazítani a gyűjtő utáni , kipuffogót.
dobnak meg a sima perforált lemezes kőgyapotos átmenő egyenes kéne, végig ezen a részen.

elvileg ugyanígy a szívó oldalon sem ártana ha egyforma hosszú csövek mennének a légszűrőig...

fogyasztásban és teljesítményben is segítene.
ezek a véletlenszerű próbálkozások 99% ban semmi jóra nem vezetnek.

turbósnál úgy változik a dolog hogy a turbóig mennie kéne egyforma hosszú csöveknek, de légyen az minnél rövidebb. a turbó után meg szintén minnél rövidebb, és nagyobb átmérő, perforált lemezes kőgyapotos átmenő dobbal.

hamarabb pörögne fel a turbó.



szerintem tedd vissza a gyárit.
ha úgyérzed szeretnél ilyen tunnerolást csinálni végülis feltehetem hogyan kell ezt kiszámolni, savállóból le lehet gyártani végülis.
fogyasztáson segítene, hogy pontosan mennyit az mindíg kérdéses, de biztosan segít. csodát nem kell várni, meg 10-20-30% okat.
2-5% közt látnám reálisnak, ha a sívó oldalon is "könnyítünk" (főleg a légszűrő ellenálláson) akkor talán reális lehet 10% környéke.

aztán hogy megér e ez ennyit.. azt én nemtudom.

#32112 jaminka
2014-06-21 09:07:19

Válasz #32132. hozzászólásra

Megnéztem a munkahengert tegnap levettem és a dugattyút kézzel nem bírtam se húzni se tolni!Olajnyomást sajna nem tudok mérni mert nincs hozzá órám,de új rajta a kocka csak jó az olajnyomás.Most már csak annyi gondom,hogy nincs itthon olaj talán 3-4 liter ha van benne de így olyan nehéz a kormány mint eddig ha majdnem tele volt!

#32111 kevesa
2014-06-21 08:48:00

Lecseréltem a gyári kipufogót a képen látottra sima alap motor nem turbós és észrevettem hogy amikor 9.be megyek már 2000 pörög a motor a 30 km/h nem viszi hanem kb. 28 megy ezt a gyári kipufogóval nem csinálta.

Lehet hogy ez az új annyira lefogja?
Ez kb olyan vastag mint a turbós kipufogó csak a könyöknél szűkül össze.

És csak szikrafogó és hangtompító van benne.

Maradhat vagy cseréljem vissza nem ártok ezzel a motornak sem a fogyasztásnak?

Nincs profilkép
#32110 dagadtmadar
2014-06-21 08:38:35

Válasz #32148. hozzászólásra

Egy fogadás keretében érdeklődöm, mert ismerősöm tudja mit kell csinálni csak azt mondja, h annyira fórum függő vagyok h tudjam meg itt h más is tudja-e és akkor megcsinálja nekem :D
2 gépe van és olyan könnyű kormánya mintha autóban ülnék :D
Egy egész napos meló után is a homlokrakodós gépe még szinte ugyan olyan mint a reggeli első indításnál és sem a szivattyúhoz, sem a munkahengerhez nem nyúlt csak a kocka belsejében csinált valamit.
Magamba nem piszkálnám, mert ahogy mondod ezzel emberéleteket tehetek kockára.
Ja + nyomást nem tekert neki!

#32109 Lacus704
2014-06-21 00:39:02

Válasz #32147. hozzászólásra

Semmit nem kell vele csinálni! Szakműhelyben kell javíttatni! Ha nem értesz hozzá ne piszkáld mer a sajátod és más életével is játszol.smile nonono

Nincs profilkép
#32108 dagadtmadar
2014-06-21 00:10:38

kis kormány kérdés
a kockába milyen hézagolót meg O gyűrűt szoktak cserélni h könnyebb legyen a kormányozás?
csak hallottam róla de hiába nézegetem a könyveimben a kockáról nem találok semmit :S
valaki képpel együtt el tudná mondani h mit kell vele csinálni?
Köszönöm

#32107 mtz1221
2014-06-20 23:40:46

Válasz #32145. hozzászólásra
Én vonalba furatnám a blokkot és kész.

#32106 ZZ
2014-06-20 22:47:46

Hali !

MTZ 80 -ba félbe tört a főtengely
Lehetséges hogy a blokk is megsérülhetett / szemmel nem látható sérülésekre gondoltam / ??

megúszhatom egy főtengely cserével, vagy blokkot is érdemes lenne cserélni ?
előzmény volt, hogy:
1,5 éve az egyik csapszeg szétrobbant, a dugattyú félbetört és a hüvelyből is letört egy tenyérnyi darab

most arra gondolok hogy akkor kaphatott ott a főtengely is egy jó nagyot, és most eddig bírta..

#32105 robika52
2014-06-20 22:20:05

Sziasztok! Nem szerelési kérdés, de Mtz..Olyan kérdésem lenne hogy szerintetek lehet-e piros rendszámos Mtz-vel autótrélert vontatni? Rendes utánfutó vonófejes trélert.

#32104 VTR-es
2014-06-20 21:51:22

Válasz #32140. hozzászólásra

MTZ kezelési utasítás az utóbbi 50 évben kijött vagy 1000 féle, és ahány annyi féle szelephézagértéket írsmile thumbup De külömben hidegen a 0,35 teljesen jó mindkét szelepre szívó motornál, meg nem is szoktunk ennek nagy feneket keríteni, iván nem érzékeny erre kivéve ha túl kevéssmile thumbup

Nincs profilkép
#32103 Richard.
2014-06-20 18:34:24

Üdvzlet! Ez turbós motor,meg membrános adagoló? Én ilyen adagolót,még csak fölszerelve láttam. Ki látta a belét? Abban nix vmi gyorsitó áttétel? Az adagoló tengelyéröl,ami gyorsabb fordulaton halytja a röpsúlyt,h. érzékenyebb legyen a fordulatváltozásra?

#32102 Gabesz2
2014-06-20 18:29:13

Köszi a válaszokat!
Időközben megnéztem én is a gépkönyveket.
Tehát mindkét szelepen egyforma a hézag.
Hideg motoron : 0,35 mm
Meleg motoron ( 75 Celsius) : 0,25mm

Nincs profilkép
#32101 kérdező
2014-06-20 17:24:27

Sziasztok! Egy kérdés.
MTZ-n hidegen 800ford/min az alapjárat kézi gázzal lehet szabályozni. Beállítom pl 800ra melegszik a gép és felmegy 1000-1100körülire. Bármit csinálok vele lejjebb nem megy. Leállítom a gépet, majd újraindítom megint 800 kis idő múlva 1000-1100. Mi lehet a hiba oka? Motorpál adagolós. Rudazatok jók nem szorulnak meg nem is lötyögnek túlságosan.

#32100 ..MZ/X..
2014-06-20 12:31:22

Válasz #32072. hozzászólásra

Meglett a galiba, adagoló csere lett a vége. Szerencsére nem lett baja a motornak, melegen alapjáraton 2,5 bar az olajnyomás.smile pimp
Kormánnyal nem volt idő bíbelődni, a donor gépről kompletten át lett rakva az oszlop, most működik.
Azért az orosz technika mindig megmutatja magát, nyugati gép ilyen körülményeket nem igen visel el.

#32099 Agromókuss
2014-06-20 08:41:46

Válasz #32134. hozzászólásra

Hideg motornál 0,30 0,35 is tökéletes smile smile

Nincs profilkép
#32098 dagadtmadar
2014-06-20 08:27:54

Válasz #32134. hozzászólásra

szelephézagot elvileg meleg motornál szoktak nézni és akkor 0,25 a normális +- 0,05

#32097 Gabesz2
2014-06-20 05:33:04

MTZ 80 hideg motoron mennyi a szelephézag?
(0,35 mm szívó és 0,4 mm )kipufogó lett beállítva tegnap
Valahol olvastam, hogy 0,4 és 0,45 mm az ajánlott érték?

#32096 Gabesz2
2014-06-20 05:33:04

MTZ 80 hideg motoron mennyi a szelephézag?
(0,35 mm szívó és 0,4 mm )kipufogó lett beállítva tegnap
Valahol olvastam, hogy 0,4 és 0,45 mm az ajánlott érték?

#32095 Agromókuss
2014-06-19 23:53:21

mtz-n nem fog a jobb oldali fék csak a bal oldali, erre csak rá kell állítani vagy valamilyen felújítást is igényel?smile smile

Nincs profilkép
#32094 Richard.
2014-06-19 22:38:07

Csigatengely,orsó,amit a,kormánykerékkel forgatsz. Lényeg,h.a csapágy lhet a hiba. Azért olajnyomást mérjél rajt! Jó éjt!

#32093 jaminka
2014-06-19 20:50:51

Válasz #32130. hozzászólásra

Szia!Milyen orsórol beszélsz?

Nincs profilkép
#32092 Richard.
2014-06-19 20:44:45

üdvzlet! Ja,hát miért nem ezzel kezdted? Kosár darab beékelődik a golyókhoz,akkor az lebökhet,főleg,h még tengely irányban is csúszkálni kell,meg kitámaszt,h,a fogasivet nyomni tudja,v.huzni.. Ha meg az orsót nem forgatod,Nem csuszkál,a kocka sem tudja,h. hova küldje az olajat. keringeti a tartályban. ettöl habos valamennyit szerintem. Az enyémet mikor csináltam,a kocka végén a koronásanyát,egy sasszeg jukkal akartam összébb húzni,azt sem engedte. kicsi fordulás után nem tudtam forgatni. Sajna ezzel ne kisérletezz,40kmnél ez meglepetéslehetám! egy ismerősömnél,otthon a hidrakanyarodáskor lebökött. az oszlop elött még megállt. de,azt már nem tom,ilyen miatt volte.

#32091 jaminka
2014-06-19 20:29:34

Válasz #32128. hozzászólásra

Szia!Kedden vettem egy kplt elosztószelepet a habinál felraktam és nem változott a helyzet semmit!Ezt vettem http://webaruhaz.habi.hu/cikkek/reszletek/pag_cikkreszletek.aspx?CIKKID=13705 csak amikor kicseréltem a szelepet az egyik olyan 3 részes csapágy ami van a csogatengelyen a kosár el volt törve, ilyen csapágy: http://webaruhaz.habi.hu/termekek/2248/csapagy_958705.html gondoltam,hogy nincs nagy jelentösége neki elmegy még vele így!Ma hoztam egy 50-es szivattyut és ugyan olyan nehéz volt a kormány!Felemeltem az elejét szóltam faternak,hogy üljön be forgassa meg a kormány és az olaj habzott benne meg egy kicsit visitott (a motor nem járt közben).

#32090 gjoni
2014-06-19 16:35:09

Válasz #32126. hozzászólásra

Hali nem felújítani kell új kormánykocka és vezérlőszelep és egy kezes lesz a kormányod!smile thumbupcool

Nincs profilkép
#32089 Richard.
2014-06-19 15:16:02

Hát,szerintem mérj olajnyomást,amit a könyv ir,azt ha nix,akkor mhenger karmantyú. utána meg kocka. de szentem a kocka,ha nix megsérülve belül vmitől,meg nix szemét nyomástartónál,akko csak jó. Difizár szelep nem szorulhat meg úgy,h. elakad,azt nem mozdol?

#32088 jaminka
2014-06-19 15:07:00

Válasz #32125. hozzászólásra

Szia!Tavaly nyáron lett felújítva,csak nem ment szét!

Nincs profilkép
#32087 Richard.
2014-06-19 14:54:12

üdv! jaminka! Ha régi szervó oszlopos,Lhet.h. szar a munkahenger karmantyuja,azt elmegy az olaj. Olajnyomást nem mérted?

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Hirdetés
Fenntartható földművelés takarónövényekkel és zöldtrágyázásra alkalmas növényfajokkal
Fenntartható földművelés takarónövényekkel és zöldtrágyázásra alkalmas növényfajokkal
Bizonyítottan kedvezőbb talaj- és környezeti állapotot biztosítanak.
Támogatott tartalom
Állatjóléti támogatás a tejtermelő szarvasmarháknál – megjelent a pályázat
Különleges akciók a Skavska-nál
Különleges akciók a Skavska-nál

13.310 EUR

Eladó 2 db hús hízó
Eladó 2 db hús hízó

1.000 Ft

Eladó 8 db szilveszteri malac
Eladó 8 db szilveszteri malac

22.000 Ft

16 LE japán kistraktor Hinomoto
16 LE japán kistraktor Hinomoto

1.150.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]