Gázolaj árak 608 Ft Benzin árak 591 Ft EUR 396.35 Ft USD 337.38 Ft CHF 424.45 Ft GBP 453.31 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

93665 hozzászólás
#22565 PBandi
2013-02-16 13:02:11

Válasz #22553. hozzászólásra

Miért nem csinéltatod meg C45ből?Semmivel nem kerülne többe mint a csavarral szarakodni.

#22563 AGRO-SZAKI Kft.
2013-02-16 12:56:05

Válasz #22562. hozzászólásra

egyszerűbb lesz, ha leírod,milyenre lenne szükséged

#22562 ATIS78
2013-02-16 12:52:08

Válasz #22560. hozzászólásra

Szia Nálad milyen típusú gyűrűket lehet kapni...
D=110mm-ben??
és milyen a kialakítása négyzetes,kúpos ??

#22561 jozef19
2013-02-16 12:51:48

Válasz #22559. hozzászólásra

A generátorban ami a diódahidról jön a kivezetésre(hatos csavar)az szokott elégni...

#22560 AGRO-SZAKI Kft.
2013-02-16 12:45:06

Válasz #22554. hozzászólásra

nálam akkor volt ilyen a gép mikor sokat ment alapjáraton, mert kardántengellyel hajtattuk vele a szalagfűrészgépet, örültem neki én is mikor megálltunk hörpinteni egyetsmile scared, kb ilyen képem volt mikor én is megláttam

Nincs profilkép
#22559 Peti12
2013-02-16 12:43:40

Válasz #22558. hozzászólásra

Áramtalanítva volt a hegesztés ideje alatt és töltés is jó volt mikor indítottam. Bent az udvarban melegítettem 20 percet még akkor sem volt semmi baja. Ki mentem vele az útra akkor érzem az égett szagot, hátranézek látom hogy aksi fedél egy ponton izzik és füstöl. Gyorsan áramtalanítottam és felnyitottam a fedelet, akkor látom hogy a fél akkusaru rá hegesztődött a fedélre és ettől kezdve nincs töltés.

Nincs profilkép
#22558 tass ervin
2013-02-16 12:36:42

Válasz #22554. hozzászólásra

Hát ezt örök élrtbe mondani szokták. hogy heggesztés előtt le kell áramtalanitani a gépet.
Ha ez nincs meg akkor a heggesztés idelyétől függően a generátor de az ekksik is tönkremehetnek. Szerintem nálad is ez lehet.
Nem akarlak elkeseríteni, majd jön egy okosabb nálam és rosszat irtam ő kijavít engem.

#22557 ATIS78
2013-02-16 12:35:27

Válasz #22554. hozzászólásra

a motorját nemrég újították???
túl sokat ment alapjáraton a gép főleg hidegen??
letapadt a gyűrű
elkopott a gyűrű
rosszul van fölhelyezve a gyűrű
Ners a motor...
szar a gyűrű....nem illeszkedik rendesen...

#22556 VTR-es
2013-02-16 12:32:52

Válasz #22553. hozzászólásra
Kösz a választ, közben találtam itthon 10.9-es M20-as nem végig menetes csavart abból lesz leesztergálva hogy bele menjen a furatbasmile thumbupsmile thumbup

#22555 jozef19
2013-02-16 12:31:34

Akkor jobb volt,mint lett...

Nincs profilkép
#22554 Peti12
2013-02-16 12:27:47

Szebb napot mindenkinek!

Segítséget szeretnék kérni. Ma a hegesztőtöl hoztam haza az MTZ-t és amint kiértem nála a kapun füst borította be a fülkét. Az akummulátor + saruja és az aksifedél között zárlat jött létre. Utána nem volt töltés. A generátor ment tönkre?



A másik probléma, hogy amikor hazaértem vele, akkor láttam hogy a kipufogó csonkon és a kipufogón kiköpte az olajat. Ezt mi okozhatta?


Segítségeteket előre is köszönöm!

Nincs profilkép
#22553 tass ervin
2013-02-16 12:21:12

Válasz #22539. hozzászólásra

De igen próbáltuk 8.8 as al is de az soha nem volt hosszú életű.
De az nem egyszerűen elpattan, hanem még el is hajlik+ bemaródás is lesz rajta és azt beletört darabot elég keserves onnan kiszedni.
De lehet nálad ez is örök életű lenne.
Egyépkén ahonnan én veszem a csavarokat ott vannak ilyen 20 30 évesek is, és ezek az öreg 8.8csavarok erősebbek mint a csilli villi új 10.9es.
Ha csak a menetészét nézzűk az öreget csővel is meglehet húzni de az új pikk pakk megszakad.

#22552 Szűrke Barát!
2013-02-16 10:19:00

Válasz #22551. hozzászólásra
Nem keresgélek csak kérdezem hogy milyen ez ami benne van?Nyelestengelyben volt a csapágyak cserélve,most 214 üzimóra van benne,2 év alatt!Évente kb100-120 üzemóra!

#22551 Dzotya
2013-02-16 10:16:24

Válasz #22550. hozzászólásra

De nem te voltál a szerelő? Mert a kuplung tárcsát nem jó helyen kerestétek,azt a motor mögött találjátok!smile hammer

#22550 Szűrke Barát!
2013-02-16 10:06:13

Válasz #22548. hozzászólásra

Attól függ hány gazdája van,1 vagy 2 enyémen is 2 gazdás de fel van ujitva csak a gumikat meg nem vettek rá ujat hanem félviseltest elöl 80% hátul 60%

#22549 Szűrke Barát!
2013-02-16 10:02:19

Válasz #22546. hozzászólásra

Ez milyen tárcsa ami ott van? mert ez közepen van széthuzva?

Nincs profilkép
#22548 öcsisajt
2013-02-16 09:53:00

Válasz #22544. hozzászólásra

Üdv!
Nekem egy kicsit sántít a dolog, hogy 3400 üzemóránál már gumit kellett cserélni, ráadásul még egy taurust is lekoptatott 85 százalékra.
A gumikból kiindulva legalább 6000 üzemórát mehetett.
Az meg, hogy a motor és a váltó nem volt még javítva nem biztos, hogy nagy előny mert, ha eddig nem volt nagy a valószínűsége, hogy nemsoká sort kell keríteni rá.
Egy MTZ motor megfelelő odafigyeléssel simán kibír 8000 üzemórát. Legalábbis nálam kibírt annyit úgy, hogy az olajat egyáltalán nem ette. Egy kipufogószelep miatt kellett a motort legelőször megbontani.
A váltó az már nem bírt annyit.

#22547 jozef19
2013-02-16 09:51:27

Válasz #22545. hozzászólásra

Boros kólát azt látni,de a swungrad az alszik...

Nincs profilkép
#22546 Ramszesz
2013-02-16 09:47:25

Válasz #22545. hozzászólásra

Szabad a gazda ! mert én egyiket se látom..smile nononosmile lol

#22545 Szűrke Barát!
2013-02-16 09:10:45

Ez milyen kép? Kuplung tárcsa vagy lendkerék? egy kis szerelés volt 2011ben!

Nincs profilkép
#22544 Tamás105
2013-02-16 09:08:05

Válasz #22543. hozzászólásra

Ez egy cseppet drága ennyiért, esetleg 1.6 fél -ért, de majdnem 2 ért adja smile wacko

#22542 VTR-es
2013-02-15 22:18:38

Válasz #22540. hozzászólásra
Meg azt nem is mondtam hogy jobb a 8.8-as, csak kérdeztem a kollégát hogy esetleg nem -e elég az is.smile hammer

#22541 VTR-es
2013-02-15 22:16:47

Válasz #22540. hozzászólásra
Igazad van ,de azt ne feledd hogy minél keményebb egy anyag annál ridegebb is lehet megfelelő ötvöző hiányában, hülye példa de akkor tehetnénk oda rapidacélt is vagy vídiát, de azt gondolhatod hogy fél terhelés alatt is elpattannának. Meg ez esetben nem csak a szakítószilárdság a lényeg mert nyíró erők vannak.

Nincs profilkép
#22540 VDénes
2013-02-15 22:06:27

Válasz #22539. hozzászólásra

A 10.9-es csavarnak nagyobb a szakító szilárdsága mint a 8.8-asnak. Ha a 10.9 szakad akkor a 8.8 mint a rongy.
Nem értem mire gondoltál azzal, hogy a 8.8 jobb...

#22539 VTR-es
2013-02-15 21:47:33

Válasz #22170. hozzászólásra
Tass Ervin! 8.8-as csavarral nem próbálkoztatok ?Az nem lenne oda elég, faszán M20-as nem végig menetes csavarból leesztergálva 19mm-re ?Azt még éppen beveszi a furat. Tudom írtad hogy a10.9-es csavar oldotta meg a problémát csak nehézkesebb beszerezni. Meg esetleg nem túl rideg az már, nem pattant el soha?smile confused

#22538 medikus
2013-02-15 21:20:18

Válasz #22535. hozzászólásra

Szerintem a Jumz is hasonló, ott is kérdezz rá!

#22537 Bucó
2013-02-15 21:19:46

Válasz #22535. hozzászólásra

Irj át a t-25-ös fórumba, ott soknak van t-30-as trakija és ért is hozzá.smile rolleyes

#22536 vénkabi
2013-02-15 21:13:31

Válasz #22529. hozzászólásra
Nem akarlak megkeverni, meg tévútra sem vinni, de mielőtt nagyon szétszednél fontos dolgokat, nézd át a kormánykerék és a műszerfal alatti kardáncsukló közötti részeket. Nekem 82-esen ez volt majdnem széthullva, amire véletlenül jöttem rá. A kihúzható rúd, és többi rész is laza volt. Lehet, hogy csak ott kell rendet rakni. Utána azért nem árt átnézni a további részeket is egészen gömbcsuklókig.

Nincs profilkép
#22535 Majsa
2013-02-15 20:53:31

Üdvözletem a fórumozóknak.
Olyan szerelő mestert keresek aki ért a kétpedálos dupla kuplung beállításához és tudna is ebben tanácsot adni. Egész pontosan egy vtz 2048- as gépről van szó (orosz gép, megegyezik a T30-assal, csak a fülkéje panorámás és 3 hengeres)) a váltóhoz tartozó kuplung tökéletes, de a másik, ami a tlt-t és a mászó fokozatot kapcsolja az nem emel ki. A kuplung ház oldalán lévő ablakot levettem, és ott állítási lehetőségre utaló csavart is találtam, de mivel nem ismerem a beállítás módját ezért nem is mertem állítgatni.

#22534 PBandi
2013-02-15 20:44:56

Válasz #22528. hozzászólásra

Már megint itt osztod az észt.Azt mondtad, SZB nincs többé.Azért a fogalmazókészséged meg a helyesírásod fejlődik 5 év múlva kb. eléred egy 9 éves gyerek szintjét.

Nincs profilkép
#22533 bolex
2013-02-15 20:33:06

Köszönöm!!

#22532 medikus
2013-02-15 20:19:11

Válasz #22531. hozzászólásra
Ez csak egy lehetőség!!Táv gyógyítani nehéz, látni kellene,más miatt is lehet nagy holtjáték.

Nincs profilkép
#22531 lac*
2013-02-15 20:05:10

Válasz #22530. hozzászólásra

Akkor meg majd szorulni fog,kitekert állapotban.Nálam legalábbis így volt.

#22530 medikus
2013-02-15 19:40:42

Válasz #22529. hozzászólásra
Irányító rúd alul nincs lelazulva?A csigatengely házán levő hosszított furaton fordíts.Egy csavar fogja.Kilazítod,és fordítasz az egész csigán. A képen a 10 es csavart lazítsd!

Nincs profilkép
#22529 bolex
2013-02-15 19:20:02

Sziasztok !

Tud valaki segiteni az MTZ 550 kormány holtjátéka elég nagy.

Megnéztem a hogy a kormány rúd bele megy a függőleges kormány házba , és ahogy mozgattam kézzel a kormány házban van a holtjáték, kérdezném lehet e valahol feszíteni rajta .?

#22526 Szűrke Barát!
2013-02-15 18:56:08

Válasz #22525. hozzászólásra

Nekem is olyan van abban D-242 motor van csak az a baj hogy 62lovas,de van Svéd származásu kék amiben D-241es van az már 72 lovas Svédbe szállitották és nagyon sapabiró voltak olvastam,D-241 és D-242 voltak a legjobbak!

Nincs profilkép
#22525 VDénes
2013-02-15 18:29:38

Válasz #22514. hozzászólásra

Ha rám hallgatsz akkor 572-es vegyél. Azokat importból jöttek vissza, azok jó gépek, és ami a lényeg nem TSZ-es gépek voltak.

#22524 Szűrke Barát!
2013-02-15 17:59:26

Válasz #22523. hozzászólásra
ja 22-23 mázsát ami egy 6.5t pótkocsi!

#22523 medikus
2013-02-15 17:52:22

Válasz #22521. hozzászólásra
Van kereke, gurul, bírod húzni hazáig!

#22522 Szűrke Barát!
2013-02-15 17:05:48

Válasz #22519. hozzászólásra
Azért nem megyek el nem találom,linkeld be?
van ittis olyan 800-900eft!

#22521 Szűrke Barát!
2013-02-15 16:59:56

Válasz #22519. hozzászólásra

Onnan szeretnék ahol haza tudom huzni és fel van ujitva és egy kicsit festve és egyebek,nem jó oldal a expressz!

#22520 Márk23
2013-02-15 16:41:29

3,5 hektárra 552-es kell, felesleges többet költeni, mert évek alatt sem hozza vissza egy fitalabb 820-920-as széria árát. smile cowboy

#22519 gjoni
2013-02-15 16:26:37

Válasz #22518. hozzászólásra
Van egy mbp 6,5 700 ezerért ahonnét hozom a gépet az expresszen nézd meg egy szürke.Kalocsasmile confused

#22518 Szűrke Barát!
2013-02-15 16:19:55

Válasz #22516. hozzászólásra

Ja énis akarok venni pótkocsit 6,5t olyan 800-1milláért de még nincs megfelelö vannak csak arra köteni kell,MBP tengeriszedésre csötörözésre magcsépelésre,esetleg kombányolásra Gabonafélére,nem tengerire azt még nem adom el még ugy ha lesz vagy 10hold vagy hektár egyben akkor igen és lehet vinni Ecsedre a fervásárlóhoz!

#22517 Szűrke Barát!
2013-02-15 16:16:36

Válasz #22516. hozzászólásra

van választék,552 82 820 820.1 920 952 892 923?
Milyen akarsz venni és hány éveset és menyit szánsz rá?

#22516 gjoni
2013-02-15 16:02:17

Válasz #22515. hozzászólásra
Meg van minden munkagép ,meg pótkocsi csak traki kell aminek van eleje.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Nyugdíj előtt állsz? – Most milliókat kaphatsz!
Hirdetés
Nagyobb termés és kisebb kockázat – genetikai újítások a repcetermesztésben
Nagyobb termés és kisebb kockázat – genetikai újítások a repcetermesztésben
A növekvő költségek és szűkülő kémiai lehetőségek korában a genetikai előny...
Elektromos Pasztőr- Sürü gyümölcsléhez,  Bag in Box zacsik töltéséhez - ideális
Elektromos Pasztőr- Sürü gyümölcsléhez,...

780.000 Ft

Szőlőprés Hydraulikus ( Vogel and Noot )
Szőlőprés Hydraulikus ( Vogel and Noot )

350.000 Ft

Mélylazitó - Gyökérhuzó - Maszek - nagyon massziv
Mélylazitó - Gyökérhuzó - Maszek -...

90.000 Ft

800 Literes Rozsdamentes tartáylok,  3 db
800 Literes Rozsdamentes tartáylok, 3 db

190.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]