Gázolaj árak 594 Ft Benzin árak 588 Ft EUR 399.68 Ft USD 338.64 Ft CHF 428.63 Ft GBP 462.11 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

93279 hozzászólás
#77879 ..MZ/X..
2022-01-21 14:16:47

Válasz Gumóka #77827. hozzászólásáraT ágat a gyári tömb bemenetére kösd. Sorolni kell a kettőt, így a rakodó mindig működik, nem sz.pat a kúpos szelep ha vacakol. Ruszki tömb visszafolyása marad ahogy eddig volt.

#77878 medikus
2022-01-20 22:17:10

Válasz atisgyulai #77876. hozzászólásáraHa nem kell az a kivezetés,akkor mi kell? Hogy tölti a bal oldali akkut? Az a 2 kivezetés megy a hűtő elejére a sokszorozóra!Nem egyet csináltam.De nekem mindegy!

Nincs profilkép
#77877 blsjela
2022-01-20 16:58:20

Ha valakit érdekel van egy új mechanikus turbó nyomásmérőm eladó HD től pontosabb 2 db vettem a saját már be lett szerelve . A másik ismerősnek lett volna de vissza mondta . 6000ft + posta .

#77876 atisgyulai
2022-01-20 16:09:46

Válasz medikus #77869. hozzászólásáraAhogy mtz1221 írja, nem kell a két aksis külön, töltésű trakikhoz az a lógó kanócos kivezetés.
Van másik ilyen traki is, azon sincs.
Annyit megjegyeznék mtz1221- nek, hogy a 6-os kapja a gerjesztést,és ott tölti az egyiket (belső szabályozóról), az 5-ösről megy elölre a delej, a 4-es a fordulat.
Új trakinkon gyárilag így volt. (10 éve)
Ezt tavaly vettem, ezzel a generátorral. Abszolút semmit nem csinált. Pedig újszerű, csavarja még bevolt öntve.
Sürgős volt, így kapott egy újat, a fent említett bekötéssel és azzal műkszik. (fordulat mérő kissé akadozik, néha felszalad max-ra. tanácsokat ebben is fogadok)
Most ráérek, tartaléknak megcsinálnám, ha rájönnék mi baja, ill. hogy is működik az a kanóc.
Még annyi, hogy az a lógó kettes vezeték a generátor oldalától, valahonnan a tekercsektől jön föl.
A többi része ránézésre megegyezik a másikkal.

Nincs profilkép
#77875 Gabi 07
2022-01-20 13:16:53

Válasz B-brikett #77868. hozzászólásáraÚj gép gyári álítással olyan középkorú aszony vérmérsékleten dolgozott smile sad, fél fordulat az adagoló megfelelő csavarján, és láss csodát virgonc fiatalasszony lett belőle smile drool. Nem ismertem rá a gépre, csak pislogtam mint hal a szatyorba! smile blink

#77873 medikus
2022-01-20 11:54:01

Válasz mtz1221 #77870. hozzászólásáraCserélj szabályozót!Valószínű az hülyül!

Nincs profilkép
#77872 B.Bali
2022-01-20 11:40:09

Válasz B-brikett #77868. hozzászólásáraAz új gyári beállítási adagoló mind le van butítva. Valaki csavar neki anyagot és azt mondja hogy jó,de ha eviszed egy jó adagolóshoz belövi neked rendesen. A turbo is azért csendesebb mert nincs füst rendesen neki.

#77871 mtz1221
2022-01-20 11:31:50

Válasz atisgyulai #77862. hozzászólásáraHa indítás után rövidre zárod a két csavaros kivezetését, akkor sem kezd el tölteni ???

#77870 mtz1221
2022-01-20 11:28:52

Válasz medikus #77869. hozzászólásáraNekem a 24 voltosnak nincs ilyen. Van egy 6-os csavar a töltésnek egy 5-ös a gerjesztésnek, meg egy 4-es a fordulatmérőnek. Más. Az autóm elkezdett szórakozni. Beindítod tölt rendesen felcsapott lámpánál ventilátornál is, 1 perc után nem tölt( kb 12.5 volton van) és hidegtől függően 2-4 perc után elkezd megint tölteni. Akut cseréltem, mi a fac lehet ??? Így megy már 2 hónapja de faluban ide oda, addig nem lehet leállítani még nem melegszik fel a motor. Gondolom semmi köze, de mindig akkor kezd el tölteni, mikor megmozdul felfelé a motorhőfok mutató.

#77869 medikus
2022-01-20 11:18:00

Válasz atisgyulai #77863. hozzászólásáraAz a 24v indítású gépek,másik akkuját tölti,a hűtő elején levő,feszültség emelőn keresztül!12 voltot(14.5) a rendes kivezetésen is kapnod kell!

#77868 B-brikett
2022-01-20 00:23:58

Hello ! Egy kis segítséget szeretnék kérni tőletek ! Vettem egy Mtz 952.3 ast új adagoló és 4 uj porlasztó van benne , (nem ment vagy 10 üzemórát ) nagyon erőtlennek érzem a gépet , füstje nincs egyáltalán , es a turbó se huhog rendesen , szerintetek mi lehet a problémája ? Nincs neki elég anyag odaállítva rendesen ?
Segítséget előre is köszi

#77867 atisgyulai
2022-01-20 00:00:49

Válasz TeljesenMindegy #77864. hozzászólásáraKöszi!
Akkor megnézetem mi a gond vele.

#77866 medikus
2022-01-19 22:06:27

Válasz Maszek Zs #77865. hozzászólásáraVan 1 ilyen oldal!Papirok nélküli traktor forgalomba helyezése!Ott nézelődj!smile confused

#77865 Maszek Zs
2022-01-19 21:51:44

Üdv!
Nem hivatalosan, de!
Van egy ismerősöm. Egy 50-es MTZ nincs műszakia. Ha meg lenne csinálva,hogy lehetne megint papiros? Nincs meg a forgalmi se.

#77864 TeljesenMindegy
2022-01-18 23:54:55

Válasz atisgyulai #77862. hozzászólásáraIlyesmi van az enyémen is. Én nem kötöttem sehová. Leszigeteltem és ennyi. Van töltés.

#77863 atisgyulai
2022-01-18 22:49:16

Üdv!

Tudja valaki ezen a fajta generátor mi célt szolgál az a kivezetés?
Működését befojásolja?
Újszerűnek tűnik, de töltés nincs. Legalábbis úgy hogy ezt a csatlakozót kihagyták, nem volt kötve sehová.
smile wacko
[kep1]

#77862 atisgyulai
2022-01-18 22:49:10

Üdv!

Tudja valaki ezen a fajta generátor mi célt szolgál az a kivezetés?
Működését befojásolja?
Újszerűnek tűnik, de töltés nincs. Legalábbis úgy hogy ezt a csatlakozót kihagyták, nem volt kötve sehová.
smile wacko

#77861 csferri
2022-01-18 16:58:06

Válasz Gergő80 #77854. hozzászólásáraKöszi. Nekem ilyen tuti nem volt benne mikor sorba volt kötve, az N meg a T belül közösítve volt a rakodó tömbjében . Működött minden ahogy kell ,csak melegítette az olajat az meg elvileg a 40 literes áteresztésű rakodó tömb miatt volt, vissza is lett téve az egyik kihelyezett körre.

#77859 Gumóka
2022-01-18 14:54:51

Válasz mtz1221 #77857. hozzászólásáraAdta a boltosom a csomagba, ma meg hívom, hogy préselje a tömlőket, meg kéne ilyen szelep, aztán hülyének nézett, hogy mi a fausztot akarok...

Mire küldöm neki a képet, mit adott, aszongya' ott van az...

Ne, csavaros fagyi...smile huhsmile lol

#77858 Gergő80
2022-01-18 14:44:59

Válasz Gumóka #77856. hozzászólásáraez az ezt kell az N -hez betekerni ha belenézel a tömbbe az N csatlakozásnál látni fogod hol tömít a gumigyűrű meg a T irányába a járatot

#77857 mtz1221
2022-01-18 14:27:22

Válasz Gumóka #77856. hozzászólásáraEzek szerint nincs ezekbe semmi, csak a két visszatérő csatornát ossza két felé. Én is meglepődtem mert felénk mindenki szelepnek mondja, igaz bele még nem néztem, a tömböt meg ezzel összeszerelve kaptam. De az a lényeg hogy tudták hogy mit kérsz.smile thumbup

#77856 Gumóka
2022-01-18 14:07:31

Válasz Gergő80 #77854. hozzászólásáraNekem egy ilyet adtak, ebbe nincs semmi, csak szűkítés lenne.
A csavarost meg benyaltam...smile lol

#77854 Gergő80
2022-01-18 13:10:06

Válasz csferri #77848. hozzászólásáraa vezérlő tömbök többsége úgy van kitalálva hogy a visszatérő olaj max 10 bárral jusson vissza a tartályba ezért a visszatérő ág nagyobb keresztmetszetű mint a nyomóág meg a szűrő teljesítménye legalább duplája min a szivattyú teljesítménye, a vissza térő ág két csatornából jön össze az egyik a tolattyúktól és a nyomáshatároló szeleptől vezeti el a munkát végzett olajat a másik csatorna a tolattyúk semleges helyzetében a nyomás határoló megkerülésével szabad áramlással juttatja az olajat a visszatérő körbe, ha nincs szükség plusz tömb beépítésére a két csatornát nem kell szét választani mehet vissza a tartályba, de amint szükséges a tömböket sorba kötni külön kell a ket csatornát választani hogy a tömb és a nyomáshatároló tudjon normálisan dolgozni és a munkát végzett olaj szabad áramlással jusson vissza a tartályba , a külön választást lehet megoldani a soroló közcsavarral a belseje egy menetes furat ,hogy a következő tömbhöz tudja vezetni a nyomáshatárolt megkerülő olajat, a külső felületen két tömítő rész van kialakítva a belső tömítés azért felel ,hogy a két csatorna olaja ellegyen szigetelve egymástól ,a külső pedig az olaj szabadba jutását gátolja

de van olyan megoldás is kis méretű tömbök eseté amikor a tömb belsejébe a két csatornát összekötő menetes furatba helyezhető el egy záró csavar

Nincs profilkép
#77853 .Richard.
2022-01-18 12:47:38

Válasz mtz1221 #77852. hozzászólásáraSzerintem nem erre gondolt. De ezzel minek dolgozott ennyit? Nekem pont jo ahol a régi van. Ott most beszállni sem lehet mwrt ott a kar. Akkor inkább uj fedél az oldalt karral. Vizpocsékolo tett fel képet az oldalra vezetésről. De az a kiskar volt!

#77850 mtz1221
2022-01-18 10:45:10

Válasz csferri #77848. hozzászólásáraÉn se tudok rájönni, de szerintem azért felel hogy késsen az első tömb. Mármint hogy ne teljen el pár másodperc mire emelni kezd rendesen a rakó.

Nincs profilkép
#77849 Celtises
2022-01-18 06:06:32

Valakinek nincs lementve véletlenül az a videó ahol az orosz a sárvédőre szereli a felező kart?

#77848 csferri
2022-01-17 22:15:29

Válasz Gergő80 #77844. hozzászólásáraAz a "soroló vagy átvezető" közcsavar miért kell a 2 tömb közé, mit csinál az mi van benne?

Nincs profilkép
#77847 Celtises
2022-01-17 22:03:27

Válasz KISMASZEK77 #77811. hozzászólásáraMindenhol mást mondanak. A nagy ötlet az volt hogy 5 évente tegyem vissza a 80-as hidat. smile sweatdrop

Nincs profilkép
#77846 kis Zombi
2022-01-17 21:54:52

Válasz mtz1221 #77833. hozzászólásáraAz enyém még jó széria volt (2002-es) motor 5000 órás korában kapott egy sor gyűrűt, váltó ki lett hézagolva, elérte a 10000 órát, még mindig megy. Adagoló egyszer volt javítva, hidraulika szivattyú még gyári ( két éve le volt véve, akkor még lett mérve 98%-os volt)

Néhány kuplungozás, TLT javítás, kiskuplung javítás volt eddig. Kerékcsapágyakat 9500 körül cseréltük ( két belsőt 5-6000 körül mert az egyik eltört) gyári C100-as munkshenger 3 gumigyűrűzéssel 8000 órát bírt, vezérlőtömb gyári ( néhányszor elkezdett már renstruálni )

Egyik féltengelytok volt még cserélve, de az az én bűnöm, 10 ha tuskót szedtem ki a géppel.

A 10000 órából legalább 8000-et gyümölcsösben dolgozott, szinte csak én hajtottam.

#77844 Gergő80
2022-01-17 19:37:45

Válasz Gumóka #77838. hozzászólására
sorolható tömbök esetén T N kivezetés össze van kötve a belsejébe ahol a T a munkát végzett olaj az N az üresjáratban szabadon áramló olajat továbbítja a soroló vagy nyomás átvezető közcsavar becsavarásával a két olajcsatorna külön van választva a sorba kötött tömbök egymás terhelése nélkül tudnak működni

#77843 Gumóka
2022-01-17 18:59:58

Válasz mtz1221 #77842. hozzászólásáraOké, leesett, jó nagyot is koppant...smile sweatdrop

Már mindent értek.

#77842 mtz1221
2022-01-17 18:47:48

Válasz Gumóka #77841. hozzászólásáraÓ veled. Ha nem használod a tömböt hova megy az olaj ??? Ha egyiket akarnád használni elmenne a másikon, ha a másikat elmenne az elsőn ??? Beszéld rá az ángyikát hogy megugord és kvittek leszünk.smile lolsmile lolsmile lol

#77841 Gumóka
2022-01-17 18:40:25

Válasz mtz1221 #77839. hozzászólásáraÍgy már értem, köszönöm. Vendégem vagy egy "mitfizetszre" a sok segítségért!smile thumbupcool

Amúgy, ha minden marad eredetiben, tehát a gyári nyomócső alján csatlakoznék a rakodó tömbjének nyomóágára és a résolajágát meg külön vezetném vissza a szűrőház vakdugójára, tehát a szivattyú külön látná el olajjal a két tömböt, az miért nem működőképes?

Kíváncsiságból kérdem csak, úgy kötöm majd, ahogy írtad.

#77839 mtz1221
2022-01-17 18:32:09

Válasz Gumóka #77838. hozzászólásáraLegalsó képet nézd. Bal oldalról bejön a pumpától a nyomócső ( csak ide, meg a helyzetszabályozóhoz ha van),jobb oldali alsó az N oda kell a szelepszerűség (majd tudják a boltban mi a neve) onnan megy a traktor elosztójára a régi nyomócső helyére. Bal oldali felső meg a résolaj, vissza a tartályba, de a szűrő ház tetejére ( van ott vakdugó) hogy meglegyen a visszamenő szűrve. Ennyi, így megmarad az összes köröd, meg annyi bárra állítod bármelyik elosztót, amennyire akarod.

#77838 Gumóka
2022-01-17 17:46:38

Válasz mtz1221 #77836. hozzászólásáraAkkor a T-N-P bekötések, mi hova megy, illetve milyen szelep kell nekem még?

Nem csináltam még ilyet sesmile blush

#77837 fexco
2022-01-17 16:20:09

Válasz Gumóka #77834. hozzászólásáraszerintem kár is keresgetned,ahogy mtz1221 a 77832 hsz be leirta a folyamatot,attól nemlehet egyszerübben.smile thumbupcool

Nincs profilkép
#77835 darkcore
2022-01-17 12:11:11

Válasz fexco #77803. hozzászólására Én a dakotát a gyártójától vettem, aki magyar kifejleszette meghalt, a kollégája foglalkozik vele, ő mondta, hogy teljesen saját fejlesztés, a munkahengerek szára a legvastagabb, saját maguk gyártanak mindent, egyedül a ricnis kart veszik Ukrajnából. Az hogy nincs végállása, azt mások találták ki........ mert van, egyébként 5 év garanciát ad rá.

#77834 Gumóka
2022-01-17 11:44:15

Válasz mtz1221 #77832. hozzászólásáraMaradna a régi.

Köszönöm, éjjel majd kikeresem akkor smile thumbup

#77833 mtz1221
2022-01-17 11:09:12

Válasz kis Zombi #77830. hozzászólásáraÉs ennyi, különben új traktoroknál sem bírná 3-4000 órákat.

#77832 mtz1221
2022-01-17 11:07:04

Válasz Gumóka #77827. hozzászólásáraRégi is marad ??? Akkor így nem fog működni. Szivattyúról új tömb, új tömböl régi tömb + még az új tömbről egy szeleppel résolaj vissza a tartályba. kb 1-1.5 éve raktam fel képeket is.

#77831 medikus
2022-01-17 08:09:49

Válasz kis Zombi #77830. hozzászólásáraAz Orosznak soha nem volt erőssége a hidraulika!Mindig szivárgott,még az új is!Ha pontosan tudott volna gyártani,akkor a vezérlő tömb furulyái csereszabatosak lennének!Ez még most sem megy szerintem,azért rak rá,Svéd vagy egyéb tömböket!smile sweatdrop

Nincs profilkép
#77830 kis Zombi
2022-01-17 06:47:53

Válasz medikus #77766. hozzászólására30-40 éve le tudták gyártani úgy hogy százszázalékos volt, azóta a szerszámgépek rengeteget fejlődtek.

Nekem erős a gyanúm, hogy már nem is Kínában, hanem Bangladesben vagy hasonló helyen gyárthatják az alkatrészeket. A hitvány alkatrészeken több pénzt keresnek a kereskedők, mint a jó minőségű gyári alkatrészen. Ha normális minőséget árulnának, harmada alkatrészre lenne szükség.A kereskedők fele, kétharmada bezárhatná a boltot.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Növényvédelmi előrejelzés: éretlenül hullanak a földre a gyümölcsök
Növényvédelmi előrejelzés: éretlenül hullanak a földre a gyümölcsök
Az elmúlt két hét időjárása igencsak próbára tette a hazai mezőgazdaságot.
Így alakultak az őszi vetésterületek
Így alakultak az őszi vetésterületek
Most igazán a piac diktál.
MTZ Hidraulika elosztó javítókészlet ROS-GUMA
MTZ Hidraulika elosztó javítókészlet...

660 Ft

MTZ hidraulika elosztó javító készlet + csészék ROS-GUMA /UA/
MTZ hidraulika elosztó javító készlet +...

692 Ft

MTZ hidraulika elosztó 3/4 80-as
MTZ hidraulika elosztó 3/4 80-as

55.235 Ft

MTZ hidraulika elosztó 50 HYDROSILA
MTZ hidraulika elosztó 50 HYDROSILA

97.637 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]