Gázolaj árak 594 Ft Benzin árak 588 Ft EUR 398.72 Ft USD 339.33 Ft CHF 426.26 Ft GBP 462.75 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

93326 hozzászólás
#68026 mtz1221
2020-01-13 00:16:59

Válasz csferri #68013. hozzászólásáraIbc-be van lehet az is a gond mert 5-6000 liter után lesz az alján valami rothadó büdös valami,majd tavaszra kap mosást vagy új ibc-t.Ha kibírt volna 5xx órát(1 évet) nem is bántam volna (mert kidobtam a gyárit is mikor a man berakodott)és az tiszta volt.Ezek szerint rengeteget megfogott az adagolótól az 5 micronos.

#68025 mtz1221
2020-01-13 00:10:47

Válasz Gumóka #68014. hozzászólásáraNem lesz ott akkora gond.Majdnem biztos vagyok benne hogy felső tengelynek a váltóban volt mozgása,és azt előre toltátok pár mm,és az végett összeér valami valahol.Nekem volt hogy a felső tengelynek az első csapágya el ment és nem lehetett a felezőt csak lassúba berakni,és fél évig elhajtottam gond nélkül 1-ik csapágy nélkül.

Nincs profilkép
#68024 antalocz
2020-01-12 21:42:41

Sziasztok !
Az osztomű tengelyén ahova kapcsolodik a kardantengely ,ott a koronás anyat teljesen mekell tépni és ugy rögzíteni?

Nincs profilkép
#68022 Sala26
2020-01-12 20:59:49

Sziasztok! Egy kérdésem lenne MTZ 50-esem fel kell gumiznom. Meredek területen használom, és nem tudom melyik csúszna kevésbé lefelé? A szélesebb vagy a szűk?

#68021 UE-28 Apa
2020-01-12 20:56:30

Jó estét!
Nagyon köszönöm a segítséget és a tanácsokat! Eddig a "műszer" nem volt vallatóra fogva csak most egy kissé fagyott földben kellett volna vitézkednie,de ez most nem sikerűlt. A kis dutránál ilyen esetben csak a bal kezemmel hátra nyúlok és nincs más csak előre!!! Ez magyar márka!

Nincs profilkép
#68020 .Richard.
2020-01-12 20:55:14

Válasz Gumóka #68019. hozzászólásáraLehet a kardánhajtást feszegettétek meg mikor összetoltátok azt elöl valaminek nem tetszett.

#68019 Gumóka
2020-01-12 20:34:06

Válasz .Richard. #68017. hozzászólásáraNem tudom, 30 évig pótkocsit húzgált egy gyártelepen állítólag 80-asként, az utána lévő tulajnál 25 ha földet művelt Tápiószelén, Ő építette 82-re is.

Netes Adatbázis szerint is én vagyok a 3. tulaja.

A hátsóhídban minden orosz volt, az tuti.


Kuplungot már cserélték előttem, tavasszal mi is tárcsát csak, de új a lendkerék és a szerkezet is, az tuti.
Akkor a tömítések-szimeringek miatt húztuk szét.

Ennyit tudok az előéletéről.

#68018 Gumóka
2020-01-12 20:28:17

Válasz Celtises #68012. hozzászólásáraBosszant persze, mert ha csak az őszt kibírta volna, nem kéne most kapkodni, hogy ne tavaszi szántás legyen, maga az adott hiba, ami miatt megcsúsztam már megvolt, tehát így is meg úgy is javítás lett volna a program, csak az nem mindegy, hogy kényelmesen megcsinálgatom szabadidőmben vagy rohanok vele, mert csúszok.
Mellette meg még millió dolog...
Mellékesbe ilyenkor sok ez, mikor az idő ketyeg, kulcsoltam én még éjfélkor is azért, hogy mihamarabb meglegyen. Aztán így is soká készült, mert szétszakadni én sem tudok.

Szerelő meg ilyenkor főleg nem tudja azonnal vállalni, ami érthető is, másrészt meg a környéken alig van olyan, aki tényleg érti is.

Nincs profilkép
#68017 .Richard.
2020-01-12 20:26:21

Válasz Gumóka #68014. hozzászólásáraEbben még eredeti cucc lehet. Ha most szétkapod szar időig még el is készülhet. Ha beszarik veszel bele valami biliacél tengelyt meg kerekeket jó pizzért azt baszhatod. Vagy vegyél egy darázsderekat nézd át azt kicseréled ezével. Szerintem ne öld meg az ekével.smile nonono
smile cursingAkkor a kuplung is előjön,azt is nézd meg.

#68016 medikus
2020-01-12 20:22:22

Válasz Gumóka #68014. hozzászólásáraAlul is van dekni,meg olaj is!!smile lolOnnan is be lehet nézni!Hidraulika kapcsoló kerék?

Nincs profilkép
#68015 Rabó001
2020-01-12 20:21:57

Válasz mtz1221 #68010. hozzászólásáraNana, ne hasonlítsd össze a kettőt!
Tényleg, mi lehet 550E-vel? Lehet már méregeti a dugattyúkamrákat, aztán gondolkozik a dugattyúk cseréjén.

#68014 Gumóka
2020-01-12 20:18:17

Válasz mtz1221 #68010. hozzászólásáraInkább kezd elmenni a kedvem, hogy mindig tojik valamit az ördög.

Szétszedem a hátulját az eleje jó, összerakom a hátulját az eleje szar.

Szopat engem ez a szar, ha meg tényleg szar, akkor úgy is javítani kell, valószínű ott lesz baj, nem kevés, de, hogy őszinte legyek, már pont le.szarom, jövő héten megszántok, ha széthullik közben, elásom a p.csába, ha nem, akkor meg meg lesz a program tavaszig.

Most hiába veszem le a fedelet, aztán nézegetem, néztem én a váltót is, minden fog megvolt, lógást sem vettem észre, de azon a fedélen keresztül mindent úgy sem látni.


Ettől függetlenül, nekem a motorja jó, indul is, meg megy is, de mondjuk én nem kínlódok hetente ugyanazon, meg basztatom ha kell, ha nem, mert nem tetszik.

Ha nem szexuálná túlzottan a fülem, így is szarnék bele, de csúf hangos, a fejem szétmegy tőle.

Az megint egy más történet, hogy mögöttem nincs annyi tapasztalat, mint itt sokatokban, aki segített, de először csinálom, inkább kérdezek többet és néha marhaságot is, vagy érdeklődök, mert ha már adott egy ilyen lehetőség az internet által, akkor kérek segítséget, mert kérdezni nem szégyen, mondjuk ha elbaszom, az meg a saját károm.

De ha már van, aki csak két szóval is többet tud mondani, az segítség, másrészt meg nekem elég egyszer is elmondani.

Csak sok az újdonság, amivel még nem találkoztam, a kisujjamból meg én se tudom kiszopni a frankót.

Nekem ennyire futotta, szegény ember vízzel főz alapon.

#68013 csferri
2020-01-12 20:09:57

Válasz mtz1221 #68008. hozzászólásáraNekem azóta is birja ment vagy 500 órát, dehát az 5 micronos CR motorhoz való,. meghát én nem tudom nálatok milyen a nafta, esetleg kannázás ott óhatatlanul több kosz kerül be a tankba.

Nincs profilkép
#68012 Celtises
2020-01-12 20:08:45

Válasz Gumóka #68011. hozzászólásáraElhiszem, hogy bosszant a meló miatt.
Csak nehogy baj legyen. Ismerősnek is elkezdett kattog i. Felemelte az ekét hazament. Mire hazáért már hátrafelé megszorult. Előre megy de zakatol. Ha jobb idő lesz szedjük szét.

#68011 Gumóka
2020-01-12 20:02:41

Válasz Celtises #68009. hozzászólásáraPedig még van 7 ha szántani, ha kibírja, kibirja, ha nem, nem.

Jelenleg nincs más lehetőség.

#68010 mtz1221
2020-01-12 19:53:54

Válasz Gumóka #68007. hozzászólásáraVedd le a váltó/felező ház tetejét,és nézz bele.Kezdesz rosszabb lenni mint 550e barátunk.smile lolsmile lolsmile lol

Nincs profilkép
#68009 Celtises
2020-01-12 19:51:37

Válasz Gumóka #68007. hozzászólásáraNem okoskodni akarok, de azzal a kopogással én egy percet sem dolgoztam volna. A difihang csak egy dolog. A ropogás nagyobb baj lesz.

#68008 mtz1221
2020-01-12 19:51:20

Válasz csferri #68003. hozzászólásáraNekem az 5 mikronos man nem bírt ki 350-órát,és berakodott.Most fog kapni még egy
sivatagit az adagoló elé(Vagy ebből egyet,itt látni is lehetne ha felbomlana a finomszűrő)és ott egye meg a fene tovább.

#68007 Gumóka
2020-01-12 19:47:00

Válasz medikus #68006. hozzászólásáraKentem ma neki egész nap, most vagy az én fülem csal, vagy már meghülyültem, de szerintem a difinek már csak a szokásos mtz hangja van, viszont előlről szerintem csúnya csapágyhang jön, lejtőnek gurításon sebességbe azt hittem szétszakad olyan csúnyán szól, de menetben is van egy hangja.

Egyébként nem melegszik túlzottan a hátulja, csak langyos, viszont 2 ha után a váltó és az előtétház melegebb volt, mint a híd.

A kezem elbírta még 7 óra munka után is.

Bontós lesz szerintem.

#68005 Gumóka
2020-01-12 19:23:01

Az előtétház felújítása van akkora szopás, mint a hátsóhíd, vagy gyújtsam fel a traktort a p.csába?smile loveye

Nincs profilkép
#68004 kismagyi
2020-01-12 18:23:31

892.2-es mtz-nél cseh jazda adagolósnál mennyire kell beállítani a porlasztócsúcsokat?

#68003 csferri
2020-01-12 18:15:29

Válasz ..MZ/X.. #68002. hozzászólásáraIgazad van , de én már küldtem vissza donaldson levegőszűrőt is mert beengedte a port a ragasztásnálsmile thumbup, amúgy én is azt csináltam az újon hogy kapott egy mann 10 micronost csak a ruszki betétest bennhagytam előtte előszűrőnek, nekem ennyit megér az adagoló.

#68002 ..MZ/X..
2020-01-12 17:55:05

Válasz csferri #67976. hozzászólásáraNa jó de normál üzemállapotra kell tervezni, a trágya minőségű alkatrész nem az, lehetőség szerint ki kell váltani jobb minőségűre. Ennyi erővel lehetne benne mindenből kettő mert elromolhat.

#68001 gjoni
2020-01-12 14:39:07

Válasz B.Bali #67999. hozzászólásáraAz övé így soha nem lesz jó ,annyit rá költött ,hogy ihaj , jobbn járt volna új orosz afagolóval ,csak be kellett volna állítattni ennyi.smile thumbup

#68000 Büresz
2020-01-12 14:35:27

Válasz .Richard. #67998. hozzászólásáraNekem 5nél fúj le, de ahogy írtam flexel megérdesítettem, úgy szoktam én is kipróbálni ahogy te.

Nincs profilkép
#67999 B.Bali
2020-01-12 14:32:01

Válasz gjoni #67995. hozzászólásáraNem azért, csak 550-koléga kíváncsi,hogyan indúl.Mert az övé 0-fokban is nehezen indúl

Nincs profilkép
#67998 .Richard.
2020-01-12 14:30:28

Válasz Büresz #67997. hozzászólására5 bar?vettem egy uj lefuvoszelepet a ruszki fajtát. 6nál bekapcsol 7.5 nél meg ki. Nem lehet lejjebb állitani. De difizár fog rajta mert zárva szokom használni. De ha kiprobálom kikapcsolva megáll rug 'rányitom a levegőt a motort fojtja ahogy elkezdi hajtani az állo kereket. Aztán megindul. Igaz ez nyiros dolog zárva gondolom dupla annyi nyomatékra képes mint állo hejzetből indulva. De valahogy ki kell probálni. smile lol

#67997 Büresz
2020-01-12 14:19:37

Válasz mtz1221 #67991. hozzászólásáraNekem 5 baron is jo a difizár. Nem akarok rá költeni 1 fillért sem.smile laugh

#67996 Büresz
2020-01-12 14:17:24

Válasz .Richard. #67992. hozzászólásáraIgazad van, az olaj folyik el.

#67995 gjoni
2020-01-12 14:11:46

Válasz B.Bali #67994. hozzászólásáraCsúnya lenne nem indúlnasmile cowboy

Nincs profilkép
#67992 .Richard.
2020-01-12 13:16:40

Válasz Büresz #67988. hozzászólásáraMi? Baloldali fék a difi olajozása miatt még van. Külön térben van. A difi zár csuszik ha olajos. Szerintem ue apa szedje szét pucolja le vagy cserélje a tárcsát ha szar aztán uj membrán ha szar'uj szelep ha a tányér on a csap amire a szelep rámegy sérült azt is ujat aztán kész. Max elöte olajnyomás mérés a csövön. Asszem 9bár. Egy jo minőségü o gyűrű jobb lenne az uj szelepbe a tömszelence elé. Ugy is az enged mikor a forgo csap megkpptatja. Aztán ha szerencséje van le sem kell szedni a kereket mert hozzáfér. Azt jo lehet olajjal is.

#67990 Gepi
2020-01-12 11:46:33

Válasz UE-28 Apa #67985. hozzászólásáraNekem így van megoldva a kisfülkés 82-n:
mtz levegős difi
A kormány oszlopon meg lekötöttem a csövet és egy anyával+két rézalátéttel leblindeltem.

#67989 csoppika
2020-01-12 10:28:56

Válasz UE-28 Apa #67985. hozzászólásáraAmúgy az a leghatekonyabb, ha szétszeded, aztán átnézed...ha még nem történt meg...

#67988 Büresz
2020-01-12 10:05:51

Válasz UE-28 Apa #67985. hozzászólásáraA levegős difizárat 98%-ban azért alakítják át, köztük én is, mert ráfolyik az olaj a féktárcsákra és akkor nincs balféksmile laugh, amúgy nem tud annyit mert kissebb a levegő nyomása mint az olaj, de így is sokat ér. Én annyit segítettem rajt hogy a nyomólapokat flexel megérdesítettem a jobb tapadás érdekében.smile thumbupcool

#67985 UE-28 Apa
2020-01-12 09:22:40

Szép napot!
Van egy 82-es mtzénk. Amikor szükség lenne a difizárra nem tudjuk összezárni a hagyományos módon. Hallottam arról, hogy van aki átalakította levegős kapcsolásúra. Ha van valakinek erről tapasztalata legyen szíves segíteni. Mi kell
hozzá, mennyivel hatékonyabb?
Köszönöm!

#67984 ..MZ/X..
2020-01-12 07:57:34

Válasz gjoni #67974. hozzászólásáraAz addig király, hogy finomabb de ha két egyforma van rajta sorosan kötve annak semmi értelme. Terményt sem rostálod kétszer ugyan azon a rostán.
Ez úgy lenne jó ha van egy durvább mondjuk a gyári ami előszűr és egy finomabb mikronos szűrő.

Nincs profilkép
#67983 .Richard.
2020-01-11 19:46:41

Válasz Bzsr #67982. hozzászólásáraAz a kva annyát. Nekem is a jobb oldali bordák szélétől kb 5centire kopik meg a belső végétől is annyira. Potkocsizás eredménye.

Nincs profilkép
#67982 Bzsr
2020-01-11 18:20:23

Válasz mtz1221 #67981. hozzászólásáraKöszi. Jobb oldala. Szántásra nincs használva. Akkor az út eszi smile wink

#67981 mtz1221
2020-01-11 17:59:58

Válasz Bzsr #67980. hozzászólásáraJobbnak a külső felét szokta enni a betonút meg az ágyeke is.

Nincs profilkép
#67980 Bzsr
2020-01-11 17:46:08

Egyik oldalon a hátsó gumi külső fele szemmel láthatóan jobban kopik Lehetséges, hogy lóg a féltengely? Kereket leszedtem, nem kotyog a féltengely vagy nem érezhető.

Nincs profilkép
#67979 Lala5995
2020-01-11 17:42:08

Válasz csferri #67976. hozzászólásáraNem ezért van dupla! Egyik finomabb. Az elsőn jó lenne a hosszabb vízleválasztó rész!
FG-703 és St302 a szűrő tipusa. Mivel ebben az országban csak az nem kapható, ami éppen kell- így a helyettesítőket kell keresni!
Fleetguard üzemanyag-víz leválasztó FS19781 az FG helyett.Vagy a :WK 854/1.
https://www.belmtz.ru/nodesall/n000000258.html

#67978 Gumóka
2020-01-11 17:02:53

Válasz ..MZ/X.. #67970. hozzászólásáraNekem ott nincs helye. Ebben még az 50-es hűtő van, ott volt a tetején a gomba.
Tegnap raktam fel az új házat, át lett kötve most oda.

#67977 kevesa
2020-01-11 15:52:45

Válasz Tomi81 #67959. hozzászólásáraNe aggódj én se vagyok annyira ügyes egyenlőre csak kikötüttem, de ki még nem vettem most még szépen csepeg még ki belőle az olaj minden felé. :D

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Gyengülő hidegfront érkezik + VIDEÓ
A természet titkos fegyvere a klímaváltozás ellen: a talaj
A természet titkos fegyvere a klímaváltozás ellen: a talaj
Kevésbé látványos, mint a napelem vagy a szélturbina, mégis hatékonyabban köti...
Logó fülű törpe nyuszi
Logó fülű törpe nyuszi

10.000 Ft

Jó minőségű meggy eladó
Jó minőségű meggy eladó

1.000 Ft

Réti széna kis kockabála eladó
Réti széna kis kockabála eladó

750 Ft

Osztó
Osztó

4.564 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]