Gázolaj árak 608 Ft Benzin árak 591 Ft EUR 396.04 Ft USD 337.84 Ft CHF 424.27 Ft GBP 453.51 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

93679 hozzászólás
Nincs profilkép
#61129 B.Bali
2018-11-21 14:05:16

Válasz ..MZ/X.. #61126. hozzászólásáraAz enyémbe Audi vagy Bmw-é van, majd megkeresem a dobozát és este majd leírom pontosan az adatokat

#61127 mtz1221
2018-11-21 13:27:23

Válasz ..MZ/X.. #61126. hozzászólásáraVálogass ,gyárilag elekton nevű van bennük,nekem 2300 óra körül adta meg magát az egyik benne.smile thumbup.Ezt hamarább találsz.

#61126 ..MZ/X..
2018-11-21 11:50:16

Nem tudja véletlenül valaki, hogy az új fajta termosztátházba melyik autó termosztát passzol?
Ruszkit meg ruszkinak hazudottat próbáltam már ezüst színűt meg rezet is, de egyik nem működik, másik meg amelyik dolgozna az rövid időn belül kinyúvad.smile cursing

#61125 csferri
2018-11-21 06:46:44

Válasz lakatos gabesz #61123. hozzászólásáraEhhez kell a hozzávaló hengerfej és porlasztó, a régié nem jó.

#61124 ...:::Pisti:::...
2018-11-21 03:12:10

Válasz dávidka234567 #61122. hozzászólásáraPedig szivattú. Mit akarsz látni rajta? Gyufaszálnyi lukat? Akkor 5 perc alatt átnyomná az összes olajat. Vidd vissza ha olyan helyről van

Nincs profilkép
#61123 lakatos gabesz
2018-11-20 22:47:54

Olyan kérdésem lenne hogy ez az eltolt kamrás 55mmes 38as csapszeggel a 80as motorba és a sima hengerfejhez jó e turbós 175 fokos porlasztóval vagy ehez a ceruza porlasztó kellene?válaszotokat előre is nagyon köszönöm!

Nincs profilkép
#61122 dávidka234567
2018-11-20 21:32:39

Üdv olyan problémám van mtz82 hogy motor olaj szint nől szervokormány oszlopbol meg fogy az olaj kivűről tiszta szivatyunál fojhat be? Ma levetem


a szivattyút de a szimeringen nem látok sérülést 2 hónapos a szivatyu

#61121 ...:::Pisti:::...
2018-11-20 21:25:23

Válasz máris szomszéd #61120. hozzászólásáraA damilt még ki is lehetett, de ez a kókuszhéj vagy mi ez nálam kuka

#61120 máris szomszéd
2018-11-20 21:09:19

Válasz vén cigány #61114. hozzászólásáraMosni szoktam általában.
Régen kimostam gazolinnal (nyáron) még nem volt megszáradva és vissza tettem,beindítottam,Jól kipörgött tőle a motor.smile biggrin

#61119 ...:::Pisti:::...
2018-11-20 20:26:01

Válasz 9020 #61118. hozzászólásáraÉn gyakran cserélem de mindig csak az alsót dobom ki, és legfelülre rakok újat.(van hogy havonta) Filléres dolog, a gázolaj meg drága. Sokat jelent ha nincs befogva az orrunk futás közben

Nincs profilkép
#61118 9020
2018-11-20 19:20:13

Válasz vén cigány #61114. hozzászólására450óránként szoktam, szinte csak nagy porban járok

Nincs profilkép
#61117 madle
2018-11-20 18:31:49

Válasz mtz1221 #61116. hozzászólásáraOké! Most így a hidegekben megvan a 2,5 - 3bar olajnyomás. A fordulónál, mikor megyek lepakolni a krumplit, mindig kap egy 1800-2000-es fordulatot visszafele. Köszi!!

#61116 mtz1221
2018-11-20 17:48:09

Válasz madle #61115. hozzászólásáraNem lesz annak semmi baja.Olaj nyomás legyen min 1.5 bár munka közben,meg reggel/este az úton hajtsd teljes gázon és kész.

Nincs profilkép
#61115 madle
2018-11-20 17:39:18

Sziasztok,

MTZ 820.1-el húzok mostanában krumplikombájnt. Leglassabb sebességgel kell mennem, alapjáraton. Hallottam valakitől, hogy nem tesz jót a motornak az alacsony fordulat, főleg a csapágynak. Gondolom az égés sem teljesen fasza így. Mással nem tudom megoldani, mert nincs mászó fokozatos gépem, szerintetek ha sűrűbben cserélem az olajat, valamint az üzemanyagba teszek valami adalékot ami kicsit takarítaná a lerakódást az javítana valamelyest a helyzeten, vagy annyit nem?

#61114 vén cigány
2018-11-20 08:02:56

Válasz 9020 #61104. hozzászólásáraA kendert milyen gyakran kell cserélni????

#61113 Gumóka
2018-11-19 22:30:17

Válasz mtz1221 #61111. hozzászólásáraVan benne belül a szűrő körül is,egy ciklon, az csapja le a port és dobja ki ott.


#61112 csferri
2018-11-19 21:38:04

Válasz mtz1221 #61111. hozzászólásáraNem figyeltem hogy köpi -e, de alapjáraton-kis fordulaton a gumi pulzálva fújja a levegőt kifelé, de az biztos hogy nagyon keveset kell fúvatni.Évente szoktam benne betétet cserélni(500üó) meg kb. 100 óránként fúvatni, de akkor sincs benne sok.

#61111 mtz1221
2018-11-19 21:24:00

Válasz csferri #61110. hozzászólásáraLehet mondasz valamit.smile thumbupEz mikor leállítod vagy indítod a motort olyankor kiköpi a port a gumicsecs formából ???

#61110 csferri
2018-11-19 17:52:28

Válasz mtz1221 #61109. hozzászólásáraA kicsin nekem ilyen van, a ciklon a nagyobb, ebbe így alig kell fújatni a betétet, na nem a ciklon miatt hanem a donaldson szűrőház kialakítása miatt ezen alul is van porkidobósmile thumbup

#61109 mtz1221
2018-11-19 17:25:48

Válasz csferri #61108. hozzászólásáraFel kellene vinni a fülke sarkára,csak semmi kedvem egy napot sz@rakodnom vele.Meg idei évre mindegy is mert 10 centi hóra ébredtem.smile thumbupsmile thumbupsmile thumbupAz zavar csak hogy az imt-en ugyanez a ciklon volt a 105 lovas perkinsnek,és ott alig kellett fújkálni.Nagy porban fél/fél métert dobta ki oldalra a port.

#61108 csferri
2018-11-19 17:17:07

Válasz mtz1221 #61107. hozzászólásáraA nagy tényleg nem fújja,de én eleve utálom hogy ott van a motorháztető közepén, a kicsinél nem zavar ,de a nagynak pont a látómezőbe esik.Az idén sűrűn kellett tényleg fújatni, valamit ki kéne tényleg találnismile confused

#61107 mtz1221
2018-11-19 17:08:32

Válasz csoppika #61105. hozzászólásáraA 82-es nekem is fújja mint a forgószél(néha nem látok tőle).smile thumbupcoolDe a nagy baca se,csak forgassa benne.A tököm tele volt az idén,a fújkálással.A kicsin 2-3 évente elég kicserélni az olajat meg kimosni a damilokat.

Nincs profilkép
#61106 R Sándor
2018-11-19 15:54:11

Válasz csoppika #61105. hozzászólására Az a baj a gyárival hogy amit kifúj azt vissza is szívja.Mert a szívórácsokra fújja rá.

#61105 csoppika
2018-11-19 15:29:13

Válasz mtz1221 #61103. hozzászólásáraMi a baj a gyárival? Nem működik? Poros placcon látványosan fújja nekem...

Nincs profilkép
#61104 9020
2018-11-19 15:15:15

Válasz mtz1221 #61103. hozzászólásáraKellett vmi közdarab zetornál annyira nem nézegettem, nem takarította a papírbetétes szűrőt mert ez az izé rajtavan aztán mikor észrevette, hogy tele van porral szétfújkálta és kilyukadt idő előtt... Pedig mit össze nem alakítgattak miattasmile lol mtz-nél gumicsővel beletoldottak 10cm-t, hogy le ne ugorjon a géptetőről. Én hagytam gyárilag ha a 3 karika kender és az olaj nem fogja meg akkor semmi 8000óra lesz benne és még bontatlan motor/turbo

#61103 mtz1221
2018-11-19 12:06:13

Válasz 9020 #61102. hozzászólásáraAzt meg hogy sikerült ??
Csak EZ kellene lecserélni ,a többi maradna.smile ban

Nincs profilkép
#61102 9020
2018-11-19 12:00:24

Válasz mtz1221 #61101. hozzászólásáraNálunk a zetorokat alakították át ilyenre, meg is etették szép lassan a motorokat. Azóta magtárakba forgatáskor csak mtz-t használhatunk

#61101 mtz1221
2018-11-19 11:54:12

Donaldson ciklont vett e már valaki mtz-re ?? Többet tudhat mint az mtz gyárija ??

Nincs profilkép
#61100 krinagy34
2018-11-18 22:00:54

Válasz Jakabjóska #61099. hozzászólásáraKöszönöm sokat segítettél ,és így értem is a működését.

#61099 Jakabjóska
2018-11-18 21:53:46

Válasz Jakabjóska #61098. hozzászólásáraJa, ami kimaradt: neked, ha a 3/1-es tömböt tetted fel, akkor azért kell egyszerre két kart működtetned, mert csak úgy zár a kúpos szelep.

#61098 Jakabjóska
2018-11-18 21:51:46

Válasz krinagy34 #61097. hozzászólásáraAlaphelyzetben ugye az olaj kering a tartály és a szivattyú között. Amikor emelni akarsz a kar a tolattyú elmozdításával lezárja a kúpos (nyakas) szelepet, így az olaj a munkahengerbe jut. A szabályzós kivitelnél, az ülés melletti kar lenyomásával a vezérlő csövön keresztül zárja a kúpos szelepet, ezt tudja a 3/4 jelű vezértömb.
Vezérlőtömb
Hidraulika

Nincs profilkép
#61097 krinagy34
2018-11-18 21:33:02

Válasz Jakabjóska #61096. hozzászólásáraKöszönöm a segítséget . A 3 szabályzó hiánya miatt nem emel ,csak a karok együttes mozgatásával?Mint korábban írtam .Csak ,hogy értsem.Köszi még egyszer.

#61096 Jakabjóska
2018-11-18 21:28:25

Válasz krinagy34 #61095. hozzászólásáraNeked az első két szám a lényeges:
3/1 szabályzó nélküli (MTZ-50)
3/4 szabályzós
más a vezérlőtömb belső kialakítása kissé

Nincs profilkép
#61095 krinagy34
2018-11-18 21:18:01

Válasz Jakabjóska #61093. hozzászólásáraJó ,közbe rájöttem hogy mi azt vezértömbnek nevezzük. Köszi.

Nincs profilkép
#61094 krinagy34
2018-11-18 21:14:12

Válasz Jakabjóska #61093. hozzászólásáraVan helyzetszabályzó ,és mi az a 222 elosztó és hová kell beszerelni.

#61093 Jakabjóska
2018-11-18 20:22:43

Válasz krinagy34 #61088. hozzászólására3/4-222 számú elosztót kell beszerelned, ha van erő- helyzetszabályzó a traktorodban.

Nincs profilkép
#61092 krinagy34
2018-11-18 19:15:33

Válasz Lala5995 #61091. hozzászólásáraKöszönöm a segítséget .Ha jól értelmezem mert nem vagyok szakértő ,ha olyan vezértömböt szerelek fel mint ami rajta volt aminek van 3 szelepe akkor tökéletesen fog működni.

Nincs profilkép
#61091 Lala5995
2018-11-18 18:41:41

Válasz krinagy34 #61088. hozzászólásárahttp://vostok-agro.info/dokumentatsiya/86-p80-31-222.html

Fordítóval érdemes olvasni.
50-esát szerelted be, valószínűleg.

#61090 medikus
2018-11-18 18:38:59

Válasz Panyi #61089. hozzászólásárapróba!Nem lehetne hossz irányú mozgás!smile sweatdrop

Nincs profilkép
#61089 Panyi
2018-11-18 17:18:05

Válasz medikus #61087. hozzászólásáraAkkor ez elhasználódott. P1-es volt benne, ez a méret jó lehet még hozzá? Vagy csak próba alapján tudom még?

Nincs profilkép
#61088 krinagy34
2018-11-18 17:09:32

Üdv mindenkinek ,új vagyok az oldalon A kérdésem az hogy vezértömböt cseréltem 552 en és a3.1 hidraulikám csak akkor emel ha az ülés melletti kart egyszerre nyomom a műszerfal 3 karja közül bár melyikkel .Az lehetséges hogy az a hiba ,hogy az új vezértömbben nincs benne a 3 szelep.Köszön ha tud valaki segíteni

#61087 medikus
2018-11-18 16:09:57

Válasz Panyi #61086. hozzászólásáraMikor nyomod a kuplungot,ennek nyomod neki,lendkerekestől!smile sweatdrop

Nincs profilkép
#61086 Panyi
2018-11-18 14:27:05

Válasz medikus #61059. hozzászólásáraSzétszedtem a trakit. Miért ehette így meg a tám csapágyat. A fényképeken lévő a lendkerék felől van kiszedve a másik oldali az ép.


Nincs profilkép
#61085 zsotti
2018-11-17 21:07:40

Válasz medikus #61084. hozzászólásáraÁtnézve az is kontakt sprayvel befújva.

#61084 medikus
2018-11-17 20:58:09

Válasz zsotti #61083. hozzászólásáraValahogy ki kell szűrni!Laza csatlakozás a műszerfal alatt?smile sweatdrop

Nincs profilkép
#61083 zsotti
2018-11-17 20:52:29

Válasz medikus #61082. hozzászólásáraPróbálkozzak annak a cseréjével?

#61082 medikus
2018-11-17 20:49:17

Válasz zsotti #61081. hozzászólásáraAkkor lehet csak az ampermérő akar tönkremenni!(szétrázódik)

Nincs profilkép
#61081 zsotti
2018-11-17 20:43:45

Válasz medikus #61080. hozzászólásáraNem lehet külömbséget látni.

#61080 medikus
2018-11-17 20:41:59

Válasz zsotti #61079. hozzászólásáraLehet kontakt hiba,lehet törés a generátoron belül,de lehet ampermérő hiba is.Sötétben a fényszórók fényén is lehet látni az ilyen feszültség különbséget!smile sweatdrop

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Meglepő részletek: egyoldalú és káros az EU-USA kereskedelmi egyezmény?
Meglepő részletek: egyoldalú és káros az EU-USA kereskedelmi egyezmény?
Komoly tiltakozásokat váltott ki az Európai Unió és az Egyesült Államok között...
Hirdetés
Egy biztos, manapság megéri őszi árpát vetni
Egy biztos, manapság megéri őszi árpát vetni
A hazai gazdaságok sikeres növénykultúrája az őszi árpa, amit az idei...
Eladó 16.0 / 70-20 -as szerelt kerék
Eladó 16.0 / 70-20 -as szerelt kerék

50.000 Ft

RAU Unimat 8,4 m-es borona eladó
RAU Unimat 8,4 m-es borona eladó

1.100.000 Ft

John Deere 3. pont orsó
John Deere 3. pont orsó

125.000 Ft

Active - Áramfejlesztő aggregátor
Active - Áramfejlesztő aggregátor

1.300.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]