Gázolaj árak 608 Ft Benzin árak 591 Ft EUR 396.04 Ft USD 337.84 Ft CHF 424.27 Ft GBP 453.51 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

93679 hozzászólás
#58829 broll79
2018-06-28 08:09:44

Válasz ...:::Pisti:::... #58826. hozzászólásáraAz mtz be ha egy cseppnyi olajnyomás is van, még ha csak néha lemegy nullára is, akkor se lesz baja, túl van méretezve rendesen az olajmennyiség, kenése van, csak épp az óra nem mutatja, ha kevés az olaj. Én is dolgoztammár úgy, hogy le le esett nullára, vagy a fél bárt se érte el és évek óta mennek

#58828 gjoni
2018-06-28 07:53:44

Válasz .Richard. #58825. hozzászólásáraPótkocsizni.üresen 30 óráig aztán félig terhelve ötvenig azt még díjazom!smile scared

#58827 ..MZ/X..
2018-06-28 07:23:48

Válasz ...:::Pisti:::... #58826. hozzászólásáraIlyen sztori nálunk is volt. Koma telefonált, hogy szar a traktor. Ingadozik a nyomás 2 és 0 között meg melegszik is, szerelni kell. Kimegyek, hát kiderült, rossz a nívópálca, cserélni kell mert rövid, nem éri el az olajat. Mikor beállt a barázdába nem volt mit szívnia az olajszivattyúnak, leesett 0-ra.smile lolsmile lol
A motor azóta is csetteg különösebb gond nélkül.

#58826 ...:::Pisti:::...
2018-06-28 07:05:10

Válasz Sanyee #58822. hozzászólásáraÜdv. Tudok olyan mtz-t, hogy 15 éve melegen 0.5 alapjáraton, 1.5 fordulaton. Nem kell ezt az olajnyomást túl aggódni. Másik haver fél napig szántott fél bárral, ami még ingadozott is( kölcsöntrakival) mire észreverrék, hogy a nívó nem éri az olajat. Kutya baja se lett

Nincs profilkép
#58825 .Richard.
2018-06-28 06:09:41

Válasz gjoni #58823. hozzászólásáraOk. Ha nem terheled a motort,akkor nem mindegy,mi van a vègére akasztva? Igaz addig még bejàratòs,lehet bérbe is dolgoztatni.

#58824 gjoni
2018-06-28 05:16:05

Válasz mtz1221 #58816 hozzászó. tiéd csináld nyugodtan !

#58822 Sanyee
2018-06-28 00:45:30

csoppika #58819
1 Bar melegen

A főtengely köszörülés elég macerás.

Mit szóltok ahhoz a megoldáshoz, ha kapna alapméretes új csapágyakat. Az mit segítene, hogyha még nem volt köszörülve a főtengely?

Nincs profilkép
#58821 .Richard.
2018-06-27 23:42:24

Válasz Sanyee #58818. hozzászólásáraHa annyira szar, mitől indul rendesen? Egy viszonylag jò olajnyomàsmèrővel megmèrni,olajat újat bele,mindjàrt màst mutat.,lehet sok benne a gàzolaj,vagy a vìz.szelepdekni le,ha himbàk nem lafognak,akkor ott nem szökik az olaj,szelepek a vezetèkbe mennyire lògnak? Ha van mivel kompresszió Mèrés.hengerfej le,akkor láthatò a kopàs. Ha nagyon nincs vàlla a hüvelynek,meg a fejét nem kell sìkolni,akkor összerak azt pròba. Ha van mivel porlasztó nyomatás.èn így kezdenèm. De,lehet ùj alkatrèszt is venni bele, lesegetés nèlkül is.

Nincs profilkép
#58820 a2457
2018-06-27 22:10:17

Válasz Sanyee #58818. hozzászólásáraszivattyú, hajtókarcsapágyak, főtengely köszörülés / egyensúlyoztatás, szimmeringek.
nagy a szivás ha repedt vagy vetemedett valahol a blokk.

#58819 csoppika
2018-06-27 21:41:15

Válasz Sanyee #58818. hozzászólásáraMennyi az a kevés nyomás?

#58818 Sanyee
2018-06-27 21:38:39

Sziasztok!

Lenne egy elég alacsony áron eladó 80-as motor.
Indul rendesen, csak sajnos nagy a kartergáz és az olajnyomása is kevés.

Mire lehet számítani egy ilyen motornál miket kéne cserélni?

Henger-dugattyút biztos.

#58817 _NB_
2018-06-27 15:11:18





Annak idején pl egy UE-28-ast 100üó-ig járattak. 20 +30 +50
- link

kicsivel részletesebben
- link pdf 102.oldal


MTZ 820 . . .
- link pdf 44.oldal

#58816 mtz1221
2018-06-27 15:04:53

Válasz gjoni #58814. hozzászólásáraFelétek.Én meg a vadi újat is borozdába viszem másnap.Két sebességgel lassabban egy fejel kisebb ekével padló gázzal.Nehogy már 50-60 fokos vízzel járódjon be a 80 fokos helyett.smile wink

Nincs profilkép
#58815 .Richard.
2018-06-27 12:17:44

Válasz gjoni #58814. hozzászólásáraMièrt'? Motort kimèlve nem lehet szàntani? Egy v tàrcsàval is ki lehet ègetni a hengerfej tömìtèst'meg kissebb sebessèggel is lehet szàntani'sekèlyen is'2 fejjel is. Feltève'ha alkalmazott hajtja'mert akkor üres pòttal is kinyìrhatja. Nem a munka öli a gìpet'hanem a sofőr!

#58814 gjoni
2018-06-27 09:57:31

Válasz gazda.f #58813. hozzászólásárafelén 50 üzemóráig nem lát ekét!smile biggrin

#58813 gazda.f
2018-06-27 09:32:54

Sziasztok! Motorfelújításon átesett MTZ-t hogyan szoktátok bejáratni?

#58812 _NB_
2018-06-27 01:37:02

Válasz Filler #58811. hozzászólására


A szintjelzőn a ponthegesztett csati"М" a test "-"
(ha az üzemanyagtankról nem kapna, mert gumibakon van, vagy műanyagtank ..egyéb)
- a szintjelzőn a műanyag csatis csatlakozó "Р" megy az órára
- az órán a "Д"(датчик, érzékelő), ide jön a szintjelzőtől a "Р" vezeték
- az órán a "Б"(батарея, akkumulátor)ide jön az aksi "+"*
- az óra vagy a rögzítőfülön keresztül a műszerfaltól kap testet"-" vagy egy vezetékről a rögzítőfül csavarján
(az a kis kereszthornyos csavar is csábító, csak félek neme az tartja bent az óra belsejét, rozsdától nem látszik van e ott "testjel", de mint fentebb írtam nem gond van több opció is)

*ide jön az aksi "+" ... nem közvetlen, egy bizti, gyújtáskapcsoló után általában

Ellenállás elvén működik a szintmérő, így az órával pariban kell lennie, akkor mutat pontosan.

Itt egy lista a szintjelzőkről
http://www.ekranbel.com/en/catalog_en/253/307/
(fent a kép mellett a "Wiring schemes" alatt a méretek és a lábkiosztások)

#58811 Filler
2018-06-26 23:21:31

Szép napokat!

Esetleg valaki meg tudja nekem mondani hogyan kell bekötni ezt az adót és az órát?

#58810 csoppika
2018-06-26 20:42:01

Válasz Dave #58809. hozzászólására9.00r20 biztos felmegy...

Nincs profilkép
#58809 Dave
2018-06-26 20:16:12

80-as gyári első felnire mekkora a legszélesebb gumi amit fel lehet rakni?

#58808 medikus
2018-06-26 11:26:43

Válasz Adamkah94 #58805. hozzászólásáraAmiből az O gyűrű nem használható,mert ugyan így engedni fog!0,5mm nagyobbat kell betenni!Nehezen de beveszi!

#58806 ..MZ/X..
2018-06-26 08:58:37

Válasz Maszek Zs #58802. hozzászólásáraMiért szűkülne? Normális vastagságú csövet kell rárakni nem szalmaszál vastagságút.
Most láttam a hidraulikásomnál 90° vastag szövetbetétes kisnyomású könyököt. Lehet, hogy próbára még a szívócsonkot is két darabba vesszük mert azzal is játszani kell.

Nincs profilkép
#58805 Adamkah94
2018-06-25 21:26:22

Válasz Mtz 550E #58804. hozzászólásáraVan javito keszlet kb ezer forint

Nincs profilkép
#58804 Mtz 550E
2018-06-25 19:35:19

Üdv!
A vezértömböm az alábbi helyeken engedni az olajat ha sokáig dolgozok a hátsó kihelyezett körrel! Ott hogy szoktátok orvosolni a problémát?


Nincs profilkép
#58803 Fekete Tamás Ferenc
2018-06-25 10:16:28

udv! nem hajt az 50es Mtz! elotte zugott lejton lefele! mi lazul le elsokent a valtoban? FT.

#58802 Maszek Zs
2018-06-25 06:13:38

Válasz ..MZ/X.. #58798. hozzászólásáraÉs így nem lett gond a keresztmetszet szűkülésével??

Nincs profilkép
#58801 Dave
2018-06-24 15:14:36

Köszi mindkettőtöknek a gyors választ, a kocogtatás nem, de a nagy gáz melletti kar mozgatás segített. smile thumbup

#58800 ..MZ/X..
2018-06-24 15:04:09

Válasz Dave #58797. hozzászólásáraNyakas/kúpos szelep akadhatott fent. Paraszt megoldás de ha más nincs működik, padló gázon meg kell rángatni le-fel valamelyik hidraulika kart párszor gyors egymás utánban. Vagy másik variáció, 2kg kalapáca nyelével kocogtatni a tömböt néha segít.
A ráérős meg kiszereli bal alul a tömbből a szelepet, kipucolja visszarakja. A pedáns meg eldobja a gyári hidraulika szűrőt és beszerel helyette egy normális patronos szűrőt ami valóban teszi a dolgát nem úgy mint a ruszki.

Nincs profilkép
#58799 R Sándor
2018-06-24 14:56:42

Válasz Dave #58797. hozzászólására Gombaszelep,a vezértömb alján van 2 14-es kulcsnyílású csavarral fogja a deknijét, először próbáld meg hogy padlógázon rángasd úszó és emelés között valamelyik kart pl a hátsó 3 pontét és hátha kidobja a szelep alól a piszkot de utána nézd meg a szűrőt is mert lehet már tele van piszokkal.

#58798 ..MZ/X..
2018-06-24 14:56:06

Válasz Maszek Zs #58792. hozzászólásáraPontan így ahogy 550-es kolléga csinálta, annyi különbséggel, hogy a miénk kicsit szofisztikáltabb lett mert a szivattyúnál a csövet kimelegítettük és a helyére esztergáltam egy közcsavart ami bele lett rezezve.

Nincs profilkép
#58797 Dave
2018-06-24 14:43:52

Sziasztok, lenne egy kis problémám az MTZ hidraulikájával.

Töltöttem rá olajat, fel akartam akasztani a homlokrakodót, rádugtam a csövet, emelni akarnám, pár centit emelt rajta, eddig volt jó, aztán semmi. A hátsó emelőkarok is csak nagyobb gázon kezdi emelni nagyon lassan, de ha rálépek megáll.

Hol kezdjem a hibát keresni?

Nincs profilkép
#58796 dagadtmadar
2018-06-24 14:29:52

Válasz Mtz 550E #58793. hozzászólásáraJavíthatóság végett imbusz csavarokat lehetett volna használni, elég szopás még a dugókulccsal is szétszedni.... a kúpos szelep fedele is imbusszal van fele idő a javítás ha hozzá kell nyúlni...smile rolleyes

Nincs profilkép
#58795 a2457
2018-06-23 19:05:52

Válasz Mtz 550E #58793. hozzászólásárana ez igy klafa. meg ha cserélni kell a szopattyút, az is sokkal könyebb igy.

Nincs profilkép
#58794 dagadtmadar
2018-06-23 14:55:29

Válasz ..MZ/X.. #58789. hozzászólásáraÜdv!
kb 2 éve nekem is kifordította az O gyűrűt...
Egy 400 bar-os karmantyút tettünk bele pont beleillő méret volt azóta semmi könny meg ilyesmi... Bár én akkor nem alakítottam át gumicsövesre, hanem a szemescsavar meghúzása előtt 2kg-os kalapáccsal jól megpüföltem így szerintem a feszület kiment belőle... :D

Nincs profilkép
#58793 Mtz 550E
2018-06-23 14:35:28

Válasz ..MZ/X.. #58789. hozzászólásáraÜdv!
Én tegnap és ma megcsináltam az átalakítást!

#58792 Maszek Zs
2018-06-23 13:56:59

Válasz ..MZ/X.. #58789. hozzászólásáraAz átalakítást pontosan,hogy csinálod? Kép?

#58791 ..MZ/X..
2018-06-22 23:42:17

Válasz mtz1221 #58790. hozzászólásárasmile lolsmile lol
A bánat ette volna meg aki kitalálta. Kúpos szeleppel kínlódtunk vele, nem volt rajta burkolat így pont az ölembe nyomta.smile angrysmile karateka

#58790 mtz1221
2018-06-22 21:07:50

Válasz ..MZ/X.. #58789. hozzászólásáraLegközelebb aratásban mikor valaki billenti a kocsikat,akkor ne feküdj a traktor alá.smile lolsmile lolsmile lol

#58789 ..MZ/X..
2018-06-22 04:52:34

Válasz Tomszi #58777. hozzászólásáraAzért alakítjuk át mert gumi csövesnél nem taknyol folyamatosan. A ruszki nem tudja pontosan lehajtani, feszül és valamelyik oldalán mindig könnyezik vagy kilyukad a cső.
Na meg nem kell kínlódnod aratás kellős közepén ilyennel az alig egy éves csövön a 38 fokban miután a képedbe ködölte a kb 80°C-os hidraulika olajat. Az érzés megfizethetetlen, minden másra ott az MTZ.smile lolsmile lol Ez is át lesz alakítva ha lesz rá egy kis idő.

#58788 ..MZ/X..
2018-06-22 04:39:28

Válasz csontii #58787. hozzászólásáraEkkora kaszával nem a fumi lesz a gondod.smile sneaky
Itt sorra durrantak el a jobbos függesztőlakatok, meg a függesztőkarokból is rendre kiflit hajtogattak.

Nincs profilkép
#58787 csontii
2018-06-21 07:38:39

Válasz rigás #58786. hozzászólásáraKöszi. Eddig 1,5 volt benne, de mikor felvettem a 2,8-as kaszát puhának találtam. Most 1,8-ra fújtam,de eszköz nélkül,úgy pattog,hogy esek ki belőle.

#58786 rigás
2018-06-21 07:19:22

Válasz csontii #58778. hozzászólására1,5-1,8 de inkább 1,8.
Nekem kicsit több van benne mindig mert az orosz gumi hajlamos a kitörésre oldalt a körmök alatt.
Ha keményebben járatni ez elodázható még öreg gumiknál is, igaz cserébe jobban ráz a traktor.smile biggrin

#58783 máris szomszéd
2018-06-20 21:57:55

Válasz .Richard. #58781. hozzászólásáraCsak elméletben megy.
Annyit dolgoztunk eddig,hogy még soha.
Most kezd szabadidő lenni és két hét múlva lesz igazán idő ilyesmire.

Nincs profilkép
#58782 B.Bali
2018-06-20 21:22:42

Sziasztok! GL-5-ös hajtóműolaj mehet a váltóba?

Nincs profilkép
#58781 .Richard.
2018-06-20 21:21:38

Válasz máris szomszéd #58780. hozzászólásáraHogy megy a motor tuning? Lett előrelèpès lòeròőben?

#58780 máris szomszéd
2018-06-20 21:18:55

Válasz mtz1221 #58776. hozzászólásáraLátszott,hogy egyedi darab már csak a lemez vastagságból is.
Nincsenek "gyáriasan" kerekítve a sarkok élek,az üvegekben sincs sehol egy írás matrica, az üvegek gumizásán is látszik nem gyári.
Mindentől függetlenül elfogadnám.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Hirdetés
Mezőgazdasági túlélőstratégiák – a magyar gazdáknak cselekedniük kell
Mezőgazdasági túlélőstratégiák – a magyar gazdáknak cselekedniük kell
Technológiai és stratégiai válaszok kellenek a változó éghajlatra, ami teljesen...
Ide nem jön kombájn – egy gazda brutálisan őszinte videója
Ide nem jön kombájn – egy gazda brutálisan őszinte videója
Ha az időjárás nem kegyes, a direktvetés is kudarcot vallhat.
TAARUP 2 SOROS BAKHÁTZÚZÓ,  BAKHÁTSZÁRZÚZÓ
TAARUP 2 SOROS BAKHÁTZÚZÓ,...

420.000 Ft

VISSER FOGADÓGARAT
VISSER FOGADÓGARAT

1.750.000 Ft

Nass vágó asztal 673
Nass vágó asztal 673

3.100.000 Ft

Rz3 szárzuzó eladó
Rz3 szárzuzó eladó

1.250.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]