Fórum
Perkins motorok - tapasztalatok és vélemények
Létrehozta: Vendég , 2008-02-12 20:48:29
Kedvencekhez
Segítség
Cikkajánló

20 százalékkal kevesebb uniós forrás a magyar agráriumnak?
Nagy István szerint Brüsszel új költségvetési javaslata tönkretenné az európai...
670 hozzászólás
Válasz #153. hozzászólásra
Cseréld le az üzemanyag szűrőket nézd végig a csöveket azért.
Aztán az adagolóban is van egy kis szűrőkosár ahol a betáp csöve fut bele, azt is nézzétek meg, kikell tekerni a csonkot és alatta van.
de bármi lehet ezek csak olyan tippek amit magadnak megtudsz csinálni és érdemes ezekkel kezdeni.
INdul könnyen egyébként???
Válasz #167. hozzászólásra
Ezt olyan nézte meg aki sok száz turbót látott már és forgatott meg kézzel, bízok benne de ezért fogom másik oldalt is levenni, de a darabos járás engem is üzemanyag ellátás hibája felé terel...
Válasz #166. hozzászólásra
5 perc amit javasoltam,hasonló tüneteket produkált egy MAN autóm levettem a könyököt nem füstölt,ott egy szívógumicsövet rántott össze(duplafalú volt és kívülről nem látszott)
Válasz #166. hozzászólásra

Mi nyáron egy holland ifán (Daf) cseréltünk turbót, ott a tengely volt eltörve, de ha kézzel forgattad ugyan úgy forgott mindkét oldal csak egy kis nyolvlcas volt benne
Válasz #165. hozzászólásra
Ha kézzel szépen tudom forgatni nem hiszem hogy szorulna, de másik oldalról is meg fogom bontani hogy tuti minden rendben van e.
Válasz #162. hozzászólásra
próbáld meg elindítani,szivó gumikönyök nélkül(ami a szívósórra megy),mert hogy nem lóg még szorulhat a turbó,
Először porlasztót nyomáspróbázzunk le, utána nézünk tovább, feleslegesen nem akarok nagy bontást csinálni, csak okosan, ezért kérdezek itt is, nem akarom a motort kivenni rögtön
Válasz #157. hozzászólásra

lehet az is mert felpörgetve porlaszt annyira hogy menjen
de alapjáraton meg bepisál a porlaszto azért kapkod
de adagolo is ugyan ennyi esélye van
eccpeccc kimhecc......
Válasz #160. hozzászólásra
Onnan hogy levettem a szívó oldali gumi csövet és szépen forog nem lóg...
Válasz #158. hozzászólásra
Köszi majd átrágjuk magunkat rajta...
Válasz #157. hozzászólásra




honnan veszed hogy jó a turbó
Válasz #158. hozzászólásra
Ez megy csak alapjáraton nem emeli fel a teli kanalat. Gázt adok megy, csak füstöl. Nem áll le csak ha valamit emelsz pl.
Válasz #156. hozzászólásra
Adagoló lesz ,,,ha a kis szűrő tömődik el akkor egyszerűen csak leáll a motor ,,beindul de leáll .
Válasz #155. hozzászólásra
Ja értem, porlasztó baj nem lehet?
Válasz #155. hozzászólásra

Na akkor most mi a hiba?
Válasz #150. hozzászólásra

,,,,,csezdmeg mondom neki így ÉN is megtudtam volna állapítani.Adagoló felújítás 200000ft+fa turbó 300000ft+fa ez volt a rossz.Csak azt nem tudom ,hogy vajon csináltak-e az adagolóval valamit.
Ha a turbó tutira jó akkor bizony adagoló.Nekem is ugyan ez a hiba jött elő ,levettük az adagolót elvitték felújításra vissza tettük hiba ugyan az ,,akkor a turbó mondja a szerelő
Válasz #153. hozzászólásra
Ez pörög simán csak alapjáraton zakatol nagyon...
Válasz #150. hozzászólásra
Egyszer megszívatott a perkins. A tápszivattyú előtt, a szívócső végében van egy pici szűrő, az volt tele kosszal. Annak igaz nem ilyen jelensége volt, az csak simán gyenge volt és nem pörgött.
Válasz #151. hozzászólásra
Nem, akkor is füstöl és nincs erő... le is fullad alapjáraton...
Válasz #150. hozzászólásra
ha felmelegszik nem javul?
Perkins motor manituoban. Dadogva jár, erőtlen, és kékes füstje van, turbója jó. Ma reggelre lett ilyen, semmit nem lehetett előzőleg észrevenni. Mi lehet a bibi?
Válasz #148. hozzászólásra

Teljesen mnidegy, és motorba ezidáig ALCO olajat használtam, ez volt olcsón, most pedig Mogul van benne. Ilyen e!
Válasz #147. hozzászólásra
motorba lett volna, de Mobil került bele végül de a váltóba lehet h OMV kerül majd ha lecserélem az egészet.
Válasz #145. hozzászólásra
Mibe szeretnéd? Motorba vagy váltóba?
Válasz #145. hozzászólásra
gondolom azt tudja ami rá van írva,se többet se kevesebbet
OMV olajokról kinek milyen véleménye van, milyen minőségűek?
Válasz #143. hozzászólásra
Én nem néztem, fujtam egy picit neki beleültem benyomtam a kuplungot és elfordítottam a kulcsot... és jár a motor, vittem a pótomat műszakira. Csak a kormányt alig lehetett tekerni úgy be volt dermedve bele az olaj.
Válasz #142. hozzászólásra
csak azért kérdeztem, mert a mienkben úgy be volt sürüsödve ma délelőtt az üzemanyag, h nem lehetett pumpálni a kézi szivattyúval.
Válasz #140. hozzászólásra
Adalék semmi. Igazsághoz hozzátartozik hogy egy kis sprayt nyomok neki indítás előtt. De beindulna anélkül is. Csak minek szekírozzam feleslegesen az aksit meg az önindítót. Így szinte pöcc-röff. Nem kopog be, szépen jár egyből, megy az összes henger.
Válasz #137. hozzászólásra
Biztos elég bele a 100 Ah akksi. Múltkor beindítottuk kb -8 fokban a Claas Matadort és 100Ah akksi simán indította hidegindító és izzítás nélkül(nincs is izzítása). Amúgy nyáron mi is 154 Ah akksival mentünk.
Szerintem Aratásban beindítja a 80Ah-s akksi is.
Válasz #136. hozzászólásra
az üzemanyaghoz használsz valami adalékot sürüsödés ellen, vagy semmit se?
Válasz #136. hozzászólásra
a traki az elindult, igaz kellett kicsi spray neki.
az szép, nekem még a golf is többet tekertetett 3 forditásnál, igaz -16 körül volt, a teherdaciarol nem is beszélve, azt a traktorral kelett behuzni
Válasz #137. hozzászólásra
Én meglátásom szerint azért nem árt az erőtartalék 70 és 100ah között nem tudom mekkora árkülönbség van de ha nem nagy akkor inkább a nagyobbat és ha úgy alakul akkor esetleg más gépbe is könnyebben át lehet rakni.
Válasz #136. hozzászólásra Akkor azt gondolom,hogy jó lesz a 70-100Ao akku bele ,nyáron és ősszel használom a kombájnt!
Válasz #133. hozzászólásra

Nekem 100Ah van 155 lóhoz 6hengerhez, igaz gyárilag két 75ah kellene bele. De mikor vettem a trakit ilyen aksi volt kéznél itthon ideiglenesen bele lett téve 4 éve és azóta azzal megy, igaz a kombájnba is ilyen van és már volt hogy meg lettek cserélve tehát nem az első 100ah van benne. De most is az van benne. reggel -10be kicsit nyekergősen mert fogta a dermedt olaj de kb 3 tekerésre pöccent a gép, kb 14000 óra van benne.
Válasz #133. hozzászólásra
azért figyelj arra is,hogy mekkora indítóáramot képes leadni az aksi...100 Ah és 100Ah közt is van különbség
Válasz #131. hozzászólásra
Biztosan eleg neki a 100 A es nekem 2 drb 70 amperes van a 100 loeros 6 hengeres motorhoz es tekeri.
Válasz #132. hozzászólásra Nem lesz elég 80,mert télen nem akarok kombájnozni?
100 amperest az elindítja télen is
Mekkora akkumulátort vegyek 52 le Perkins motorhoz?
Válasz #125. hozzászólásra
nekem is ilyen, raforditom max a kulcsot es akkor izzit, az inditast pedig blokkolja a kuplung annak a benyomasa utan indit csak.
ezek a perkins motorok a világ motorjai én azt mondom.ezekhez ha hozzá kell nyúlni akkor már baj van
Válasz #122. hozzászólásra
Ha kicsit érzéssel forditod a kulcsot érezni fogod az ellenálását az izzitó résznek.Nekem is ilyen v a 4245ös Fergán.
akkor a gyertyától kövesd végig a vezetéket amerre megy.bent kell a müszerfal alatt lennie egy kapcsolódoboznak és ott kell hogy legyen benne egy 4 lábas izzító relé.az lesz a baja
Válasz #121. hozzászólásra Nagyon jó motor! 71 évjárat,de nincs rajta egy olajfolyás sem.Egy pöcre indul! 10 litert fogyasztott szója aratáskor hektáronként! Most akarok venni bele akkumulátort,mert egyedül a 155A-t nem bírom el! Mekkorát vegyek bele 80-100Ao-t?
Válasz #122. hozzászólásra

Ilyen:
akkor nézd meg hogy van e relé bekötve.ha rárakod gyújtásra kattanik eggyet???
Válasz #117. hozzászólásra
Válasz #117. hozzászólásra
Igen , ezt én is így gondolnám, de nekem a gyújtáskapcsolóm 3 állású: ki - gyújtás - önindítózás. Namost ha gyújtásra lenne kötve az nem jó, mert akkor ugye állandóan izzítana. Esetleg egy 7mp-es izzítórelével. Azért kérdeztem, hogy ez így normális-e vagy már valaki kókányolta és kihagyta az izzítórelét?
szivesen.
megvagyelégedve ezzel a géppel???