Válasz Bolha. #7669. hozzászólásáraNem ez a Mepar böngésző. Az egy műholdas világtérkép amin körbe lehet szinezni adott területet és méri, mint a falugazdász.
Kollégák! Be tudná nekem valaki másolni a gogle maps műholdas térképet amin lehet területet is mérni(ha meg nem szűnt az is, mert nem találom). Régebben valaki felrakta , csak most a gép újra lett húzva , lementve meg nem volt A Nébih erdészetit megtaláltam de azon meg már nincs a műholdas térkép így nem sokat ér.
Válasz rigás #7662. hozzászólásáraDolgoztam egy telepen. Ott a betonra tett anyagot felszedték a gépek. A földre tett kb. 20cm vastag anyag viszont jó volt.
Válasz rigás #7662. hozzászólásáraTöbb csapat is járkál fejér megyében, azt kell határozottan tudatosítani bennük hogy amíg el nem készült az egész munka addig nincs pénz 1 fillér se, se sofőrnek se melósnak se hirtelen bérelni úthengert se semmi másra, amikor ezt kezdik elhinni akkor 5 ből marad max 1 banda. Aztán azok is fognak próbálkozni ezzel azzal, ha 5 forinttal előre vannak lelépnek és nem fejezik be a melót nálunk a 300 méteres út utolsó 4 métere így maradt ki. Árban pedig amit először mondanak annak lemennek a feléig simán. Amiben megegyeztek mindenképp le kell írni, az áfás csalásaikból (itt mindegyik próbálkozott) kimaradni mert úgy megbüntetnek hogy abból apénzből a mészáros meg a simicska versenyben aszfaltozna. A vastagságra figyelj mert azt is véletlen lejjebb veszik menet közben.
Sok szerencsét dikk
Válasz >>>>Cs.Gazda>>>> #7660. hozzászólásáraNo, megoldódni látszik a dolog.
Egyenlőre egy kisebb területet csinálnak meg amolyan referencia ként, majd látjuk milyen lesz. Ha jó, csinálhatják a többit is.
Közben beszélem velük, darálják az anyagot, hengerezés után belocsolják a tetejét és megszórják apró majdnem homok szerű kővel.
Legalábbis ezt mondták én meg hiszem ha látom.
Válasz rigás #7659. hozzászólásáraHát ha hoznak olyan gépet amit a kátyúzós csapatok szoktak az ifákkal, beledobálják, az darálja, melegíti, bitument adagol hozzá, stb. Akkor majdnem olyan anyag jön ki mint a nagy aszfaltkeverő telepekről! Csak por, föld ne sok legyen benne.
Válasz >>>>Cs.Gazda>>>> #7657. hozzászólásáraGépeknek kellene, esetleg raklapos anyagnak big zsákoknak egy részére meg lenne egy eresz az egyik épület mellett amolyan fészernek.
De ha morzsolódik, ugyanott vagyunk mint a málló betonnal.
Köszönöm az eddigi válaszokat!
Igazából nem lettem nyugodtabb maradtak kételyeim. De, sajnos nem én döntök hanem az öcsém övé a telep.
Valami cég csinálná, hoznának gépet embert anyagot mindent, áfás számlával a végén.
Közben kutakodtam kicsit a neten, hogy jobban képbe legyek, mi is ez és hogyan néz ki a kivitelezése. Ami biztos ezt minél melegebbe csinálják annál jobb, a jövő hét az meg még nem egy kánikula.
Válasz rigás #7654. hozzászólásáraMart aszfalt az hideg, szemcsés felmart aszfalt, olyan mintha 0-20as kő murva lenne! Gépudvarnak jó, elég jól összekeményedik, de a teteje morzsalékos marad! Ahol termény kipotyog oda a felsöprés miatt nem ajánlatos. Nekünk van, esetleg fotót tudok küldeni.
Válasz rigás #7654. hozzászólásáraAmit idehoztak a szomszèdnak mart aszfalt nèven az hulladèk volt az aszfaltüzemből, èn nem adnèk èrte pènzt vagy rendes aszfalt, vagy jó kömvessel nèzesd meg az tudni fogja mivel lehet kijavìtani.
Sziasztok!
Mart aszfalttal van valakinek tapasztalata?
elsősorban tartósság teherbírás érdekel.
Egyáltalán csinálható az ezen a hőmérsékleten?
Telepen kéne vastag, de felületén máladozó betonra húzni, csak kétségeim vannak...
SOS kolegák! Manitou 1432 kódot kér.
Indítókulcsra van írva de nem fogadja el? 4szám és okézás. Valami trükk? Haver most vette holland liciten. Le kellene állni a nyergesről.
Válasz broll79 #7647. hozzászólásáraEgy másik topikban is kaptam választ ott a biztosításra hívták fel a figyelmem, mégpedig hogy nincs nemzetközi biztosítási kártyám hozzá!
Válasz Lacihunt84 #7635. hozzászólásáraa környékünkön sok magyarnak van szlovákba földje és ugan úg közlekednek a pirosrendszámos gépekkel meg pótokkal, mint itthol. Meg voltunk többször faanyagér ugyan így
Van C+E jogsi az nem gond! De látom nem nagy az eggyetértés akkor inkább nem kockáztatom meg! Egyébként sóderért mentem volna tőlünk kb 15 km re van kinn sóderbánya és jóval ólcsóbb ott a sóder mint idehaza.
Válasz csoppika #7642. hozzászólásáraF kategóriát nézi, ami a régi jelölés szerint T.
Csaknem traktorral mész a permetezőért?
Inkáb kérjél meg valami autós kupecot, vagy autómentőt, elmegy érte, ott felteszik, othon meg lehúzod. Jobban megéri, mint traktorral cseszekedni érte. Ha megállit a rendőr, azon a vidéken nem nagyon fog tudni magyarul
Válasz Cajg #7639. hozzászólásáraSzerintem meg a zöld rendszámúval nem lehet kimenni. Kérdés kint mivel vezeted a piros rendszámost, ha nincs CE jogsid..
Rajtunk kívül mindenhol F kategóriás a traki vezetői jogsi...
Szeretnék egy kis segítséget kérni! Piros rendszámos trakival + póttal elhagyhatom az országot? Szlovákiába kéne mennem nem sokat max 10km-ert. Mi a véleményetek? nem nagyon találok róla semmit!
Szeretnék hidraulikus elosztót bővíteni + 1 párra.Az a terv hogy fent lévő elosztó túlfolyójára tenném az új bemenőjét,az új elosztó túlfolyójára menne a régi túlfolyó csöve.Jó lesz ez így ?? A másik kérdés,ha az 1-ső elosztó pl 190 bárra van állítva,akkor nem lesz gond ha 2-dikat csak pl 120 -ra állítom ?? Vagy rosszul látom a dolgokat ??
Válasz 5465 #7630. hozzászólásáraHa most olyan nagy a gond akkor nem egy pár lyuk volt ősszel sem az tuti,de nekem semmi közöm hozzá!
Én egy kis gazdaságot csinálok az mellett hogy egy nagy gazdaság alkalmazottja vagyok,de amikor csak tudok megyek rá nézek a földekre,a repcémet ősz óta kb. tízszer jártam-jártuk át a fiammal.
Mert egy tanult kollégámat idézem a kicsinek a kicsi is nagy kár!
Válasz apuci #7629. hozzászólásáraJa, értelek.
Persze volt pár lyuk, de nem sok.
Bíztam benne, hogy elpusztulnak a télen, de nem.
Eddig nálam sosem volt ilyen jellegű gond
13570 hozzászólás
Válasz Bolha. #7669. hozzászólásáraNem ez a Mepar böngésző. Az egy műholdas világtérkép amin körbe lehet szinezni adott területet és méri, mint a falugazdász.
Válasz csferri #7668. hozzászólásáraEzt?
Kollégák! Be tudná nekem valaki másolni a gogle maps műholdas térképet amin lehet területet is mérni(ha meg nem szűnt az is, mert nem találom). Régebben valaki felrakta , csak most a gép újra lett húzva , lementve meg nem volt
A Nébih erdészetit megtaláltam de azon meg már nincs a műholdas térkép így nem sokat ér.
Válasz rigás #7662. hozzászólásáraDolgoztam egy telepen. Ott a betonra tett anyagot felszedték a gépek. A földre tett kb. 20cm vastag anyag viszont jó volt.
Válasz rigás #7662. hozzászólásáraTöbb csapat is járkál fejér megyében, azt kell határozottan tudatosítani bennük hogy amíg el nem készült az egész munka addig nincs pénz 1 fillér se, se sofőrnek se melósnak se hirtelen bérelni úthengert se semmi másra, amikor ezt kezdik elhinni akkor 5 ből marad max 1 banda. Aztán azok is fognak próbálkozni ezzel azzal, ha 5 forinttal előre vannak lelépnek és nem fejezik be a melót nálunk a 300 méteres út utolsó 4 métere így maradt ki. Árban pedig amit először mondanak annak lemennek a feléig simán. Amiben megegyeztek mindenképp le kell írni, az áfás csalásaikból (itt mindegyik próbálkozott) kimaradni mert úgy megbüntetnek hogy abból apénzből a mészáros meg a simicska versenyben aszfaltozna. A vastagságra figyelj mert azt is véletlen lejjebb veszik menet közben.
Sok szerencsét dikk
Válasz rigás #7662. hozzászólásáraUtána meg megy a NAV,mert lopott anyagból dolgoztak!!
Válasz galántai norbert #7661. hozzászólásáraKöszönöm, nagy segítség!
Válasz rigás #7662. hozzászólásáraFelénk sok embert át...tak martaszfaltos csapatok, persze barnák.
Válasz >>>>Cs.Gazda>>>> #7660. hozzászólásáraNo, megoldódni látszik a dolog.
Egyenlőre egy kisebb területet csinálnak meg amolyan referencia ként, majd látjuk milyen lesz. Ha jó, csinálhatják a többit is.
Közben beszélem velük, darálják az anyagot, hengerezés után belocsolják a tetejét és megszórják apró majdnem homok szerű kővel.
Legalábbis ezt mondták én meg hiszem ha látom.
Válasz Bárány #7651. hozzászólásárahttps://floravita.superwebaruhaz.hu/search/tömítés
Válasz rigás #7659. hozzászólásáraHát ha hoznak olyan gépet amit a kátyúzós csapatok szoktak az ifákkal, beledobálják, az darálja, melegíti, bitument adagol hozzá, stb. Akkor majdnem olyan anyag jön ki mint a nagy aszfaltkeverő telepekről! Csak por, föld ne sok legyen benne.
Válasz >>>>Cs.Gazda>>>> #7657. hozzászólásáraGépeknek kellene, esetleg raklapos anyagnak big zsákoknak egy részére meg lenne egy eresz az egyik épület mellett amolyan fészernek.
De ha morzsolódik, ugyanott vagyunk mint a málló betonnal.
Köszönöm az eddigi válaszokat!
Igazából nem lettem nyugodtabb maradtak kételyeim. De, sajnos nem én döntök hanem az öcsém övé a telep.
Valami cég csinálná, hoznának gépet embert anyagot mindent, áfás számlával a végén.
Közben kutakodtam kicsit a neten, hogy jobban képbe legyek, mi is ez és hogyan néz ki a kivitelezése. Ami biztos ezt minél melegebbe csinálják annál jobb, a jövő hét az meg még nem egy kánikula.
Válasz rigás #7654. hozzászólásáraMart aszfalt az hideg, szemcsés felmart aszfalt, olyan mintha 0-20as kő murva lenne! Gépudvarnak jó, elég jól összekeményedik, de a teteje morzsalékos marad! Ahol termény kipotyog oda a felsöprés miatt nem ajánlatos. Nekünk van, esetleg fotót tudok küldeni.
Válasz rigás #7654. hozzászólásáraAmit idehoztak a szomszèdnak mart aszfalt nèven az hulladèk volt az aszfaltüzemből, èn nem adnèk èrte pènzt vagy rendes aszfalt, vagy jó kömvessel nèzesd meg az tudni fogja mivel lehet kijavìtani.
Válasz rigás #7654. hozzászólásáraLehet a beton marásával kéne próbálkozni. Lenne egy egységes felület.
Sziasztok!
Mart aszfalttal van valakinek tapasztalata?
elsősorban tartósság teherbírás érdekel.
Egyáltalán csinálható az ezen a hőmérsékleten?
Telepen kéne vastag, de felületén máladozó betonra húzni, csak kétségeim vannak...
Válasz >>>>Cs.Gazda>>>> #7652. hozzászólásáraTalán a gyartó tudja, de az nem 2 perc mire megjön...
SOS kolegák! Manitou 1432 kódot kér.
Indítókulcsra van írva de nem fogadja el? 4szám és okézás. Valami trükk? Haver most vette holland liciten. Le kellene állni a nyergesről.
Ehhez a fajta tartályhoz (állítólag ÜPE - RESISTAN a neve, de ez nem biztos) hol lehetne fedél tömítést venni?

.
Válasz csoppika #7649. hozzászólásáraKöszi a választ!
Válasz Lacihunt84 #7648. hozzászólásáraKérjél a biztosítódtól... Nekem alapból küldik... Nem értem egyik másiknál miért nem...
Válasz broll79 #7647. hozzászólásáraEgy másik topikban is kaptam választ ott a biztosításra hívták fel a figyelmem, mégpedig hogy nincs nemzetközi biztosítási kártyám hozzá!
Válasz Lacihunt84 #7635. hozzászólásáraa környékünkön sok magyarnak van szlovákba földje és ugan úg közlekednek a pirosrendszámos gépekkel meg pótokkal, mint itthol. Meg voltunk többször faanyagér ugyan így
Köszönöm mindenkinek a segítéget egyébként!!!

Van C+E jogsi az nem gond! De látom nem nagy az eggyetértés akkor inkább nem kockáztatom meg! Egyébként sóderért mentem volna tőlünk kb 15 km re van kinn sóderbánya és jóval ólcsóbb ott a sóder mint idehaza.
Válasz csoppika #7642. hozzászólásáraF kategóriát nézi, ami a régi jelölés szerint T.
Csaknem traktorral mész a permetezőért?
Inkáb kérjél meg valami autós kupecot, vagy autómentőt, elmegy érte, ott felteszik, othon meg lehúzod. Jobban megéri, mint traktorral cseszekedni érte. Ha megállit a rendőr, azon a vidéken nem nagyon fog tudni magyarul
Válasz csoppika #7642. hozzászólásáraBár hajnali 4-10-ig én is voltam Dunaszerdahelyen pótkocsisan eredetvizsgán B-vel... A Policia aludt...



Válasz csontii #7641. hozzászólásáraGondot abból fog csinálni, ha nincs a jogsiba C+(pótkocsisan E), vagy F....
Szerintetek tudja a Szlovák rendőr,hogy nálunk mit jelent a piros rendszám?
Válasz Cajg #7639. hozzászólásáraSzerintem meg a zöld rendszámúval nem lehet kimenni. Kérdés kint mivel vezeted a piros rendszámost, ha nincs CE jogsid..
Rajtunk kívül mindenhol F kategóriás a traki vezetői jogsi...
Válasz Lacihunt84 #7635. hozzászólásáraSzia!
a Piros rendszám nem nemzetközi rendszám, csak magyarország területén használható ezért van igazolólap hozzá.
Agrion műtrágyaszóró beállításáról tudna valaki táblázatot, vagy képet feltenni?
Köszönöm!
Válasz Lacihunt84 #7635. hozzászólásáraAnnyi, hogy kint B jogsival nem mehetsz trakival...asszem...
Válasz Lacihunt84 #7635. hozzászólásáraVan rajta rendszám, megvannak a papírjai, miért ne mehetne.
Üdv!
Szeretnék egy kis segítséget kérni! Piros rendszámos trakival + póttal elhagyhatom az országot? Szlovákiába kéne mennem nem sokat max 10km-ert. Mi a véleményetek? nem nagyon találok róla semmit!
Szeretnék hidraulikus elosztót bővíteni + 1 párra.Az a terv hogy fent lévő elosztó túlfolyójára tenném az új bemenőjét,az új elosztó túlfolyójára menne a régi túlfolyó csöve.Jó lesz ez így ?? A másik kérdés,ha az 1-ső elosztó pl 190 bárra van állítva,akkor nem lesz gond ha 2-dikat csak pl 120 -ra állítom ?? Vagy rosszul látom a dolgokat ??
Válasz 5465 #7631. hozzászólásáraA jótanácsot úgy látom megelőlegeztem!
Válasz 5465 #7630. hozzászólásáraHa most olyan nagy a gond akkor nem egy pár lyuk volt ősszel sem az tuti,de nekem semmi közöm hozzá!
Én egy kis gazdaságot csinálok az mellett hogy egy nagy gazdaság alkalmazottja vagyok,de amikor csak tudok megyek rá nézek a földekre,a repcémet ősz óta kb. tízszer jártam-jártuk át a fiammal.
Mert egy tanult kollégámat idézem a kicsinek a kicsi is nagy kár!
Válasz apuci #7627. hozzászólásáraAmúgy nem haragszom, de a jó tanácsoknak, segítségnek nagyobb hasznát veszem
Válasz apuci #7629. hozzászólásáraJa, értelek.
Persze volt pár lyuk, de nem sok.
Bíztam benne, hogy elpusztulnak a télen, de nem.
Eddig nálam sosem volt ilyen jellegű gond
Válasz 5465 #7628. hozzászólásáraNem hiszem el hogy az egerek nem voltak már ott ősszel,télen is!


Válasz apuci #7627. hozzászólásáraMire gondolsz?
Válasz 5465 #7617. hozzászólásáraNe haragudj de ezt jól eltoltat!!!!

Válasz JD 4630 #7621. hozzászólásáraKöszi
Intézetem, elvileg jövő hétre lesz pocok tox
Válasz medikus #7624. hozzászólásáraKi tudja? Hardi a tartály meg a váz,a keret valami könnyebb(Holder) nem a gyári .
Válasz csoppika #7622. hozzászólásáraÜresen biztos!Adattábla?
Válasz csoppika #7622. hozzászólásáraMegtöltve nem biztos
Szerintetek 20q-ba beleférhet ez az 1600 literes kézi nyitású 16m keretes permetező?

Válasz 5465 #7617. hozzászólásáraKeresd a szakirányítód, kell írnod egy kérvényt, kijön a felügyelő felvesz egy jegyzőkönyvet, kapsz eseti engedélyt.