Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak651 FtBenzin árak635 FtEUR412.88 FtUSD404.37 FtCHF439.95 FtGBP492.13 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz a2457 #20289. hozzászólásáraszia
közbe probálgatam
és ug nézzki hogy az irán válto a hunyo
néha van egyikbeis másikba is
néha nincs olyankor olyan csörgö hangja van
ez akkor pontosan ugyanaz gyakorlatilag mint a t-25, nemértem hogyan lehetséges amit leírsz...
az irányváltó gyakorlatilag egy külön váltó aminek a kimenő tengelyére van dugva a másik váltó. hogy terep vagy országút az mindegy, ha egyikbe van előre és hátramenet, akkor a másikban is van.
dehát azt mondod nicnsen, és nem a mászó fokozatról beszélünk, hanem terep/országút közt.
na erre valaki mondjon okosat mert lövésem sincsen.
Válasz janko1973 #20282. hozzászólásáraKép hozzáadása->tallózás(gépedről kiválasztod)->feltölt->beillesztés(a feltöltött kép lejjebb megjelenik kicsiben, mellette lesz az apró betűs "beilleszt")
Válasz janko1973 #20279. hozzászólásárahát, épp van t-25 ösöm, meg vtz-m is, mindkettő irányváltós.
namost ha azoknak a váltóját veszem alapul akkor gőzöm sincsen hogyan lehet hogy terepben nincsen irányváltó, országutiban meg van. mert gyakorlatilag 2 váltó van egymás után, az egyik az irányváltó. az hatja a másikat. a mászóra azért kérdeztem rá mert az a TLT hajtásról megy.
lefotóznád ezt a masinát, főleg a váltóját és a karokat ? csak a kíváncsiság végett.
amúgy ötletem az nincsen róla hogyan lehetséges hogy nincsen hátramenet.
Válasz janko1973 #20275. hozzászólásárana most.. páran futottak már bele, csak azért kérdek rá.
a terep neked melyiket jelenti?
mert mászóban tényleg nincsen hátramenet.
szép napot az elmúlt napokban én is tulajdonosa lettem egy htz-nek.
vagyis egy t-25 reinkarnációnak
de a váltó valahogy nem ugy szuperál a hogy kéne ez irányváltós és ha terepbe rakom nincs rükverc.országútiba igen de terepbe nincs
nincs valakinek valami ötlete?
Válasz atti212. #20271. hozzászólásáraÉn annak idején '96-ban repesztettem MTZ-550-el az M1 autópályán:-)))
Igaz még a kopóréteg nem volt rajta
(és ugyanúgy bicegett a traktor, mint más úton)
Válasz vargaberci1 #20268. hozzászólásáraItt azért felhívnám a figyelmed az orosz precizitásra. Mert majd ha kiméred a távolságot hogy a felnitől x mm és beállítod a súlyokat, biztos lehetsz benne hogy lesz benne 1-2 mm vagy több. Tehát hogy ne üssön ennél a szerkezetnél mintha szélmalom harcot vívnál.
Válasz atti212. #20259. hozzászólásáraA szelepbemart az abba a motorba kell amelyiknél az izzítógyertya a hengerfejben van a sima pedig a torok izzításosba.
Válasz t25bandit #20257. hozzászólásáraAnnyit nagyon megér ! Én pár éve adtam el 1-et 30-ért kormány nélkül.Igaz kb 500üó volt benne,és közel 400km autózott a vevő miatta . Még van 1 300üó-s de ezt nem adnám el 60e ft-ét sem. Az utángyártott meg sem közelíti az eredeti minőséget!
Válasz ND #20254. hozzászólásárasokáig nem tart levenni az olajteknőt és megnézni a hajtókar csapágyat hogy hogyan érzi magát.
20 perc.
ha "karcos" akkor köszörülés, másik csapágysor.
érdemes a traki segge felőliét levenni, az fogja jobban mutatni ha hiszti van.
Nemrég kivettük a rugót a nyomáshatárolóból, akkor nem jött vele kosz. Jobban szét kellene szedni?
Állítottunk rajta, a hideg nagyobb lett, de a meleg nem változott.
Viszont az is igaz, hogy az olajszűrő sem ment mert eldugult a fúvóka vmi gumidarabtól.
Akkor lehet, hogy tényleg vmi szimmering ment szét?
Ha igen, akkor viszont ígyis-úgyis szét kell dobni a motort, nem?
Ha meg már szét van, akkor pár csapágy pluszban nem a világ
Válasz csoppika #20252. hozzászólásáraAkkor ilyenek voltak benne, hidegen volt még olaj, aztán szinte semmi. Ki gondolna ilyenre, de mégis kell mielőtt nagyon szétdobálja az ember a gépet.
Válasz ND #20249. hozzászólásáraA generátor alatt is érdemes belenézni a nyomáshatárolóba, egyszer olyat láttam, hogy tele volt szimeringrugó darabokkal és hasonló volt a jelenség. Nem nagy ügy szétszedni.
és az mitől lehet, hogy hidegen 3fölött van az olajnyomás, ahogy elkezd melegedni rohamosan esik?
80fok fölött már csak 1200-1300 körül tartja az 1et, alapjáraton pedig alig kimutatható
Köszi majd kikerülom a gödröket amugy az volt az első hogy az órát kicseréltem a motor teljesen felvan ùjítva ùjcsapágysor van benne öntvény repedés nincs ha meg rossz lenne a csapágysor akor nem csinálná ezt
Válasz dávidka234567 #20245. hozzászólásárafőtengely csapágyak hogy vannak ?
kuplung öntvény nincsen repedve, csavarok amik a motort tartják és maga a motortartó rész csavarjai megvannak e húzva ?
ezektől tud még lifetzni az olajnyomás ha csavarodik a masina.
mert lusták voltak egy rendes alvázat csinálni szegénynek :(
Üdv felteszek egy kérdést ha belementem egy gödörbe le föl ugrált az olajnyomás ma levettük a kartert meg a motorolaj szivatyut se a szìvócsövön nemlattunk semmit se pedig a nyomo ágon hogy meglenne repedve vagy valami ja és hozzá teszem szivatyut is szétszedtuk jobb állapotban van mint amit mosvetem újat valakinek valami ötlete
Válasz a2457 #20235. hozzászólásáraJól is jönne a három kör, de egyenlőre még nem szükséges. Sikerült szereznem egy hótoló lapot, annak a munkahengeréhez pont jó lenne, de ez is még a jövő zenéje
Amíg ez a kétkörös vezérlő jól funkcionál, addig marad, de ha cserés lesz, akkor megfogadom a tanácsodat
25336 hozzászólás
Válasz a2457 #20289. hozzászólásáraszia
közbe probálgatam
és ug nézzki hogy az irán válto a hunyo
néha van egyikbeis másikba is
néha nincs olyankor olyan csörgö hangja van
ez akkor pontosan ugyanaz gyakorlatilag mint a t-25, nemértem hogyan lehetséges amit leírsz...
az irányváltó gyakorlatilag egy külön váltó aminek a kimenő tengelyére van dugva a másik váltó. hogy terep vagy országút az mindegy, ha egyikbe van előre és hátramenet, akkor a másikban is van.
dehát azt mondod nicnsen, és nem a mászó fokozatról beszélünk, hanem terep/országút közt.
na erre valaki mondjon okosat mert lövésem sincsen.
Válasz csoppika #20286. hozzászólására
Válasz csoppika #20286. hozzászólásárahtz de a forgalmiba t-25 vlagyimirecvan irva
Válasz janko1973 #20285. hozzászólásáraMi ennek a pontos típusa? Illetve a fülkében a váltót lefotózhatnád...
Válasz csoppika #20283. hozzászólására hát ez volna az
Válasz csoppika #20283. hozzászólására
Válasz janko1973 #20282. hozzászólásáraKép hozzáadása->tallózás(gépedről kiválasztod)->feltölt->beillesztés(a feltöltött kép lejjebb megjelenik kicsiben, mellette lesz az apró betűs "beilleszt")
Válasz janko1973 #20281. hozzászólására
Válasz a2457 #20280. hozzászólására
Válasz janko1973 #20279. hozzászólásárahát, épp van t-25 ösöm, meg vtz-m is, mindkettő irányváltós.
namost ha azoknak a váltóját veszem alapul akkor gőzöm sincsen hogyan lehet hogy terepben nincsen irányváltó, országutiban meg van. mert gyakorlatilag 2 váltó van egymás után, az egyik az irányváltó. az hatja a másikat. a mászóra azért kérdeztem rá mert az a TLT hajtásról megy.
lefotóznád ezt a masinát, főleg a váltóját és a karokat ? csak a kíváncsiság végett.
amúgy ötletem az nincsen róla hogyan lehetséges hogy nincsen hátramenet.
Válasz a2457 #20278. hozzászólásáraúgy gondolom igen csak ez már irány váltós
változat
akkor ez nagyon jó kérdés..
ebben a váltó ugyanaz mint a t25 ben amúgy ?
Válasz a2457 #20276. hozzászólásáraszia én a felezöre gondolok
gyorsba van lassuba nincs
nem a mászora gondolok
Válasz janko1973 #20275. hozzászólásárana most.. páran futottak már bele, csak azért kérdek rá.
a terep neked melyiket jelenti?
mert mászóban tényleg nincsen hátramenet.
szép napot az elmúlt napokban én is tulajdonosa lettem egy htz-nek.
vagyis egy t-25 reinkarnációnak
de a váltó valahogy nem ugy szuperál a hogy kéne ez irányváltós és ha terepbe rakom nincs rükverc.országútiba igen de terepbe nincs
nincs valakinek valami ötlete?
Válasz csoppika #20273. hozzászólására:-) akkor valahogy csak felvarázsolom én is a súlyokat!
Más helyről valakinek valami tapasztalat?
Válasz atti212. #20271. hozzászólásáraÉn annak idején '96-ban repesztettem MTZ-550-el az M1 autópályán:-)))
Igaz még a kopóréteg nem volt rajta
(és ugyanúgy bicegett a traktor, mint más úton)
Válasz atti212. #20271. hozzászólásáraMennék én csak a DOLLY-s pótkocsit nehezen bírja még a kicsi! :-)
Válasz vargaberci1 #20270. hozzászólásáraHát ha sokat mész vele autópályán akkor végülis lehet belőle probléma
Válasz Myrrdin #20269. hozzászólásáraigen, erre gondolok én is.
Félek hogy ha felrakom rázni ütni fog.
Válasz vargaberci1 #20268. hozzászólásáraItt azért felhívnám a figyelmed az orosz precizitásra. Mert majd ha kiméred a távolságot hogy a felnitől x mm és beállítod a súlyokat, biztos lehetsz benne hogy lesz benne 1-2 mm vagy több. Tehát hogy ne üssön ennél a szerkezetnél mintha szélmalom harcot vívnál.
Válasz atti212. #20267. hozzászólásáraGondolom pontosan kell kimérni,hogy ne üssön!?
Válasz vargaberci1 #20265. hozzászólására
Válasz vargaberci1 #20265. hozzászólásáraUgyanúgy mint az mtz-n csak ki kell fúrni a keréktárcsát.
Válasz vargaberci1 #20262. hozzászólásáraFelrakását hogyan lehet megoldani?
Válasz Szentgyorgyi József #20261. hozzászólásáraKöszi
Válasz vargaberci1 #20262. hozzászólásáraMtz keréksúly ! Sokat segít !
Sziasztok,
Hátsó keréksúlyról valakinek valami tapasztalata van?
Kerestem visszafelé, mert tudom hogy volt róla szó, de nem találtam,
Köszönöm.
Üdv B
Válasz atti212. #20259. hozzászólásáraA szelepbemart az abba a motorba kell amelyiknél az izzítógyertya a hengerfejben van a sima pedig a torok izzításosba.
Válasz t25bandit #20257. hozzászólásáraAnnyit nagyon megér ! Én pár éve adtam el 1-et 30-ért kormány nélkül.Igaz kb 500üó volt benne,és közel 400km autózott a vevő miatta . Még van 1 300üó-s de ezt nem adnám el 60e ft-ét sem. Az utángyártott meg sem közelíti az eredeti minőséget!
Van valami különbség a szelepbemart dugattyúval és a sima dugattyúval szerelt motorok között ? Mi dönti el, melyik kell bele és miért ?
Válasz a2457 #20255. hozzászólásáraköszi az instrukciókat
Válasz huberkory #20256. hozzászólásáraHát a Habinál 60e.,én 25e-ért odaadnám.
Válasz t25bandit #20226. hozzászólásáraSzia. Mennyi lenne?
Válasz ND #20254. hozzászólásárasokáig nem tart levenni az olajteknőt és megnézni a hajtókar csapágyat hogy hogyan érzi magát.
20 perc.
ha "karcos" akkor köszörülés, másik csapágysor.
érdemes a traki segge felőliét levenni, az fogja jobban mutatni ha hiszti van.
Válasz atti212. #20253. hozzászólásáraMondjuk azt, hogy hirtelen jöttek a tünetek,
bár már nem most, így nem emléxek pontosan.
Nemrég kivettük a rugót a nyomáshatárolóból, akkor nem jött vele kosz. Jobban szét kellene szedni?
Állítottunk rajta, a hideg nagyobb lett, de a meleg nem változott.
Viszont az is igaz, hogy az olajszűrő sem ment mert eldugult a fúvóka vmi gumidarabtól.
Akkor lehet, hogy tényleg vmi szimmering ment szét?
Ha igen, akkor viszont ígyis-úgyis szét kell dobni a motort, nem?
Ha meg már szét van, akkor pár csapágy pluszban nem a világ
Válasz csoppika #20252. hozzászólásáraAkkor ilyenek voltak benne, hidegen volt még olaj, aztán szinte semmi. Ki gondolna ilyenre, de mégis kell mielőtt nagyon szétdobálja az ember a gépet.
Válasz atti212. #20251. hozzászólásáraNo meg nem mindegy, hogy hirtelen jött a tünet vagy fokozatosan...
Válasz ND #20249. hozzászólásáraA generátor alatt is érdemes belenézni a nyomáshatárolóba, egyszer olyat láttam, hogy tele volt szimeringrugó darabokkal és hasonló volt a jelenség. Nem nagy ügy szétszedni.
Válasz ND #20249. hozzászólásáraa: kopott olajszivattyú
b: motorgenerál következik (főtengely-hajtókar csapágy cserebere)
Ezek a tippjeim...
Válasz dávidka234567 #20248. hozzászólásáraSziasztok,
és az mitől lehet, hogy hidegen 3fölött van az olajnyomás, ahogy elkezd melegedni rohamosan esik?
80fok fölött már csak 1200-1300 körül tartja az 1et, alapjáraton pedig alig kimutatható
előre is köszi
Köszi majd kikerülom a gödröket amugy az volt az első hogy az órát kicseréltem a motor teljesen felvan ùjítva ùjcsapágysor van benne öntvény repedés nincs ha meg rossz lenne a csapágysor akor nem csinálná ezt
Válasz dávidka234567 #20245. hozzászólásáraKerüld ki a gödröket. Én elsőként az órát cseréltem volna le mert az olajnyomás nemigen tud ugrálni.
Válasz dávidka234567 #20245. hozzászólásárafőtengely csapágyak hogy vannak ?
kuplung öntvény nincsen repedve, csavarok amik a motort tartják és maga a motortartó rész csavarjai megvannak e húzva ?
ezektől tud még lifetzni az olajnyomás ha csavarodik a masina.
mert lusták voltak egy rendes alvázat csinálni szegénynek :(
Üdv felteszek egy kérdést ha belementem egy gödörbe le föl ugrált az olajnyomás ma levettük a kartert meg a motorolaj szivatyut se a szìvócsövön nemlattunk semmit se pedig a nyomo ágon hogy meglenne repedve vagy valami ja és hozzá teszem szivatyut is szétszedtuk jobb állapotban van mint amit mosvetem újat valakinek valami ötlete
Válasz tonero #20239. hozzászólásáraA munka hengeren nincs véletlenül az a biztonsági szelep(az a kispöcök) mert,ha van húzd ki úgy próba.
Válasz a2457 #20235. hozzászólásáraJól is jönne a három kör, de egyenlőre még nem szükséges. Sikerült szereznem egy hótoló lapot, annak a munkahengeréhez pont jó lenne, de ez is még a jövő zenéje
Amíg ez a kétkörös vezérlő jól funkcionál, addig marad, de ha cserés lesz, akkor megfogadom a tanácsodat
Ha jól emlékszem akkor a munkahengernél is van két közcsavar a csöveknél azokat is nézd meg hogy nem-e került oda kosz!
Válasz tonero #20239. hozzászólásáraCseréld meg a két csövet a munkahengernél akkor mit csinál?