Ha valakit érdekel homlokrakodó amit a T-25-re fel lehet tenni van most egy nálam. A keret hátul 73 cm, elöl 67 cm a hossz 120cm a gém belül 83cm. Egy trágyavilla van hozzá. Konzol nincs. Ára: 280e ft.
Válasz Myrrdin #20542. hozzászólásáranem, semmihez. minden ugyanaz.
mindhárom változattal találkoztam már.
teljesen ugyanaz, csak a kiegyensúlyozás más.
ha a hajtókar+dugattyú+csapszeg triókat összeméred és grammra egyezik, és a főtengely ki van egyensúlyozva akkor mehet feljebb is akár, 2200 at még simán "viszi", ott inkább 35 ló körül nyom.
Válasz makkalele #20540. hozzászólásáraez úgy műxik hogy a d-120 as motor ha feltekerik 2000 es fordulatra akkor nyom 30 lovat, ami 22.5 kw nagyjából.
1800 as fordulaton pediglen 25 lovat nyom.
és akkor a ruszki ezt úgy csinálta hogy a gyárilag 30 lovas és a 25 ös motor közt csak egy különbség van. hogy mennyire van kiegyensúlyozva a főtengelye neki.
szóval ha egy jobb heylen profin kiegyensúlyozzák a főtengelyt és feltekered az adagolót 2000 re akkor 30 lovat tud.
azonkívül létezik belőle olyan is ami csak 1500 at pörög, 20 lóerőt ad le. vannak 20 lovas változatai ennek a masinának, abban lehet ezt a motort is megtalálni, és aggregátorokba is ezt tették.
t-25 ből létezik olyan amit gyárilag 2000 ig pörgő 30 lovas motorral szereltek, és olyan is amit az 1800 ig pörgő 25 lovaasal.
annak ellenére hogy a motor ugyanaz.
aztán van olyan hogy ugyan mindene megvan a 30 lóhoz, de vissza van véve 1800 as max fordulatra és 25 öt nyom csak. elvileg javult a gyártás technika és nem volt értelme a kissebb teljesítményű variánst külön gyártani, mert mind megfeleltek a 30 lovas szabványainak.
de az áttételek és egyebek miatt visszavették a motorfordulatot.
szóval 90% hogy a tiedet nyugodtan lehet hergelni 200 ig, és akkor 30 lovas.
ha meg nincsen hergelve akkor 25.
úgy kéne mint a vtz-n.
azon úgy van hogy van egy olan csőkígyó mint a 820 as beloruszok olajhűtője. az van feltekerve spirál alakban és a motorolaj van átnyomatva rajta.
ahogy a olajszűrőhöz megy ott lehet megcsapolni.
Válasz makkalele #20533. hozzászólásáralehet kapni 12 voltos fülkefűtőt. 6ezer körül van. lehet,többet ér,mint amit a ventillátor nyom. kis terhelésnél,lehet,nem melegül annyit. ez esetleg rásegíthet.
Válasz makkalele #20533. hozzászólásáranézz egy kicsit feljebb, a Fórum felirat alatt van egy rész ahová be tudod írni, hogy "fűtés" aztán kattints a zöld Keresés gombra. Csomó képet fogsz találni a hengerek melegének fülkébe vezetéséről.
Szeretném kérdezni,hogy tik,hogy oldottátok meg a fülke fűtését a motorról?Aki megcsinálta az bírna feltenni róla képet?Én is megszeretném csinálni csak nem tudom,hogy fogjak hozzá.Köszi!
Válasz Myrrdin #20528. hozzászólásáraÉn olyat használok amit a szervizes barátom hoz!!Ajándék lónak ne nézd a fogát!!És most olyat hozott ami KÉK (mármint a zsír)!!!
váltóba a sima MOL gépzsír tökéletesen megteszi :)
sokan mondják hogy bolondos vagyok kicsit, de cserélni is szoktam, 1000 üzemóránként ezekben a kis masinákban.
meghálálja, visszaosztva meg nem nagy tétel.
főleg hogy hordósban veszek mindent ami kenőolaj.
Válasz Maszek Zs #20526. hozzászólásáraMi az hogy kík /kék/?
Én 2 félét használok egyik a xintex kat
és persze a hagyományos mol standard gépzsírt, elvégre ami bevált, azon ne változtass
Válasz _NB_ #20521. hozzászólásáraJók a videók! De azért szerintem azt a 15L olajat nem biztos,hogy sajnálni kellene belőle.Feltéve,ha nem egy váltó felújítással ér fel egy olaj csere!!!
Válasz Myrrdin #20520. hozzászólásáraKöszi a válaszokat, mindenkinek.
Ha 10 liter kell bele, akkor 8liter olaj, 2 kg zsír. Vagy a 10 liter zsírban keverjük el az olajat?
Nekem is időszerű lenne lecserélnem a váltó olajat.Hogy szoktátok belerakni a zsírt a hajtómüolajba?Veszek 10 liter hajtóműolajat és,hogy keverem be zsírral felöntöm a váltót és utánna a beöntőlyén keresztül rakjak bele zsírt?
ja hát elég recsegős a váltója ezeknek a gépeknek mert nemigen van ami lefékezze a tengelyeket, aztán elég csücskös így. a sűrű olaj meg ezt a kérdést megoldja. nem a kuplunggal van baj, meg lehetett volna oldani ha valami lapátot tesznek az egyik tengelyre ami az olajat lapátolja csakhát nem fért volna el egykönnyen.
és a régi hajtóműolajokból ami 85w90 esnek volt írva sokkal sűrűbb volt mint a mostaniak.
az az igazi ruszki büdös hajtóműolaj volna az igazi sűrűségben, de nagyon nem lehet kapni.
140 es olajból meg sok van ami egy hulladék. pár féléből vettem kíváncsiságból, felmelegítve folyósabb mint a motorolaj..
úgyhogy szegény ember kézzel nőz,
marad a zsír meg a 85w90 hykomol.
télen nagy hidegben elinduláskor érezhetően fogja a masinát de cirka 2-300 méter múlva megszűnik a jelenség, és ilyen sűrű olajjal nem csicsereg a váltó sem menetközben. sokkal halkabb. főleg a véglehajtások köszönték meg, arra a nagy fogaskerékre ami feltapad olaj, annak sokáig ott is kell maradni hogy a fogkapcsolatok közt is maradjon belőle valami.
volt nekem simán olajjal is töltve egy egy raklap xart sem ért, amint felmelegedett a masina zajos fémes hangja volt mindennek, és a sebességváltás is undorító volt.
nem hivatalos eljárás, de a lényeg hogy műxik rendesen. a többi nem számít.
olyan gépbe amiben a hatómű olaj egyben hidraulika is ilyesmit nem szabad sose csinálni. ez csak hajtóműolajra alkalmazható, de itt rendesen beválik.
Válasz vargaberci1 #20519. hozzászólásáraA régi hajtómű olajok igen sűrűek voltak, egy idő után már nem lehetett kapni, az újak meg túl vékonyak voltak és mivel a kenőzsír nem más, mint kenőszappan és olaj keveréke azt tettek bele a nagyobb viszkozitás eléréséhez.
Itt van pár videó, hogyan kell tesztelni ez mondjuk a csak hajtómű olajokra érvényes inkább, a közös hidraulika és hajtóműolajok (UTTO)másabbak.
(nem a márka a lényeg)
-link1
-link2
-link3
Válasz vargaberci1 #20519. hozzászólásáraÍgy van. Muszáj "besűríteni" mert a kuplungja egy hulladék így legalább nem fog recsegni (annyira) a váltód. Viszont ha nem tetszik az ötlet akkor még ott van a 140 hajtóműolaj. És nem baj ha kicsit több van benne majd kikönnyezi
Válasz vargaberci1 #20516. hozzászólásáralitert fejből megnem mondom neked, de megnézed a nívót, meg leengeded ami benne van.
na amit leengedtél attól kell egy kicsivel több.
zsírt a váltóba oda ahova az olajat öntöd.
azért mert sűrűbb a kenőanyag így.
ezek a vasak azt szeretik, csendesebb a váltó vele és simábban is vált.
amikor bemelegszik a hajtómű és vele az olaj is, akkor nem "tapad" olyan jól a fogaskerekekhez mint hidegen. a zsír ezen sokat javít. a t25 ösöm és a vtz-m is így can felolajozva, az mtz is, meg a forwarder hajtása is. ezt szeretik.
kisteherautó differenciálműve is ilyent kap.
Válasz tonero #20512. hozzászólásáraVissza kéne ugrania, de ha nem volt használva, jó eséllyel be van rohadva a tengely. Ha lebontod a taposó lemezt, akkor fogod látni, hogy a difi pedálja egy kétkarú emelőn keresztül mozog, na annak a tengelye szokott berohadni. Az miatt szorul , szedd szét, és ha letakarítottad, bezsíroztad, akkor már jónak kell lennie, és vissza is ugrik.
Az is elképzelhető, hogy le sem tudtad teljesen nyomni, és akkor nem működik a difizár.
Helló!
Difizárról lenne kérdésem.Mikor lenyomom a lábammal lent is kell hogy maradjon a difizár taposólya vagy egyböl fel kéne neki úgornia elveszem a lábam?Eddig nem használtam és most le sikerült nyomnom és lent is marad kézzel kell felhúznom.Nem tudom,hogy egyáltalán müködik e mikor lenyomom mert nem vettem észre változást.
mindíg gondolkodom rajta hogy megkéne csinálnom úgy hogy vellanymotor tekerje..
valami olyan amin van 2 sebességállás.
aztán 0-40 közt áll , 40-60 közt 1 es sebesség, 80 tól nyélfordlat.
Válasz makkalele #20507. hozzászólásáraÉn akkor rakom be, ha 20 perc használat után sincs még 40 celsius fokos olaj hőmérséklet a motorban...
Szerintem amúgy ősszel és télen túl van hűtve a motor... volt úgy hogy nem volt bent a terelő lemez(csatos burkolat) és nézegettem hőmérővel meg kézzel is hát nem volt valami meleg a motor úgy sem..persze ez télen volt -5fok alatt..
nem bírjuk felszedni a petrezselymet és a pasztinákot annyira kemény a föld. össze ütöttem egy mélylazítót, gondoltam elhúzom mellette és hú de jó lesz. a baj csak az volt, hogy nem csináltam neki saját hárompont felfogatást hanem a sorközművelő- krumpliszedő u gerendára tettem fel és kitettem oldalra. hát, az úgy kevésnek bizonyult. belehúztam kb 30 centi mélyre és elgörbült a gerenda. betettem középre, ott óvatosan tudtam használni. kézilabda méretű kemény hantokat szakított ki. maga az lazító szár jó lesz, belehúzza magát szépen. még nincs kész teljesen, de gyorsan ki akartam próbálni sötétedés előtt.
Válasz gubamarcell99 #20503. hozzászólásáraszia!
nagyon szívesen! pdf- ben jó lesz? azt tetszőlegesen nagyíthatod kicsinyítheted, akkor is olvasható marad. vagy esetleg dwg- ben, ha változtatni szeretnél rajta.
Válasz a2457 #20501. hozzászólásáraNa, akkor mondom: ha van otthon forrasztó cin, akkor abból is lehet "viszonylag kis erőre képlékenyen alakváltozó tömítést csinálni...:-) én már csináltam.. jobb lett mint a réz..:-))
A patronyos megoldás nagyyon fasza!!
A sajátomon most úgy lesz/van megoldva, hogy maradnak a régi szűrők is üzemben , és a már "elő"szűrt gázolajat nyomatom a patronos szűrőbe..Szerintem ezt már nem lehet túllihegni és nem is érdemes..
Válasz sanislo90 #20494. hozzászólásárarézkarika általában egyszer használatos sajnos.. azt is úgy hogy ki kell lágyítani melegítéssel.
gumikarika nem elvetélt öltet de megeszi a gázolaj, ha bontani kell akkor megint cserés.
legjobb talán hidraulikásoktól szerválni közcsavart, azt egyszer rendesen feltenni bármilyen módszerrel ami tömítettséget garantál, és onnantól a kúpos tömítésú préselt végű csövek tökéletesek.
mivel maceráns hozzá kell tennem hogy én csak akkor csinálok ilyet amikor elszakad valamelyik cső, az aktuálisat cserélem ilyen megoldásra. egyszer körbeérek majd alapon.
a kis ford buszunkon mondjuk megrohadtak már a csövek azon telibe így lett kicserélve. a büdös életbe nem lesz baja.
Válasz sanislo90 #20495. hozzászólásáraszia!
azt hiszem Magister az én hozzászólásomra gondol. (a 20436- os számú) nem nagy munka, és nagyságrendekkel jobban szűr mint az eredeti. sokkal finomabb gépek igényeit is kielégíti.
Válasz Attikaa #20492. hozzászólásáraKöszönöm! igen, de talán elsők is. aztán mehet műszakira. csak most pénzre gyűjtök... valaki két jó állapotú hátsógumit esetleg?
Válasz Bubi_ #20491. hozzászólásáraKöszönöm! Volt még pár ötletem/ tervem (pl: csökkenteni az üzemanyagtank magasságán és akkor lehetett volna alacsonyabban a motorháztető eleje), de így is sokkal több idő ment el rá mint amire gondoltam.
25342 hozzászólás
Árt a vlagyinak ha hosszabb ideig közel 1800 fordulaton dolgoztatom a masinát?pl:szántás.
Válasz makkalele #20540. hozzászólásáraHali!

A te masinád 30 lovas, amit 1800-as fordulaton produkál.
1kw=1,34 lóerő.
22,5×1,34= 30,15 ló
0,15-el még több is!
Ha valakit érdekel homlokrakodó amit a T-25-re fel lehet tenni van most egy nálam. A keret hátul 73 cm, elöl 67 cm a hossz 120cm a gém belül 83cm. Egy trágyavilla van hozzá. Konzol nincs. Ára: 280e ft.

Válasz Myrrdin #20542. hozzászólásáranem, semmihez. minden ugyanaz.
mindhárom változattal találkoztam már.
teljesen ugyanaz, csak a kiegyensúlyozás más.
ha a hajtókar+dugattyú+csapszeg triókat összeméred és grammra egyezik, és a főtengely ki van egyensúlyozva akkor mehet feljebb is akár, 2200 at még simán "viszi", ott inkább 35 ló körül nyom.
Válasz a2457 #20541. hozzászólásárakompresszióhoz nem nyúltak?
Válasz makkalele #20540. hozzászólásáraez úgy műxik hogy a d-120 as motor ha feltekerik 2000 es fordulatra akkor nyom 30 lovat, ami 22.5 kw nagyjából.
1800 as fordulaton pediglen 25 lovat nyom.
és akkor a ruszki ezt úgy csinálta hogy a gyárilag 30 lovas és a 25 ös motor közt csak egy különbség van. hogy mennyire van kiegyensúlyozva a főtengelye neki.
szóval ha egy jobb heylen profin kiegyensúlyozzák a főtengelyt és feltekered az adagolót 2000 re akkor 30 lovat tud.
azonkívül létezik belőle olyan is ami csak 1500 at pörög, 20 lóerőt ad le. vannak 20 lovas változatai ennek a masinának, abban lehet ezt a motort is megtalálni, és aggregátorokba is ezt tették.
t-25 ből létezik olyan amit gyárilag 2000 ig pörgő 30 lovas motorral szereltek, és olyan is amit az 1800 ig pörgő 25 lovaasal.
annak ellenére hogy a motor ugyanaz.
aztán van olyan hogy ugyan mindene megvan a 30 lóhoz, de vissza van véve 1800 as max fordulatra és 25 öt nyom csak. elvileg javult a gyártás technika és nem volt értelme a kissebb teljesítményű variánst külön gyártani, mert mind megfeleltek a 30 lovas szabványainak.
de az áttételek és egyebek miatt visszavették a motorfordulatot.
szóval 90% hogy a tiedet nyugodtan lehet hergelni 200 ig, és akkor 30 lovas.
ha meg nincsen hergelve akkor 25.
Lenne még egy kérdésem.Az én T 25 trakim hány LE lehet?Van az oldalán egy tábla és azon 22,5kw ír és 1800 forog max a motor.
Válasz makkalele #20538. hozzászólásáraelég az egy szivacs.
Hali!
Levegő szűröbe hány szivacsos kell rakni?Nekem csak 1 darab van benne az is elég vagy vegyek még hozzá?
úgy kéne mint a vtz-n.
azon úgy van hogy van egy olan csőkígyó mint a 820 as beloruszok olajhűtője. az van feltekerve spirál alakban és a motorolaj van átnyomatva rajta.
ahogy a olajszűrőhöz megy ott lehet megcsapolni.
Válasz makkalele #20533. hozzászólásáralehet kapni 12 voltos fülkefűtőt. 6ezer körül van. lehet,többet ér,mint amit a ventillátor nyom. kis terhelésnél,lehet,nem melegül annyit. ez esetleg rásegíthet.
Válasz makkalele #20533. hozzászólásáranézz egy kicsit feljebb, a Fórum felirat alatt van egy rész ahová be tudod írni, hogy "fűtés" aztán kattints a zöld Keresés gombra. Csomó képet fogsz találni a hengerek melegének fülkébe vezetéséről.
Köszönöm a hozzászolásokat, típeket.
Szeretném kérdezni,hogy tik,hogy oldottátok meg a fülke fűtését a motorról?Aki megcsinálta az bírna feltenni róla képet?Én is megszeretném csinálni csak nem tudom,hogy fogjak hozzá.Köszi!
Válasz bs80.td #20504. hozzászólásáraPdf-ben tökéletes lesz köszönöm
Válasz Maszek Zs #20530. hozzászólásáraKérlek, adj róla nevet/linket/képet
. Vagy mást, mert felkeltetted az érdeklődésemet
és akkor azt is kipróbálnám
Válasz Myrrdin #20528. hozzászólására
Én olyat használok amit a szervizes barátom hoz!!

Ajándék lónak ne nézd a fogát!!
És most olyat hozott ami KÉK (mármint a zsír)!!!
váltóba a sima MOL gépzsír tökéletesen megteszi :)
sokan mondják hogy bolondos vagyok kicsit, de cserélni is szoktam, 1000 üzemóránként ezekben a kis masinákban.
meghálálja, visszaosztva meg nem nagy tétel.
főleg hogy hordósban veszek mindent ami kenőolaj.
Válasz Maszek Zs #20526. hozzászólásáraMi az hogy kík /kék/?

egyik a xintex
, elvégre ami bevált, azon ne változtass
Én 2 félét használok
kat
és persze a hagyományos mol standard gépzsírt
Válasz _NB_ #20521. hozzászólásáraJók a videók! De azért szerintem azt a 15L olajat nem biztos,hogy sajnálni kellene belőle.Feltéve,ha nem egy váltó felújítással ér fel egy olaj csere!!!
Üdv!
Vagy mindegy milyen?
És ki milyen zsírt tesz bele? Nekem ilyen kék van.
zsírzó pumpával be szokom nyomni előbb a zsírt, aztán arra öntöm az olajat.
keverni nem kell, a fogaskerekek megoldják.
Válasz Myrrdin #20520. hozzászólásáraKöszi a válaszokat, mindenkinek.
Ha 10 liter kell bele, akkor 8liter olaj, 2 kg zsír. Vagy a 10 liter zsírban keverjük el az olajat?
Nekem is időszerű lenne lecserélnem a váltó olajat.Hogy szoktátok belerakni a zsírt a hajtómüolajba?Veszek 10 liter hajtóműolajat és,hogy keverem be zsírral felöntöm a váltót és utánna a beöntőlyén keresztül rakjak bele zsírt?
ja hát elég recsegős a váltója ezeknek a gépeknek mert nemigen van ami lefékezze a tengelyeket, aztán elég csücskös így. a sűrű olaj meg ezt a kérdést megoldja. nem a kuplunggal van baj, meg lehetett volna oldani ha valami lapátot tesznek az egyik tengelyre ami az olajat lapátolja csakhát nem fért volna el egykönnyen.
és a régi hajtóműolajokból ami 85w90 esnek volt írva sokkal sűrűbb volt mint a mostaniak.
az az igazi ruszki büdös hajtóműolaj volna az igazi sűrűségben, de nagyon nem lehet kapni.
140 es olajból meg sok van ami egy hulladék. pár féléből vettem kíváncsiságból, felmelegítve folyósabb mint a motorolaj..
úgyhogy szegény ember kézzel nőz,
marad a zsír meg a 85w90 hykomol.
télen nagy hidegben elinduláskor érezhetően fogja a masinát de cirka 2-300 méter múlva megszűnik a jelenség, és ilyen sűrű olajjal nem csicsereg a váltó sem menetközben. sokkal halkabb. főleg a véglehajtások köszönték meg, arra a nagy fogaskerékre ami feltapad olaj, annak sokáig ott is kell maradni hogy a fogkapcsolatok közt is maradjon belőle valami.
volt nekem simán olajjal is töltve egy egy raklap xart sem ért, amint felmelegedett a masina zajos fémes hangja volt mindennek, és a sebességváltás is undorító volt.
nem hivatalos eljárás, de a lényeg hogy műxik rendesen. a többi nem számít.
olyan gépbe amiben a hatómű olaj egyben hidraulika is ilyesmit nem szabad sose csinálni. ez csak hajtóműolajra alkalmazható, de itt rendesen beválik.
Válasz vargaberci1 #20519. hozzászólásáraA régi hajtómű olajok igen sűrűek voltak, egy idő után már nem lehetett kapni, az újak meg túl vékonyak voltak és mivel a kenőzsír nem más, mint kenőszappan és olaj keveréke azt tettek bele a nagyobb viszkozitás eléréséhez.
Itt van pár videó, hogyan kell tesztelni ez mondjuk a csak hajtómű olajokra érvényes inkább, a közös hidraulika és hajtóműolajok (UTTO)másabbak.
(nem a márka a lényeg)
-link1
-link2
-link3
Válasz vargaberci1 #20519. hozzászólásáraÍgy van
. Muszáj "besűríteni" mert a kuplungja egy hulladék így legalább nem fog recsegni (annyira) a váltód
. Viszont ha nem tetszik az ötlet akkor még ott van a 140 hajtóműolaj. És nem baj ha kicsit több van benne majd kikönnyezi
Válasz a2457 #20517. hozzászólásáraSzia,
Hogy zsírt ragsz a váltóba az házi praktika vagy sokan alkalmazzátok?
Válasz vargaberci1 #20516. hozzászólásáraA konyv pont 10 liter olaj ir elo.
Válasz vargaberci1 #20516. hozzászólásáralitert fejből megnem mondom neked, de megnézed a nívót, meg leengeded ami benne van.
na amit leengedtél attól kell egy kicsivel több.
zsírt a váltóba oda ahova az olajat öntöd.
azért mert sűrűbb a kenőanyag így.
ezek a vasak azt szeretik, csendesebb a váltó vele és simábban is vált.
amikor bemelegszik a hajtómű és vele az olaj is, akkor nem "tapad" olyan jól a fogaskerekekhez mint hidegen. a zsír ezen sokat javít. a t25 ösöm és a vtz-m is így can felolajozva, az mtz is, meg a forwarder hajtása is. ezt szeretik.
kisteherautó differenciálműve is ilyent kap.
Válasz a2457 #20515. hozzászólásáraSzia, Az körülbelül mennyi liter? hogy tudjuk mennyit kell venni. A zsir minek kell? vagyis hová?
Válasz vargaberci1 #20514. hozzászólásárakb 2 kiló zsír meg 85w90 hykomol nívóig.
Sziasztok,
Édekklödni szeretnék hogy mennyi olajat raktok a Difibe (váltóba), és milyet?
köszönöm a válaszokat
Válasz tonero #20512. hozzászólásáraVissza kéne ugrania, de ha nem volt használva, jó eséllyel be van rohadva a tengely. Ha lebontod a taposó lemezt, akkor fogod látni, hogy a difi pedálja egy kétkarú emelőn keresztül mozog, na annak a tengelye szokott berohadni. Az miatt szorul , szedd szét, és ha letakarítottad, bezsíroztad, akkor már jónak kell lennie, és vissza is ugrik.
Az is elképzelhető, hogy le sem tudtad teljesen nyomni, és akkor nem működik a difizár.
Helló!
Difizárról lenne kérdésem.Mikor lenyomom a lábammal lent is kell hogy maradjon a difizár taposólya vagy egyböl fel kéne neki úgornia elveszem a lábam?Eddig nem használtam és most le sikerült nyomnom és lent is marad kézzel kell felhúznom.Nem tudom,hogy egyáltalán müködik e mikor lenyomom mert nem vettem észre változást.
mindíg gondolkodom rajta hogy megkéne csinálnom úgy hogy vellanymotor tekerje..
valami olyan amin van 2 sebességállás.
aztán 0-40 közt áll , 40-60 közt 1 es sebesség, 80 tól nyélfordlat.
de sose jutok el oda.
Válasz makkalele #20509. hozzászólásáraLegalább 60 fok celsius kellene...
Válasz Magister #20508. hozzászólásáraAmúgy mennyi a vlagyinak az ideális olaj hőmérséklete?
Válasz makkalele #20507. hozzászólásáraÉn akkor rakom be, ha 20 perc használat után sincs még 40 celsius fokos olaj hőmérséklet a motorban...
Szerintem amúgy ősszel és télen túl van hűtve a motor... volt úgy hogy nem volt bent a terelő lemez(csatos burkolat) és nézegettem hőmérővel meg kézzel is hát nem volt valami meleg a motor úgy sem..persze ez télen volt -5fok alatt..
Sziasztok!
Tik használjátok a traktorhoz a motor hűtéséhez kapott szűkitöt?Ha igen akkor mikor szoktátok berakni mikor van értelme?
Válasz bs80.td #20505. hozzászólására

nem bírjuk felszedni a petrezselymet és a pasztinákot annyira kemény a föld. össze ütöttem egy mélylazítót, gondoltam elhúzom mellette és hú de jó lesz. a baj csak az volt, hogy nem csináltam neki saját hárompont felfogatást hanem a sorközművelő- krumpliszedő u gerendára tettem fel és kitettem oldalra. hát, az úgy kevésnek bizonyult. belehúztam kb 30 centi mélyre és elgörbült a gerenda. betettem középre, ott óvatosan tudtam használni. kézilabda méretű kemény hantokat szakított ki. maga az lazító szár jó lesz, belehúzza magát szépen. még nincs kész teljesen, de gyorsan ki akartam próbálni sötétedés előtt.

Válasz gubamarcell99 #20503. hozzászólásáraszia!
nagyon szívesen! pdf- ben jó lesz? azt tetszőlegesen nagyíthatod kicsinyítheted, akkor is olvasható marad. vagy esetleg dwg- ben, ha változtatni szeretnél rajta.
Válasz bs80.td #20480. hozzászólásáraSzia ha megkérhetlek rá eltudod küldeni nekem is mert a jövőben én is akarok csinálni egyet
Válasz a2457 #20501. hozzászólásáraNa, akkor mondom: ha van otthon forrasztó cin, akkor abból is lehet "viszonylag kis erőre képlékenyen alakváltozó tömítést csinálni...:-) én már csináltam.. jobb lett mint a réz..:-))
A patronyos megoldás nagyyon fasza!!
A sajátomon most úgy lesz/van megoldva, hogy maradnak a régi szűrők is üzemben , és a már "elő"szűrt gázolajat nyomatom a patronos szűrőbe..Szerintem ezt már nem lehet túllihegni és nem is érdemes..
Válasz sanislo90 #20494. hozzászólásárarézkarika általában egyszer használatos sajnos.. azt is úgy hogy ki kell lágyítani melegítéssel.
gumikarika nem elvetélt öltet de megeszi a gázolaj, ha bontani kell akkor megint cserés.
legjobb talán hidraulikásoktól szerválni közcsavart, azt egyszer rendesen feltenni bármilyen módszerrel ami tömítettséget garantál, és onnantól a kúpos tömítésú préselt végű csövek tökéletesek.
mivel maceráns hozzá kell tennem hogy én csak akkor csinálok ilyet amikor elszakad valamelyik cső, az aktuálisat cserélem ilyen megoldásra. egyszer körbeérek majd alapon.
a kis ford buszunkon mondjuk megrohadtak már a csövek azon telibe így lett kicserélve. a büdös életbe nem lesz baja.
Válasz sanislo90 #20495. hozzászólásáraszia!
azt hiszem Magister az én hozzászólásomra gondol. (a 20436- os számú) nem nagy munka, és nagyságrendekkel jobban szűr mint az eredeti. sokkal finomabb gépek igényeit is kielégíti.
Válasz nagy0szilard #20486. hozzászólásáraEz egy RR362-es szabályzó P217-es tranzisztorral,ez túléli a dolgozót...
Válasz Attikaa #20492. hozzászólásáraKöszönöm! igen, de talán elsők is. aztán mehet műszakira. csak most pénzre gyűjtök... valaki két jó állapotú hátsógumit esetleg?
Válasz Bubi_ #20491. hozzászólásáraKöszönöm! Volt még pár ötletem/ tervem (pl: csökkenteni az üzemanyagtank magasságán és akkor lehetett volna alacsonyabban a motorháztető eleje), de így is sokkal több idő ment el rá mint amire gondoltam.