Válasz mtz1221 #6164. hozzászólásáraEz most kb. Úgy jött le, ha én lerugdalom 100 üzemóra alatt az mtz kuplungot, akkor a traktor szar, ha a nyugatiét, akkor meg a lábam...
Ez a lazítóemelős sztori kb. Erről szólt tömören.
Tehát ez egy rossz összehasonlítás volt.
Most sem mondom azt, ha lenne pénzem, mtzt vennék, de kinek erre, kinek másra futja. Azt, hogy milyen traktor esik be a portára, egy gazdánál millió tényező befolyásolja.
Ettől függetlenül mindannyian "ugyanazt" a földet műveljük akár még rotakapával is
Válasz Sk Laci #6163. hozzászólására Pontosan nem tudom de a Vámosok KW-LE szerint csoportosítanak tehát a Magyarországon fogalomba levőket hasonlítják össze s úgy számolják ki hozzá a vámot tehát a jhon deere meg a Febdt ép úgy benne van mint New Holland ezért olyan drága regisztrációs adóval sújtják amiért semmit nem tesznek tulajdonképpen mert annyi dolguk van mint 1 BMW-vel papír rendszám meg ellenőrizni hogy befizették a csekket és a kereskedők is jól járnak mert van aki olcsóban tud regisztrálni mint a másik forgalmazó
Válasz Sk Laci #6163. hozzászólásáraAzt ne feledjük, hogy nem tudom hány százalék a vám, vagy hogy számolják, mert ugye nem uniós termék.
Meg szegény kereskedőnek is kell az a csekély nyereség!
Válasz Sk Laci #6163. hozzászólásáraHa ez így van, adják 100-ért és fogyna mint a cukor.
Mondjuk kint tuti a YAMZ ruszki motorral adják ennyiért és egy Merci motoros verzió biztos, hogy milliókkal drágább.
Válasz tr2021 #6161. hozzászólásáraNincs gond az MTZ-vel,csak a saját korlátai között kell kezelni,egy nyugati géppel ne akarjuk egy szintre hozni.Egy Ladát se lehet a BMW-vel összehasonlítani mert fényévek választják el egymástól.Nekem is MTZ van,az én területemhez megfelel,komolyabbat nem tudnék kitermelni.Egy JD-hez meg felesleges hasonlítani.
Válasz Gumóka #6159. hozzászólásáraVolt itt olyan is hogy nyugati (leírnám a színét,nem hinnék el egyesek hogy pont annál is előfordulhat) meg túl emelt,és forralta az olajat.Addig tárcsázott vele a gazdája még megolvadtak a vezetékek a váltó ház tetején.Na az sem a traktor hibája volt szerintem,hanem az emberi tényezőé.
Válasz szanberg #6125. hozzászólásáraMostan nézem a 744 kirót. Oroszországban 78 000 euró /7 000 000 rubel/, itt a neten meg 155 000 eurós árért kínálják.
Fasza!!! + 100% ráadás. Sk-ban még több.
Ha az orosz árakért árulnák, biztosan elterjedne úgy Magyarországon, akár Szlovákiában.
Válasz Gumóka #6159. hozzászólásáraHát igen. Vélemény lehet ez is az is,de az mtz kérdés,hogy szar vagy nem már tényleg meghaladta azt a keretet amit rá lehet szánni.Nem lenne jó a politikai topic szintjén folytatni.De hát valamiről kell beszélni,csak minden márkát hamar ki lehet vesézni, akkor meg miről jöjjön elő a szó egy idő után.
Válasz Gumóka #6159. hozzászólásáraHát igen. Vélemény lehet ez is az is,de az mtz kérdés,hogy szar vagy nem már tényleg meghaladta azt a keretet amit rá lehet szánni.Nem lenne jó a politikai topic szintjén folytatni.De hát valamiről kell beszélni,csak minden márkát hamar ki lehet vesézni, akkor meg miről jöjjön elő a szó egy idő után.
Válasz tr2021 #6146. hozzászólásáraMost itt nem is a súly volt a lényeg, azt csak mellékesen írtam. De ha az én 43 éves 82-es ócskavasam fel tudja úgy venni a lazítót, hogy nem húzok árkot az út közepébe vele, akkor a 150 lovas nagytesónak is tudnia kell.
Az egy más kérdés, hogy beállítási probléma volt, ez nem a traktor hibája, ezt írta Horváth is, hogy szerinte volt még szár bőven.
Csak azt nem értem, akkor miért fikázza rommá, ez pont olyan dolog, hogy bármelyik márkánál lehet, meg van is kalibrációs baki, ettől még az se szar, csak be kell hangolni. Mint a gitárt
Mint ahogy mtz1221 is írta, nála is hangolták az armát. Meg én is kalibráltam az enyémet, de ahhoz elég volt az 5 kilós kalapács
Válasz horvath.agro #6154. hozzászólásáraSzerintem engedd el ezt az erőlködést ha valakinek mtz kell akkor vegyen azt neked nem kell (igaz nekem sem ) akkor ne lovagolj ezen már 2. hete mert kezd szánalmas lenni a produkciód .
Válasz horvath.agro #6154. hozzászólásáraHa a Steyr-t hozzá nem értő kezeli akkor azt mondhatjuk, hogy szar a Steyr? És túl van sztárolva, mert egy halom gőzölgő szar?
Szerintem nem. Ha valaki nem ért hozzá attól a gép nem szar.
Abba nincs más csak Bosch. Nem egy hitvány cégecske az se.
Válasz B.Bali #6150. hozzászólásáraén nem tudom mivel van szerelve, ezen már tekerőkék vannak az oldalpanelon, azzal lehet(ne) állítani mindent, de a végpontra volt tekerve a poti és mégse emelt följebb...
Pedig szerintem a munkahengerben volt még szár bőven.
Nem tudom miért, igazából nem is érdekel. Csak sztárolva van a nagy 1523.3 hogy milyen csuda traktor aztán vicc az egész
Válasz mtz1221 #6151. hozzászólásáraNa látod. Még kiderül'a munkahenger is kifele megy nem befele. Mennyi hiba van itt. Vagy lehet.ehhez agazi nagy mester kell mert még áthegesszük a lazito csapjait. legközelebb időben irj megoldást!!
Válasz horvath.agro #6135. hozzászólására a vonoszáron nem volt még egy lik a nagylakat also csapjának? A belsővel magasabbra emel. Már ha ollan volt rajt. Mint irták. A forditotengelyt akko köll felrakni max magasságban majdnem akadékig mikor a munkahenger teljesen be van huzva. Ehhez nem tipus ismeret kell hanem valami vasipari gépészi vagy fémmegmunkálo szakkör'hogy az ipse tudja mi merre mozdul. Nem bántani akarlak csak amit irtál pont arra utal'hogy nem vagy képben egy szar Mtzvel . Amugy tényleg szarok. 150lovas gépet akarunk kihozni belőle. Mindből. Egy fos.
Ne dőljetek már be mindennek.Fájt a fasza a szervizesnek és nem állította be a bosch hidraulika max magassági pontját.Armánál is első szervizkor kalibrálják a normálisabb mesterek.
Válasz horvath.agro #6147. hozzászólásáraHát nem tudom.Számtalan videót találni,hogy ennél nehezebb lazítóval is dolgoznak 1221 esek is.Úgy látszik a metalwolfos csak nyugati traktorra jó.
A New Holland jóval nagyobb az biztos. Az kb. 180 lovas kategóriában van méretre. A 4650, 4755-el van egy méretbe. De újkorába szerintem 2 MTZ ára volt a különbség. Szóval persze, hogy jobb az MTZ-től.
Válasz Gumóka #6145. hozzászólásáraMeg lett oldva az a lényeg.Ezért nem értem,hogyha egy 150 le 60 q körüli traktor nem emel meg egy 1000 kg os munkagépet akkor miért nem lehet műszaki
problémára gondolni.Biztosan egyik 1523 se emeli meg azt a lazítót.
Válasz tr2021 #6144. hozzászólásáraMondjuk én annyit csaltam a dologba, hogy mikor szét lett szedve a függesztőszerkezet, a bordás tengelyre már úgy raktam fel az emelőkarokat, hogy teljesen felemelve épp nem éri a tankot.
De előtte is volt rajta a lazító, ott sem volt baj vele. A sorközművelő miatt lett elsősorban átrakva. De jobb is, így nem kell tekergetni a 3. Pontot vonuláshoz sem.
Válasz Nyomasek Bobo #6140. hozzászólásáraNekem 2 késes helti van 82-sel húztam kb 40 cm-en.
Be lehetett úgy állítani,hogy szállítani is lehessen biztonságosan. De igen összetekerve a 3 ik pont meg a lazító legalsó furatába.
Válasz tr2021 #6137. hozzászólásáraA 3 késes helti lazító tüskés hengerrel 880 kg papír szerint, ha jól emlékszem. De legyen 850, mert nekem nincs fent a középső kés.
300 kg van az mtz orrán, a henger miatt meg eléggé hátul van a súlypont is. Mégis felemeli rendesen. A traktor maga 4 tonna, hídmérlegen mérve, kereken. Ez egy mezei kisfülkés 82-es 13,6-os gumizással hátul. De volt kölcsönbe, akkor is egy 82-es vitte, gyári súlyozással.
Válasz horvath.agro #6135. hozzászólásáraA nagylakatba/vonószárnál is felső állásba minden?
A Metalwolf oldalán egy crystal van a 4 késessel. Eléggé elemeli, tehat kb jobban emelhető, mint az én ős Heltim. Mert azt az enyém csak csalással emeli közlekedésre alkalmas állapotba.
Válasz jakabanrdas #6130. hozzászólásáraBékának semmi köze a meneküléshez.
Békában rugónyomás fogja a dobféket.
Nyúlban az olajnyomás nyomja össze a lamellákat és kiiktatja a rugónyomást és a fékszalag fékezését.
Teljes mértékban lehet használni mindkettőt munka közben. De ez a Crystálokra vonatkozik /Mártoniak/.
Zetorokon /Brünin/ meg levegő müködteti a nyúl béka fokozatokat.
Válasz horvath.agro #6127. hozzászólásáraTalán a vonószárakon levő függesztőorsókat kellett volna úgy beállítani,hogy az adott munkagépnek megfeleljen és ne "érjen végig" mielőtt elkezdhetné emelni.
Válasz Nyomasek Bobo #6122. hozzászólásáraDehogy vagy ott. Nekem 20 éves a 892. Ha mesélni tudna, csak zokognánk és még mindig megy. A váltónak baja semmi.
Ebbe jóval több fokozat van, mint a Krisztibe.
A Zetor nem békába zár és akkor nem kap friss olajat? A békát menekülésre lehet használni úgy emlékszem. De lehet nem
na uraim mondhattok akarmit, eladtam egy 4 keses metalwolf lazitot baratomnak es eljott erte a 1523.3 mtz-vel de meg arra se volt kepes hogy a foldrol felemelje, mert vegigert a munkahenger...
hazament az m135 new hollandert es vigan felemelte es hazavitte...
kerdem en, ha arra se kepes hogy elemelje a talajtol akkor hogy tudna vele dolgozni???
jatek traktor, az m135 ugyan annyi volt arban de megmocskolja a sztar mtzt mint a huzat...
Válasz szanberg #6125. hozzászólásáraSk-ban meg kell szokni, hogy nem a fend olcsó, hanem a Kiró árát emelik annyira, hogy megközelíti a Fend árát.
Amikor próbálkoztak MTZ-t árulni olyan 2003-4 körül , akkor Zetorhoz közeli árat kaptam. Mindjárt nem érdekelt a Fehérorosz csoda.
Válasz bandigh #6115. hozzászólására2-3 éve mikor kérdeztem az árát, talán 20 000 euróval volt kevesebb SK-ban a merci motoros talán 400 lovas, mint a 936 Fend.
Ez a 6,6 L-es motor - nemtudom, de nagyobb cm3 jobban paszolna ilyen törzscsuklóshoz.
6522 hozzászólás
Válasz szanberg #6170. hozzászólására úgy tudtam ez a neve mindegy a lényeg hogy meggondolandó



Válasz Mihály #6168. hozzászólására+ 3. Országból a vámkezelés, mint plusz költség.
Válasz Mihály #6168. hozzászólásáraNem regisztrációs díjról, hanem VÁMRÓL beszélünk.
Válasz mtz1221 #6164. hozzászólásáraEz most kb. Úgy jött le, ha én lerugdalom 100 üzemóra alatt az mtz kuplungot, akkor a traktor szar, ha a nyugatiét, akkor meg a lábam...

Ez a lazítóemelős sztori kb. Erről szólt tömören.
Tehát ez egy rossz összehasonlítás volt.
Most sem mondom azt, ha lenne pénzem, mtzt vennék, de kinek erre, kinek másra futja. Azt, hogy milyen traktor esik be a portára, egy gazdánál millió tényező befolyásolja.
Ettől függetlenül mindannyian "ugyanazt" a földet műveljük akár még rotakapával is
Válasz Sk Laci #6163. hozzászólására Pontosan nem tudom de a Vámosok KW-LE szerint csoportosítanak tehát a Magyarországon fogalomba levőket hasonlítják össze s úgy számolják ki hozzá a vámot tehát a jhon deere meg a Febdt ép úgy benne van mint New Holland ezért olyan drága regisztrációs adóval sújtják amiért semmit nem tesznek tulajdonképpen mert annyi dolguk van mint 1 BMW-vel papír rendszám meg ellenőrizni hogy befizették a csekket és a kereskedők is jól járnak mert van aki olcsóban tud regisztrálni mint a másik forgalmazó

Válasz Sk Laci #6163. hozzászólásáraAzt ne feledjük, hogy nem tudom hány százalék a vám, vagy hogy számolják, mert ugye nem uniós termék.
!
Meg szegény kereskedőnek is kell az a csekély nyereség
Válasz Sk Laci #6163. hozzászólásáraHa ez így van, adják 100-ért és fogyna mint a cukor.
Mondjuk kint tuti a YAMZ ruszki motorral adják ennyiért és egy Merci motoros verzió biztos, hogy milliókkal drágább.
Válasz tr2021 #6161. hozzászólásáraNincs gond az MTZ-vel,csak a saját korlátai között kell kezelni,egy nyugati géppel ne akarjuk egy szintre hozni.Egy Ladát se lehet a BMW-vel összehasonlítani mert fényévek választják el egymástól.Nekem is MTZ van,az én területemhez megfelel,komolyabbat nem tudnék kitermelni.Egy JD-hez meg felesleges hasonlítani.
Válasz Gumóka #6159. hozzászólásáraVolt itt olyan is hogy nyugati (leírnám a színét,nem hinnék el egyesek hogy pont annál is előfordulhat) meg túl emelt,és forralta az olajat.Addig tárcsázott vele a gazdája még megolvadtak a vezetékek a váltó ház tetején.Na az sem a traktor hibája volt szerintem,hanem az emberi tényezőé.
Válasz szanberg #6125. hozzászólásáraMostan nézem a 744 kirót. Oroszországban 78 000 euró /7 000 000 rubel/, itt a neten meg 155 000 eurós árért kínálják.
Fasza!!! + 100% ráadás. Sk-ban még több.
Ha az orosz árakért árulnák, biztosan elterjedne úgy Magyarországon, akár Szlovákiában.
Válasz Gumóka #6159. hozzászólásáraIgen,meg már ezt nem lehet azért szidni mert orosz, mert ennek csak a neve MTZ, minden más valamilyen nyugati gépé
Válasz Gumóka #6159. hozzászólásáraHát igen. Vélemény lehet ez is az is,de az mtz kérdés,hogy szar vagy nem már tényleg meghaladta azt a keretet amit rá lehet szánni.Nem lenne jó a politikai topic szintjén folytatni.De hát valamiről kell beszélni,csak minden márkát hamar ki lehet vesézni, akkor meg miről jöjjön elő a szó egy idő után.
Válasz Gumóka #6159. hozzászólásáraHát igen. Vélemény lehet ez is az is,de az mtz kérdés,hogy szar vagy nem már tényleg meghaladta azt a keretet amit rá lehet szánni.Nem lenne jó a politikai topic szintjén folytatni.De hát valamiről kell beszélni,csak minden márkát hamar ki lehet vesézni, akkor meg miről jöjjön elő a szó egy idő után.
Válasz tr2021 #6146. hozzászólásáraMost itt nem is a súly volt a lényeg, azt csak mellékesen írtam. De ha az én 43 éves 82-es ócskavasam fel tudja úgy venni a lazítót, hogy nem húzok árkot az út közepébe vele, akkor a 150 lovas nagytesónak is tudnia kell.


Az egy más kérdés, hogy beállítási probléma volt, ez nem a traktor hibája, ezt írta Horváth is, hogy szerinte volt még szár bőven.
Csak azt nem értem, akkor miért fikázza rommá, ez pont olyan dolog, hogy bármelyik márkánál lehet, meg van is kalibrációs baki, ettől még az se szar, csak be kell hangolni. Mint a gitárt
Mint ahogy mtz1221 is írta, nála is hangolták az armát. Meg én is kalibráltam az enyémet, de ahhoz elég volt az 5 kilós kalapács
Válasz Hús Futár #6156. hozzászólásáramár elengedtem, nálam újra bizonyított
Válasz horvath.agro #6154. hozzászólásáraSzerintem engedd el ezt az erőlködést ha valakinek mtz kell akkor vegyen azt neked nem kell (igaz nekem sem ) akkor ne lovagolj ezen már 2. hete mert kezd szánalmas lenni a produkciód .
Válasz horvath.agro #6154. hozzászólásáraHa a Steyr-t hozzá nem értő kezeli akkor azt mondhatjuk, hogy szar a Steyr? És túl van sztárolva, mert egy halom gőzölgő szar?
Szerintem nem. Ha valaki nem ért hozzá attól a gép nem szar.
Abba nincs más csak Bosch. Nem egy hitvány cégecske az se.
Válasz B.Bali #6150. hozzászólásáraén nem tudom mivel van szerelve, ezen már tekerőkék vannak az oldalpanelon, azzal lehet(ne) állítani mindent, de a végpontra volt tekerve a poti és mégse emelt följebb...
Pedig szerintem a munkahengerben volt még szár bőven.
Nem tudom miért, igazából nem is érdekel. Csak sztárolva van a nagy 1523.3 hogy milyen csuda traktor aztán vicc az egész
Válasz mtz1221 #6151. hozzászólásáraNa látod. Még kiderül'a munkahenger is kifele megy nem befele. Mennyi hiba van itt. Vagy lehet.ehhez agazi nagy mester kell mert még áthegesszük a lazito csapjait.
legközelebb időben irj megoldást!!
Válasz horvath.agro #6135. hozzászólására
a vonoszáron nem volt még egy lik a nagylakat also csapjának? A belsővel magasabbra emel. Már ha ollan volt rajt. Mint irták. A forditotengelyt akko köll felrakni max magasságban majdnem akadékig mikor a munkahenger teljesen be van huzva. Ehhez nem tipus ismeret kell hanem valami vasipari gépészi vagy fémmegmunkálo szakkör'hogy az ipse tudja mi merre mozdul. Nem bántani akarlak csak amit irtál pont arra utal'hogy nem vagy képben egy szar Mtzvel . Amugy tényleg szarok. 150lovas gépet akarunk kihozni belőle. Mindből. Egy fos.
Ne dőljetek már be mindennek.Fájt a fasza a szervizesnek és nem állította be a bosch hidraulika max magassági pontját.Armánál is első szervizkor kalibrálják a normálisabb mesterek.
Válasz horvath.agro #6147. hozzászólásáraAzok Bosch hidr. vanak szerelve ha jól tudom és mégse jó?
Válasz horvath.agro #6147. hozzászólásáraHát nem tudom.Számtalan videót találni,hogy ennél nehezebb lazítóval is dolgoznak 1221 esek is.Úgy látszik a metalwolfos csak nyugati traktorra jó.
Válasz horvath.agro #6147. hozzászólásáraAkkor 3-ért eladó lesz?


A New Holland jóval nagyobb az biztos. Az kb. 180 lovas kategóriában van méretre. A 4650, 4755-el van egy méretbe. De újkorába szerintem 2 MTZ ára volt a különbség. Szóval persze, hogy jobb az MTZ-től.
a munkahenger kint volt teljesen, nem a suly miatt nem emelte hanem, a munkahenger nem tudott tovabb emelni...
a leheto maximalis allasban volt minden es csak addig tudta felemelni hogy eppen hozzaerjen a golyohoz a fuggeszto...
mindegy hogy mekkora csak mtz ez is...
Válasz Gumóka #6145. hozzászólásáraMeg lett oldva az a lényeg.Ezért nem értem,hogyha egy 150 le 60 q körüli traktor nem emel meg egy 1000 kg os munkagépet akkor miért nem lehet műszaki
problémára gondolni.Biztosan egyik 1523 se emeli meg azt a lazítót.
Válasz tr2021 #6144. hozzászólásáraMondjuk én annyit csaltam a dologba, hogy mikor szét lett szedve a függesztőszerkezet, a bordás tengelyre már úgy raktam fel az emelőkarokat, hogy teljesen felemelve épp nem éri a tankot.
De előtte is volt rajta a lazító, ott sem volt baj vele. A sorközművelő miatt lett elsősorban átrakva. De jobb is, így nem kell tekergetni a 3. Pontot vonuláshoz sem.
Válasz Gumóka #6141. hozzászólásáraHát igen erről beszélek.Láttunk már mi is traktort,meg munkagépeket is.
Válasz Nyomasek Bobo #6140. hozzászólásáraNekem 2 késes helti van 82-sel húztam kb 40 cm-en.
Be lehetett úgy állítani,hogy szállítani is lehessen biztonságosan. De igen összetekerve a 3 ik pont meg a lazító legalsó furatába.
Válasz tr2021 #6137. hozzászólásáraA munkahossz miatt nem emelte...
Válasz tr2021 #6137. hozzászólásáraA 3 késes helti lazító tüskés hengerrel 880 kg papír szerint, ha jól emlékszem. De legyen 850, mert nekem nincs fent a középső kés.
300 kg van az mtz orrán, a henger miatt meg eléggé hátul van a súlypont is. Mégis felemeli rendesen. A traktor maga 4 tonna, hídmérlegen mérve, kereken. Ez egy mezei kisfülkés 82-es 13,6-os gumizással hátul. De volt kölcsönbe, akkor is egy 82-es vitte, gyári súlyozással.
Válasz horvath.agro #6135. hozzászólásáraA nagylakatba/vonószárnál is felső állásba minden?
A Metalwolf oldalán egy crystal van a 4 késessel. Eléggé elemeli, tehat kb jobban emelhető, mint az én ős Heltim. Mert azt az enyém csak csalással emeli közlekedésre alkalmas állapotba.
A másik sem hülye.
Válasz jakabanrdas #6130. hozzászólásáraBékának semmi köze a meneküléshez.
Békában rugónyomás fogja a dobféket.
Nyúlban az olajnyomás nyomja össze a lamellákat és kiiktatja a rugónyomást és a fékszalag fékezését.
Teljes mértékban lehet használni mindkettőt munka közben. De ez a Crystálokra vonatkozik /Mártoniak/.
Zetorokon /Brünin/ meg levegő müködteti a nyúl béka fokozatokat.
Válasz horvath.agro #6135. hozzászólásáraAkkor a barátod nem tudom miért nem vette észre eddig ,hogy nem emel a gép.Ezt egy sima 82 is megemelné.1000-1200kg?
Válasz jakabanrdas #6130. hozzászólásáraMivel az 1+egy fél traktor ára nincs a kasszában...csak elmélkedek..
Válasz csferri #6128. hozzászólásáraazert ne nezzetek hulyenek, minden ossze volt tekerve teljesen...
Válasz jakabanrdas #6130. hozzászólásáraBékába 1x lazítóztam vele kényszerből... Amúgy melóba csak a nehéz szakaszokon használom néha...
Válasz csferri #6132. hozzászólásáraAlkudni próbálok
Válasz jakabanrdas #6129. hozzászólásáraTegnap még úgy volt hogy tip-top állapotban van

Válasz horvath.agro #6127. hozzászólásáraTalán a vonószárakon levő függesztőorsókat kellett volna úgy beállítani,hogy az adott munkagépnek megfeleljen és ne "érjen végig" mielőtt elkezdhetné emelni.
Válasz Nyomasek Bobo #6122. hozzászólásáraDehogy vagy ott. Nekem 20 éves a 892. Ha mesélni tudna, csak zokognánk és még mindig megy. A váltónak baja semmi.
Ebbe jóval több fokozat van, mint a Krisztibe.
A Zetor nem békába zár és akkor nem kap friss olajat? A békát menekülésre lehet használni úgy emlékszem. De lehet nem
Válasz horvath.agro #6127. hozzászólásáraAz összes MTZ a kohóba való...

Szólj neki 2,5-3 milliót adok érte. Megszabadítom tőle és jól jár, nem kell vele küszködnie.
Válasz horvath.agro #6127. hozzászólásáraMondjuk csak be kellett volna állítani rajta bovdent, meg a függesztőkarokat összetekerni.

na uraim mondhattok akarmit, eladtam egy 4 keses metalwolf lazitot baratomnak es eljott erte a 1523.3 mtz-vel de meg arra se volt kepes hogy a foldrol felemelje, mert vegigert a munkahenger...

hazament az m135 new hollandert es vigan felemelte es hazavitte...
kerdem en, ha arra se kepes hogy elemelje a talajtol akkor hogy tudna vele dolgozni???
jatek traktor, az m135 ugyan annyi volt arban de megmocskolja a sztar mtzt mint a huzat...
Válasz szanberg #6125. hozzászólásáraSk-ban meg kell szokni, hogy nem a fend olcsó, hanem a Kiró árát emelik annyira, hogy megközelíti a Fend árát.
Amikor próbálkoztak MTZ-t árulni olyan 2003-4 körül , akkor Zetorhoz közeli árat kaptam. Mindjárt nem érdekelt a Fehérorosz csoda.
Válasz Sk Laci #6124. hozzászólásáraEz a kis modell, nagyokban 12,5 Merci van
A fendttől szerintem jócskán kevesebb lehetett mert 155ezerért árulják most az újabb 428 lovas modellt, 200 alatt meg nem volt 936 már nagyon régen.
Válasz bandigh #6115. hozzászólására2-3 éve mikor kérdeztem az árát, talán 20 000 euróval volt kevesebb SK-ban a merci motoros talán 400 lovas, mint a 936 Fend.
Ez a 6,6 L-es motor - nemtudom, de nagyobb cm3 jobban paszolna ilyen törzscsuklóshoz.
Válasz Nyomasek Bobo #6122. hozzászólásáraAkkor az eredeti váltójával ugyanott vagyok, mint a Krisztusssal.