Válasz ..,-:) #1973. hozzászólásáraEz igaz!
Örüljünk, hogy még "csak" ennyi a nafta 3 hónapig.
3x-os műtrágyával, meg drága vegyszerrel aztán nézhetünk, hogy mi ez az aszàly vagy lesz eső, vagy nem az idén is.
Szerintem, ha nagyon feljebb kúszna, akkor még az áfával is mahinálhatnak még később. De egyenlőre a média hírverése nagyobb lehet, mert van kiskút, ami 377-ért ad, nem ment tönkre, termeli a szerény kis profitját.
Válasz ..,-:) #1985. hozzászólásáraAttol,hogy elment több évtized miből gondolja valaki s,hogy a föld ujra nem kerülhet felosztásra.? Ha gazdaságtalan feloszlik. Mert azt akarják. Aki nem birja feladja. Ez erősen várhato. Egy száraz év drága műkaki jo földbérlet azt a 0 sem lesz meg. Modernan vágnak taccsra. Olyan 2022szinten. Nem.kell lövöldözni. Ha nem igy lenne a modern világ el sem pusztitaná magát. Kell a föld valaki nagyoknak az tuti.
Tényleg akkor jön a kérdés, hogy van egy telephelyi Ivánunk, meg a tanyán egy rendszámnélküli Rába és a Mol-nál tankolunk.
Mit kell/ene mutatni a kútnál, hogy nem 10 liter alatt hozhassak kannába?
Válasz Földönfuto #1978. hozzászólásáraŐszön meg nehogy a termény ára legyen hatósági...akkor meg majd a gazdaságokat fogják átvenni,ahogy most a benzinkutakat?
Ennek az anarchiának remélem mielőbb végeszakad,mert ez ámokfutás a szakadék felé !
Nem lesz ennek sehogy sem jó vége.
Vagy előbb kell a hatósági árat megszüntetni,vagy a választásokra lesz üzemanyaghiány,vagy május 15után tényleg ezer forint lesz egy liter nafta!
Válasz ..,-:) #1973. hozzászólásáraAz senkit nem érdekelt,ellenben feltünően sokan érdeklődtek a rokonságbólhogy tényleg tízezer ft a kukorica,és hogy jó termés volt-é.
Válasz ..,-:) #1973. hozzászólásáraAz senkit nem érdekelt,ellenben feltünően sokan érdeklődtek a rokonságbólhogy tényleg tízezer ft a kukorica,és hogy jó termés volt-é.
Válasz ..,-:) #1973. hozzászólásáraUgye most sok helyen az megy, h akkor légyszi ne itt tankolj. De a molnál meg nem hagynak csak üzemanyagtankba tankolni?
És akinek kinn van a láncos kotró a morotvában, azzal is beballagnak majd a kútra?
Válasz ..,-:) #1973. hozzászólásáraA háboru mindig a problémacsinálással kezdődik. Szoval lehet lesz olyan világ,hogy minden kuton normális üzemanyag lesz? Gondolom az olajszerű elpárologtatni 3honap alatt sem lehet benzinre. lehet erre megy ki a játék. Persze minden benzin minden kuton ugyan olyan csak én nem eszt veszem észre. Meg ő sem meg ő sem. Stb. Na belenyultak a nagy bizniszbe. Occso kis kutak jo me 8ftal ocsobb.
Válasz Sanyee #1972. hozzászólásáraHány benzinkutast, mi több, embert érdekelt, hogy tavaly jó sok gazda pl. 0,5-1,5T kukoricát termelt és mondjuk ne adj isten még korán le is kötötte !?
"A pontos számítás így néz ki. Tankolsz 40 litert 480 forintért, fizetsz 19.200 forintot. Ebből az állam bevétele: 40 liter x 226,19 = 9.047,60 forint. Az üzemanyag beszerzési ára: 40 liter x 253,81 = 10.127,20 forint. A benzinkútnak marad bruttó 25,20 forintja EGY TANK BENZINEN! A kutasoknak ebből kellene kifizetni a bér és rezsi költségeket."
Csak érdekesség ként. Akkor egy brent növekedés 2,7 Forint emelkedés literenként.?
Válasz Földönfuto #1964. hozzászólásáraMeglehet, hogy csak meg akarja tartani a klienseit. Most nulla vagy a +/-10 forint kb ugyanaz. Legalább nem mennek el máshová.
Válasz Földönfuto #1964. hozzászólásáraEgyrészt egy kis magán kút más áron kapja az anyagot, másrészt “Az egyik, a hazai benzinpiac szempontjából lényegesebb üzletet a MOL és a Normbenz nevű cég kötötte. Ez utóbbi 79 Lukoil kutat üzemeltet itthon és 16-ot Szlovákiában, és ezek a magyar olajtársaság tulajdonába kerülnek.”
Szóval a nagytestvér nagy kútfejéből a jóég tudja, hogy mennyi az önköltségi ár, de nem annyi, mint amennyiért ad egy litert a Vidékikút2009 bétének..
Válasz #bandi #1956. hozzászólásáraAkkor az,hogy lehet,hogy a lukoil még most is 10ft kedvezmény tud adni,amikor jelenleg 520-540-nek kéne lenni at árnak?Ha már mínusz,legyen még nagyobb?Valaki már megint nem mond igazat.
Válasz ..,-:) #1957. hozzászólásáraPontosan.
Ki kell találniuk valami törvényes indokot a bezárásra,és erre a legjobb a "felújítás".Ebbe belefér minden. Hallotta,hogy vannak is már ilyenek.
Válasz Büresz #1948. hozzászólásáraA Mol meg felfüggesztette a -10ft-ot az őstermelőknek, amíg hatósági ár van.
Sajna nekem nincs sok válogatni valóm. Így is 10km-re kell menni a naftáér.
Válasz Tom250 #1949. hozzászólásáraFelteszem a kis kutasok szivük szerint 3 hónapra bezárnának, majd utána kinyitnának. Ingyen ma már a légy se száll rá semmire. Nemhogy forgassál meg x milliót a nullaforintért.
Május15-ig lemegy a mg-i meló java, aztán megint pangás. Ugyanitt, elhangzott még: “Szerinte migránsválság nem lesz, hanem már van is. Hunyadi Szulejmán csapatait állíttotta meg a magyar határon, ő pedig Soros György embereit, jelentette ki.”
Ehhez valójàban nem is lehet semmit hozzáfűzni
Válasz B.Bali #1953. hozzászólásáraNekem eddig semmi nem azt sugalt,hogy lefele akar menni. Hivatkozva a hordonkénti árra a növekedett fogyasztásra a romlo forintra az Orosz feszengésre a Katinéni hvelygyulladására a Média marktban Győző kovidos... na szerinted lefele megy?
Válasz kis Zombi #1943. hozzászólásáraAz szerintem azért tovább el van szerintem még a sima is, ha nem tűzi a nap!
Az nem e10, talán még e5 sem, de 5től biztos nem magasabb a bio komponens, ha jól tudom igaz ez minden más 100as benzinre is!
Válasz III.Gyula #1939. hozzászólásáraMeghosszabbítják szerintem, esetleg egy picit emelnek rajta (500 Ft?), ha érdekli őket a kutasok sorsa valamennyire. Választások előtt nem fogják engedni, hogy 6-700 Ft legyen az üzemanyag ára, mert ami népszerű intezkedeseket hoztak, azt kb. ellensúlyozná is egy ilyen drasztikus üzemanyagár-emelkedés. A választók memóriája meg igen rövid, és a negatív élmény lenne a frissebb. Az a jó kérdés, hogy a választások után mi lesz, engedik-e kilőni az árakat?
5539 hozzászólás
Válasz ..,-:) #1973. hozzászólásáraEz igaz!
Örüljünk, hogy még "csak" ennyi a nafta 3 hónapig.
3x-os műtrágyával, meg drága vegyszerrel aztán nézhetünk, hogy mi ez az aszàly vagy lesz eső, vagy nem az idén is.
Szerintem, ha nagyon feljebb kúszna, akkor még az áfával is mahinálhatnak még később. De egyenlőre a média hírverése nagyobb lehet, mert van kiskút, ami 377-ért ad, nem ment tönkre, termeli a szerény kis profitját.
Válasz Matyi50 #1980. hozzászólásáraValahogy így,ezért nem szabad kigombolkozni erre a termésre, hogy aztán beárazzák.
Válasz ..,-:) #1985. hozzászólásáraAttol,hogy elment több évtized miből gondolja valaki s,hogy a föld ujra nem kerülhet felosztásra.? Ha gazdaságtalan feloszlik. Mert azt akarják. Aki nem birja feladja. Ez erősen várhato. Egy száraz év drága műkaki jo földbérlet azt a 0 sem lesz meg. Modernan vágnak taccsra. Olyan 2022szinten. Nem.kell lövöldözni. Ha nem igy lenne a modern világ el sem pusztitaná magát. Kell a föld valaki nagyoknak az tuti.
Azt hallottam hogy németeknél 2,3 euro. Tud erről valaki még? Itt is hasonló lesz akkor valószínű.
Válasz Matyi50 #1980. hozzászólásáraNyugtass meg, hogy ez az “ámokfutás a szakadék felé” ez előre és nem hátra ?!
Válasz Sanyee #1981. hozzászólásáraA tankoz kell kivenni bevinni.
Válasz Garfield #1976. hozzászólásáraAz a kut rosszat még nem adott.
Válasz Matyi50 #1979. hozzászólásáraVagy nem kell mindent előre tudni, találgatni!
Tényleg akkor jön a kérdés, hogy van egy telephelyi Ivánunk, meg a tanyán egy rendszámnélküli Rába és a Mol-nál tankolunk.
Mit kell/ene mutatni a kútnál, hogy nem 10 liter alatt hozhassak kannába?
Válasz Földönfuto #1978. hozzászólásáraŐszön meg nehogy a termény ára legyen hatósági...akkor meg majd a gazdaságokat fogják átvenni,ahogy most a benzinkutakat?
Ennek az anarchiának remélem mielőbb végeszakad,mert ez ámokfutás a szakadék felé !
Nem lesz ennek sehogy sem jó vége.
Vagy előbb kell a hatósági árat megszüntetni,vagy a választásokra lesz üzemanyaghiány,vagy május 15után tényleg ezer forint lesz egy liter nafta!
Válasz ..,-:) #1973. hozzászólásáraAz senkit nem érdekelt,ellenben feltünően sokan érdeklődtek a rokonságbólhogy tényleg tízezer ft a kukorica,és hogy jó termés volt-é.
Válasz ..,-:) #1973. hozzászólásáraAz senkit nem érdekelt,ellenben feltünően sokan érdeklődtek a rokonságbólhogy tényleg tízezer ft a kukorica,és hogy jó termés volt-é.
Shell kúton tankolunk,kútkezelő jól ismer azt mondta ki van adva mezőgazdaság nak korlátlanul kell adni a naftát.
Válasz ..,-:) #1973. hozzászólásáraUgye most sok helyen az megy, h akkor légyszi ne itt tankolj. De a molnál meg nem hagynak csak üzemanyagtankba tankolni?
És akinek kinn van a láncos kotró a morotvában, azzal is beballagnak majd a kútra?
Válasz ..,-:) #1973. hozzászólásáraA háboru mindig a problémacsinálással kezdődik. Szoval lehet lesz olyan világ,hogy minden kuton normális üzemanyag lesz? Gondolom az olajszerű elpárologtatni 3honap alatt sem lehet benzinre.
lehet erre megy ki a játék. Persze minden benzin minden kuton ugyan olyan csak én nem eszt veszem észre. Meg ő sem meg ő sem. Stb. Na belenyultak a nagy bizniszbe. Occso kis kutak jo me 8ftal ocsobb. 
Válasz Sanyee #1972. hozzászólásáraHány benzinkutast, mi több, embert érdekelt, hogy tavaly jó sok gazda pl. 0,5-1,5T kukoricát termelt és mondjuk ne adj isten még korán le is kötötte !?
"A pontos számítás így néz ki. Tankolsz 40 litert 480 forintért, fizetsz 19.200 forintot. Ebből az állam bevétele: 40 liter x 226,19 = 9.047,60 forint. Az üzemanyag beszerzési ára: 40 liter x 253,81 = 10.127,20 forint. A benzinkútnak marad bruttó 25,20 forintja EGY TANK BENZINEN! A kutasoknak ebből kellene kifizetni a bér és rezsi költségeket."
Csak érdekesség ként. Akkor egy brent növekedés 2,7 Forint emelkedés literenként.?
https://piacesprofit.hu/gazdasag/pentektol-benzinkut-kaosz-lehet-a-mol-tarifat-emel-egy-tank-benzinen-tobb-mint-9-ezer-forintot-keres-az-allam-egy-kutas-25-forintot/
Válasz Földönfuto #1964. hozzászólásáraMeglehet, hogy csak meg akarja tartani a klienseit. Most nulla vagy a +/-10 forint kb ugyanaz. Legalább nem mennek el máshová.
Válasz ..,-:) #1967. hozzászólásáraÍgy már igen.
Válasz #bandi #1968. hozzászólásáraToronyház az egyenlet vége……
Válasz ..,-:) #1967. hozzászólásáraHa eladja. De saját magának mennyi lehet az önköltségi ár?
Válasz Földönfuto #1964. hozzászólásáraKb a benzin nettó 372 a Diesel nettó 384 a MOL nagyker lista ára. Ebből van/jár még valamennyi kedvezmény.
Válasz Földönfuto #1964. hozzászólásáraEgyrészt egy kis magán kút más áron kapja az anyagot, másrészt “Az egyik, a hazai benzinpiac szempontjából lényegesebb üzletet a MOL és a Normbenz nevű cég kötötte. Ez utóbbi 79 Lukoil kutat üzemeltet itthon és 16-ot Szlovákiában, és ezek a magyar olajtársaság tulajdonába kerülnek.”
Szóval a nagytestvér nagy kútfejéből a jóég tudja, hogy mennyi az önköltségi ár, de nem annyi, mint amennyiért ad egy litert a Vidékikút2009 bétének..
Akinek az RWA-val van szállítási szerződése gázolajra, nézzen utána, teljesítenek-e.
Válasz #bandi #1956. hozzászólásáraAkkor az,hogy lehet,hogy a lukoil még most is 10ft kedvezmény tud adni,amikor jelenleg 520-540-nek kéne lenni at árnak?Ha már mínusz,legyen még nagyobb?Valaki már megint nem mond igazat.
Válasz atisgyulai #1959. hozzászólásáraNálunk a moltol sok kút 20-al alatta van normál esetben.
Válasz atisgyulai #1959. hozzászólására
Válasz ..,-:) #1957. hozzászólásáraPontosan.
Ki kell találniuk valami törvényes indokot a bezárásra,és erre a legjobb a "felújítás".Ebbe belefér minden. Hallotta,hogy vannak is már ilyenek.
Válasz atisgyulai #1959. hozzászólására
ez azt szivatja ez vissza szivat te megszivod meg utazhatsz meg fizetsz érte. Ez igen...
Válasz Büresz #1948. hozzászólásáraA Mol meg felfüggesztette a -10ft-ot az őstermelőknek, amíg hatósági ár van.

Sajna nekem nincs sok válogatni valóm. Így is 10km-re kell menni a naftáér.
Válasz #bandi #1956. hozzászólásáraNéhány benzinkút már bezárt.
https://www.portfolio.hu/gazdasag/20220206/tobb-benzinkut-is-bezart-a-hatosagi-arak-miatt-525205
Válasz #bandi #1956. hozzászólására“Felújítás alatt”……..tökéletes.
Válasz Tom250 #1949. hozzászólásáraFelteszem a kis kutasok szivük szerint 3 hónapra bezárnának, majd utána kinyitnának. Ingyen ma már a légy se száll rá semmire. Nemhogy forgassál meg x milliót a nullaforintért.
Május15-ig lemegy a mg-i meló java, aztán megint pangás. Ugyanitt, elhangzott még: “Szerinte migránsválság nem lesz, hanem már van is. Hunyadi Szulejmán csapatait állíttotta meg a magyar határon, ő pedig Soros György embereit, jelentette ki.”
Ehhez valójàban nem is lehet semmit hozzáfűzni
Válasz apuci #1951. hozzászólására
Válasz B.Bali #1953. hozzászólásáraNekem eddig semmi nem azt sugalt,hogy lefele akar menni. Hivatkozva a hordonkénti árra a növekedett fogyasztásra a romlo forintra az Orosz feszengésre a Katinéni hvelygyulladására a Média marktban Győző kovidos... na szerinted lefele megy?
Válasz .Richard. #1952. hozzászólásáraLefelé nem mehet ,csak felfelé?
Válasz Tom250 #1949. hozzászólására
de utánna? 700?
Válasz Büresz #1948. hozzászólásáraValóban működik,köszi ma kipróbáltam!

Válasz Tom250 #1949. hozzászólásáraTavaszi készlet itthon,kocsik megtankolva,egy darabig nem kell vele foglalkozni.
Május 15-ig meghosszabbították az üzemanyagárplafont.
https://24.hu/belfold/2022/02/12/orban-viktor-evertekelo-varkert-bazar-kampany-percrol-percre-kozvetites/
Lukoilon működik a 240l feletti -10ft. Megkezdtem a bevásárlást.
Válasz kis Zombi #1943. hozzászólásáraAz egy évest szívesen elhozom tőled,ha gondolod.
Válasz kis Zombi #1945. hozzászólásáraAkkor nem e10 mg e5, hanem b7 a sima Diesel, a prémiumok talán b5ösek, gondolom azok később avasodnak
!
Válasz A.I. #1944. hozzászólásáraMármint a Shell v pover dieselre gondoltam.
Aggregátor, vizszivattyu, láncfűrész megy benzinnel :-))
Válasz kis Zombi #1943. hozzászólásáraAz szerintem azért tovább el van szerintem még a sima is, ha nem tűzi a nap!
Az nem e10, talán még e5 sem, de 5től biztos nem magasabb a bio komponens, ha jól tudom igaz ez minden más 100as benzinre is!
Shell W pover mennyit bírhat ki 200 l-es vas hordóban? Ez is csak fél évet vagy többet ?
Válasz Földönfuto #1941. hozzászólásáraÉn is hasonlóan gondolom,mint te meg háromágú villa!
Válasz III.Gyula #1939. hozzászólásáraA biztonság kedvéért megveszem hétvégén amennyi tavaszra kell,mert ettől csak drágább lesz.
Válasz III.Gyula #1939. hozzászólásáraMeghosszabbítják szerintem, esetleg egy picit emelnek rajta (500 Ft?), ha érdekli őket a kutasok sorsa valamennyire. Választások előtt nem fogják engedni, hogy 6-700 Ft legyen az üzemanyag ára, mert ami népszerű intezkedeseket hoztak, azt kb. ellensúlyozná is egy ilyen drasztikus üzemanyagár-emelkedés. A választók memóriája meg igen rövid, és a negatív élmény lenne a frissebb. Az a jó kérdés, hogy a választások után mi lesz, engedik-e kilőni az árakat?